Přejít na obsah

Odpovede vývojarov


kubo4747

Recommended Posts

5. 10. 2014

Většina odpovědí dnes vychází z dnes zveřejněného videa s Evillym.

- nejčastěji je hráčům WoT mezi 28 a 35 lety
- 95% hry se odehrává na publicu
- od začátku bylo na RU serveru registrováno cca 150 000 klanů (celkem je to přes 200 000)
- na RU serveru je 32% hráčů členy klanu
- Stronghold byl spuštěn právě pro těchto 32% (nikoli jen pro hardcore hráče)
- vývojáři pracují na lepším uživatelském rozhraní pro správu klanu
- možnost útočit na cizí strongholdy přijde v říjnu
- systém žoldáků bude implementován, půjde zejména o lidi ze spojeneckých klanů
- ve Stronhold módu bude tzv. „clan shop“, každý klan bude mít svůj a bude tam možné kupovat unikátní tanky, kamufláže a emblémy za stronghold body
- vývojáři také budou implementovat speciální stornghold spotřebáky – letecký průzkum, dělostřelecký přepad, letecký útok, bunkry (budou střílet samy), tyto spotřebáky budou používány veliteli klanů
- na random to nepřijde
- nejefektivnější bude podle Evillyho letecký průzkum, protože vědět kde je nepřítel je důležité
- mapa Stalingrad nepřijde v 9.4, vývojáři na ní pracují
- během předělávek map pro Havok přibyde spousta práce, protože na předělání je mnoho objektů
- Havok bude možné pustit na středních nebo vyšších detailech, bude pracovat na zvláštním jádru procesoru

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Storm: Nové otázky a odpovedi

- uz je uplne iste ze vetva s Firefly pride tento rok
- Otazka: bude nejaka artyleria na podvozku Churchilla ? Odpoved: Lepsie sa ptat Pasholoka
- je rozhodnute ze znicenie krikov po par vystreloch z poza nich nebude implementovane
- dynamicke mena tankov? zatial to ma malu prioritu
- nerfnutie goldovej municie (alpha dmg) bolo zamietnute
- Izraelska (zajata egyptska) IS-3 ka nebude
- T-34-85M bude specialny tank (za odmenu)
- Storm a SerB potvdili nove rezimy PvE (proti botom) a PvP (hráč proti hráču) (zatial ziadne detaily)
- cela vetva frencuzkych strednych tankov urcite nebude, pretoze by to boly tanky iba z planov a WG nechce dalsie WT E100.
- T95E2 bude odmena za CW
- podla Storma su len Svedi a Taliani schopny mat tank 10. urovne v EU strome
- Svedi nebudu mat samostatny strom , bude to zrejme kompromis integrity EU stromu

 

 

6. 10. 2014

- změna vykreslování z čtverce na na kruh nepřijde tento rok
- serverové „houpání“ vozidel přijde společně s novou pohybovou fyzikou
- dva nové režimy zmíněné Stormem, které by měly být zavedeny do hry, nejsou historické ani národní bitvy

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

7. 10. 2014

- Storm potvrzuje, že šestý smysl se změní ve střednědobém horizontu (což většinou znamená cca půl roku)
- vývojáři chtěli šestý smysl odstranit úplně, ale rozhodli se to nedělat, protože by to hru změnilo až příliš
- vývoj nemá statistiky perku šestý smysl, protože je ve hře už odedávna
- cílem je, aby měli šestý smysl všichni
- perky budou zcela přepracovány
- když vám po přepracování perku šestý smysl zabijou radistu (na kterého se to přesouvá z velitele), šestý smysl přestane fungovat
- Otázka: „Proč šestý smysl na radistu?“ Odpověď: „Jakože radista zachytí nepřátelské vysílání vysílačkou o vašem tanku.“
- předělání perků = free reset skillů na posádce
- Storm konstatuje, že čínský strom je sice plný klonů, ale bez něj by neměli na čínském trhu šanci
- nové francouzské tanky? no comment…
- minimapa s názvy tanků? až to bude, tak to bude…
- Storm tvrdí, že zná povšechný vývoj, ale detailní informace o specifických částech hry mají vždy jen speciální vedoucí týmů (vývojáři, grafici, designéři, atd.)
- podle Storma byla linie japonských středních tanků tvořena zaměstnanci WG, nikým třetím

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

8. 10. 2014

- běloruský prezident Lukašenko zná WoT, zmínil ho v poslední debatě s učiteli na Den učitelů (na téma co děti dělají na počítačích)
- výsledky misí na KV-220 a Type 62 na EU serveru: bylo rozdáno cca 15 000x Type 62 a 3 000x KV-220
- vývojáři pracují na předělání systému spotingu a kamufláže, aby to měla TD těžší a scouti lehčí
- v jednom ze dvou následujících patchů budou z kódu WoT odebrány poslední zbytky částí původního engine BigWorld z dob, kdy jej nevlastnil Wargaming
- na světě je cca 300 000 klanů World of Tanks (dřívější informace o 200 000 byla chybná)
- v módu Stronghold je plánováno dalších 15 typů staveb
- kromě již dříve zmíněných budou novými spotřebními doplňky v módu Stronghold ještě minová pole a zadýmování, budou je používat (jako ostatní) velitelé klanů na něčem, čemu se říká „tactical pad“
- na mapě Charkov bude pro Havok přepracováno 6500 zdí a 850 budov
- Wargaming přemýšlel, že by umožnil upravovat vozidla v garáži přes WG Assistant (aplikace na mobily), ale zrušil to kvůli nedostatečné bezpečnosti přenosu dat mezi hrou a jejím API

 

 

Igromir 2014: Informace o týmových bitvách

- závody tanků mají už 350 000 hráčů (na ruském serveru), to je MMO rekord v jednom turnaji a bude zapsán do Guinessovy knihy rekordů
- v 9.4 se týmové bitvy změní, přibyde mód Útok/Obrana
- pro tento mód bude upraveno 10 map
- v módu Útok/Obrana budou dvě základny, které bude možné capnout zároveň nebo zvlášť; body za capování v obou se nesčítají
- 7/42 mód týmových bitev bude změněn na 7/54 (7 strojů, dohromady součet tierů 54), týmy budou vypadat takhle – 5x tier 8, 2x tier 7, nebo 6x tier 8 a 1x tier 6 (první je populárnější)
- 9.4 přijde ještě v říjnu
- od 9.4 bude možné útočit na základny v módu Stronghold
- až bude Havok, bude možné vjet do ruin zničeného domu a schovat se v nich; bordel ze zničených domů bude snižovat penetraci střel, které skrz ně poletí

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Insider: Budou nové metály

Insider, který nosí info na FTR, tentokrát přišel se zajímavostmi, týkajícími se nových medailí. Asi jich je ještě málo.

- vrací se „Lumberjack“ („Dřevorubec“), který už se v souborech hry objevil dříve, bude zřejmě za zničení alespoň tří nepřátel a shození třiceti stromů (neuvěřitelná ******** – pozn. carramba66)
- totéž medaile „Alaric“, musíte zničit dva tanky a pomník (opět, řeší se hovadiny, místo aby se řešily zásadní věci – pozn. carramba66)
- bude medaile za to, že na nějaký lehký tank střelbou v Havoku necháte zřítit dům
- bude medaile za převržení nepřátelského tanku na střechu
- bude medaile „Bring the Barn“, něco s bitvami 15x TOG vs 15x TOG
- medaile za přežití zničení domu, ve kterém se schováváte, bez obdržené DMG
- medaile za posunutí auta (v Havoku půjdou auta posouvat, nejen přejíždět), bez jeho zničení, zároveň musíte zničit alespoň tři nepřátele
- medaile za ucuknutí, když vás někdo bude chtít posunout do vody s tím, že on sám se utopí
- něco, co se jmenuje „Raseiniai“ (podle bitvy u Raseiniai), kde KV-2 přežije mnoho útoků ze strany německých tanků (asi něco do historických bitev, bych tipoval – pozn. carramba66)

Pozn. carramba66: Dělá to na mě dojem, že WG neví, co chce. Stále slyšíme, že nemají lidi, proto část věcí outsourcují (původní engine, výrobu 3D modelů, uživatelské rozhraní, historický výzkum), ale přitom se zabývají takovýmito nesmysly. Medaile za přejíždění stromů a pomníčků jistě není to, co hráče WoT tíží. Wargaming se regulérně pomátl…

 

 

Igromir 2014: Letecké útoky na randomu?

- vývojáři sbírají statistiky přesnosti a DMG střel pro plánovaný nerf přesnosti
- LTTB je v některých ohledech podobná staré T-50-2, nicméně hra s ní je rozdílná
- zatím se stále neví, co bude s FV4202
- co se chystá na Stronghold módu: zvláštní obchod, spotřebáky (psali jsme o nich včera, např. letecké útoky); část těchto spotřebáků půjde použít i na randomu (neví se kdy)
- Britské lehké tanky a japonská TD? Bez komentáře.
- reakce na zvýšený počet medailí jsou smíšené, někteří jich mají hodně, někteří nezískají ani ty nejjednodušší
- vaše nízká winrate neznamená, že máte vyšší šanci dostat se do bitev jako top tier
- skrývání statistik se neplánuje
- sbírají se statistiky gold munice za kredity, jsou nějaké plány na nerf jejich alfy, případně omezení počtu do bitvy (Storm tohle už dříve vyloučil – pozn. carramba66)
- vývojáři sledují roli pancíře ve hře (aby nebyla devalvována)
- Super Pershing si statisticky vede dobře, nedostane buff
- až budou nové perky a staré projdou přepracováním, šestý smysl půjde na radistu, případně na velitele (pokud zastává funkci radisty) a skilly budou zdarma resetovány
- počet nábojů na SU-5 nebude zvýšen
- nový systém proti botům funguje v pořádku; zabanováno bylo 10 000 lidí a prý je to jen začátek; vývojáři boty nemají rádi
- Nadávky ve WoT? Používejte filtr slov.
- vývoj sbírá statistiky kamufláže a spottingu, již teď se ví, že se změní u TD a LT
- arty hardcap je 5 na bitvu, menší počet nebude
- plánuje se udělat hru více přístupnou pro začátečníky, bude také nový systém tutoriálu
- nerf T57 se ukázal být správný
- roaming byl odložen kvůli infrastrukturním problémům (vysoký ping)
- boti (automatické tanky, ovládané programem a vyvinuté wargamingem třeba pro historické bitvy) budou do hry implementováni, ale ještě se neví kdy
- klanové války spoustu lidí otrávily, proto se připravují nové
- blíží se CW event s potřebou mít tier 10 medko
- na optimalizaci se dělá ve dvou liniích – HD klient a optimizace SD klienta; hlavní problém je diverzita výkonu hráčských počítačů, jedni mají high end compy, jedni lepší kalkulačky a hra musí jet na obou sestavách
- pokud budete střílet týmové kolegy do pásů, můžete dostat ban
- nejsou v plánu žádné další gift tanky
- Střely z BL-10 (ISU-152) jsou více než jiné požírány pásy? Ne, funguje to normálně. Jestli chcete realismus, jděte hrát War Thunder nebo vstupte do armády.
- WoT 2.0? Ne, moderní tanky nebudou. (ale budou, jenom ne u vás, wargaymingové – pozn. carramba66)
- NIKDY nebude možný přesun kreditů mezi účty, ani mezi účtem a klanem
- je možné, že wargaming udělá svůj noobmeter, protože ten současný spoustu lidí demotivuje k dalšímu hraní; vývojáři XVM považují spíše za problém, než za přínos
- minimapa s popisky tanků bude přidána do hry
- výkon IS-6 podle vývojářů moc nezávisí na skillu, FCM 50t naopak ano
- plánují se nové historické mapy, založené na reálných místech; nebudou zcela přesnými replikami daných míst, protože je nutné je mírně upravit kvůli hře
- staré premiáky (Ram, Matilda) budou upravené, až pokud bude třeba
- vývojáři vědí o chybě v MM, která vás háže stále na stejnou mapu; pracuje se na opravě
- střely jsou ve hře modelované jako bod, všechno ostatní jsou jen efekty
- ekonomika WoT funguje správně (gold vs. kredity, atd.)
- mapa Dragon Ridge si na čínském serveru vede dobře; pokud se ale někdy vrátí na EU/NA/RU servery, tak až po přepracování
- premium munice ze hry nebude odstraněna, některé tanky jsou bez ní nehratelné, například T69 v tier 10 bitvách
- to, kolik vezete do bitvy goldové munice nemá žádný vliv na váš matchmaking
- Týmové bitvy pro tiery 6 a 10? Až to bude, tak to bude.
- o bugu, kdy do čety nemůžete pozvat lidi mimo svůj seznam přátel, se ví, bude opraveno
- Historické bitvy? Až to bude, tak to bude.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

9. 10. 2014

V pátek startuje supertest 9.4. Bude to zřejmě jen technický patch, který bude opravovat chyby, takže nečekejme zázraky. Měl by přijít do konce měsíce, protože 9.5 (velká 9.5) by měla přijít ještě letos.

- střely pro jeden kanón mohou být rozdílné podle toho, kdy byly zavedeny
- nové perky přijdou ve stejnou chvíli, kdy ty staré budou přepracovány
- T28 Concept neznamená, že by byl M56 Scorpion zrušen
- Havok bude zkraje použit pouze pro render rozpadajících se budov, později i pro odpadávání věcí z tanků (krabice, nádrže, …)
- realistický pohyb pásů a nové fyzika pohybu tanků nemá nic do činění s Havokem
- IS-3 v HD nebude v 9.4
- dříve zveřejněná informace, že v 9.4 engine BigWorld ztratí poslední původní části kódu, byla podle Storma chybná
- M6A2E1 nebude letos v HD

 

 

10. 10. 2014

- Veider komentuje debaty nad leaky ze supertestu: „Tanky se ještě mohou hodně změnit, takže je nesmysl diskutovat o jejich statistikách. Co má smysl je diskutovat o jejich vzhledu, i když i ten se může změnit.“
- Objekt 260 nebude odměnou v klanových válkách, více informací později
- Storm: 1mm pancíř na Scorpionu je historický, byl to jen slabý kryt
- podle Storma jsou nákresy, zveřejněné k Objektu 260, chybné
- Otázka: „Jestli bude Objekt 260 i pro random hráče, tak prodám ledvinu a pak si s ním užiju.“ Odpověď: „Nemusíš prodávat ledvinu, aby sis užil :)“
- podle Storma je německá T-55A spíš trolení němcofilů, než potlačování sovětofilů
- Evilly k budoucnosti FV4202: „Jestli na něj bude mise, bude aktivována tím, že máte FV4202 v garáži.“
- brzy budou nové zvuky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Storm: Odstraníme ze hry některé mapy


- Storm byl včera jmenován hlavním firemním stratégem pro balanc her a herní mechaniky
- mapy budou přepracovány do mikroreliéfních formátů, znamená to, že nebudou velké rovné plochy, každá ploška bude mír mírný sklon; neznamená to velké úpravy map, je to jejich přiblížení realitě; změny budou probíhat rychlostí 2-3 mapy za aktualizaci od 9.5
- cílem je umožnit i tankům se špatnou depresí realisticky bojovat

V následné diskuzi pod článkem také padlo:

- dělostřelectvo nebude ze hry odstraněno
- drobné nepravidelnosti na površích tanků budou kompenzovány novou pohybovou fyzikou
- aktuální mikropatch zaviní nefunkčnost XVM, protože přibyly nové tanky
- nový render terénu ještě ve hře není
- „Fury“ Sherman nemá omezený matchmaking
- Co bude Storm dělat v budoucnu? „Přemýšlet o problémem vyvážení ve hře.“ (Storme, je to jednoduchý, zaveď skill MM a máš vyřešeno – pozn. carramba66)
- vývojáři teď pracují zejména na kamuflážním a spotovacím systému a na distribuci střel v zaměřovacím kruhu (obecně – přesnosti)
- přesnost za pohybu nebude nerfnuta, protože kdyby byla, tak se zase začne kempit
- nové zvuky budou brzy
- hmotnost Shermanu „Fury“ je správná, je zapříčiněna vybavením na tanku
- garáž jako ve War Thunder (kde můžete prohlížet i mapy pancíře) bude, podle Storma to není tak důležité; vždy to bude jen o pancíři, ne o zobrazení modulů
- Malinovka bude přepracovaná v 9.4
- Batchat nebyl v poslední době nerfován
- některé mapy budou odstraněny ze hry, vývojáři řeší, které
- podle Storma je 44 map ve hře moc, je těžké s nimi pracovat
- Japonci dostanou „Pattonovský“ střední tank (podle Silentstalkera STA-2B)
- premium sovětský střední tank 8. úrovně bude v roce 2015, půjde o T-54 Model 1945 (protože klonů T-54 není nikdy dost – pozn. carramba66)
- Storm by rád trošku ponerfoval přesnost všech tanků, zřejmě zavedením podobného systému rozdělení střel v zaměřovacím kruhu, který byl dříve
- penetrace je také zkoumána
- až přijde nová várka statistik, vývojáři se budou zabývat gold municí a její budoucností
- bug, při které je váš tank neúměrně zpomalen, když přejíždí po úpatí kopce, bude opraven s novou pohybovou fyzikou
- PzKpfw IV Schmalturm dostane úpravu kolizního modelu, až bude přepracováván do HD – pláty po stranách budou fungovat jako představný pancíř
- všechny tanky budou přepracovány do HD, i málo vídané, jako A-32
- původní plán na změny tanků na HD byl ten, že jako první půjdou stroje, které jsou známé a které byly historicky používány

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

11. 10. 2014

Na začátek jedna drobnost: V Chaffe závodech je možno podvádět. Pokud si řidiče přetrénujete pod 50% (třeba z dělostřelectva), sice nepojedete ani nebudete akcelerovat pomaleji, ale zato vám tank přestane driftovat, což vám při průjezdy zatáčkami dá slušnou výhodu.

Dnešní info z vývoje:
- Storm zřejmě zveřejní anketu, ve které se bude lidí ptát, které mapy chtějí ze hry odstranit
- Evilly potvrdil, že individuální mise jsou právě v procesu testování
- nedávno se na Ukrajině stávalo, že poskytovatelé internetového připojení zapříčiňovali lagování WoT
- podle Storma se týmové bitvy hrají víc, než čekali
- v 9.4 nebudou žádné HD modely
- v procesu úpravy tanků na HD existuje řada problémů (neoficiální info – WG zkoušel tvorbu HD modelů outsourcovat, ale raději se vrátil k jejich vlastní výrobě – pozn. carramba66)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

12. 10. 2014

- vývojáři přemýšlejí o separátním serveru pro jižní Ameriku
- rebalanc dělostřelectva a HE munice zřejmě nebude
- podle Storma mají úpravy map k větší realističnosti smysl i když bude zrušeno zpomalení tanku přejížděním po malých objektech
- nerf přesnosti tanků bude obsahovat i snížení pravděpodobnosti výstřelu přímo uprostřed zaměřovacího kruhu
- podle Storma v garáži nebude možné vidět, jak jsou v tanku rozmístěny moduly, pouze pancíř
- problém se zavedením T-44/85 byla jeho penetrace, hráči nechtějí premiáky s nízkou penetrací
- individuální mise budou vyvíjeny i po zavedení
- HD model M4A3E8 nebude v 9.4, ačkoli model „Fury“ je v HD; jsou mírně rozdílné
- Storm nesouhlasí s nadáváním na Mause, prý ho nikdo nejezdí; podle statistik WG ho jezdí normální počet lidí
- nové mapy pro nízké tiery budou, ale ne v 9.4
- posádka pro Type 62 bude opravena v 9.4
- IS-3 HD nebude v 9.4
- vývojáři se rozhodli dát šestý smysl všem, protože podle nich existuje spousta případů, kdy zrychlí bitvu (tak to by mě zajímalo, podle mě žárovka pro všechny povede k rozmachu kempení – pozn. carramba66)
- je možné, že další části uživatelského rozhraní budou upraveny
- první HD premiáky budou testované v 9.4
- obrázky HD modelů nových tanků neodpovídají plně kvalitativním standardům, které chce WG, protože to byly testovací kousky, budou ještě upraveny
- problémy s T-54 budou vyřešeny v první polovině roku 2015
- statistiky premium munice jsou sledovány a budou pečlivě vyhodnocovány
- vývojáři se rozhodli už před drahnou dobou nedávat ruským tankům jejich historickou depresi kanónů, která byla horší, než ve hře
- 9.4 přinese spíše opravy chyb
- WG se snaží ušetřit maximum internetového provozu, například přískoky ikonek na mapě, nikoli jejich plynulým pohybem
- kreslení na minimapu zatím není v plánu
- některé zveřejněné obrázky pancíře T-55A jsou chybné (ne ty u nás, někde ukazovali pancíř s velkým weakspotem uprostřed věže - pozn. carramba66)

 

Zdroj - http://wot.cz/informace-z-vyvoje/12-10-2014/

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Interview s Evillym o 9.5 a dalších plánech

- Stronghold byl vytvořen kvůli tomu, aby se vytvořil uvnitř klanů „ekosystém“ pro jeho hráče
- CW mapa bude přepracována na „CW 2.0″, jde o redesign se změněným obsahem a architekturou, design bude více flexibilní, aby mohlo WG aktivněji pracovat s eventy
- na CW mapě budou i mapy módu Útok a Střetnutí
- 9.4 je plánováno na říjen, bude obsahovat update Strongholdu
- v současném strongholdu bude eshop, kde bude možné nakoupit speciální vozidla a kamufláže za zdroje v módu opevnění, v tomto shopu také budou některé existující CW odměnové tanky
- speciální stronghold spotřebáky (letecký průzkum, dělostřelecká přehrada, letecký útok, miny, bunkry, atd.) budou využitelné i v CW
- na videu dole v čase 4:55 je vidět, jak dělostřelecká podpora funguje, velitel otevře systém taktického náhledu, vybere čtverec a zahájí palbu
- budou existovat i „proti-spotřebáky“ a bude omezeno, kolik jich můžete použít v bitvě
- tyto speciální spotřebáky nebudou na randomu
- v roce 2014 budou ještě dvě aktualizace – 9.4 a 9.5
- 9.4 bude spíše technický patch, trochu se změní podmínky pro esport (7/42 na 7/54)
- 9.5 přinese spoustu obsahu, nová britská TD a střední tanky, tier 6 bude Sherman Firefly
- WG pomalu přenáší správu klanů z webu přímo do hry
- 9.5 také přinese individuální mise, jde o velké a komplikované mise, které zaberou hodně času a odměna za ně bude unikátní
- první verze individuálních misí bude nabízet čtyři tanky za odměnu, tier 7-10 (zřejmě Objekt 260, T-55A, T28 Concept, atd. – pozn. carramba66)
- první mapa v Havoku bude Stalingrad, nepřijde v 9.4
- nová pohybová fyzika bude v 9.6, v první třetině roku 2015
- nová pohybová fyzika přinese lepší interakci podvozku s různými povrchy, ruční brzdu, atd.
- tankové závody nevyužívají prvky nové pohybové fyziky, tanky driftují už v té staré
- vývojáři debatují o zavedení „ministronghold módu“ pro každého hráče s bonusy a speciálními spotřebáky
- vývojáři přemýšlejí nad zavedením správy strongholdů v mobilech
- vývojáři v současné době pracují na bojových prvcích, neovládaných hráči (hráč bojuje proti opevněním, atd. – pozn. carramba66), v historických bitvách se právě to bude využívat („tým lidí proti botům“)
- v historických bitvách bude zvláštní historická mapa
- WG dále pracuje na „módu přežití proti botům“ a na módech pro hráče, kteří už mají několik T10 tanků
- skill MM nebude, podle Evillyho ale bude jakýsi systém lig
- podle analýzy WG skill MM nezlepší hraní
- třetí CW kampaň je plánována na konci tohoto roku, odměnou bude Objekt 907, případně si můžete vybrat jeden ze dvou starších odměnových tanků (VK7201, M60 Patton)

 

 

Zdroj - http://wot.cz/uncategorized/velke-interview-s-evillym-o-9-5-a-dalsich-planech/

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

13. 10. 2014

- vývojáři potvrdili, že pancíř T-55 bez weakspotu na věži je správný
- T-55A je téměř „přesná kopie elitní T-54″ s tím rozdílem, že na věži není druhá věžička a je drobně odlišná zadní část podvozku
- T-44/85 nebude uvedena do hry jako lehký tank
- KV-5 nepotřebuje buff, statisticky si vede dobře
- Storm komentuje nadávky, že Fury Sherman má slabé dělo – je podle něj jen drobně rozdílná proti standardní M4A3E8, která si vede statisticky dobře
- klávesa ESC nebude použita pro vyskočení z čekání na bitvu, protože i v této fázi otevírá menu
- přepracování šestého smyslu nebude ani v 9.4 ani v 9.5
- Storm potvrzuje, že po předělání šestého smyslu bude mít KV-5 s věčně mrtvým radistou v kopulce problém, vývojáři to nějak pořeší
- Storm si myslí, že šestý smysl pro všechny zvýší dynamiku hry (******** – pozn. carramba66)
- Buff deprese čínských kanónů? Vývojáři nic neslibují…
- +/-1 MM nebude
- Otázka: „Mohli byste spustit mód 15 vs. 15, kde by hrály jen tanky stejného tieru?“ Odpověď: „A proč bychom to dělali?“
- není možné vyhladit mikroreliéf map pouze v herní fyzice a ne vizuálně

 

Zdroj - http://wot.cz/informace-z-vyvoje/13-10-2014/

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

14. 10. 2014

- podle Storma mají Číňané, Japonci a Francouzi nejnižší prioritu, pokud jde o předělání do HD
- M4A3E8 bude dělané od začátku bez využití současného Fury Shermana, proto přijde nejdříve v 9.6
- o KV-5 se silnějším pancířem radistovy kopulky není WG nic známo
- Panzer V/IV nepůjde na tier 5, jako je na Xboxu
- není v plánu umožnit za kredity znovu kupovat premium tanky, které jste dříve prodali
- změny mikroreliéfu map, jak se o nich mluvilo dříve, je jejich zvrásnění maximálně o půl metru dolů nebo nahoru
- LTTB je dvakrát lehčí než AFK Panther, protože „jeho rozměry“
- T49 nedostane druhý alternativní 90mm kanón
- Havok nezatíží tolik vaši grafickou kartu, spíše procesor
- Rovnocenné týmy na randomu? Hrajte týmové bitvy.
- není v plánu v dohledné době přidávat typy kamuflážních nátěrů
- lagy v „prime time“ jsou podle Storma normální, může za to přetížení linek poskytovatelů připojení
- premium munice bude sledována, ovšem podle Storma je možnost, že by byla změněna její mechanika, menší než 20%
- vývojáři nepozorují potíže, týkající se počtu artilerií v bitvách
- Storm nevidí problém v tom, že na části map se nachází terén, do kterého se nelze dostat (hory, atd.)
- nerf přesnosti, který se blíží, má za cíl omezit vzdálenost, na kterou se bojuje a tím zvýšit roli pancíře ve hře
- jeden až tři perky budou při jejich přepracování odebrány, budou to ty málo využívané
- ještě potrvá, než PzKpfw IV Schmalturm bude přepracovaná do HD
- Storm ví o bugu, kdy pokud střílíte ve sniper módu skrz blízký keř, tento keř někdy poblikává, tento bug bude odstraněn
- Evilly ohledně individuálních misí – Povětšinou nebudou určeny k výuce toho, jak hrát. WG chce odměňovat dobrou hru, ale mise pro tento účel primárně určeny nebudou.
- Evilly potvrzuje, že vývojáři snižují cíleně počet misí za kredity
- WG nemůže hráče nechat vybrat si jakoukoli odměnu za individuální mise, systém ještě není hotov a WG se bojí, že bez omezení by to narušilo herní ekonomiku
- velké mise na Super Pershing nebo IS-6, které byly dříve, se budou opakovat a to bez podmínek typu „splňte tento úkol 27x ze 30 dnů“
- individuální mise přijdou v 9.5, budou odměňovány premium tanky a budou složité
- není v plánu dělat individuální mise těžší pro lepší hráče, něco takového bude, ale jiným způsobem

Nejbližší plány Wargamingu (Evilly):
- individuální mise s unikátními tanky jako odměnou (později budou i unikátní posádky a emblémy na tanky); mise budou vždy těžké
- mise, cílené na skupiny hráčů (začátečníci, lidé, kteří dlouho nehráli, atd.)
- koncept eventů (víkendových slev a bonusů) bude přepracován, rozsáhlé slevy budou odbourány, aby se jim zachovala unikátnost
- uživatelské rozhraní misí bude přepracováno
- přijde něco na způsob tokenů: „Získej token, vyber si misi, kup si premiák, získej token, aktivuj misi, atd.“

Vzdálenější cíle Wargamingu (Evilly):
- projekt nabírání hráčů hráči (psali jsme o tom na WoT.cz dříve, přemluvíte kamaráda, aby nainstaloval WG, budete s ním např. hrát čety, když získá první tier 10, vy dostanete třeba nějaký premiák – pozn. carramba66)
- počet eventů (např. víkendových) se nezmění, jen se změní jejich obsah
- Objekt 260, T-55A a další tanky půjde získat pomocí individuálních misí
- vlastní nápisy na tanky (ve smyslu „napíšu si tam, co chci“) nebudou implementovány

 

Zdroj - http://wot.cz/informace-z-vyvoje/14-10-2014/

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

15. 10. 2014

- v nové aktualizaci World of Warplanes je možné si vybrat, jaký hangár chcete mít, neví se, jestli to náhodou nepřijde i do WoT
- distribuce střel uvnitř zaměřovacího kruhu nebude rovnoměrná, šance, že trefíte na okraj, bude stále velmi malá
- podle Storma je Fury Sherman stejný, jako M4A3E8, pokud jde o mobilitu, díky zlepšenému odporu terénu

 

Zdroj - http://wot.cz/informace-z-vyvoje/15-10-2014/

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Storm k balancování typů tanků

Storm postoval dotaz hráčům, co si myslí o balancu typů tanků. Ptá se konkrétně:

- na balanci jednotlivých tříd tanků (lehké, střední, těžké, atd.)
- na balanci jednotlivých tierů a problémy na nich
- na balanci jednotlivých vozidel
- na jednotlivosti systému balancování, např. „příliš vysoký dohled“ nebo „příliš vysoká penetrace“
- na jednotlivosti v herní mechanice, například kamufláže nebo mechanizmus penetrace

Storm upozornil předem, že se nejedná o dotazy na skill MM.

Z následné diskuze (info od Storma):
- 25% náhodný faktor DMG a penetrace nepoužívá rovnoměrnou distribuci v rámci mezí (je tedy vyšší šance, že trefíte za průměr, než že trefíte za minimum nebo maximum)
- existuje myšlenka na nerf dohledu všech tanků vyjma lehkých
- nepůjde o velkou úpravu spottingu, jen o úpravu jeho malé části
- pravidlo, kdy oba týmy mají zhruba stejný počet skautů nebude zrušeno
- pokud by všechny premium tanky dostaly omezený MM, bylo by to i s jejich nerfem, protože některé by byly moc OP
- +/-2 MM nebude všeobecně měněn
- model M41 Bulldog bude upraven v 9.4
- Storm si myslí, že většina map je všeobecně dobře vybalancovaná (vyjma drobných úletů)
- Storm k žádosti o buff DPM artilerií: „Pokud by artilerie měly stejnou DPM jako ostatní tanky, dominovaly by a to už jsme tu jednou měli.“

 

 

18. 10. 2014

- Storm nyní řeší problém mizejících střel v testu 9.4 (střely už zase létají skrz tanky)
- Strom potvrdil, že v 9.4 nebudou žádné HD tanky

Není ještě jisté, zda mapa Stalingrad bude už v 9.4, možná se objeví v druhé části testu.

 

zdroj - http://wot.cz/uncategorized/storm-k-balancovani-typu-tanku/

           http://wot.cz/informace-z-vyvoje/18-10-2014/ 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

19. 10. 2014

- Stalingrad přijde „brzy“, bude již v dalším kole testu aktualizace 9.4
- model kanónu IS-7 je stále v SD (nikoli v HD)
- vývojáři nyní shromažďují statistiky pro zavedení bonusů za „tanking“ (odrážení střel pomocí věže – pozn. carramba66)
- Storm ví o bugu, ve kterém v 9.4 střely proletují modely tanků bez udělení poškození, celou věc nechá prověřit
- feedback na nové zvuky kanónů je rozporuplný, část lidí si je oblíbila, části se nelíbí
- na to, kdy bude tank přepracován do HD nemá vliv, zda byl reálně vyráběn nebo nikoli
- ve verzi 9.6 nebo 9.7 přejde WoT na novou verzi engine BigWorld, podle Storma by to mělo znamenat menší zvýšení výkonu hry (FPS)
- Storm potvrdil, že až bude M4A3E8 přepracovávána do HD, dostane stejný pancíř, jako má nyní „Fury Sherman“
- dělostřelectvo nedostane buff
- Nemáte čas spravovat vaše klanové opevnění ve stejnojmenném módu? Pak nejste ta správná cílová skupina.
- podle Storma jsou zvuky vysokokaliberních kanónů v 9.4 realistické a historické

 

Zdroj - http://wot.cz/informace-z-vyvoje/19-10-2014/

 

 

Přetrénování posádky z M24 Chaffee Sport

Podpora WG EU (Jorge Castro) potvrdila, že na evropském serveru bude posádka M24 Chaffee Sport, která vám zůstala po závodech tanků, automaticky přetrénována na M24 Chaffee při vydání aktualizace 9.4.

 

Zdroj - http://wot.cz/uncategorized/pretrenovani-posadky-z-m24-chaffee-sport/

 

 

20. 10. 2014

- jeden z hráčů poukázal na to, že zvuky vysokokaliberních kanónů v 9.4 zní jako kombinace tří různých zvuků; Storm potvrdil, že to tak je s tím, že je to trik, který okoukali od filmařů
- Storm neví přesně, ale je možné, že vývojáři experimentují s přechodem WoT na nový zvukový systém WWISE
- IS-7 nedostane buff; „HD IS-7 se stane silnější, než ta stará“
- buff penetrace IS-6 není v plánu
- slavná Stalingradská fontána s hrajícími si dětmi (viz. fotka níže) nebude na mapě Stalingrad, protože bitvy budou probíhat v jiné části města (zde bych upozornil, že loni na podzim byla přesná kopie fontány přesunuta před Volgogradské nádraží, které ve hře bude – pozn. carramba66)

56458.jpg
- vývojáři stále pracují na XP bonusech za „tanking“ (odrážení střel věží)
- T-34-3 nedostane větší buff než je ten, co má v testu 9.4
- vzpomínáte na dívku, která byla na videu z veletrhu Igromir jako host? jeden z ruských hráčů zjistil, že hrála v pornu
- mapa Stalingrad bude ve hře nejdříve bez Havoku
- +/-1 MM nebude zaveden

 

Zdroj - http://wot.cz/informace-z-vyvoje/20-10-2014/

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit...