Přejít na obsah

WOT - Denní hlášení


svejk007

Recommended Posts

Tak poslušně hlásím, že pátek a sobota hrůza, hrozné týmy. Začátek hry jako přes kopírák, než člověk dojel na pozici tak v pohodě 0:4. Ani 4 killy a hafo DMG hru nezachrání. Včera už se to pomalu lepšilo win 56 %, ale opravdu by mi to zajímalo jak WG rozděluje týmy, proč má člověk za sebou x her s bandou rudochů s šancí na win 20 a méně % a potom najednou partu modrejch a zelenejch s šancí na win 95%.

Jo rány za 0 mně začínají pěkně pít krev, člověk dá 3 hity tank je na ránu a pak bum "dostali jste ho" a bum "neprošla" a bum a nic ani hláška ani výstřel a pak většinou umřu já, fakt paráda. Jednak to pěkně leze do stříbrnejch a jednak to děsně, ale fakt děsně otravuje dobrej pocit ze hry. :facepalm_wowp: :Smile_sceptic:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Minulý víkend mi celkom vyšiel, tento bol slabší. Čo si človek sám nevystrielal, to nemal.

Včera na záver potešila VI-ková rota, 12 hier, 11 víťazstiev.

Darilo sa aj s E-50, z 5 večerných hier, 4 winy.

Naopak, s typom a s E-75 to bolo trápenie.

 

Cez víkend mi do garáže pribudla pzIII/IV a miesto leoparda konečne VK28. Oba sú výborné pohyblivé tanky s ktorými je radosť hrať.

Celkovo som prakticky v posledných týždňoch prestal skilovať, nikam sa neženiem a hrám len za tanky, ktoré ma bavia.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě ty rány za 0hp taky nezkutečně štvou, ale pokud se na to podívám z pohledu WG, tak mi to zas tak nelogický nepřipadá. Umíte si představit, jakej by to byl celkem jednostrannej masakr, kdyby nebyly mizející střely, podělaná balistika a zásahy za 0hp? To by si zahráli jen ti co maj něco nahranýho a ví kam střílet a ten zbytek , co se to teprve učí by byl jen potrava. To by WG moc nových platičů asi neměla. Myslím,,že je to záměr a to jejich "balancování" všeho.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Včera mě fakt brutálně ta hra nas..štvala... Vážně by mě zajímalo jakým způsobem je nastavenej čas, kterj musí uplynout od obsazení základny k ukončení bitva.

 

někdy je to prakticky okamžitě (rozuměj 3, 4 vteřiny), jindy je čas ještě 2x nabít s hvy tankem.... a přesně to sem i stalo včera osudným. Na Westfieldu jsme s kámošem prorvali údolím a sejmuli vše na tom kopečku s loukou. Vykosili jsme artiny a začli cap, když už byl zbytek teamu v loji na kopci s vesnicí. měli jsme nacapováno 100 % ve dvou. V tom se objevil nepřátelskej M103 a kámoše dingnul, Základna obsazena! Super, vítězství je naše, jenže chyba lávky...

M103 stihl ještě jednou nabít a kámoše smázl. Navíc se zhruba v ten samej okamžik přihnal jagdtiger a ten mě minul přesně v momentu, kdy to napsalo základna obsazena. Následně stihl ještě jednou nabít a dorazil mě. Protože jsme byli poslední dva přiživší v našem teamu, následovala prohra. Moje zabití proběhlo minimálně 10 vteřin po obsazení nepřátelský základny.

 

Nehcápu proč to není nastavený nějak pevně, proč to v jedný hře zkončí 2 vteřiny po obsazení základny a někdy 15 vteřin. A na základě čeho ta hra rozhoduje jak dlouho to ještě pojede?

 

 

 

Zásahy za 0 HP s doprovázený hláškou jak jsme jim to brutálně nandali už ani nekomentuju. Mám pocit, že při zásahu jakýhokoliv scouta je tam šance 50/50 že půjdou dolů jen pásy, nebo že to bude za 0.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Včera na Malinovce vystřílena kompletní munice ISU152/BL10 a dal jsem pouze čtyři zásahy (z toho 2 za full), zbytek hry jsem jezdil jako scout.Tak jsem se naštval, prodal rychlonabiják a koupil ventilaci + BIA, tak uvidíme zda to dunimíře zlepší náladu a bude o fous přesněji střílet.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Včera na Malinovce vystřílena kompletní munice ISU152/BL10 a dal jsem pouze čtyři zásahy (z toho 2 za full), zbytek hry jsem jezdil jako scout.Tak jsem se naštval, prodal rychlonabiják a koupil ventilaci + BIA, tak uvidíme zda to dunimíře zlepší náladu a bude o fous přesněji střílet.

 

 

měl jsi si rychlonabiják nechat, tam je potřeba jako sůl...., ventilace je k tomu dobrá , já mám k tomu maskovačku, perky jsem začal BIA u všech ale u velitele jsme to změnil na žárovku, tam je také jako sůl potřebná

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

VelkejKrutak: pokud po kapujících nikdo netřílí, tak to trvá pokaždý přibližně stejně. pokud ale v průběhu kapování a po jeho dokončení po kapujících někdo střílí, tak to ten čas prodlužuje jak ste se včera mohli s kolegou přesvědčit

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Včera mě fakt brutálně ta hra nas..štvala... Vážně by mě zajímalo jakým způsobem je nastavenej čas, kterj musí uplynout od obsazení základny k ukončení bitva.

 

někdy je to prakticky okamžitě (rozuměj 3, 4 vteřiny), jindy je čas ještě 2x nabít s hvy tankem.... a přesně to sem i stalo včera osudným. Na Westfieldu jsme s kámošem prorvali údolím a sejmuli vše na tom kopečku s loukou. Vykosili jsme artiny a začli cap, když už byl zbytek teamu v loji na kopci s vesnicí. měli jsme nacapováno 100 % ve dvou. V tom se objevil nepřátelskej M103 a kámoše dingnul, Základna obsazena! Super, vítězství je naše, jenže chyba lávky...

M103 stihl ještě jednou nabít a kámoše smázl. Navíc se zhruba v ten samej okamžik přihnal jagdtiger a ten mě minul přesně v momentu, kdy to napsalo základna obsazena. Následně stihl ještě jednou nabít a dorazil mě. Protože jsme byli poslední dva přiživší v našem teamu, následovala prohra. Moje zabití proběhlo minimálně 10 vteřin po obsazení nepřátelský základny.

 

Nehcápu proč to není nastavený nějak pevně, proč to v jedný hře zkončí 2 vteřiny po obsazení základny a někdy 15 vteřin. A na základě čeho ta hra rozhoduje jak dlouho to ještě pojede?

 

 

 

Zásahy za 0 HP s doprovázený hláškou jak jsme jim to brutálně nandali už ani nekomentuju. Mám pocit, že při zásahu jakýhokoliv scouta je tam šance 50/50 že půjdou dolů jen pásy, nebo že to bude za 0.

asi ti někteří budou psát že je to jen subjektivní vnímání času ale není to tak.. Už jsem to jeden čas sledoval ale žádnej řád jsem v tom neobjevil :-S někdy capuje tank sám a za 3s je hotovo a někdy jso 2-3 a trvá to i 6s! Snad se ozve nějaký wikipedista a vysvětlí to.. Nenašel jsem souvislost ani s výší tieru, ani počtem capujících tanků ani stupněm jejich poškození, přitom se doba od 100% capu do ukončení bitvy liší velmi výrazně!!

 

A perlička na závěr: už jste někdo dostal útočníka in memoriam? Já jo ;-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

měl jsi si rychlonabiják nechat, tam je potřeba jako sůl...., ventilace je k tomu dobrá , já mám k tomu maskovačku, perky jsem začal BIA u všech ale u velitele jsme to změnil na žárovku, tam je také jako sůl potřebná

 

Já jsem se s tím kanonem taky trápil svýho času a pomohl to zlomit až pohon děla místo tý maskovačky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

VelkejKrutak: pokud po kapujících nikdo netřílí, tak to trvá pokaždý přibližně stejně. pokud ale v průběhu kapování a po jeho dokončení po kapujících někdo střílí, tak to ten čas prodlužuje jak ste se včera mohli s kolegou přesvědčit

sry ale přibližně stejně je co?? Rozdíl 5 vteřin je sakra znát..
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

měl jsi si rychlonabiják nechat, tam je potřeba jako sůl...., ventilace je k tomu dobrá , já mám k tomu maskovačku, perky jsem začal BIA u všech ale u velitele jsme to změnil na žárovku, tam je také jako sůl potřebná

Hele Waltare, včera jsi u nás koncertoval :-).

 

Rozdíl nabiják vs BIA+ventilace je cca 15s ku 16s +-0,5s, to si zatím nechám, druhý perky mám žárovku, otáčení, jemné míření, ochrana munice, zoufalství a třetí perky samozřejmě všechny kamufláž. On se mi ten nabiják, když po každém výstřelu stejně zajíždím, zdá celkem zbytečný. Ale třeba časem jej koupím zpět :-) Jen mě prostě včil nasralo, že mám vyhozených 33000 kreditů za bitvu a při tom jen cca 1800 dmg (asi jsem neměl střílet na tanky do těch okének na východní straně).

 

chrobolaik: maskovačku si zatím nechám, přeci jen jsem TD, i když při tom častém odměřování kdo ví co si nakonec koupím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

czNemesis: jo, to zní logičtěji než to co jsem napsal. já mám tyhle věci načtený před dlouhou dobou(co přestal bejt Overlord aktivní) a zdá se, že vnitř mé osoby s těma informacema probíhá něco jako tichá pošta

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Včera mě fakt brutálně ta hra nas..štvala... Vážně by mě zajímalo jakým způsobem je nastavenej čas, kterj musí uplynout od obsazení základny k ukončení bitva.

 

někdy je to prakticky okamžitě (rozuměj 3, 4 vteřiny), jindy je čas ještě 2x nabít s hvy tankem.... a přesně to sem i stalo včera osudným. Na Westfieldu jsme s kámošem prorvali údolím a sejmuli vše na tom kopečku s loukou. Vykosili jsme artiny a začli cap, když už byl zbytek teamu v loji na kopci s vesnicí. měli jsme nacapováno 100 % ve dvou. V tom se objevil nepřátelskej M103 a kámoše dingnul, Základna obsazena! Super, vítězství je naše, jenže chyba lávky...

M103 stihl ještě jednou nabít a kámoše smázl. Navíc se zhruba v ten samej okamžik přihnal jagdtiger a ten mě minul přesně v momentu, kdy to napsalo základna obsazena. Následně stihl ještě jednou nabít a dorazil mě. Protože jsme byli poslední dva přiživší v našem teamu, následovala prohra. Moje zabití proběhlo minimálně 10 vteřin po obsazení nepřátelský základny.

 

Nehcápu proč to není nastavený nějak pevně, proč to v jedný hře zkončí 2 vteřiny po obsazení základny a někdy 15 vteřin. A na základě čeho ta hra rozhoduje jak dlouho to ještě pojede?

 

 

 

Zásahy za 0 HP s doprovázený hláškou jak jsme jim to brutálně nandali už ani nekomentuju. Mám pocit, že při zásahu jakýhokoliv scouta je tam šance 50/50 že půjdou dolů jen pásy, nebo že to bude za 0.

Protože váš tým byl určen k porážce...
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě ty rány za 0hp taky nezkutečně štvou, ale pokud se na to podívám z pohledu WG, tak mi to zas tak nelogický nepřipadá. Umíte si představit, jakej by to byl celkem jednostrannej masakr, kdyby nebyly mizející střely, podělaná balistika a zásahy za 0hp? To by si zahráli jen ti co maj něco nahranýho a ví kam střílet a ten zbytek, co se to teprve učí by byl jen potrava. To by WG moc nových platičů asi neměla. Myslím,,že je to záměr a to jejich "balancování" všeho.

Tak to mají rozdělit a ne ku.vit hru těm, co se jí snažili víc než rok pochopit, aby teď pochopili, že logika hry jde občas jiným směrem než oni :Smile_smile:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Včera na Malinovce vystřílena kompletní munice ISU152/BL10 a dal jsem pouze čtyři zásahy (z toho 2 za full), zbytek hry jsem jezdil jako scout.Tak jsem se naštval, prodal rychlonabiják a koupil ventilaci + BIA, tak uvidíme zda to dunimíře zlepší náladu a bude o fous přesněji střílet.

 

A svítil ti zaměřovač? :Smile_blinky:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Abych upresnil, tak prodlouzeni konce bitvy nastava pouze tehdy, kdyz umre nejaky tank, nestaci jen strilet ci davat zasahy, musi se umirat :Smile_blinky: (a je jedno z jake strany)

promiň ale pořád nechápu čím je ten čas od hlášky "základna je obsazena" do ukončení bitvy ovlivňován, pokud nejsou tanky ostřelovány pak nechápu proč je ten čas rozdílnej???????? logicky ještě dokážu přijmout že poškozený tank má tu prodlevu delší nebo že více capujících tanků jí má kratší ale to tak není... TAK JAK TO FUNGUJE?

 

to už abych začal věřit na vysvětlení co dal Lynx_cz :Smile_mellow:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Načítání
×
×
  • Vytvořit...