Přejít na obsah

Iosifek

Members
  • Počet příspěvků

    1 525
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Days Won

    139

Iosifek last won the day on Leden 26

Iosifek had the most liked content!

2 Sledující

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Iosifek's Achievements

  1. Tady na fóru mrtvě, ofiko fórum neexistuje. A hra? Záleží na tom, jak dlouho jsi nehrál. Buď je pro tebe předělané všechno, nebo není nic nového vyjma nějakých pémiáků.
  2. Možná jste zanamenali, že se připravuje nová tanková hra, tentokrát české provenience. PANZERKAMPF Pokud ne, tady jsou podrobnosti: https://www.startovac.cz/projekty/panzerkampf
  3. Grade, Každá hra a on-linovky obzvlášť, mají tři důležité části. 1) jsou samotní hráči. Každý je jiný, každý v té hře hledá něco jiného a očekává to. Jeden chce PvP, druhý PvE, Další chce co nejtěžší výzvy, jiný by chtěl cheatovací tlačítko "Okamžitá výhra". Úkolem majitele té hry je najít cestu, kdy je největší množství hráčů uspokojeno. Jedna ze základních lidských potřeb je sdružování. Od samého počátku AW hráči chtěli klanovou náplň. Dočkali se jí až po 5 letech, s nesmyslným sloučením PvP a PvE požadavků. AW na to nechtělo slyšet, tak hráči odešli. Vydržel jsem to v AW tak dlouho, jen kvůli hraní s lidmi v klanu. 2) vývojáři mají nějakou vizi o tom, jak má ta hra vypadat a jak se bude vyvíjet. Jenže tahle jejich umělecká představa a seberealizace musí být koordinována s potřebami hráčů a s marketingem. SS, pro tebe Tichšlápek, před cca 2,5 lety na Discordu psal, na dotaz kdože vlastně AW vlastní, "Koupili to vývojáři". A že prý je to velká výhoda, protože se nemusí ohlížet na příkazy marketingu, ale mohou pracovat podle sebe a svých představ. Vzledem k tomu co jsem v tomhle bodě napsal na začátku, netřeba komentář. 3) Marketing. U něj jsou peníze na prvním místě, a pracuje s předchozími dvěma body. U WoT až na bázi psychlogických a sociologických stimulů. U AW je to odstrašující příklad toho, jak se to dělat nemá. Příkladně kamufláž sis mohl koupit stálou pouze na jeden tank a samostatně na jedno roční období. V kreditech 3x 4 000 000 na tier 10 (nevím teď cenu v goldech). Nebo si koupit prémiák s kamufláží. Málem mě šlehlo, když jsem zjistil, že přidáním T9 a T10 Mekavy si v modulech mužeš camo odemknout. A to camo je "For all", tedy pro všechny vozidla bez omezení. Camo přidává 4% kamufláže, když jsem ho potřeboval, tak jsem si ho kupoval třeba jen na tejden, na to jedno vozidlo. A najednou si kupovat camo nemusím. A náhle taky jedna z výhod prémiáků, 4% camo, zmizela. Totální marketingový selhání. Podruhý to se mnou praštilo, když jsem si přečetl odůvonění od SS. "Oni to hráči chtěli." Ve světle toho, jak teď draze prodávají nesmysné skiny na jeden tank, je to obzvlášť pikantní. Oni odněkud, z jakékoli hry, zaměřené úplně jinak, a z jiného žánru, něco okopčí, a pak je z toho nesmysl jako Nesmrtelná teta, Ališa a její přítelíček s raketama, atd. AW je ve stavu v jakém je. Dle mého subjektivního názoru ve velice špatném. To samé si myslíš ty, i když vidíš příčiny a nedostatky jinde než já. Ani jeden z nás tu hru nevlastní. Vlastníkům se to možná zdá v pořádku. Co ti na to řekne SS? "Když se ti to nelíbí, tak to nehraj." Ostatně, on to už kdysi řekl, co si pamatuju, tak se ho ani ptát nemusíme. Jo, nezapomeň. Poslední zhasíná.
  4. Garde, v každé hře, která má společně PvP a PvE dochází ke konfliktům mezi těmito dvěma skupinami hráčů. Jednoduše to je flame war. To že v roli flamerů vystupují předevšín PvPčkáři a PvE v jsou v obraném postoji, je taky obrázek. Já ty debaty na fóru AW pamatuju. Příspěvky typu: "Zrušte PvE ať všichni hrajou PvP! Nažeňte je do PvP! Protože máme dlouhý čekačky." "PvEčkáři jsou s..čky, jediná pořádná hra je PvP." Atd. Nic hezkýho ani pro nezůčasněné. Nehledě k tomu, že kdyby AW na tenhle požedavek přistoupilo, tak skončilo před lety. Ti PvEčkaři by skončili. AW by skončilo jako klan BOS, tam tenhle konflikt vznikl a BOS zanikl. GP4F, na základě toho vznilý funguje stále. Problém nedostatku hráčů je totiž úplně někde jinde a těch příčin je vícero. AW má část PvP, což jsou bitvy PvP, Glops a klanové Hodnocené bitvy. Občas stvoří pro PvP i nějaké netradiční. Tier 1-3 jsou doplňovány na formát 10x10 boty, takže můžeš hrát i 1x1 hráči a zbytek boti. (Ano, i Glops jsou PvP hra, dokonce jsou hráči kteří hrají jen tenhle formát a nic jiného.) A část PvE, tedy dvě obtížnosti klasické PvE, Speciální operace, víkendové staré Spec. ops., a klanové Spec. ops (Pyžamo). Což je dost formátů, až nadměrně, aby se tam schovalo v 9 tierech hafo hráčů. Ta nejdůležitější otázka není o tom jak lidi donutit hrát PvP, ale o tom, proč nechtějí PvP hrát. Pro mě je odpověď jasná. Nenechají se šikanovat. Když nováček vleze potřetí za sebou do PvP a odstřelí ho v první půlminutě, tak to hrát nebude. Ví že je něco sakra špatně. Takže je to na mechanikách AW v PvP. Pokud se týká skrimišů, tj. her 3x3, 5x5, tak ty jsem, na rozdíl od tebe, hrál rád. Tam alespoň nehrozilo, že mě odbouchne nějakej zakutanej camper z druhého konce mapy. Je taková ukázka: WoT i AW jso stavěný na stálým přílivu hráčů. Protože ani pes nežere pořád stejný maso. A hold, AW na rozdíl od WoT, nemá žádnou reklamu. To že na začátku o AW všini psali. To byla reklama ze zvědavosti médií. Konkurent WoT. Zvědavost médií i hráčů opadla a dnes po AW neštěkne ani pes. To prošustrovali a vrátit se to nedá. Stejně tak mnoho antimarketingovejch tahů, který udělali. Jo, jen tak mimochodem, v PvP hrách mám odehráno skoro polovinu co v PvE. Tak bych měl vědět, o čem PvP jsou:
  5. Nemáš pravdu, problém je daleko širší, než jen profláknutej koflikt PvP kontra PvE. Ten problém lze shrnout známou ruskou větou: "Chtěli jsme to udělat co nejlíp, a dopadlo to jako vždycky." Hrají v tom takové zdánlivě nesouvisející věci, jako je, Pillars of Eternity, Steve Jobs a další. Proč? Jednak je AW ruská hra i když těžko říci, komu teď patří. To je jiná mentalita a vedení shora. Pokud někdo křičí, že se mu něco nelíbí, tak se křiklounou zavře huba i s tím křiklounem. Tedy nejprve je ban na nick, pak přišel ban na českou sekci fóra, pak na celé fóru EU, a nakonec i na RU fórum. A Discord, kam se personál AW přesunul, ten většinu lidí nezajímá. Tedy, nulová zpětná vazba. A ty cca 4% křiklounů nebo patolízalů není zpětná vazba. Obsidián když začal dělat na AW, tak neměl jinou hru na které by dělal. Pillars of Eternity jim vytrhli finanční trn z paty (asi dělali AW za hubičku). Takže se s AW rozhádali o peníze. Rozešli se ve zlím. My.com založilo vlasní vývojářské studio, které to pytlikuje dodnes a snad to i vývojáři vlasnili. My.com si s AW dělalo velké plány, ale pak nad ni zlomilo hůl a odepsalo cca 250M dolarů. Z velké části kvůli AW. A Proč Steve Jobs? Představil iPad. A dnešní generace už ani nepotřebuje PC, vystačí si se "šmrdlafony". Tedy trh pro PC hry ve daleko omezenější a konkurence tím pádem větší. Tak ti to shrnu. AW mělo a má otřesný marketing. Nulovou zpětnou vazbu. A hlavě, nemá peníze aby na tom něco změnilo.
  6. Ani já sem moc nechodím. AW jsem měl rok odinstalované, teď cca 3/4 roku hraju jen občas. Spousta lidí co sem chodili skončila s AW. A ti novější? Pokud potřebují češtinu, tak sem trefí. Trefí a využívají i zdejší TS3. Ale na fóru je moc neuvidíš, co potřebují, zeptají se v klanu. Nečtou ani ofiko zprávy AW. Jen hrají. PvP klany se rozpadly nebo zůstalo 1-2 hráči hrající občas. PvE klany se drží (CZSK5, GP4F a Šedý vlci). Na závěr dvě rady: - pokud potřebuješ kredity bebo expit velitele, tank, tak klanové PvE - 1x týdně 10x (premium +boost +insignie) = cca 12M-14M. S prímiákem tankem a 2x boost to může být i 22M za 4 hry plus expy, kterých může být dle podpor 5k - 2M na hru x 4 hry. Tier 9-10. - kdyžs dlouho nehrál, zkontroluj si moduly a nastavení munice u každého tanku se kterým hraješ Abys nedopadl jako občas já, že nanáváš na málo munice a přitom ji máš staženou na 3/4 kapacity, nebo zjistíš, že to vozidlo má neodemčený modul, ač s ním jezdíš roky. To jsou aktualizace, které něco přidají nebo ti přenastaví vozidlo i v nastavení modulů. A k tomu talčítku. To bylo přidané dodatečně, tak to nemusíš vědět a pokud ho máš citlivé, tak je to jasné. Mě se to stát nemůže, já na jeho zmačknutí potřebuju cihlu. A pokud se chceš zasmát, tak jeden expert si nastavil TS3 na LT myše. Když chtěl mluvit, tak střílel, a měl to tak dost dlouho.
  7. Pokud se vracíš po dlouhé době, tak věz, že v AW je předělané všechno. Munice, průbojnost, kadence, přehřívání, pancíř a všechny vlastnosti vozidel. Stále ovšem platí, že prémiáky nejsou lepší než vozidla ze stromu. A pokud náhodou přijdou s něčím novým, tak dostane brzo nerf (nebo i několik). Pokud se týká Mardera, tak dostal pěchotu. Tu v dobách o kterých píšeš neměl. Pokud se týká přepínání zbraní. Přepína se mezi zbraněmi (kulomet - hlavní zbraň) tlačítkem na kolečku. Nepřepínáš si to tedy nevědomky sám při zoomování?
  8. Tak to ti nepomůžu. Je to už nějaký čas co jsem zakládal novej sekundární účet. Žádná taková nabídka tenkrát nebyla. Pokud by tě to zajímalo, tak je to tady popsáno postupně v příspěvcích až do T10:
  9. Záleží na tom, o který účet se jedná. RU ti neumožní nic kupovat (to už psal Arnošt). Nově založený EU? Pak je otázka, přes co máš hru nainstalovanou a přes co ji spouštíš. Pokud je to MGLauncher (samostatná instalace hry), tak tam je volba na levé straně - Market, můžeš to třeba najít v něm. Pokud máš instalaci přes Steam, tak to může být jejich nabídka. Tedy i jejich obchod. AW má dva obchody. Do jednoho se dostaneš ze hry a nebo ze stránek, nazývají ho Shop (původní obchod). Druhý je Market a přístup má přes Launcher. V Marketu se vyzvedávají i free bedýnky při akcích (v Chests) a je tam i řádek na promo code. Což by asi mělo sloužit pro prodej třetích stran. V nedávné době jim obchody nefungovali vůbec.
  10. Ahoj. Dobří holuby se vracejí? (já nahlídnu na TS sporadicky a málokdy hraju) https://awru.my.games/
  11. Milý Jéžíšku! Píši ti na šmirgl papír, protože moc dobře vím, co jsi udělal s mým dopisem vloni...
  12. T10 Abramse a Challiho máš, Armata 14 o cca 1/3 rychleji nabíjí, a má lepší akceleraci, rychlost 80km/h a víc. Jen je to celkem papír a hraje se s tím jinak než s těma prvně jmenovanejma těžákama. HIFko má nejvyšší poškození/min ve hře, ale je to obrovská neforemná krabice, se kterou se musíš naučit jezdit. Můžeš zkusit tu T14 nebo PL-1 Odskoušej si to na Alabinu.
  13. "Diplomacie je umění poslat lidi do háje takovým způsobem, aby se zeptali na cestu."
×
×
  • Vytvořit...