All Activity
- Last week
-
World of Warships vstupují do svátečního období: Jsme tu, abychom vám pomohli s orientací v té spoustě zimních aktivit! Čtěte více View the full article
-
V docích Sestri Ponente začíná výstavba nové lodi. Zjistěte, jak loď získat a posbírat všechny dostupné odměny! Čtěte více View the full article
-
Za sledování streamů World of Warships na vás čeká pořádná kupa Dárků od Ježíška! Čtěte více View the full article
-
Slavnostní aktivity, akce „Svátky v Santa City“, nové doky, „Kořist pro vítězství“ a mnoho dalšího! Čtěte více View the full article
-
Zúčastněte se naší sváteční akce – dokončete speciální bojové mise a získejte hodnotné odměny! Čtěte více View the full article
- Earlier
-
citron joined the community
-
SkyppyKawano joined the community
-
Iosifek reacted to a post in a topic: AW - Krčma "U tankána"
-
Co by mi řekl SS ? Upřímně, je mi úplně jedno, co by Tichošlápek vyzvrátil. Jemu, jak už jsem se dávno přesvědčil, není třeba cokoliv věřit. Zkraje byl celkem normální a normálně se s CZ/SK komunitou na starým ofiku bavil, radil, vysvětloval. Za to měl celkem přirozený respekt a lidi jej brali. Reportovali bugy a defacto se aktivně podíleli na opravách hry. Byli rádi, že i tak malý stát má alespoň v západní pobočce někoho, kdo rozumí, slyší a může "tam" mluvit, připomínkovat. Časem se doufalo, že by mohla skrze něho přibýt i oficiální čeština ve hře. (ale furt nic, co ?) Jenže v určité fázi se změnil, začal reagovat neadekvátně, cenzurovat, banovat za blbosti (mě asi 3x a to jsem byl naprosto v pohodě, ne tak nabroušenej jako teď, párkrát jsme si i normálně psali). Vzal si pak na vodítko ještě takovýho úlisnýho lulana, Tektzby nebo jakej to měl nick a pak to dorazil tím, že po hromadným banování hlavně členů CZ/SK komunity sám navrhl uzavření CZ/SK sekce ofiko fóra a u svých šéfů si to samozřejmě i odůvodnil. Že jsme oproti eng. nebo i PL části fóra byli čajíčci jsme však viděli všichni ale engl. část nikdo nezavřel, prostě absurdno. (nešlo ani tak o porušení pravidel fóra, vulgarity a pod., jen lidi oprávněně kritizovali chyby hry a to on nechtěl číst) Zaznívalo pak často jméno Karel Čurda ... (ne, nemusíš se ho zastávat, je dospělý, věděl co dělá a jak to dělá ... ) Až později bylo zrušeno komplet celé fórum. (rozdělili hráče na kasty PvP/PvE/Glops a pak se divili, kam to vedlo ...) Část se nás přesunula ke Garrthovi na blog s fórem, kde jsme si mohli držkovat jak jsme chtěli a normálně se bavit bez cenzury a banování. (fórum už je off) https://garrth.blogspot.com/ Pak se ke mě dostaly i screeshoty komunikace Tichošlápka s jinými hráči ohledně jejich banů ... už to fakt přeháněl, absurdní čtení. Bylo vidět, že to, jak se choval zpočátku byla jen přetvářka, maska. CZ/SK komunita mu byla úplně u zadku ... a věřím, že je pořád. Takže je mi zcela volný, co by asi tak řekl ... a mimochodem, vždyť já tu hru vlastně ani nehraju (on je součástí příčiny, proč ji už nehraju / nehrajeme), takže si může zatleskat. Současný Game over je i jeho "úspěch". Jen ji vždy na podzim zapnu abych se podíval kam to dos*ali ...
-
Vyberte si americkou nebo japonskou cestu a vyplujte vstříc řetězcům misí, z nichž získáte hrací známky portálu. Každý, kdo získá určitý počet hracích známek portálu, obdrží pamětní vlajku „Pearl Harbor“ a ten, kdo získá nejvyšší počet známek za svoji frakci, navíc vstoupí do rozdávání cen a získá tak šanci vyhrát dodatečné odměny. Čtěte více View the full article
-
Grade, Každá hra a on-linovky obzvlášť, mají tři důležité části. 1) jsou samotní hráči. Každý je jiný, každý v té hře hledá něco jiného a očekává to. Jeden chce PvP, druhý PvE, Další chce co nejtěžší výzvy, jiný by chtěl cheatovací tlačítko "Okamžitá výhra". Úkolem majitele té hry je najít cestu, kdy je největší množství hráčů uspokojeno. Jedna ze základních lidských potřeb je sdružování. Od samého počátku AW hráči chtěli klanovou náplň. Dočkali se jí až po 5 letech, s nesmyslným sloučením PvP a PvE požadavků. AW na to nechtělo slyšet, tak hráči odešli. Vydržel jsem to v AW tak dlouho, jen kvůli hraní s lidmi v klanu. 2) vývojáři mají nějakou vizi o tom, jak má ta hra vypadat a jak se bude vyvíjet. Jenže tahle jejich umělecká představa a seberealizace musí být koordinována s potřebami hráčů a s marketingem. SS, pro tebe Tichšlápek, před cca 2,5 lety na Discordu psal, na dotaz kdože vlastně AW vlastní, "Koupili to vývojáři". A že prý je to velká výhoda, protože se nemusí ohlížet na příkazy marketingu, ale mohou pracovat podle sebe a svých představ. Vzledem k tomu co jsem v tomhle bodě napsal na začátku, netřeba komentář. 3) Marketing. U něj jsou peníze na prvním místě, a pracuje s předchozími dvěma body. U WoT až na bázi psychlogických a sociologických stimulů. U AW je to odstrašující příklad toho, jak se to dělat nemá. Příkladně kamufláž sis mohl koupit stálou pouze na jeden tank a samostatně na jedno roční období. V kreditech 3x 4 000 000 na tier 10 (nevím teď cenu v goldech). Nebo si koupit prémiák s kamufláží. Málem mě šlehlo, když jsem zjistil, že přidáním T9 a T10 Mekavy si v modulech mužeš camo odemknout. A to camo je "For all", tedy pro všechny vozidla bez omezení. Camo přidává 4% kamufláže, když jsem ho potřeboval, tak jsem si ho kupoval třeba jen na tejden, na to jedno vozidlo. A najednou si kupovat camo nemusím. A náhle taky jedna z výhod prémiáků, 4% camo, zmizela. Totální marketingový selhání. Podruhý to se mnou praštilo, když jsem si přečetl odůvonění od SS. "Oni to hráči chtěli." Ve světle toho, jak teď draze prodávají nesmysné skiny na jeden tank, je to obzvlášť pikantní. Oni odněkud, z jakékoli hry, zaměřené úplně jinak, a z jiného žánru, něco okopčí, a pak je z toho nesmysl jako Nesmrtelná teta, Ališa a její přítelíček s raketama, atd. AW je ve stavu v jakém je. Dle mého subjektivního názoru ve velice špatném. To samé si myslíš ty, i když vidíš příčiny a nedostatky jinde než já. Ani jeden z nás tu hru nevlastní. Vlastníkům se to možná zdá v pořádku. Co ti na to řekne SS? "Když se ti to nelíbí, tak to nehraj." Ostatně, on to už kdysi řekl, co si pamatuju, tak se ho ani ptát nemusíme. Jo, nezapomeň. Poslední zhasíná.
-
https://store.epicgames.com/en-US/p/mighty-fight-federation
-
https://store.epicgames.com/en-US/p/jitsu-squad-af3f2f
-
Nový výběr fotografií je zaměřen na jedno z významných transformativních střetnutí 2. světové války. Čtěte více View the full article
-
Obrázek neobrázek. PvPčka měli už tenkrát pravdu, protože ty čekačky coby dílčí důsledek ... byly začátkem konce, kde je hra teď, na konci. Realita tu hru dohnala, rozhlédni se sám, kde to skončilo. Podívej se na první stranu tohoto topicu, to sice už pomalu šla hra do kopru ale stále tu ještě "pár" hráčů bylo. Teď sem přijdu 2x za rok jen nasranej já za PvP a ty+ 2-3 zarytí za PvE a šlus. K smíchu, pláči. AW v době přidání PvE/Glops ještě nebylo zdaleka ve stavu, kdy by si mělo moci dovolit rozdělovat své hráče na několik částí. US server tehdy zel prázdnotou (asi navždy), EU se jakž takž hrál, plno bylo jen na RU. AW nemělo ani zdaleka tolik hráčů jako měl WoT aby si tohle mohlo dovolit. Taková kravina ... rozhodnutí přidat PvE/Glops, tu hru zabilo. To je prostě fakt, který mnozí už tenkrát viděli ... ale někteří holt ne ... chtěli snadný výhry, střílet boty ... Do AW přišla velká část lidí z WoT, kde taky nehráli nesmysly jako PvE/Glops, takže na něco takovýho vůbec neměli ani pomyšlení. Co je do AW přitáhlo byly moderní, pohyblivější stroje, pak i zadýmení, rakety a některé i jen to, že je tu neotravovaly artyny. Zkraje vůbec a pak když artyny přidali, tak si po čase ale vykňourali aby nestřílely jako ve WoTu. Do doby, než se objevila informace, že budou do hry přidány nějaký pofidérní příběhy a PVE, tak to nikomu nechybělo. (žádný donucení, prostě to neexistovalo a byl klid) Hra měla svý hráče a hlavně ... hrála se, lidi to hráli. Bylo s kým a bylo proti komu. Do WoT jsem se dostal ještě jako Closed beta tester a víš ty co ? Když jsem to před 2 týdny zapnul, tak jsem ten starý WoT mohl hrát až do 3 hodin ráno, než jsem šel do peří. Zapnul jsem další den AW a hra po mě chtěla abych downgradoval nVidia drivery, jinak padala, wtf ?! Týden jsem jim dal na opravu. Další týden jsem to zapnul a zjistil jsem, že přidali T-80UM1 Bars. (kdysi na Ofiku se Tichošlápek ptal hráčů, jaký stroje bychom chtěli aby přidali do hry. Ihned jsem psal T-80U a 2S25 Sprut SD ... jsou to moje srdcovky, na Spruta jsem čekal trochu dýl ale ok) Okolo desáté jsem to tedy zapnul, že tu další T-80 teda chci ... ale ouva, musím odjet dalších 100 bitev s T-80U ... ok, zase opruz jen aby tu udrželi hráče. Proč opruz ? No protože jinde než v PvE prostě už tu hru nezahraješ a to tě ještě ta hra nutí abys to v tom PvE vydržel 100 bitev ... to bylo pro mne jasný znamení, že už i to PvE chcípá. Fakt, že když už i v tom PvE jsem potkával během večera pořád stejný nicky, to jen potvrdil. Přijdu tedy sem a co nevidím ... i zarytý bot shooteři už to zabalili. Unudili se. To je celkovej obrázek, kterej asi nechceš vidět. A teď se podívej na starý WoT a WT, kteří žádný přiblblý příběhy a střílení do botů nezavedli ... a to WT začínalo jen s letadly ... Představ si nováčka, kterej hrál chvíli WoT ale chtěl by moderní tanky, přivedeš ho sem do AW a tady zjistí, že se to hrát nedá, leda proti botům v PvE ... zůstane ? Ani náhodou, chce bojovat - soutěžit, zvítězit nad někým, ne střílet AI kachny ... tak raději zkusí WT nebo se vrátí do WoT. Další zavřený dveře prostě. Tak to prostě je: Rozhodnutí přidat do hry PvE/Glops stojí za zánikem této hry, je jeho příčinou. Hry, která měla do tý doby dobře rozjeto, měla potenciál stát se konkurencí WoT s moderní technikou, měla hráče a další stále přicházeli. Následky vidíme postupně od přidání PvE/Glops ... a hlavně samozřejmě teď. Game over.
-
Představujeme nový způsob hraní na více platformách, při němž můžete čerpat výhody ve svých oblíbených hrách v rámci franšízy World of Warships! Čtěte více View the full article
-
-
Rumcajk reacted to a post in a topic: AW - Krčma "U tankána"
-
milano53 joined the community
-
Garde, v každé hře, která má společně PvP a PvE dochází ke konfliktům mezi těmito dvěma skupinami hráčů. Jednoduše to je flame war. To že v roli flamerů vystupují předevšín PvPčkáři a PvE v jsou v obraném postoji, je taky obrázek. Já ty debaty na fóru AW pamatuju. Příspěvky typu: "Zrušte PvE ať všichni hrajou PvP! Nažeňte je do PvP! Protože máme dlouhý čekačky." "PvEčkáři jsou s..čky, jediná pořádná hra je PvP." Atd. Nic hezkýho ani pro nezůčasněné. Nehledě k tomu, že kdyby AW na tenhle požedavek přistoupilo, tak skončilo před lety. Ti PvEčkaři by skončili. AW by skončilo jako klan BOS, tam tenhle konflikt vznikl a BOS zanikl. GP4F, na základě toho vznilý funguje stále. Problém nedostatku hráčů je totiž úplně někde jinde a těch příčin je vícero. AW má část PvP, což jsou bitvy PvP, Glops a klanové Hodnocené bitvy. Občas stvoří pro PvP i nějaké netradiční. Tier 1-3 jsou doplňovány na formát 10x10 boty, takže můžeš hrát i 1x1 hráči a zbytek boti. (Ano, i Glops jsou PvP hra, dokonce jsou hráči kteří hrají jen tenhle formát a nic jiného.) A část PvE, tedy dvě obtížnosti klasické PvE, Speciální operace, víkendové staré Spec. ops., a klanové Spec. ops (Pyžamo). Což je dost formátů, až nadměrně, aby se tam schovalo v 9 tierech hafo hráčů. Ta nejdůležitější otázka není o tom jak lidi donutit hrát PvP, ale o tom, proč nechtějí PvP hrát. Pro mě je odpověď jasná. Nenechají se šikanovat. Když nováček vleze potřetí za sebou do PvP a odstřelí ho v první půlminutě, tak to hrát nebude. Ví že je něco sakra špatně. Takže je to na mechanikách AW v PvP. Pokud se týká skrimišů, tj. her 3x3, 5x5, tak ty jsem, na rozdíl od tebe, hrál rád. Tam alespoň nehrozilo, že mě odbouchne nějakej zakutanej camper z druhého konce mapy. Je taková ukázka: WoT i AW jso stavěný na stálým přílivu hráčů. Protože ani pes nežere pořád stejný maso. A hold, AW na rozdíl od WoT, nemá žádnou reklamu. To že na začátku o AW všini psali. To byla reklama ze zvědavosti médií. Konkurent WoT. Zvědavost médií i hráčů opadla a dnes po AW neštěkne ani pes. To prošustrovali a vrátit se to nedá. Stejně tak mnoho antimarketingovejch tahů, který udělali. Jo, jen tak mimochodem, v PvP hrách mám odehráno skoro polovinu co v PvE. Tak bych měl vědět, o čem PvP jsou:
-
Ten konflikt PVP/PVE není profláknutej, je původní, stále platný a hlavně zásadní. (příčina - následek) Všimni si, že už ani zdejší zarytí PVEčkaři už to nehrají, přestalo je to bavit, ikdyž čekačky takřka neznají. Ještě rok-dva zpět tu cca 5 lidí hltalo battle path-y a honili se za vším, co se ve hře objevilo, cpali do toho svůj čas a prachy. Všechno ale už vyjezdili, každou mapu už v PVE jeli milionkrát stejně, na sekundu přesně věděli kde jim vyjede jaký AIčko a kdy a kde jim co ukáže bok nebo záď. Ale i to věčný vyhrávání nad AI, časem prostě přestane bavit ... jsou pryč ... už i oni. (svým způsobem vydrželi až obdivuhodně dlouho) Stejně jako mnozí jsem si tehdy brzy zřídil účet i na RU, kde jsem platil premium a i kupoval prem. stroje. Nejprve jsem jej měl jen proto, že jim chodily dříve updaty - nový stroje ... později, po přidání PVE a poklesu hráčů, to byla poslední možnost, kde si šlo ještě zahrát proti živým enemy. Než do toho nacpali tenhle PVE nesmysl s pofidérními příběhy anarcho-bojůvek bojovníků za svobodu, tak ta hra žila a velká část komunity v tom utrácela peníze, mnozí na více accountech ... Všichni ti Češi, Slováci, Poláci, Němci, Italové, Francouzi a další a další ... jsou pryč a než byli odrazeni / vyhnáni po přidání PVE, tak AW viditelný problémy s prachama nemělo. Oba hlavní servery RU/EU byly plné lidí. Všechny ty hlavní machinace a změny v pozadí, přišly právě až po PVE/GLOPS, kdy více jak polovina hráčů naštvaně odešla jinam. Zavíráním fór, tomu už jen nasadili korunu. Problémy přišly až po exodu hráčů, kdy bylo stále víc jasné, že samotná do té doby ujásaná PVEčka to s prachama prostě už nevytrhnou a i těch PVEček začalo časem ubývat. S tou dnešní generací nevim nevim, vedle v pokoji sedí u kompu můj pubertální syn a hraje ... na PC. Hraje Stalker Gamma, sérii Metro 2033/34/Exodus, CoD, CSko, Fortnite a před nějakou dobou ho jeho kámoši uvrtali do LOLka ... takže PC playeři by byli. Takže souhlasím jen s tím bídným marketingem. Pro AW byl hráčsky hlavní trh na východě, Evropa byla až druhořadá, hlavně jako zdroj financí, protože na RU serveru bylo kvůli kupní síle obyvatel všechno levnější, Evropané do hry sypali za premium věci prostě více. Jenže pak nabídli (i Evropanům) snadnější výhry, střílet do AI v PVE/GLOPS ... a velká část na to uslyšela ... a ten zbytek měl pak potíže s hraním (čekací doby, 8 vs 8, 5 vs 5), tak zcela odešel a přišly problémy s penězi. Ve státech východu byly reklamy na Projekt Armata/AW takřka všude kde se objevilo něco vojenského, přehlídky, armádní dny, tankový biatlon, muzea, historické akce ... v Evropě, skoro nic, tady to trochu tlačí jen WoTko.
-
Řekněte ahoj dárkům v aktualizaci 12.11! Podívejte se na naši upoutávku a zjistěte, co připlouvá do World of Warships. Čtěte více View the full article
-
Nemáš pravdu, problém je daleko širší, než jen profláknutej koflikt PvP kontra PvE. Ten problém lze shrnout známou ruskou větou: "Chtěli jsme to udělat co nejlíp, a dopadlo to jako vždycky." Hrají v tom takové zdánlivě nesouvisející věci, jako je, Pillars of Eternity, Steve Jobs a další. Proč? Jednak je AW ruská hra i když těžko říci, komu teď patří. To je jiná mentalita a vedení shora. Pokud někdo křičí, že se mu něco nelíbí, tak se křiklounou zavře huba i s tím křiklounem. Tedy nejprve je ban na nick, pak přišel ban na českou sekci fóra, pak na celé fóru EU, a nakonec i na RU fórum. A Discord, kam se personál AW přesunul, ten většinu lidí nezajímá. Tedy, nulová zpětná vazba. A ty cca 4% křiklounů nebo patolízalů není zpětná vazba. Obsidián když začal dělat na AW, tak neměl jinou hru na které by dělal. Pillars of Eternity jim vytrhli finanční trn z paty (asi dělali AW za hubičku). Takže se s AW rozhádali o peníze. Rozešli se ve zlím. My.com založilo vlasní vývojářské studio, které to pytlikuje dodnes a snad to i vývojáři vlasnili. My.com si s AW dělalo velké plány, ale pak nad ni zlomilo hůl a odepsalo cca 250M dolarů. Z velké části kvůli AW. A Proč Steve Jobs? Představil iPad. A dnešní generace už ani nepotřebuje PC, vystačí si se "šmrdlafony". Tedy trh pro PC hry ve daleko omezenější a konkurence tím pádem větší. Tak ti to shrnu. AW mělo a má otřesný marketing. Nulovou zpětnou vazbu. A hlavě, nemá peníze aby na tom něco změnilo.
-
Už i tady chcíp pes ... to to dopracovali, vandráci. A já vám přesně povím, kdy tu hru začali zabíjet. V den, kdy přidali PVE a pak i GLOPS. Do tý doby hra žila, čekačky v bitvách na pár vteřin, klanový turnaje, závody tanků, hráči z celý Evropy, lidi diskutovali, porovnávali parametry, výkony strojů, průbojnost munice, řešili typy pancířů atd. živo na fórech o hře se mluvilo a psalo, žila. WoTko přežilo, WT vzniklo, vyrostlo a žije ... jen "chytráci" za AW museli přijít s módy "easy střelnic na AI = PVE/GLOPS" ... a AW na to nakonec chcíplo .... Já to říkal už tehdy, že je to špatnej krok, kterej se časem vymstí. (lidé v Evropě leniví, bojí se konfrontace/boje, volí raději snazší (korektní) cestu bez boje proti živému protivníku - PVE) Část hráčů přešla do PVE aby si nedělaly "ostudu" v PVP, přidali artyny a jelikož WoTkaři začali brečet, tak jim podělali zaměřování a střelbu (původně střílely jako ve WoT, ... další odešli, zvedly se čekačky, zkryplený 5 vs 5 bitvy, lidi začali držkovat, zrušili fóra, pak začali už odcházet hromadně, spojili servery .... a pak už se to jen vezlo dolů a dolů ... až do hrobu. Well done ... a Tichošlápek jim u toho svítil ... ... teď někdy na podzim 2015 jsem do toho víru spadl ... a je k vzteku, kam to za těch 8 let dostali ...
-
Bukbákcz joined the community
-
Dejte Ježíškovi vědět, jaká loď by nejvíce prozářila vaše vánoční období, a třeba se vám přání opravdu vyplní! Čtěte více View the full article
-
venator13 joined the community
-
10 hodin odpočinku od stresu s našimi loděmi a výhledem na nekonečný oceán. Sledujte, poslouchejte a relaxujte. Čtěte více View the full article