biggpete Odesláno Květen 15, 2015 Share Odesláno Květen 15, 2015 americké BB jsou na 3 a 4 nepoužitelné, náboje si letí kde chtějí, ty lodě jsou pomalé a nikam nedostřelí, HE standartně přehnali, a DMG ze zapálení se už počítá do statistik. murmansk 90 HE 33 000 dmg a 13000 hoření 50 AP 15000 dmg to asi dobře nebude Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Danny202 Odesláno Květen 15, 2015 Share Odesláno Květen 15, 2015 Co mám dělat abych získal ty signální vlajky či co to je. Nějak sem to nepochopil. Nejde to koupit ani s tím nic dělat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
waisik Odesláno Květen 15, 2015 Share Odesláno Květen 15, 2015 je to za některý medaile co získáš v bitvě, když si otevřeš Vnější vzhled a najedeš si na vlajku, tak tam vidíš za jakou je medaili Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MadDogCz Odesláno Květen 15, 2015 Share Odesláno Květen 15, 2015 Tak jsem využil 4x, přidal vlaječku za spojence a bitva se celkem povedla ...A hodilo to skoro 12 000 expů. T5 vyexpená za 1 hru. K nezaplacení Edit: Stock Njůůůů Jóóórk bez vlaječky za 10 000 exp. + 5 zářezů Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JirkaCFC Odesláno Květen 29, 2015 Share Odesláno Květen 29, 2015 Nazdar, mám dotaz. Hraji povětšinou US cruisery a jsem na Baltimoru. Chci se zeptat, jakou taktiku používáte, když bojujete s dobrým hráčem, který se snaží manévrovat a udržovat svoji příď přímo k vám? Sám to také používám a je to efektivní, i proti BB. APčka čelně moc nefungují, hodně se jich odrazí? Používat tedy HE? Nebo je nějaký způsob, jak enemáka donutit se otočit, aniž bych mu otevřel svůj bok? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DtX Odesláno Květen 29, 2015 Share Odesláno Květen 29, 2015 podle mě hlavně HE a mířit na nástavbu, AP proti bokům jinejch cruiserů kde máš šanci penetrovat citadelu. A možná na max. vzdálenost proti BB kde budou střely padat na palubu. I vývojáři uznali že to přehnali a HE jsou teď OP. Jejich dmg bude v dalších patchích snížený. Ale zatím je HE spam hrozně OP, 3 ohně na BB = 0,9%hp/1s a každý salvo s HE dává pár tisíc dmg. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MadDogCz Odesláno Červen 10, 2015 Share Odesláno Červen 10, 2015 Konečný důkaz o totální vypatlanosti těch vodkožroutů 2 x Essex + 2 x Yamato vs 1 x Essex + Colorado (já - top bb) Bylo to velmi rychlé a smutné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JirkaCFC Odesláno Červen 10, 2015 Share Odesláno Červen 10, 2015 Tak ten MM není ještě úplně dodělán k dokonalosti....to asi každý ví ( teda možná ne )... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MadDogCz Odesláno Červen 10, 2015 Share Odesláno Červen 10, 2015 JirkaCFC, on 11 Jun 2015 - 00:20, said:Tak ten MM není ještě úplně dodělán k dokonalosti....to asi každý ví ( teda možná ne )... Že to občas trochu uletí, to jsem si zvykl a respektuji to (až 4 lodě navíc, BB vs CA atp.) Ale tohle je přeci jen silná káva i na mě. Tato firma s tím již zápasí ve TŘETÍ hře, to asi každý ví (teda možná ne). Snad by bylo na čase, aby začali používat orgány a nástroje, které se na to hodí. P:S:: použít v jedné větě slova MM a dokonalost je hodně optimistické, jde to vůbec? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Šotek Odesláno Červen 11, 2015 Share Odesláno Červen 11, 2015 no, ke hře jsem se vrátil po dlouhé době ( účet mám už od Alfy ) a jak to zhodnotit. Čekal jsem trošku větší změny, ale co mě překvapilo, tak hrát za letadlovku už není tak 2x snadný, složení letky je překopaný a měl jsem velký problém něco uhrát :( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DtX Odesláno Červen 11, 2015 Share Odesláno Červen 11, 2015 No k CV... Mě hodně naštvali patchem 0.3.1, kde překopali flight decky letadlovek a přidali Japonský. Tím v podstatě úplně zabili americký CV, který jsou skoro nepoužitelný - až na Essex, kterej má furt 2 letky TB. Ta role air superiority do který tlačí americký CV nedává žádný smysl. Zaprvé za to nejsou žádný expy, zadruhé v nejlepším případě se ti povede anulovat jednu nepřátelskou loď, to není dobrá výměna, nemáš skoro žádnou šanci hru ovlivnit. Navíc to nevyžaduje žádnej skill, jen klikneš na letadlo a pak klidneš na cizí letadla. Pak přišel jeden minipatch kde do**bali i japonský CV tím že jim brutálně zvětšili rozptyl torpéd. V tu chvíli byla celá třída CV v podstatě nehratelná. Naštěstí jsem na oficiálním fóru našel post od jednoho supertestera kterej tam přeložil informace který vynesl jeden ruskej supertester. WG má jasně danej plán jak chtějí CV změnit a postupují bod po bodu, nechtějí vše vydat najednou aby viděli jaký dopad má jaká změna. Je dobré vědět že mají nějaký plán a změny dělají systematicky. Pokud se nepletu tak teď po zvětšení dmg IJN torpéd by měl přijít kompletní rebalance lodní AA (asi až po vydání T9 a T10 IJN CV, aby balancovali T10 vs T10). To že se takováhle informace k hráčům musí dostat přes únik informací a přes 2 supertestery je smutný a jen to ukazuje jak WG tragicky failuje v komunikaci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Šotek Odesláno Červen 11, 2015 Share Odesláno Červen 11, 2015 Já mám Lexingtona a ten je nepoužitelnej. Celkem dobrý je, že byla zvýšená účinnost bombardérů, ale jako jenom jednu letku torpédových... :( A co mě nemile překvapilo, tak mi přijde, že se ještě víc snížila rychlost stihačů, chytit nějaký bombardér nebo torpédový mi přišlo jako nemožný... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DtX Odesláno Červen 11, 2015 Share Odesláno Červen 11, 2015 Ten základní deck je nanic. Buď musíš all-in stíhače (2+2) a nebo all-in bombery (1+3 u Lexingtonu). Ale u Lexingtonu ten bomber deck není dost silnej na to aby jsi mohl na začátku hry vypnout nepřátelskou CV, takže pokud potkáš japonce nebo Essex, tak GG, umřes a nemůžeš s tím nic udělat. Já jsem trochu experimentoval a hrál jsem Ranger pouze jako air-superiority (aneb tak jak je to podle WG správně). Šance ovlivnit hru skoro nulová. V běžný hře nedáš ani 20k dmg do lodí, když potkáš Lexington, tak to můžeš rovnou vypnout, protože traduješ 12 letadel za jedno jeho. Žádný expy (sestřelil jsem 59 letadel Lexingtonu kterej měl bomber deck + 25k dmg a dostal jsem 1200 expů, lepší výsledek ve fighter setupu těžko uděláš). A každou chvíli hra bez nepřátelský CV. Cca jen v 10% případů je MM co se týká CV vybalancovaný, v 90% bitev hraješ proti nižší / vyšší CV. Včera jsem hrál Ranger + Hiryu vs. Essex... jak to asi dopadlo, za 5 minut jsme my oba byly mrtvý a Essex měl dva killy. A není absolutně vůbec nic co proti tomu můžeš v takovým MM udělat. Jediný řešení by byly 2 CA co by vedle nás seděli celou hru, GG MM. Podle mě by měli dovolit měnit složení letek během hry, nebo alespoň pozměnit decky. Teď neexistuje žádný důvod proč hrát tu air superiority roli, takže vlastně tiery 4-8 americkejch CV jsou nepoužitelný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Šotek Odesláno Červen 12, 2015 Share Odesláno Červen 12, 2015 ono by stačilo kdyby si letku mohl člověk sestavit sám - ale s nějakou penalizací, třeba počet letadel v zásobě... Ale jinak hraju letku 1+3 jak jsi psal, nic jiného mi smysluplné nepřišlo, protože jak si také psal, mít jenom stíhače je naprd, protože každá třetí hra je bez nepřátelské CV. Ale je to dost smutný, že s druhou nejvyšší CV je tvůj jediný úkol zničit nepřátelskou CV nebo prudit torpédoborce... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DtX Odesláno Červen 13, 2015 Share Odesláno Červen 13, 2015 Další patch, další nerf pro CV. Tentokrát se překonali, neohlášený, nepřiznaný v patchnotes, pravý ninja nerf. Nejhorší na tom ale je, že odstraňuje skill ze hraní CV, u malejch tierů teď nemá žádnej smysl používat manuální drop torpéd, automatickej dosáhne stejnejch výsledků. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zoltar Odesláno Červen 13, 2015 Share Odesláno Červen 13, 2015 To že se takováhle informace k hráčům musí dostat přes únik informací a přes 2 supertestery je smutný a jen to ukazuje jak WG tragicky failuje v komunikaci. tak ono ani nejde o to, že by nechtěli komunikovat, ale o to že tohle není beta test. tohle je placená verze free2play hry. hra je stabilní a komplet fungující, takže "beta" je jen nálepka, aby lidi kupovali balíky - oni účastníky beta testu neberou jako testery, ale jako zákazníky. rozdíl mezi hráčem/zákazníkem a testerem je v tom, že zákazník jen užívá jejich produkt, tester by měl s developerem komunikovat na úplně jiný úrovni, v každým případě tohle se nedá označit betou v žádným ohledu. je to jen blaf na lidi. aby někdo zas netvrdil, že WG křivdím, tak Gaijin tohle dělá taky (nebo podobný věci), takže tohle není příspěvek zaměřenej proti WG konkrétně ale proti free2play hrám obecně. někdo už mě na Steamu lákal abych zkusil Warframe a ještě nějaký F2P hry, ani nápad... od základu prohnilej koncept bohužel tohle forum je z 90% hlavně o F2P, takže možná jsem jen já za vola, proč sem ještě furt chodím :D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DtX Odesláno Červen 13, 2015 Share Odesláno Červen 13, 2015 Já chápu, že v určitej okamžik museli do hry nabrat dost lidí aby měli dostatek statistik. Naopak jako + považuju že první 2-3 vlny CBT přístupu byly skutečně free, kdo byl rychlej, tak hrál. Já jsem za přístup do CBT taky neplatil, jako většina lidí tady. Balíčky s CBT přístupem zavedli až potom co se spousty lidí dožadovali přístupu do hry. Pokud se nepletu tak AW šlo cestou prodávání přístupu hned v první vlně EA testu. Většina hráčů teď jen tvoří data, který může WG vyhodnocovat. Testeři v pravym slova smyslu jsou pořád jen supertesteři se kterýma WG komunikuje, ale ti jsou vázaní NDA. O tom, že je komplet fungující bych polemizoval, naopak si myslím že mají pěkných pár měsíců práce před sebou než to můžou pustit mezi lidi. 2 měsíce po startu CBT totálně překopali jednu celou třídu, tak nevypadá komplet fungující hra Mě tenhle přístup k placenýmu early accessu nijak zásadně nevadí, když jim to lidi zaplatí... jak se to liší od crowdfundingu? Navíc celkově je v těch pojmech hroznej guláš, máme supertest, alfu, CBT, OBT, early access, atd... pro mě jsou jen 2 duhy: "můžou to hrát všichni", "nemůžou to hrát všichni". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zoltar Odesláno Červen 13, 2015 Share Odesláno Červen 13, 2015 crowdfunding by měl fungovat tak, že tím vývojář zaplatí projekt, na kterej by za normálních okolností neměl (že toho lidi zneužívaj je druhá věc). což je tak trochu opak WG a jejich WoWs, protože ti by tu hru mohli zaplatit několikrát. v pojmech je možná bordel, to je fuk, já prostě už jakýkoliv F2P sponzorovat nebudu a ostatním bych doporučoval to samý. WT si zahraju jen občas a to tak dvě bitvy denně, nic tam neexpím ani jim nic neplatím. v dnešní době je spousta jinejch alternativ. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DtX Odesláno Červen 13, 2015 Share Odesláno Červen 13, 2015 Já nemám problém zaplatit si za hru co mě baví (ne že bych to dělal nějak často). Já na tom sponzorování F2P her nevidím nic zásadně špatnýho, ale to je věc názoru každýho člověka... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Šotek Odesláno Červen 13, 2015 Share Odesláno Červen 13, 2015 když byla hra ve fázi Alfy, tak bylo komunikace s hráči častá. Asi tak jednou za měsíc, musel člověk vyplnit docela velký dotazník - reakce na každý patch... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DtX Odesláno Červen 16, 2015 Share Odesláno Červen 16, 2015 Náhodné poznatky o WoWs (1) Jak se počítá AP dmg ? Pokud střela penetruje tak dá dmg podle následujícího schématu: 1x damage (max dmg uvedenej) pro zásah citadely 0.33x zásah mimo citadelu 0.165x pokud zasažená část lodi byla už předtím těžce poškozená 0.1x pro overpenetration (jak je to česky?) +RNG samozřejmě Ještě bych mohl sepsat jak funguje lodní AA, ale nevím jestli to má cenu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DtX Odesláno Červen 19, 2015 Share Odesláno Červen 19, 2015 Podle infa z E3 by OBT mělo začít na konci června. Připravovanej patch 0.4 navíc přidá další 2 nerfy CV ... včetně prvního kroku k pay to play ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Aaron Goldstein Odesláno Červen 19, 2015 Share Odesláno Červen 19, 2015 včetně prvního kroku k pay to play ... Pay to play nebo pay to win??? (nevím jaký krok máš na mysli, protože stíhám pouze přepostovávat novinky z ofika a nestíhám se probírat tím co nás čeká) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DtX Odesláno Červen 19, 2015 Share Odesláno Červen 19, 2015 CV budou hratelné v podstatě jen pokud budeš platit... odebíraj manuální drop, bude potřeba nejprve odemknout kapitánskej skill na 2 ranku (tj. celkem třeba 3 body). Ale kapitánský skilly nefungujou během přetrénování posádky... takže buď zaplatíš 500 goldů za retrain pokaždý když půjdeš o tier vejš a nebo máš doslova nehratelnou loď. Důležitejch změn je hrozně moc... Celý kapitánský skilly jsou překopaný. Kitakami komplet odebraná, nahrazená Atagem (osmičkovej cruiser, moc pěknej) Nový aktivní skilly pro CA a DD Nerf AA některejch americkejch lodí, velkej buff AA pro DD kamufláže BB budou mít letadlo, co dokáže způsobit paniku mezi útočícíma letadlama První stíhačky ve hře (F2H Banshee) pro Midway btw desítky stojí na testu cca +100 000 expů Aaron Goldstein 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Aaron Goldstein Odesláno Červen 19, 2015 Share Odesláno Červen 19, 2015 Díky za stručný výcuc... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.