Přejít na obsah

Thrai

Members
  • Počet příspěvků

    13
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Aktivity popularity

  1. Upvote
    Thrai zvýšil/snížil popularitu uživatele MegaVydra v AW - Aktualizace 0.26 Black sea Incursion část II   
    BLACK SEA INCURSION – DRUHÁ ČÁST JE TADY 
     
     

     
     
     
     
     
     
     
    Druhá část sezóny Black sea Incursion zahrnuje následující funkce:
     
     
    Nový obchodník s vozidly
    Čtyři nový velitelé
    Armor viewer
    PvP mapa Salzburg
    Nová mise zvláštních operací
    Rekonstruované standardní PvE mise
    Hlavní optimalizace hry
    Vylepšení herní mechaniky 
    A mnohem víc!
     
     
     
     
    Nový obchodník s vozidly
     

     
     
    Přichází s novou větví izraelských hlavních bojových tanků, včetně:
     
    M50 Super Sherman Tier 1 MBT 
    Sho’t Kal Dalet Tier 2 MBT
    Tiran 6 Tier 3 MBT 
    Magach 5 Tier 4 MBT 
    Magach 6B Tier 5 MBT 
    Merkava Mk.1 Tier 5 MBT 
    Merkava Mk.2B Tier 6 MBT 
    Magach 7C Tier 6 MBT 
    Merkava Mk.3D Barak Zoher Tier 8 MBT
    Merkava Mk.4 Tier 9 MBT 
    Merkava Mk.4M Windbreaker Tier 10 MBT
     
    Dva Izraelské Prémium vozy (k dispozici ve hře za zlato) :
    M51 Super Sherman Tier 2 Premium MBT (
    Magach 7A Tier 6 Premium MBT          
     
     
    Kromě samotných vozidel bude mít Šalamoun Schreiber vlastní sadu speciálních pravidel, stejně jako své kamufláže, základní barvy, obtisky "decals"  a mnohem víc. Více o něm můžete přečíst ve vyhrazeném článku.
    A v neposlední řadě bude PT-76 Tier 1 Light Tank nahrazen silnějším vozidlem PT-85. Více o tom můžete přečíst v našem vyhrazeném článku. Hráči, kteří vlastnili PT-76 před touto aktualizací, si to budou moci nchat.
     
    Čtyři nové velitelé
     

     
    Dva nový velitele budou k dispozici také prostřednictvím nových vozidel, které budou představeny v aktualizaci 0.26 - Rachel Kramer a Gia Tsiklauri. Rachel bude MBT velitelem, který bude začátečník, zatímco Gia bude vhodná pro pokročilé hráče.
    Navíc představujeme dva prémiové velitele. Tito velitelé začínají s hodnocením 10 a mají předem stanovenou sadu dovedností pro ty hráče, kteří  nemají zájem o přizpůsobení velitele.
     
     
    Armor viewer
     

     
     
    Armor viewer je speciální volba v Garáži, která umožňuje hráčům prohlížet armor každého hratelného vozidla ve hře, včetně jeho tloušťky a složení. Dále umožňuje hráči určit, zda může být vozidlo penetrováno municí podle svého výběru a z jakého úhlu.

    PvP mapa Salzburg
     

     
     
    Představujeme novou mapu PvP, která vychází z designu rakouského města Salcburku, známého svým zámkem a středověkým obchodem se solí, který se konal u řeky, na níž shlíží hrad. Mapa nabízí celou řadu taktických rozhodnutí a skládá se jak z kopcovité krajiny, tak z úzkých uliček města.
    Ať už se rozhodnete projít přes otevřená pole na jih od mapy nebo přes městskou oblast, buďte si vědomi svého okolí a nechte řeku slanou se slzami vašich soupeřů!
     
    Nová mise zvláštních operací
     

     
    Čeká vás závěr příběhu o Černém moři když je architekt Magnus Holtera konečně odhalen - nebo je to?
    Spojte se s Magnusem Holterem při jeho hledání pomsty a zjistěte pravdu o událostech, které se objevily během karibské krize . Více informací o příběhu Armored Warfare naleznete v samostatném článku.
     
    Rekonstruované standardní PvE mise
     
     
    V aktualizaci 0.26 jsme přepracovali čtyři starší PvE mise a vrátili je do hry s novými mechanikami a bez chyb, které jim zabraňovaly ve správnému běhu. Tyto mise jsou:
    Operace Harbinger
    Operace Stormy Winter
    Operace Starry Night
    Operace Ghost Hunter
    Doufáme, že si je užijete ve své nové podobě!
     
    Hlavní optimalizace hry
     
    Provedli jsme velkou optimalizaci klienta. Střední a Vysoká nastavení by měla vidět zvýšení výkonu až o 20 procent. Průměrné zvýšení výkonu těchto nastavení je 10 procent. Navíc jsme snížili požadavky na paměť  hry přibližně o polovinu.
     
    Vylepšení herní mechaniky 
    Aktualizace 0.26 přináší také velké množství vyváženosti vozidel a zlepšení mechaniky. Největší generální oprava se týká mechaniky APS a můžete si přečíst další informace o této změně ve vyhrazeném článku.
    Jiné změny mechaniky zahrnují:
    Oprava vozidel na nízkém tíru
    Kouřový systém se mění
    Vysoce výbušné HE střely se mění
    Změna dovedností posádky
    Ammo Rack se změní
     
    https://aw.my.com/us/news/general/black-sea-incursion-part-ii-here
     
  2. Upvote
    Thrai zvýšil/snížil popularitu uživatele MegaVydra v AW - Aktualizace 0.24 "CARIBBEAN CRISIS" - část II.   
    Po nějaké době zase překlad tak snad bude vše oka :)
     
    Aktualizace 0.23 "CARIBBEAN CRISIS" část II.
     
    https://aw.my.com/us/news/general/introducing-update-024-caribbean-crisis-part-ii
     
     
    Velitelé!
    Jsme rádi, že vám můžeme oznámit aktualizaci 0.24 "Karibská krize - část II", přináší řadu nových vozidel do hry spolu s novým prodejcem!
     
     
     
     
     
    Mezi hlavní funkce aktualizace 0.24 "Karibské krize - část II" patří:
     
    Nový prodejce a větev lehkých vozidel
    VT-4 MBT
    Nový velitel
    Konečná mise první speciální operace
    Nová mapa "Alpine Valley" pro globální operace
     
    NOVÝ DEALER

    V této aktualizaci představujeme nového prodejce s názvem Oscar Faraday. Narozen ve Warwicku ve Velké Británii, Oscar Faraday je příkladem britského gentlemana. Ale nedovolte mu, aby vás jeho hladký vzhled a klidné chování oklamalo - je to jeden z nejnebezpečnějších lidí na planetě. Vycvičený slavnou britskou tajnou službou MI5 se naučil ocenit vytříbenost, upřednostňuje plíživost nad hrubou silou, během své deset let dlouhé kariéry jako zabiják Jejího Veličenstva.
     
     
    Jeho nabídka vozidel odráží jeho povahu - nabízí stroje, které dokážou cíle rychle zlikvidovat, a to především, tiše. Mnoho z jeho strojů má také jedinečné rysy popsané v stávajících nebo nadcházejících detailních článcích.
     
    Tato vozidla představují:
     
    Tier 5 AFV: Rooikat 
    Úroveň 6 TD: EE-18 Sucuri II 
    Tier 7 TD: NM142 
    Tier 8 TD: Sprut-SD 
    Tier 8 Premium LT: ASCOD LT-105 

    Tier 10 LT: K21 XC8 
    Další Tier 10 TD, Kornet EM, se objeví v jedné z 0,24 aktualizací, která přijde v blízké budoucnosti!
     
    Každé z těchto vozidel je jedinečné. Rooikat je pomalý pro svou třídu, ale je dobře obrňený a má veliký dohled, takže je silný pasivní skaut. Sucuri II je na druhou stranu klasickým kolovým TD. Jeho jedinečnou schopností je zavěšení Boomerang, což umožňuje dosáhnout místa, kde ostatní kolová vozidla nemohla projet. NM142 TD je na druhou stranu typickým nosičem raket. Je jedinečná ve své schopnosti vypálit střely z oblasti Top Attack, které se zaměřují na tenké pancéřové nepřítele. To z něj dělá vynikající nástroj ve vašem boji proti statickým MBT. Tier 8 Sprut-SD je velmi agilní pásové vozidlo s výkoným dělem , ale s velmi tenkým pancířem - v kvalifikovaných rukou se stává opravdu smrtícím nástrojem. A v neposlední řadě je to K21 XC8 Light Tank, který může používat funkci Designate Target AFV a je možná nejlepším vozidlem ve hře, pokud jde o rychlé obchvaty.

     
    ASCOD LT-105 Premium Light Tank, který je také k dispozici ve hře za Goldy, je prvním prémiovým vozidlem, na kterém můžete vybrat jednu ze dvou alternativních věží .
    Tento prodejce sám je také jedinečný v několika aspektech.
    Za prvé, nezačíná na Tier 1, ale na Tier 5 s Rooikat AFV. Aby hráči mohli odemknout vozidlo v novém stromu , musí vlastnit alespoň jedno vozidlo třídy Tier 5.
    Za druhé, in game Reputation se nepoužívá jako primární měna pro tohoto prodejce. Aby bylo možné odemknout každé vozidlo, musí být dokončeny určité cíle (úspěchy). Například pro odemčení Tier 6 Rooikat musí být splněna jedna z následujících podmínek:
     
    udělte 75.000 poškození za použití Tier 5 "nebo vyššího tír"  s Light tankem v PvP
    udělte  300.000 škody za použití světla Tier 5 "nebo vyššího tír" s Light tankem v globálních operacích
    udělte 600.000 poškození za použití Tier 5 "nebo vyššího " s Light tankem  v  PvE
     
    Postup není také striktně lineární:
    Vozidla Tier 5, Tier 6 a Tier 7 mohou být odemčena nezávisle na sobě tím, že dokončí své úspěchy.
    Vozidlo Tier 8 je k dispozici pro odemknutí, jakmile budou všechna tři předešlá vozidla odemčena.
    Vozidla třídy Tier 10 jsou k dispozici k odemčení poté, co jsou všechna čtyři předešlá vozidla odemčena.
     
    Jakmile je odemknuto, každé vozidlo je standardně vybaveno, ačkoli kromě nových modulů nabízejí nové vozy řadu zajímavých bonusů, které mohou být odemčené za reputaci, včetně:
    Platinové bedny
    Základních barev
    Kamuflážní vzory
    Decals
    Tituly hráčů
    Avatary hráče
    Jedinečný velitel
    Doufáme, že se vám bude líbit tento nový prodejce a jeho vozidla!
     
    VT-4 MBT
    V aktualizaci 0.24 přinášíme také nový tank Tier 8 pro výzkum u prodejce Zhang Feng - Tier 8 VT-4!
     
     
    VT-4 je moderní čínské exportní vozidlo. Vyzbrojený 125mm hladkým dělem, v současné době představuje to nejlepší ze zemí, která nemá svůj vlastní vývojový program. Více o tom můžete přečíst ve vyhrazeném článku.
     
    NOVÝ VELITEL

    Nový velitel Andrey Zaytsev je k dispozici po odemknutí všech vozidel u nového prodejce.
    Andrey Zaytsev se narodil v Bělorusku v Baranovichi. Jako dítě vynikal v matematice a neměl zájem o vojenskou kariéru. Během povinné jednoleté služby se však dokázal jako vynikající tankový střelec. V důsledku toho se rozhodl zůstat v armádě a postupně posunul své zájmy na PMC. Po několika úspěšných operacích byl povýšen na úlohu velitele vozidla.
     
    V Armored Warfare je Andrey Zaytsev velitel odstřelovačů určený pro střelbu na dlouhé vzálenosti a nabízí vynikající bonusy pro tuto roli, pokud vozidlo, které ovládá, zůstává stacionární.
     
    ZÁVĚREČNÉ MISE PŘÍBĚHU "KARIBSKÁ KRIZE"
    Aktualizace 0.24 uzavře první speciální operaci s bojem o přežití proti silám společnosti Clayburn Industries na Jamajce, Hráči se musí spojit s Magnusem Holterem, aby přežili korupční nápor. Více z příběhu se objeví v samostatném článku.
     
    V misi jsou čtyři nové úspěchy "achievements":
     
    Po dokončení čtvrté mise karibské krize speciální operace
    Po zničení nepřátelských důstojníků
    Pro získání všech ostatních úspěchů Speciální operace
    Tajné úspěchy
    To úplně přesně nevím jak přeložit, kdyžtak pomožte :)
    Please note that the fourth mission of the first Special Operation now counts as “the last mission of the first Special Operation” for the purpose of achievement requirements (if an achievement needs to be completed in “the last mission”, it will, from the point of 0.24 introduction, be the fourth mission, not the third one).
     
    NOVÁ MAPA "ALPINE VALLEY" PRO GLOBÁLNÍ OPERACI

    Úzké soutěsky Švýcarska, obklopené vysokými horami, možná nejsou nejlepším terénem pro operace s obrněnými vozidly, ale bojovníci jdou tam, kde jsou zapotřebí, bez ohledu na to, zda bojují  pro službu nebo za žold. Do tohoto alpského údolí přišla válka a je vaším úkolem zničit nepřítele a ovládat tuto strategickou polohu pro svého klienta, velitele.
     
    Nová velká mapa Alpského údolí pro globální operace obsahuje tři zástupné znaky" divoké karty" , z nichž dvě jsou zbrusu nové:
    Vrtulníky, které létají kolem, zatímco spotují a střílí na nepřítele
    Dělostřelectvo, které narušuje nepřátelské síly na dlouhé vzdálenosti
    Letecké útoky
    Další informace o mapě naleznete v samostatném článku.
     
    Doufáme, že se vám bude líbit a uvidíte na bojišti!
  3. Upvote
    Thrai zvýšil/snížil popularitu uživatele akymcz76 v AW - Přátelské utkání   
    Včera jsem byl u toho jen náhodou a to jsem tohle téma pročítal.
     
    Bohužel nademnou příspěvky trochu mimo obsah.
     
    Akce byla fajn, když dáte včas vědět, zkusím příště přivést nějaké hráče od nás z RU:
  4. Upvote
    Thrai zvýšil/snížil popularitu uživatele Ashadak v AW - Je zbytečné být součástí klanu? Tento rok nás čeká změna.   
    Polský blog Gamestone přišel s velmi zajímavou informací od ruských kolegů ohledně nového režimu výlučně jen pro klany, který je plánován na tento rok. Prozatím se jedná pouze o náznaky a nikdo nechce prozradit nic konkrétního.
     
    V první řadě chtějí vývojáři dokončit a doladit režim Hodnocených bitev, který nyní běží v testovacím režimu. Po ukončení této "první sezóny" spustí sezónu novou, už v konečné podobě a na ostro.
     
    Kdy se tedy klanového režimu dočkáme? Zkušební verze dorazí už v průběhu léta 2018. Vše se ale může změnit.
     
    Co se zatím podařilo o režimu zjistit?
     
    1. bude k dispozici velkým i malým klanům
    2. přinese různé výhody všem členům klanu
    3. pouze bitvy klan vs. klan se budou započítávat, bez účasti cizích hráčů
    4. režim by měl "podporovat" politiku, vztahy, diplomacii a aliance mezi klany(nemusí se jednat o funkci přímo ve hře)
    5. mělo by zamezit stagnaci a nudě - tato situace vzniká, pokud je celá mapa rozdělená pouze mezi silné aliance
    6. režim by měl být jednoduchý a srozumitelný pro pochopení
    7. velikost odměn bude záviset na aktivitě hráčů a zapojovaní do bitev
     
    Dosud jsou to informace čerpané z tohoto příspěvku.
     
    Když jsem se dotazoval zda to není kachna, tak se mi dostalo dvou informací.
     
    1. klanový režim se skutečně na tento rok chystá, to je potvrzené
    2. tento režim nebude jako klasické klanovky, jaké známe z WoT
     
    Můžeme se tedy jenom dohadovat jak bude tento režim nakonec vypadat a zda půjde čistě jen o PvP bitvy, nebo zda do toho zasáhne i PvE nebo GLOBs, protože s ohledem na populaci je spousta klanů, které se specializují právě na tyto dva režimy a vývojáři je nebudou chtít ošidit.
     
    Nechme se tedy překvapit, každopádně rok 2018 nám přinese spoustu zajímavých věcí. 
     
     
  5. Upvote
    Thrai zvýšil/snížil popularitu uživatele Iosifek v AW Update 0.24   
    Jen odkaz na Gamestone, maj to z RU zdrojů. Na ofiko fóru je k tomu feedback.
    Update 0.24 – Preliminary list of changes
    http://aw.gamestone.pl/update-0-24-preliminary-list-of-changes/
     
     
  6. Upvote
    Thrai zvýšil/snížil popularitu uživatele Ashadak v AW - Silentstalker a EU/NA komunita. Jak komunikovat s My.com   
    Jedná se o hodně probírané téma na oficiálním fóru a každý kdo hru ještě hraje si toho také jistě všiml. Dospěl jsem k názoru, že by bylo dobré sem napsat také pár řádků k tématu.
     
    Před pár dny se Silentstalker rozhodl upustit od veškeré práce a starostí ohledně komunity na EU/ NA serveru. Důvodů pro jeho rozhodnutí je několik. 
     
    Předně práce s komunitou nebyla jeho práce, dělal jí dobrovolně a ve svém volném čase. Dále pak se chce plně věnovat a soustředit na svojí práci. Vytvářet lepší obsahovou stránku hry.
     
    Pravdou je, že práce s komunitou není jednoduchá a být mezi dvěma kameny(hráč/distributor), když to člověk dělá ze své vůle, člověka časem omrzí a unaví. Myslím, že posledním kapkou byla akce My.com ARENA, kterou se snažil vedení rozmluvit, to si stejně prosadilo svojí. To způsobilo obrovský SHITSTORM na fóru a spam zpráv, který musel řešit a obhajovat, že už si řekl a dost. 
     
    Z toho plyne, že Silentstalker je dál součástí My.com, ale už nebude řešit komunitní záležitosti.  
     
    Myslím, že je to celkem ztráta, protože udělal celkově pro komunitu hry opravdu hodně. Rozhodně víc než všichni komunitní manažeři dohromady. Ani jsem netušil, že hra vlastně nějaké má.
     
    Bohužel z toho plyne, že CZ/SK hráči už nemají komu napsat ve svém rodném jazyce a komunikace musí probíhat jen přes oficiální komunikační kanály a podporu. Z toho plyne, že už asi nebude tak jednoduché získávat nějaké ceny pro akce a lobbovat za CZ/SK komunitu. I když kdo ví, třeba i se zahraničními týpky se půjde nějak domluvit. Je tu však jedna bariéra...jazyk.
     
    Trošku jsem sondoval a věc se má takto...pokud budete mít nějaký problém, můžete oslovit jakéhokoliv komunitního moderátora. Mají sice omezené kompetence a většinu věcí předají dál, ale i tak se Vám dostane aspoň nějaké odpovědi v krátkém časovém horizontu. 
     
    Doporučuji se obrátit na tyto tři : Eisenherz, General Jeno, Spitfire_
     
    Pokud však chcete moderátory přeskočit, můžete zkusit oslovit přímo komunitní manažery. Jsou tři a nejlepší cesta je přes oficiální herní Discord. Chodí číst i zprávy na fóru, ale nevím jak rychle odpoví. Peligro, CptFancyPants a KageNeko.
     
    Můžete však zkusit i oficiální podporu hry. Lidé z podpory se snaží, ale ne vždycky Vás pochopí a musíte mít vysloveně štěstí. Pokud však narazíte na Arthura nebo šéfa podpory Nathana, tak se Váš problém vyřeší skoro okamžitě. Jen je tam určitá časová prodleva.
     
    A to je asi vše. Mám trošku obavy jak to bude teď na fóru vypadat, ale možná vidím věci jen moc černě.
     
    Každopádně díky Silentstalkere za spolupráci a podporu tohoto fóra.   
     
  7. Upvote
    Thrai zvýšil/snížil popularitu uživatele peterramis v AW - PTS – Update 0.23.4362   
    Čikino,daj uprimne,že by si radšej hral Eu server,aj bolševykovi dávali 1 nanajvíš 2roky a zostal cez 20 rokov.Daj aj Ty šancu ,nie bolševykovi ,ale Eu serveru,vieš aj mňa štvu,ale niečo mi vnútorne hovorí,,daj im šancu",tak taj aj Ty hoci viem,že to bude pre teba ťažké,ale prosím skús to 
  8. Upvote
    Thrai zvýšil/snížil popularitu uživatele Gorac v AW - Přátelské utkání   
    Dne 4.2.2018 od 20:00 se uskuteční druhé přátelské utkání s CSGW.Jste všichni srdečně zváni.
  9. Upvote
    Thrai zvýšil/snížil popularitu uživatele MegaVydra v AW - 28.1 od 20:00 přátelské utkání mezi BOS a GSGW   
    Zdroj Gorac na fb :)
     
    Dne 28.1.2018 ve 20:00 se plánuje přátelské utkání mezi CSGW a BOS.Jste srdečně zváni.
    TS počítám tady ;)
  10. Upvote
    Thrai zvýšil/snížil popularitu uživatele Lukaso_von_Teschen v AW - Krčma "U tankána"   
    Největší zlo ve hře jsou ty vblka a spol.Vidět to není,trefit to nejde a dává to dmg jsko prase.
  11. Upvote
    Thrai zvýšil/snížil popularitu uživatele MegaVydra v AW - PTS – Update 0.23.4362   
    Tak tohle je ten "minomet" ale jak vídíte byl jsem tam sám takže tolik k testování :D
    Oni za ty roky prostě neumí dostat ty lidi ani na test aby to bylo cajk nějakýma pořádnýma odměnama ...
     

     

  12. Upvote
    Thrai zvýšil/snížil popularitu uživatele MegaVydra v AW - PTS – Update 0.23.4362   
    PTS – Update 0.23.4362
     
    Zatím jen výběr, uvidím jestli přeložím zbytek, ve změnách je dost technických údajů který asi nepřeložím ideálně :)
     
    Zdroj: https://aw.my.com/en/forum/showthread.php?162492-PTS-–-Update-0-23-4362
     
    Velitelé!

    Od 19. ledna 2018 se budete moci podílet na veřejné zkušební věrzi aktualizace 0.23.4362 na speciálním serveru PTS.

    Aktualizace 0.23.4362 přináší do hry řadu vylepšení a funkcí:
    Hodnocené bitvy
    Nová vozidla (ST1 a Abrams AGDS)
    Změny speciálních medailí
    Několik oprav a vylepšení

    Samohybná děla

    V tomhle testu představíme velmi rannou variantu nové třídy nazvané Samohybné děla, na které pracujeme, abychom otestovali mechaniku.  Samohybné děla  fungují jako nepřímá palebná podpora, které jsou navrženy tak, aby zlepšovaly dynamiku hry. Pro tento počáteční test použijeme zástupný model - konkrétně BMD, cosplaying Nona-S Tier 8 SPM.

    Vezměte prosím na vědomí, že tato funkce je ve své koncepční fázi a neznamená, že se ve hře nebo ve všech režimech hry objeví třída (nebo samohybné děla).  Budeme rádi, až si přečteme váš názor na tuto novou třídu - a tu pak pečlivě ji vyhodnotíme. Samohybná děla nebudou představeny v živé verzi aktualizace 0.23.4362.
     
    Pozor prosím:
     
    Veřejný testovací server je speciální, samostatný server s experimentální verzí hry s konkrétním cílem odhalit a vyřešit problémy nové verze pomocí zpětné vazby od hráčů.

    Přihlášením na server berete na vědomí, že zážitek z hry může být snížen výše uvedenými problémy, stejně jako výpadky, které se mohou kdykoli vyskytnout na základě potřeb testovacího plánu.
     
    Aktualizace 0.23.4362 - Předběžný patch notes

    Hodnocené bitvy " Rank Battles"

    Spuštěním této aktualizace představujeme nový režim Hodnocené Bitvy. Více o tom můžete přečíst v náhledu. Další informace budou zveřejněny v samostatném článku.
    Debata na ofiku zde: https://aw.my.com/en/forum/showthread.php?128484-In-Development-Rank-Battles  nebo https://aw.my.com/us/news/general/development-rank-battles

    Nové vozy:
    Představujeme následující vozidla:
    ST1 Tier 8 Progresivní TD
    Abrams AGDS Tier 9 Premium TD (odměna za příběhovou kampaň )

    Změny speciálních medailí.
    Udělali jsme úpravy některých speciálních medailí, které jsou v současné době k dispozici ve hře, abychom je lépe přizpůsobili úrovni obtížnosti, pro kterou byly navrženy. Jako takové:
    Ocelový meč bude nyní vyžadovat 7 až 9 zabití (od 5 do 8)
    Bronzový meč bude nyní vyžadovat 10 až 13 zabití (od 9 do 13)
    Iron Jestřáb bude nyní vyžadovat 10 bodových vozidel ( je 9)
    Železný drak nyní bude vyžadovat, aby hráč udělil alespoň 33 procent celkových škod všech nepřátel ( je z 50 procent)
     
    Chcete-li vstoupit na server veřejného testování, musíte mít nainstalován speciální klient.
    Prosím, otevřete spoušť Armored Warfare My.com
    Na horním řádku klikněte na tlačítko Adresář her
    Z nabídky vyberte Public Test Server
    Postupujte podle standardních pokynů k instalaci

    Uvidíme se na vašem bojišti!
     
     
  13. Upvote
    Thrai zvýšil/snížil popularitu uživatele MegaVydra v AW - Namer APC   
    Tohle vozidlo není zatím ve hře ale doufám že bude. Mně se velice libí, Merkavu považuju za nejhezčí tank současnosti a tohle je postavené na stejném základu takže nejlépe chráněné APC součastnosti. Mínus bude asi jeho obratnost tu má taky stejnou s Merkavou...
    Co na ni říkáte?
     

     
    Namer (Tygřice, viděl jsem psáno i Nemera, budu muset ověřit která transkripce je správně) je těžký obrněný transportér, vyvíjený na základě Izraelských zkušeností z nasazení starších těžkých OT, hlavně typu Achzarit. Program měl několikrát na mále, zejména díky vysoké ceně, ale přežil a zkušenosti z léta 2006 jeho význam ještě posílily.
    Namera je těžký obrněný transportér, určený k zajištění a usnadnění blízké součinnosti pěchoty a tanků v prostředí, kde lze očekávat vysokou hustotu protitankových zbraní, zejména založených na kumulativním principu. Jeho pancéřování má být srovnatelné úrovně s posledními verzemi tanků Merkava a stejně tak i mobilita. Vzhledem k izraelské doktríně, která není příliš nakloněna bojovým vozidlům pěchoty a dává přednost klasickým obrněným transportérům, je výzbroj vozidla relativně lehká, což ale vyvažuje větší přepravní kapacita.


    OT Namer je postaven na základě upraveného trupu tanku Merkava Mk.I a je v mnoha ohledech podobný vyprošťovacímu tanku Namer. Oproti Merkavám je korba Nameru zvýšená, což si mimo jiné vyžádalo změnu tvaru předního pancíře,
    Záď trupu byla překonstruována a dveře pro výsadek oproti tanku Merkava rozšířeny. Vnitřní uspořádání prostoru pro výsadek je samozřejmě zcela odlišné od Merkavy, i když jeden společný bod zůstal - umístění pracoviště řidiče.
    Pancéřování Nameru je samozřejmě tajné, ale zřejmě se bude blížit ochraně posledních verzí Merkavy. Díky tomu že OT nemusí nést věž, je možné že bude i lepší než ochrana trupu u tanků.


    Výzbroj Nameru je na prototypech lehká, obvykle jeden kulomet M2HB ráže 12,7 mm a jeden kulomet FN MAG na samostatných dálkově ovládaných lafetách. Základ lafety pro M2HB by měl umožňovat případnou lafetaci těžší zbraně až do 30mm kanónu Mk.44 Bushmaster II, ale nepodařilo se mi zatím najít jednoznačné potvrzení.
     
    Transportér se poprvé zapojil do bojových operací v rámci pozemní části operace "Lité olovo" v řadách brigády Golani
     

    TTD:
    Osádka: velitel, řidič, střelec + 8
    Délka: 7,45 m
    Šířka: 3,7 m
    Výška: 1,9 m


    Bojová hmotnost: 55 t
    Max. rychlost: 50 - 60 km/h
    Motor: AVDS-1790-6A, dvanáctiválec
    Výkon: 900 ks (671 kW)


    Max. stoupání: 60°
    Max. boční náklon: 30°
    Brodivost bez přípravy: 1,38 m
    Max. šířka příkopu: 3 m
    Max. svislá překážka: 45 cm


    Cena za jednotku: 750 000 USD


    http://www.israeli-weapons.com/weapons/vehicles/armored_personnel_carriers/namera/Namera.htm
    http://www.areamilitar.net/DIRECTORIO/TER.aspx?nn=118
    Zajímavosti lze najít i na diskusních fórech www.tank-net.org
  14. Upvote
    Thrai zvýšil/snížil popularitu uživatele Ashadak v AW - Rok 2018 v AW -----bude LoW   
    Já ti to ale vůbec neberu. Ať si každý hraje co ho baví, proti žádnému režimu nic nemám, ale rozčiluje mě ta věta o PvP, když to není pravda...Jasně v současné době už ve hře hrají na EU PvP jen opravdu zarytí hráči a lidi co to baví a odmítají se ho vzdát, ale není to tak dávno co bylo ještě hráčů dost i v PvP...problém...nebylo pro ně žádné vyžití...žádný endgame, tabulky, clan wars a pomyslné poměřování pindíků, tak se na to všichni vyprdli...
     
    AW je v PvP parádní proti konkurenci, jasně má pár chyb a bugu, ale hra jako taková je supr. Názor. Jenže a to je pořád dokola, chybí lidi. Jsem taky frustrovanej když jedu skirmish a dostanu proti sobě četu po třech ze SRY a nezahraji si, ale proč? Proč se tohle děje? proč musím hrát skirmish? Protože nejsou lidi? Dost lidí = barevnější týmy, větší šance atd atd. 
     
    Jak chceš přitáhnout nové PvP hráče nebo donutit přemýšlet lidi o návratu, když jim nemáš co nabídnout? A někdy mi přijde, že ani distributor neví co vlastně chce hráčům nabídnout? Zpočátku to měla být hlavně PvP hra, ale místo aby vyšel LoW nebo CW, tak spustí sice zajímavý ale naprosto nevhodně načasovaný GloBs. A od té doby lidi odchází pryč...hlavně ty co chtěli lepší alternativu k Wotku, a že jich bylo. Kašlu teď na nějaké statistiky, ale beru to z pohledu hráče.
     
    Takže kam jsme se to dostali? Bojovníci za PvP na EU to nejspíš musí zabalit, protože jsou to lidi co nejhlasitěji řinčeli zbraněmi a distributor dal konečně najevo jakým směrem mu nezbývá než se vydat. Hra se stane single/kooperativní hrou pro nadšence a příležitostní hráče, ale díru do světa neudělá, aspoň na EU serveru. Jako alternativa pro frustrované hráče WoT a WT, PvP s tanky obecně, proč ne. Bohužel pro PvP hráče se zájmem o moderní techniku nezbývá než čekat na zázrak, nebo jiný titul.
     
    Ani nevíte jak mě to hrozně moc štve.
     
    Samozřejmě může být ještě všechno jinak...ale to se ukáže na začátku tohoto roku.
     
    P.S. Už jsem přišel na lék pro pozitivní myšlení, nebudu číst oficiální fórum...
  15. Upvote
    Thrai zvýšil/snížil popularitu uživatele MegaVydra v AW - Vývojářský deník - speciální medaile   
    AW - Vývojářský deník - speciální medaile
     
     
    Velitelé!

    Některé bitvy jsou prostě příliš epické na to, abyste mohli zapomenout - zabijete téměř všechny nepřátele, sami sebe, zabíjejte nepřátele tím, že je zapálíte, nebo jednou rukou otočíte bitvu. Tam přijdou zbrusu nové speciální medaile.
     

     
    Skautův Erb - tato medaile je udělena majitelům tanků, jejichž průzkum vedl k nejméně 6 poškozeným vozům. Cíle poškozené kvůli průzkumu jiných bojovníků se nepočítají.
    Ocelový Orel - tato medaile je udělena majitelům tanků, kteří pomohli zničit (poškozené nebo poškozené moduly) největší množství nepřátelských vozidel (nejméně 8)
    Hrdinův Erb - tato medaile je udělena majitelům tanků, kteří zničili vozidlo, které je vyšší úrovně nebo hmotností ramováním.
    Ocelový Meč - tato medaile je udělena majitelům tanku, kteří zničili 5 až 8 nepřátelských vozidel v jednom zápase.
    Bronzový Meč - tato medaile je udělena majitelům tanků, kteří zničili 9 až 13 nepřátelských vozidel v jednom zápase (2. místo)
    Zlatý Meč - tato medaile je udělena majitelům tanku, kteří zničili 14 nepřátelských vozidel v jednom zápase (3. místo)
    Železný Drak - tato medaile je udělena  majitelům tanků, kteří se v zápase rozdali nejvíce dmg. Poškození musí být více než polovina všech úderů všech nepřátel.
    Řád Odporu - tato medaile je udělena majitelům tanku, kteří odrazí nejvíc střel ve hře a přežili. Odrazené střely by měly činit nejméně 20% bodů v týmu.
    Řád Captora - tato medaile je udělena majitelům tanků, kteří obsadí alespoň 80% bodů při capování. Obsazení musí být vítězné
    Řád Chrabrosti - tato medaile je udělena majitelům tanků, kteří vyhráli v zápase poté, co zramovali 5 nebo více nepřátelských vozidel (hodnost 2)
    Železný Jestřáb - tato medaile je udělena majitelům tanků, kteří v jednom zápase naspotovali alespoň 9 nepřátelských vozidel
    Řád Odvahy - tato medaile je udělena majitelům tanku, kteří vyhráli zápase poté, co zustali proti 3-4 nepřátelským vozidlům
    Ocelová Křídla - tato medaile je udělena všem tankovým operátorům " asi skautům"  v týmu, pokud vyhrál bez úmrtí.
     
    Když hráč obdrží medaili, všichni účastníci bitvy uvidí tuto událost v detailních výsledcích a pro hrdinu se otevře samostatná obrazovka s medailí.

    Každá medaile nabízí bonus za kredit a reputaci pro tento výsledek:
    Rank 1.: 50% bonus k kreditu a 25% bonus na reputaci
    Rank 2. : 150% bonus k kreditu a 100% bonus na reputaci
    Rank 3  500% bonus k kreditu a 500% bonus na reputaci
     
    Pokud se v bitvě získá více než jedna speciální medaile, bonusy se přidávají k sobě navzájem. Všechny medaile jsou uděleny pouze ve standardním režimu PvP. V budoucnu přidáme další medaile do jiných herních režimů.

    Uvidíme se na bojišti!
  16. Upvote
    Thrai zvýšil/snížil popularitu uživatele Romario v AW - RU server, pokec, info.   
    NOVÝ ROK V PROJEKTU "ARMATA" : https://aw.mail.ru/special/newyear2018/
     






  17. Upvote
    Thrai zvýšil/snížil popularitu uživatele MegaVydra v AW - Aktualizace 0.23 "CARIBBEAN CRISIS"   
    Velitelé!

    Jsme rádi, že oznamujeme aktualizaci 0.23 "Karibské krize", která přináší dlouho očekávané doplnění hry Armored Warfare na hru ve formě nového režimu PvE nazvaného Special Operations!
     
     
    Mezi hlavní funkce aktualizace 0.23 "Karibské krize" patří:
    Speciální operace
    Nové mapy PvP Trávnaté pole
    Noční bitvy AI v low-Tier PvP
    Nové uživatelské rozhraní pro dokumentaci
    Epické medaile
     
    Speciální operace
    Je to rok 2042 a ze stínů se objevuje nový nepřítel, který ohrožuje samotné základy světa. Vydejte se na cestu, abyste chránili svět před nemilosrdnými nepřáteli! Režim Speciální operace se skládá ze série náročných PvE misí jdoucích  po sobě.
     
     

     
    První speciální operace nazvaná "Karibská krize" se bude skládat ze tří nových misí, které jsou k dispozici ve standardních nebo hardcore obtížích a jsou vhodné pro organizované čety hráčů. Odměny budou více než odpovídat výzvě s režimem, pravidelně nabízí lepší příjmy přes standardní PvE, stejně jako těžké dokončit úspěchy, které udělují hráčům speciální loga, maskovací vzory a mnoho dalšího. Přečtěte si více v našem článku!
     
    Nová mapy PvP Trávnaté pole
     
    Louky a lesy východního Chorvatska vás vítají, velitelé. Jeho otevřená krajina je ideální pro operace s obrněnými vozidly a nabízí četné příležitosti k obchvatu, stejně jako pozice, z nichž může váš nepřítel  přesně střílet na velkou vzdálenost. Ale nenechte se krásu životního prostředí odvrátit od vašeho cíle, velitelé - zničit nepřítele za každou cenu!
     

     
    Tato mapa bude k dispozici v režimu Standard a Encounter.
     
    Noční bitvy.
    Zavádíme nový režim hry pro noční zápasy jak na PvP, tak na PvE. Zpočátku bude režim používán na jedné mapě PvP, trávnaté pole. Využijte zařízení pro noční vidění vozidla a tepelnou optiku, abyste zvládli umění válečného  umění v noci a  bez měsíce. Omezená viditelnost zmenšuje spotting, což zvyšuje význam průzkumu v boji.
     

     
    AI v low-Tier PvP
     
    Chcete-li zlepšit zážitek z Armored Warfare v nízké úrovni a pomoci novým hráčům naučit se základy bojů proti PvP, představujeme soupeře AI na bitev Tier 1 a Tier 2, které hrají na každé straně týmu. AI soupeři se chovají jako skuteční hráči, snaží se nejen zabít nepřítele, ale i obsadit základny.
    Vezměte prosím na vědomí, že hráči budou i nadále bojovat proti jiným hráčům na nízkých hrách, protože protihráči AI budou za většiny okolností tvořit pouze polovinu týmu. V těchto zápasech budou platit standardní omezení PvP.
     
    Nové uživatelské rozhraní
     
    Přehodnotili jsme dokumentaci tak, aby odpovídal novému vizuálnímu designu Armored Warfare uživatelského rozhraní.
     

     
    Nová dokumentace obsahuje:
    Statistika hráčů a vozidel (včetně podrobného členění)
    Okno Nové úspěchy
    Podrobná historie zápasů
     
    Tématické medaile
    Některé bitvy jsou prostě příliš epické na to, abyste na ně mohli zapomenout - zabijete téměř všechny nepřátele , zabíjejte nepřátele tím, že je zapálíte, nebo jednou rukou otočíte bitvu. Tam přijdou zbrusu nové Epické medaile.
     

     
    Epické medaile se udělují za skutečně pozoruhodné úspěchy, jako jsou:
    Dosažení 14 zabití v jednom zápase
    Zničte vozidlo těžší než vaše
    Zpozorování ne méně než 9 nepřátelských vozidel
    Získat více Reputace v jedné bitvě než 99,9% všech hráčů, kteří hrají ve stejném tíru a třídě.
    A mnohem víc - 20 medailí na vás čeká, abyste je získali.

    Každý z vás bude odměněn zvláštní reputací a kreditem za zápas, v závislosti na obtížnosti získání uvedené medaile, od poměrně malého po skutečně epický (400%). Kromě toho jsou všechny medaile uloženy ve vašem profilu , abyste se s nimi chválili!

    Nejedná se o plný rozsah funkcí "Karibské krize" - v jedné z jejích budoucích aktualizací představíme také funkce jako:
     
    Inspektor zbroje
    Rekonstrukce systému kořisti " asi beden"
    Zlepšení  MM
    Ranking battles
  18. Upvote
    Thrai zvýšil/snížil popularitu uživatele Ashadak v AW - Epizoda 4 - bonusové úkoly - vyhodnocení   
    Velitelé!
     
    Konečně jsme se dočkali zhodnocení bonusových úkolů čtvrté epizody a jejich vliv na celkový průběh kampaně.
     

     
    Měli jsme dva úkoly:
     
    První úkol:
    odehraj 20 bitev v režimu GLOBS, a to s vozidly úrovně 5;6 Druhý úkol:
    odehraj 40 bitev v režimu PvE, na lehkou a střední obtížnost, a to s vozidly úrovně 2;3;4 A jak to dopadlo?
     
    Úkoly splnilo 1505 účastníků epizody 4. Hráči obdrží speciální samolepku jako odměnu. A jak to ovlivní finále kampaně? Výborně. Počet hráčů, kteří splnili bonusové úkoly a hlavní úkoly epizody 4 byl vyšší než 70%. To znamená, že odměnou za poslední epizodu bude prémiové vozidlo sedmé úrovně a nejen to. Jednotka Seahawk posílila o 30 mužů, výrazně se zvedla morálka jednotky a tím se trochu sníží nároky na hráče v poslední epizodě. Konečně Joshua Seagrove bude dalším velitelem za odměnu.
     
    Jak jsme na tom v kampani?
    Aktuální stav: epizoda 4 ukončena Současná poloha: Jacsonville, USA Stav personálu: 272(+30) Morálka: velmi vysoká Joshua Seagrove: přežil, neutrální Kathryn Greyová: přežila, velmi šťastná Adrian Blackwood: přežil, neutrální Současná hodnota vojenské síly jednotky: 8662,5
     
    Výsledek:
    Epizoda 5 bude o 10% snazší. Finále začne už velmi brzy, uvidíme se na bojišti.
     
  19. Upvote
    Thrai zvýšil/snížil popularitu uživatele Ashadak v AW - Posezení s vývojáři - 15.díl   
    Velitelé!
     
    Vítejte u dalšího dílu našeho seriálu, kde vývojáři věnují některým dotazům od hráčů.
     

     
    V současné době není tak úplně jednoduché získávat různé boostery, odměny a celkově bedny – jste spokojeni se současnou úrovní obtížnosti?
     
    Stručně řečeno - ano. Obsah beden jsme již vylepšili a plánujeme v tom pokračovat. Určitě se vám budou plánované změny líbit.
     
    Před nějakou dobou jste oznámili, že půjde přesouvat retrofity z vozidla na vozidlo. Jaký je stav této věci?
     
    Ano, pořád to máme v plánu, ale nyní nemáme nějaké pevné datum zavedení této funkce.
     
    Prémiová vozidla postrádají čtvrtý retrofit. Mohlo by to podpořit jejich prodej, co si o tom myslíte?
     
    Ne. Nějaké hromadné zpřístupnění čtvrtého retrofitu by způsobilo narušení balancu prémiových vozidel, některá by byla zkrátka moc OP(už nyní nám statistiky ukazují, že se některým z nich daří v bitvách velmi dobře). V každém případě plánujeme jisté změny kolem čtvrtého retrofitu, protože chceme hráčům umožnit co nejširší možnosti konfigurace vozidla tak, aby vyhovovala hernímu stylu každého z nich.
     
    Mohli bychom vidět okamžitou změnu statistik vozidla s ohledem na schopnosti jeho velitele. Šlo by to udělat?
     
    To už funguje nyní. Například Sabrina Washington zlepšuje hodnoty kamufláže vozidla. Pokud porovnáte statistiky maskování s nebo bez tohoto velitele, zjistíte, že se pokaždé změní. Jiný případ je u dočasných bonusů, které vám váš velitel poskytuje za určitých podmínek. Ty v celkových statistikách vozidla neuvidíte.
     
    Když střílím na dno vozidla, tak se projektily zničí nebo odrazí, dno tanku je zkrátka příliš silné oproti realitě. Nemyslíte si, že pokud je hráč tak hloupý, že vystaví tuto část vozidla(nejslabší část na tanku obecně), neměl by být potrestán jen uděleným poškozením, ale i zničením jednoho a více modulů?
     
    Víme o problému se spodním pancířem a průběžně ho opravujeme u všech vozidel. Mnoho vozidel má skutečně tlusté dno a proto není jednoduché ho prostřelit. Je tu ale případ kdy dno neprostřelíte bez ohledu na sílu materiálu, jedná se o situaci kdy je vozidlo natočené touto částí pod příliš ostrým úhlem, pod kterým projektil zkrátka nemůže projít.
     
    Nemělo by smysl zařadit BMPT Prototyp(Terminator) na nižší úroveň? Tímto způsobem byste se vypořádali s tím, že nebudete mít dvě prakticky totožná vozidla na stejné úrovni a s ohledem na skutečný vývoj vozidla by mělo smysl, aby byl prototyp o úroveň níž než sériové vozidlo. Také si myslím, že BMPT Prototyp je na osmou úroveň příliš slabý.
     
    Samotný výskyt "prototypu na stejné úrovni jako sériové vozidlo" je naprosto v pořádku - v některých případech jsou prototypy dokonce lepší než sériově vyráběná vozidla (například demonstrátor T-72B3 z roku 2014 měl panoramatické zaměřovače a další prvky, které u vyráběné verze T-72B3 nenajdete). V tomto konkrétním případě si vede BMPT Prototype statisticky dobře. Jasně nevede si sice tak dobře jako jeho kolega z linie, ale to je kompenzováno nižší hodnotou zařazování Matchmakerem.
     
    Stále plánujete uvedení PvE obtížnosti Insane?
     
    Určitě chceme přidat náročnější úroveň obtížnosti než je současný “Hard“. Nepůjde však jen o zvýšení obtížnosti, ale o něco většího. Už brzy si řekneme více.
     
    V novém velitelském systému, konkrétně na šachovnici dovedností, jsou prázdná políčka. To se mi nelíbí, abych se dostal k silným schopnostem musím jít častokrát přes prázdná pole, které mi nic nepřidají. Nechcete tato pole úplně odstranit a nahradit je něčím užitečnějším?
     
    Ztráty dovednostního bodu dosáhnete většinou potřebou zkrátit si cestu k lepším dovednostem, pokud se vám to nelíbí, tak to nedělejte a vydejte se jinou cestou. Mimochodem přechodem na další úroveň se vám nemůže stát, že nedostanete vůbec nic, samotná úroveň velitele i bez dovedností ovlivňuje chování přiděleného vozidla.
     
    Nové nastavení automatických děl je super. Můžeme se dočkat i návratu variant vozidel AMX-10P a Wiesel 1 s autokanónem?
     
    Ano, uvažujeme o tom.
     
    Před uvedením 0.22 jste nám říkali, že Leopard 2AX obdrží speciální bonus 25% k stabilizaci(přesnost v pohybu). Testováním se mi ale nezdá, že by tento tank něco takového dostal. Vylepšili jste jeho přesnost v pohybu?
     
    Leopard 2AX má všechny bonusy ke stabilizaci, které potřebuje.
     
    Jste spokojeni s výkonem upravené munice PELE na vozidle XC8 Wilk? Stále máme pocit, že je příliš silný.
     
    Tato munice tvoří specifickou výhodu tohoto stíhače tanků. Výkon je kompenzován jinými nedostatky vozidla.
     
    Plánujete revizi munice HEP a HESH, aby nebyla 100% odražena a pohlcena na jakoukoliv vzdálenost a jakýmkoliv typem přídavného pancéřování?
     
    Tato skutečnost je na základě chování tohoto typu munice v reálných situacích. Nicméně, nějaké úpravy provést chceme. Například přidáním stejného výbušného efektu, jaký má HE munice(tzv. Splash efekt).
     
    To je pro dnešek vše, pokud jste měli na vývojáři nějaké otázky, směřujte je do této části oficiálního fóra.
     
    Uvidíme se na bojišti.
  20. Upvote
    Thrai zvýšil/snížil popularitu uživatele Ashadak v AW - Ve vývoji: PT-85   
    Velitelé!
     
    Jednou z nejčastějších informací ze zpětné vazby je nedostatečná výkonnost vozidel nízkých úrovní. Jedním takovým příkladem slabého vozidla je i lehký tank první úrovně PT-76. Po pečlivém přezkoumání jsme dospěli k názoru, že bude lepší toto vozidlo nahradit úplně jiným typem, konkretně Objektem 906, známější pod označením PT-85.
     

     
    Lehký tank Objekt 906 byl vyvinut na počátku 60. let ve Volgogradu. Cílem programu bylo modernizovat stárnoucí typ PT-76 a zvýšit jeho palebnou silou – dělo ráže 76 mm nebylo schopné dát takovou ránu a 15 let po skončení války se jednalo o zoufale zastaralou zbraň. Sice se nepředpokládalo nasazení do přímého boje s bitevními tanky, ale i přesto byla zbraň ráže 76 mm příliš slabá a to byl problém.
     
    V důsledku toho bylo vypracováno několik studií lehkých tanků, které měly nahradit toto stárnoucí vozidlo. Jedním z nich byl i návrh VTZ (Volgograd Tractor Plant). V roce 1960 začal vývoj, který vedl I.V. Gavalov a jeho tým navrhl moderního nástupce PT-76. Mezi roky 1961 a 1962 bylo vyrobeno šest prototypů.
     
    Jak vyplývá z názvu (PT znamená "plovoucí tank" v ruštině), tank byl obojživelný. Tato schopnost měla velký vliv na celkový tvar a konstrukci vozidla. Obecně schopnost vozidel plavat, byla takovou ruskou specialitou, ne že by i ostatní národy neměli obojživelná vozidla, ale celá řada vozidel PT, byla takto koncipována.
     
    Schopnost plavání také ovlivňovala celková hmotnost vozidla, proto se váha pohybovala okolo 15 tun. Ve srovnání se svým předchůdcem bylo o dvě tuny těžší, delší a vyšší. Výhoda malé nosnosti se projevila i v možnostech přepravy nákladními letadly. U tohoto typu šlo především o letadlo Antonov An-12.
     
    Nízké hmotnosti bylo dosaženo hliníkovou konstrukcí elektricky svařované korby – konkretně za pomoci slitiny hliníku AB-101. Věž byla vyrobena s pancéřové oceli 2P.
     
    Rozložení pancéřování bylo následující:
    Horní čelní plát: 20 mm pod úhlem 78° Dolní čelní plát: 30 mm pod úhlem 50° Boky: 25 mm(snížené) nebo 30 mm(zvýšené) pod úhlem 90° Zadní část korby: 20 mm Střecha korby: 12 mm Podlaha: 8 mm Čelo věže: 15 mm pod úhlem 50° Boky věže: 8 mm pod úhlem 40° Střecha věže: 8 mm Není to sice nijak impozantní ochrana, ale čelní pancíř stačil ochránit posádku před AP municí ráže 14,5 mm(B-32) na vzdálenost 100 metrů (nebo více), zatímco boky pouze proti AP munici ráže 7,62 mm. Jinými slovy, z blízka mohla vozidlo vyřadit i útočná puška, natož něco většího. Na druhou stranu byl to významný posun proti svému předchůdci. K dalším prvkům ochrany patří automatický protipožární systém Rosa, generátor kouře, nouzové vodní čerpadlo, v případě poškození při plavbě a souprava NBC. Poslední zmíněný systém byl navržen speciálně tak, aby v případě jaderného výbuchu automaticky uzavřel všechny průduchy a průzory.
     
    K největším zlepšením však patřilo navýšení palebné síly. Místo starého děla ráže 76 mm D-56T dostalo vozidlo dělo ráže 85 mm D-58. Dělo bylo opatřeno dvouosým stabilizátorem "Zvezda", tlumičem spalin a koncovou brzdou. Díky stabilizátoru hlavně byla střelba nejen za jízdy, ale i při plavbě velmi přesná.
     
    Hodnota elevace se pohybovala +20 stupňů a deprese -5 stupňů. Tyto parametry zajišťovaly, že se vozidlo mohlo použít i pro dělostřeleckou podporu a nepřímou palbu. Při přímé střelbě použil střelec (jeden ze tří členů posádky společně s velitelem a řidičem) teleskopické mířidla TSh2B-8A v denním režimu a TPN-1 v nočním režimu. Zbraň byla automaticky nabíjená a nabíjecí mechanismu obsahoval zásobník na 15 střel s rychlostí palby 14 ran za minutu. Minimální rychlost střelby se pohybovala okolo 9 ran za minutu. Počet vezené munice dosahoval 85 kusů munice ráže 85 mm, z nichž 8 bylo kinetických protipancéřových a 32 vysoce výbušných. Úsťová rychlost AP se pohybovala kolem 1000 m/s a projektil mohl proniknout 185 mm oceli na vzdálenost 1000 metrů nebo 145 mm oceli na 2000 metrů. Maximální dostřel explozivní munice byl při nepřímé palbě 13,5 km.
     

     
    První prototyp poháněl naftový motor 8D-6M (300 koní) a dalších pět dostalo konvenční naftový motor UTD-20 (také 300 koní). Podvozek měl pneumatické zavěšení (na rozdíl od PT-76 s torzními tyčemi), což výrazně zpříjemnilo jízdu. PT-85 byl také mnohem rychlejší než jeho předchůdce a mohl dosáhnout rychlosti na pevném povrchu 75 km/h (10 km/h při plavbě), zatímco maximální rychlost PT-76 byla pouze 44 km/h.
     
    Celkově se jednalo o solidní vozidlo a dva ze šesti prototypů prošly oficiálními testy od ledna do srpna roku 1963. Nakonec však neprošlo do stádia sériové výroby. V době, kdy už byly ukončeny všechny testy, sovětští konstruktéři pracovali na jiném slibném stroji, BMP-1, které splnilo prakticky všechno, pro co byl lehký tank navržen. PT-85 představoval jeden z posledních sovětských plovoucích tanků, než byla celá třída vozidel nahrazena obojživelnými BVP. Zachoval se jediný prototyp(ten první s motorem 8D-6M) a můžete ho najít jako součást expozice muzea v Kubince.
     
    V Armored Warfare nahradí lehký tank první úrovně PT-85 současný stroj PT-76. Vlastnostmi půjde o kompromis mezi M41 a Type 62. Bude mít však vyšší maximální rychlost, což bude vykoupeno slabším pancéřováním. Zbraň by se dala porovnat s Typem 62, bude však dosahovat vyšší rychlostí palby s menším poškozením za ránu.
     
    Tak co vy na něj?
  21. Upvote
    Thrai zvýšil/snížil popularitu uživatele Ashadak v AW - Vánoční kalendář 2017   
    Přátelé tankisti!
     
    Vánoce jsou za rohem - čas na rodinná setkání, pohodu a samozřejmě zábavu u počítače! Pojďme si toto období vylepšit, speciálním vánočním kalendářem!
     

     
    Každý den od 7. prosince 2017 do 1. ledna 2018 si můžeme otevřít jedno okénko na speciální stránce, které obsahuje zajímavý bonus a slevu na některá prémiová vozidla. Každý dárek je k dispozici dva následující dny - tak nezapomeňte a pravidelně otevírejte. Jsou to maličkosti, které ale každý zapálený hráč jistě ocení.
     

     
    Uvidíme se na bojišti a hezký advent!
  22. Upvote
    Thrai zvýšil/snížil popularitu uživatele Ashadak v AW - Tanky měsíce: Americké bitevní tanky   
    Velitelé!
     
    Tento měsíc se zaměříme na tanky s dlouhou tradicí. Americké bitevní tanky.
     

     
    Na počátku druhé světové války byl americký postoj k obrněným vozidlům poněkud vlažný. Armáda byla vyzbrojena zastaralými lehkými tanky, z nichž ty nejstarší pamatovaly závěrečné dny první světové války. To však nebylo nic neobvyklého - ve skutečnosti, v letech 1939-1940, mnoho zemí včetně samotných Francouzů bylo ještě vyzbrojeno velkým počtem legendárních tanků Renault FT. Když skončila Velká válka, tento drobný tank patřil k jedné z nejpokročilejších zbraní na bojišti a byl průkopníkem věžové konstrukce. Na počátku druhé světové války byl však beznadějně zastaralý a jeho dělo ráže 37 mm nemohlo proniknout pancéřováním moderních německých válečných strojů. Tuto konstrukci převzali Američané pod označením M1917 a používali ji přes dvě desetiletí spolu s jinými zastaralými vozidly.
     
    Pak přišel japonský útok na Pearl Harbor a všechno se změnilo - Amerika začala dělat to, co dělá nejlépe dodnes: vyrábět a inovovat. Padesát tisíc tanků Sherman a dva jaderné shozy později je toho důkazem. Během čtyř let udělaly americké tanky stejný pokrok jako jejich konkurence v Evropě. Tam, kde se Sovětský svaz snažil vylepšit své drobné T-26 (meziválečné kopie Vickers) až po úspěšné typy T-34 a IS-2, Američané přešli ze zastaralých T2 Light Tank přes střední tanky M3 známé jako "Lee" nebo "Grant" v britské verzi) k legendárnímu tanku M4 Sherman, který se stal nejlepším tankem druhé světové války.
     
    Na první pohled se zdá, že Sherman byl jedním z těch tanků, které v ničem nevynikaly. Postrádaly to nejlepší pancéřování, největší dělo a nebyly zrovna z těch nejrychlejších. To, co je dělalo nejlepšími byla kombinace palebné síly, pancéřování, mobility a komfortu pro posádku. Na rozdíl od různých názorů dokonce i jeho dělo ráže 75 mm stačilo proti prakticky čemukoliv, co mohli Němci nasadit, včetně obávaného tanku Tiger. Jeho pancéřování bylo také na slušné úrovni, prakticky na úrovni Tigeru díky svému sklonu. Bohužel, Sherman získal špatnou pověst především díky různým historicky nepřesným knihám, jako je například Death Traps od Beltona Coopera. Ve skutečnosti to byl skvělý tank, který byl vyvážen ve velkých sériích v průběhu a po válce.
     
    Stejně jako u všech typů dokonce i Sherman byl na konci války poněkud zastaralý, a to i přes několik modernizací, mezi které patřilo dlouhé americké dělo ráže 76 mm pistole, které si poradilo i se slavným německým tankem Panther. Zkrátka a dobře Američané potřebovali nový tank, který by sloužil i po válce – byla tu hrozba Sovětského svazu doprovázená množstvím lokálních konfliktů. Sherman sloužil i nadále, ale Američané potřebovali něco lepšího.
     
    Během závěrečných dnů druhé světové války vstoupil do služby nový americký tank M26 Pershing. Vyzbrojený silným dělem ráže 90, mohl čelit prakticky čemukoliv. Byl konstruován plně v souladu s americkou tradicí - byl velký, hlasitý a silný. Zpočátku byl dokonce považován za těžký tank, především pro zvednutí morálky, ale ve skutečnosti nepatřil do hmotnostní skupiny jako 70-ti tunový Tiger II. Její výzbroj však byla srovnatelná s těžkými tanky.
     

     
    Když už mluvíme o těžkých strojích, Američané vytvořili během války řadu prototypů, ale na rozdíl od Němců a Sovětů s nimi nikdy nebyli spokojeni. Těžké tanky byly potřeba jen v určitých situacích(strach z prolomení Siegfriedovy linie padl spolu s pozůstatky německých sil), představovaly pouze další potíže se zásobováním a americké střední tanky spolu s podporou dělostřelectva udělaly stejnou paseku, tak proč se namáhat. Koncepce amerických těžkých tanků skončila u M103 v padesátých letech minulého století.
     
    Zpět ke středním tankům poválečné historie - zavedení modelu M26 Pershing bylo důležité, protože představovalo začátek vývoje řady tanků, která trvala po čtyři desetiletí - modely M47 / M48 / M60 Patton.
     
    Tam, kde jsou americké poválečné tankové síly často reprezentovány bitevním tankem Abrams, byl právě Patton tím hlavním stojrm US Army. Na rozdíl od Abramsu byly tanky Patton vyváženy do zemí NATO i mimo, čímž se staly západním ekvivalentem sovětských řad T-55 a T-72 (i když nebyly vyrobeny v takovém počtu). Všechny tanky Patton a M26 Pershing sdílely některé základní vlastnosti:
    Byly osazeny stejnou ráží NATO 90 mm, později 105 mm Jejich pancéřování bylo z oceli(kompozitní pancíř se objevil až na Abramsech) Posádku tvořili 4 muži(dělo se nabíjelo ručně) O pohon se staral benzínový motor, později naftový Celkově bylo vyrobeno kolem 30 tisíc tanků M47 / M48 / M60 Patton. Slušné stroje, schopné porazit sovětské tanky (a to zejména v izraelských rukou), měly však i nevýhody. Vysokou siluetu, benzínové verze měly šílenou spotřebu a od poloviny šedesátých let jejich celo-ocelové pancéřování bylo nedostatečné v porovnání s kompozitem u sovětských tanků. Pattony byly velmi zranitelné vůči řízeným střelám a navzdory vývoji moderního reaktivního pancéřování nebyly schopny čelit moderním sovětským konstrukcím.
     
    Je čas vyvinout nový tank, který by nahradil stárnoucí Pattony. Bylo rozhodnuto vyvinout tento tank společnými silami se západním Německem. Cílem bylo vytvořit takový stroj, který by si na bitevním poli poradil se vším. Tak vznikl MBT-70 a Kampfpanzer-70.
     
    Byla to úplná katastrofa. Tři sta milionů dolarů a deset let vývoje než byl program v roce 1969 zrušen. Prototypy MBT-70 představily mnoho experimentálních technologií, které byly nejen nespolehlivé, ale i příliš drahé, než aby se v tom vyplatilo pokračovat. Němci se místo toho rozhodli pro vývoj tanku Leopard 2, zatímco Američané se v tom patlali ještě dva roky (nádrž XM803), než projekt v roce 1971 také ukončili.
     
    Program MBT-70 přesvědčil Američany o tom, že budoucí tank se všemi experimentálními technologiemi, nebyl ten nejlepší nápad a že standardní tank, využívající moderní technologie bude cenově dostupnější. Vznikla tak jedna z nejznámějších linií amerických vozidel v historii, série M1 Abrams.
     
    První prototypy modelu XM1 (dříve XM815) byly dodány v roce 1976 společností Chrysler Defence a General Motors. Oba měli stejnou výzbroj v podobě děla ráže 105 mm M68. Vozidlo General Motors však bylo poháněno dieselovým motorem, zatímco prototyp Chrysler Defence byl poháněn nově vyvinutým turbínovým motorem. Chrysler měl obecně spoustu zkušeností s navrhováním turbínového pohonu, a to už od padesátých let minulého století. Byl zkrátka přesvědčen o vynikajících vlastnostech tohoto nového typu pohonu. Tanky s turbínou nebyly ničím novým, některé z prvních pokusů najdeme už v druhé světové válce, ale až tanky Abrams a T-80 byly první, které tento pohon využívaly v masivním měřítku.
     

     
    Po srovnávacích zkouškách se speciální variantou Leopard 2 (Leopard 2AV) byl vybrán Chryslerův XM1. Stroj nese jméno generála Creightona Abramse, který velel americkým obrněným jednotkám jak v druhé světové válce, tak v té vietnamské. Výroba probíhala od roku 1979 a do dnešních dnů bylo vyrobeno asi 10 tisíc kusů.
     
    M1 Abrams je klasický bitevní tank se čtyřčlennou posádkou (velitel, střelnice, nabíječ a řidič). Hmotnost se pohybuje od 54 tun u původního M1 až po 62 tun u M1A2. Tank je dlouhý 9,77 metru s dělem směrem dopředu, šířkou 3,66 metru a výškou 2,44 metru.
     
    Pancéřování Chobham je významným posunem vpřed oproti původnímu ocelovému. Vývoj tohoto druhu pancéřování se datuje do roku 1973, kdy zástupci obou společností Chrysler a General Motors navštívili Spojené království, aby byli svědky výrobního procesu. Tato zkušenost vedla k zásadním změnám v návrhu obou prototypů. Steven Zaloga, americký vojenský historik, odhaduje, že ochrana čelního pancíře M1 Abrams se rovná 350 mm RHAe proti kinetické munici a 700 mm RHAe versus HEAT munici. Sovětské zdroje uvádějí, že hodnoty mohou být ještě vyšší. U verze M1A1 v roce 1988 bylo toto impozantní pancéřování dále posíleno prvky z ochuzeného uranu. To zvýšilo úroveň ochrany až na 600 mm RHAe proti kinetické munici a 1300 mm RHAe proti HEAT munici. Existují varianty i bez prvků z ochuzeného uranu, ty jsou určeny především pro vývoz. Nejnovějším prvkem ochrany je souprava explozivního přídavného pancéřování Tank Urban Survival Kit (TUSK). Tato souprava má učinit vozidlo méně zranitelné v městské zástavbě proti různým typům ručních RPG.
     
    Abrams může být vybaven aktivním ochranným systémem kategorie soft-kill (AN / VLQ-6 protiraketové zařízení AN / VLQ-6), který ruší naváděcí systém některých typů raket vysláním silného infračerveného signálu. Vnitřní konstrukce vozidla zajišťuje maximální bezpečnost posádky tím, že je uskladněná munice oddělená od prostoru posádky silnou pancéřovou deskou. Výbuch zasažené munice je směřován směrem ven z vozidla díky konstrukci tohoto odděleného prostoru přes odstřelovací panely. Abrams je také vybaven automatizovaným hasicím systémem Halon.
     
    První verze Abramsu byla vyzbrojena dělem s drážkovanou hlavní ráže 105 mm M68. Již brzy však bylo třeba zvýšit palebnou sílu, což vedlo k nahrazení této zbraně německým typem s hladkým vývrtem ráže 120 mm L/44 Rheinmetall. Zbraň byla označena jako M256 a zůstává hlavní výzbrojí tanku dodnes. Stejně jako M68, je zbraň M256 ručně nabíjená. Je schopna střelby jak kinetickou (APFSDS), tak multifunkční HEAT municí, která může být použita i proti měkkým cílům díky své výbušné náplni.
     
    K další výzbroji patří tři kulomety – Browning M2 .50 před velitelským poklopem, 7.62 mm M240 u poklopu nabíječe a koaxiální 7.62 mm M240. Jako součást soupravy TUSK lze na věž přidat dálkově řízenou stanici s těžkým kulometem CROWS.
     

     
    Tank pohání plynová turbína Honeywell AGT-1500 s výkonem 1500 hp a šestirychlostní (4F / 2R) automatickou převodovkou Allison X-1100-3B Hydro-Kinetic. Tato kombinace umožňuje jízdu maximální rychlostí 72 km / h na zpevněném povrchu nebo 48 km / h v terénu. Podařilo se dosáhnout i vyšších rychlostí odstraněním omezovače rychlosti. Turbína je schopná běžet na několika typech paliv včetně petroleje, nafty nebo benzinu. Nejčastěji používaným palivem v americké armádě je letecké palivo JP-8, zatímco australské tanky jezdí na naftu. Motor vydává výrazný hvízdavý zvuk a je výrazně tišší než starší varianty naftových motorů. Díky tomuto zvuku si Abrams vysloužil přezdívku "Whispering Death – šeptající smrt." Bohužel tento typ motoru má i své nevýhody. Především spotřeba paliva je o něco vyšší oproti naftovým motorům se stejným výkonem.
     
    Máme tři zásadní varianty tanku Abrams:
    Původní M1 Abrams M1A1 Abrams (vyrobeno 4976 ks pro U.S. Army; 221 pro USMC; 755 pro Egypt a 59 M1A1 AIM SA pro Austrálii) s řadou vylepšení, včetně možnosti pancéřování s prvky z ochuzeného uranu a děla ráže 120 mm M256 M1A2 Abrams (většinou se jedná o modernizovanou verzi M1/M1A1, rozdíl je v lepším řízení palby a pancéřování s prvky z ochuzeného uranu druhé generace) Každá z těchto variant má velký počet dílčích variant. Nejpokročilejší verze M1A2 je modernizována systémovým balíčkem a soupravou TUSK.
    Abrams se stal jedním z nejznámějších tanků na světě, po jeho nasazení během Operace pouštní bouře a války v Iráku. Bylo nasazeno 2000 tanků Abrams a během války v Perském zálivu Abrams překonal všechny své sovětské protivníky. Celkový úspěch této války byl výsledkem kombinované taktiky a nikoliv samotného typu vozidla. Rychlost, s jakou Američané rozdrtili nejsilnější armádu regionu šokovala jak Rusko, tak Čínu. To však neznamená, že Američané usnuli na vavřínech a ve vývoji se pokračuje i nadále. V osmdesátých letech vznikla řada zajímavých projektů, jako například "Thumper" nebo CATTB, vylepšení v podobě automatického nabíjecího mechanismu nebo dokonce impozantní dělo ráže 140 mm. Tyto vývojové programy však byly většinou zrušeny s koncem studené války.
     
    A tak pokračuje Abrams ve službě dál. Nová verze(SEP V3) byla představena poměrně nedávno a náhrada existujících variant za typ M1A3 je plánovaná mezi roky 2020-2025.
     
    Od 1. prosince do 31. prosince 2017 můžete nakoupit následující tanky za sníženou cenu:
     
    Bitevní tank třetí úrovně M60 - M60 byl pokusem o modernizaci modelu M48 Patton ke zvýšení palebné síly. Přijat do výzbroje v březnu 1959. Vozidlo velmi podobné starší řadě M48 s kulatou věží představilo řadu vylepšení. Mezi nejvýznamnější patří dělo ráže 105 mm M68. V Evropě bylo přes 2200, ale žádný z nich se nedočkal bojového nasazení.
    Sleva: 35%
     
    Bitevní tank čtvrté úrovně M60A1 – Vylepšená verze tanku M60. Vizuálně se odlišuje především použitím přídavného pancéřování. Byl zaveden v roce 1961 a patřil k hlavním typům až do zavedení modelů M60A3 a Abrams. Účastnil se mnoha konfliktů, včetně Pouštní bouře v rukou USMC.
    Sleva: 35%
     
    Bitevní tank páté úrovně M60A2 - přezdívaný "Starship", byl pokus o modernizaci řady Patton tím, co bylo vnímáno jako budoucnost tankového boje: kombinace velké ráže a raket. Nebyla to úspěšná konstrukce - jeho složitost a spolehlivost vedly k tomu, že bylo rychle vyřazeno.
    Sleva: 35%
     
    Bitevní tank páté úrovně M60A3 - M60A3 byl poslední sériově vyráběnou variantou řady M60. V podstatě to byl M60A1 s novým systémem řízení palby a dalšími vylepšeními. Tato varianta zůstala ve službě až do svého vyřazení v roce 1997 a úplným nahrazením tankem Abrams.
    Sleva: 35%
     
    Bitevní tank šesté úrovně M1 Abrams - první verze americké legendy. Abrams byl zpočátku vyzbrojen starším dělem ráže 105mm M68. Silný, rychlý a dobře opancéřovaný stroj, jehož jedinou slabinou byla spotřeba paliva. V letech 1979 až 1985 bylo vyrobeno více než 3000 kusů.
    Sleva: 35%
     
    Bitevní tank sedmé úrovně M1A1 Abrams - v roce 1985 byl Abrams vylepšen pomocí děla ráže 120 mm M256. Do roku 1992 bylo vyrobeno více než 5000 kusů. Tento tank získal řadě pověst behěm operace Pouštní bouře.
    Sleva: 25%
     
    Bitevní tank osmé úrovně M1A2 Abrams - byl zaveden do služby v roce 1992. Od svých předchůdců se liší novou generací pancéřování s ochuzeným uranem, nezávislou optikou pro velitele a dalším vylepšením konstrukce. S balíčkem „System Enhancement Package“ se jedná o nejmodernější bitevní tank současné US Army.
    Sleva: 25%
     
    Bitevní tank deváté úrovně M1A2 SEP V3 - nejnovější, špičková verze tanku Abrams, která obsahuje další vylepšení elektroniky, dálkově ovládanou věž s kulomety a prodlužuje životnost konstrukce o dalších deset dvacet let. Nasazení je naplánováno na začátek dalšího desetiletí.
    Sleva: 20%
     
    Bitevní tank desáté úrovně XM1A3 – toto je vize vývojářů Armored Warfare, jak by mohla vypadala nová generace. Obsahuje několik vylepšení, které byly vyvinuty v reálném životě. Automatický nabíjecí mechanismus Fastdraw nebo masivní dělo ráže 140 mm vyvinuté pro novou generaci amerických bitevních tanků.
    Sleva: 15%
     
    V Armored Warfare jsou americké tanky základem třídy bitevních tanků. Jsou to takové holky pro všechno. Jejich pancéřování je průměrné, stejně jako palebná síla. Ikonické tanky Abrams nabízejí slušnou úroveň ochrany a pohyblivosti, ale mohou být snadno překonány německými tanky Leopard nebo ruskými protějšky na vysoké úrovní. Nemají skoro žádné nevýhody, ačkoliv na nízkých úrovních (řady M48 a M60) jsou zranitelnější vůči HEATům a řízeným raketám. Úroveň ochrany je dobrá až od šesté úrovně. Za zmínku stojí „Hvězdná loď“ M60A2, která nabízí vynikající palebnou sílu ve formě 152 mm děla se schopností odpalovat řízené střely. Trpí však pomalým nabíjením a průměrnou ochranou.
     
    Američané obecně nabíjejí děla ručně - s plně vycvičenou posádkou, mohou střílet rychleji než automaticky nabíjené zbraně, ale s tou základní jsou pomalejší. Z tohoto důvodu mají posádky čtyři muže.
     
    Model XM1A3 nabízí jedinečnou možnost výběru děla mezi výkonným automaticky nabíjeným dělem ráže 120 mm M256 FASTDRAW(lepší průbojnost a nabíjení) a dělem ráže 140 mm(větší poškození a pomalejší nabíjení).
     
    Jednou z dalších výhod u této řady vozidel je stabilizace hlavně, kterou mají lepší než konkurence. Mohou se pohybovat a střílet přesněji, a to bez ohledu na to, zda se otáčejí na místě, nebo jedou kupředu.
     
    Další vlastností této řady je absence možnosti střílet vysoce výbušné střely a řízené rakety. To může a nemusí být handicap, protože na vysoké úrovně mají tyto stroje speciální munici v podobě HEAT-MP, což je kombinovaný projektil, který sdílí vlastnosti jak HEAT, tak HE munice.
     
    Američané jsou ideální pro hráče, kteří se stále rozhodují jaký styl boje jim vyhovuje více, stejně tak novým hráčům. Odpustí spoustu chyb a lze s nimi dosáhnout pěkných výsledků, ačkoliv zkušenější hráči dají časem přednost specializovaným vozidlům.
     
    Hezký víkend a na bojišti ahoj.
  23. Upvote
    Thrai zvýšil/snížil popularitu uživatele Ashadak v AW - Nabídka týdne: T-72B3   
    Velitelé!
     
    Na tento týden jsme si připravili zcela nové prémiové vozidlo, no vlastně ne tak úplně nové...bitevní tank T-72B3, ale tentokrát bez základní kamufláže!
     

     
    T-72B3 je nejmodernější verzí ruského tanku řady T-72. Jedná se o silně modernizovanou verzi T-72B opatřenou reaktivním pancéřováním Kontakt -5 ERA a vylepšeným systémem řízení palby. Tyto prvky umožňují i staré konstrukci dobře sloužit na bojištích 21. století.
     
    V Armored Warfare je T-72B3 prémiovým bitevním tankem osmé úrovně. Pokračuje v tradici dalších ruských tanků. Má nízkou siluetu, dobrou pohyblivost, výkonné dělo ráže 125 mm v kombinaci s reaktivním pancéřováním z něj činí slušného protivníka. Tento model je bez maskování, což vám umožní měnit vzhled, jak uznáte za vhodné.
     



     
    A to není všechno. Od 2. prosince do 9. prosince 2017 můžete v rámci prodeje tohoto vozidla můžete získat i něco navíc:
     
    Tyto bonusy platí od 2. prosince do 5. prosince 2017:
    Vyhraj 7 bitev v jakémkoliv režimu a dostaneš 3 zlaté Global Legend 12-hour Boost tokeny Vyhraj 3 bitvy v jakémkoliv režimu a dostaneš 3 zlaté Credit Insignia tokeny 200% příjem zkušeností ze všech bitev navíc Tyto bonusy platí od 5. prosince do 9. prosince 2017:
    Vyhraj 7 bitev v jakémkoliv režimu a dostaneš 3 zlaté Intel 12-hour Boost tokeny  Vyhraj 3 bitvy v jakémkoliv režimu a dostaneš 3 velké lékarničky 50% příjem zkušeností pro velitele ze všech bitev navíc Zajímá vás, jak můžete tento kus techniky získat? Zakoupením jednoho z následujících balíčků:
     
    Balíček Standard obsahuje:
    Prémiový bitevní tank osmé úrovně T-72B3 Rozšířený balíček s 16% slevou obsahuje:
    Prémiový bitevní tank osmé úrovně T-72B3 7 dní prémiového času 15 zlatých beden 7 platinových beden 10 zlatých Battlefield Glory 12-hour Boost tokenů Hlavní balíček s 34% slevou obsahuje:
    Prémiový bitevní tank osmé úrovně T-72B3 30 dní prémiového času 25 zlatých beden 15 platinových beden 15 platinových Battlefield Glory 12-hour Boost tokenů 4000 zlatých
     
    Poznámka:
    Akce začíná 2. prosince 2017 (9:00) Akce končí 9. prosince 2017(9:00) Každý balíček lze pro jeden účet zakoupit jen jednou Balíček bude doručen na předem zvolený server(NA/EU) Pokud vozidlo již vlastníte dostanete kompenzaci ve zlaťácích Kompenzační hodnota vozidla je 9000 zlatých Tak hurá na bojiště, tam se uvidíme!
  24. Upvote
    Thrai zvýšil/snížil popularitu uživatele Ashadak v AW - Vývojářský deník: skladování munice   
    Velitelé!
     
    Aktualizace 0.22 nám přinesla do hry řadu zajímavých funkcí, včetně způsobu, jakým bude fungovat zapalování a následná exploze uskladněné munice. V dnešním díle vývojářského deníku se na tento mechanismus podíváme podrobněji.
     

     
    Skladovací prostor je místo ve vašem vozidle, kde se přechovává munice používaná při střelbě. Zásah do těchto míst vede většinou ke kompletnímu zničení vozidla, a proto je velmi důležité si ho chránit. Během druhé světové války, ale i po následující desetiletí, výbuch munice vedl k rychlé a velmi kruté smrti. Prostřednictvím internetu máme k dispozici mnoho videi a fotografií, které často takové exploze a jejich následky ukazují.
     
    Je mnoho způsobů jak zvýšit posádce šanci na přežití. Od mokrého ukládání(zpomaluje požár a dává posádce nějaký čas opustit vozidlo) až po kompletně oddělený prostor, kde se munice skladuje.
     
    Moderní skladovací prostory pro munici jsou konstruovány několika způsoby – ať už jsou umístěny v nejvíce obrněné části vozidla, nebo se nachází mimo prostor posádky ve speciální oddělené části. Tento prostor bývá často součásti věže a není příliš dobře pancéřován. Zase na druhou stranu je opatřen tzv. výbušnými panely, jejíchž princip je velmi jednoduchý – exploze munice jde většinou cestou nejmenšího odporu a ta je díky slabým panelům v horní části skladovacího prostoru směřována ven z vozidla.
     
    V rámci zvýšení rozmanitosti hry jsme se rozhodly systém kolem munice upravit. Před 0.22 mohl zásah do munice vést ke katastrofální explozi a zničení vozidla, proto jsme ho vypnuli. Pojďme se podívat, jak to vypadá nyní.
     
    Pokud je skladovací prostor s municí zasažen, začne hořet. Požár způsobí každých 1,5 sekundy poškození odpovídající 7,5% maximálního počtu bodu výdrže vozidla. Požár může vést k explozi, která způsobí masivní poškození. Vozidlo s poškozenou municí má navíc 15% penalizaci k nabíjecímu času.
     
    Ve hře máme tři základní typy uskladnění munice ve vozidle.
     
    Nejprve je tu standardní uskladnění munice, bez zvláštní ochrany. Takto je řešeno skladování na většině obrněných vozidel, včetně starších bitevních tanků. Munice je skladována na mnoha místech vozidla bez zvláštních pokročilých opatření proti explozi.
     
    Takto skladovaná munice má:
    15% šanci na výbuch při každém cyklu hoření(každých 1,5s) výbuch způsobí masivní poškození(většinou odletí věž a je nemožné tento výbuch přežít) maximální délka požáru je 4,5s(3 cykly) Druhým typem skladování jsou oddělené prostory s odstřelujícími panely. Toto řešení naleznete na většině moderní techniky a jak bylo popsáno výše, výbuch takové munice je směřován mimo vozidlo. Nejznámějšími tanky s tímto řešením je řada Abrams, ale nejen tyto tanky mají skladování takto řešeno. Ve hře mezi ně patří: T-14 Armata, T-90MS, Leopard 2, WPB Anders, PL-01 a B1 DRACO.
     
    Takto skladovaná munice má:
    15% šanci na výbuch při každém cyklu hoření(každých 1,5s) výbuch způsobí poškození(30% maximálního počtu bodů výdrže vozidla a je možné ho přežít) maximální délka požáru je 4,5s(3 cykly) Třetí způsob skladování munice je poměrně vzácný a vyskytuje se zatím pouze na tancích řady Challenger(objeví se i u tanků Merkava 4, které jsou plánovány do budoucna). Tento pokročilý způsob skladování munice funguje na principu speciálních nádob naplněných ohnivzdorným gelem, nebo jinou složkou, která zároveň funguje jako hasící prostředek v případě požáru. Kromě toho jsou tyto boxy velmi dobře obrněné.
     
    Takto skladovaná munice má:
    15% šanci na výbuch při každém cyklu hoření(každých 1,5s) výbuch způsobí poškození(30% maximálního počtu bodů výdrže vozidla a je možné ho přežít) maximální délka požáru je 3s(2 cykly) Některá vozidla jsou více náchylná k poškození střeliva než ostatní kvůli jeho umístění(navrženo dle skutečných vozidel). Naštěstí máme několik možností, jak zmírnit tento problém:
    Schopnost nabíječe Secured Ammunition snižuje časovou penalizaci nabíjení děla při poškozené munici. Retrofit Reinforced Ammo Rack zvyšuje body výdrže bedny s municí o 25%(v2 o 50%) a snižuje šanci na výbuch pro každý cyklus o 25%(v2 o 50%) Vylepšený hasičák má pasivní bonus v podobě omezení doby hoření a šanci na zapálení snižuje na polovinu Zavedením těchto změn bychom rádi kladli důraz na ochranu různých části vozidla, nutili hráče přemýšlet o různých situacích a jak na ně reagovat. Je přeci důležité znát silné i slabé stránky vozidla se kterým hrajeme.
  25. Upvote
    Thrai zvýšil/snížil popularitu uživatele Ashadak v AW - Nové mapy v AW? Grassyfield a Alpine.   
    Nedávno se na Facebooku Projektu Armata objevily nové obrázky z dosud nezveřejněných map. Jsou to mapy, jejichž jména byla leaknutá ze souborů hry? Nejspíš ano. Mělo by se jednat o mapy Grassyfield a Alpine.
     

     

     

     

     

     
    Co na ně říkáte?
×
×
  • Vytvořit...