Přejít na obsah

Odpovede vývojarov


kubo4747

Recommended Posts

 

First: A player, that wins 15 battles in any vehicle in one day (not in a row, just so) recieves one day free premium account. The counter resets around 4 AM.

Second: A player, that deals more than 3000 damage per battle, gets twice XP for that battle. Again, on any machine.

Not sure how about you, but I deal over 3k pretty often on my Ferdinand. And what is the EU server getting? Oh, that’s right. No miniquests for you, western capitalists!

doufám, že to zavedou už brzy, at my hráči, kteří někdy musí vyhrat celou bitvu sami...

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Tak první nový 10 tier tank, který bude jenom na cw byl odhalen, bude vypadat ůplně stejně jako E-75

-tady máte údaje o tom tanku

 

45xn.png

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

-SerB ohledně noobů: “Každý noob (až na pár soudných výjimek) sám sebe považuje za vynikajícího hráče a to, že nedokáže zničit každého ve hře, je důsledkem konspirace.”

 

 

 

Tohle je lež (jako spousta jiných od WG) ať si czNemesis a jemu podobní myslí co chtějí. Balance w/l je zjevná stejně jako zmatený mm a jeho ovlivňování.

Možná to nefunguje na CW ale na publicu je to do očí bijící.

Jednu hru čtyřikrát neprostřelím s T110E5 E-100 na pět metrů goldama (4:15) a druhou s KT goldama projde do E-100 úplně všechno (6 zásahů) na 150 metrů (15:2)? Takže já jsem noob, KT má větší pene než T110E5 a dneska je 31. února.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

- zvuky jsou v pořádku, další zvukové efekty byly odloženy, ale budou implementovány

 

 

Tohle může odpovědět jen člověk, co je ducha mdlého. Zvuky - hlavně zásah obdržené střely do vašeho tanku je tak doku*vený, že horší už to být opravdu nemůže. Respektivě, nyní to vyjde úplně stejně, jako když hrajete bez zvuku.

 

 Já tady 2 dny zpět četl, že vyvojáři jsou nespokojeni se zvuky v 8.6 - hlavně odrazy a zásahy střel a budou se předělávat. Tak kde je ta jejich pravda ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

27.6.

- MM je rozbitý (v jednom týmu jsou těžké tanky, v druhém artilerie stejné úrovně)? “Strašné…” (RnR: SerBovi je to asi šumák)
- druhá větev francouzské artilerie zatím plánována není
- po patchi 0.8.6 se množství bitev odehraných za artilerii snížilo “několikanásobně”, “mnoho” hráčů svou artilerii prodalo, podle SerBa jde vše podle plánu
- Japonská větev: “až to bude, tak to bude”
- v budoucnu budou ploty penetrovatelné, ale budou způsobovat snížení penetrace procházejících granátů
- T58 je OP dokonce i pro 10. úroveň
- SerB tvrdí, že zvýšení počtu TD v bitvě je v pořádku, pokud jsou oba týmy balancovány
- třetí linie sovětských těžkých tanků nebude nikterak brzy
- otevřená vozidla neobdrží bonus za vylepšenou ventilaci, tento “bonus” je již zahrnut do základních statistik
- vozidla 11. a vyšší úrovně nebudou zavedena
- SerB tvrdí, že zatímco bylo nezbytné do hry implementovat IS-7, bez T58 se hra obejde
- limit pro množství zlaté munice v bitvě není plánován
- perk Intuice funguje i během nabíjení automatických zásobníků
- možnost “vzdát se” není do hry plánována
- Storm tvrdí, že možnost vložit do jednoho zásobníku více druhů granátů není nutná
- je možné, že se do konce roku objeví prémiový T8 tank s 200+ penetrací
- v 0.8.6 byla navrácena možnost otáčet podvozkem AMX ELC pomocí myši (jako u TDček), není jisté, že to tak zůstane
- pravděpodobnost zabití posádky je stejná ve všech typech vozidel
- mechanismus hasičského přístroje se prozatím měnit nebude
- skaut Panther na sedmé úrovni si vede dobře

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

28.6.2013

- přední úhel pancíře IS-4 byl nerfnut (neúmyslně), Storm to prošetří
- Storm přiznal, že MM možná nepracuje správně po přesunu arty, pracuje se ale na tom, pomalu
- Q: "Pokud by všichni vědci světa potvrdili, že konec světa bude do měsíce, vypustili byste znovu Typa59 do obchodu?" A: "Konec světa už se měl stát dříve, ale byl zrušen Wargamingem, protože to nedělá dobře byznysu"
- teoreticky je možné leaknout replaye ještě nevypuštěných tanků se svolením vývojářů
- při brzkém vývoji WoT bylo bráno v úvahu, aby jedno vozidlo mohlo měnit typ pomocí změny modulů (např. SU-85 je TD, ale s nainstalovanou 122mm by se z něj stala artka), ale bylo to zavrhnuto, jelikož by to akorát zmátlo hráče
- poškození ramováním (taranováním) nebyla nerfnuta (SS: hráč si stěžoval, že pořád ubírá za málo v 8.6)
- alternativní věž pro E-100 (SS: věž "Maus II") - "až to bude, tak to bude", neznamená to ale, že E-100 dostane další děla
- fakt, že E-50/50M má pouze střední protistřepinovku, přesto že je těžší než některé těžké tanky, je úmyslné
- mechanika XP za výhru/prohru nebyla v 8.6 měněna
- SerB uvedl, že grafická úroveň Xbox verze je (SS: zhruba) rovna maximálnímu nastavení na PC
- pancíř pásů není vždy 20mm, např. Maus má 70mm
- šířka mezery mezi pásy (který se chová jako vrstvenný pancíř) pro účely "zdolání" penetrace HEAT střely je kalkulován z jejich vnější hrany. Jinými slovy: silnější pásy jsou více efektivní vůči HEAT
- mimo "papírové" tanky, SerB považuje Borgward Leopard (Prototyp der Arbeitsgruppe C), jako nejvíce originální, jelikož to je "pekelný kolový/pásový tank se zásobníkem"

 

borgward.jpg

 

 

- SerB uvedl, že existoval prototyp tanku, založený na IS-7 se 152mm dělem (vycházející z BL-10) ve věži. Jak jde o IS/IS-2, SerB si zde není jistý, jestli existovali nějaké projekty se 152mm, ale nebyl by překvapen, kdyby tomu tak bylo.
- univerzální posádky (možné nacpat do jakékoliv národnosti/tanku) nebudou implementovány
- oboje HESH a HE mají stejnou mechaniku poškození, po penetrování pancíře vytvoří kouli určitého průměru a jakékoliv moduly dotýkající se té koule jsou trefeny
- v 8.6 si lehké tanky zachovají jejich permanentní camo bonus
- "textury" zásahů (SS: "díry", které se objeví, když je tank zasažen) zmizí po čase, důvod pro toto je optimalizace enginu, toto platí pro všechny modely tanků a nebude to změněno
- systém, který po bitvě umožní, abyste si zkontrolovali tank pro poškození (kdo vás zasáhl kde a kolik to sebralo HP) nebude implementováno
- je moc brzy říci, jak přesně bude roaming fungovat, vývojáři nejsou rozhodnuti (jestli to bude platit pro náhodné bitvy také, nebo "jenom" pro roty a turnaje)
- přesun posádky mezi národy není plánován


A nějaké další info z vývojářského blogu (a komentáře):

- nový čínský střední T8 prémiák bude zřejmě "T-34-3", tedy něco jako Type59, ale méně opancéřované
- MT-25 (náhrada T-50-2 na T6) bude mít věž "T-34M)
- jména britských artek jsou "Loyd Gun Carriage, Birch Gun, Bishop, Crusader 5.5in SP, FV3805, Conqueror Gun Carriage, FV304, FV207"

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

29.6 2013

- v 8.7 sa americke tanky sa pravdepodobne nerfovat nebudu, The_Chieftain na us fore : ziadny velky nerf na US v 8.7 nebude
- T110/M103 co sa tyka armoru sa nerfovat nebudu
- The_Chieftain o T57/M103 - su vhodne na nerf panciera, ma balisticke skusky trupu T43 (ktory je skoro rovnaky ako M103). Viedol si stredne dobre okrem predneho spodneho platu

-Mugsy_: bude specialne okno Operacie (a Misie - miniquesty) v dalsom patchi, prave vo vyvoji
- misie vo WoT budu ekvivalentne dennym questom vo WoW
- Operacie (serie misii) budu historicky zamerane (napr. Bitka o Kursk)
- misie kde treba udelit 3-5 nasobok svojho Hp nebudu, je to technicky narocne pre teraz
SS si nie je isty ci tieto misie budu aj na EU. Su to veci na US serveri (chvilu to tam bezi, ale nepouzivaju tento specialny odmenovaci system)

od Overlorda

- test 8.7 by mohol byt o 2 tyzdne
- WG stale planuje jednu mapu na update
- denne/nocne mapy a pocasie je stale vo vyvoji
- T-50-2 bude nahradeny kompletne, nestane sa z neho premiak ako z T34



- SerB - TD momentalne nie su OP
- patch 8.6 je povazovany za "mily"
- neplanuje sa znizenie dmg HEAT nabojov a zvysenie ucinku na posadku
- proticrepinovka nefunguje proti penetrujucim HE
- v iraku bol raketomet RPG7 schopny vyradit Abrams, americania mlzia ze bola pouzita "specialna zbran" - povedal SerB
- je mozne ze SP nebude v 8.7 nerfnuty
- starsie tanky (napr panzer 35t) maju detailnejsi model poskodenia pasov ako nove, je to kvoli znizeniu zatazenia serveru
- mechanika "miniquestov" nebola uvedena skorej lebo vyvojari mali ine veci na starost
- mapa Stalingrad (typovo) bude ale pod inym nazvom
- akcie ked su odmeny za kredity a XP (ako ked mali Rusy miniquesty) nema SerB rad lebo vsetci sa sustredia na splnenie misie a nie na vyhru
- SerB nema rad lowtier premiaky pretoze podporuju pedobear, co znamena ze Bronertraktory sa neobjavia
- je zriedkave aby sa vysoky tier objavil v lowtier bitkach, stava sa to neskoro v noci ked nie je dost vozidiel na normalny MM
- SerB komentuje 8.6 - nie je to take zle
- je mozne ze VK4501B pride o 105 a 128mm dela, presunie sa o tier, dva dole ak by sa nasiel kandidat na tier 9
- SerB na to ze tier 10 britska arty nema autolader: No dobre, diabolsky Zlobny vykuzlil nieco ine, stane sa.
- pred nahradenym T-50-2 nebude treba presuvat posadku, ale sledujte patchnotes
- je mozne ze druha linia nemeckych TD (8.9) bola zmenena oproti tomu co bolo zverejnene minuly rok, SerB to oznami az pride spravny cas
- nie su plany na zavedenie IS7 so 152mm delom, ale ak pride nebude to TD ale tazky tank
- druha Francuzska linia tazkych tankov nebude koncit AMX 50B ale niecim novym
- neplanuje sa moznost zmenit email uctu
- je mozne ze HESH dostane vlastnu mechaniku fungovania, ale nema to vysoku dolezitost
- Ferdinan ani Jagdpanther 2 nebudu viest k druhej linii nemeckych TD, SerB nedava info o rozdeleniach a spojeniach
- Q: Preco odpocitavanie capu na novych stretnutiach bezi rychlejsie? A: ake strasne
- zakladny nemecky emblem nebude zmeneny
- ak bude potrebne pridu nove emblemy
- podla prieskumov hraci preferuju ciastocne mestske mapy, takto to vyvojari chcu robit




Nova azijska mapa: Great Wall
typicke tankove bojisko z dob Dzingischanabig-icon-of-map-for-training-room.png

 

Loading-screen.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

30.6. 2013

- podla The_Chieftain je mozne ze seria T29 tankov bude nerfnuta, pretoze merania ukazali ze mantlet nie je taky hruby ako sa myslelo
- SerB nepovie ako presne sa vypocitava prijem XP
- VK4501B vsetky nehistoricke bufy pojdu prec, posunie sa o tier, dole, a bude nahradena Protomausom, jednym z prototypov mausa na ktore narazili
- kym nebude mat HESH specialnu mechaniku tak proticrepinovku bude stale ucinna proti nemu
- v poslednom case neboli uvedene linie tazkych tankov, pretoze bolo malo kandidatov. Prídu včas
- možno bude nove video ktore bude vysvetlovat zmeny v 8.6
- moznost precvicit clena posadky na inu specializaciu (napr. radista na strelca), príde ale ma to nizku prioritu
- randomy bez ciat nebudu
- teraz sa neplanuje nerf TD
- strely vo WoT nemaju rozmery ani hmotnost, su to len "bodky"
- strely maju nasledujuce parametre: penetracia, poskodenie, kaliber, uhol odrazu, uhol pod ktorým priletela, poskodenie modulov, splash
- SerB potvrdil ze server RU7 pracuje so specialnym MM, vyvojari mozu zmenit MM na kazdom serveri inak
- open beta WoWp zacne 2. jula, zjednotene premiaky pridu neskor
- SerB hra WoWp pre potesenie (nie ako pracu), hra na klavesnici a mysi
- preferovany strom v Baltickych krajinach a Cine su sovieti
-  nebude mozne si zvolit MM rozptyl
- indikator klavesnice pri hesle, lepsi "kolotoc" vyberu tankov v garazi, zameriavace s casovacom, vyber farieb - serb nepovazuje za dolezite
- neplanuje sa zaviest cyklonovy filter pre nemcov a americanov
- je vela KV1S so 122   -  ake strasne
- pride hetzer o 105mm  - ake strasne
- je mozne ze ked sa zavedu podvozky ako vyzkumatelny modul budu sa menit nazvy tankov podla vyskumaneho podvozku, ale pre teraz to nebude
- bambusove trstie na cinskych mapach nema camo bonus
- viacej realisticke model destrukcie pride
- SerB odpoveda na otazky vo volnom case, povazuje to za relax
- MT25 vlasnosti? nekomentujeme uniky, pockajte na patchnotes
- nastavenia sa uchovavaju vo vasom PC, nie na serveri, pre teraz je nemozne to nechavat na serveri
- E-79 je fake tank ktory vynasli japonsky modelari
- hrubka panciera je len cislo, situacia ako na obrazku   http://s44.radikal.r...0c469b900c2.png  nemoze nastat pretoze sa pocita iba ta prva zasiahnuta cast panciera
- SerBovi sa uz niekto vyhrazal nasilim, ale nikto sa este neukazal
- vyvojari nenasli dalsie veze pre indien panzer, ale ak najdu tak pridaju
- T44 sa hybe horsie ako T54 pretoze ma horsie (zastaranejsie) odpruzenie
- implentacia japonskych tankov prebieha pomaly, SerB sa pyta hracov ci nemaju dalsie data o japonskych tazkych tankoch
- elevacia SU-14-2 nebude bufnuta
- zmeny na mapach vychadzaju zo statistik, winrate stran, kde tanky umieraju ....
- pripad ked sa pridal clen posadky sa pred MT-25 nestal (nie je napisane co sa v tomto pripade stane)
-  japonske medka, maju ich pripravene, viacej problemov maju s tazkymi kde nemaju dostatok informacii, TD maju dost no tiez hladaju dalsie informacie
- je mozne ze japonsky strom pri uvedeni nebude obsahovat tazke tanky, lahke/stredne tanky bude urcite obsahovat, TD su otazne
- Sturmtiger je stale v plane
- japonske tanky Chi-He a Chi-Nu budu medka
- KV1s ostane tier6 a nestrati 122mm
-  SerB hovori ze vek tankov ktore medzi sebou bojuju je irelevantny, leopard1 vs T44 je fajn
-  nizka penetracia ruskych diel je sposobena zlym navrhom AP striel

 

Ze supertestu ( na FtR )

- MT-25 půjde vyzkoumat z KV-1S, T-50 povede k T-34
- Zkušenosti z T-50 se přesunou na KV-1S
- Panther I a II budou rebalancováni, ztratí top motory a dostanou RoF buff

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1.7.2013

Nejdříve nějaké info od vývojářů z blogu:

- fakt, že The_Chieftain změřil mantlet T29, který se ukázal slabší než, co Hunnicutt naznačil, ještě neznamená, že mantlet T-29 bude nerfnut, bude to ještě eventuálně prošetřeno
- přední pancíř IS-4 nebyl v 8.6 nerfnut, dle Storma

Normální Q&A:

- je potvrzeno, že ve hře nebude žádný lehký tank T5 po 8.7: T-50 zůstane na T4 (SS: dříve uniklo, že povede na T-34) a MT-25 se posune na T6 (SS: A bude jej možné odemknout z KV-1S, na kterou se zřejmě přesunou zkušenosti z T-50 v 8.7)
- nerf 122mm děla u KV-1S? "Penetrace zůstane, je historická. Ostatní charakteristiky děla můžou být nerfnuty/buffnuty, pokud bude potřeba. A my rozhodneme, co je potřeba."
- Storm povtrdil, že váha munice se nezapočítává k hmotnosti tanku (SS: munice ve WoT zkrátka nic neváží)
- možnost přetrénování člena posádky na jinou roli: až to bude, tak to bude (ale ne brzy)
- při rozhodování, jaké moduly nainstalovat na scouta, váha modulů hraje roli v manévrovatelnosti vozidla, takže je to dobré zvážit
- je možné, aby střela prošla skrz (střela prorazí pancíř, pohybuje se tankem, penetruje znovu a vyletí na druhé straně), jakmile platí stále pravidlo "10*kalibr" (SS: střela v tanku cestuje vzdálenost, která je rovna kalibru*10, např. 150mm střela urazí 1500mm uvnitř)
- na otázku o možnosti uvedení Sovětských tanků s improvizovaným pancířem (např. představný pancíř na straně pásů), uvedl, že pozdější tanky měli přetížené přední kola už tak, takže jakékoliv "normální" tanky s takovým pancířem, byly ty poválečné
- VK4502P nebude T8 prémiový tank
- prototyp Mause možný pro T9 je z nedávno publikované Německé knihy

SS: zde si o nich můžete přečíst (linky bohužel odkazují na blog..)

- SerB uvedl, že Wittmanova medaile byla odstraněna na žádost Němců
- camo faktor pro vozidla je zadáván manuálně (a ne automaticky, dle rozměrů), šířka vozidla, zde hraje největší roli
- Q:"Arty jsou přenerfované?" A:"Jak strašné..."
- dle Storma, informace, že Němečtí Pantheři přišli o top motory v supertestu je blbost, avšak - SerB později potvrdil: Pantheři přijdou o nehistorické top motory a zřejmě získají nové historické, také uvedl, že celková hratelnost v top konfiguraci se nezmění
- T92 přišel o top motor, jelikož "jej nepotřebuje"
- vývojáři nedostávají zdarma tanky na jejich osobní účty, kupují je - oba SerB i V. Kisly (majitel WG) to tak mají. Jenom novináři získávají tanky zdarma na jejich účty, ale jen dočasně
- cena opravy tanku, není svázaná s výkonem, je to nastaveno nezávisle
- více detailní modely tanků? "až to bude, tak to bude", i modely objektů se zlepší
- nápad "klaksonu" na tanku byl zavrhnut
- kredity/stříbrné nebudou sdílené mezi WoWp a WoT
- nový prémiový T7 těžký tank? "ne v dohledné budoucnosti"
- rozdíl mezi 122 a WZ-111 je "tvar korby"
- WZ-111 a Type 62 je nejspíše objeví v obchodu (SS: otázka byla zaměřená na RU server, ale pochybuji že to bude znamenat něco jiného pro ostatní servery)
- T-50-2 se nezmění v prémiové vozidlo
- nový T8 prémiák? "řekneme, až nadejde správný čas"
- noční bitvy jsou stále plánovány(např. jak budou fungovat světla), SerB řekne více, až bude správný čas

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2.7.2013

- dle SerBa, tanky se zásobníkem neničí balanc hry
- Obj263 má APCR místo HEAT, jelikož vývojáři nenašli historické HEAT
- SerB se chce podívat na Chirchilla GC a snížit jej o tier
- Japonská top arty bude zřejmě mít 300mm dělo na krátké vzdálenosti, vhodná Čínská top arty se ještě nenašla
- je možné, že VK4502 Ausf. A a B budou v budoucnu spojeny jako jeden tank (obě korby bude možno vybrat pro VK4502), vývojáři na této možnosti už začli pracovat
- vzhledem k funkci výše, je možné, aby se korba T-50-2 vrátila jako "možnost" pro T-50, stejně tak jako IS či T23
- odstranění nehistorických top motorů u Pantherů se zřejmě týká i ostatních vozidel na jejich základu (JPI a II), možná že dostanou lepší průchodnost terénem "pokud bude potřeba"
- poškození ohněm je svázáno se střelou, který hoření způsobil. Jinými slovy, když někdo zapálí nepřítele a ten tank je spotován někým jiným, tak poškození hořením je nepříčítá k XP spotera.
- ohledně implementace "modulu korby" (výše), Centurioni a Pantheři budou zřejmě spojeny do jednoho vozidla...

Ale, bude se vám líbit toto:
- je nápad (SerB zdůrazňuje, pouze nápad) přesunout E-50 na T10 (a sloučit modul korby s E-50M) a na T9 dát "Turbopanthera" (SS: zřejmě s GT101 - pro ty co neví, tak GT101 je turbína (turbínový motor? Nevím, nejsem odborník) <- opraveno laugh.png)

- jedna varianta korby pro Pz4 je s přídavným pancířem na boku ("schürzen")
- SerB přemýšlí o přidání vizuálně odlišném podvozku (např. užší pásy)
- vizuální přidání maskovací sítě je komplikované, dle SerBa, vývojáři ještě nepřišli na to, jak to přidat
- prémiový Centurion na T8 je nepravděpodobný
- zřejmě, uniklý T7 T-44-122 bude Sovětský střední tank ve druhé větvi v patchi 8.8
- SU-152 152mm dělo má vyšší poškození, než to na KV-2, jelikož "používá jiný druh munice ve hře"
- troll otázky ohledně SU-26 -> nedostane zpět 122mm za žádnou cenu
- camo faktor v 8.6 stále závisí, jestli se hýbete nebo ne a nezávisí na tom jak rychle
- limitovaný MM je aplikován pouze na tanky se slabými děly
- při stejných podmínek, spadlý jehličnatý strom, nemá lepší camo bonus než spadlý listnatý strom, ale za nějakých okolností může mít (když jeho silueta je dost velká) - v zásadě není rozdíl, ale u menších stromů či jinak tvarovaných můžou být vidět "spotovací body" -> http://i067.radikal....f594400bcc0.png
- vývojáři zvažovali mód, kde by každá strana měla více jak jednu bázi, ale bylo to zavrhnuto, protože to je pro hráče moc komplikované
- formát hry 15vs15 byl zvolen, protože to je optimální, když přijde na zátěž serveru
- pokud jsem tomu rozuměl dobře, tak SerB myslí, že plán Gaijinu s War Thunder pro spojení lodí, tanků a letadel na jedné mapě je BS (buh_vi: že by bullshit = hovadina?)
- začátek trajektorie střely leží na bodě osy děla, pozice této osy se mění, dle otáčení věží
- přesnost střely nemá vliv na zvolený zoom ve sniper módu
- výše zmíněný mechanismus (asi té kamufláže stromů), nebyl změněn věky, ale může se změnit (né blízko), když se vývojáři rozhodnou přidat bonusy pro částečné zahalení vozidla
- na PVE obsahu není v současnosti pracováno
- Čína je jediný WoT region, ve kterém je zákonem dáno, že si hráč musí dát přestávku (klidně i pomocí banů)
- pokud tomu rozumím dobře, je teoreticky možné postavit větev Mause s VK4502P a prototypy Mause na T7-10, VK100.01 by byl typický T9
- prémiové tanky nebudou rebalancovány (jako celá kategorie) a nedostanou hardcap na bitvu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

3.7.

- jak budou propojeny větve britských tanků a artilerie? “Počkejte na test”
- POKUD budou tanky E-50 sjednoceny (není to jisté), E50M se stane volitelným podvozkem tanku E50
- medaile jako ta Wittmanova (za větší množství zničených) pro nižší úrovně zavedena nebude, protože vývojáři nechtějí podporovat zkušené hráče v lovení nováčků, na úrovni 5 (Walters-Radley medaile) to už sealclubbing/pedobearing není
- pravidlo “slabé dělo = omezený MM” je aplikován pouze na prémiové tanky
- pokud bude do hry přidán Sturmpanzer Bär (SS: SerB zdůrazňuje “POKUD“), s největší pravděpodobností bude součástí větve se Sturmtigerem
- po představení zkoumatelných podvozků se GW Tiger P nestane možným podvozkem GW Tigera, protože by tak na odpovídající úrovni vznikla mezera
- tanky nižších úrovní, které unikly ze supertestu (jako AMR P103, LTP atd.) nebudou přidány najednou, ale jeden po druhém
- nové britské a čínské tanky? “řeknu vám, až přijde ten správný čas”
- SerB ještě neví, jaká bude základní barva japonských tanků
- JagdChieftain (CTR) ve WoT? “Bez komentáře”
- SerB neodkryje mechanismus přidělování XP, pouze potvrdil, že zisk XP je podmíněn aktivní účastí v boji tváří v tvář (tanky se musí navzájem vidět)
- není plánován XP/kredit bonus za ochranu spojeneckých tanků jejich krytím pomocí vlastního tanku
- je příliš brzy na to říct, jaký dopad měl patch 8.6 na střední tanky
- SerB tvrdí, že i když jsou statistiky teprve shromažďovány, je přímý buff artilerie nepravděpodobný. Vývojáři mají určité představy o nových herních prvcích artilerie, které by navýšily její efektivitu, ale stále se na nich pracuje.
- SerB tvrdí, že si nepamatuje, zda IS-6 ve hře má elektrickou nebo mechanickou převodovku, ale můžete si to ověřit sami, pokud se může otočit na místě, je elektrická, pokud ne, je mechanická
- německé dělo 50mm L/60 je ve hře příliš lehké, mělo by být těžší, ale má to malou prioritu
- průchodnost terénem je počítána na středu podvozku (SS: pokud se nachází nad cestou, zatímco jeden pás je na nerovném povrchu, hra použije průchodnost pro cestu)
- ruští hráči začali brečet, že je T-44 UP (RnR: opak OP) v patchi 0.8.6, bylo to zamítnuto jako… no, brečení.
- StuG IV ve WoT? “Bez komentáře”
- SerB je přesvědčen, že má dokumenty a nákresy lehkého tanku T92, protože mu The_Chieftain (historický expert/vývojář US fóra) hodně věcí poslal
- SerB tvrdí, že princip “miniquestů” (bojové úkoly) je v pořádku, ale jejich implementace byla náročná.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

4.7.

- v patchi 8.7 bude přesnost stejná jako v 8.6
- tank 112 byl z patche 8.7 odstraněn, protože potřebuje rebalanc
- od 0.8.6 je na mapě Fjordy WR obou stran 50% (žádná nevyváženost)
- objevila se fáma, že nová sovětská větev bude obsahovat těžký tank podobný Mausovi, není to pravda
- tři nejdůležitější faktory ratingového systému WoT jsou WR, průměrné XP na bitvu a průměr zničených na bitvu
- IS-6 má mechanickou převodovku. Jakýsi hráč tvrdí, že IS-6 měla historickou maximální rychlost 43km/h místo současných 35 km/h, SerB to prověří
- T10 tank Object 430 v patchi 8.8 nebude mít 122mm dělo (Object 430U)
- prodat jiná prémiová vozidla zpět za goldy dříve možné nebylo, protože změny na nich provedené nebyly tak zásadní
- při výpočtu camo faktoru se dva padlé stromy počítají jako jeden (jejich camo bonusy se nesčítají), dva keře za sebou se sčítají – ale jeden keř a jeden padlý strom se nesčítají
- VK100.01 je, dle jisté německé knihy, skutečný projekt, Yuri Pasholok byl údajně jeden z prvních lidí, kteří se k ní v tehdejším SSSR dostali
- ohledně změn Panthera: “Očekávejte menší buff této větve na úrovních 7, 8 a 9”
- ve WoT všechny objekty kompletně zničitelné nebudou, nastal by problém se serverovou synchronizací a zátěží
- aby se WoT zaplatil (nevznikl by žádný zisk), musí mít nejméně 50 tisíc hráčů z celého světa
- během sjednocování podvozků podvozky tanků T-34 a T-34/85 sjednoceny nebudou, T-34/85 a Type 58 zůstanou na úrovni 6
- důvodem, proč jednotlivé národní stromy nejsou seřazeny stejně (například jeden národ má arty větev nahoře a jiný vespod), je zvýraznění návazností mezi jednotlivými větvemi
- oba tanky 112 a 113 mají 68 stupňový sklon předního pancíře
- účet WoT Generals bude pravděpodobně také sjednocen s WoT

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

5.7.

- účty WoT Generals a WoT budou MOŽNÁ sjednoceny
- možnost vypnout určité mapy prozatím zavedena nebude – vývojáři mají na práci důležitější věci a existuje více možností, jak tento problém vyřešit
- ohledně opravy MM v patchi 8.7: “Prozatím bez komentáře, finalní změny ještě nejsou hotovy”
- SerB za nejvíc “estetický” (nejhezčí) tank považuje T-44
- SerB ani Storm nesledují přenosy Golden League (RnR: bodejť by jo, když byla v roce 2009 ukončena)
- tank 112 byl odložen na patch 0.8.8
- změny na Superpershingu byly také odloženy na 0.8.8
- D-2-5T 122mm dělo tanku KV-1S je historické
- SerB se nebojí toho, že britská artilerie nebude oblíbená
- penalizace ke kamufláži při pohybu a střelbě se sčítají
- ve vzdálené budoucnosti (až Wargaming udělá další hru), SerB pravděpodobně zůstane u vývoje BigWorld enginu, dnes jediná věc, která se z jeho původní podoby zachovala, je renderování dynamických objektů
- World of Tanks nemá (kromě Číny) tzv. “luxusní segment” (SS: ať už se tím ve hrách rozumí cokoli), protože (krom Číny) je prodělečný
- Q: “Je pravda, že T-50-2 byl odstraněn, protože jednoho z vývojářů neustále s*al?” A: “Ne. A soudě dle vašich dotazů, jeden z vývojářů očividně není tím, kdo je nas*aný. Doporučuji vám umístit si pod židli ventilátor!” (RnR: slovní hříčka s anglickým výrazem „butthurt" (bolest zadku), v češtině to nezní tak dobře, ale jde o podstatu)
- teoreticky je možné, že v případě čety tanku 10. úrovně se dvěma tanky 1. úrovně ony T1 tanky mohou získat velké množstí XP za shazování pásů nepřátelských tanků
- není možné zobrazovat aktuální množství získaných XP přímo v bitvě, protože část jich je dopočítána až po jejím skončení
- Q: “Je T-90AM schopný konkurovat Leopardu 2A6 nebo dokonce 2A7?” A: “Válka nám na to odpoví”

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

6.7.

- aby byl málo známý (ale reálný) tank implementován do hry, potřebují vývojáři fotky a projekty (nákresy, plány). Pokud žádné plány či nákresy neexistují, vývojáři jej vytvoří dle dostupných dat
- Rusové si stěžují, že nedostali některé z akcí k americkému Dni nezávislosti
- objevila se fáma, že v rámci “free-to-win” konceptu budou některé premiové tanky dostupné za kredity. Je to opravdu jen fáma – SerB prohlásil, že prémiové tanky jsou určeny k farmení, ne k vyhrávání, a herní model je “free to win”, ne “free to farm”.
- dynamické statistiky tanku v garáži: “až to bude, tak to bude”
- T-44-122 pravděpodobně skutečně bude součástí druhé sovětské střední větve, její příchod ale neznamená, že klasická T-44 přijde o své 122mm dělo
- SerB sdílí Putinovu myšlenku, že rozpad SSSR není nic, co by se mělo slavit
- Chaffee bude pravděpodobně rebalancován stejně jako ostatní T5 skauti (ale bez záruky)
- vývojáři zamýšlí sjednotit klanové války WoWp a WoT prostřednictvím klanových spotřebních doplňků, jako například “letecký útok”
- letadla ve WoWp dostávají příliš málo XP? “Strašné…”
- žádné plány ohledně rebalancu WoT farmícího mechanismu
- hráč si stěžoval, že cena v goldech za přecvičení posádky je stejná jak ze 75 na 100, tak z 95 na 100 a navrhnul přesunutí XP získaných navíc do schopností. SerB odpověděl: “Nezáleží na tom, jak dobře umíte například řídit – když nastoupíte do autoškoly, cena je vždy stejná”
- pokud má vaše posádka T-50-2 skill například 75, po přesunu na MT-25 neobdrží automaticky skill na 100, jen nový člen posádky (radista) bude přidán se skillem 100
- ačkoli Ersatz Panther měl, dle fotek z 2. světové války, namalované americké hvězdy na přední části podvozku a střeše věže, na tanku ve hře nebudou
- kovové pláty (“falešný pancíř”) na Ersatz Pantheru nebudou fungovat jako představný pancíř, jsou příliš tenké
- absence úsťové brzdy na Ersatz Pantheru je historická
- důvodem, proč Ersatz Panther nemá lepší camo faktor než klasický Panther (navzdory “kamufláži”) je to, že toto “maskování” ve skutečnosti nefungovalo, tanky byly zpozorovány, rozpoznány a zničeny
- nový herní soundtrack bude postupně přidáván v závislosti na možnostech zvukového oddělení WG
- připravovaný rebalanc Pantheru je snahou o historičnost, jeho mobilita zůstane stejná, budou jen odstraněny nehistorické motory
- trollčety nebudou limitovány
- vícevěžový mechanismus ve WoWs nemá nic společného s tím ve WoT (vývoj mechanismu ve WoWs neovlivní vývoj toho ve WoT)
- snížená cena zlatých spotřebních doplňků (v současnosti 10k) bude aktivní jen do doby patche 8.7
- SerB považuje situace, kdy T10 střední tanky a TDčka penetrují čelní pancíř T10 těžkých tanků, za “normální”
- T-50-2 XP budou přesunuty na MT-25, T-50 XP budou přesunuty na KV-1S
- vícevěžový mechanismus, větší mapy a historické bitvy jsou plánovány a budou zavedeny
- E-25 za 7000g? “Pokud se vám cena zdá příliš vysoká, pak to samozřejmě znamená, že ten tank za to nestojí” (SS: jinak řečeno, nejedná se jen o testovací cenu, pravděpodobně tak zůstane)
- na své T-44 SerB používá mokré bedny, nabiják a stabilizátor
- reset hráčových statistik není plánován
- po zničení tanku se všechny moduly jeví na damage panelu jako zničené, ačkoli se VŠECHNY počítají jako zničené jen v případě výbuchu munice nebo utopení. Je to proto, aby hráči nebyli zmateni tím, že některé jejich moduly zničené nejsou, i když je tank vyřazen
- nová větev sovětských středních tanků v patchi 8.9? “Bez komentáře”
- momentálně neexistuje žádný kandidát na sovětský lehký tank 5. úrovně
- tank FV4202 ve hře odpovídá datům, která mají vývojáři, nebudou na něm provedeny žádné změny
- FV4201 se neobjeví v britské střední větvi, protože to nebyl střední tank
- WoT: Generals bude pravděpodobně dostupné i pro mobilní platformy
- dostáváte XP bonus za detrack nepřítele, ale ne za zničení jeho motoru
- SerB tvrdí, že balanc ve WoWp je lepší, než býval ve WoT v době, kdy vznikal
- SerB tvrdí, že příliš mnoho hráčů WoWp nehraje, protože WG nepotřebuje velké množství lidí v této fázi, pořád jde o test. Až budou chtít větší množství hráčů, zvýší důraz na PR (vztahy s veřejností). WG očekává, že pouze jedna čtvrtina hráčů WoT musí hrát WoWp, protože 3D prostor je složitější než 2D
- padlé stromy bez listí (na zimních mapách) neposkytují žádný camo bonus

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

7.7.

- projekt Sovětského lehkého tanku Gavalov se nehodí na tier 5, podle SerBa se hodí spíš na 6. /7. tier
- původně se klany měly jmenovat „brigády,“ ale zavrhlo se to, protože nechtěli pořád vysvětlovat, že brigáda = klan
- nová tier 9 Batchat arty se jmenuje Battignoles Chatillon, navzdory tomu, že nemá s medkem Batchatem nic společného (je založen na podvozku M47). Battignoles Chatillon je společnost, která ho postavila.
- Čínský strom nebyl nikdy v plánu vytvořit kolem jednoho tanku (SS: jako ministrom s několika variantami jednoho tanku)
- Nahuel bude pravděpodobně někdy zaveden (jako premium tank, nebo jako část Argentinské minivětve)
- postih posádky při řízení tanku, na který není vycvičena – protože „se v něm ztrácejí, je pro ně neznámý“
- Sentinel je zřejmě také plánován, stejně jako Nahuel. Pravděpodobně bude částí Britského stromu
- není v plánu zavést funkci „diváka“ na cw, kvůli špionáži

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

8.7.

- Wargaming dělal anketu ohledně umístění tlačítka “bitva” v garáži (nahoře nebo dole)
- MM dle skillu: “Takový MM nebude. Pokud svůj skill zvýšíte, budete mít plné právo potupně ničit ostatní”
- SerB vysvětluje “free to win” koncept a porovnává jej s “free to farm”: “Free to win je systém, ve kterém jsou všechny bojové možnosti (včetně zlaté munice) dostupné jak platícím, tak neplatícím hráčům. Free to farm je snem noobů, kteří nechtějí farmit ani ve hře, ani ve skutečném životě. To implementováno nebude.”
- podle SerBa tanky se zásobníky nevybalancovány nejsou. Ačkoli ve skutečnosti musely kvůli nabití zásobníku zastavit, ve hře to zavedeno nebude, hra by se stala příliš statickou
- velikost T6 britské artilerie je správná (není příliš malá) – podle SerBa byly britské návrhy typické kompaktností: “Vemte si jako příklad Matildu a Churchilla. Vše je správně.”
- Q: “Zavedete prémiové tanky s vysokou penetrací?” A: “A co takhle tlačítko ‘zničit všechny’?”
- prodej Superpershingu za goldy: “Až to bude, tak to bude”
- další změny gold munice u T54, T69 a VK3601? “Pokud bude zapotřebí, zároveň ale s přihlédnutím k historičnosti”
- Q: “Tanky se zásobníky jsou OP!” A: “Strašné. Sežeňte si taky jeden a začněte to drtit. Samozřejmě, zkušení hráči vás zničí během nabíjení a začnete brečet znovu – smůla, v tomhle případě je každý lék bezmocný.”
- Foch 155 OP 1vs1? “Tahle hra není o soubojích jeden na jednoho. Obkličte ho, překvapte během nabíjení.”
- je známo, že nově vyzkoumané (ne koupené!) tanky mají po určitou dobu lepší MM (je menší šance, že vás hodí do bitvy s vyššími tiery), to se vztahuje i na případy, kdy je tank koupen například až měsíc po odemknutí. Toto pravidlo ale může být porušeno v době, kdy je na serveru málo hráčů.
- Q: “Mám málo FPS!” A: “Upgradujte svůj abakus alespoň na kalkulačku, vyčistěte ji, aktualizujte ovladače atd.”
- nevýhody Fochu 155 dle SerBa: “Dlouhé nabíjení, slabý boční pancíř”
- pokud máte KV-1S v elitním stavu, zůstane tak i po příchodu MT-25
- Q: “Artilerie byla nerfnuta až moc…” A: “O bože, zapomněli jsme se zeptat na váš názor, když jsme to prováděli :( Ale ano, váš názor nás velmi zajímá.”
- nerfnutý MM tanku T2LT? “Nehrajte T2LT”
- lehký sovětský útočný tank s krátkým 76mm dělem na úrovni 5? “76mm houfnice na T5? Strašné…”
- je plánováno odebrání nehistorických motorů na Pantheru a E-50, a zároveň zlepšení průchodnosti terénem, pohyblivost tak zůstane zachována
- pokud má velitel v tanku T-50-2 aktivní schopnosti radisty (v T-50-2 je velitel zároveň radistou) a bude přesunut do MT-25, tyto schopnosti mu zůstanou (jinak řečeno, bude možné mít v MT-25 DVA členy posádky se schopnostmi dostupnými jen radistovi)
- množství artilerie bylo po 8.6 “sníženo trojnásobně, v porovnání s dobou před patchem 8.6″
- není plánováno omezení počtu TD v bitvě
- podle SerBa se již pár hráčů pokoušelo WG žalovat, ale ani jeden to nedotáhl až k soudu: “Kdo má dostatek času na soudní tahanice má zjevně i dost peněz na právníky, kteří mu pak poradí, aby žalobu stáhl, protože je to marná snaha.”
- nový člen posádky v MT-25 zruší schopnost Brothers in Arms na čtyřčlenné posádce T-50-2? “Strašné” a “Výměna byla ohlášena již před rokem, mohli jste si připravit jiného”
- je možné, že dosáhnout elitního statusu na tanku E-50 bude jednodušší, až bude top motor odstraněn
- dle SerBa je technicky nemožné zavést munici a spotřební doplňky v tréninkových mapách zadarmo
- jsou plánovány nové zvuky shození pásů
- je možné, že se Object 430U (Object 430 se 122mm dělem a dalšími vylepšeními) objeví jako sovětský těžký tank 10. úrovně, ale je zde problém s větví, která by k němu vedla
- SerB nezná japonský tank, který byl zmiňován jedním z hráčů, “Type 100 Te-Re”, dle něj ani název samotný nesedí do japonského systému pojmenovávání tanků
- je možné, že free XP budou sdíleny mezi WoT, WoWp a WoWs

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

9.7.
- Object 212 je ve srovnání s S-51 příliš drahý? “Nechcete jej? Neplaťte” a “Většina vlastností vozidel je zobrazena v jejich popisu. Je možné je vyzkoušet na test serveru. Brečet tady ohledně ceny není nutné.”
- SerBovi se nelíbí dovednost Šestý smysl a chce ji odstranit. Zda bude nerfnuta a případně jak oznámí s dostatečným předstihem
- žádné pravidlo ohledně balancu TD zavedeno nebude (SS: hráč měl na mysli asi jejich hardcap nebo jejich stejný počet v obou týmech), SerB tvrdí: “Čekal jsem, že dalším cílem brekotu budou TDčka :)”
- v patchi 8.7 bude MM upraven tak, aby v každém z týmů bylo stejné množství skautů
- T6 těžké tanky mají přibližně stejnou MM váhu jako T7 střední tanky a TDčka
- hráčské statistiky T-50-2 se v 8.7 přesunou na MT-25, “protože MT-25 je přímou náhradou za T-50-2″
- vývojáři pracují s nápadem dát každému hráči v klanu jakési body (jako měnu), kterou poté bude možné vyměnit za tanky. Ale bez záruk, slibů či detailů.
- pravděpodobně se objeví nové druhy “speciálních vozidel vyšších úrovní”, jako například TD, artilerie prozatím plánována není
- lehké tanky 4. úrovně jsou příliš slabé? “Nehrajte lehké tanky”
- pravidlo, kdy HEAT granáty ztrácejí penetraci po proražení (první vrstvy) představného pancíře během trasy mezi ním a hlavním pancířem, se ostatních typů munice netýká
- Brummbär a Sturmtiger jsou plánovány jako součást nové oddělené německé větve
- WoWp: objeví se prémiová T8 letadla, ale ne brzy
- zvuk motoru při zařazeném neutrálu (během zastavení), nemá žádný vliv na camo faktor vozidla
- ukořistěná T-34 v německém stromě? “Až to bude, tak to bude”
- nové fotografie členů posádky? “Až to bude, tak to bude”
- ovlivní změny na Pantheru všechna vozidla na jeho podvozku? “To je otázka na Zlobnyho, ten to dělá”
- je (teoreticky) možné, že se do hry dostanou plamenometné tanky
- SerB byl rovněž překvapen zjištěním, že díky impementaci Havoku mohou být do WoT přidána bezpásová vozidla
- teoreticky je možné na některé mapy přidat minová pole, ale SerB to nepovažuje za nutné, protože je hloupé zemřít kvůli mině a ne kvůli nepřátelské palbě
- je možné, že během měsíce či dvou SerB představí data japonského T10 těžkého tanku
- v současnosti vývojáři “přetváří” jednu z variant japonského O-I těžkého tanku na 9. úroveň
- SerB MT-25 ještě netestoval, protože neměl rád ani T-50-2
- volná kamera v replayích a další funkce? “Až to bude, tak to bude”



10.7.

- prozatím není v plánu přidat do hry wheel-cum-track (RnR: viz Google) mechanismus
- ve skutečnosti existovala sovětská artilerie se zásobníkem, konkurent návrhu Msta, ale do hry přidána nebude
- problémem s bezpásovými vozidly ve WoT byl mechanismus otáčení. Vývojáři pracovali na jisté funkci Havoku (“tlačení” statických objektů – konkrétně náklaďáků) a “náhodou” vytvořili mechanismus umožňující implementaci bezpásových vozidel
- Q: “Střetnutí na Dolech – horní strana je blíže capu!” A: “Strašné…”
- žádné plány ohledně spotřebních doplňků zvyšujících zisk XP (2x, 3x) posádky, vývojáři zvažují jinou, ale tajnou, možnost
- Havok do hry zavede více prvků než ty, které již byly představeny (SS: odlétavající věže, odpadávající části tanku, realistiké shazování pásů, zničitelné objekty a budovy), SerB to dokonce předvede, ale později

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

11.7.

- T-55-64 (SS: ukrajinský hybrid s podvozkem T-64 a věží T-55) do hry přidán nebude
- vytvoření nové mapy trvá přibližně 3 měsíce
- Q: “Kolik map ve WoT bude?” A: “Několik (více než 4) tuctů”
- stále je plánováno více než 400 nových vozidel
- vlastnosti starých (ve smyslu přidaných již dávno) tanků (Tiger, IS-3) se budou měnit “pokud bude třeba”
- Weserhütte Tiger: “Jakmile dodáte jeho nákresy ze seriózního zdroje, tak jej přidáme”
- motor Jagdtigeru 88 je poškozen/hoří příliš často? “Nehrajte Jagdtiger 88″
- Type 59 s klonem děla L7 105mm? “Je pro WoT příliš moderní, ale obecně by do generace WoT tanků mohl zapadnout”
- T54E2 jako T9 střední tank? “Bez komentáře”
- gold munice pro Superpershinga je příliš drahá? “Nekupujte gold munici pro Superpershinga”
- SerB tvrdí, že je rozdíl při střelbě z bezpásových vozidel a z tanků, jelikož zavěšení kol je měkčí a zpětný ráz děla tak má větší účinek
- Q: “Jaký je osud německého T8 lehkého tanku RU251?” A: “Jeho osud je nádherný”
- WG prozatím knihu o čínských tancích nevydá, jelikož nemá dostatek materiálu na celou knihu, možná v budoucnu (SS: někteří to možná nezaregistrovali, Wargaming vydává historické knihy, ale jen v ruštině)
- národy, které plánovaly supertěžké tanky před, během nebo po 2. světové válce: Francie (Char 2C), Německo, Rusko, Itále (jakýsi “Ansaldo”, v Rusku uváděný jako T-39 supertěžký tank), USA, VB (pokud k nim počítáte Tortoise), Japonsko (O-I)
- WoT Havok bude implementován i na servery (jakýsi druh synchronizace) za účelem umožnit z nich přehrávat replaye

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

12.7.

největší část zabral SerBův rozbor WoWp vs WT, jinak toho moc není:

- ve WoWp bude pravděpodobně více letadel než ve WoT tanků
- Q: “Mám dotaz. Existuje něco, co před hráči tajíte?!” A: “Samozřejmě. Například číslo mé kreditní karty.”
- Q: “Zvýšíte rychlost Objectu 261?” A: “Jakmile nám poskytnete dokumenty dokazující, že jeho rychlost byla vyšší, tak to provedeme.”
- T-34T (experimentální T-34 s torzními tyčemi) v brzké době přidána nebude, nicméně A-43 (T-34M) je přepracovaná T-34 s torzními tyčemi (SS: a A-43 přijde v patchi 8.8)
- Q: “Hráči momentálně brečí kvůli TDčkům. Co přijde na řadu po nich?” A: “Střední tanky. Protože hráči těch těžkých by si sami na sebe nestěžovali”
- je výhodné používat velitelův perk “Jack of all trades” v posádkách, kde velitel plní více rolí (například radisty)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

13.7.

- dle SerBa jsou zdroje popisující Sturmpanzer Bär dostatečně věrohodné
- oddělený server pro “souboje s bossy” á la Bílý Tiger není plánován (SS: před nějakou dobou proběhla soutěž, kde 15 tanků T-34/85 bojovalo proti jednomu Bílému Tigerovi ovládaném zaměstnancem WG)
- existuje dostatek materiálu pro 5 německých TD větví, prozatím ale plánovány nejsou
- SerB ohledně War Thunder tanků: “Zajímá mě, jakým způsobem můžete vytvořit hardcore simulátor pro masy hráčů. A kolik té hardcorovosti/historičnosti v ní nakonec zůstane.”
- sovětské tanky s věží umístěnou v zadní části podvozku: A-44 (3 kusy), Object 416 a Shashmurinův tank
SS: Shashmurinův tank byl alternativním projektem IS-2 (“IS-2M”) N.F.Shashmurina z roku 1944. Vypadal takto:

47aa000f4fc0abee6e006af8306d39df.jpg

- Panzer IV se sklopeným čelním pancířem, 88mm dělem a Schmalturm věží není plánován, protože SerB jej považuje za fake a dodává, že “předělané” tanky budou použity jen k zaplnění mezer ve vývojových stromech a v tom německém žádná mezera okolo 6. úrovně střední větve není (SS: ve skutečnosti Panzer IV Ausf.K (Ausf.H se sklopeným čelním pancířem) z ledna 1943 je historický, viz Doylova kniha Panzer Tracts):

01.jpg

 

- dle SerBa je vysoká míra poškození britské HE munice na vyšších úrovních záměrným specifikem britského stromu
- penetrace HE munice tanku FV215b 183 je nižší, než jaká by byla vzhledem k jejímu kalibru očekávána, protože “se jedná o tradiční námořní granáty”
- množství gold munice používané na FV215b 183 “není větší než je obvyklé (na ostatních tancích)”
- nová ocenění? “až to bude, tak to bude”
- vývojáři implementují roaming, protože “je zajímavé si na chvilku zahrát ‘za humny’”
- raketové a plamenometné tanky budou v budoucnu implementovány
- SerB ohledně obojživelných tanků: “Co se týče výkonu, obojživelné tanky jsou obecně horší než klasické tanky. Jejich jedinou výhodou je možnost přebrodit řeku a objevit se na nečekaném místě. Na mapách 1x1km je to v podstatě zbytečné – všechen prostor je kryt, takže tenhle prvek vyžaduje větší mapy.”
- je zvažován “systém poděkování” (SS: jako opak systému reportování – někomu můžete poděkovat), ale zatím není zaveden, protože je závislý na implementaci dalších herních prvků
- SU-122A je méně pohyblivý než SU-76, navzdory menší váze a výkonnějšímu motoru, jednoduše proto, že je to artilerie (balanc)
- účty WoT a WoT Blitz nebudou sjednoceny, jsou to dvě odlišné hry
- WoT Blitz je vyvíjen jiným týmem než tím, který pracuje na WoT
- WoT Blitz je momentálně pořád v pre-alfa fázi
- bitvy ve WoWp jsou krátké, protože SerB tvrdí, že podle testů jsou dlouhé bitvy ve 3D prostoru unavující
- A-44 se 107mm dělem může být považován za těžký tank, IS-2M (“Shashmurin”) ale není vhodný na 10. úroveň

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

15.7.2013

- Německý pancíř je moc slabý v místě spojení/sváru (střetný bod plátů) vrchního a spodního předního pancíře? SerB to považuje za konspirační teorii.
- BT-7 není vybavena historickým 76mm dělem ve hře, protože by bylo potřeba třetí věže - pokud to bude někdy přidáno, tak SerB o tom popřemýšlí (a to se týká i T-26).


16.7.2013

Dneska zase nic moc. Vypadá to, že SerB a Storm jsou někde na dovolené, nebo co.

Veider (další vývojář) odpověděl na pár otázek, jako jsou:

- toto je místo, kde lze T110E3 lehce prostřelit, jde o velitelskou věžičku:

Wr4VJcS5a9k-300x232.jpg

 

 

- některý hráč naříkal o AMX 13 105AM, že jeho dělo je moc slabé pro svůj tier, vývojář (Marschig) odpověděl, že při přesunu na T5 byl jeho MM snížen, než byl dříve.
- síla spodního pancíře tanku je také historická (jinými slovy: když HE granát přistane pod tankem, tak splash zasáhne spodní pancíř, který prakticky neexistuje).
- Komarin a Swamp (bažina) se určitě vrátí, někdy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

18.7.2013


Patch 8.7 přijde nejpravděpodobněji příští týden jak bylo zmíněno dříve:

RU server – 23.7.
EU server – 24.7.
US server – 25.7.


- když se Chaffee přesune na T6 (ano, zřejmě se to stane, stejně jako s T-50-2 a VK2801), možná přijde o top věž.
- Nashorn (T6 v druhé linii) bude mít zjevně dělo 105mm L/52 (myšleno jako Jagdpanther, ne Dickermax).
- pancíř FV4202 bude nakonec možná v budoucnu upraven, nedávné měření odhalilo rozdíly od modelu ve hře.




19.7.2013



- SerB je patrně ve Francii v Fontainbleau (lolwut a co takhle nějaké Q&A pro EU hráče?), v srpnu bude v Chicagu, aby zkontroloval WoT pro Xbox 360
- implementace vybavení přídavného vrstveného pancíře ještě není potvrzena, zatím jen předpoklad. SerB doufá, že to bude přidáno, ale ještě se k tomu nedostali.
- roaming (hráči dočasně hrajíc na ostatních serverech) budou blokováni během nahazování patche (takže hráči s novým patchem - Rusáci, kteří dostanou patch dříve - nesnažte se připojit na neupdatované servery v EU/US)
- rozdílné staty 105mm L7 (když porovnáváme Britské a Německé top tiery) je způsobena rozdílnou konstrukcí věže.
- SerB potvrdil, že vrstvený pancíř za mantletem je vskutku žádný (0mm pancíře), ale kde mantlet přesahuje přes přední pancíř věže, tak tam je síla dvojnásobná.

SS: pro ty kdo ještě neviděli schéma pancíře - mnoho hráčů se domívá že mantlet je jednoduše dvojnásob síly předního pancíře věže. Toto není pravda. Za mantletem je díra, která nemá pancíř a je zde, aby dělu umožnila pohyb. Jenom okraje mantletu přesahují přes přední pancíř věže, střed je většinou jen pancíř mantletu (takže když se rozhodnete střelit mantlet z jakéhokoliv důvodu, miřte blíže k dělu). Všechno má svoje +/- -> čím větší je díra, tím lepší elevace/deprese (náměr) děla je.

- do hry budou přidány některé nové obličeje pro posádku, ale ne moc.
- WG má data o síle pancíře na velitelské věži T34 (SS: cokoliv to znamená, ale pokud si dobře pamatuji, byla zde diskuze o nerfu pancíře T3X série, SerB ale také uvedl, že T34 se to netýká).
- SerB na Stormovo dovolenou: "Je na dovolené. Dostat ho ven z Běloruska je jak snaha tlačit Matildou Mause nahoru k majáku na Cliffu".
- 7/42 formát a další možnosti pro Cybersport jsou plánovány.
- seznam zakázaných módu nefunguje zřejmě zpětně: když je mód zabanován, hráči, kteří jej použili dříve než se tak stalo, nebudou zabanováni (i když má WG důkazy).
- věž M48A1 se 105mm je ve hře historická a nebude změněna.
- vývojáři přemýšlí o odstranění funkce rot, kde část výdělku poražených jde vítězi, považují tuto funkci jako fail.
- funkce WoWp - porovnání charakteristik s vašimi nepřáteli nebude přidána do WoT.
- hráč navrhl (když vývojáři uvedli, že je nemožné zavedení bezplatné munice/spotřebáků pro tréninkové bitvy), aby to udělali naopak: kompenzaci po bitvě za peníze utracené za munici a spotřebáky. SerB uvedl, že WG tak neučiní, protože to je "finančně nebezpečné".

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit...