Přejít na obsah

War Thunder - letadla


Killere

Recommended Posts

Prý se to dá někde přečíst co musím mít vyexpené abych se mi odemklo další letadlo ale já to fakt nemůžu najít. Co mám udělat abych mohl expit Vampíra prosím?

 

 

 

ja Vampira mam a jestli ti v tomhle muzu radit, neexpi to, v porovnani s ostatnima jetama to ma mizernej vykon, a tim myslim fakt mizernej. o prvnim Meteoru lidi rikaji ze to neni zadna slava, ale v porovnani s Vampirem je to bozskej stroj. i takovej Tempest lita dvakrat lip nez Vampire

 

 

ach jo je normální že po tom co jsem dneska otevřel LA-9 neustále lítám proti tryskáčům?

jo, je. tohle je trochu problem vrtulovejch stihacu na konci 4 ranku, stejne to ma i Ta-152, F8F-1B nebo Tempest Mk.II. ale ono s La-9 by nemel byt problem sundat treba He 162

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jo, je. tohle je trochu problem vrtulovejch stihacu na konci 4 ranku, stejne to ma i Ta-152, F8F-1B nebo Tempest Mk.II. ale ono s La-9 by nemel byt problem sundat treba He 162

pochopil bych Yak-15,he-162,meteor,vampire a arado ,ale MIg-9,Me-262,sabery a Ki-200 jsou na vrtuláky trochu moc. A hlavně velký bombardéry jako B-17,B24,lancester a year padají pod salvou ze 30mm a 37mm jak mouchy

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A hrome! Tak to by mě nenapadlo, že to je tohle číslíčko a už vůbec by mě nenapadlo, že to musím nejenom vyexpit ale i koupit. Dík za info. Moc jsi mě nepotěšil. :confused:

 

tak toto vidím, jako asi největší - tohoto systému výzkumu.

 

 

K USA, taky mám pocit, že tato strana častěji prohrává než ostatní. Ale je to lidma, ono když nastoupám jak tupec ještě s jedním F8F do 6 000 a tam potkáme půlku nepřátel, tak už ani není většinou čas na útěk a ti dole prostě těm dorám a Bfkům s kanonem v čumáku většinou podlehnou. Co mě dožralo, že mě včera sestřelil týpek s Bf 109 G10 při čelňáku zahájil palbu na 1,2km a v 1 km už jsem byl vyřazenej bez křídla, zřejmě skilla. Já se nad 800m ani nesnažím střílet.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak toto vidím, jako asi největší - tohoto systému výzkumu.

 

 

K USA, taky mám pocit, že tato strana častěji prohrává než ostatní. Ale je to lidma, ono když nastoupám jak tupec ještě s jedním F8F do 6 000 a tam potkáme půlku nepřátel, tak už ani není většinou čas na útěk a ti dole prostě těm dorám a Bfkům s kanonem v čumáku většinou podlehnou. Co mě dožralo, že mě včera sestřelil týpek s Bf 109 G10 při čelňáku zahájil palbu na 1,2km a v 1 km už jsem byl vyřazenej bez křídla, zřejmě skilla. Já se nad 800m ani nesnažím střílet.

 

K tým headonom - ak máš výzbroj v čumáku, tak 1,2km je celkom ideálna vzdialenosť na zahájenie palby - treba si uvedomiť, že letíte oproti sebe a kým k súperovi strely doletia, môže byť vaša reálna vzdialenosť kludne na úrovni 1,1 - 1,0 km.

V tom nie je ani žiadny extra skill - mierne nadsadíš, začneš strielať a čakáš na hlášku o kille. Zvlášť, ak má super výzbroj v krídlach. Tam bez toho, aby ste na seba vôbec začali strielať, si už na 60% vyhral.

 

Problém je, ak máš v krídlach zbrane ty a a súper v čumáku.

Ak sa takému headonu nedá vyhnúť (som napr critnutý) tak počkám, kym začne súper strielať, kopnem do výškovky, lietadlo klesne, strely ma nadletia a zase sa pred neho vynorím, tak v 400-500 m.

Ale to je vždy lotéria.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak psal matho, se zbraněmi v trupu je možné při čelním střetu začít pálit dříve. Když tak koukám na videa, tak někteří hráči, když mají 30 mm kanóny, tak začínají střílet už při 1400 m, a v 1200 m končí se střelbou a začínají manévrovat. Asi to nědělají jen tak.

Každopádně je třeba brát v potaz rychlost střely i rychlost letadla, ty se sčítají a výsledná relativní rychlost střely může přesáhnout 1000 m/s. Jak přesně je však tento fakt brán ve fyzice, to netuším, ale Gaijin někde psal, že snad počítá s každou střelou, tak snad moc nekecali.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zdar, parkrat som zachytil spravu v chate "stupajte v 15 alebo 20 stupnovom naklone" zatial som v ziadnej 109ke nenasiel budik na meranie sklonu. je na to nejaky zlepsovak , alebo sa to meria len odhadom? 

 

109 maju tendenciu zdvihat pri lete nos...  zapnem dymovnice a trajektoria pripominala sinusoidu, ked chcem udrzat stabilnu rychlost pri stupani. zatial co spoluhraci stupaju po priamke. nechce sa mi verit, ze 3/4 tymu v HB lieta na realistickom ovladani a pouziva korekciu vyskoviek. da sa nejak stabilizovat let, alebo je to len o praxi udrzat lietadlo v rovine?  dakujem 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zdar, parkrat som zachytil spravu v chate "stupajte v 15 alebo 20 stupnovom naklone" zatial som v ziadnej 109ke nenasiel budik na meranie sklonu. je na to nejaky zlepsovak , alebo sa to meria len odhadom? 

 

109 maju tendenciu zdvihat pri lete nos...  zapnem dymovnice a trajektoria pripominala sinusoidu, ked chcem udrzat stabilnu rychlost pri stupani. zatial co spoluhraci stupaju po priamke. nechce sa mi verit, ze 3/4 tymu v HB lieta na realistickom ovladani a pouziva korekciu vyskoviek. da sa nejak stabilizovat let, alebo je to len o praxi udrzat lietadlo v rovine?  dakujem 

Ked prepinaš pohľad tak tam je stupnica uhlov.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zdar, parkrat som zachytil spravu v chate "stupajte v 15 alebo 20 stupnovom naklone" zatial som v ziadnej 109ke nenasiel budik na meranie sklonu. je na to nejaky zlepsovak , alebo sa to meria len odhadom? 

 

109 maju tendenciu zdvihat pri lete nos...  zapnem dymovnice a trajektoria pripominala sinusoidu, ked chcem udrzat stabilnu rychlost pri stupani. zatial co spoluhraci stupaju po priamke. nechce sa mi verit, ze 3/4 tymu v HB lieta na realistickom ovladani a pouziva korekciu vyskoviek. da sa nejak stabilizovat let, alebo je to len o praxi udrzat lietadlo v rovine?  dakujem 

Pokud použiješ "úplné ovládání" můžeš použít trimmy (vyvažování)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud použiješ "úplné ovládání" můžeš použít trimmy (vyvažování)

 

jj dik za radu. o tejto moznosti viem, ale na let bez instruktora zial nemam skill a joy za 15 euro tiez nieje najidealnejsi. pri prvej ostrej zatacke by som skoncil vo vyvrtke (uz som to parkrat vyskusal) :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

v HB je to zahrnute tiez.  HE 112ky tiez kaslu pri zapornych geckach. ako pise kanar, taketo detaily robia hru.

 

tak mi napadlo, pri lete dole hlavou by motor s klasickym karburatorom zdochol? ci to bolo neako prespekulovane a motor dokazal kratkodobo ist?  

 

edit: som idiot... v rychlosti som to nepremyslel... kedze karbec funguje na podtlaku piestov motor by mal ist dalej, akurat na chudobnejsiu zmes... preto ten pokles otacok.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chci se zeptat jestli v posledních měsících neměnili v HB (RB) ovládání myší?? Včera jsem to po dlouhé době zkoušel a přijde mi, že to letadlo tam nějak divně poskakuje při manévrech. Ve FRB při ovládání joyem je všechno stejné jako bylo dřív...

 

Taky jsem koukal, že přibylo nastavení instruktora...mohl by někdo nějak stručně shrnout k čemu jsou ty 3 nastavení?? 

 

díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

co sa tyka mysky, v HB rozdiel nepozorujem... lietam s joy + mys... vsetko postarom. ak sa nemylim v poslednom patchi upravovali niektore letove modely ci to nebude tym.

 

instruktor : 1vypne automaticke vysuvanie vzletovych a pristavacich klapiek. . 2 vypne automaticke vysunutie/ zasunutie podvozku. 3 nebude ti automaticky pridavat plyn blizko zeme (niekto spominal, ze to komplikovalo pristavanie na lodiach, osobne neviem nemci lietadlovky nemaju)  4. co meni zjednoduseny joystick neviem. ja to mam vsetko vypnute

 

ps: niesom si isty ci som tie funkcie napisal v spravnom poradi. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nastavení mi nepřijde že by změnili (a nebo byla ta změna tak pozvolná, že jsem si toho nevšiml)... Změnilo se hodně FM... Já to nastavení vypnul a už to nedělá takové ty kraviny, jako že v nízké rychlosti si to samo přidá plyn a podobně... Za letu jsem žádnou změnu v chování instruktora po vypnutí nezaznamenal... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Němci tento efekt využívali protože jejich letadla měla vstřikování a tak se snažili nepřítele dostat do manévrů, kde jim prý mohl motor i vypnout uplně.

 

dal sa potom motor znovu nahodit? ked sa vrtula tocila odporom vzduchu pri klesani (nieco na principe roztlacania starsich aut :-) ) alebo uz mali lietadla vlasntny starter? pytam sa len tak pre zaujimavost, lietadla niesu moj obor.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Heh,už se vám stalo že vás sundalo vlastní AA ? Mě právě jo, na letiště nám útočili dva bombardéry tak jsem tam mazal a jednoho sundal druhý vzal čápa. Tak jsem začal zatáčet že budu nad letištěm kroužit s tím že se určitě otočí a půjde to zkusit znovu.Po obloze se ještě objevil sem tam rozprask ale všechno tak nějak jeho směrem .Slyšel jsem zespodu bouchat jednotlivé rány a viděl jednu svítící střelu která přiletěla od země ,a urvalo mi to okamžitě křídlo.Jak si to šroubuju dolu tak koukám a nikde nikdo jen baterie AA občas vystřelí. Enemák nikde žádnej ,náš který by mě třeba našil omylem taky ne,takže jedině vlastní AA.

 

A dostal jsem vyvažovače za sestřelení letounu o třídu vyššího. Vůbec jsem nepostřehl jaké to bylo.Taky by mohli do toho výčtu po bitvě zařadit co jste to sundali ne jen ten počet.

-----------------------------------------------

E : tak další bitka a opět vyvažovač :smile: (tuším za F6F ) a žádná smrt. Ale koukal jsem na kartu hráče co byl předemnou na prvním místě a ten kusan měl  3 157 vzletů za měsíc !! Je to vůbec možný ? (řečnická otázka ) .Já mám za cca třičtvrtě roku hraní sotva plovinu :biggrin:

Když jsem zrušil zatržení okénka ,,minulý měsíc" tak jich bylo přes 9 000 a celkově mu to ukazovalo víc jak 17 000 .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Načítání
×
×
  • Vytvořit...