Přejít na obsah

WOWs - První dojmy a zkušenosti


oresprut

Recommended Posts

Je to velký chaos!

Snažím se udržet se pouze v blízkosti lodě, kterou chci ostřelovat abych nemusel řešit několik útoků, které by na mně byly. Zpočátku se mi to daří ale pak se naráz objeví několik lodí a už to lítá v takovém množství, že něco odhadovat dopředu naprosto nestíhám. Jak dokážete sledovat třeba jenom 3 lodě, když nejsou zrovna vedle sebe? Dalekohledem je to přece nemožné, ne? Jo, a nedá se nějak nastavit, kam se mají otáčet dělové věže bez závislosti na to, kam se dívám?

 

Držet se u enemácké lodi blíž jak 8-10 km je riziko, že se na tu vzdálenost přiblíží další loď a jsi v háji.

Sledovat 3 lodě ? Minimapa a přes pravé tlačíto na myší zamkneš věže v jednom směru a rozhlídneš se. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Držet se u enemácké lodi blíž jak 8-10 km je riziko, že se na tu vzdálenost přiblíží další loď a jsi v háji.

Sledovat 3 lodě ? Minimapa a přes pravé tlačíto na myší zamkneš věže v jednom směru a rozhlídneš se. 

Dík, to jsem neznal tuhle fintu, to je moc potřeba. 10km je vzdálenost na kterou lze jakž takž účinně střílet ne?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Křižníky 10 km, BBcka 15 km. Jakkoliv blíž už si zahravas s ohněm a proti letícím salvami už nebudes moci učinění manévrovat. To je můj dojem. Nenutim ti ho. Ale já se k enemakum s křižníkem nebo BB víc nepriblizuju, pokud to není nutné.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Křižníky 10 km, BBcka 15 km. Jakkoliv blíž už si zahravas s ohněm a proti letícím salvami už nebudes moci učinění manévrovat. To je můj dojem. Nenutim ti ho. Ale já se k enemakum s křižníkem nebo BB víc nepriblizuju, pokud to není nutné.

Jo, tak nějak se to snažím dělat. Ovšem s tou Myogi se mi najednou nedaří nic trefit ani na kratší vzdálenosti. Ještě, že už jsem se jí zbavil. ;-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Také je dobré se naučit používat "ostrý obrat" (defaultně A a D)... Sice nedrží v krajní poloze (tedy kormidlo je vychýlené pouze dokud klávesu držíte) ale loď reaguje o mnoho rychleji než pomocí Q a E....

Sorry ale ostrý obrat je Q a E......A a D je mnohem pozvolnější :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dík, to jsem neznal tuhle fintu, to je moc potřeba. 10km je vzdálenost na kterou lze jakž takž účinně střílet ne?

 

Tak já se vždy pokud možno snažím držet někde poblíž svého maximálního dostřelu - třeba s BBčkem je nesmysl lézt na deset kilometrů, když sám dostřelíš skoro 15 - smázneš tak část výhody, kterou BBčka mají v podobě dostřelu... S tou Myogi - nevím moc co pořád myslíš tou "nemožností se trefit" - mně přijde, že se trefuje docela standardně, nicméně musím taky brát do úvahy, že k cíli letí jen šest granátů, což je něco jiného, než když ho zasype třeba 12, plus když je loď blbě natočená, jak jsem psal, šikmo čumákem k nepříteli a nikoliv pořádně bokem, tak je to trochu rozhozený... Když si to srovnám na pořádnou boční salvu, nemívám obvykle větší problém se s Myogi trefit. A na kratší vzdálenost (5-6 km) to včera s Myogi vypadalo tak, že jsem na druhou nebo třetí salvu zabil DDčko, pak jsem se otočil a na dvě rány zabil Phoenixe co měl asi půlku HPček... takže trefit se s tím rozhodně dá... Ale uznávám, že se člověk musí na střelbu trochu víc soustředit, než u nějakých cruiseroidních kropiček s rychlým reloadem a záplavou granátů letících na cíl...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to velký chaos!

Snažím se udržet se pouze v blízkosti lodě, kterou chci ostřelovat abych nemusel řešit několik útoků, které by na mně byly. Zpočátku se mi to daří ale pak se naráz objeví několik lodí a už to lítá v takovém množství, že něco odhadovat dopředu naprosto nestíhám. Jak dokážete sledovat třeba jenom 3 lodě, když nejsou zrovna vedle sebe? Dalekohledem je to přece nemožné, ne? Jo, a nedá se nějak nastavit, kam se mají otáčet dělové věže bez závislosti na to, kam se dívám?

 

Hele teď nevím, o které třídě lodí se bavíme, protože s každou by člověk měl jezdit trošku jinak, ale pokud jde o BBčka, tak ty mají půlminutový reload, na očumování kolem je tedy času dost, já si obvykle vyberu jeden cíl, který zasypávám palbou a ten sleduju obvykle v okamžiku, kdy si rovnám miřidla na další salvu... pak mám skoro 20 sekund  na to, abych sledoval ostatní.. a pokud se ti často stává situace "pak se naráz objeví několik lodí a lítá to v takovém množství" tak nevím, nevím co si přesně pod touto situací představit, ale pokud se s BB dostáváš do nějaké "nečekané" křížové palby, tak bych se zkusil zamyslet, jestli nějak blbě nejezdíš... jinak nevím... je potřeba prostě sledovat minimapu, okolí a podle toho zvláště v případě BB pečlivě plánovat, kam se hodláš vydat... jet někam stylem "tak to zkusim a když to bude blbý, zdrhnu" jde tak u DD a rychlejších cruiserů, u BB to obvykle moc nefunguje :-) Jinak taky možná za tím může být přílišné soustředění se na cíl, po kterém pálíš? To se mi taky zpočátku občas stávalo... tak jsem se upínal na cíl palby, že to bylo najednou "jééé, ostrov, jéé, kraj mapy, jééé jsem uprostřed enemáků a jsem v perdeli" :-)

 

Ad letadlovky - no tos neřekl nic novýho, že stihačky jsou v rámci tieru brutálně odstupňovaný, to už se tu řešilo x-krát, doufám, že v tomhle směru tam bude nějaký rebalanc, přece jen, je to ještě beta, beru, že lepší CV by mělo mít lepší fightery, ale aby měla Indy palebnou sílu 18 a Saipaní stíhačky měly 44 je trošku brutus nářez :-D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kongo ma dostřel kolem dvaceti km, Fuso pres 20. Blíž k nim jak na 15 km se svoji BB nedoporučuju. S Fusem mám takovou prapodivnou bilanci a moc me nebaví. Uvidíme, zda to pretrpim. Jinak sranda je, ze při střelbě z BB, pokud nejsi plně bokem, maji střely ze předních a zadních baterii dost rozdílné dráhy letu. A pokud nejsi navíc plně bokem, je to na delší vzdálenost na kekel. To je nevýhoda Myogi, co ma vpředu jen jednu baterii. Navíc pokud jste nuceni se rychle premerit na druhou stranu, ty zadní veze točí víc ji 180 stupňů a trvá to. Od Konga výše to je lepší. myogi ma na druhou stranu ještě celkem rychlost a v plně rychlosti ještě může celkem slusně "klickovat"

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jj to je pravda, s těmi drahami letu je potřeba počítat a pořádně se na tu střelbu srovnat...  co se týče popisovaného manévru - máš recht, že to s Myogi trvá, protože ta věž se v případě, že míří šikmo dopředu ve směru jízdy a ty chceš mířit na druhou stranu (řekněme, že předtím máš děla otočená 45° vlevo od osy jízdy, pak to přehodíš 45° vpravo), tak to je otočení o 270° a to chvíli trvá, na druhou stranu si řekněme, že tohle není úplně manévr, který bys měl dělat desetkrát za bitvu, já se osobně snažím s BB jezdit vždy tak, abych měl enemáky jen na jednom boku, a nekroutit se jak had... Ale vždy je to o konkrétní situaci, kterou je třeba řešit a ano, tohle prostě je u Myogi nevýhoda, to bezesporu :-)

 

Ad Q/E vs A/D - já osobně prostě na úhyby nebo na delší otáčky používám Q/E, na A/D jen drobně "ručně" koriguju směr, případně to používám při nějakým kličkování s DDčky. Ale večer to A/D vyzkouším :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Můj dojem

A+D je prudký obrat v plne rychlosti. Dokáže to dostat dělá do lepší palebne pozice ale bez snížení rychlosti a potřebujes na to prostor. Super na boj ale nesedí mi na torpéda.

Q+E je obrat se snížením rychlosti a zatočí to plynuleji, ale při nižší rychlosti na menším prostoru. Při otáčení v boji nepouzivam, ale na torpéda se mi to osvědčilo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Můj dojem

A+D je prudký obrat v plne rychlosti. Dokáže to dostat dělá do lepší palebne pozice ale bez snížení rychlosti a potřebujes na to prostor. Super na boj ale nesedí mi na torpéda.

Q+E je obrat se snížením rychlosti a zatočí to plynuleji, ale při nižší rychlosti na menším prostoru. Při otáčení v boji nepouzivam, ale na torpéda se mi to osvědčilo.

 

nesouhlasím :D

 

A+D i Q+E dělají úplně to samé, pouze začátek je jiný.... při stisknutí Q+E se kormidlo okamžitě roztočí jak kolo štěstí na doraz a tedy je počáteční obrat prudší.....A+D na doraz dojde také, ale později. A jelikoš při Q+E je prudší zatočení, tak samozřejmě je tam snížení rychlosti dané větším odporem vůči vodě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže v rámci efektu jsi jinak popsal ten stejný dojem, jen jinou mechanikou. Ve finále u Q a E se ta rychlost sníží odporem vody,takže ten obrat je ve finále na menším prostoru :) což plně koresponduje s mým dojmem :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže v rámci efektu jsi jinak popsal ten stejný dojem, jen jinou mechanikou. Ve finále u Q a E se ta rychlost sníží odporem vody,takže ten obrat je ve finále na menším prostoru :) což plně koresponduje s mým dojmem :)

I mírnější zatáčení A+D ti snižuje rychlost, jakékoliv zatočení loďku zpomalí :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A tady nesouhlasím já...

Při stisknutí Q/E se kormidlo začne pomalu pohybovat do nastavené polohy (1/2, full)... Při stisku A/D se začne okamžitě vychylovat (a to tak dlouho dokud klávesu držím)... Počáteční reakce lodi je rychlejší než při Q/E... Tak to vnímám já... :-)

 

Laicky řečeno při A/D začne loď zatáčet téměř okamžitě... Při Q/E je tam mírná prodleva... 

 

Ale jak jsem již předeslal, ať si každý používá, co mu vyhovuje... Nadhodil jsem to sem jenom jako tip... Každý nechť vyzkouší a posoudí sám, co mu bude vyhovovat... :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A tady nesouhlasím já...

Při stisknutí Q/E se kormidlo začne pomalu pohybovat do nastavené polohy (1/2, full)... Při stisku A/D se začne okamžitě vychylovat (a to tak dlouho dokud klávesu držím)... Počáteční reakce lodi je rychlejší než při Q/E... Tak to vnímám já... :-)

 

Laicky řečeno při A/D začne loď zatáčet téměř okamžitě... Při Q/E je tam mírná prodleva... 

 

Ale jak jsem již předeslal, ať si každý používá, co mu vyhovuje... Nadhodil jsem to sem jenom jako tip... Každý nechť vyzkouší a posoudí sám, co mu bude vyhovovat... :-)

Je vidět, že nejezdíš destra, tam bys ten rozdíl viděl jasně.......Q/E na full je ostrá a tečka :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak si říkám, co je špatně, když se čtyřkovým křižníkem jedu osmou bitvu v řadě proti šestkám. 

 

Nebaví mě to tak. 

1) Lodě mě berou na dálku, aniž bych je viděl. A z toho množství ran není těžký minout. 

2) Letadlovky jsou fajn. Tohle nemá nic na obranu a torpédům to neuhne.

3) Torpéda od čehokoli... neuhne se tomu. 

4) 6 děl má celkem páru, ale v kombinaci s reloadem...

5) Šestky mají páru. 2 salvy a je konec...

 

Něco tomu chybí. Až koupím Kongo, bude to asi to samé :/

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já se naučil používat pouze Q a E, ale stejně kolikrát ve válečné vřavě to zapomenu sledovat a jsem přetočený :)

 

a ještě jedna věc, pokud má někdo problém trefit torpédem, tak je na to jednoduchý návod :)

 

Samozřejmě že nejlepší je použít zaměření přes X, ale protivník nesmí nic udělat a tupě plout dál :)

 

Takže zbejvaj 2 věci...

 

Připlout blíž - sebevražda a che to schopnosti, nebo torpdéda vypustit mimo ideální výseč, já vždy pouštím o délku výseče vlevo a vpravo ( pokryje to oba možný způsoby uhnutí )...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem si chtěl nechat Independence, ale pořád jsem teď potkával Saipany a ty letadla jsou tak pomalé... tak jsem ji dnes prodal a kapitána poslal do Saipanu. Za free expy jsem alespoň koupil ty lepší stíhače a ve 4 hrách jsme byl 3x proti Rangeru :-D No co člověk nadělá...

 

Ale protože ještě nemám lepší flight control, tak mám 1 stíhače + 1 DB + 1 TB a co mě hodně zklamalo je, že dmg ze zapálení a zaplavení se nezapočítává do vašeho výsledku. Krásně jsem si načasoval útok DB na zapálení a až se to Fuso uhasilo, tak dostal torpéda, takže mu to zaplavilo 30k dmg a ve výsledku po bitvě po tom ani stopa :-(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Načítání
×
×
  • Vytvořit...