Přejít na obsah

sunet

Members
  • Počet příspěvků

    31
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Profile Information

  • Gender
    Male

sunet's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

46

Popularita

  1. Zdravím, tak jsem si zase jednou zkusil japonské HT, přesněji O-I. Bitva se vyvíjela jako jasná prohra, 5-10, pak dokonce 7-14, ale pak jsem nevěřil vlastním očím, viz screenshot ;). No, potěšilo mě to dost.
  2. No řekl bych, že v tom nemají jasno ani u Gaijinu. Nechal bych být tento uspěch tak jak je, ať si žije svým vlastním životem a snad se jednou někdy v budoucnu dočkáme bližšího vysvětlení. :wink:
  3. Čistě náhodou jsem kouknul na WoT fórum ohledně odpovědí vývojářů a co tam nevidím, cituji: "-Storm o hře War Thunder:"Hrali jsme ji, byli jsme trochu překvapeni, že se v ní od listopadu 2013 nic nezměnilo, nebudeme vyprávět o problémech, dufám, že všem rozumí sami nejlépe." A to prosím s datem 25.5.2014. Tak teď nevím, jestli si popletli herní titul a spletli si to s WoT, či hru hráli 1. prosince 2013, a nebo už ztratili absolutně přehled o dění kolem nich :wink: .
  4. Co se týče T-50, mají tam špatná data pancíře, či spíše je tam pancíř z prototypu, kdy však tank vážil 18 tun a vůbec nedosahoval uvedené rychlosti. Pro to, aby dosáhnul těch 50 km/h, mu museli ubrat pancíř, takže měl maximálně 37 mm, v rozsahu 12-37 mm. To už by nebyl problém pro protivníky si s ním poradit. Tož budem věřit, že zvítězí historická přesnost. Jinak co se týče bojové hodnoty, byl to velmi pokrokový tank, měl velitelskou věžičku (u ruských strojů až o několik let později), tříčlennou věž (T-34 jen dvoučlennou, až se zavedením T-34-85 se rozšířila o jednoho člena) a standardní výbava radiostanicí (u ruských tanků nadstandard).
  5. Kolečko sem, kolečko tam? To neznáš? Vlastně asi ne, bo výskyt koleček je jev specifický pro hraní mas, pro skillery by něco tak podřadného bylo doslova urážející! A něco k munici, člověk se snaží dělat osvětu, ale kde nic, tu nic. Trochu se podívat po foru, třeba do Poradny, by trochu prospělo. A pro ty extra pohodlné: http://www.wowp.cz/index.php/topic/5083-typy-munice-pro-pozemn%C3%AD-jednotky/?hl=munice Tož jen ostříží zrak a pevnou ruku!
  6. Jak psal matho, se zbraněmi v trupu je možné při čelním střetu začít pálit dříve. Když tak koukám na videa, tak někteří hráči, když mají 30 mm kanóny, tak začínají střílet už při 1400 m, a v 1200 m končí se střelbou a začínají manévrovat. Asi to nědělají jen tak. Každopádně je třeba brát v potaz rychlost střely i rychlost letadla, ty se sčítají a výsledná relativní rychlost střely může přesáhnout 1000 m/s. Jak přesně je však tento fakt brán ve fyzice, to netuším, ale Gaijin někde psal, že snad počítá s každou střelou, tak snad moc nekecali.
  7. Hodně by pomohlo se podívat na video a pak se vyjadřovat k zásahu. Ale to je moc náročné, co? Jinak pro vysvětlení, Pz IV dostane první zásah, není zničený, chvíli tam svítí čevený obrys a pak i žlutý uvnitř tanku. No, nevím, jestli je to zrovna plus pro hru, ale z hlediska posádky by velitel či střelec museli být bystrozrací, aby poznali, že zásahem se jim podařilo POŠKODIT ammo rack. U shození pásu či výbuchu munice je to jiné, tam je to vidět zřetelně.
  8. Už mě svrbí prsty vrhnout se na tanky . Co mě zaujalo, bylo zničení Pz IV, v čase cca 7:30. Po hitu se na chvíli ukázal červený obrys tanku a pak i žlutý obrys uvnitř. Hlásilo to zásah ammo racku. Tak by mě zajímalo, jestli se to děje u všech vozidel, či je nutné mít schopnost na posádce, aby bylo vidět poškození jednotlivého modulu.
  9. To by mohl být jeden z důvodu. Spíše však půjde o míru poškození při zásahu cíle. Podkaliberní střela s tvrdým jádrem při zásahu slabě pancéřovaného cíle nemusí udělat v podstatě žádnou škodu. Prostě cílem proletí skr naskrz a nic. V případě měkkého jádra dojde k jeho fragmentaci a střepiny pak uvnitř vykonají své.
×
×
  • Vytvořit...