Přejít na obsah

WOWs - První dojmy a zkušenosti


oresprut

Recommended Posts

přesně...najel na mě DD a já BB a na 1km jsem ho v klidu dal..jedno předměření a potom salva a v chatu se ukazal symbol .!. ...a nevím co si myslel já lama s 35% win jsem ho sundal jak nic...

 

Jo, jenže problém je v tom, že při konfrontaci s DD máš obvykle právě tuhle jednu "v klidu" ránu, pokud ji z jakéhokoli důvodu netrefíš, tak další dějství jej počítání děr v trupu, protože pokud v DD nesedí blbeček s padesáti dioptriema, tak BB snad nejde torpédama na 1 km netrefit :-D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 Hele DTX fakt nechci nějak rejpat , ale nevím kolik máš naježděno s křižníkama a bitevkama , ale střelba z BB nablízko je naprosto tristní záležitost a i proto ted v patchnotes byla zmínka o zpřesnění děl pod 5 km , takže pravděpodobnost že sejmeš s BB křižníka na ránu či dvě je jen teorie, praxe vypadá naprosto jinak. Navíc spousta křižníků má torpéda, že ano :). Já po wipe jedu jen americké křižníky a japonské torpédoborce a pak se uvidí.

Před wipem jsem hrál Japonce a špatně jsem si nevedl. Nevím o tom, že by proběhl nerf přesnosti BB a to sleduju patchnotes (a skrytý změny, protože WG...) hodně podrobně. Po wipu jsem hrál jen Kawachi a Myogi a myslím že 65k avg dmg na Myogi neni špatný.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo, jenže problém je v tom, že při konfrontaci s DD máš obvykle právě tuhle jednu "v klidu" ránu, pokud ji z jakéhokoli důvodu netrefíš, tak další dějství jej počítání děr v trupu, protože pokud v DD nesedí blbeček s padesáti dioptriema, tak BB snad nejde torpédama na 1 km netrefit :-D

třeba tam neseděl s 50dioptriemi, ale člověk co se kochal ......a mě se to líbilo

Jinak jsem zjistil,že jsem ještě větší lama než jsem si myslel...pomalu stále jezdím v snajpru modu (kochám se jak to lítá ) a stále narážím na pohyblivé ostrovy (aspoň pro mě to tak připadá)...vždycky jsou tam kde si myslím, že tam nejsou...ach jo

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

přesně...najel na mě DD a já BB a na 1km jsem ho v klidu dal..jedno předměření a potom salva a v chatu se ukazal symbol .!. ...a nevím co si myslel já lama s 35% win jsem ho sundal jak nic...

Tož to si haluzák na druhou :) . Zaprvé , že ti nepustil torpéda, pod 3 km je velký problém s BB uhnout, za druhé , že jsi měl tipuju nabité HE, protože AP chodí skrz

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před wipem jsem hrál Japonce a špatně jsem si nevedl. Nevím o tom, že by proběhl nerf přesnosti BB a to sleduju patchnotes (a skrytý změny, protože WG...) hodně podrobně. Po wipu jsem hrál jen Kawachi a Myogi a myslím že 65k avg dmg na Myogi neni špatný.

 65 je pěkné :) , A ty BB právě dostaly buff při střelně nablízko, jakej máš nick na lodích?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

stejný jako ve WoT, dtxpwnz

 

edit: ale s CA prostě na blízko k BB nepojedu, to je sebevražda, radši ho zkusím ustřílet na dálku, protože tam můžu kontrolovat co se stane, nebudu vydanej na milost RNG. Nějakej ambush za ostrovem je něco jinýho... Ale hádat se nebudu, ať si každej hraje jak chce ;-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tož to si haluzák na druhou :) . Zaprvé , že ti nepustil torpéda, pod 3 km je velký problém s BB uhnout, za druhé , že jsi měl tipuju nabité HE, protože AP chodí skrz

si myslím,že je poslal na někoho jiného(jak dlouho nabíjí na III DD?)a nevím co jsem měl,byla to moje první bitva v BB v Kawachi a říkal jsme si,že by mohly být AP lepší než HE ...ale abych to dal na pravou míru mojí salvu dostal a zbylo mu málo a taky dostal od někoho,takže haluzák nebudu na druhou jen na třetí....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jsem si tě už prolustroval včera...co je dobré mít na veliteli u letadlovky a BB za sklil...

a u letadlovky co je lepší na letadlech... torpéda nebo bomby

Letadlovka je jasná,

1)situational awareness (takovej sixth sense z WoT, ale píše ti to že jsi spotlý po celou dobu, ne jen když tě spotnou). Ten druhej 1-bodovej skill pro letadla není špatnej, ale SS je prostě lepší. Když jsi spotlý a nikde nikdo = poblíž je DD a nejspíš torpéda na jeho max. dostřel, takže začít manévrovat

2)reload torpéd

3)boost pro pomalejší stíhače

4)servicing time

5)tady jsou 2 dobrý... buď +1fighter+1DB a nebo concealment expert (snížení viditelnosti). Pro desítku/devítku bych určitě volil ten skill pro víc letadel, ale pro japonce do osmičky včetně asi to maskování, ti stejně stíhače nemají. Uvidíme jestli konečně překopou složení letek pro střední tiery, potom by to určitě byl ten počet letadel v letce.

 

u BB jsem se ještě nerozhodl teď po wipe, některý lodě mají hodně dobrý sekundárky (obecně japonský, hlavně Amagi, Yamato). Plně vylepšený Yamato má dostřel sekundárek 10km, co potom může dělat takový DD? vůbec nic. Takže u japonskejch bych šel na tohle...

Zatím to vidím takhle:

1)rychlejší opravy/hašení/oprava zatopení je teď skoro nutnost díky ohňům

2)fire prevention (-7% šance na oheň), v současný situaci jasná volba, pokud třeba něco udělají s ohněma, tak potom ten první skill na otáčení děl

3)tady je to zajímavý, High alert (-10% reload oprav) je super důležitej, ale pokud používáš prémiový opravy, tak bych asi vzal spíš to poslední co ti přidá +1 nabití pro léčení

4)Advanced firing training (dostřel sekundárek a AA)

5)žádnej z nich mi nepřijde super důležitej pro BB, ale asi ta menší šance na kritický poškození modulů

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jedničky vždy hrály výlučně skoro jen s jedničkama, občas nějaká dvojka. Ale ve WoWs na těch tierech až tak hrozně nezáleží (s vyjímkou CV a pak 3kový BB, který jsou prostě špatný)

 

 

Tak navrhni jak jinak to udělat, aby každej nehrál jen BB a nestřílel všechno na ránu. HE dostali nerf, takže i DM (předpokládám že mluvíš o DM) pocítila silnej nerf. Ale pokud BB umře v duelu s křižníkem tak buď udělal něco sakra špatně a nebo musel mít super hrozný RNG (takový jsem ještě nezažil).

 

no, asi takhle, je totální nesmysl, aby jsi zasáhl nepřátelskou jebku salvou z Yamato a dal mu pouze 1500dmg. Neříkám, že bych ho měl sejmout na ránu, ale trošku větší poškození by bylo lepší, nebo nějaká penalizace alá WT ( řidič, střelec v bezvědomí apod. ) to je jejich problém.

Já hrál za Yamato v Alfě, pak už né, protože jsem na to neměl nervy, ale ty nervy tam nemělo víc lidí. Vždy když jsem s ní vyjel, tak jsem byl označován za masochistu :)

Ta loď je slepá, takže vyšší torpédoborec tě klidně může ostřelovat, pouštět torpéda a ty o něm vůbec nevíš...

To byla pak velká zábava když to bylo 1 na 1.... :(

Co bylo i hodně zvláštní, tak s křižníkem pokud jsem pálil s HE na torpédoborec, tak většinou dostal při každém zásahu hodně napráskáno. S Yamatem se mi běžně stávalo, že plnou salvo HE jsem mu ubral jako kdybych střílel z jiného torpédoborce :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak začínám přemýšlet jestli nemají ve WG místo mozku h...a. Ve hře je 20k+ hráčů a já dnes celý den s T3 a 4 hraju proti T5. Celé odpoledne max. 3. odspoda!! Staty mi jdou nahoru, ale win za dnešek sešup z 55% na 41,5%. Jedna velká kontinuální prohra!!!

Přestává mě bavit být mletým masem jenom proto, že jsem začal hrát o pár dní později.  

K čemu hra se 6-ti kilama, k čemu zabrání prostředního capu proti přesila (+1 DD kill), když v tom okamžiku již prohráváme 1:6 a zbytek bezmozků páchá samohanu na spawnu?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem si dal včera s DtX pár bitev a zjišťuji,že tato hra není pro mě - neumím to...raději RNG ve Wotku než tohle... když člověk střelí a trefí se, druhá salva buď nedolítne a nebo přelítne,jako kdybych byl na pramici a větší vlna mě zhoupla...jasně nejsem žádnej pořádnej hráč oproti DtX jsem LAMA, který i s II v III si hrál svoji hru. A já třeba v IV a V byl úplně do počtu. Sice mě utěšoval, že je to lodí (asi jo je totiž slepá a nikam nedostřelí i II dostřelí o km dála než kawachi). Ještě tomu dám šanci na letadlovku a když ani tohle mě nechytne...když člověk prohrává,je jasný,že to nebaví(tím se divím hráčům ve wotku,že maj i 20k a 40%win)

Jinak dík

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem si dal včera s DtX pár bitev a zjišťuji,že tato hra není pro mě - neumím to...raději RNG ve Wotku než tohle... když člověk střelí a trefí se, druhá salva buď nedolítne a nebo přelítne,jako kdybych byl na pramici a větší vlna mě zhoupla...jasně nejsem žádnej pořádnej hráč oproti DtX jsem LAMA, který i s II v III si hrál svoji hru. A já třeba v IV a V byl úplně do počtu. Sice mě utěšoval, že je to lodí (asi jo je totiž slepá a nikam nedostřelí i II dostřelí o km dála než kawachi). Ještě tomu dám šanci na letadlovku a když ani tohle mě nechytne...když člověk prohrává,je jasný,že to nebaví(tím se divím hráčům ve wotku,že maj i 20k a 40%win)

Jinak dík

 no a to je zhruba to o čem jsem mluvil, tento systém co udělali není ani pro masy, ani pro skillery, je to kočkopes, který nebude bavit nikoho

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ale ona se dá určitě naučit,to žádná,já nejsem zas takovej šikovnej člověk co si vezme nějakou hru a hned mi to jde,to ne,ale prostě win 32% pro mě není...jo kolem 50,lehce nad 50% proč ne i v tankách jsem na začátku jel kolem 51% a říkal jsem si super...ale tohle prostě super pro mě není...a stále člověk musí koukat kam vlastně jede...jako kdyby jsi byl ve wotku v snajpru a stale střílel a při tom jel na max...tak nikdy nic netrefíš a střílet z pohledu arkady,tak to nejde...včera jsem jednou jedinkrát dostal mapu bez ostrovů a to se hraje,žádné narážení do pevniny...ale zas tu mají výhodu,kdo dál dostřelí ten vyhraje...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No včera jsme měli hroznou smůlu na týmy, 4 hry s Chesterem (tier 2) s průměrem přes 45k dmg a 2,5 killu na hru a ani jedna výhra není normální. Je vidět že začala OBT ;-)

A Kawachi je považovaná za jednu z nejhorších lodí (ale to i její americkej protějšek, obě BB třetího tieru jsou krámy). Myogi mě teď po wipu bavila. Taky plánuju napsat nějakej návod pro CV, myslím že zítra bych ho sem mohl dát. Ale letadlovky nejsou pro každého a rozhodně nejsou jednoduché na hraní.

 

 

Problém, kdy se hra v podstatě nedá naučit? :D Jako, že hra si rozhoduje o výsledku, nikoli hráč? 

A já jsem si myslel, že mi ta hra docela jde a ono je to jen náhoda... a takovej Pape s 90%+ winem, to je vlastně taky jen náhoda. Alespoň že už to teď vím.

Je zajímavý že někteří nejlepší hráči považují BB za nejsilnější třídu ve hře, ono to s tím RNG nebude zas tak horký, jen se to chce naučit střílet.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myogi mě teď po wipu bavila. 

 

Myogi (po té co jí upravili) je  v plné konfiguraci zábavná (alespoň pro mě)... Ale nejzábavnější (pro mě) bylo Fuso... Takže k němu mířím a na něm zůstanu.... Nagato mě nebavila a výš jsem to ani nezkoušel....

 

Arkansas začnu hrát až budu mít zbytečných sedm mega na upgrade... (což bude tímhle tempem tak za rok... :-D)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no, asi takhle, je totální nesmysl, aby jsi zasáhl nepřátelskou jebku salvou z Yamato a dal mu pouze 1500dmg. Neříkám, že bych ho měl sejmout na ránu, ale trošku větší poškození by bylo lepší, nebo nějaká penalizace alá WT ( řidič, střelec v bezvědomí apod. ) to je jejich problém.

Já hrál za Yamato v Alfě, pak už né, protože jsem na to neměl nervy, ale ty nervy tam nemělo víc lidí. Vždy když jsem s ní vyjel, tak jsem byl označován za masochistu :)

Ta loď je slepá, takže vyšší torpédoborec tě klidně může ostřelovat, pouštět torpéda a ty o něm vůbec nevíš...

To byla pak velká zábava když to bylo 1 na 1.... :(

Co bylo i hodně zvláštní, tak s křižníkem pokud jsem pálil s HE na torpédoborec, tak většinou dostal při každém zásahu hodně napráskáno. S Yamatem se mi běžně stávalo, že plnou salvo HE jsem mu ubral jako kdybych střílel z jiného torpédoborce :)

Od alfy se toho hodně změnilo ;-) Hlavně 0.3.0.1 byl velkej patch pro BB s implementací pancíře a předěláním AP / HE.

Většina cruiserů teď na BB nebude střílet AP, protože nic neudělají, vyjímkou je třeba Zao, který má dost silný děla na to aby nablízko dokázel dát citadelu i desítkovym BB. Ale většina cruiserů spamuje HE a i přes ohně jim trvá sakra dlouho něž tě zabijou. A pak hra dopadá třeba takhle:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Oheň je silnej (až skoro 1%z max HP za sekundu při 3 ohních), ale pomocí kapitánskýho skillu a jednoho vylepšení snížíš jeho šanci o 10% tuším? Další kapitánskej skill snižuje dobu trvání o 15% tuším a prémiový opravy (nutnost pro BB) mají reload 80s místo 120s. A ještě je tu vlajka na menší šanci na oheň.

 

Vždy rád potkám BB co střílí HE, protože nepředstavuje žádnou hrozbu :-) BB jsou o citadelách, pokud někdo přepne na HE a střílí je po CA a BB, tak se dobrovolně vzdává 90% svýho dmg.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Načítání
×
×
  • Vytvořit...