Aaron Goldstein Odesláno Leden 22, 2014 Share Odesláno Leden 22, 2014 Jenže tohle není letadlo a kromě throttle je tam ještě collective... V reálu to vypadá jako ruční brzda... A pilot helikopotvory drží jednou rukou cykliku (ten klacek co vypadá jako knipl) a druhou kolektiv... Na kolektivu bývá plyn ale regulance plynu nevyžaduje extra jemnost.... Ale kolektiv vyžaduje jemnost a plynulost... To na klávesnici nedocílíš.... K těm ovládacím prvkům helikopotvory.... Nožní pedály řídí úhel náběhu (úhel naklopení listu vrtule, pod kterým se zařezává do vzduchu) vyrovnávacího rotoru a tím je řízena rotace vrtulníku kolem svislé osy. Kolektiv se nazývá podle toho, že jím lze "kolektivně" měnit úhel náběhu všech listů hlavního rotoru najednou a tím vyvolávat stoupání vrtulníku ve směru normály hlavního rotoru, při přitažení kolektivu nahoru vrtulník stoupá. Kolektiv bývá spřáhnutý s ovládáním plynu. Kolektiv je umístěn vlevo vedle sedačky pilota a vypadá jako ruční brzda v autě. Cyklika se nachází před pilotem a je podobná řídící páce letadla. Pomocí cykliky je zvyšován úhel náběhu příchozího listu a snižován úhel náběhu odchozího, úhel náběhu se tedy mění cyklicky. Vyvolává se tím složka síly směřující ve směru letu, která umožňuje pohyb vrtulníku vpřed, je to v podstatě stejné, jako by se rotor nakláněl. Migi 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lynx_cz Odesláno Leden 22, 2014 Share Odesláno Leden 22, 2014 Cykliku na joystick... pedály na rotaci joysticku.... Ale kam s kolektivem??? Pokud nemáš joy se samostatnou plynovou pákou (jako např Hotas) tak se ta helikopotvora řídí na joyi dost divně... Nehledě na to, že když dáš kolektiv na plynovou páku, tak kam pak dáš plyn??? Aaron to popsal hezky. Jinak je to o joy, např Saitek x52 má několik možností na ovládání plynu na plynové páce (viz spoiler) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CharlieV Odesláno Leden 22, 2014 Share Odesláno Leden 22, 2014 Aaron: no já vždycky lítal helikopotvory se zjednodušeným modelem - na joyi cyklika (teda klopení do stran) a ovládání zadní vrtule (točení kolem osy), na klávesnici stoupání/klesání (protože jestli to ovládalo throttle nebo listy mi je srdečně jedno). Když sem chtěl letět rychlejc, tak sem víc klopil dopředu a víc throttloval :) Jak říkám, kompletní simulaci fakt nepotřebuju, mě jde o to smažit enemáky, ne se půl hodiny patlat v předstartovní přípravě a přepínat milion čudlíků na věrně nasimulovaný palubní desce. To nechám Kanárovi :tongue: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lynx_cz Odesláno Leden 22, 2014 Share Odesláno Leden 22, 2014 To je nadšenec..... zdroj: http://hexus.net/gaming/news/pc/11238-motion-sickness-living-room-dreamflyer/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CharlieV Odesláno Leden 22, 2014 Share Odesláno Leden 22, 2014 Na nadšence tam má málo monitorů a budíků - správně by měl mít alespoň osm obrazovek a horizont, výškoměr... kámoš měl v práci takovýho maniaka, co lítal Šturmovika a byl prakticky obloženej obrazovkama. A tyhle minibudíky sem taky někde na netu našel :ohmy: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lynx_cz Odesláno Leden 22, 2014 Share Odesláno Leden 22, 2014 Jj, tam šlo spíš o tu konstrukci....... tohle je lepší http://www.mycockpit.org/photopost/showphoto.php?photo=5941&title=volair-sim-with-saitek-pro-flight-avionics-panel&cat=535 domácí dílna Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rttw Odesláno Leden 22, 2014 Share Odesláno Leden 22, 2014 Tak kdo dá ve WT tohle :biggrin: http://www.stream.cz/nejnovejsi/extremni-vyzva/10001226-marek-hyka-dechberouci-akrobaticky-kousek Samo že nadsázka,tak přemotorované éro tu není. Všiměte si toho zajímavého optického klamu u pojíždějícího letadla po přistání. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kanár (NIHIL) Odesláno Leden 22, 2014 Share Odesláno Leden 22, 2014 Mě stačí tohle k radosti: [/url]">http://http://postimg.org/image/hrxyo0j8j/full/'> Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Morte_ Odesláno Leden 22, 2014 Share Odesláno Leden 22, 2014 Letecká škola boje a BnZ http://www.novinky.cz/koktejl/325267-jedinecne-zabery-co-vidi-sokol-kdyz-lovi-korist.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest B1gT0m Odesláno Leden 22, 2014 Share Odesláno Leden 22, 2014 podle zvuku bych řekl, že to je nějakej proudovej sokol Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rttw Odesláno Leden 22, 2014 Share Odesláno Leden 22, 2014 Normálka, když prdneš kameru na RC větroň tak je zvuk skoro stejnej. No, nemá to lovení zrovna lehký. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lynx_cz Odesláno Leden 25, 2014 Share Odesláno Leden 25, 2014 Proč mi skoro každý letadlo při reálném ovládání "samo" startuje a jde skoro do svíčky? Proč mi tam furt nějakej skřítek vysunuje a zasunuje klapky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zoltar Odesláno Leden 25, 2014 Share Odesláno Leden 25, 2014 Proč mi skoro každý letadlo při reálném ovládání "samo" startuje a jde skoro do svíčky? Proč mi tam furt nějakej skřítek vysunuje a zasunuje klapky? neni to zaplym instruktorem? jestli teda myslis "realistic battles", da se to vypnout v nastaveni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lynx_cz Odesláno Leden 25, 2014 Share Odesláno Leden 25, 2014 Hraju jen RB a občas FRB, mám na mysli nastavení ovládání. Ve "zjednodušeném" mám instruktora vypnutého, ale používám "realistické" ("úplné" jen někdy) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PRASOLET Odesláno Leden 28, 2014 Share Odesláno Leden 28, 2014 chci se zeptat za jaké 3ranky němce lítáte. Nějakou dobu už lítám 2 a chtěl bych přesedlat na 3. Jedná se o arkádu. V 2 ranku tam mám 109E3, 110, 109F2, He111-H3, Ju87-D5,Do217. Asi si nechám He111-H3 jelikož to má dobrou nalož bomb a ta H6 má opravdu odpornou kamufláž. Myslím, že asi F4,F4 trop,Fw190-5,He111-H3 a pak nevím, měl jsem hodně rád Ju87-D5 jelikož má kanony ale na vyšších rancích je to pomalé a neobratné, ty verze s těmi megakanony pod křídly neznám a asi mě to moc nebere. Tak uvažuju nějaký dornier217 a Me410. Ty neznám ale je tam Me410 se 4 kanony a to vypadá zajímavě. Je G2 o moc lepší než F4? Dík za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CharlieV Odesláno Leden 28, 2014 Share Odesláno Leden 28, 2014 Kanonovka je dobrej troll na bombardéry (stejně jako ta D-5 pod ní), taková Me-410 Light :tongue: Jinej Tier 3 nelítám, ale ve dvojkovým setupu mám obě 109, Dorniera, ty dvě Stuky a jako doplněk do počtu topovou He-112. Kanony sou prostě kanony. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PRASOLET Odesláno Leden 28, 2014 Share Odesláno Leden 28, 2014 No já lítám hlavně arkádu a mám za všechny národy vždy 3-4 stíhače, bombardéra a nějaký heavy fighter a střemhlavý bomber pokud to jde. u všech národů mam vyexpené posádky a specializace a u bombardéru i střelce, ne vše na max ale dost. Jen mě zaráží že poslední dobou sundám třeba v průměru v arkádě 6 -10 stíhaček a nějakou příjdu a dostanu 20tis. Vemu bombardéra pokrosím bunkry něco naházím na letiště a základny a je 40tis doma. Takže za sestřely je málo a za statické pozemáky fest. Pak každý bombarduje. Momentálně hraju tak, že čekám na našimi základnami až přiletí nepřátelské bombardéry, sundám je a většinou pak vyhrajeme. Takže uvažuju, že si možná u amíků vemu 2x B17 a tralala trolit peníze :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rttw Odesláno Leden 30, 2014 Share Odesláno Leden 30, 2014 chci se zeptat za jaké 3ranky němce lítáte. Nějakou dobu už lítám 2 a chtěl bych přesedlat na 3. Jedná se o arkádu. V 2 ranku tam mám 109E3, 110, 109F2, He111-H3, Ju87-D5,Do217. Asi si nechám He111-H3 jelikož to má dobrou nalož bomb a ta H6 má opravdu odpornou kamufláž. Myslím, že asi F4,F4 trop,Fw190-5,He111-H3 a pak nevím, měl jsem hodně rád Ju87-D5 jelikož má kanony ale na vyšších rancích je to pomalé a neobratné, ty verze s těmi megakanony pod křídly neznám a asi mě to moc nebere. Tak uvažuju nějaký dornier217 a Me410. Ty neznám ale je tam Me410 se 4 kanony a to vypadá zajímavě. Je G2 o moc lepší než F4? Dík za rady Ten FW 190 ti bude tahat Bf 109F4 /trop o něco výš co se týká BR.Ale Me410 pokud myslíš poslední B-6/R3 ti je potáhne úplně jinam. Ta už může padnout do éry 5 a teoreticky i proti nižším jetům . Já mám Me 410 všechny ale přiznám se že tu poslední jsem si ještě do bitvy vytáhnout netroufl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miooo Odesláno Únor 2, 2014 Share Odesláno Únor 2, 2014 zdar, ako su na tom letove modely Bf 109tok v historickych bitkach? budu sa este menit, alebo uz su fo finalnej forme? dost sa v hb trapim. obcas mam pocit, ze tieto lietadla oproti konkurencii zaostavaju vo vsetkych parametoch. dufam, ze sa za tuto otazku nerozputa hned flame na moju adresu, aky som noob a preco nehram arkadu.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BlackR0se Odesláno Únor 2, 2014 Share Odesláno Únor 2, 2014 zdar, ako su na tom letove modely Bf 109tok v historickych bitkach? budu sa este menit, alebo uz su fo finalnej forme? dost sa v hb trapim. obcas mam pocit, ze tieto lietadla oproti konkurencii zaostavaju vo vsetkych parametoch. dufam, ze sa za tuto otazku nerozputa hned flame na moju adresu, aky som noob a preco nehram arkadu.. No...pred patchom s nimi bola hrať jedna báseň boly vyrovnaní superi spojencov.Teraz?Ked ti môžem poradiť nehrať ich okrem F4 ta akože "uprava FM" je na smiech Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kanár (NIHIL) Odesláno Březen 9, 2014 Share Odesláno Březen 9, 2014 Všimli jste si, jak složitý zaměřovací sytém pro zadního střelce měl Me-410 ? To vypadá, že to byl nějaký optický dálkoměr snad. Našel jsem pár fotek ale žádný popis toho zařízení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Aaron Goldstein Odesláno Březen 9, 2014 Share Odesláno Březen 9, 2014 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kanár (NIHIL) Odesláno Březen 9, 2014 Share Odesláno Březen 9, 2014 Tak to jsem našel také. Jenže tomu moc nerozumím protože je to anglicky a nezdá se mi, že tam je něco o té optice. Tady je jen mechanika. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest B1gT0m Odesláno Březen 9, 2014 Share Odesláno Březen 9, 2014 celý ten systém je mechanický převod z kabiny na kulomety. Optická jsou pouze mířidla, stejně jako u všech tehdejších strojů... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kanár (NIHIL) Odesláno Březen 9, 2014 Share Odesláno Březen 9, 2014 To je jasné ale jde o to, že to vypadá, že je optika na každém tom rameni a to by pak měl být optický dálkoměr. Pokud je pouze jeden "dalekohled", tak se vzdálenost tehdy měřit nedala. Proto se dělaly ty dalekohledy dva a hodně od sebe vzdálené. Třeba ty uši na tanku T29, tam je to také. Každé ty velké parohy, které používají velitelé a nebo dělostřelečtí návodčí jsou vlastně dálkoměrem. No, a na tomhle letadle mi to připadá, že to tak je také ale nejsem si tím jistý protože jsem neměl dost podrobnou fotku a ani jiný nějaký popis. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.