Přejít na obsah

Odpovede vývojarov


kubo4747

Recommended Posts

Pleteš dvě věci dohromady. Hratelnost hry není přímo závislá na zisku a pokud bych bral v potaz pouze hratelnost hry pro zkušené hráče, tak tam už to jde uplně mimo jakýkoliv zisk protože by to pak muselo být postavené jenom pro zlomek celkového počtu hráčů.

 

Ano, postopadesáté opakovaný fakt, opět jsme "objevili", že WG tu hru dělá za účelem zisku a že kdyby s tou hrou bylo spokojeno jen pár uremcanejch Kanárů, tak to asi nic moc nevydělá. Takže hratelnost není závislá na zisku (to nevím, kde jsi přišel na to, že něco takového tvrdím?), ale zisk bývá závislý na hratelnosti - ale pro majoritu hráčů. Nikoliv pro pár profíků či wannabeprofíků...

 

Já narážel čistě na to, že ty už dopředu víš, že jakékoliv další pokusy budou zmrveniny... Ke druhé části nemám, co bych dodal, možná jen to, že tak to prostě ve WoT je... Buď se s tím smiř, nebo nehraj ;-) No, wait, to ty vlastně uplně nedokážeš... :-D Ale prostě minimálně na publicu budeš ta "děcka", jak ty s oblibou říkáš, potkávat dál ;-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To si ty zvuky nikdo předtím neposlechl? To snad není pravda...

 

A MM u mikromause - že by jenom do II. tieru? I když s těmi arty a TD je to skoro jedno.

Zvuky sem si hned stáhnul jiné, protože to nešlo poslouchat a u Minimause tím asi mysleli, že už jako 2 tier nebude nasazován jako top tank i když jsou v týmu 3 tiery, což mně velmi prudilo a nechápal sem to. Jinak s Tebou souhlas minimaus už je jaksi out s těmi TD a arty, ale hrát se s ním pořád dá i když už dávno není OP tank.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

"- Q: “Jste spokojeni s patchem 0.8.6?” A: “Uvidíme za týden nebo dva. Pokud příjmy stoupnou, budeme spokojeni, pokud poklesnou, tak nebudeme.”"

 

tak je jasné, proč se neustále přidávají další a další tanky a proč už hru nehraju....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale tys nejak zapoměl, že já patřím do té menšiny hráčů, takže jakákoliv změna k "lepšímu" co se týká zisků = zmrvenina pro mě. Nejlepší byla tato hra, když byla ještě těsně po otevření Bety.

 

Nezapomněl, svou příslušnost k "minoritě" dáváš tady najevo pravidelně ;-) Holt se s tím budeš muset vyrovnat, pochybuju, že WG bude hru dělat jen pro remcavý strejce, kterejm stejně není nikdy nic dobrý ;-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Guest Bonebreakers

Storm tvrdí, že 0.8.6 nezpůsobila pokles výkonu (FPS) významnějšímu množství hráčů. Naopak, většině hráčů FPS vzrostly, pokud jste zaznamenali pokles, napište na podporu. Stížnosti ohledně propadu FPS se objevují po každém patchi.

 

A s dalším patchem bude FPS ještě menší a menší a až bude úplně nejmenší na světě tak bude patch 1.0 - děkuji Vám vývojáři děkuji :Smile_amazed:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

24.6.

- SerB potvrdil, že jsou dokončovány práce na přepracovávání herních modelů, a to včetně většího počtu polygonů na jednotlivých modelech a možnosti odlétávání různých věcí od tanku (nářadí, krabice) při jeho zasažení, rovněž zvětšující se množství dostupných věží a vytváření vizuálně odlišných podvozků – jako vždy “až to bude, tak to bude”
- SerB označil Redshire jako normální mapu, nebude přepracován (“Jaký by to mělo smysl, stejně byste zase začali nadávat na jinou mapu”)
- nebude umožněno ovládat AFK tanky jinými hráči (SS: ano, někdo se skutečně ptal, jestli by mohl ovládat tanky, které jsou delší dobu AFK)
- “anti-medaile” za účast v 5-10 bitvách v řadě bez udělení poškození nebudou implementovány: “Ne, nezavedeme medaile pro retardy – někteří “jiní” lidé by je začali skutečně sbírat”
- SerB ohledně “Bagration” speciálu na RU serveru (SS: kde Rusové získali za miniquesty obrovské množství zlata a začali žádat ještě víc): “No, myslím, že speciál s x20 bonusem ke kreditům a XP by byl ještě lepší. Pravda, hra by potom začala rychle skomírat, ale co.”
- Q: “T10 Foch s maskovací sítí a camo skillem je absolutně neviditelný!” A: “No tak s ním rychle začněte hrát”
- Q: “Arty je nerfnuta až moc, mnoho lidí ji přestalo hrát, co s tím?” A: “Tak arty nehrajte. Proto jsme to udělali.”
- je možné zasáhnout dělo bez jeho poškození, vzhledem k tomu, že má možnost tzv. saving throw (více na wiki)
- vývojáři jsou spokojeni s úbytkem artilerie v 0.8.6
- SerB potvrdil, že pokud by na základě statistik patche 0.8.6 ve hře ubylo až příliš mnoho artyn, došlo by k jejich buffu “pokud by bylo zapotřebí”
- 7/42 formát nebude vzhledem k přepracované artilerii nijak měněn
- ohledně otázky penetrace, v případě řekněme 150mm hodnoty penetrace a 150mm tlustého pancíře je tato hodnota penetrace dostatečná k udělení poškození, nemusí být VĚTŠÍ než 150mm
- model pancíře tanku T34 nebyl změněn
- SerB reaguje na dalšího hráče brečícího kvůli arty nerfu: “Rebalanc artilerie byl proveden z důvodu snížení počtu noobů, kteří s ní hrají. A jak usuzuji z tvého brekotu, cíl byl splněn.”
- množství artilerie začalo být nežádoucí tak rok zpátky a přibližně před třemi měsíci si situace začala žádat řešení, proto došlo k nerfu
- reklasifikace VK3601H na těžký tank– “až to bude tak to bude”, zdržení nastalo kvůli vyřešení problémů s tanky, které jsou s 3601H spojeny
- jeden z důvodů (těch méně podstatných) pro navýšení přesnosti byly budoucí větší mapy
- Q: “Shoduje se brekot hráčů s vašimi statistikami?” A: “50/50 – shoduje i neshoduje”
- vývojáři stále rozhodují, co s “tři top tanky získají kredit/XP bonus” miniquesty udělat, zhodnotí inflaci kreditů a přijmou opatření
- žádné problémy s počty tanků a TD nejsou (SS: respektive množství TD ve hře není problém)
- viditelný modul maskovací sítě? vývojáři jej chtějí, ale je těžké jej implementovat, takže to nebude nijak brzy
- Komarin se vrátí “až se vrátí”
- Walker Bulldog přijde “až přijde”
- SerB tvrdí, že před patchem 0.8.6 bylo pro špatného hráče mnohem jednodušší hrát T10 arty než ostatní vozidla 10. úrovně (RnR: T10 arty?)
- SerB také tvrdí, že struktura hráčů WoT se postupně změnila, ale podrobnější detaily neposkytne
- SerB si nemyslí, že by tanky s autonabíjením byly změnami munice nějak poškozeny
- SerB vysvětluje, proč jsou akce poskytující velké množství kreditů (jako poslední víkend na RU serveru) špatné: “Inflace může být skrytá – vezměte si jako příklad SSSR. Virtuální svět sice má svá specifika (například kvůli zvýšeným příjmům lidé kupují příliš mnoho prémiové munice a pancíř tak ztrácí na významu), ale kontrola emise kreditů v něm je nezbytná.”
- mod útok/obrana na Westfieldu, kde je most opraven, na mapě zobrazuje most rozbitý, to není chyba
- SerB považuje top úrovně tanků za “obsah pro zkušené hráče”, protože jen dobří hráči s nimi mohou hrát bez ztráty kreditů
- speciály s miniquesty se nebudou objevovat trvale

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

- the 0.8.8 patch with Soviet mediums was somewhat confirmed, it is already decided from which tank will the branch start, but Storm will tell in a couple of months
- 0.8.9 will bring 2nd German TD branch, everything was already decided, Storm will also tell later
- 0.8.8 tier 10 alternative Soviet tank will be the Object 430, the introduction of this branch does not mean there will be changes in current branches

 

tak to bude asi ta očekává sovětska light tanks větev....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Storm tvrdí, že 0.8.6 nezpůsobila pokles výkonu (FPS) významnějšímu množství hráčů. Naopak, většině hráčů FPS vzrostly, pokud jste zaznamenali pokles, napište na podporu. Stížnosti ohledně propadu FPS se objevují po každém patchi.

 

A s dalším patchem bude FPS ještě menší a menší a až bude úplně nejmenší na světě tak bude patch 1.0 - děkuji Vám vývojáři děkuji :Smile_amazed:

Mám pocit, že proto je ten zvuk tak p.delní, ptz spousta slabších kompů by to asi už neutáhla. Moje plečka s malou RAM nezkousla oba audiomody, (hláška v garáži o nedostatku paměti a trhání obrazu při výstřelech apod.) musel jsem tam nechat jen ten pro jiný zvuk děl a i tak je to na hranici. Nová mapa (jak z RPG) je u mě na hranici hratelnosti.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

- WoT hrají hráči z 80 zemí světa
- Jordánský král hraje na EU serveru
- Evilly tvrdí, že zatímco granát vypálený z M40/43 letí, má čas na šálek čaje
- 0.8.7 přijde na konci července nebo začátku srpna a přinese britskou artilerii a čínský prémiový tank 112
- 0.8.8 přinese druhou větvi sovětských středních tanků spolu s Objektem 430
- Superpershing dostane nové dělo (současné top dělo na M26 Pershingu) a bude zlepšena jeho ovladatelnost
- pancíř tanku IS-7 je silnější, než byl ve skutečnosti, ale zůstane tak
- tanky se nepřevrací na záda, protože tak by hra byla nehratelná
- druhá linie německých TD přijde po patchi 0.8.8, její top vozdla budou Waffentragery, T10 bude mít zásobník na 4 granáty (SS: to pravděpodobně znamená dělo 128mm FlaK 45, očekávejte skvělou přesnost a brutální penetraci, ale nízké poškození)
- minimálně do podzimu 2013 se ekonomický model hry (ceny atd.) přepracovávat nebude
- Type 59 byl z obchodu odstraněn, protože jich bylo ve hře příliš mnoho a protože bude představen další T8 čínský střední tank
- vícevěžový mechanismus nepřijde nikterak brzy, jsou zde cíle s větší prioritou
- hodinový premiový účet je z ekonomického hlediska nevýhodný
- detaily nejsou známy, ale speciální T10 tanky (jako M60, VK7201 a Objekt) BUDOU dostupné i pro hráče randomu
- v budoucnosti budou německé tanky na velké vzdálenosti střílet přesněji
- v budoucnu budou všechny tři WG projekty nějak propojeny, ale ne tak moc, jako ty od Gaijinu
- Evilly nemá rád AMX40, ale rád hraje v E50M
- tento rok bude také představen prémiový francouzský střední tank
- bude přidána větev čínských TD, buď na konci roku 2013 nebo v roce 2014
- ještě není rozhodnuto, zda Sturmtiger bude TD nebo artilerie, pokud z něj bude arty, tak bude disponovat krátkým dostřelem, rovněž nepřijde v tomto roce
- možná se objeví speciál podobný speciálu Bílý Tygr (SS: jako reklama ruskému filmu Bílý Tygr byl do hry vložen speciální Tiger P a ve speciálním modu bojoval proti patnácti tankům T-34/85)
- CW implementované do herního klienta přijdou buď na konci roku nebo v prvním čtvrtletí roku 2014
- test roamingu je plánován na podzim, spuštěn bude na přelomu roku
- rychlost vozidla nezávisí na množství uložené munice
- přibude možnost vypnout chat
- herní engine nebude měněn, ale bude vylepšen
- hlasy posádky dle jejich národnosti budou implementovány
- během speciálu k narozeninám WG obdrží hráči zdarma tank nižší úrovně
- prémiový sovětský střední tank (raná modifikace T-44 s 85mm dělem) přijde na podzim
- WG pracuje na oficiálním portálu pro herní modifikace
- proběhnou obrovské změny v grafice – bude představena změna počasí a noční bitvy, stejně jako odletávající věže při explozi tanku a odpadávající kusy pancíře při jeho zasažení
- garážové bitvy jsou složité pro implementaci na randomu, proto budou zavedeny do CW a rot, možná ještě letos
- historické bitvy v roce 2013 představeny nebudou, problémy s balancem
- Type 59 se již nikdy do obchodu nevrátí
- MM založený na statistikách v randomu zaveden nikdy nebude
- bitvy 30 vs 30 byly odloženy, nároky na počítače hráčů jsou příliš vysoké
- AMX ELC nedostal plně otočnou věž, protože to není věž a hlava jednoho člena posádky je mimo tank
- do CW budou implementována minová pole, budou fungovat jako spotřební doplňky
- WoT na Xbox a PC nebudou sjednoceny
- premiové T9-T10 tanky nebudou
- útočné mise známé jako “miniquesty”, odměňující 3 hráče s největším nastříleným poškozením v týmu, se pravděpodobně vrátí během speciálu k narozeninám WG

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám pocit, že proto je ten zvuk tak p.delní, ptz spousta slabších kompů by to asi už neutáhla. Moje plečka s malou RAM nezkousla oba audiomody, (hláška v garáži o nedostatku paměti a trhání obrazu při výstřelech apod.) musel jsem tam nechat jen ten pro jiný zvuk děl a i tak je to na hranici. Nová mapa (jak z RPG) je u mě na hranici hratelnosti.

to trhání a minilagy dělaly ty zvukové balíčky:( taky jsem je musel dát pryč a to mám mašinu nabušenou

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

SP = 7 200 goldov - 170 mm pene/Buff na 180 mm

Type = 7 500 goldov - 181 mm pene

KV-5 = 7 500 goldov - 167 mm pene
Tzn. za 7 200 goldov 180 mm pene vs 7 500 goldov za 167 resp. 181 mm pene. ak to beres z hladiska cena/vykon tak SP ma navrch... teda v penetracii

 

Len maly postreh. IS-6 nieco okolo 11 000 goldov (ak sa nemylim), priebojnost 175 mm.

 

27,27 € - 180 mm pene vs. 44€ - 175 mm pene

Porovnanie cena/penetracia tanku
 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

SP = 7 200 goldov - 170 mm pene/Buff na 180 mm

Type = 7 500 goldov - 181 mm pene

KV-5 = 7 500 goldov - 167 mm pene

Tzn. za 7 200 goldov 180 mm pene vs 7 500 goldov za 167 resp. 181 mm pene. ak to beres z hladiska cena/vykon tak SP ma navrch... teda v penetracii

 

Len maly postreh. IS-6 nieco okolo 11 000 goldov (ak sa nemylim), priebojnost 175 mm.

 

27,27 € - 180 mm pene vs. 44€ - 175 mm pene

Porovnanie cena/penetracia tanku

 

Podlé tvé logiky je FV215 183mm nejlepší tank ve hře... porovnávat efektivitu tanku čistě pouze penetrace je přinejmenším velice nešťastné.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

SP = 7 200 goldov - 170 mm pene/Buff na 180 mm

Type = 7 500 goldov - 181 mm pene

KV-5 = 7 500 goldov - 167 mm pene

Tzn. za 7 200 goldov 180 mm pene vs 7 500 goldov za 167 resp. 181 mm pene. ak to beres z hladiska cena/vykon tak SP ma navrch... teda v penetracii

 

Len maly postreh. IS-6 nieco okolo 11 000 goldov (ak sa nemylim), priebojnost 175 mm.

 

27,27 € - 180 mm pene vs. 44€ - 175 mm pene

Porovnanie cena/penetracia tanku

 

 

to jako vážně ? :D nemůžeš jenom posuzovat penetraci to je jeden z mála ukazatelů....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit...