Přejít na obsah

Odpovede vývojarov


kubo4747

Recommended Posts

Ve chvíli, kdy si může žárovku pořídit kdokoli na jakékoli vozidlo, nevím, proč by žárovka měla být OP. Jo, je to dobrá schopnost, ale nikdo nemůže říct, že vyhrává tým, který mý více hráčů se žárovkou, nebo že když proti sobě stojí dva tanky, tak vyhraje ten, který žárovku má. Na škále brutálně OP (PzIV s houfnicí s goldy nebo T69 s goldy) přes mírně OP (KV-1S)b bych to zařadil až na nice-to-have. Jestli mi žárovku seberou (respektive moc oslabí), tak to bude znamenat jen to, že se budu na některých mapách držet mnohem více zpátky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ve chvíli, kdy si může žárovku pořídit kdokoli na jakékoli vozidlo, nevím, proč by žárovka měla být OP. Jo, je to dobrá schopnost, ale nikdo nemůže říct, že vyhrává tým, který mý více hráčů se žárovkou, nebo že když proti sobě stojí dva tanky, tak vyhraje ten, který žárovku má. Na škále brutálně OP (PzIV s houfnicí s goldy nebo T69 s goldy) přes mírně OP (KV-1S)b bych to zařadil až na nice-to-have. Jestli mi žárovku seberou (respektive moc oslabí), tak to bude znamenat jen to, že se budu na některých mapách držet mnohem více zpátky.

žárovku bych přirovnal k DRS ve Formuli 1.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdysi tu nebyla vůbec! Jenže spoting je teď tak nastavený, záměrně nepíšu, že je domrvený a artyn je tolik a tak silných, že žárovku někdo nazývá berličkou. Pokud budu moct se s TDéčkem schovat a nebude se mi stávat, že pár metrů od sebe neuvidím enemáka, tak nějaká žárovka oprvadu nebude potřeba. To bychom mohli berličkou nazvat goldové náboje, binokulár dává 25% k dohledu, to už není berlička ale pořádná berla atd. atd.

ano, kápnul jsi na to, jedna možnost je, že žárovku nebudou mít všechny typy tanků. TD které nemůže vyčuhovat za šutrem, nebo většinou stojí, mají méně HP, si něco jako je žárovka zaslouží ( právě kvůli arty ).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ve chvíli, kdy si může žárovku pořídit kdokoli na jakékoli vozidlo, nevím, proč by žárovka měla být OP.

Protože si myslím, že autor příspěvku měl na mysli, že je OP oproti ostatním skillům velitele. No neříkejte sami, že žárovka není první 100% skill u každého vašeho velitele tanku? A silně pochybuju, že tam například někdo dá radši mentora (učitele nebo jak), než žárovku. V tomto kontextu ten skill OP je, vyčuhuje nad ostatníma (skillama).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Protože si myslím, že autor příspěvku měl na mysli, že je OP oproti ostatním skillům velitele. No neříkejte sami, že žárovka není první 100% skill u každého vašeho velitele tanku? A silně pochybuju, že tam například někdo dá radši mentora (učitele nebo jak), než žárovku. V tomto kontextu ten skill OP je, vyčuhuje nad ostatníma (skillama).

Tak to jsem asi vyjímka protože si tam většinou dám mentora, a až mám ho mám na 100% provedu u velitele reset skilu a dám tam žárovku. Získám tak bonus pro celou posádku (vyjma velitele) po dobu expení. Jediný kdo na tom tratí je velitel který příjde o 10% při resetu. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Protože si myslím, že autor příspěvku měl na mysli, že je OP oproti ostatním skillům velitele. No neříkejte sami, že žárovka není první 100% skill u každého vašeho velitele tanku? A silně pochybuju, že tam například někdo dá radši mentora (učitele nebo jak), než žárovku. V tomto kontextu ten skill OP je, vyčuhuje nad ostatníma (skillama).

Žárovku mám jen na TD a Arty na heavy a medku jí povauji za zbytečnost protože bojuji tělo na tělo takže tam mám právě mentora.Jinak OP určitě není jen je nejvíc vidět takové jemné míření neuvidíte a ani moc nepoznáte.

 

K těm OP mašinám které zasluhují NERF víc jak žárovka bych na první místo prdnul KV1s ,KV-1 ale KV-3 OP není to ne na tieru 7 je dostačující taky často hoří na tieru 7 je mírně OP T29 ,když to sní hráč umí je nebezpečnější něž 4 kv3 :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

12.6.

- prozatím se neplánuje rozličné ničení objektů, v závislosti na zásahu AP nebo HE
- v arty módu je ukázaná vzdálenost vodorovná délka
- podmínky pro roaming ještě nebyly vyřešeny
- rychlost oprav nezávisí na počtu posádky ale na průměrné hodnotě skillu
- tloušťka pancíře neovlivňuje přímo šanci na vyřazení člena posádky splashem, ovlivňuje pouze nepřímo
- kolová obrněná vozidla nebudou zavedena v dohledné době
- nebude přidán 4. slot na equip/doplněk
- výdělečnost FCM50t se nezvýší (výdělek se zvýší pouze lepší hrou)
- méně hrané větve nebudou zřejmě buffnuty (SS si není jistý překladem, může to znamenat více věcí)
- SerB nechápe proč Storm uveřejnil fakt o tom, že TD mají snížený xp koeficient, podle SerBa by se koeficienty expů a kreditů neměly uveřejňovat
- Storm říká, že posun arty o dva tiery by měl poněkud kompenzovat zvýšený zisk expů za bitvu v 8.6
- více realistické odrazy (ricochety) (nyní odražená střela může poškodit pouze tank z kterého se odrazila) nebudou v blízké době zavedeny, jelikož se vývojáři snaží zatěžovat servery co nejméně
- SerB uvádí, že nové mapy jsou hratelné pro všechny typy tanků
- zřejmě méně oblíbený equipment (nádrže s CO2, mokré bedny s municí) bude také přepracován jako byl předělána protistřepinovka. Ta byla ovšem předělána ve spojitosti s arty
- je ještě brzy mluvit o vlastnostech 112, protože nebyla ještě pořádně testována
- dynamické vlastnosti tanku (ovlivněné posádkou a equipem) budou zavedeny
- poškození modelu děla nebude zveřejněno
- detailní model tanku (s tloušťkami pancíře atd.) bude zaveden do garáže, ale umístění vnitřních modulů ne. Stejně tak nebude zavedena vzdálenost, na kterou lze tank spotnout.
- věž E-100 se možná posunula více, než bylo nezbytné (a historické), Storm se na to podívá
- současný snížený zisk xp na TD znamená, že se posádka TD expí pomaleji
- sovětský tank T-24 se zřejmě objeví ve hře, jako součást další větve

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono... Ja davam prvy skill opravy... A mam ziarovku len na 4 tankoch. Pri niektorych nemam dojazdeny prvy skill... Ale tiez to pouzivam,davam ju ako 1-2 skill podla tanku a hratelnosti. ...ARL OP?? To skor AMX 50 100. ARL mi nikdy vazne neublizil, rozhodne nie ako KV-1S ktora smahne StuG na ranu, a ani nemusi zastavit, lebo 122 je hrozne nepresny kanon... A KV-3 je hardcore na prestrelenie tierom VI (okrem konickeho...) ver tomu ze VK 3002 DB so 75 mm delom neprebija.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Protože si myslím, že autor příspěvku měl na mysli, že je OP oproti ostatním skillům velitele. No neříkejte sami, že žárovka není první 100% skill u každého vašeho velitele tanku? A silně pochybuju, že tam například někdo dá radši mentora (učitele nebo jak), než žárovku. V tomto kontextu ten skill OP je, vyčuhuje nad ostatníma (skillama).

ano přesně tak, je to skill, který vám nejvíce zachrání zadek...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S tím, že je dostupná pro všechny a je na každým, kdy ji zvolí, se téhle snaze divím. To zas akorát naštve ty, co už ji vyexpili a znepříjemní jim to hraní, takže zas nic novýho. Hlavně zatím na 99% fungovala a to je asi nepřijatelné :smile: Např. u Helicata mi dost prodloužila herní dobu :smile: Intuice pro nabíječe tak 1:50, kanonýr pro střelce asi zbytečnost, ptz kritičáků je z jiných důvodů jak máku a zoufalství je dost k smíchu (radši jsem nezkoušel).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na druhou stranu to bylo jasný, protože s Hellcatem jsem při ultra bitvách dostával XP jako při lepších s čímkoliv jiným. A u arty nemá cenu řešit, ty se expily vždy pomalinku...jenom jsme nevěděli a žili jsme v konspiračkách. Teď je to lepší.

njm jenže na to doplácejí zase ostatní TD která ze své povahy nenasvěcují a jenom střílí co někdo nasvítí, to pak člověk moc XP nedostane...
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

K těm OP mašinám které zasluhují NERF víc jak žárovka bych na první místo prdnul KV1s ,KV-1 ale KV-3 OP není to ne na tieru 7 je dostačující taky často hoří na tieru 7 je mírně OP T29 ,když to sní hráč umí je nebezpečnější něž 4 kv3 :-)

 

Jenomze tyto jmenovane tanky jsou na VI a VII tier, kde se moc nepotkavas s artypartyhyenama a medkama se zasobnikem, proto zde hevyny jeste neco uhraji, zkus si zahrat za pomale tezke tanky na IX a X tieru a pak zde opet napis kolik tezkych tanku je OP.  

 

Hra se od doby bety neuveritelne zrychlila a na bojisti se nesmyslne potkavaji tanky, ktere by se nikdy nemohly potkat. V dnesnim stavu WoT hraji prim rychle tanky a tanky se zasobnikem a dle vseho to takhle pujde i do budoucna ... takze expit tezke lajny nebo tezkopadne TD je jen utrpeni.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

12.6.

- SerB nechápe proč Storm uveřejnil fakt o tom, že TD mají snížený xp koeficient, podle SerBa by se koeficienty expů a kreditů neměly uveřejňovat

njm jenže na to doplácejí zase ostatní TD která ze své povahy nenasvěcují a jenom střílí co někdo nasvítí, to pak člověk moc XP nedostane...

 

Me asi ukamenujete - nemyslim si ze by mela byt cela mechanika hry zverejnena, prave naopak! Jen at si to vysledujem, ja si zamerne nectu nic o mechanice hry (kecam - o spottingu jsem si precetl). WoT nejsou sachy - a to je dobre!

Zatim se mi na foru potvrdilo co jsem ve hre sam vysledoval. Opacne bych to nechtel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit...