Přejít na obsah

WOWs - První dojmy a zkušenosti


oresprut

Recommended Posts

OBT to ještě není, jde o finální test v rámci CBT kde testují zatížení serverů. Registrace budou chvíli povolený a pak je zas utnou. Info v AJ: http://forum.worldofwarships.eu/index.php?/topic/17573-cbt-final-load-test/

 

biggpete:

 

1) RNG je problém hlavně u bitevních lodí. Ale popravdě nevidím jak jinak to udělat, když si vezmeš jak velká děla mají a jak obrovský dmg potenciál mají, tak prostě nemůžou pravidelně trefovat a všechno zabíjet na ránu.

2) Jedna průměrně úspěšná hra s osmičkovou prémium lodí = 560k kreditů. Jedna dobrá hra se čtyřkovou prémium lodí = 250k, pokud pojedeš jednu lajnu tak by jsi neměl mít problém i bez prémium lodí. Možná i dvě se dají utáhnout.

3) Na tierech 1-3 všichni (až na trojkové BB) spamují pouze HE, protože tyhle low tier lodě nemají skoro žádný pancíř a HE dělá dost dmg + ohně. Nicméně pokud víš co děláš tak i na jedničkový lodi se ti AP vyplatí pokud dokážeš trefit citadelu. AP jsou vyžadují daleko víc skillu při používání, protože tvým cílem musí být citadela pro max. dmg. HE ti jejich udávaný max. dmg prakticky nikdy nedá, protože penetrovat citadelu s HE jde fakt jen na jedničce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

asi jako tenhle?

http://worldofwarships.eu/community/accounts/503973851-/#!general_pvp

 

kdo mi to vysvětlí...241 bitev a má IX...to jde tak rychle nebo co to je.....

To je německej streamer co hraje XXX hodin denně. Navíc výlučně  v 3členný četě, takže má třeba 100%win na sedmym tieru a podobný zvěrstva.

 

Borec v CV to je, ale určitě neni nejlepší CV hráč, takovej Aerroon nebo Sharana jsou podle mě lepší CV hráči a mají i podstatně lepší staty na letadlovkach. Já mám třeba o dost lepší staty nez Pape v CV co jsem zatím hrál. Ale tyhle staty v CV tieru 4 až 6 co máme jsou přehnaný díky tomu že jsme byli první po wipu co měli CV a lovili jsme samé Arkansasy co nemají žádnou AA.

 

A "rychle" to jde, pokud se ti daří, tak není problém mít průměr třeba 1500 base exp za hru +50% za premium účet +50% za vlajku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

OBT to ještě není, jde o finální test v rámci CBT kde testují zatížení serverů. Registrace budou chvíli povolený a pak je zas utnou. Info v AJ: http://forum.worldofwarships.eu/index.php?/topic/17573-cbt-final-load-test/

 

biggpete:

 

1) RNG je problém hlavně u bitevních lodí. Ale popravdě nevidím jak jinak to udělat, když si vezmeš jak velká děla mají a jak obrovský dmg potenciál mají, tak prostě nemůžou pravidelně trefovat a všechno zabíjet na ránu.

2) Jedna průměrně úspěšná hra s osmičkovou prémium lodí = 560k kreditů. Jedna dobrá hra se čtyřkovou prémium lodí = 250k, pokud pojedeš jednu lajnu tak by jsi neměl mít problém i bez prémium lodí. Možná i dvě se dají utáhnout.

3) Na tierech 1-3 všichni (až na trojkové BB) spamují pouze HE, protože tyhle low tier lodě nemají skoro žádný pancíř a HE dělá dost dmg + ohně. Nicméně pokud víš co děláš tak i na jedničkový lodi se ti AP vyplatí pokud dokážeš trefit citadelu. AP jsou vyžadují daleko víc skillu při používání, protože tvým cílem musí být citadela pro max. dmg. HE ti jejich udávaný max. dmg prakticky nikdy nedá, protože penetrovat citadelu s HE jde fakt jen na jedničce.

  

No asi si mě nepochopil. Samozřejmě že RNG je  největšíí problém u BB, protože střílejí na dálku, ale ted jsem se mrknul na St louise a koukal jsme se , že mám přesnost střelby 39%, což není málo. Ale průměrný dmg na bitvu je cca 40 000 , což je smutné. S ním se pohybuju okolo 40 zásahů za bitvu což je teoreticky 120 k dmg za bitvu. U BB je ten poměr ještě horší. Když si vezmu jak lidi řvou u tanků , tak u lodí je to bavit nebude.

 

Ekonomiku u Wot utáhne do 6 tieru i rajče bez premka či prem strojů. U lodí to tak nebude.

 

To jsou důvody, proč si myslí, že po nějakém čase to dopadne jak u letdal, nebudou lidi, nebude fungovat MM atd.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Borec v CV to je, ale určitě neni nejlepší CV hráč, takovej Aerroon nebo Sharana jsou podle mě lepší CV hráči a mají i podstatně lepší staty na letadlovkach.

no nevím,když se kouknu na ty dva,tak mají o hoooodně méně exp. než on...možná v CB byli lepší nevím,nehrál jsme to,ale teď teda vyniká o parník

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pape má velkej boost protože hraje v té četě, CV meta od tieru 5 je jasně daná, okamžitě zabij nepřátelskou CV nebo on zabije tebe a pak teprve začíná normální bitva. Když má v četě 2 cruisery co vedle tebe 4 minuty sedí něž odrovnáš nepřátelskou CV tak se hraje líp než když se snažíš sehnat někoho v chatu kdo by ti pomohl. Navíc vyšší winrate = víc exp. A Pape byl vždy první kdo měl danou loď, takže vždy top tier a hodně bitev proti nižším CV nebo proti žádný CV. Já ho potkal v Zuiho, byla to vzájemná vražda :-)

 

Určitě patří mezi nej CV hráče, ale osobně si myslím že ti dva jsou lepší, ale velmi mě potěšilo že tuším včera pomocí letadel mimo mapu vybugoval jednoho nejmenovanýho hráče co zneužívá každou možnost aby získal výhodu (roh mapy + dva tiery jedna co si postaví vedle svojí CV aby mu dělali screen proti torpédům).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pape má velkej boost protože hraje v té četě, CV meta od tieru 5 je jasně daná, okamžitě zabij nepřátelskou CV nebo on zabije tebe a pak teprve začíná normální bitva. Když má v četě 2 cruisery co vedle tebe 4 minuty sedí něž odrovnáš nepřátelskou CV tak se hraje líp než když se snažíš sehnat někoho v chatu kdo by ti pomohl. Navíc vyšší winrate = víc exp. A Pape byl vždy první kdo měl danou loď, takže vždy top tier a hodně bitev proti nižším CV nebo proti žádný CV. Já ho potkal v Zuiho, byla to vzájemná vražda :-)

 aha když to je takhle,tak to počkám,až bude úplnej  reset,jestli teda bude,proč někdo by měl mít výhodu? tohle se mi nelíbí...

 

......, ale velmi mě potěšilo že tuším včera pomocí letadel mimo mapu vybugoval jednoho nejmenovanýho hráče co zneužívá každou možnost aby získal výhodu (roh mapy + dva tiery jedna co si postaví vedle svojí CV aby mu dělali screen proti torpédům).

zní to dobře,ale vůbec tomu nerozumím...já to vlastně vůbec nehrál (jen 4bitvy v CB)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 aha když to je takhle,tak to počkám,až bude úplnej  reset,jestli teda bude,proč někdo by měl mít výhodu? tohle se mi nelíbí...

Tohle byl poslední wipe, další už nebude. Hned po wipu všichni hráli tu dárkovou loď, což je pomalá neohrabaná bitevka která nemá žádný AA. Zatímco jen pár největších fandů letadlovek od první minuty šlo rovnou pro CV. Z asi 11 her co jsem hrál ve čtyřkové CV, jsem asi jen 2-3 hry hrál proti nepřátelský CV, jinak jsme měli čistý nebe a spoustu jednoduchejch cílů. To se teď už změnilo... proto ti co šli rychle pro letadlovky měli na začátku výhodu a vysoký tiery pořád nejsou nasycený odpovídajícíma loděma, takže třeba Pape s devítkovou CV hraje pořád proti osmičkám, ale i šestkám.

 

 

 

zní to dobře,ale vůbec tomu nerozumím...já to vlastně vůbec nehrál (jen 4bitvy v CB)

CV jsou hodně vlivný lodě, pokud má jeden tým strike CV (CV orientovanou na bombardéry), tak má hodně velkou výhodu. Strike CV mají obrovskej dmg potenciál. A postupně se vyvinula taková CV minihra, pokud má každej tým jednu CV, tak okamžitě pošleš svoje letadla k němu a pokusíš se ho potopit dřív než on potopí tebe. Vzhledem k tomu, že CV utrpěli masivní nerf obratnosti, tak v podstatě samy nemají šanci takovej útok přežít. Pokud oba máte moduly a kapitánský skilly na kratší servicing time letadel, tak to často končí, že se oba potopíte navzájem. (A tady přichází vhod ta četa, 2 kamarádi na který se můžeš spolehnout jsou lepší než náhodnej tým co se na tebe občas i vykašle) Prostě potřebuješ podporu svýho týmu, minimálně 1 cruiser se svojí AA a skillem na rozehnání letadel, ideálně 2 a nebo CA + DD pro kouř.

 

Zároveň je známý, že okraj mapy funguje na první pohled zvláštně, lodě se po něm můžou klouzat doslova bokem a rychle se otáčet, navíc manuální drop torpéd z BB nejde provést u okraje mapy, takže okraj poskytuje velkou ochranu proti TB. V podstatě to znamená, že pokud nemáš ochranu týmu, tak musíš "bugovat" kraj mapy (jen poznámka, podle WG to bug není a kraj funguje tak jak plánovali), ale nejčastějš se buguje i když máš ochranu. Tenhle jeden nejmenovanej hráč tomu nasadil korunu, když si začal do čety s osmičkovou CV brát 2 jedničkový lodě, který postavil vedle svý CV z obou stran aby je tak použil jako živej štít proti torpédům z nepřátelský CV. Protože dobrej hráč v CV je dost vlivnej na to, aby otočil bitvu i když mají o dvě lodě míň (ty dva jedničkový cruisery).

 

A pokud víš jak na to, tak se dají letadla dostat za okraj mapy a letět s nima za okrajem mapy, potom se vůbec nezobrazují na mapě a soupeř neví, že k němu letí. A že tam nefunguje manuální drop se dá taky obejít a zaútočit z pozice mimo mapu. Samo o sobě je to naprd, protože je to sakra těžký na provedení a zdlouhavý. Ale člověk co je nalepenej na rohu mapy a má kolem sebe dvě malý lodě co se mu nalepí na bok když se blíží letadla si potom nebezpečí všimne až když budou torpéda ve vodě. Nutno podotknout že ten týpek nebyl moc šťastnej, dokonce brečel i na fóru.

 

...snad to dává alespoň trochu smysl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

OBT to ještě není, jde o finální test v rámci CBT kde testují zatížení serverů. Registrace budou chvíli povolený a pak je zas utnou. Info v AJ: http://forum.worldofwarships.eu/index.php?/topic/17573-cbt-final-load-test/

 

biggpete:

 

1) RNG je problém hlavně u bitevních lodí. Ale popravdě nevidím jak jinak to udělat, když si vezmeš jak velká děla mají a jak obrovský dmg potenciál mají, tak prostě nemůžou pravidelně trefovat a všechno zabíjet na ránu.

2) Jedna průměrně úspěšná hra s osmičkovou prémium lodí = 560k kreditů. Jedna dobrá hra se čtyřkovou prémium lodí = 250k, pokud pojedeš jednu lajnu tak by jsi neměl mít problém i bez prémium lodí. Možná i dvě se dají utáhnout.

3) Na tierech 1-3 všichni (až na trojkové BB) spamují pouze HE, protože tyhle low tier lodě nemají skoro žádný pancíř a HE dělá dost dmg + ohně. Nicméně pokud víš co děláš tak i na jedničkový lodi se ti AP vyplatí pokud dokážeš trefit citadelu. AP jsou vyžadují daleko víc skillu při používání, protože tvým cílem musí být citadela pro max. dmg. HE ti jejich udávaný max. dmg prakticky nikdy nedá, protože penetrovat citadelu s HE jde fakt jen na jedničce.

a myslíš si, že je lepší situace ta, kdy vyšší křižník klidně uklobe Yamato, protože i když jsem se trefil plnou salvou, tak jsem byl kolikrát opravdu rád za 1500 celkem...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem včera večer regnul a stáhnul hru.Kolem 23 hodiny jsem se dostal k samotnému hraní.Nevím jestli tam existuje nějaký tutorial na způsob testovacího letu jako ve War Thunderu ale já ho nenašel.

Takže bitvy s hráči proti botům.V první hře jsem zkoumal co vlastně mám dělat,jak se to hýbe,atp. Udělil jsem nějaká to poškození a než jsem se nadál konec hry.Druhou jsem pojal stylem ,,hurá na ně " opět něco poškodil, udělil kritičák a statečně (a co si budeme nalhávat,hlavně hloupě ) zhebnul.Třetí bitvu jsem už přežil a i těch poškození a kritických zásahů bylo víc.A zlatým hřebem byla třetí hra kdy jsem potopil svou první loď.

Dnes odpoledne jsem přišel z práce a zdělil potomkovi že je možnost přihlásit se do lodiček a hrát.Tak na to skočil,účet má už nějaký ten rok ve WoT ,takže stahoval jen hru. Dal první na rozkoukání,něco nasypal a konec bitvy.Dal druhou a potopil svou první loď,dal třetí a potopil lodě dvě.Pak to naštěstí vypnul protože ho odvelel admirál matka  . .. :-)

Takže tři hry a tři lodě . .. a teď mi řekněte. ..  může mít člověk nějakou radost ze života ? :woot:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tohle byl poslední wipe, další už nebude. Hned po wipu všichni hráli tu dárkovou loď, což je pomalá neohrabaná bitevka která nemá žádný AA. Zatímco jen pár největších fandů letadlovek od první minuty šlo rovnou pro CV. Z asi 11 her co jsem hrál ve čtyřkové CV, jsem asi jen 2-3 hry hrál proti nepřátelský CV, jinak jsme měli čistý nebe a spoustu jednoduchejch cílů. To se teď už změnilo... proto ti co šli rychle pro letadlovky měli na začátku výhodu a vysoký tiery pořád nejsou nasycený odpovídajícíma loděma, takže třeba Pape s devítkovou CV hraje pořád proti osmičkám, ale i šestkám.

 

 

CV jsou hodně vlivný lodě, pokud má jeden tým strike CV (CV orientovanou na bombardéry), tak má hodně velkou výhodu. Strike CV mají obrovskej dmg potenciál. A postupně se vyvinula taková CV minihra, pokud má každej tým jednu CV, tak okamžitě pošleš svoje letadla k němu a pokusíš se ho potopit dřív než on potopí tebe. Vzhledem k tomu, že CV utrpěli masivní nerf obratnosti, tak v podstatě samy nemají šanci takovej útok přežít. Pokud oba máte moduly a kapitánský skilly na kratší servicing time letadel, tak to často končí, že se oba potopíte navzájem. (A tady přichází vhod ta četa, 2 kamarádi na který se můžeš spolehnout jsou lepší než náhodnej tým co se na tebe občas i vykašle) Prostě potřebuješ podporu svýho týmu, minimálně 1 cruiser se svojí AA a skillem na rozehnání letadel, ideálně 2 a nebo CA + DD pro kouř.

 

Zároveň je známý, že okraj mapy funguje na první pohled zvláštně, lodě se po něm můžou klouzat doslova bokem a rychle se otáčet, navíc manuální drop torpéd z BB nejde provést u okraje mapy, takže okraj poskytuje velkou ochranu proti TB. V podstatě to znamená, že pokud nemáš ochranu týmu, tak musíš "bugovat" kraj mapy (jen poznámka, podle WG to bug není a kraj funguje tak jak plánovali), ale nejčastějš se buguje i když máš ochranu. Tenhle jeden nejmenovanej hráč tomu nasadil korunu, když si začal do čety s osmičkovou CV brát 2 jedničkový lodě, který postavil vedle svý CV z obou stran aby je tak použil jako živej štít proti torpédům z nepřátelský CV. Protože dobrej hráč v CV je dost vlivnej na to, aby otočil bitvu i když mají o dvě lodě míň (ty dva jedničkový cruisery).

 

A pokud víš jak na to, tak se dají letadla dostat za okraj mapy a letět s nima za okrajem mapy, potom se vůbec nezobrazují na mapě a soupeř neví, že k němu letí. A že tam nefunguje manuální drop se dá taky obejít a zaútočit z pozice mimo mapu. Samo o sobě je to naprd, protože je to sakra těžký na provedení a zdlouhavý. Ale člověk co je nalepenej na rohu mapy a má kolem sebe dvě malý lodě co se mu nalepí na bok když se blíží letadla si potom nebezpečí všimne až když budou torpéda ve vodě. Nutno podotknout že ten týpek nebyl moc šťastnej, dokonce brečel i na fóru.

 

...snad to dává alespoň trochu smysl.

jo to už chápu...

kurňa proč když jsem I jsem mezi II a III a když jsem si koupil II jsem opět mezi III a IV ....tak na tohle opravdu nemám nervy...6bitev a stačí mi to teda....asi se nechci učit novou hru....kor když to je jak v začátcích wotka...MM ,,super,,

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jedničky vždy hrály výlučně skoro jen s jedničkama, občas nějaká dvojka. Ale ve WoWs na těch tierech až tak hrozně nezáleží (s vyjímkou CV a pak 3kový BB, který jsou prostě špatný)

 

 

a myslíš si, že je lepší situace ta, kdy vyšší křižník klidně uklobe Yamato, protože i když jsem se trefil plnou salvou, tak jsem byl kolikrát opravdu rád za 1500 celkem...

Tak navrhni jak jinak to udělat, aby každej nehrál jen BB a nestřílel všechno na ránu. HE dostali nerf, takže i DM (předpokládám že mluvíš o DM) pocítila silnej nerf. Ale pokud BB umře v duelu s křižníkem tak buď udělal něco sakra špatně a nebo musel mít super hrozný RNG (takový jsem ještě nezažil).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

 

 

Tak navrhni jak jinak to udělat, aby každej nehrál jen BB a nestřílel všechno na ránu. HE dostali nerf, takže i DM (předpokládám že mluvíš o DM) pocítila silnej nerf. Ale pokud BB umře v duelu s křižníkem tak buď udělal něco sakra špatně a nebo musel mít super hrozný RNG (takový jsem ještě nezažil).

to řekni tomu chudákovi s wyomingem , co jsem ho včera 5 x zapálil a on i když se trefoval mi bral prd. Jak udělat mechaniku DMG , to je otázka pro vývojáře, ale to jak to je ted, je špatné řešení. jsou nepoučitelní.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud umře BB v duelu s křižníkem, tak je to v 90% případů na torpéda (což znamená, že vlastně něco udělal sakra špatně)... Mě jako špatnému hráči se to stává relativně často....

tak včera se mi to podařilo a určitě ne torpedama,vůbec jsem byl rád, že jsem jezdil cik cak a ještě abych přebíjel...sice to bylo III vs III ale jo ukloval jsem ho ...jediná bitva co se mi líbila...Tenryu vs Kawachi ...a potom další lodě šly ke dnu....ale ze 17her jen 1...to je málo

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud se BB dostane do duelu s křižníkem tak, že dojde na torpéda, tak je podle mě špatně buď týmová spolupráce (že se zmetek tak blízko k BB dostal), nebo pohyb toho hráče s BB, protože "férovka" s křižníkem na vzdálenost pár kiláků je něco, do čeho se člověk s BB fakt obvykle moc dostat nechce... Rychlej křižník nablízko bývá pro neohrabanou BB co nabíjí půl minuty a pomalu kroutí dělama opravdu fatální záležitost... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud se BB dostane do duelu s křižníkem tak, že dojde na torpéda, tak je podle mě špatně buď týmová spolupráce (že se zmetek tak blízko k BB dostal), nebo pohyb toho hráče s BB, protože "férovka" s křižníkem na vzdálenost pár kiláků je něco, do čeho se člověk s BB fakt obvykle moc dostat nechce... Rychlej křižník nablízko bývá pro neohrabanou BB co nabíjí půl minuty a pomalu kroutí dělama opravdu fatální záležitost... 

To máš pravdu... Ale, jak jsem podotknul, tak já jsem špatný hráč... (naštěstí pro mě to víte jenom vy tady a do příchodu XVM se to nikdo jiný nedozví... :-D)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud se BB dostane do duelu s křižníkem tak, že dojde na torpéda, tak je podle mě špatně buď týmová spolupráce (že se zmetek tak blízko k BB dostal), nebo pohyb toho hráče s BB, protože "férovka" s křižníkem na vzdálenost pár kiláků je něco, do čeho se člověk s BB fakt obvykle moc dostat nechce... Rychlej křižník nablízko bývá pro neohrabanou BB co nabíjí půl minuty a pomalu kroutí dělama opravdu fatální záležitost... 

Spíš naopak ne? Křižník chce za každou cenu zůstat na maximální vzdálenost na kterou může střílet, protože tam se dokáže uhejbat rozumně. Na vzdálenost cca 12km a míň tě dobrej BB kapitán zabije na ránu, max na dvě a prostě neuhneš. I když se ti dostane rychlej křižník na tělo, tak stejně ho pod děla dostaneš (+sekundárky) a pak ho potopíš na salvo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Spíš naopak ne? Křižník chce za každou cenu zůstat na maximální vzdálenost na kterou může střílet, protože tam se dokáže uhejbat rozumně. Na vzdálenost cca 12km a míň tě dobrej BB kapitán zabije na ránu, max na dvě a prostě neuhneš. I když se ti dostane rychlej křižník na tělo, tak stejně ho pod děla dostaneš (+sekundárky) a pak ho potopíš na salvo.

 Hele DTX fakt nechci nějak rejpat , ale nevím kolik máš naježděno s křižníkama a bitevkama , ale střelba z BB nablízko je naprosto tristní záležitost a i proto ted v patchnotes byla zmínka o zpřesnění děl pod 5 km , takže pravděpodobnost že sejmeš s BB křižníka na ránu či dvě je jen teorie, praxe vypadá naprosto jinak. Navíc spousta křižníků má torpéda, že ano :). Já po wipe jedu jen americké křižníky a japonské torpédoborce a pak se uvidí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Spíš naopak ne? Křižník chce za každou cenu zůstat na maximální vzdálenost na kterou může střílet, protože tam se dokáže uhejbat rozumně. Na vzdálenost cca 12km a míň tě dobrej BB kapitán zabije na ránu, max na dvě a prostě neuhneš. I když se ti dostane rychlej křižník na tělo, tak stejně ho pod děla dostaneš (+sekundárky) a pak ho potopíš na salvo.

 

No já ti nevim... mně se obvykle vyplácelo spíš jít na bližší kontakt, využít toho, že krom pomalýho reloadu taky pomalejc manévruje a točí věžema a pak zkusit zmetka zapálit a třeba vyčudit na torpéda, než se s ním přepižlávat někde na vzdálenost, která je i pro jeho neohrabanost komfortnější...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Spíš naopak ne? Křižník chce za každou cenu zůstat na maximální vzdálenost na kterou může střílet, protože tam se dokáže uhejbat rozumně. Na vzdálenost cca 12km a míň tě dobrej BB kapitán zabije na ránu, max na dvě a prostě neuhneš. I když se ti dostane rychlej křižník na tělo, tak stejně ho pod děla dostaneš (+sekundárky) a pak ho potopíš na salvo.

přesně...najel na mě DD a já BB a na 1km jsem ho v klidu dal..jedno předměření a potom salva a v chatu se ukazal symbol .!. ...a nevím co si myslel já lama s 35% win jsem ho sundal jak nic...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Načítání
×
×
  • Vytvořit...