Jump to content

CharlieV

Members
  • Content Count

    1555
  • Posts on chatbox

    8
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1
  • TS3 Server

    Never Logged On

CharlieV last won the day on October 7 2011

CharlieV had the most liked content!

About CharlieV

  • Rank
    V.I.P Legenda

Profile Information

  • Gender
    Male

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. CharlieV

    Mechwarrior Online

    no super, sme zahráli, já zjistil jak su marnej... mno, zas někdy klucí
  2. CharlieV

    Mechwarrior Online

    Panzer: jakej máš nick? Kdyžtak se můžem někdy sejít, já přestal hrát FireFall, kterj devové totálně zabili, tak občas protáhnu nějakýho svýho Maraudera.
  3. CharlieV

    Mechwarrior Online Chlubarna

    Hrajete ještě někdo? Mě devové zabili FireFall, tak sem se k tomu vrátil :)
  4. Jen taková drobná do placu - rozhodně bych si ve světle posledních událostí začal vážně rozmýšlet, jestli tu postovat to co mám doma. Respektive - jestli ta ****** od EU vejde v platnost, tak by bylo záhodno, aby tohle vlákno admini smazali. Nečekají vás dobrý časy, klucí, doufám že ste podepsali alespoň tu mezinárodní petici a nebo si dali psáci a napsali našim europoslacům nebo Vicky Ford...
  5. CharlieV

    WOT - Denní hlášení

    Taky tak, skouknul sem chystanej update 9.15 a tak sem zkusil kouknout, jak to tam vlastně vypadá. Mršky v garáži nezrezivěly, dobrý, FPS najednou ukrutně vysoko (když sem končil, běhalo to kolem 30FPS a najednou tam mám 70, moc pěkný), bitvy sice pořád končej po pěti minutách, ale nějak mi to už nevadí, grafika sice pořád vanilla, ale ty HD modely tomu dávaj moc pěknej vzhled. Dal sem pár bitev s KV-2 a zkusil projet Nashorna a docela to šlo. Největší výhoda je, že už mi je jedno, jak bitva vlastně dopadne
  6. CharlieV

    T-72 Poslední tank v Československu

    Ahá, ono jak se mluví v druhý půlce věty o nabíjecím zařízení, tak sem měl dojem, že na začátku taky :)
  7. CharlieV

    T-72 Poslední tank v Československu

    Jen drobná technická - ejektor neslouží k chlazení hlavně, ale k jejímu lepšímu výplachu od spalin, které pak nepronikají v takovém množství do prostoru osádky (když se to dobře sladí a kanon má automatické vyhazování nábojnic/nábojek, tak hlaveň "nasaje" závěrem vzduch do sebe, místop aby vyfoukla spaliny dovnitřku tanku (pak to právě i sekundárně ochlazuje nábojovou komoru). http://forum.valka.cz/topic/view/38219/Co-je-to-ejektor Se také zásoby náhradních dílů a dalšího příslušenství. V téhle větce tuším na začátku utekly nějaká slovíčka.
  8. Muzika docela úlet, i když tu byly horší, ale ta jezinka v černo-bílejch šatech je pořádnej kus pěkný baby
  9. CharlieV

    T-62 "Nouzový" tank

    aaron: k průlomu: Trochu jsem to popletl, za což se omlouvám, ale: "Hluboký průlom" se používá k popsání situace na frontě, kdy značí, že se útočícím vojskům podařilo proniknout obranou protivníka a dostat se do hloubky jeho území. Je to tedy parametr toho průlomu, asi jako "dlouhé auto". Mimochodem tvůj link na google v tomto směru přesně tak hovoří: "Ty měly zamezit jakémukoli pokusu o hluboký průlom v týlu 43. armády." https://books.google.cz/books?id=JHPlNrbkVzAC&pg=PA35&lpg=PA35&dq=hlubok%C3%BD+pr%C5%AFlom&source=bl&ots=azuOh61BKX&sig=utgeKbsyADuzuEbBEg4Q4ojX-_g&hl=cs&sa=X&ved=0CCIQ6AEwAGoVChMIi4LCmtuFyQIVgkQUCh2Q-Qje#v=onepage&q=hlubok%C3%BD%20pr%C5%AFlom&f=false Naproti tomu Triandafilov rozpracoval teorii "hloubkové operace", což byla celková strategická koncepce vedení útočného boje a tanky se postupně staly jedním z hlavních prostředků, který tuto doktrínu měl umožňovat. Cituji: "Základ sovětské strategie představovala teorie „hloubkové operace“. Zjednodušeně řečeno, jde o teorii nečekaných a překvapivých, značně hlubokých úderů na nejchoulostivější místo nepřítele." http://www.valka.cz/clanek_10345.html http://forum.valka.cz/topic/view/124911/Triandafillov-Vladimir-Kiriakovic Pokud se tedy bavíme o strategické koncepci (což je podle mě případ i u tvého článkuú, jedná se o "Hloubkovou operaci", pokud bychom řešili situaci na frontě, jedná se o hluboký průlom. Čili pokud si mohu dovolit, věta v inkriminovaném odstavci by spíše měla znít "vypracoval sovětský vojenský teoretik V. K. Triandafilov koncepci hloubkové operace". Pokud jde o T-72, vím že tam se slučovaly různá vylepšení z T-62 spolu s konstrukčními celky T-64, obecně nebudu dále prudit
  10. CharlieV

    T-62 "Nouzový" tank

    Jen dvě drobné technické - předně ten průlom je hloubkový, nikoliv "hluboký", a druhá ta úsťová rychlost u kanonu U5TS nemá být o 700kilometrů/s větší, alébrž pouze o 700 metrů/s (ty kilometry by byl fakt overkill, to nebudou mít ani elmagy jako úsťovku. Poslední věc - T-72 není derivát T-64.
  11. CharlieV

    T-54 První plnohodnotný sovětský MBT

    Ale vždyt ty už tam máš název napsaný - píšeš "střelami trhavými a tříštivotrhavými" - to je pak nějaký HE a a FRAG-HE (němělo by navíc být HE-FRAG?!?) úplně zbytečný, to spíš je lepší právě uvést ten kód náboje. Koneckonců, kdo z laiků si pod HVAPDS představí High Velocity Armor Piercing Discarding Sabot? Zatímco "podkaliberní střela s vysokou úsťovou rychlostí" je celkem srozumitelné a to že má oddělitelnou vodící část už je poddružné.
  12. CharlieV

    T-54 První plnohodnotný sovětský MBT

    Aaron: mno... Prvně věta popisující výkony munice je dosti krkolomná. "Kanón má hlaveň o délce L/54 a střílí různé druhy střel včetně protipancéřové střely AP o hmotnosti 15,69 kg úsťovou rychlostí 1 000 m/s za účelem proniknutí 150mm pancířem s nulovým sklonem na vzdálenost 1 000 m a protipancéřovou střelu APC o hmotnosti 16 kg úsťovou rychlostí 1 000 m/s k prostřelení 185mm pancíře s nulovým sklonem na vzdálenost 1 000 m." Dále část popisující typy munice: "Tyto původní protipancéřové střely byly doplněny střelami trhavými (HE) a tříštivotrhavými (FRAG-HE) a později i dalšími typy pokročilejších protipancéřových střel. Jednalo se jednak o kumulativní střelu se šípovou stabilizací (HEAT-FS) o hmotnosti 12,36 kg, která opouštěla hlaveň úsťovou rychlostí 900 m/s a probíjela 380mm pancíř při kolmém dopadu na libovolnou vzdálenost. Dále se jednalo o podkaliberní střelu s vysokou úsťovou rychlostí (HVAPDS), která měla v okamžiku opuštění hlavně rychlost1 415 m/s a probíjela 200mm nebo i tlustší pancíř při kolmém dopadu na vzdálenost 1 000 m." HE, FRAG-HE, HVAPDS a daší zkratky pochází z anglojazyčného názvosloví a jejich použití u sovětského tanku je trochu divné. Místo nich by bylo mnohem vhodnější použít oficiální označení munice, kupříkladu tebou zmiňovaný HVAPDS má kód 3BM6 (pozdější varianty 3BM8) a HEAT zase 3UBK4 nebo 3UBK9 podle verze.
  13. CharlieV

    WOT - Denní hlášení

    Ono je to asi takhle - nejde hrát dobře a mít blbý staty. Když hraje někdo dobře, tak má staty dobrý, může mu třeba chvíli padat W/L, ale celkově je vidět, že je to dobrej hráč. Když někdo hraje blbě, tak má ty staty blbý a jediný řešeí je pro něj hrát líp. Když někdo říká "hraju dobře, ale nesobecky a tak mám blbý staty" tak kecá - hraje jak lama, nenastřílí, nenacapuje, nevyhraje a proto má staty mizerný, a je jedno jestli ve WG hodnocení nebo ve WN8.
  14. CharlieV

    WOT - Denní hlášení

    Můj dojem je, že RNG je od časů Closed Bety taky tweaknutý ve prospěch lam, respektive, abych zase nešířil konspiračky, je poladěný k větším extrémům. Klasický a notně ošoupaný případ je "KV-1S v plný rychlosti mě dalo na ránu". Kdo s tím werkem jezdil (myslím ještě před tím, než ho WG potunilo, páč to byla jedna z mála metod, jak přelstít MM a RNG) ví, že přesností ta kanonová houfnice zrovna neoplývala a bez pořádnýho zamíření to lítalo jak chtělo. Dalším jsou ty neuvěřitelný zásahy do krtin těsně před tankem, trefený okraje kruhu, když je cíl na ránu, dingy nedingnutelnejch věcí. Něco jsou spíše bugy (trefená krtina před tankem je výsledek blbě udělaný mechaniky distribuce střel),ale všechny ty divný minutí nebo naopak zázračný zásahy jsou dílem RNG a je vidět, jak se ty hodnoty plácají ode zdi ke zdi (protože lamy mají radost ze zázračných tref a skilla zas víckrát netrefí to co by chtěl). Je to z jedinýho důvodu - spád bitev. Víc bitev víc prémiovejch sad, víc prémiový munice, víc oprav, a valná většina hráčů si díky své mizernosti na ty opravy a munici nevydělá - proto se ty balíčky stříbra a goldů tolik prodávaj. Proto WG soustavně koridoruje mapy - aby hráče natlačil do jednoho místa, kde by se strhla "epická" přestřelka tělo na tělo, adrenalin stříká z uší. Lamy přestřelování na hranici dostřelu nebaví, na to mají artyny, to jen mi starý pitomci sme s Pantherama s dlooohou 75 stříleli z jednoho konce El Hallufu na druhej. Lamě je navíc jedno, jestli jde do garáže za minutu nebo dvě, pro ní je důležitý, že v posledních okamžicích dokázal něco trefit a pak hrdině zhynul v záplavě střel. Sám takovýho případa znám, chvíli sem s ním hrál čety, ale on byl schopnej brát dvojku tier do pětkový bitvy se slovy "mě to nevadí, že chcípnu, dostanu víc expů". Musel sem mu vysvětlit, že já chci i vyhrát a když svůj tým oslabím zbytečným tankem, tak je ta šance větší - bylo to v době, kdy rozhodovala technika a kvalita hráčů, ne to jakej RNG los dostane na začátku tým. Já přestal, protože jednoho dne ten pohár prostě přetekl - frustrace ze způsobu, jakým se hry hrají, a jak se ke mně mechanika hry chová už prostě byla tak velká, že se hraní změnilo ze zábavy v utrpení. A to sem se tolik těšil na Conquerora a Hvězdu smrti... Mimochodem, tuhle sem odjel dvě bitvy, protože sem si řekl že dostanu tu sovětskou houfnicovou BT a zároveň se podívám na to jak to tam vypadá. Jak už sem zapomněl, jak to pořádně hrát a jel víceméně na jistotu, tak to i šlo a RNG bylo hodný, ale stejně sem jen jednou vyzkoušel BT a vypínal. A po posledním reinstalu sem ani neinstaloval zpátky...
  15. CharlieV

    WOT - Denní hlášení

    Kanár má permaban? Kdo mu ho dal? Za takhle nezodpovědnej přístup k fóru měl dostat ban on...
×
×
  • Create New...