Přejít na obsah

WOT - Denní hlášení


svejk007

Recommended Posts

Dodělal jsem si sólo mise na Heavy (druhá várka). To se nedá. Těch zoufalců v Artinách... a lightech... tak jsem se dal na várku Artilerií. Pár misí a jsem v půlce. Takže zatím dobrý. 

 

Co se klanu týče, tak stále dobré, ač nás dnes na CW tvrdě spražilo RNG. Aneb neprůstřelní Baťáci, artina na Malinovce na 800m+ z 11 výstřelů 7 přímých... prohra o tank. 

Pak to ale zlepšily odřady. Bez porážky, jen jedna remíza naší hloupostí. Ale každý den se najde bitva, kdy se ta patnáctka rozhodne, že mi ukáže, jak se to nedělá. No, rozjeli jsme se na Odem Mortis a jelo se dál:

pcBjl.th.jpg

 

Takže dobrý. Od dob, co neřeším nějaký čísílka je mi celkem dobře. 

A ještě jeden postřeh. FV215b je luxusní, jen ty kritičáky. Co rána do vany, tak motor... 60% zásahů motor, půlka z toho oheň. V odřadech oheň v 7 bitvách po sobě... celkem 10/13 bitev. Zlo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dneska jsem zkusil BF Hardline. No, řeknu k tomu asi jen toto:

Tuhle hru jsem hrál poprvý asi před třemi roky. Jen s těmi patchi přidali takových textů, blikátek atp, že jsem se téměř nezorientoval. Chvíli jsem ani netušil, co je mým cílem a kde ho mám hledat. Jasně, byla to asi hoďka hraní, ale první dojem dělá své. Prvotní komplikovanost možná odradí nějaký lamky, což je fajn, ale nevím, jestli je to všechno potřeba. Nic novýho (jo, otevírání a zavírání dveří...) krom toho, že jdou přidat v určitých místech nový cesty - třeba udělat díru nad trezorem. Nevím, vůbec mě to neoslovilo.

 

No a ve WOT... těžkej večer. +50% k XP za bitvu, tak osmičkovej expící odřad... to byla směs. Medka + nějaká heavy. A všichni soupeři full heavy zakempení v rohu mapy... slabí soupeři nám párkrát nakopali, protože to nešlo sestřílet, tak jsme vzali artinu a pak už nebyl problém. Jen to chvíli trvalo. No a na desítkách se nám podařilo porazit naši 1. divizi  :lol:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

No a ve WOT... těžkej večer. +50% k XP za bitvu, tak osmičkovej expící odřad... to byla směs. Medka + nějaká heavy. A všichni soupeři full heavy zakempení v rohu mapy... slabí soupeři nám párkrát nakopali, protože to nešlo sestřílet, tak jsme vzali artinu a pak už nebyl problém. Jen to chvíli trvalo. No a na desítkách se nám podařilo porazit naši 1. divizi  :lol:

to povídej, VIII SH Himl...my ručka a amx90, oni IS3....zalezli na nádraží a co s tímhle udělat....No u nás pár lidí se neudrželo a přilili olej do ohně, a to bylo hned...violet don´t cry (ještě že mě se to netýká) atd. zbytečné. Jinak opravdu super zábava u ANV, VI a VIII se jezdí opravdu FF a než jsem si na to zvyknul,chvilku to trvalo,ale kupodivu se vyhrává, nikdo na nic se nehraje,jasně, když se 2-3 prohraje blbě,tak se nasadí technika a jde to opět do pohody. Na X se velí, ale netrhá se hlava a co já vím, prostě se udělá kiks a řekne se, to či ono a jede se dál. U bývalého klanu to byl pomalu vyhazov a bla bla a bla, jak s harantama jednání.(doufám, že takhle je to celou dobu a né jen zrovna, kdy jsem jezdil já)

Jen mě udivilo, že ESL hráči a i jiní vůbec nevědí nic o capování, že max3 lidi a že nesmějí střílet do tanků, to mě udivilo. (prý je to blábol viz.příspěvek níže)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tohle je co za pravidlo a týká se to i publicu?  

no základy wotka.

vždyť se to už řešilo hodněkrát.Je to prostě daný,max počet lidí na nejrychlejší capování 3, jinak jim další berou body a zdržuje se to,střílení z capu do nepřítele a jeho zabití opět prodloužení capování (možná někdo to napíše lépe česky)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no základy wotka.

vždyť se to už řešilo hodněkrát.Je to prostě daný,max počet lidí na nejrychlejší capování 3, jinak jim další berou body a zdržuje se to,střílení z capu do nepřítele a jeho zabití opět prodloužení capování (možná někdo to napíše lépe česky)

 Chlape, díky 9-TD2 mám už prezentaci na téma capování celkem zmáklou  :lol:  Nejdřív mi ujížděly nervy, ale už jsem se zlepšil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no základy wotka.

vždyť se to už řešilo hodněkrát.Je to prostě daný,max počet lidí na nejrychlejší capování 3, jinak jim další berou body a zdržuje se to,střílení z capu do nepřítele a jeho zabití opět prodloužení capování (možná někdo to napíše lépe česky)

No, ono se to taky asi hodně krát měnilo. Co jsem věděl naposledy. Nejrychleji capují 3 a zbytek je tam zbytečně. To, že se cap zpomaluje, když je tam víc spoluhráčů a při střelbě z něj sem dodnes netušil.

Tak jako informace je to dobrý, ale asi mi to v praxi bude vzhledem k mému hernímu stylu k ničemu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, ono se to taky asi hodně krát měnilo. Co jsem věděl naposledy. Nejrychleji capují 3 a zbytek je tam zbytečně. To, že se cap zpomaluje, když je tam víc spoluhráčů a při střelbě z něj sem dodnes netušil.

Tak jako informace je to dobrý, ale asi mi to v praxi bude vzhledem k mému hernímu stylu k ničemu.

1) Capovací body se rovnoměrně rozdělují mezi hráče v capu. Rozdělují se 3 body za sekundu. Tzn 6 hráčů dostane bod každou druhou vteřinou. 

2) Střelba z capu - enemáci tě snáz spotnou a decapnou. Tudíž je to ptákovina.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nejblbější činnost hráčů je střelba z capu !!!

To mě pokaždé bral šlak, když jsem viděl, jak do capnutí zbývá pár sekund a ten blbec, to hovádko boží si musel prostě vystřelit. To už vidíte, jak se pohybuje, že se k té hovadině chystá a tak mu píše několik lidí z týmu aby se schoval. Nééééé, to prostě nejde! WoT je přece hra o tom, že tank jede vrrrum, vrrrum a dělá pif paf :lol:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čím víc tanků na capu tím líp. Decap je pak obtížnější, protože body jsou rozděleny a po zásahu klesne cap jen o hodnotu nabranou zasaženým strojem. Proto se nejstarší účastník capu skryje za později dojetými stroji. 

Taktak, navic enemy vetsinou netusi kdo ma nejvic nacapovano....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to forum a je to od toho, aby jsme si tak nějak pomohli. Oživením starých témat a tak jak to vidíme vzhledem k  tomu jak se hra mění občas neuškodí.

Já toho moc neznám. Jen tak sem tam něco, a o capování toho moc taky nevím, jen se pokusím dát poznatky dohromady.

Původně co stroj na capu to 1%/1s. Nové mody (střetnutí) a neschopné MM vyústilo v omezení na max 3%/s což je 3 stroje jinak to není moc efektivní a dělí se to.

Zazněl tu názor, že dříve capující by měl být chráněn.  Teoreticky ano, ale praxe je jiná. HT se schovává za scouta co tam byl dříve a palbou ho vystavuje riziku zásahu aniž by byl scout spotnut.

Střelba z capu je často taky adrenalín. Pokud později příchozí na cap možná neúmyslně kryjí toho co začal capovat první a tak to jako na potvoru toho pošuka nenapadne nic jiného, než se snažit něco trefit a vystavit se nepřátelské palbě a jednu koupit a je z toho hned lost.

 

Dnes se to nevidí, už jen díky tomu, že vyrovnaná bitva je sprosté slovo, ale pamatuji několik let zpět bitvy, kdy jsem byl jako LT na capu a přijelo tam HT a vytvořilo štít a tím přišlo o 75% HP a často o celý stroj a zajistilo výhru. Jasně dle dnešních hodnot blbec co nezískal slušné WN8 a další hodnoty. Prostě jen vyhrál tím činem bitvu což dnes nemá hodnotu.  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jasně dle dnešních hodnot blbec co nezískal slušné WN8 a další hodnoty. Prostě jen vyhrál tím činem bitvu což dnes nemá hodnotu.  

 

Ano, doby, kdy se to takhle hrálo si pamatuji a s jistotou si dovolím tvrdit, že hru nezničil ani tak WG (i když se na ní hodně podepsal) ale právě pošahané statistiky jako je WN8. Vžil se díky tomu za posledních několik let názor, že WoT není týmová hra a většina hráčů jede jenom na svoje statistiky. Takže, ten příklad co tady popisuješ se už nestane, neboť by byl hráč, který se obětuje pro výhru týmu, veřejně pranýřován a označen za lamu. O nižších statistikách ani nemluvě, protože zrovna WN8 je maxi paskvil, který je zaměřen výhradně na dmg a za výhru ti nikdo body nepřipíše. Místo dementních misí by se v Minsku měli zamyslet nad zrušením přístupu XVM ke hře a možná by pomohli hře daleko víc.

 

P.S. Až tu bude někdo hulákat, že 90% lamek ani neví co je XVM nebo WN8, tak dopředu odpovídám, že to ví každý malý parchant co tu hru alespoň půl roku hraje, takže kecy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Poslušně hlásím, že po pracovním víkendu jsem si včera WoTko s chutí zapnul. Je to pro mě takové uvolnění, tak se vždycky těším. Nicméně někdy si říkám, že bych vlastní torturu páchat nemusel. Zkusil jsem dát misi na artynách.Musím být v četě a máme nastřílet 20% k tomu vyhrát. To je nemožná mise. Když jsme nastříleli 20% tak jsme nevyhráli. Teda vlastně mi jsme s kolegou z pěti her nevyhráli ani jednu  :whistling: . Njn co člověk nadělá. Celkově bylo dopoledne katastrofa. Nedařilo se vůbec nic. Večer jsem už na mise kašlal a jezdil hlavně jsem expil. Jen tak pro zábavu jsem si dal jednu hru s AMX 12t. Je to pro mě takový oddych. Většina lidí na ten stroj hrozně nadává. A mě se s ním hraje přímo božsky. Bitva převelice úspěšně. 2800 dmg s prdítkem, 1000 naspotováno a několikáté M. Opravdu jsem si hru užil neskutečně. A pak sjme již jen střídali s kolegou osmičku a šestku. Já IP a Chi-To. Na Chi-Tu jsem předposlední bitvu udělal M. A byl jsem za to velice rád, protože jsem myslel, že to bude další stroj, který skončí jen s 1. Otočili jsme s kolegou jasně prohranou hru a měli i trošku štěstí. Ale celkově to bylo opravdu jen o nás. A na to, že jsme seděli v plečkách, protože kolega jezdil Type58, to nebylo špatné. Každopádně co mi kazí opět radost je mise. Byť to nijak nehrotím, tak z těch odjetých desítek bitev na medku, nemám šanci splnit misi o sestřelení HT o jeden tier vyšší. S šestkama jsme byli pořád Top a s osmičkama jsme dostávali HT v podobě IS-7 a E100. Jen 2x to byli nějaké devítky, ale prootže byli na druhé straně mapy, tak mi to bylo k ničemu. Prostě buďto mám smůlu, nebo mi to někdo nepřeje. Zkusím to zase dnes a budu doufat, že se konečně posunu dále. Když ne, taky se nic nestane  :cool:

 

K tomu Capování. Jak to vlastně funguje je mi jasné. Píšete, že i šestý tank dostane nějaké body za cap. Což ale musím vyvrátit, protože i když jsem byl na capu jako čtvrtý, jen tak pro sichr, tak jsem nikdy body nedostal, pokud nebyl někdo trefen. Body se započítávají jen třem lidem na capu. V momentě, kdy je někdo z prvních tří zasažen, automaticky začínají body naskakovat čtvrtému a ten trefený má smůlu. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

včera jsem dal 6 bitev se 7/1 centem v četě před spaním, byly z toho 4 výhry, docela se mi dařilo, nicméně díky jedné hře jsem neměl lepší zápis, chytil jsem na letišti doublehit T92 a nějaká FV arty a posledních 250 hp mi ukradlo desítkové TD ránou do věže, opět mi to lagovalo, ale už jsem si na to zvykl, co musím zmínit je neuvěřitelně dobrý MM, snad kromě jediné hry jsme byli stále na topu. Potěšila mě jedna hra na letišti, kdy jsem na výherní straně(dál od města) udržel s podporou tédéček skupinu docela skilled medek, prostě centurion a jeho hulldown

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Načítání
×
×
  • Vytvořit...