Přejít na obsah

WOWs - První dojmy a zkušenosti


oresprut

Recommended Posts

Tak samozřejmě, že se to nedá vyloučit, ale díky ofiko podporovaným modům je ta cesta k tomu IMHO prostě daleko snazší a navíc musíš rozlišovat, který mod je "ještě v pohodě" a který je "už fuj fuj"... Když trošku píchnu do vosího hnízda - tenhle mod v podstatě není úplně nepodobný populárním "hitzonám" z WoT - to taky někteří považovali za cheat a jiní by to byli ochotni do roztrhání těla hájit... není to samozřejmě to samé, ale taky to hráčovi dává informace, které by jinak musel spočítat/pamatovat si/odhadnout...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tohle nemá s hitzónama pranic společného. Odhadnout kam předsadit a nadstadit je těžká věc a u některých manévrů cíle, když se skládá vícero úhlů pohybu je to skoro nemožné to nějak odhadovat. Je to stejné, jako když začali amíci používat ve stíhačkách zameřovače s jednoduchým ukazatelem, kam reálně padnou střely. To, co se Hans Joachim Marseille tvrdě musel naučit a ještě k tomu měl od boha talent, tak to pak rázem uměl skoro každý pilot. Hitzóna je jen místo do kterého se má trefovat a je neměnná ( pokud WG něco nepředělá ), takže si ji časem zapamatuje skoro každý. Odhad rychlostí, vzdáleností a úhlů se neustále mění a dostat to pod kontrolu na 100% nejde a zvládnout to na solidní úrovni, to je fakt kumšt. Pomocí této vychytávky se stane elitním střelcem skoro každý.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

OMG proto jsem psal, že to "není úplně nepodobné", abys zase nemusel vypisovat slohovky, Kanáre... Ano, něco je složitější (předsazení), něco je méně složité (zapamatovat si hitzonu), méně zkušenému hráči to pomůže více, než zkušenějšímu, ale pointa je v tom, že ti to prostě dává přímo in-game informace, které bys jinak musel odhadnout nebo si pamatovat. Ale není to "aimbot" třeba jako v FPS, který za hráče i hýbe myšítkem - to musíš vždycky udělat ty, tu vlastní střelbu. Stejně tak hitzona ti "ukáže kam", ale jestli ty to zmáčkneš přesně tam, nebo trochu vedle, už to neřeší. Takže jen na doplnění, abychom si plně rozuměli...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

OMG proto jsem psal, že to "není úplně nepodobné", abys zase nemusel vypisovat slohovky, Kanáre... Ano, něco je složitější (předsazení), něco je méně složité (zapamatovat si hitzonu), méně zkušenému hráči to pomůže více, než zkušenějšímu, ale pointa je v tom, že ti to prostě dává přímo in-game informace, které bys jinak musel odhadnout nebo si pamatovat. Ale není to "aimbot" třeba jako v FPS, který za hráče i hýbe myšítkem - to musíš vždycky udělat ty, tu vlastní střelbu. Stejně tak hitzona ti "ukáže kam", ale jestli ty to zmáčkneš přesně tam, nebo trochu vedle, už to neřeší. Takže jen na doplnění, abychom si plně rozuměli...

Podoba tu budiž jakási pochybná je ale ten dopad na hru, ten dopad !!! A o to jde především, ne? Já střílel celou dobu bez odečtu vzdáleností pomocí ALT a nejvíce bitev mám s torpédy a i tak mám 22% přesnosti. Jak jsem zkusil používat ALT, tak jsem jenom koukal, jak se to trefuje. S tímhle vylepšením si ani netroufám odhadovat o kolik by mi úspěšnost šla nahoru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kanáre, znovu píšu, že to nevnímám stejně a tím pádem ani dopad nevnímám stejně. To je poslední poznámka k tomu, tak už to snad pobereš... a nebudeme se muset bavit o tom, že to není stejné, ale jen vzdáleně podobné (neboli "ne úplně nepodobné", což není totéž, jak kdybych psal "je to skoro stejný")

 

Jinak co se toho udělátka týče - chtěl bych vidět jeho účinnost na střelbu na dlouhou vzdálenost - tedy u BB. Tam už je to vzhledem k době letu střely extrémně citlivé na jakoukoliv odchylku. A ono v tom 3D pohledu není úplná prča naštelovat ten náměr tak jako tak - jak jsem koukal na začátek toho videa, tak tam borec pošle k cíli první salvou 12 ran, netrefí jediná a pak má 1-3 hity z celý salvy... Fakt bych rád viděl efektivitu na BB, bohužel si na demonstraci (možná záměrně, aby to tak nebilo do očí) vybral zrovna Cleveland, kterej to tam sype jednu za druhou, takže nějaká občas netrefená není žádná tragédie... U BB pak záleží na každým milimetříku, kterej při tom, že to k cíli letí třeba 15 sekund a střílíš na 20 km, může rozhodnout o tom, jestli to plácne na loď, před ní a nebo za ní...

 

Nemá někdo nějaký tip na video, kde by tohle bylo demonstrováno na BB? Fakt bych to rád viděl... Jak moc to pomáhá i v podobných hraničních situacích...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je docela zajímavý sledovat diskuzi na oficiálnim fóru. WG zatím nevydalo žádné oficiální vyjádření, ale hodně, opravdu hodně lidí si na to stěžuje a odmítají dál hrát.

 

Nicméně, včera jeden developer (Valter) na streamu WoWs prej napsal, že o tom módu ví, dokonce ho měli k dispozici dva týdny před vydáním (dal jim ho autor, aby posoudili, jestli to není cheat). Prý sbírají statistiky ohledně toho módu, prej poznají kdo ho používá (protože využívá nějaké jejich skripty) a sledují jak ovlivňuje statistiky hráčů. Taky sledujou názory hráčů na to a dokonce uvažujou že by nějakej vlastní "lead indicator" sami implementovali do hry.

 

Za mě jedno velký mínus, ale vzhledem k tomu kolik lidí na to nadává, tak doufám že si to rozmyslí. Jinak s banem všech módů souhlasím, nechci XVM pro WoWs... aby to zas bylo jen o dmg.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

Jinak co se toho udělátka týče - chtěl bych vidět jeho účinnost na střelbu na dlouhou vzdálenost - tedy u BB. Tam už je to vzhledem k době letu střely extrémně citlivé na jakoukoliv odchylku. A ono v tom 3D pohledu není úplná prča naštelovat ten náměr tak jako tak - jak jsem koukal na začátek toho videa, tak tam borec pošle k cíli první salvou 12 ran, netrefí jediná a pak má 1-3 hity z celý salvy... Fakt bych rád viděl efektivitu na BB, bohužel si na demonstraci (možná záměrně, aby to tak nebilo do očí) vybral zrovna Cleveland, kterej to tam sype jednu za druhou, takže nějaká občas netrefená není žádná tragédie... U BB pak záleží na každým milimetříku, kterej při tom, že to k cíli letí třeba 15 sekund a střílíš na 20 km, může rozhodnout o tom, jestli to plácne na loď, před ní a nebo za ní...

 

 

Při střelbě na velkou vzdálenost s BB to má 100% úspěšnost pokud enemy nezmění směr ani rychlost. 100% úspěšností myslím, že střely vždy budou mířit na centr lodi, samozřejmě RNG to neochčije, takže díky roptylu to bude padat dopředu, dozadu, doleva i doprava, ale míří to na střed lodi, zbytek je na RNG. Obrovská výhoda spočívá v tom, že to neovlivňuje desync mezi tvým klientem a serverem (pozice lodi co ti ukazuje hra se občas trochu liší od reálu), tudíž ani ten největší skiller na světě nebude mít takovou přesnost jako trouba s tím módem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já bych s tou 100% úspěšností byl trochu opatrný, pořád si myslím, že v tom "3D" pohledu může být problém narafičit to přesně tak, abys to měl dobře z pohledu náměru děla (tj. vzdálenosti, kam projektil poletí) - máš tam "někde" nějaký puntík, ale každý kdo střílel na opravdu větší vzdálenost, tak ví, že sebemenší kousek "nahoru" nebo "dolů" může znamenat, že celá salva jde do kopru (tedy spíš do vody, abychom byli přesní). Sám o sobě ten mód tedy podle mě tak brutální dopad mít nebude, daleko horší to bude ze "satelitního pohledu", kde už půjde vidět naprosto přesný bod, kam to musím srovnat. V kombinaci s tím "Sauronem" si dovedu představit, že to bude daleko užitečnější, ale i tak... Jinak co se týče mě, já obvykle nemám až takový problém při střelbě odhadnout předsazení, ale spíš mi dělá problém náměr děla, tam se člověk často trefí před nebo za loď... a to můžu mít určitou odchylku i tady... nevím, jsem z toho takový trošku rozpačitý, osobně tyhle "pomůcky" moc rád nemám, ale nějak se pořád nedokážu přinutit k myšlence, že někdo, kdo jinak netrefí ani ostrov uprostřed mapy, by s tím byl schopný na dvacet kiláků sázet jednu za druhou přesně na budku...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jinak já osobně doufám, že to ze hry odstraní - jak v podobě modu, tak v podobě lead indicatoru. A nebo jsem pro řešení "ala Navyfield" - ať si hráč může vybrat, jestli chce jezdit "s" nebo "bez" - nejlépe nastavením třeba u FCS na lodi (tj. aby to nebylo měnitelné během bitvy). Pak by platilo, že bez indikátoru budou mít děla menší spread, takže když se skiller co pojede bez pomůcek trefí, bude to k...va bolet. Nebo se pojede lamka-mode a pak bych zvětšil podstatně rozptyl, takže lamka sice bude mít berličku na náměr a předsazení, ale zase to bude mít výrazně větší rozptyl. S tím by se myslím dalo žít a obě strany by mohly být spokojené... Ten, kdo by se to byl schopen naučit sám a nepotřeboval by indikátor, by za svoje úsilí tomu věnované měl bonus a kdo se to učit nedokáže nebo nechce, by si taky mohl smysluplně zahrát...

 

EDIT: Může mi někdo postnout link na ofiko, kde se to probírá? Rád bych tam tenhle svůj návrh hodil a nechce se mi ten thread hledat, díky!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Neuvěřitelný bug na ledové mapě.

 

Na C capu jsem spotnul stojící CA. 5  salv = 0 dmg = všechny střely explodovaly ve vzduchu jako by tam byla neviditelná překážka.

Já jsem samozřejmě dostával.

Vypadalo to přesně jako ve sci-fi ochanný štít :-)

 

Současně jsem narazil na hráče Press_Ship_17, který tvrdí, že má VIP účet (neomezené prachy a XP) :-)

 

Těch hráčů s tímhle nickem je tam opravdu povícero...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Současně jsem narazil na hráče Press_Ship_17, který tvrdí, že má VIP účet (neomezené prachy a XP) :-)

 

Těch hráčů s tímhle nickem je tam opravdu povícero...

 

Dle nicku by to napovídalo, že se jedná o tzv. novinářský účet a tyto účty mají opravdu nestandardní vlastnosti jako např. vyzkoumané všechny položky, fůra, či přímo neomezené peníze a podobně.... A novinářské účty je vcelku běžná záležitost... Většinou se dávají k dispozici novinářům, recenzentům, či supertesterům... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi nejzajímavější topic na oficiálním fóru (pouze v AJ), spousta informací o tom co a jak ve hře funguje, co je bugnutý, na čem se pracuje

 

http://forum.worldofwarships.eu/index.php?/topic/10553-progress-in-this-game-doesnt-make-any-sense/

 

Pictus: Mimo jiný ta jmenuje důvod proč momentálně tak odchází věže :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Super, díky, takže věže jsou opravdu bug, jak se zdá, který bude v budoucnu opraven... Ale je to trošku škoda, těšil jsem se, že by bylo fajn se na to soustředit a dělat "očesávače" věží :-D

Ono je to fajn do tý doby než ti na startu vypnou všechny věže a pak tam jezdíš jen tak pro radost, jak se to stalo mě s cleavlendem :-D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já měl s Clevelandem tuhle dobrou příhodu - hrála se bitva v modu "Dominance" - my měli nacapováno dost, aby to bylo tak, že když "nikdo nechcípne", tak to dojedem... Já byl za takovým malým ostrůvkem, přičemž zpoza něj přijíždělo Fuso a Cleveland, co už měl relativně na kahánku, říkal jsem si "tak na tři rány a jde k rybkám"... tak jsem si "zalezl za ostrůvek", namířil přední baterie na místo, kde se měl nepřítel objevit... Objevil... moje první rána šla dobře, jeho první a prásk, jedna věž v perdeli... Druhá moje rána už "na půl plynu", ale taky dobrý... druhá jeho rána a druhá přední věž v háji... no tak jsem tam jen stál jak kačena na rybníku (otočit to fakt nebyl čas) a doufal, že to ty moje necky vydrží, naštěstí vydržely, protože krom těch dvou lucky shotů na věže nebyl chlapec zrovna ostrostřelec :-D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Byl jsem nařčen že si stěžuju na ten "aimbot" a přitom jsem to ani nezkusil. Tak jsem to dnes zkusil a jsem z toho znechucený ještě víc než předtím.

 

Nemám žádnou pořádnou BB - jen Myogi, tak jsem zkusil jí, samozřejmě proti 3 Nagatům, protože balance... Poznatky? Ujížděl jsem před Nagatama a střílel jsem po jednom celou dobu skoro na max. dostřel. Nestřílel jsem po salvech, ale postupně po věžích. Cca 1/3 všech střel trefila (25 z 80), zbytek je vina RNG, bylo úplně jedno jak se snažil uhybat. Citadela žádná, ale co čekat s Myogi proti Nagatu... Test moc objektivní nebyl, protože Myogi nemá až takovej dostřel aby se tohle nedalo udělat i normálně.

 

Tak jakej to má efekt třeba na Cruisery? Zkusil jsem oblíbenou Omahu, úplně jsem vypnul mozek, jezdil po mapě a klikal na červenej křížek... tohle je výsledek. 60k dmg APčkama a 10k HEčkama do Simse. Na takovejhle výsledek bych se ručně sakra nadřel. Nejpodstatnější rozdíl je, že už od první rány trefujete. Žádný odhadování, žádná testovací salva, vaše první salva jde přímo na střed soupeřovy lodi.

 

 

2vjel49.jpg

 

 

 

Není to úplně dokonalý, občas je třeba předsadit trošku před křížek, hlavně u DDček co jsou blízko. Ale celkově je tohle nejvěší zlo který mohlo WoWs potkat, odstraňuje to ze hry 80% skillu, navíc když mě někdo smahne na 15km na ránu, tak si hned myslím že tenhle cheat používá. Opravdu doufám, že to brzo WG zakáže, až nasbírají dost dat o tom jak to ovlivňuje hru. Jinak budu hrát jen letadlovky.

 

Edit: A tohle je největší prasárna, DD se snažilo přiblížit zpoza ostrova, jakmile dojel na hranu odstrova, okamžitě dostal celou broadside do svýho boku.

http://i57.tinypic.com/4ggs3r.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Načítání
×
×
  • Vytvořit...