Přejít na obsah

Odpovede vývojarov


kubo4747

Recommended Posts

15.6.

- Storm vysvětluje statistiku potenciálních přijatých dmg: Je to součet průměrných (tabulkových) poškození všech zásahů (i nepenetrujících). (snad je to pochopitelný takhle, je tam ale i delší vysvětlení)
- v 8.6 budou všechny typy vozidel dostávat stejný počet xp za udělený dmg
- armor, který v reálu mění tloušťku hladce (představte si kapku) a ne plátovaně, je ve hře simulován jako několik vrstev různé tloušťky
- zřejmě nebude zvýšen počet xp za rozdané potenciální dmg
- nyní není dostatek vozidel pro druhou francouzskou td větvi
- RU251 zřejmě nepřijde v létě
- Leopard 1 nedostal žádný tajný nerf příjmů
- je možné (když bude dostatek dat a jestli bude izraelská větev) tak bude zavedena zajmutá IS-3, vyzbrojená něčím jiným než BL-9. Konkrétně by se mohlo jednat o izraelský prémiový tank s dělem D-25T, 250mm čelním pancířem a motorem z T-54 (SS: otázka přišla z izraelské komunity)
- je příliš brzo na to říct, jaké mapy budou v 8.7
- T-35 se plánuje zavést jako prémiový/promo tank
- ZiS-4 a S-60 mají stejné balistické vlastnosti, čínské dělo 55-57FG není klonem ani jednoho, práce na něm začaly až v roce 1959
- SerB nepovažuje změny ricochetu u HEAT munice jako buff

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

14.6.

- FV4202 bylo změněno stejným způsobem jako ostatní tanky (hráč si stěžoval, že je méně přesný než by měl být)

 

By mě zajímalo co z toho tanku bude po snižení normalizace u APCR už ted to stoji za starou bačkoru a nechcu radsi videt co to uděla po normalizaci, kdyz se clovek nemuze spolehnout ani na zlatou munici.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

17.6.

- Q: “Nemáte strach, že se hráči naštvou, pokud jejich přání nerfu artyn nebudou vyslyšena?” A: “Megalomanie je nepříjemná. Dávejte na sebe pozor.”
- SerB ohledně odrazů vysoko kaliberních děl artilerie od tenkých povrchů: “No, 8 palcové námořní granáty se odrážely od 25mm tlustého pancíře křižníků, a co?”
- úhel odrazu pro HEAT je 80 stupňů, normální úhel odrazu je 70 stupňů
- vývojáři mají dostatek sovětských těžkých tanků pro 7 nových větví, ale tolik jich přidat neplánují
- zatímco účty pro WoT, WoWp and WoWs budou sjednoceny, klany sjednoceny nebudou
- v 0.8.6, princip mechaniky maskování keřů zůstane stejný, protože to je vhodnější řešení
- systém maskování bude kompletně předělán, ale ne brzy
- Q: “V souvislosti s nerfem prémiové munice, bude buffnuto top dělo tanku 59-16?” A: “Nehrajte 59-16 s top dělem”
- představení klientské fyziky: “až to bude, tak to bude”
- vývojáři se snaží neimplementovat skilly/perky, které by měly stejný efekt jako hlavní skilly
- specifické skilly/perky pro jednotlivé národy možná budou implementovány, ale ne teď
- Vickers MBT a Vijayanta? “bez komentáře”
- vylepšený Type 59 s lepším pancířem a novým dělem nebude implementován, současné Typy 59 jsou dostačující
- moderní mapy (např. s moderní architekturou) jsou vývojáři záměrně zamítány
- SerB ohledně “free to win” principu: “Zlato neposkytuje žádnou výhodu v bitvě. V postupu hrou ano. A bude tomu tak i nadále. S tím nic neudělám.” A ohledně rozdílu mezi posádkou vyexpenou za kredity a goldy, SerB dodává: “Vždy si můžete posádku vytrénovat v bitvách. Pokud jste líní, nic s tím neudělám.” To stejné se týká i odemykání modulů – mohou být odemknuty za pomocí klasických nebo free expů.
- voda nemá na granáty žádný vliv, něco málo bude předěláno, ale ne brzy
- tank neztrácí HP nárazem do vraku jiného tanku. Pokud máte ten pocit, pravděpodobně jste narazili do ještě živého tanku a zprávy o tom byly hrou dodány ve špatném pořadí
- asistenční bonus za potenciální poškození nebude implementován (SerB: “čekám na dobu, kdy hráči budou žádat bonus jen za stažení samotné hry”)
- žádné plány ohledně čtyřčlenných čet
- žádné mody jako takové nebudou implementovány do klienta. SerB ale připouští, že si WG nějaké nápady může „vypůjčit“.
- Deadeye perk ovlivňuje šanci na zapálení, ale jen nepřímo (navýšením šance na zásah motoru), sám o sobě šanci na zapálení nezvyšuje.
- rychlopalné kanony mají sníženou šanci k zapálení motoru kvůli kompenzaci toho, že každý zásah může zapálení způsobit
- prémiová vozidla nejsou srovnatelná se stock tanky daného tieru – jsou o něco lepší, ale elitní vozidla daného tieru musí být lepší

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

podle Storma, 25% haluz faktor byl zaveden aby hra byla více realistická a zajímavá

 

Kristepane!!! Já to tušil, že WG si myslí, že bez haluzí by to hrálo méně hráčů. Podle jejich blbé teorie to lamky hrají jenom proto, že občas něco trefí a nebo i zničí a že bez haluze by to nezvládli. :wallbash:

Kánáre.Neříkej mi,že sem tam nepočítáš s haluz faktorem,který ti pomůže.Kdyby byl každý zásah automaticky průstřelem,hrálo by se jenom ze stroji,které dávají nejvyšší poškození.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kánáre.Neříkej mi,že sem tam nepočítáš s haluz faktorem,který ti pomůže.Kdyby byl každý zásah automaticky průstřelem,hrálo by se jenom ze stroji,které dávají nejvyšší poškození.

Nepočítám s haluzí ale počítám s tím, že se trefím pokud mám dobře zamířeno. Abych počítal s tím, že enemák mě netrefí, tak to bych asi nebyl tam, kde jsem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

19. 6.

SerB sa prepol do troll módu, a začal trollovať záplavu artinárov ktorý začali "spamovať" vývojarsku sekciu.

- "red screen of death" (červená obrazovka smrti ?), je zrejme späť s 8.6, stáva sa to v sniper móde, pričom system redukcie automaticky nastaví všetky graf.
nastavenia na minimum a potom hra spadne. Serb: "Pošli ticket na support"

- Ceny munície boli vyvážene nielen na základe ich poškodenia a priebojnosti, ale tiež na základne typu zbrane ktoré sa používaju. To je dôvod prečo (slabšie)
goldové náboje v KV-5 sú drahšie než (silnejšie) goldové podkalibr. náboje v KV-4

- Vývojari si nemyslia že prémiové vozidla tier 8 s obmedzeným matchmakingom budú trpieť na tier 9 arty.

- Dalšie opatrenia na obmedzenie množstva artiek? (SS: ruský server hlási rovnaké arty bitky 5vs5 ako predtým)
SerB: "Ak to bude potrebné"

- V súčasnej dobe je možné predpokladať, že tier 10 arty je vyvážená tieru 10 tankom.

- Q: "Všetky zbrane majú teraz v podstate rovnakú presnosť"
A: "To je hrozné..." (fixative: trolling 100%)

- Q: "Príliš veľa požiarov je spôsobených presnými delami..."
A: "To je hrozné..."

- Q: "Nefungujú žiadne módy!"
A: "To je hrozné..."

- Q: "Priest bol presunutý o tier nižšie, wtf?"
A: "To je hrozné..."

Hráč Vesil: "Prestávam hrať hru!" SerB: "To je hrozné..."
Hráč Vesil: "Nemáš veľa slovíčok" SerB: "To je hrozné..."
Hráč LordStuped: "Robíš si srandu z hráčov ktorým sa nepáči tento patch" SerB: "To je hrozné..."
"FPS výrazne klesli" SerB: "To je hrozné..."

- fixative: "SerB je hrozný"

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

19.6. - zbytek


- indikátor penetrace funguje automaticky, není nutné jej manuálně nastavovat
- dynamická kamera funguje dobře: “můžete ji vypnout, pokud chcete”
- Q: “Proč jste se rozhodli neimplementovat britské arty se zásobníky?” A: “Protože v tomto patchi přidány nebyly.” (SS: nejsem si jist, co tím chtěl SerB říct, asi ho jen poslal někam, každopádně, britské arty se zásobníky se v leaknutém technologickém stromě neobjevily)
- je možné, že se objeví různá nastavení zvuku pro 2.0, 2.1 a 5.1 systémy
- škubání zaměřovače v blízkosti vraků tanků je pravděpodobně způsobeno dynamickou kamerou
- 8.7 bude malý patch, obsahující pouze nový obsah (vozidla, mapy), žádné technické změny. SerB potvrdil, že 8.7 představí britskou artilerii.
- vývojáři nebudou schopni vyhodnotit důsledky patche 8.6 do doby než vyjde 8.7 (SS: 8.7 tedy přijde brzy)
- průměrná délka bitvy je cca 7 minut, to se od vydání hry prakticky nezměnilo
- vývojáři zvažují přidání T58 (T57 Heavy s 155mm dělem) – ne jako odměnu za CW kampaň, ale jako klasický tank – ale SerB tvrdí, že je těžké jej vybalancovat (je OP)
- animace vyhazování nábojnic možná bude přidána, “až to bude, tak to bude”
- Westfield byl pozměněn, byl to záměr
- možnost prodat SP za zlato možná přijde až po pacthi 8.7 – je nutné nejdříve implementovat vhodný mechanismus. “Mechanismus není komplikovaný, ale jde o peníze, musí tak být důkladně otestován.”
- SerB ohledně artilerie: “Byla vytvořena k ničení těžkých tanků a těžce obrněných stíhačů tanků. Změny byly provedeny tak, aby byla redukována efektivita vůči rychlým tankům, ale aby byla zachována právě funkce ničitele těžkých vozidel.”
- SerB si nemyslí, že se rozložení dopadu střel uvnitř kruhu bude ještě měnit
- v současnosti je většina vyvíjených map založena na exotických oblastech tak, aby mohly být využity v CW mapě. Budoucí mapy budou více tradiční, např “sovětské město v zimě”
- 0.8.6 neobsahuje žádné “skryté” změny v mechanismu hoření motoru
- SerB si myslí, že FCM50t si v 0.8.6 vede dobře, hráči se jej akorát musí naučit hrát jako střední tank, ne těžký (je to opak Superpershinga)
- “jarní” camo nebude implementováno
- nebude žádná “art of war” soutěž (RnR: nemám tušení, o co se jedná) pro arty, protože vývojáři chtěji arty omezit a ne nabádat hráče k jejímu častějšímu hraní
- je nepravděpodobné, že by se druhá linie německých TD objevila v nějakém blízkém patchi, ale pravděpodobně přijde před čínskou artilérií
- MM mechanismus se v 0.8.6 nezměnil
- přesný procentuální efekt maskovací sítě nebude odhalen (není jisté, jestli v 0.8.6 dává 25 procentní bonus)
- Storm pracuje na článku ohledně nového systému kamufláže
- není možné odstranit možnost zapnutí/vypnutí dynamické kamery, protože to by znamenalo přenést výpočty pohybu kamery na servery. Kdyby tato změna nastala, vypnutí dynamické kamery by pak umožněno nebylo.
- množství granátů v tanku nemá žádný efekt na jeho charakteristiky. Je to záměr, aby hráči nenastupovali do bitev jen s malým množstvím nábojů a nepoškodili tak vlastní tým tím, že jim v průběhu bitvy náboje došly
- je možné, že jeden z nadcházejících patchů bude obsahovat nějaký prostředek ke zlepšení bezpečnosti účtů
- portál worldoftanks.ru je navštěvován méně než jedním procentem aktivních hráčů
- zlaté spotřební doplňky za polovinu ceny jsou experiment (SS: pokud budou mít úspěch, cena na nové hodnotě pravděpodobně zůstane)
- bude pokračovat přidávání funkcí některých modů
- další nerfy T9/10 artilerie? “Pokud to bude nutné. My rozhodneme, co je nutné.”
- vývojáři nepovažují francouzskou prémiovou arty (LeFH) za přímo nerfnutou, nebude tak možné ji prodat za zlato
- Storm tvrdí, že zvuky odrazu granátu od tanku byly ve skutečnosti ještě více “mdlé”, tank nemá “zvonit”
- mechanismus maskování keřů nebyl oproti 0.8.5 změněn
- rebalanc lehkých tanků (v souvislosti s novou T9/10 artilérií) není plánován
- posunutí věže tanku E-100, které bylo považováno za příliš výrazné, bude znovu prozkoumáno, má to ale velmi malou prioritu
- v 0.8.6 je druhý odraz náboje stále nemožný
- vývojáři sledují efekt různých herních změn na množství lidí, kteří kupují zlato
- existovala druhá varianta Superpershinga, ale vývojáři implementovali tu, ke které měli více dat
- 10 procentní hranice pro fungování perku Adrenaline Rush nebde zvýšena
- podle SerBa se může zmiznutí tanku vteřinu poté, co byl spotnut, klidně stát, není to ani bug, ani změna v 0.8.6
- systém úkolů na test serveru (SS: ta věc, kdy jste po bitvě dostali nějakou odměnu bůh ví za co) byl jen experiment
- možnost zmrazení účtu (včetně běhu prémiového účtu) nebude zpřístupněna nikterak brzy – a pokud se někdy objeví, tak jen velmi omezeně. O zmrazení jen prémiového účtu bez zmrazení účtu samotného není ani uvažováno
- v současnosti je víceúrovňová voda (SS: jezera v různých výškách, vodopády) technicky možná, ale nebude zavedena nikterak brzy
- pancíř Black Prince nebyl v 0.8.6 změnen
- možnost “prodeje tanku za goldy” bude zpřístupněna jen velmi výjimečně v případech, kdy budou vlastnosti vozidla významně změněny
- top věž Conqueroru je balancována (SS: hráč si stěžoval, že je v mnoha aspektech horší než ta základní, SerB odpověděl, že musí brát v potaz její naúhlování a fakt, že může nést silnější dělo)
- sovětské dělo D-5T-85BM má 10 ROF (RnR: rate of fire, ran za minutu) na T-34/85, 11,11 ROF na T-43 a 10,53 ROF na T-44, zřejmě je to záměr
- SerB tvrdí, že “skill MM” (nezáleží, na jakých statistikách postavený) je technicky možný (SS: ale to se nestane)
- k získání ocenění “expert” není nutno zničit i prémiová vozidla daného stromu proto, že některá z nich je prakticky nemožné na randomu potkat
- premiové náboje pro Konisch dělo byly “prodány” automaticky během implementace patche, protože vývojáři je chtěli nerfnout, přidali je tak na seznam automaticky prodaných nábojů, nicméně nakonec na nich žádné změny neprovedli
- otevřená vozidla mají větší dohled než ostatní vozidla jejich třídy
- nějaký idiot udělal video, ve kterém používá zakázané módy a postnul ho do vývojářského vlákna. SerBa tím zjevně potěšil
- SerB tvrdí, že pletivo na Panzer IV Schmalturmu nefunguje jako představný pancíř, je možné, že se to změní, až budou předělávány všechny modely tanků

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

20.6.
-vývojáři zkoumají problém s MM (SS: některé arty to hází proti heavy)
- VK4502 nedostane buff, podle SerBa ho nepotřebuje
- zaměřovací kruh zřejmě nepůjde vypnout/zapnout
- kolizní model letadel na letišti je v pořádku
- SerB si nemyslí, že arty jsou pro nováčky nejnáročnější typ tanku
- SerB si myslí, že nyní bude mnohem méně hráčů expit a zkoumat artyny – a to je dobře
- na otázku, zda se z hlediska zákonů "goldy" počítají jako měna, serb odpovídá: bez zacházení do právnických detailů, goldy jsou herní platidlo sehnatelné za opravdové peníze. Nemají zádný vztah k zlatu jako kovu, vyjma převzatého názvu
- zpoždění mezi spotem a dobou kdy se rozsvítí žárovka (šestý smysl) nebude sníženo
- snížený rozptyl střel – finální rozhodnutí, nebude odebráno
- SerB reaguje na „arty je příliš slabá“ fňukny: „Právě teď arty-lamky budou odrazeny. Až se to stane, zas tady budou stížnosti na OP arty.“
- nebude zavedena možnost vyměnit tier 10 za jiný tier 10
- další lokality v Asii budou také uvedeny jako mapy

bonusová otázka bude nějaký speciál k datu 22.6? (musím říct, že nevím jaký rok a událost myslel, 1941 nebo 1944)
A: Nestydíš se ptát na takové věci?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

priest byl vzdycky pruser... 

co je s nim spatne ? :) 

Prohodili ho s M37. Takže mám na III. tieru arty s 19,5 k expů úplně k hounu. A hlavně to je změna na poslední chvíli, on si toho všimnul Mantavirus, tak jsem po tom pátral a je to tak. V plánovaných změnách měl být M37 na III. a Priest na IV. tieru. Ve finále je to ale zcela nelogicky obráceně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A já se zase divím že těm ubrekánkům SerB vůbec odpovídá...

To já taky, ale má je prostě nechat bez odpovědi. Takhle je akorát víc nasírá. A ať už to dělá vědomě nebo ne, obojí o něm cosi vypovídá.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi je to jeho práce a tudíž je za ni placený a jestli ano, tak to dělá docela blbě protože kdyby se takto choval například prodavač zeleniny, tak si tam nikdo nekoupí ani kilo brambor.

 

Pokud by neměl zákazníky, kteří si sice vždycky po novém zavezení zboží zanadávají, že se jim ta zelenina v tom kšeftě nelíbí, ale kupujou a žerou to dál :-D :-D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit...