Přejít na obsah

WOT - Denní hlášení


svejk007

Recommended Posts

Tak jsem včera dal na rady zkušenějších a na M4 Jumbo jsem si hodil základní hlavičku a houfnici. A najednou ten tank dostal nový náboj. Musím říct, že je celkem zábava smahnout většinu tanků na dvě rány. Když jsem tahle přijel z boku ke Esku, tak se ani neobtěžoval se otočit. Jeho problém! Já měl sice jen 400HP, takže borec si myslel, že mě sundá jedna báseň. Jenže on měl 350Hp a tak mu přilítla jedna goldovka pěkně do boku a byl v garáži. V další hře na mě vyjel Hellcat. opět v domnění, že mě prostě dá na dvě rány. První ding a už byl v garáži. Juchů jaká to slast. Všechno to byli zelenkaví hráči, ale asi se nepotkali s tímto, v tuto chvíli pro mě, monstrem.  Nebudu se bavit o tom, že pětkové TD jdou skoro všechny na ránu, nebo na 90% jejich HP. 

Jináč celkově jsem se včera bavil. Jak už nemohoucností ruďochů ve hře něco udělat, tak i několika vtipnými situacemi. Prostě když někomu chybí špetka toho rozumu, tak je to potom těžké. 

Dále jsem na seznamu dalšího hráče, který mě nenávidí. S US artynkou VIII tieru jsem dal na tři rány JgPzE100. Tak mi napsal, že mě od teď nesnáší. No hned vedle něho byla ještě T34 a i ten mi napsal něco v tom smyslu. Ale první hráč byl slušný, ten druhý byl velice vulgární. 

Jináč v tuto chvíli zažívám těžké chvilky s T28 Prototype. Jakmile jednou uděláte rozhodnutí, že jedete, je to konečné rozhodnutí. Zatím mám úspěšnost takovýchto rozhodnutí 50/50. Ale prvních pár her bylo rargických, tak to teď pomalu smazávám. Jen mě teda štve náladovost toho děla. Občas si to lítá někam na výlety. Asi do Afriky. A poddamage je vcelku běžná záležitost. Prostě 800Hp dát na dvě rány je vcelku nemožné. Byť občas se zadaří. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Včera jsem naistaloval balíček od Crabtra... A je tam i modifikace, která mi řekne kdo po mě čím pálí (ano jde to poznat i podle zvuku, ale dost často hraju bez sluchátek potichu a neslyším  to)... Je to celkem zajímavé pozorovat. Například když jsem jel se stock Conquerorem a byl jsem nazván gold noobem a cheaterem "skillerem" v AMX 50 100, který do mě vyplival celý zásobník goldů a jednou mě prostřelil... Celkem jsem se smál :-D Pak jsem jel četu s kamarádem. Já SU-100 on Nashorn. To jsme byli pro změnu Cheater platoon ( já nastříleno 418 DMG, kolega lehce přes 1000 DMG) To je přece určitě cheat :-D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Včera docela opruz, ztěží jsem vytáhl nakonec Win na snesitelných 56%. Ale bylo to jasné už ze začátku večera, kdy jsem nemohl s protoypem dorazit třema ranama na 20m nesmrtelnou IS-7 se 153 HP a točkanon z mého týmu s E-75, co měl WN7 cca 650, mě nazval noobem.Další 2 normální  spoluhráči, co souboj sledovali, to nazvali lakonicky- Games made in WG :biggrin:.

 Nějak zase začínají prudit artyny, za večer 5x one shot, to už docela zamrzí :sad: . Tak jsem utekl na prcky, s T49 parádní bitva, nastříleno 2600 damage,  potom došla munice, takže nakonec prohra 13:15 necelou minutu před koncem.. Ale takovéhle bitvy mě baví a je to to jediné, co mě ještě u WoT drží. Škoda, že jich je čím dál míň.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes 41 bitev a 18 výher. Nikdo neví, jak je možné, že 80% těch proher byly totálky 3:15 a podobně a to i když byly týmy po všech stránkách vyrovnané. Ale člověka to spolehlivě naštve. Nikoho nenapadá proč se ve WoT všechno děje v takových dlouhých sériích? Proč střílíte jednu bitvu jak Robin Hood a druhou bitvu netrefíte ani stodolu? Pokud budeme házet kostkou, tak na 100 hodů bude výher asi tak stejně, jako proher a bude se to střídat. Tady se to nestřídá a výsledky lze rozpoznávat spolehlivě až tak po 1000 bitvách.

 

 

Zůstal jsem sám proti artyně a dorazil na cap ale pozdě. Chybělo by asi 20s. Tak jsem ji jel hledat a několik hráčů od nás mi nadávalo, že mám capovat. Dokonce i jeden od nich napsal, že je to fail. Jsem blbý já a nebo oni? Přece ta artyna by nejela decapovat, když ví, že to nedám, ne? A nebo je to tím, že ti debilové nemají odpočet a nevěděli to? Jsem z toho nějaký zmatený.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

velmi pěkné pane +1 ;-) jak se dá tohle uhrát ? vlivná četa?

 

 

Prdlajs četa. Hraju čety každý den a jediné co ovlivníš je, že se můžeš vynadávat s klukama společně a tudíž tě to nestojí tolik nervů. Včera jsme měli sérii, kdy jsme byli 8x na prvních třech v dmg, minimálně 7 killů dohromady a byly z toho 3 výhry a 5 proher. Jak píše Kanár, já měl ten samý den. Teda spíš s tím rozdílem, že jsem většinou trefil, ale 0 dmg. Zase to stálo za to. Dva dny to bylo relativně OK. Sem tam něco neprojde, protože špatně trefíš, ale jinak když už domíříš a dopadne to do místa náměru, tak penetruješ. Já bohužel včera doměřil, vystřelil a hlášky typu We didnt penetrate to their armor, nebo Nespopadanje byly na denním pořádku. Kdy jednu IS8 trefíš 3x do boku, a jen jednou mu spadnou pásy a máš z toho 0 dmg, tak je něco špatně. Abych nezapomněl, střílel jsem s IS7 na 30 metrů. Tohle je nějaký vtip. Jak je možné, že ten rudoch v IS8 mě prostřelil skrze pásy, ještě mi je sundal a dal mi za 450? Ono to dělo na IS7 v mém podání je vůbec nějaké podivné, ale to by bylo na dlouhé povídání. 

Ale už jsem si zvykl. Prostě jednou jsi nahoře, jednou dole. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Možná protože sem na to čtyři dny nešáh, tak CML vycítil že je něco blbě a zkusil mě nalákat - jenže WG dělá blbě všechno už tak nějak z principu. No vzali sme četu, 2x Nashorn a třetí kumpán přihazoval Hellcata nebo ARL podle nálady.

 

Losy LUXUSNÍ - více méně jen šetky občas sedmička, jen jednou nebo dvakrát byly i osmičky, jenže... :sad:

 

Enemáci byli MARNÝ MARNÝ MARNÝ - jezdili jak idioti, nechávali se nesmyslně rozstřílet, bitby zhusta končily masakrama 15:4, 15:5, jenže sme se nadřeli abychom vůbec nastříleli - s pomalým papírovým TD sem se z druhý lajny koukal jak předemnou chcípá jeden enemák za druhým a neměl šanci vůbec nic udělat, protože najet do první, jdu na dvě rány (a že jsem takhle párkrát zařval) - a z druhý se nedá nastřílet protože kopce krtiny baráky - nedostali sme jedinou solidně otevřenou mapu a byl jsem fakt rád když se mi na Průsmyku povedlo dvakrát zobnout do boku PzIV (najel mi pěkně na mostek) a uhnat si alespoň kill. Nastřílet přes 1000 byla dřina (povedlo se, ale protože sem měl kliku a pár tanků s hodně HP mi najelo do rány).

 

Co mě ale (ne)překvapilo - každej BLB pálí goldama. To že do mě M2 Medium pere goldem do T18, no dobře, z toho flusátka mě jinak nedá, ale proč proboha do Nashorna AT-7 pere APCR, to mi hlava nebere :confused:

 

Ale Nashorn, když WG dopřeje, je zabiják. Prohráli sme díky idiocii týmu na Tundře - místo aby naše hevyny zůstaly pod kopečkem, nutily enemáky vyjíždět a my je mohli ustřílet, tak dělají přesně tu kravinu že každej debil naleze z jedný strany šutru a nechávají si naložit - a já nemůžu dělat nic, protože enemáckýmu IS-3 kouká maximálně štika a na 400m už to je hodně malá plocha na trefení, navíc když vykukuje na jednu, dvě vteřiny. Ale IS-3 co jela potokem hodně brečela, dostala ode mně (nejen) postupně za 600+ a s jedním procentem zalezla do kouta. Nás nakonec v rohu rozebraly artyny, kterejm svítil Cromwell a Typ. Naše hevyny udělaly bačkoru :sad:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1) devítky a desítky, doplněný kanónenfutrem osmiček

 

2) projeli ste to

Máš  u mě 2 bludišťáky, pak se příležitostně o ně přihlaš :smile: . Já se na ten screen musel podívat několikrát po sobě, páč jsem měl pocit, že jsem vzal T40 a tohle je bitva tierů 3-5, to by myslím tak logikou vypovídalo. Jediné vysvětlení mě potom napadlo, jestli to není nějaká nová mise ve WoT, o které nevím- např. dojeďte v co největším houfu za co nejkratší dobu na jednu stranu mapy, nesmíte za žádnou cenu  reagovat na situaci na druhé straně mapy- dostupné pouze náhodné bitvy 5x denně, odměna 50 000 kreditů.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Máš  u mě 2 bludišťáky, pak se příležitostně o ně přihlaš :smile: . Já se na ten screen musel podívat několikrát po sobě, páč jsem měl pocit, že jsem vzal T40 a tohle je bitva tierů 3-5, to by myslím tak logikou vypovídalo. Jediné vysvětlení mě potom napadlo, jestli to není nějaká nová mise ve WoT, o které nevím- např. dojeďte v co největším houfu za co nejkratší dobu na jednu stranu mapy, nesmíte za žádnou cenu  reagovat na situaci na druhé straně mapy- dostupné pouze náhodné bitvy 5x denně, odměna 50 000 kreditů.

 

No popravdě když jsem viděl tvůj screen, tak jsem měl pocit, že jsi byl v tu samou dobu ve stejné hře jako já. Stalo se mi to samé a také v desítkách. Bohužel já byl v té době v Prototypu. No byl to nářez. dostali jsme 2:15

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pozor pozor, právě jsem si přečetl dvě velice zajímavé odpovědi od gaijinů ohledně velikosti map:

 

Jakou velikost budou mít mapy?

Mapa, která byla prezentována, má 30 x 30 km nebo 35 x 35 nepamatuji si přesně, neplánujeme nyní větší mapy než 50 x 50 km. Uvažujeme jestli nezavést nějaké omezení, protože teď si můžete vlézt do tanku a dezertovat - odjet bůhví kam.

Jaká bude vzdálenost mezi spawnpointy tanků?

V aktuální verzi je to asi 2 km. Budeme na tom ještě pracovat a bude se to měnit v závislosti na rychlosti a na hustotě vegetace.

 

Čili mi začíná připadat rozdíl mezi WoT a WT jako mezi CoD a BF - CQB versus pořádná válka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rozdíl ve velikosti map byl asi jasný vzhledem k tomu, že ve WT budou lítat i letadla :-)

 

Já bych byl s hodnocením opatrný a počkal si až WT vyjde...

 

WG má letadla taky - no víme všici jak to dopadlo (a to spojené světy kdysi dávno slibovali taky)...

 

Může to být horší?

 

 

Pod řádkou - spawnpointy jsou 2km od sebe - na největší mapě od WG nějakých 900m? Reálný dostřel Elefanta nebo Sturer Emila byl kolem 1,5km...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

WG má letadla taky - no víme všici jak to dopadlo (a to spojené světy kdysi dávno slibovali taky)...

 

Může to být horší?

 

 

Pod řádkou - spawnpointy jsou 2km od sebe - na největší mapě od WG nějakých 900m? Reálný dostřel Elefanta nebo Sturer Emila byl kolem 1,5km...

 

WG nějaký ten týden zpátky deklarovalo, že letadla a tanky NEPROPOJÍ do jedné hry. Důvodem byla tuším velká náročnost až nereálnost tohoto spojení. IMHO na tom něco je... ale nechám se překvapit ;-)

 

Popravdě jsem už asi trošku "alergický" na optimistické vize ala "WT bude 100x lepší než WoT" / "WT bude spása" / "WT bude můj Bůh" jdoucí ruku v ruce s haněním WoTka ve stylu "všechno špatně"... já takový optimista nejsem, na WT jsem určitě zvědavý, nicméně si myslím, že WT bude mít klasické "porodní bolesti" nových her a že se (časem) víceméně chytne konceptu WoT, páč to WG vymysleli velice důmyslně (pro ně, samozřejmě).

Navíc zastávám názor, že "lepší" hráči zůstanou ve WoTku - přinejmenším zpočátku. Důvodem je značná (nejen) časová investice do hry a také výdělky (beru to tak, že lepší hráči budou dobrých klanech = příjem z CW, turnajů atd.).

 

PS: horší to může být vždycky ;-) třeba "bulhar" plus minus 50% atd... pokud se podívám na WoT co nejobjektivněji, pak si myslím, že je to dobrá hra...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co se týče propojení - vím o tom že to WG odpískal - popravdě by to byl nejspíš poslední hřebík do rakve spojení Bigworld+shitservery.

 

WT bude spása - už jen proto, že to (snad) WG donutí začít něco dělat a ne jen dojit prachy (kua hraju to už od closed bety a za tu dobu máme POŘÁD TEN SAMEJ HERNÍ MÓD). Krom toho, Gaijin může samozřejmě nastoupit cestu WG, jenže to pro něj znamená přetáhnout ty masy hráčů - a ti nebudou chtít, protože přesně jak říkáš "mají nakoupeno".

 

Koneckonců jestli fialky zůstanou ve WoT je mi srdečně jedno - důležitý pro mě je aby mě ta hra bavila, což aktuálně WoT nesplňuje. Přes porodní bolesti se klidně přenesu, je to pořád beta (a nutno dodat že dokud měl WG motivaci tak tu hru fakt posouval kvalitativně kupředu, bohužel už podle mě narazili na hranice enginu a proto nepřidávají nic jiného než tanky a mapy - protože prostě nic jiného ta srágora BW nezvládne), uvidíme, už potvrdili že co nejdřív přidají i flaky (na Wirbelwinda se moc těším), jsem zvědavej na real bitvy, grafiku (pokud ty obrázky co zveřejňují jsou fakt ze hry tak je to mazec). Taky jsem zvědavej na spolupráci tanky+letectvo, tady se odvíjí mnohem větší možnosti spolupráce čet (na zakempený ISU si zavolám kámoše Stuku a vymalováno), jak vyřeší spottingsystém (kéž by se WG vrálilo k původnímu "před7" systému, byl mnohem míň duchovitej)...

 

Nebude to dokonalý, to určitě ne, ale bude to alespoň něco novýho - a jo, přiznám se, i mě je uplně smutno když se podívám na ty vymazlený tanky v garáži, s elitníma posádkama, vzpomenu si na ty super bitvy co sjme s nima odjezdili a teď se na to třebas bude prášit (uvažoval sem o prodeji, ale nemám na to srdce...).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je fakt, že WG určitě není dokonalé, nicméně mi přijde, že tu hru prostě "optimalizují" pro masy = "rajčátka". Páč více rajčátek = více peněz do kasičky, to je jasné. Zkrátka aby si i rajčátka tu hru (jakžtakž) užila a měla důvod se k ní VRÁTIT. Gaijin to bude muset dělat taky tak (jelikož to nedělá pro tankistovy pěkné oči, alebrž také pro peníze) a já momentálně nevidím jiné / lepší řešení, než jak to nalajnovalo WG. Koneckonců i v poslední době stále populárnější WoT akce na kdeco (to dřív nebývalo - respektive akce co do četnosti a rozsahu jsou momentálně o 2 levely výš) jsou zřejmě "páchány" s vidinou blízkého příchodu WT... ale je to krapet kontraproduktivní, páč třeba o tomto víkendu bylo sobotní hraní opravdu velkým trestem, alespoň pro mě :-D

Pokud by se Gaijin orientoval na "lepší" hráče, tak IMHO spláče nad výdělkem. Gaijin MUSÍ do hry vtáhnout ZEJMÉNA rajčátka, která generují zisk (jeho podstatnou část). MUSÍ je natáhnout do hry a zejména SI JE UDRŽET. A na rovinu - nenapadá mě, jak to udělat jinak, než systémem "náhod a náhodných losů".

Jinak to prolnutí letadel a tanků (a lodí, nepletu-li se) ve mně vyvolává obavy zejména ze značného kempení (pokud by se potvrdil "oneshot" systém, tak tím tuplem).

 

WoT engine (diplomaticky řečeno) není ideální :-) a já osobně nechápu, proč se ho tak úzkostlivě drží - navíc i v "otázkách a odpovědích vývojářů" změnu enginu v dohledné době vylučují. Na druhou stranu si nedokážu představit problémy spojené s přechodem (= asi to nebude jednoduché, rychlé ani levné). Každopádně podpora vícejádrových CPUs je vyloženě nasnadě, stejně jako přenesení herního výkonu z CPU na GPU...

 

Na grafiku ve finále s*re pes, nejdůležitější vlastností hry je HRATELNOST. V současnosti mám pocit, že takové "poctivé" krásně hratelné zábavné hry jsou už jen fragmenty minulosti, jelikož v současnosti se kouká hlavně na grafiku (která ale s hratelností téměř vůbec nesouvisí) namísto obsahu. Také mi přijde, že nové hry bývají krátkými koridorovkami, prostě "zaplať, chvilku si užij a kup něco dalšího"... když si vzpomenu, jak jsem poprvé čuměl na "FarCry"... nádherná grafika, otevřený svět, náročnost tak akorát (základní mód), dlouhá doba než to člověk napoprvé dohrál... luxusní zábava. Takové hry aby člověk dneska pohledal :-( samozřejmě jsou výjimky (FallOut 3, STALKER)...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Načítání
×
×
  • Vytvořit...