Přejít na obsah
FLOYD_CZ

AW - Rok 2018 v AW -----bude LoW

Recommended Posts

Ahoj 

 

Jaké jsou plány a vize na rok 2018..........ví někdo něco....

1.bude něco pro klany?

2.bude sloučení servrů EU a RU .....nedostatek lidí na EU nedá se hrát PvP

 

až bude něco pro klany tak dejte vědět a já se vrátím.......

 

 

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
před 4 minutami, Lukaso_von_Teschen napsal:

To jsem zvědavý co vymyslí, protože zatím co nápad to pi..vina. 

                                                                                                        ..čo....presne presne,alebo čo krok to prd...

 

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

mají poslední šanci něco vymyslet jestli zabíjí totálně PvP a neudělají něco pro klany LoW tak je to definitivní konec AW.

 

ale když jsem tak nad tím přemýšlel tak proč nesloučit EU a RU a lidí bude plný pytel.

Hned to přiláká spoustu lidí protože budou hrát všichni 15 proti 15 bez čekačky a zahrají si všechny tiery.

 

Pokud nesloučí tak EU už nic nezachrání.......podle mě

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

LoW se nechystá, aspoň ne v brzké době, nikde jsem o tom nečetl.  Nebylo to tenkrát když bylo lidí dost,  a teď když už pvp de fakto neexistuje "ani klany moc ne" to není v plánu podle mně vůbec.

Nejsou lidi a hned tak nepřijdou ani steam nepomohl reklama pořád nula nic. Teda lidi nějací došli, ale jsou v pve, to je prostě nejpopulárnější mód s tím je holt třeba počítat.

Sloučení serveru nepřipadá v úvahu , jde o dvě různé hry podle nich... dva klienti. Teoreticky se může sloučit eu/na což je nula od nuly nic.

V podstatě jsou podle mně dvě možnosti o čem se teď budou teď v lednu bavit a kam to bude směřovat:

1. buď vymyslí totální nátřesk v podobě nevím jakýho obsahu pro pvp "nevím ale co, nic tomu nenasvědčuje" a budou se snažit všemožně ty lidi tam dostat totálníma akcema. Ale známe je takže to je podle mně nesmysl. 

2. pvp nebude dál na eu nijak masivně podporováno, a s eu se stane pve GLOBS server. To je myslím jejich cesta ale necháme se překvapit...

Můj názo snad se platu.. vlastně byl bych rád kdyby jo :D 

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Podle mne budou udržovat PVE a GLOPS. Popravdě taková podobná hra tu není.

 

Sloučení je nesmysl.Celá evropa se tak nějak distancuje od Ruska, viz různé sankce apodobně. Navíc je pro majitele hry jednoduší, když si založíte účet na RU.

Budete tam muset poslat peníze znova. Na EU už většinu máte.

 

Je smutné kam to dotáhli, ale co když to byl úmysl.........

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Tak pokud vidím v PvE hráče na startu, tak na střední obtížnost bývá zhruba polovina až 2:1 oproti hard, pak hard a nyní s tím míchají ty insane mise, které jsou jako úvod na medium a hard. A na ten lajt jen hrstka nízkých T1-5. Mise mají postupně větší obtížnost na přežití, morhun už se pomalu, ale jistě pro kde koho, přestává konat. Kde bylo na hard 32 vozidel toustrů, tak už jich bývá 36 ke zničení. Osobně to příliš nevítám, že obtížnost se zvyšuje jen počtem toustrů. Každou ránou kritický zásah za pohybu od nich apod. Když to srovnám s epizodama, tak ty toustry už hrají na hard líp než bratru polovina hráčů... Velice často mají 2 z pětice nastříleno přes 50% dmg. Už se mě i párkrát stalo, že jsem v hard misi nastřílel 50% celkové dmg a na platinovku, zlatku nebo stříbrnici to nebylo :-D

To PvP časem na piedestalu obtížnosti přestane stát. A elita je vždy vzácná.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pojďme spekulovat a porovnat si pár fakt. 

 

1. My.com ví, že je situace kolem PvP na EU/NA serveru špatná.

2. My.com se vyjádřil, že bude v lednu analyzovat data za uplynulý rok, na jejichž základě se rozhodne co dál.

3. My.com si dle reakcí hráčů na oficiálním fóru myslí, že klasické PvP nikdo hrát nechce.

4. Bilance PvP/PvE je mým odhadem a různých indícíí asi taková(na hráče EU/NA) že 3% současných hráčů jsou PvP, 97% jsou PvE/Globs. 

 

Co z toho plyne? Na EU serveru může hrát zhruba 5000 hráčů, z toho je pouze 150 ryze PvP.

 

Tak a teď ke konspiračním teoriím, každý ať si přebere jak uzná za vhodné. My.com neví jak situaci okolo PvP zvrátit, aktivní hráči zmizeli na RU server nebo přestali hrát úplně. Mají k dispozici celkem slušnou hru, která má však příliš malou hráčskou základnu. Vypnout servery s ohledem na investice do hry by asi nebyl dobrý nápad, předpokládám, že se distributorovi nechce do hry investovat další velké peníze, třeba na reklamu, protože je výsledek nejistý. Takže si musí vystačit s tím co má a to je velká základna PvE hráčů a ty si pro přežití udržet. To je bohužel fakt a současná situace. 

 

Každý zarytý PvP hráč bude znechucený a hru hrát přestane, chybí motivace a lidi v PvP. Vývoj něčeho jako Clan Wars je dlouhý, složitý a náročný. Proč to tedy dělat pro zhruba 150 hráčů, když tu máme několik tisíc spokojených PvE hráčů? Navíc oficiální fórum je až na pár výjimek plně v rukou PvE hráčů, takže tam PvP pšenka nekvete.

 

Hra se tedy transformuje. Kam? To snad ví jen My.com sám, jaké jsou jeho plány, ale všechno nasvědčuje tomu, že hra zaměřená na e-sport a PvP s moderními tanky to na EU/NA v dohledné době rozhodně nebude.

 

Nechme se tedy překvapit co nám přinese leden.

 

Neodpustím si však jednu věc, která mě úplně brutálně vytáčí, když čtu ofiko fórum: Jak může někdo doprdele říct, že klasické PvP nikoho nebaví a nikdo to nechce hrát? Co celý virtuální e-sport svět, hry jako WoT, War Thunder, Overwatch, LOLko, PuPG a stovky dalších? Proč lidi hrají hry přes internet? Jasně je spousta pěkných kooperativních her jako WoW, kde si člověk užije i PvE obsah, ale to je MMORPG a ne akční válečná hra. I v Armored Warfare byla do jisté doby velká a zdravá PvP komunita, proč je tedy pryč? Jak si může někdo myslet, že to nikdo nechce hrát? To může říct jen člověk, co nevystrčí nos z PvE a nemá absolutně žádný přehled o vývoji hry od svého začátku. Bohužel tito lidé mají stále větší váhu na oficiálním fóru a podle toho to tam taky teď vypadá. Tady je chyba někde jinde a ne v nás hráčích, my PvP hrát chceme!!!

 

Jsem hodně znechucený jen tím, že někdo může přijít s tím, že by se snad měl vypnout PvP režim a zůstane jen pseudo-PvP GloBS a PvE. Doufám, že v My.comu zůstala ještě špetka rozumu a k něčemu takovému nedojde, protože jinak asi nezbývá než hledat štěstí u konkurence a se zlomeným srdcem na tuhle hru zapomenout.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Ta klasická schovávačka "Hráči to tak chtějí, my jsme svoji práci odvedli na 100%" mě už ani nepřekvapuje...má to ovšem jeden velký háček, tím velkým háčkem je RU server, kde je to všechno přesně naopak a servery před lety začínaly se zhruba stejnými počty hráčů, takže výmluvy,výmluvy...ano soudruzi třípohlavní z my.comu, jestli bude CW tak bude pro RU server, vám už nikdo nedá ani rubl, tenhle rok je pro vás poslední.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pro ty co operují s termíny, že pro LoW je málo lidí a že pro PvP nemá smysl nic vyvíjet, že už nejsou klany atd. to zopakuji ještě jednou, co a jak bude na EU serveru se rozhoduje v Rusku a naštěstí (v tomhle případě) se rozhoduje podle toho jak funguje RU server a ten defakto funguje jako PvP. Doufejme tedy, že nějaký klanový(teamový) režim přijde. Bohužel nechápu, proč už nepřišel dávno. Možná zním jako nějaký proruský troll, ne nejsem, věřte, že bych rád hrál na EU, ale na to je již pozdě.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím všechny.

Ashadaku. Ono je to s tou vyhraněností trochu složitější.

Jak víš, hraju převážně  PVE, pokud možno na hard. GLOPS je hra za normálních podmínek tak na 3-4 hry za večer. Ono už ani kredity v něm nejsou takové.

PvP hraju tak z donucení eventem. Nebaví mě. Je to pro mě nepřehledné.

A PVP bys měl ještě rozdělit na 15x15 a skrimiš. Skrimiš mě začla i bavit. Tedy pokud pominu že ty tři mapy mě už lezou i ušima. Za 4 dny jsem jich odehrál 200, většinou na T4. Dokonce se mě v nich i nadmíru daří, pokud se tam neobjeví FOSY a jim podobní. To si pak buď nezahraju, nebo končím v garáži. :) Klasické 15x15 to dá sotva 5x za večer. Možná ani to ne.

PvP v podání AW mě prostě nebaví a není to proto, že radši hraju proti botům.

 

Já nerozumím tomu kam ta hra směřuje. Pro který segment hráčského trhu je určena. Určitě ne pro ten nejširší kádr. Spíše úzkou skupinu nadšenců.

Když přijde někdo nový, začne hrát PvE, tak ho čeká raketová sprcha a protože ho to od už nízké úrovně potká každou hru, od 0.23 navýšená o přesnost a nulová prodleva reakce botů, tak se na to vykašle. V PvP ho zase čeká sesmažení 5-6 výstřely na 810m z druhého konce mapy., sotva vystrčí hlavu.

Tedy pokud někdo chce uvažovat o navýšení počtu hráčů,  tak by jim měl nabídnout zábavu a ne frustrující zkušenosti.

 

 

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
před 55 minutami, Iosifek napsal:

Zdravím všechny.

Ashadaku. Ono je to s tou vyhraněností trochu složitější.

Jak víš, hraju převážně  PVE, pokud možno na hard. GLOPS je hra za normálních podmínek tak na 3-4 hry za večer. Ono už ani kredity v něm nejsou takové.

PvP hraju tak z donucení eventem. Nebaví mě. Je to pro mě nepřehledné.

A PVP bys měl ještě rozdělit na 15x15 a skrimiš. Skrimiš mě začla i bavit. Tedy pokud pominu že ty tři mapy mě už lezou i ušima. Za 4 dny jsem jich odehrál 200, většinou na T4. Dokonce se mě v nich i nadmíru daří, pokud se tam neobjeví FOSY a jim podobní. To si pak buď nezahraju, nebo končím v garáži. :) Klasické 15x15 to dá sotva 5x za večer. Možná ani to ne.

PvP v podání AW mě prostě nebaví a není to proto, že radši hraju proti botům.

 

Já nerozumím tomu kam ta hra směřuje. Pro který segment hráčského trhu je určena. Určitě ne pro ten nejširší kádr. Spíše úzkou skupinu nadšenců.

Když přijde někdo nový, začne hrát PvE, tak ho čeká raketová sprcha a protože ho to od už nízké úrovně potká každou hru, od 0.23 navýšená o přesnost a nulová prodleva reakce botů, tak se na to vykašle. V PvP ho zase čeká sesmažení 5-6 výstřely na 810m z druhého konce mapy., sotva vystrčí hlavu.

Tedy pokud někdo chce uvažovat o navýšení počtu hráčů,  tak by jim měl nabídnout zábavu a ne frustrující zkušenosti.

 

 

Aby hra pro hráče nebyla frustrující tak se musí snažit vyvíjet zároveň s hrou.Neříkám,že nekteré herní mechaniky nejsou k vzteku,ale vše se dá naučit všemu se dá přizpůsobut aby si člověk hru užil.Pokud,ale někdo nemá snahu a myslí si,že vleze do hry nastřílí kotel dmg a dá nevím kolik kilů aniž by něco o hře věděl a pak se diví že nic neuhrál a je z toho frustrovaný tak je to jen jeho lenost nebo hloupost.Píšeš že si pvp celkem užíváš pokud nejsou proti tobě fosy nebo jim podobní.Proč si myslíš že oni jsou tak dobří.Protože se zajímají o hru a její změny v updatech a zkoušejí si vše v trénikových bitvách.Mě spíš príjde frustrující blbost a neschopnost my.comu a to je asi jediná část hry kterou  hráč  ovlivnit nemůže.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Před hodinou, Iosifek napsal:

Zdravím všechny.

Ashadaku. Ono je to s tou vyhraněností trochu složitější.

Jak víš, hraju převážně  PVE, pokud možno na hard. GLOPS je hra za normálních podmínek tak na 3-4 hry za večer. Ono už ani kredity v něm nejsou takové.

PvP hraju tak z donucení eventem. Nebaví mě. Je to pro mě nepřehledné.

A PVP bys měl ještě rozdělit na 15x15 a skrimiš. Skrimiš mě začla i bavit. Tedy pokud pominu že ty tři mapy mě už lezou i ušima. Za 4 dny jsem jich odehrál 200, většinou na T4. Dokonce se mě v nich i nadmíru daří, pokud se tam neobjeví FOSY a jim podobní. To si pak buď nezahraju, nebo končím v garáži. :) Klasické 15x15 to dá sotva 5x za večer. Možná ani to ne.

PvP v podání AW mě prostě nebaví a není to proto, že radši hraju proti botům.

 

Já nerozumím tomu kam ta hra směřuje. Pro který segment hráčského trhu je určena. Určitě ne pro ten nejširší kádr. Spíše úzkou skupinu nadšenců.

Když přijde někdo nový, začne hrát PvE, tak ho čeká raketová sprcha a protože ho to od už nízké úrovně potká každou hru, od 0.23 navýšená o přesnost a nulová prodleva reakce botů, tak se na to vykašle. V PvP ho zase čeká sesmažení 5-6 výstřely na 810m z druhého konce mapy., sotva vystrčí hlavu.

Tedy pokud někdo chce uvažovat o navýšení počtu hráčů,  tak by jim měl nabídnout zábavu a ne frustrující zkušenosti.

 

 

Hele ta frustrace je u každé pvp hry co znám. Jak neznáš mapu jsi mrtvé a je jedno jaká hra to je. Vždycky jsou tam borci kteří ví kde mají stát, kam jet atd... Vo tom je pvp... tím si musí projít každý, aby se dostal na druhou stranu barikády :D 

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Před hodinou, Iosifek napsal:

Zdravím všechny.

Ashadaku. Ono je to s tou vyhraněností trochu složitější.

Jak víš, hraju převážně  PVE, pokud možno na hard. GLOPS je hra za normálních podmínek tak na 3-4 hry za večer. Ono už ani kredity v něm nejsou takové.

PvP hraju tak z donucení eventem. Nebaví mě. Je to pro mě nepřehledné.

A PVP bys měl ještě rozdělit na 15x15 a skrimiš. Skrimiš mě začla i bavit. Tedy pokud pominu že ty tři mapy mě už lezou i ušima. Za 4 dny jsem jich odehrál 200, většinou na T4. Dokonce se mě v nich i nadmíru daří, pokud se tam neobjeví FOSY a jim podobní. To si pak buď nezahraju, nebo končím v garáži. :) Klasické 15x15 to dá sotva 5x za večer. Možná ani to ne.

PvP v podání AW mě prostě nebaví a není to proto, že radši hraju proti botům.

 

Já nerozumím tomu kam ta hra směřuje. Pro který segment hráčského trhu je určena. Určitě ne pro ten nejširší kádr. Spíše úzkou skupinu nadšenců.

Když přijde někdo nový, začne hrát PvE, tak ho čeká raketová sprcha a protože ho to od už nízké úrovně potká každou hru, od 0.23 navýšená o přesnost a nulová prodleva reakce botů, tak se na to vykašle. V PvP ho zase čeká sesmažení 5-6 výstřely na 810m z druhého konce mapy., sotva vystrčí hlavu.

Tedy pokud někdo chce uvažovat o navýšení počtu hráčů,  tak by jim měl nabídnout zábavu a ne frustrující zkušenosti.

 

 

Já ti to ale vůbec neberu. Ať si každý hraje co ho baví, proti žádnému režimu nic nemám, ale rozčiluje mě ta věta o PvP, když to není pravda...Jasně v současné době už ve hře hrají na EU PvP jen opravdu zarytí hráči a lidi co to baví a odmítají se ho vzdát, ale není to tak dávno co bylo ještě hráčů dost i v PvP...problém...nebylo pro ně žádné vyžití...žádný endgame, tabulky, clan wars a pomyslné poměřování pindíků, tak se na to všichni vyprdli...

 

AW je v PvP parádní proti konkurenci, jasně má pár chyb a bugu, ale hra jako taková je supr. Názor. Jenže a to je pořád dokola, chybí lidi. Jsem taky frustrovanej když jedu skirmish a dostanu proti sobě četu po třech ze SRY a nezahraji si, ale proč? Proč se tohle děje? proč musím hrát skirmish? Protože nejsou lidi? Dost lidí = barevnější týmy, větší šance atd atd. 

 

Jak chceš přitáhnout nové PvP hráče nebo donutit přemýšlet lidi o návratu, když jim nemáš co nabídnout? A někdy mi přijde, že ani distributor neví co vlastně chce hráčům nabídnout? Zpočátku to měla být hlavně PvP hra, ale místo aby vyšel LoW nebo CW, tak spustí sice zajímavý ale naprosto nevhodně načasovaný GloBs. A od té doby lidi odchází pryč...hlavně ty co chtěli lepší alternativu k Wotku, a že jich bylo. Kašlu teď na nějaké statistiky, ale beru to z pohledu hráče.

 

Takže kam jsme se to dostali? Bojovníci za PvP na EU to nejspíš musí zabalit, protože jsou to lidi co nejhlasitěji řinčeli zbraněmi a distributor dal konečně najevo jakým směrem mu nezbývá než se vydat. Hra se stane single/kooperativní hrou pro nadšence a příležitostní hráče, ale díru do světa neudělá, aspoň na EU serveru. Jako alternativa pro frustrované hráče WoT a WT, PvP s tanky obecně, proč ne. Bohužel pro PvP hráče se zájmem o moderní techniku nezbývá než čekat na zázrak, nebo jiný titul.

 

Ani nevíte jak mě to hrozně moc štve.:ermm:

 

Samozřejmě může být ještě všechno jinak...ale to se ukáže na začátku tohoto roku.

 

P.S. Už jsem přišel na lék pro pozitivní myšlení, nebudu číst oficiální fórum...

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
před 3 hodinami, Iosifek napsal:

Zdravím všechny.

Ashadaku. Ono je to s tou vyhraněností trochu složitější.

Jak víš, hraju převážně  PVE, pokud možno na hard. GLOPS je hra za normálních podmínek tak na 3-4 hry za večer. Ono už ani kredity v něm nejsou takové.

PvP hraju tak z donucení eventem. Nebaví mě. Je to pro mě nepřehledné.

A PVP bys měl ještě rozdělit na 15x15 a skrimiš. Skrimiš mě začla i bavit. Tedy pokud pominu že ty tři mapy mě už lezou i ušima. Za 4 dny jsem jich odehrál 200, většinou na T4. Dokonce se mě v nich i nadmíru daří, pokud se tam neobjeví FOSY a jim podobní. To si pak buď nezahraju, nebo končím v garáži. :) Klasické 15x15 to dá sotva 5x za večer. Možná ani to ne.

PvP v podání AW mě prostě nebaví a není to proto, že radši hraju proti botům.

 

Já nerozumím tomu kam ta hra směřuje. Pro který segment hráčského trhu je určena. Určitě ne pro ten nejširší kádr. Spíše úzkou skupinu nadšenců.

Když přijde někdo nový, začne hrát PvE, tak ho čeká raketová sprcha a protože ho to od už nízké úrovně potká každou hru, od 0.23 navýšená o přesnost a nulová prodleva reakce botů, tak se na to vykašle. V PvP ho zase čeká sesmažení 5-6 výstřely na 810m z druhého konce mapy., sotva vystrčí hlavu.

Tedy pokud někdo chce uvažovat o navýšení počtu hráčů,  tak by jim měl nabídnout zábavu a ne frustrující zkušenosti.

 

 

Mluví z tebe pouze lenost, promiň, taky jsem byl noob, vokurka atd.

Klukům z 9TD, FOSY, CZP za lekce děkuju. Když měli čas, dala se výcvikovka, něco naučili. Myslím, že dnes patřím mezi lepší průměr.

 

Chápu skrimiš taky hrát nebudu. Že tě někdo smahne z druhé strany mapy. Tak příště tak zbrkle nevykoukneš. 

 

Hráč RU severu.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se


×