Přejít na obsah

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 17.12.2017 in all areas

  1. 7 points
  2. 7 points
    Domácí hádka po mnohaletém vztahu... Maruš: "... to jsem teda byla pěkná kráva, že jsem si tě vzala!" Luboš: "Ale no tak, Maruš, nepřeháněj. Pěkná jsi nikdy nebyla!"
  3. 7 points
  4. 6 points
    Soudce k vězni: "A jaký máte hlavní důvod ke své žádosti o podmíněné propuštění z výkonu trestu ?" "Chci se oženit." "Hm, to máte dost divné představy o svobodě !"
  5. 6 points
  6. 6 points
    - "Jéé to je romantika – svíčky, olej…" - "Nedělej ze sebe debila a zavři tu kapotu."
  7. 6 points
  8. 6 points
  9. 6 points
    Vývojářský deník, uživatelské prostředí V aktualizaci 0.23 "Karibské krize" jsme představili aktualizované okno uživatelského prostředí, které vám umožní zkontrolovat statistiky hráčů a vozidel, stejně jako medaile, úspěchy a záznamy. Nová sekce uživatelského rozhraní byla navržena s ohledem na dva cíle: Za prvé, abychom přepracovali rozhraní k novému standard.. Za druhé, a možná ještě důležitější, chtěli jsme nabídnout co nejvíce dat, s kterými mohou hráči pracovat, a to snadno srozumitelným způsobem. Doufáme, že podrobné funkce nové dokumentace budou užitečné. Okno dokumentace se skládá z následujících částí: Profil Statistiky Vozidla Úspěchy Historie Sekce profilu je základním souhrnem dokumentace. Zde naleznete řadu základních údajů, jako je například množství bitev v jednotlivých režimech, celkové vítězství, zvolený avatar, titul a oblíbená třída a třídy vozidel. V sekci Statistika můžete vidět podrobný přehled vašich statistik jako hráče. Je oddělen různými herními režimy, které lze vybrat pomocí rozbalovací nabídky na pravé straně obrazovky. Sekce Vozidla zobrazuje stejné podrobné statistiky, ale odděluje vozidla vozidla . V levé části obrazovky si můžete vybrat vozidlo, které chcete zobrazit - vozidla lze třídit podle jejich jména, úrovně, prodejce, množství bitev, které se hrají nebo vyhrávají. Sekce Úspěchy ukazuje, jak název napovídá, všechny druhy úspěchů. V boji s obrněnými zbraněmi, úspěchy přicházejí se zvláštními odměnami. Některé úspěchy mohou být dosaženy pouze jednou a některé mají několik úrovní s rostoucími odměnami. Některé velmi obtížné úspěchy přicházejí také s "logy" a kamuflážními vzory. Prohlédněte si každý úspěch, abyste se dozvěděli o jeho podmínkách. Vezměte prosím na vědomí, že některé úspěchy jsou skryté a nezobrazují se na kartě, dokud nesplníte jejich požadavky. Odkrytí skrytých úspěchů je polovina zábavy! Konečně sekce Historie, zobrazuje podrobný seznam vašich minulých bitev s jejich výsledky. Právě zde spravujete funkci Replay hry, která vám umožní sledovat minulé zápasy. Upozorňujeme, že při přezkoumání starších zápasů: Vaše nahrávání musí být povoleno (stisknutím tlačítka Enable Recording nad tabulkou výsledků) Bitva, kterou chcete sledovat, se musí odehrát ve stejné verzi klienta, který právě používáte. Replikace starých zápasů se stávají nedostupnými s novými aktualizacemi implementovanými do hry, protože parametry hry se změní a přehrávání již nebude fungovat tak, jak bylo plánováno. Vezměte prosím na vědomí, že můžete také sledovat přehrávání dalších hráčů tak, že je stahujete (například z fór, kde se hráči chlubí o svých úspěších) a jejich zařazení do vyhrazeného adresáře. Konečně jsou přehrávání velmi užitečné pro hlášení hráčů porušujících pravidla pro službu My.com - u některých záznamy jsou povinné součásti všech lístků na podporu.
  10. 6 points
  11. 6 points
    už máte rachejtle na zejtra¨?-D
  12. 6 points
    MegaVydra

    AW - Aktualizace 0.23 "CARIBBEAN CRISIS"

    Velitelé! Jsme rádi, že oznamujeme aktualizaci 0.23 "Karibské krize", která přináší dlouho očekávané doplnění hry Armored Warfare na hru ve formě nového režimu PvE nazvaného Special Operations! Mezi hlavní funkce aktualizace 0.23 "Karibské krize" patří: Speciální operace Nové mapy PvP Trávnaté pole Noční bitvy AI v low-Tier PvP Nové uživatelské rozhraní pro dokumentaci Epické medaile Speciální operace Je to rok 2042 a ze stínů se objevuje nový nepřítel, který ohrožuje samotné základy světa. Vydejte se na cestu, abyste chránili svět před nemilosrdnými nepřáteli! Režim Speciální operace se skládá ze série náročných PvE misí jdoucích po sobě. První speciální operace nazvaná "Karibská krize" se bude skládat ze tří nových misí, které jsou k dispozici ve standardních nebo hardcore obtížích a jsou vhodné pro organizované čety hráčů. Odměny budou více než odpovídat výzvě s režimem, pravidelně nabízí lepší příjmy přes standardní PvE, stejně jako těžké dokončit úspěchy, které udělují hráčům speciální loga, maskovací vzory a mnoho dalšího. Přečtěte si více v našem článku! Nová mapy PvP Trávnaté pole Louky a lesy východního Chorvatska vás vítají, velitelé. Jeho otevřená krajina je ideální pro operace s obrněnými vozidly a nabízí četné příležitosti k obchvatu, stejně jako pozice, z nichž může váš nepřítel přesně střílet na velkou vzdálenost. Ale nenechte se krásu životního prostředí odvrátit od vašeho cíle, velitelé - zničit nepřítele za každou cenu! Tato mapa bude k dispozici v režimu Standard a Encounter. Noční bitvy. Zavádíme nový režim hry pro noční zápasy jak na PvP, tak na PvE. Zpočátku bude režim používán na jedné mapě PvP, trávnaté pole. Využijte zařízení pro noční vidění vozidla a tepelnou optiku, abyste zvládli umění válečného umění v noci a bez měsíce. Omezená viditelnost zmenšuje spotting, což zvyšuje význam průzkumu v boji. AI v low-Tier PvP Chcete-li zlepšit zážitek z Armored Warfare v nízké úrovni a pomoci novým hráčům naučit se základy bojů proti PvP, představujeme soupeře AI na bitev Tier 1 a Tier 2, které hrají na každé straně týmu. AI soupeři se chovají jako skuteční hráči, snaží se nejen zabít nepřítele, ale i obsadit základny. Vezměte prosím na vědomí, že hráči budou i nadále bojovat proti jiným hráčům na nízkých hrách, protože protihráči AI budou za většiny okolností tvořit pouze polovinu týmu. V těchto zápasech budou platit standardní omezení PvP. Nové uživatelské rozhraní Přehodnotili jsme dokumentaci tak, aby odpovídal novému vizuálnímu designu Armored Warfare uživatelského rozhraní. Nová dokumentace obsahuje: Statistika hráčů a vozidel (včetně podrobného členění) Okno Nové úspěchy Podrobná historie zápasů Tématické medaile Některé bitvy jsou prostě příliš epické na to, abyste na ně mohli zapomenout - zabijete téměř všechny nepřátele , zabíjejte nepřátele tím, že je zapálíte, nebo jednou rukou otočíte bitvu. Tam přijdou zbrusu nové Epické medaile. Epické medaile se udělují za skutečně pozoruhodné úspěchy, jako jsou: Dosažení 14 zabití v jednom zápase Zničte vozidlo těžší než vaše Zpozorování ne méně než 9 nepřátelských vozidel Získat více Reputace v jedné bitvě než 99,9% všech hráčů, kteří hrají ve stejném tíru a třídě. A mnohem víc - 20 medailí na vás čeká, abyste je získali. Každý z vás bude odměněn zvláštní reputací a kreditem za zápas, v závislosti na obtížnosti získání uvedené medaile, od poměrně malého po skutečně epický (400%). Kromě toho jsou všechny medaile uloženy ve vašem profilu , abyste se s nimi chválili! Nejedná se o plný rozsah funkcí "Karibské krize" - v jedné z jejích budoucích aktualizací představíme také funkce jako: Inspektor zbroje Rekonstrukce systému kořisti " asi beden" Zlepšení MM Ranking battles
  13. 6 points
    volne pokracovani serialu
  14. 5 points
    Česká pošta mi právě doručila volební lístky na druhé kolo. Budu volit Schwarzenberga.
  15. 5 points
    AW - Vývojářský deník - speciální medaile Velitelé! Některé bitvy jsou prostě příliš epické na to, abyste mohli zapomenout - zabijete téměř všechny nepřátele, sami sebe, zabíjejte nepřátele tím, že je zapálíte, nebo jednou rukou otočíte bitvu. Tam přijdou zbrusu nové speciální medaile. Skautův Erb - tato medaile je udělena majitelům tanků, jejichž průzkum vedl k nejméně 6 poškozeným vozům. Cíle poškozené kvůli průzkumu jiných bojovníků se nepočítají. Ocelový Orel - tato medaile je udělena majitelům tanků, kteří pomohli zničit (poškozené nebo poškozené moduly) největší množství nepřátelských vozidel (nejméně 8) Hrdinův Erb - tato medaile je udělena majitelům tanků, kteří zničili vozidlo, které je vyšší úrovně nebo hmotností ramováním. Ocelový Meč - tato medaile je udělena majitelům tanku, kteří zničili 5 až 8 nepřátelských vozidel v jednom zápase. Bronzový Meč - tato medaile je udělena majitelům tanků, kteří zničili 9 až 13 nepřátelských vozidel v jednom zápase (2. místo) Zlatý Meč - tato medaile je udělena majitelům tanku, kteří zničili 14 nepřátelských vozidel v jednom zápase (3. místo) Železný Drak - tato medaile je udělena majitelům tanků, kteří se v zápase rozdali nejvíce dmg. Poškození musí být více než polovina všech úderů všech nepřátel. Řád Odporu - tato medaile je udělena majitelům tanku, kteří odrazí nejvíc střel ve hře a přežili. Odrazené střely by měly činit nejméně 20% bodů v týmu. Řád Captora - tato medaile je udělena majitelům tanků, kteří obsadí alespoň 80% bodů při capování. Obsazení musí být vítězné Řád Chrabrosti - tato medaile je udělena majitelům tanků, kteří vyhráli v zápase poté, co zramovali 5 nebo více nepřátelských vozidel (hodnost 2) Železný Jestřáb - tato medaile je udělena majitelům tanků, kteří v jednom zápase naspotovali alespoň 9 nepřátelských vozidel Řád Odvahy - tato medaile je udělena majitelům tanku, kteří vyhráli zápase poté, co zustali proti 3-4 nepřátelským vozidlům Ocelová Křídla - tato medaile je udělena všem tankovým operátorům " asi skautům" v týmu, pokud vyhrál bez úmrtí. Když hráč obdrží medaili, všichni účastníci bitvy uvidí tuto událost v detailních výsledcích a pro hrdinu se otevře samostatná obrazovka s medailí. Každá medaile nabízí bonus za kredit a reputaci pro tento výsledek: Rank 1.: 50% bonus k kreditu a 25% bonus na reputaci Rank 2. : 150% bonus k kreditu a 100% bonus na reputaci Rank 3 500% bonus k kreditu a 500% bonus na reputaci Pokud se v bitvě získá více než jedna speciální medaile, bonusy se přidávají k sobě navzájem. Všechny medaile jsou uděleny pouze ve standardním režimu PvP. V budoucnu přidáme další medaile do jiných herních režimů. Uvidíme se na bojišti!
  16. 5 points
  17. 5 points
    MegaVydra

    AW - Namer APC

    Tohle vozidlo není zatím ve hře ale doufám že bude. Mně se velice libí, Merkavu považuju za nejhezčí tank současnosti a tohle je postavené na stejném základu takže nejlépe chráněné APC součastnosti. Mínus bude asi jeho obratnost tu má taky stejnou s Merkavou... Co na ni říkáte? Namer (Tygřice, viděl jsem psáno i Nemera, budu muset ověřit která transkripce je správně) je těžký obrněný transportér, vyvíjený na základě Izraelských zkušeností z nasazení starších těžkých OT, hlavně typu Achzarit. Program měl několikrát na mále, zejména díky vysoké ceně, ale přežil a zkušenosti z léta 2006 jeho význam ještě posílily. Namera je těžký obrněný transportér, určený k zajištění a usnadnění blízké součinnosti pěchoty a tanků v prostředí, kde lze očekávat vysokou hustotu protitankových zbraní, zejména založených na kumulativním principu. Jeho pancéřování má být srovnatelné úrovně s posledními verzemi tanků Merkava a stejně tak i mobilita. Vzhledem k izraelské doktríně, která není příliš nakloněna bojovým vozidlům pěchoty a dává přednost klasickým obrněným transportérům, je výzbroj vozidla relativně lehká, což ale vyvažuje větší přepravní kapacita. OT Namer je postaven na základě upraveného trupu tanku Merkava Mk.I a je v mnoha ohledech podobný vyprošťovacímu tanku Namer. Oproti Merkavám je korba Nameru zvýšená, což si mimo jiné vyžádalo změnu tvaru předního pancíře, Záď trupu byla překonstruována a dveře pro výsadek oproti tanku Merkava rozšířeny. Vnitřní uspořádání prostoru pro výsadek je samozřejmě zcela odlišné od Merkavy, i když jeden společný bod zůstal - umístění pracoviště řidiče. Pancéřování Nameru je samozřejmě tajné, ale zřejmě se bude blížit ochraně posledních verzí Merkavy. Díky tomu že OT nemusí nést věž, je možné že bude i lepší než ochrana trupu u tanků. Výzbroj Nameru je na prototypech lehká, obvykle jeden kulomet M2HB ráže 12,7 mm a jeden kulomet FN MAG na samostatných dálkově ovládaných lafetách. Základ lafety pro M2HB by měl umožňovat případnou lafetaci těžší zbraně až do 30mm kanónu Mk.44 Bushmaster II, ale nepodařilo se mi zatím najít jednoznačné potvrzení. Transportér se poprvé zapojil do bojových operací v rámci pozemní části operace "Lité olovo" v řadách brigády Golani TTD: Osádka: velitel, řidič, střelec + 8 Délka: 7,45 m Šířka: 3,7 m Výška: 1,9 m Bojová hmotnost: 55 t Max. rychlost: 50 - 60 km/h Motor: AVDS-1790-6A, dvanáctiválec Výkon: 900 ks (671 kW) Max. stoupání: 60° Max. boční náklon: 30° Brodivost bez přípravy: 1,38 m Max. šířka příkopu: 3 m Max. svislá překážka: 45 cm Cena za jednotku: 750 000 USD http://www.israeli-weapons.com/weapons/vehicles/armored_personnel_carriers/namera/Namera.htm http://www.areamilitar.net/DIRECTORIO/TER.aspx?nn=118 Zajímavosti lze najít i na diskusních fórech www.tank-net.org
  18. 5 points
  19. 5 points
    Akce měsíce - průzkumná vozidla větevi SPHINX Velitelé! Tento měsíc je věnován lehkým průzkumným vozům v Armored Warfare, konkrétně větvi SPHINX. p.s obrázky jsem nevkládal přijde mi to zbytečné, kdyžtak tady je zdroj, a překlad je taky volnější :p https://aw.my.com/en/forum/showthread.php?159625-Branch-of-the-Month-–-Force-Recon Obrněný průzkum je stejně starý jako samotná obrněná vozidla. První obrněné vozy nebyly dřevěné vozy, ale automobily vybavené pancéřováním, které používaly jak pro podpůrnou palbu, tak pro průzkum před nepřátelskou pěchotou a informovali nepřátelských pohybech. Zatímco byly během Velké války nesmírně populární, první obrněné automobily také trpěly řadou problémů. Byly těžké, těžkopádné a vzhledem k jejich špatnému poměru výkonu k hmotnosti a tlaku na zemi (veškerá hmotnost byla přenášena na zem pouze jejich - často úzkými - pneumatikami), byly zcela bez použití silnic nebo jiných tvrdých povrchů. Po skončení první světové války zůstalo ladem hodně průzkumné (koneckonců byly mnohem levnější, než jejich pásové protějšky), ale jejich omezení donutilo návrháře hledat vhodnější řešení pro obrněné průzkumníky. Mezi válkami a během druhé světové války byl návrh obrněného průzkumu rozdělen do několika výrazných směrů: Lehké obrněné automobily obrněné automobily byly obecně poměrně těžkopádné. Jedním z požadavků bylo, aby byly menší, mnohem rychlejší a lehce vyzbrojené a obrněné. Lehké obrněné automobily zřídkakdy nesly něco těžší než kulomet, ale jejich rychlost je často zachraňovala před nepřátelskou palbou , aby mohly hlásit své poznatky a přežít další den. Samozřejmě, "lehké" je zde relativní výraz - německý SdKfz.222 vážil asi 4 tuny. "Rychle" je také relativní termín - maximální rychlost jízdy byla kolem 80 km / h. Nicméně tato vozidla byla účinná, levná na výrobu a dělala svou práci dobře - celá kategorie zůstala po válce a postupně se vyvinula do moderních skautů. Těžká obrněná auta to je opačný konec evoluce obrněných vozů. Velké vojenské pancéřové automobily byly typicky čtyřkolové, ale vzhledem k tomu, že návrháři vozidel přidali více pancíře, museli také přidat další kola, aby udržovaly tlak na zem. Obrněné vozy postupně nejprve dostaly tři nápravy a později i čtyři. Americký M8 greyhound nebo německý SdKfz.234 byl typickým příkladem. Puma vážila asi 10 tun a měla dostatečně tlustý pancíř a dost zbraní, které byla dost velká na to, aby soupeřila s lehkými tanky. Levnější lehká vozidla určená pro silnice. Tato kategorie není dnes běžná, protože po válce zanikla - tato vozidla byla zranitelná a zároveň příliš často těžká, aby se vyhnula nepřátelské palbě. O několik let později by se znovuzrodili jako těžké IFV a vozy na podporu palby (do určité míry). Tankettes " nevím jak přeložit ? Tankettes byly meziválečným slepým vývojem vozidel. Drobné pásové vozy pro jednoho nebo dva vojáky, které nabízejí základní zabezpečení proti palbě ručních palných zbraní a byly většinou vyzbrojeny pouze kulomety. Jejich jedinou výhodou bylo, že byly levné, ale jejich bojová hodnota byla zanedbatelná a jejich posádky je často nenáviděly se zápalem. Tato třída vozidel nepřežila první rok války. Pouze poláci je používali s určitým úspěchem, ale po roce 1940 byli většinou zařazeni do výcviku pro posádku. Linie mezi lehkými a nejlehčími tanky je často rozmazaná - zatímco mnozí z nich většinou představují, že polský TKS je perfektním zástupcem, německý tank Panzer I byl v podstatě tank. Lehké tanky nejvyšší obrněný průzkumníci, třída lehkých tanků zažila svůj rozkvět ve druhé světové válce. Byly rychlejší než střední tanky, ale lehce obrněné. Postupně se vyvíjely z tanků, byly starší (často předválečné) nebo byly nově navrženy během války konkrétně jako průzkumové. Lekhé tanky byly poměrně situační - často byly poměrně rychlé (i když první válečné lehké tanky, takový jako francouzské, byli obecně dobře vyzbrojeni pro svou třídu, ale také málo vyzbrojené a pomalé), a poměrně zranitelný k téměř všemu většímu než pušky - zvláště protitankové pušky (velmi běžné v sovětském svazu) a těžké kulomety. Lehké tanky by mohly být velmi účinné proti pěchotním formacím bez protitankového vybavení (typické pro vzdálené východní válčiště), ale až do konce války byly obecně zastaralé. Halftraky polopásy polopásy byly dalším slepým koncem evoluce obrněných vozidel. Původně měly kombinovat schopnosti off-road průzkumných vozidel s rychlostí auta, ale ve skutečnosti byly pomalé a obtížně opravitelné. Nejslavnějšími uživateli byli Němci a samozřejmě Američané, ale také Německo vyvinulo několik variant scout a podpory palby. Polopásy zmizely s koncem války a většina kusů používaných po válce byla prostě z amerických nadbytečných zásob. Konečně jediný stát, který po válce aktivně vyvíjel a používal polopás, byl Československo se svou OT-810 (zdokonalenou verzí německého halftraku), který se s ním nijak nelišil. Druhá světová válka otřásla základy světa. Za pět let se technologie vyvíjela i za nejdivočejšími sny předválečných taktiků: kde byly před válkou vrtule a jedno křídlo u letadel, za šest let později už bojovaly s některými s nejvýkonnějšími proudovými letadly, které byly kdy postaveny. Takový divoký vývoj se přirozeně odehrával ve všech vojenských oborech, včetně lehkých obrněných vozidel. Na konci války by průzkum spadal do dvou kategorií vozidel, obojí obsažených v Armored Warfare: Lehké tanky Obrněné bojové vozy Historie a vývoj obou tříd jsou podrobně popsány v denících vývojářů, které jsou uvedeny výše, navštivte jejich další informace. Armored Warfare obsahuje několik lehkých průzkumných větví. Od 1. ledna do 31. ledna 2018 bude jeden z nich k dispozici s výraznými slevami na kreditu sleva 35 % XM800T Tier 3 AFV M113 ACAV Tier 4 TD VBL TOW Tier 5 AFV FV721 Fox Tier 6 AFV sleva 25 % VBL INGWE Tier 7 AFV VBR Tier 8 AFV sleva 20 % CRAB Tier 9 AFV sleva 15% SPHINX Tier 10 AFV V Armored Warfare je mnoho z těchto vozidel (konkrétně AFV) věnováno skautům. Skauting je proces, kdy se hráč pokouší najít nepřátele, se kterými se jeho spojenci musí vyrovnat. AFVs jsou pro tento účel velmi vhodné - ve skutečnosti byly speciálně představeny pro Armored Warfare, aby tuto roli plnili. Existují v podstatě dva druhy skautingů - nebo, jak se někdy nazývá, spottování. Aktívne spotting, kde vozidlo používá svou rychlost k odhalení nepřítele a zároveň se vyhýbá palbě. Pasivní spotting, kdy se vozidlo pokouší zůstat skryto co nejdéle nepříteli. Zatímco třída LT je vhodná pro aktivní spotting, AFVs excelují v obou - ve skutečnosti je spotting jejich primárním účelem. Lehké AFV jsou nejlépší při pasivním spottování (zůstávají skryté za křovinami), těžké AFV jsou nejlepší při aktivním průzkumu - pouze lehké tanky se přiblíží. Pozorování " spotování" je složitý proces a doporučíme si přečíst si následující články, abyste se o něm dozvěděli: Deník pro vývojáře - obrněné bojové vozy Deník pro vývojáře - pozorování Opravdu zvládnout třídu AFV vyžaduje trpělivost a zkušenosti s hrou a spoustu praxe - odměnou je zničení asi nejvíce frustrující třída vozidel, kterou můžete porazit. Je to tedy správná volba pro hráče, kteří skutečně chtějí, aby je ostatní hráči nenáviděli, extrémně zkušený hráč v AFV je možná nejtěžší druh soupeře v celé hře. Uvidíme se na bojišti!
  20. 5 points
    peterramis

    AW - RU server, pokec, info.

    Tak som to chcel napísať aj ja ,preto sa pripájam a všetko dobre v novom roku,hlavne veľa zdravia,to ostatné príde
  21. 5 points
    Amina-opice

    AW - Krčma "U tankána"

    Ono se asi tak nějak čeká, že hráči vlastně zapomenou jak to tenkrát bylo a začne se asi prezentovat trošku jiná pravda. Teď si po novém roce všechny tři pohlaví sednou a daj to prostě do kupy, tak se nebojte Takže si to pojďme shrnout: SS se nikdy netajil, že by "staré" hráče co mu remcají do rozhodnutí nejlépe vyházel (ani nemusel,odešli), stojí za zrušením CZ/SK fóra(moc lidí nezbylo, takže to asi už nikoho netrápí), jeho rozhodnutí maximálně podporovat GLOPS a PvE i pomocí eventů v době kdy se populačně "lámal" chleba a všichni mu předhazovali, že to zničí PvP komunitu bylo skálopevné. Výsledek je na EU umírající server, kde brzo skapou i GLOPS a zůstane jen PvE. Když hra začínala byly tu dva cca populačně stejné servery... EU a RU. Jak je to dnes netřeba vysvětlovat. Položím vám jednoduchou otázku: Je to problém hry nebo vedení, když jeden server prosperuje a druhý ne? Podotýkám, že hra je na obouch serverech absolutně totožná.
  22. 4 points
  23. 4 points
    „Hele, asi bychom neměli naše výrobky testovat na zvířatech.“ „Ale co, každá kosmetická firma to dělá.“ „Ale my vyrábíme kladiva, ty vole.“
  24. 4 points
    MegaVydra

    AW - Epiizoda 5 - příběhová kampaň

    AW Epiizoda 5 - příběhová kampaň Episode 5 - "Konec cesty" Jižní Anglie, pozdní podzim, 2040 "A teď," prohlásil Clayburn téměř teatrálně, "dostáváme se do opravdu dobré části. Samozřejmě, můj přítel Sebastian ví, jak to šlo dolů. Nezkaz to, Basti, "dodal posměšně. Strom si všiml jiného divného vzhledu, který mu Grimm dal, ale Clayburn se buď nestaral o to, nebo se rozhodl toignorovat. "Teď, pánové," pokračoval a škrábal si nepřítomně jizvu na pravé straně obličeje , "kde jsme byli. Ah, ano, Seahawkové opustili Jacksonville s využitím zastaralého vlaku, který předtím zachránili. Nebylo to moc, ale jejich loď jim zajistila dostatek paliva, náhradních dílů a pomohla jim dostat se do pohybu. Naložili co mohli a směřovali na západ. " "Samozřejmě, že jsme se tam museli nejprve dostat a my jsme to udělali. Opravdu, jak hádat? " Muž měl nejlepší náladu, co ho Strom viděl během celé návštěvy, téměř se usmíval vzrušením. Nebyl si jistý, na co Clayburn míří, a tak jen pokrčil rameny. Clayburn přikývl, jako by očekával takovou reakci. "Černí orli." Velitelé! Vítejte v epizodě 5 příběh kampaně. V tom musí Seahawkové porušovat tajné zařízení Clayburn. Od 22. prosince 2017 do 15. ledna 2018 budou mít hráči možnost dokončit epizodu 5 tím, že splní dva ze tří následujících cílů. Každý týden akce bude mít jeden cíl aktivní. Cíl 1 Cíl 1 - 22. prosince od 16:00 do 1. ledna, 16:00 SEČ Vyhrajte 40 bitev v PvP v jakémkoliv vozidle Odměna za splnění cíle 1: 2 platinové bedny a 3 zlaté bedny Cíl 2 Cíl 2 - 1. ledna od 16:00 do 8 ledna, 16:00 SEČ Udělte 600 000 poškození v Global Operations v jakémkoli vozidle jakékoliv třídy Odměna za splnění cíle 2: 2 platinové bedny a 3 zlaté bedny Cíl 3 Cíl 3 - 8. ledna od 16:00 do 15. ledna, 16:00 SEČ Získejte 250 000 reputaci v bitvách PvE v jakémkoliv vozidle jakékoliv třídy Upozorňujeme, že zvláštní akce se nezapočítávají do cíle 3. Odměna za splnění cíle 3: 2 platinové bedny a 3 bedny. Progres můžete sledovat na svém profilu. Episoda 5 Odměny Dokončení dvou ze tří cílů vám poskytne následující odměny: Stav "Episode 5 Completed" Joshua Seagrove velitelka Vyplněním všech tří cílů získáte následující odměnu: Stingray 2 Černý orla Tier 7 Premium LehkýTank Episoda 5 Odměny Pro závěrečnou část epizody 5 kampaně a dějství, jsme připravili speciální bonusový cíl. Je to docela jednoduché. Padesát nejlepších hráčů, kteří uhrají nejvíce bitev PvP, PvE (Snadné, Střední nebo Těžké) a Globální operace během Epizody 5, obdrží Po skončení kampaně Object 640 "Black Eagle" Tier 10 Premium Main Battle Tank. Ale pozor, velitelé - nebude tolerována žádná špatná hra. Každý vítěz bude vyšetřen ručně a pokud se zjistí, že porušuje Smluvní podmínky, například: Být v bitvách neaktivní Dotazování ostatních hráčů úmyslným spácháním sebevraždy k rychlejšímu ukončení zápasu Sdílení účtu Nebo spácháním jiných vážných porušení pravidel obdrží nejen standardní trest, ale bude také diskvalifikován z soutěže Black Eagle a z celé kampaně. Hrát fér je jediný způsob, jak vyhrát! Pravidla Epizoda začíná 22. prosince v 16:00 SEČ (7:00 PST) Epizoda končí 15. ledna v 16:00 SEČ (7:00 PST) Průběh epizody je k dispozici v profilu hráče. My.com si vyhrazuje právo diskvalifikovat jakéhokoli hráče, který porušuje smluvní podmínky z kampaně Odměny jsou automaticky distribuovány Hodně štěstí, velitelé! Uvidíme se na bojišti!
  25. 4 points
    Iosifek

    AW - Rok 2018 v AW -----bude LoW

    Zdravím všechny. Ashadaku. Ono je to s tou vyhraněností trochu složitější. Jak víš, hraju převážně PVE, pokud možno na hard. GLOPS je hra za normálních podmínek tak na 3-4 hry za večer. Ono už ani kredity v něm nejsou takové. PvP hraju tak z donucení eventem. Nebaví mě. Je to pro mě nepřehledné. A PVP bys měl ještě rozdělit na 15x15 a skrimiš. Skrimiš mě začla i bavit. Tedy pokud pominu že ty tři mapy mě už lezou i ušima. Za 4 dny jsem jich odehrál 200, většinou na T4. Dokonce se mě v nich i nadmíru daří, pokud se tam neobjeví FOSY a jim podobní. To si pak buď nezahraju, nebo končím v garáži. :) Klasické 15x15 to dá sotva 5x za večer. Možná ani to ne. PvP v podání AW mě prostě nebaví a není to proto, že radši hraju proti botům. Já nerozumím tomu kam ta hra směřuje. Pro který segment hráčského trhu je určena. Určitě ne pro ten nejširší kádr. Spíše úzkou skupinu nadšenců. Když přijde někdo nový, začne hrát PvE, tak ho čeká raketová sprcha a protože ho to od už nízké úrovně potká každou hru, od 0.23 navýšená o přesnost a nulová prodleva reakce botů, tak se na to vykašle. V PvP ho zase čeká sesmažení 5-6 výstřely na 810m z druhého konce mapy., sotva vystrčí hlavu. Tedy pokud někdo chce uvažovat o navýšení počtu hráčů, tak by jim měl nabídnout zábavu a ne frustrující zkušenosti.
  26. 4 points
  27. 4 points
    Romario

    AW - Krčma "U tankána"

    Nejnovější technické problémy - havárie (padáni hry), klávesnice a myši. V poslední době se objevilo mnoho stížností, o různých technických problémech - od havárie až po nereagující klávesnici nebo myš. Zatím se stále čeká na opravu. Co můžeme dělat, když se setkáme s výše uvedenou situací? V případě posledních dvou musíme hru restartovat. Pokud jde o havárie, je tu jeden trik, který může pomoci. Několik hráčů hlásilo, že odstraněním souboru intro , hra přestala padat. Možná to není odpověď ve vašem případě, ale přinejmenším to můžete zkusit. Chcete-li odebrat intro(úvod), musíme otevřít složku AW, pak pokračovat do adresáře gamesdk , poté movies a odebrat nebo přesunout soubor intromovie.bk2 . Jestli nechcete nic smazat, přesuňte soubor na jiné místo. Pokud nic jiného tak se Vám alespoň nebude spouštět úvod o karibské krizi.
  28. 4 points
  29. 4 points
    Lukaso_von_Teschen

    AW - RU server, pokec, info.

    Přeju eu serveru ať se v novém roce probere z komatu a ru aby šlapal dál dobře a vám hráčům dobré hry a přesnou mušku.
  30. 4 points
  31. 4 points
  32. 4 points
  33. 4 points
    dědula v Dodge Challenger Hellcat versus Corvette
  34. 4 points
    RoboZilina

    AW - Slovenčina / Čeština do hry

    Napriek všetkým negatívnym náladám som preložil zase malý kúsok. A síce popisky denných výziev a ešte malú drobnosť... názov aktualizácie, ktorá mi to zas rozhádzala. Na stiahnutie pre EU z webshare tu Adresár pre rozbalenie do lokalizácie ruského klienta na stiahnutie tu Funkčné 22.12.2017
  35. 4 points
  36. 4 points
    Amina-opice

    AW - Krčma "U tankána"

    Bohužel se toho asi jentak nedočkáme. Čísla za rok 2017 nebyla asi dobrá, proto SS tak chvátal stím Steamem, který trochu zamázne tu ztrátu a pojede se dál v roce 2018. Titanic jde z poloviny ke dnu, ruská kapela na zádi hraje častušky a SS a jeho suita přikládají vší silou pod kotel a rusům tvrdí, že v přední části lodi díra není. Že ti topící se pasažéři ve vodě vyskakují z vlastní vůle a můžou si zato sami.
  37. 4 points
    Lukaso_von_Teschen

    AW - Krčma "U tankána"

    Já to čítam
  38. 3 points
    Chuck Norris pochopil svou ženu.
  39. 3 points
  40. 3 points
    Romario

    AW - Krčma "U tankána"

    Pánové není zač. Další kód!! Pokud na EU serveru aktivujete tento kód -JINGLESJAN2018- po aktivaci získáte LAV-150 90 Merc (nebo 925 zlatých), 3 zlaté přepravky a 3 dny prémiového účtu. Kód je pro vice hráčů. Nevím jak dlouho bude funkční.
  41. 3 points
    Romario

    AW - Krčma "U tankána"

    Pokud na EU serveru aktivujete tento kód -DEZGAMEZJAN2018- po aktivaci získáte T92 ACAV (nebo 650 zlatých), 3 zlaté přepravky a 3 dny prémiového účtu. Kód je pro vice hráčů. Nevím jak dlouho bude funkční.
  42. 3 points
  43. 3 points
  44. 3 points
    Ashadak

    AW - Rok 2018 v AW -----bude LoW

    Já ti to ale vůbec neberu. Ať si každý hraje co ho baví, proti žádnému režimu nic nemám, ale rozčiluje mě ta věta o PvP, když to není pravda...Jasně v současné době už ve hře hrají na EU PvP jen opravdu zarytí hráči a lidi co to baví a odmítají se ho vzdát, ale není to tak dávno co bylo ještě hráčů dost i v PvP...problém...nebylo pro ně žádné vyžití...žádný endgame, tabulky, clan wars a pomyslné poměřování pindíků, tak se na to všichni vyprdli... AW je v PvP parádní proti konkurenci, jasně má pár chyb a bugu, ale hra jako taková je supr. Názor. Jenže a to je pořád dokola, chybí lidi. Jsem taky frustrovanej když jedu skirmish a dostanu proti sobě četu po třech ze SRY a nezahraji si, ale proč? Proč se tohle děje? proč musím hrát skirmish? Protože nejsou lidi? Dost lidí = barevnější týmy, větší šance atd atd. Jak chceš přitáhnout nové PvP hráče nebo donutit přemýšlet lidi o návratu, když jim nemáš co nabídnout? A někdy mi přijde, že ani distributor neví co vlastně chce hráčům nabídnout? Zpočátku to měla být hlavně PvP hra, ale místo aby vyšel LoW nebo CW, tak spustí sice zajímavý ale naprosto nevhodně načasovaný GloBs. A od té doby lidi odchází pryč...hlavně ty co chtěli lepší alternativu k Wotku, a že jich bylo. Kašlu teď na nějaké statistiky, ale beru to z pohledu hráče. Takže kam jsme se to dostali? Bojovníci za PvP na EU to nejspíš musí zabalit, protože jsou to lidi co nejhlasitěji řinčeli zbraněmi a distributor dal konečně najevo jakým směrem mu nezbývá než se vydat. Hra se stane single/kooperativní hrou pro nadšence a příležitostní hráče, ale díru do světa neudělá, aspoň na EU serveru. Jako alternativa pro frustrované hráče WoT a WT, PvP s tanky obecně, proč ne. Bohužel pro PvP hráče se zájmem o moderní techniku nezbývá než čekat na zázrak, nebo jiný titul. Ani nevíte jak mě to hrozně moc štve. Samozřejmě může být ještě všechno jinak...ale to se ukáže na začátku tohoto roku. P.S. Už jsem přišel na lék pro pozitivní myšlení, nebudu číst oficiální fórum...
  45. 3 points
    Lukaso_von_Teschen

    AW - RU server, pokec, info.

    Asi nám silent nechal zablokovat účty 😀
  46. 3 points
    Když mi žena volala do práce a loučila se slovy ""Přijď večer na kaši,"" myslela tím povečeřet po delší době s dětmi.
  47. 3 points
  48. 3 points
    Romario

    AW - RU server, pokec, info.

    INFORMACE O ODŠKODNĚNÍ! Jak víte, ve středu od 16:00 MSK byly ve hře problémy. V této souvislosti bylo rozhodnuto provést neplánovanou technickou práci, která trvala do 19:00 MSK. Všichni, kteří se 27. prosince přihlásili do hry dostanou jako kompenzaci, jeden den prémiového účtu. Zdroj : https://aw.mail.ru/news/4875.html
  49. 3 points
    MegaVydra

    AW - Krčma "U tankána"

    A co je podle vás špatně? Jsem teď na ru a jede to tam v pohodě, bez čekaček lidí plno spousta akci... a hra mně po čase zase dost baví... Jasný že na eu nejsou lidi a uvidíme s čím teď přijdou ohledně pvp pak se uvidí jakej má tenhle server budoucnost jestli jen pve nebo oživí pvp...
  50. 3 points
×