Přejít na obsah

WOWs - První dojmy a zkušenosti


oresprut

Recommended Posts

No, nějak mi to nepomohlo. :-)

Pojmy jsou jasné, jedná se o DOBU nabíjení a DOBU zaměřování. RYCHLOST jak palby, tak otáčení jsou inverzní parametry, takže ta debata je dost zmatená.

Já bych vsadil na to, že u jednoho je špatně znaménko. A myslím, že správně je delší reload a rychlejší otočení věže. Matně si vybavuji, že v alfě se mi po instalaci u Yamata zvedl reload asi o 3 sec. Míření jsem neměřil, protože to šlo hned z baráku...

 

Zkusím nainstalovat angličtinu, jwstli to tam není jiné.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mohl by mi někdo vysvětlit modul "Úprava hlavní baterie 2"?

Předpokládám chybu v překladu, protože dát si modul, který mi zhorší dobíjení (+10%) i otáčení věže (+15%) mi přijde trochu ehm ... podivné.

 

Teď si nepamatuju, jak je to anglicky, ale podle mě se s tím překladatel zrovna moc nepáral... Buď někde seknul blbě znaménko, což se může stát, nebo jeden z tech pojmů mohl být rate of fire/turning speed a pak je to tím pádem trochu "ztraceno v překladu"... Každopádně je to napsaný na první pohled nelogicky a nesmyslně a ten popisek by si určitě zasloužil úpravu, bez ohledu na to, jak někteří maňasové na ofiku jsou schopni do krve tvrdit, že chyba to není a je to takhle OK a kdo to nechápe, jen si sedí na vedení..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mohl by mi někdo vysvětlit modul "Úprava hlavní baterie 2"?

Předpokládám chybu v překladu, protože dát si modul, který mi zhorší dobíjení (+10%) i otáčení věže (+15%) mi přijde trochu ehm ... podivné.

ano tento modul ti prodlouží dobu nabíjení a zrychlí otáčení věží, používám ho na BB a to z jednoho prostého důvodu. Při obratech v plné rychlosti jsem nebyl schopen udržet cíl v zaměřovači. Testoval jsem i tu přesnost hlavní baterie a tam jsme nenašel rozdíl, bude se trefím nebo ne :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tam je toho blbě víc, mám u jedné lodě také napsáno, že +15% doba zaměření a +20% doba nabíjení. To by asi moc vylepšení nebylo :no:

 

Jak se zaměřuje vzdálenost? Cíl mi stojí cca 15km bokem ke mně a já stojím také tak. Každá salva ho trefí ale pouze v horizontu. Výsledek je ten, že něco padá za a něco před cíl. Přitom on mi dává jednu salvu za druhou naprosto bez problémů. Tohle mám při střelbě na 10km a víc jako setrvalý stav. Trefit se do lodě jedoucí 20km daleko není problém ale vlastně ji nikdy netrefím protože je to vždy krátké a nebo dlouhé a to se prosím bavím pouze o cílech, které jedou bez a nebo s minimální změnou vzdálenosti ode mne. Přece tam není nic jiného, než ten křížek, který když dokážu na tu dálku předsadit, tak musím i umět ho posadit výškově přesně na cíl, ne? Když zkouším střílet trochu výš tak to jde naprosto někam do prčic a níž taktéž. Kde je chyba, že jiní trefují? Co dělám blbě?

 

HERDEK!!! Zrovna teď mi na 20km nasolilo Kongo za 15 000 poškození !!! ??? Moje střelba se chytne tak maximálně 1 - 2 granáty a zbytek je příliš rozprostřený kolem cíle. Jak to dělají, že jim to letí všechno pohromadě a ještě to nepřeletí dál?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

podrž Alt a uvidíš vzdálenost na kterou míříš, pak už jenom předsadíš, doladíš vzdálenost (buď přidáš, ubereš, nebo necháš, podle toho jak jede) a nakonec zbejvá se jenom modlit, ať trefíš

To dělám. Nevím co bych ještě vymyslel. Předsadit není problém ale dopad střel je jako když hodíš hrách na zeď. Vše to padá zásadně jen kolem cíle a to směrem předo - zadním, nikoliv pravo - levým. Jestli je to nějaký RNG zas, tak se na to asi brzo vybodnu a zůstanu jen u letadlovek, tam to funguje furt stejně a co udělám blbě, tak to vidím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Střílet s BB na velkou vzdálenost je čístá loterie. Efektivní vzdálenost je podle mě tak 13km a míň, to už se do hry navíc zapojí i cruisery.

 

Nevím jak jinak než přes RNG by jsi to chtěl udělat, v reálu taky třeba vystřelili 200+ střel a netrefili ani prd.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Střílet s BB na velkou vzdálenost je čístá loterie. Efektivní vzdálenost je podle mě tak 13km a míň, to už se do hry navíc zapojí i cruisery.

 

Nevím jak jinak než přes RNG by jsi to chtěl udělat, v reálu taky třeba vystřelili 200+ střel a netrefili ani prd.

Pak ale nechápu proč já nic ale do mé lodě tak šíleným způsobem? Jak jsem vidět, tak už to dostávám takovým způsobem, že už nemusím dělat nic protože nemám šanci nějak se z toho dostat. Vyberu si cíl kterému jsem mimo jeho dostřel. Vystřelím například 5 salv, minimálně ho poškodím a on mezi tím přijede na dostřel a 2 - 3 x střelí a jdu ke dnu. Co salva, to tisíce damage. Když letí 6 granátů, tak se minimálně 4 trefí. Já vystřelím 8 granátů a netrefí se ani jeden protože se šikovně rozprostřou kolem cíle :sick: . Nechápu to.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

waisiku, kde prosím vidíš ten rozptyl u hlavních baterií? Asi jsem blbej nebo slepej nebo myslíš něco jinýho, ale ať čučím jak čučím ne a ne to tam najít?

 

 

Vpravo pod kapitánem si klikni na dělostřelectvo a ono se ti otevře, pak jen nechej myš nad nápisem hlavní baterie a vyjedou ti podrobnosti.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bomba, díky moc, tohle jsem vůbec netušil :-) Jinak sem se "kousnul", koupil si upgrade na přesnost baterií a zatímco v první bitvě Kongo dalo 1 zásah za celou bitku (ano, celý JEDEN, dámy a pánové), tak v další to bylo hezkých 24 včetně jedné "citadely" na Nagato, kterému jsem ranou sebral 12k :-D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jinak teď momentálně jezdím Independence v loadoutu 2x ftr + 1x DB.

 

Mám k tomu tři věci, rád bych na ně znal názor těch, co taky jedou CVčka:

 

a) Prospěl by tomu rebalanc DB, v současnosti jsou opravdu těžce pro srandu, s tou dmg co dělaj.

 

b) Přimlouval bych se za možnost moct si zvolit (při omezení nějakým capem co se týče "bodové hodnoty" letadel nebo kýho čerta) konfiguraci letek libovolně - namísto současné letky DB, která je na (slušně řečeno) exkrement bych měl radši třetí letku stihačů a jel čistě na stíhací ochranu...

 

c) Máte taky pocit, že rewardy za sestřely stihačkama pro CV jsou dost podhodnoceny? V bitvě jsem sundal 25 letadel, což víceméně odpovídá tomu, že jsem vykostil jednu celou loď typu Langley a skoro celou loď typu Indy (pokud se nepletu, tak Indy má v setupu 2xF/1xDB nějakých 18 letadel v letkách a nějakých 12 nebo kolik v hangáru v rezervě). Když nepočítám misi, tak jsem za to dostal "celých" 60k... při výhře a při tom, že jsem udělal ještě drobátko damage s DBčky... přijde Vám to adekvátní?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pak ale nechápu proč já nic ale do mé lodě tak šíleným způsobem? Jak jsem vidět, tak už to dostávám takovým způsobem, že už nemusím dělat nic protože nemám šanci nějak se z toho dostat. Vyberu si cíl kterému jsem mimo jeho dostřel. Vystřelím například 5 salv, minimálně ho poškodím a on mezi tím přijede na dostřel a 2 - 3 x střelí a jdu ke dnu. Co salva, to tisíce damage. Když letí 6 granátů, tak se minimálně 4 trefí. Já vystřelím 8 granátů a netrefí se ani jeden protože se šikovně rozprostřou kolem cíle :sick: . Nechápu to.

 

Asi jednoduše. Díky altu víš, že loď je 14km daleko. Tak nebudeš střílet 16km daleko. Teď jsi lama, uč se... ti co tě trefují se to už naučili.

Upraveno uživatelem PictusCZ
Přidána citace, aby bylo jasno, na co post navazuje
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi jednoduše. Díky altu víš, že loď je 14km daleko. Tak nebudeš střílet 16km daleko. Teď jsi lama, uč se... ti co tě trefují se to už naučili.

Bože!!!

Děkuji ti Zvedáku, je to tak jednoduché a tak do očí bijící, že jsem prostě na to nepřišel.

Upraveno uživatelem PictusCZ
Redakčně kráceno při úpravě vlákna :-)
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

PictusCZ, on 04 Apr 2015 - 09:57, said:

Jinak teď momentálně jezdím Independence v loadoutu 2x ftr + 1x DB.

 

Mám k tomu tři věci, rád bych na ně znal názor těch, co taky jedou CVčka:

 

a) Prospěl by tomu rebalanc DB, v současnosti jsou opravdu těžce pro srandu, s tou dmg co dělaj.

 

b) Přimlouval bych se za možnost moct si zvolit (při omezení nějakým capem co se týče "bodové hodnoty" letadel nebo kýho čerta) konfiguraci letek libovolně - namísto současné letky DB, která je na (slušně řečeno) exkrement bych měl radši třetí letku stihačů a jel čistě na stíhací ochranu...

 

c) Máte taky pocit, že rewardy za sestřely stihačkama pro CV jsou dost podhodnoceny? V bitvě jsem sundal 25 letadel, což víceméně odpovídá tomu, že jsem vykostil jednu celou loď typu Langley a skoro celou loď typu Indy (pokud se nepletu, tak Indy má v setupu 2xF/1xDB nějakých 18 letadel v letkách a nějakých 12 nebo kolik v hangáru v rezervě). Když nepočítám misi, tak jsem za to dostal "celých" 60k... při výhře a při tom, že jsem udělal ještě drobátko damage s DBčky... přijde Vám to adekvátní?

11 torpéd = 72,5k dmg

5 pum      =   2,63k dmg.

 

Včera se Saipanem.

Jediný užitek DB spatřuji v poměrně velké pravděpodobnosti zásahu DD (reset capu) a nalákání stíhací obrany (uvolnění cesty pro TB).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jinak teď momentálně jezdím Independence v loadoutu 2x ftr + 1x DB.

 

Mám k tomu tři věci, rád bych na ně znal názor těch, co taky jedou CVčka:

 

a) Prospěl by tomu rebalanc DB, v současnosti jsou opravdu těžce pro srandu, s tou dmg co dělaj.

 

b) Přimlouval bych se za možnost moct si zvolit (při omezení nějakým capem co se týče "bodové hodnoty" letadel nebo kýho čerta) konfiguraci letek libovolně - namísto současné letky DB, která je na (slušně řečeno) exkrement bych měl radši třetí letku stihačů a jel čistě na stíhací ochranu...

 

c) Máte taky pocit, že rewardy za sestřely stihačkama pro CV jsou dost podhodnoceny? V bitvě jsem sundal 25 letadel, což víceméně odpovídá tomu, že jsem vykostil jednu celou loď typu Langley a skoro celou loď typu Indy (pokud se nepletu, tak Indy má v setupu 2xF/1xDB nějakých 18 letadel v letkách a nějakých 12 nebo kolik v hangáru v rezervě). Když nepočítám misi, tak jsem za to dostal "celých" 60k... při výhře a při tom, že jsem udělal ještě drobátko damage s DBčky... přijde Vám to adekvátní?

O tom že DB jsou v podstatě na nic se ví (jediný reálný použití je zapálit, počkat až se opraví a poslat torpéda aby se zatopil). V nejbližší době by měli přidat AP bomby pro Dive Bombery (už je to ohlášené, stejně jako US BB a JPN CV). Pak třeba bude konečně užitečnej i ruční shoz bomb z DB, teď je prostě moc těžkej na provedení vzhledem k nulový odměně.

 

Sestřelování letadel je expově podhodnocený obecně, ani cruisery nedostanou moc expů za sestřelený letadla. Je to hodně diskutovaný na oficiálním fóru a tipoval bych si, že se to určitě změní.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

O tom že DB jsou v podstatě na nic se ví (jediný reálný použití je zapálit, počkat až se opraví a poslat torpéda aby se zatopil). V nejbližší době by měli přidat AP bomby pro Dive Bombery (už je to ohlášené, stejně jako US BB a JPN CV). Pak třeba bude konečně užitečnej i ruční shoz bomb z DB, teď je prostě moc těžkej na provedení vzhledem k nulový odměně.

 

Sestřelování letadel je expově podhodnocený obecně, ani cruisery nedostanou moc expů za sestřelený letadla. Je to hodně diskutovaný na oficiálním fóru a tipoval bych si, že se to určitě změní.

 

Jj to by bylo fajn, pak by mělo smysl se opravdu snažit o stíhací ochranu... a ty bitky s letadlovkama dostanou úplně jinej spád... přijde mi třeba, že hráči s CV totálně prdí na ochranu vlastních bombardérů před nepřátelskými stihačkami - jednoduše víceméně asi proto, že spoléhají na to, že protivník si taky radši někde bude chtít "nabouchat" DMG, než aby se prudil se sestřelováním nepřátelských letadel, když za to nemá pomalu ani suchý z nosu... O to větší je pak zábava se na to soustředit a jít po nepřátelských letadlech jak slepice po flusu :-)

 

A zvýšení rewardu za sestřely loděma by bylo dobrý k tomu, že by se křižníky konečně taky držely v tlupě... teď obvykle bitvy vypadají tak, že jedou tři samotný BBčka, od nich tak minimálně 5-6 kiláků (neboli daleko) nejbližší křižník, další křižníky se pižlají s nepřátelskými na opačným konci mapy a do toho se občas šikovně, občas méně připlete nějaký to DD...a když člověk jede v BB, tak mu nezbývá než dobře manévrovat a modlit se, aby vlastní AAčka něco trefily, protože jinak je v loji :-D

 

EDIT: Na druhou stranu pro egomaniaky dobrá šance, páč pokud se soustředíte na ochranu vlastních BB před šikanou ze strany bombardérů nepřátelského CV, budou vás nezřídka vynášet do nebes a chválit do halelujáááá :-D Takže kdo má CVčko, chuť a dost širokou židli (aby se tam naboostované ego vešlo vedle něj :-D), chutě do toho! :-D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jj to by bylo fajn, pak by mělo smysl se opravdu snažit o stíhací ochranu... a ty bitky s letadlovkama dostanou úplně jinej spád... přijde mi třeba, že hráči s CV totálně prdí na ochranu vlastních bombardérů před nepřátelskými stihačkami - jednoduše víceméně asi proto, že spoléhají na to, že protivník si taky radši někde bude chtít "nabouchat" DMG, než aby se prudil se sestřelováním nepřátelských letadel, když za to nemá pomalu ani suchý z nosu... O to větší je pak zábava se na to soustředit a jít po nepřátelských letadlech jak slepice po flusu 

To platí podle mě jen na menších tierech, max. na Independence, lidi který CV moc nebaví a hrajou je jen proto aby to vyzkoušeli se podle mě dál než na Independence nedostanou.  Teď mám Saipan a všechny bitky jsou pěkné, plné taktiky. A právě ta hra na kočku a myš chvíli po začátku bitvy o to kde budou stíhači bojovat aby jedna strana získala převahu se mi moc líbí.

 

Obecně musím říct, že mě CV dost baví, je to taková primitivní RTS, ale jedna CV dokáže udělat spoustu práce pro tým. Jak nepřátelský DD nadávají když nad nima zaparkuješ letku :devil:

 

Edit: doufám, že tohle bude ve hře :) Podle vývojářů nechtěj hybriby ignorovat, ale nejprve normální lodě. http://candamo.eu/Japon/barcos/portaise.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To platí podle mě jen na menších tierech, max. na Independence, lidi který CV moc nebaví a hrajou je jen proto aby to vyzkoušeli se podle mě dál než na Independence nedostanou. Teď mám Saipan a všechny bitky jsou pěkné, plné taktiky. A právě ta hra na kočku a myš chvíli po začátku bitvy o to kde budou stíhači bojovat aby jedna strana získala převahu se mi moc líbí.

 

Obecně musím říct, že mě CV dost baví, je to taková primitivní RTS, ale jedna CV dokáže udělat spoustu práce pro tým. Jak nepřátelský DD nadávají když nad nima zaparkuješ letku :devil:

 

Edit: doufám, že tohle bude ve hře :) Podle vývojářů nechtěj hybriby ignorovat, ale nejprve normální lodě. http://candamo.eu/Japon/barcos/portaise.jpg

Ad odkaz - fuj, co to je? :-D To je nějakej hybrid CV a cruiseru? Něco takovýho tuším bylo i v NavyFieldu, jezdilo se s tím celkem zajímavě, co se pamatuju :-D

 

Ad letadlovky - tos mi udělal radost, že to v hi-tierech je takhle, to se na Saipan těším zase o trošku víc, mě totiž v NFku tyhle přetahovačky o nadvládu taky bavily a tady mi tohle "koření" trochu chybělo, tak je fajn, že na vyšších to už je lepší a lidi hrajou víc takticky :-)

 

EDIT: MadDogCZ: Tak to pak opravdu nejsi egomaniak, ale světlá výjimka, kterou pak jsem ochoten v rámci možností jako BBčko chránit do roztrhání těla, aby jí nikdo neubližoval :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Načítání
×
×
  • Vytvořit...