Přejít na obsah

Odpovede vývojarov


kubo4747

Recommended Posts

12.5.

-DMG "zozraty" pasmi, ktory nepenetroval tank sa bude pocitat do "poskodenia zastaveneho pancierom", ale LEN ak by granat trajektoriou aj tak zasiahol tank
-dvom tankom sa zmenia motory v teste 9.1 - Hellcat a Jackson (D:SS sa potom opravil, len sa im zmenia zvuky)
-+-1MM nebude vlozeny
-ziadne plany vratit grafiku 8.11 a urobit HD volitelne cez nastavienia
-ziadny navrat na patch 8.11
-ziadne plany na vytvorenie specialneho servru bez x2/x5 eventov
-pridu vylepsenia na vratenie vykonu z 8.11, klient bude optimalizovany
-vyvojari budu uvazovat o nerfnuti moznosti FV 215b (183) davat tanky na ranu
-v novej fyzike pohybu stale nebude mozne prejst cez male tanky vacsimi a znicit ich
-vyvojari urobia historicke bitky blizsie realite (SS:vlozenim specialnych charakteristik pre ne)
-pride moznost pouzit modely nizsej kvality (nie stare 8.11 ne-HD modely, ale HD modely s nizsim rozlisenim)
-nebudu dva oddelene (HD a ne-HD) klienty (D:prekladat to nesmiem nebudem, ale na FTR sa prave objavil tento clanok s moznostou volby medzi HD a ne-HD http://ftr.wot-news.com/2014/05/14/straight-outta-supertest-hd-client-choice/)
-pravdepodobne bude WT E-100 "prepracovany" (SS:nerfnuty)
-Storm potvrdzuje, ze Britske hightier HT/MT budu "opravene/vymenene"-ako presne bude jasne, ked to bude aktualne
-bug so "strelami lietajucimi mimo kruhu" sa neda opravit, je sposobeny desynchronizaciou medzi klientom a servrom, moze to byt ovplyvnene kvalitou pripojenia, Storm povedal, ze tuto informaciu nemoze potvrdit
-Veider vysvetluje situaciu, kedy sa arty ocita ako toptier, je to povolene-vyvojari urobili kroky na zredukovanie, ale nikdy neslubovali, ze to bude kompletne odstranene, alebo je to bug MM

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Storm: zmeny v 9.1 zrušené

Storm hovori, ze list zmien je nie vzdy systematicky a pochopitelny pre hracov-nieje jasne, preco bol tank X buffnuty, a tank Y nie. Vyvojari suhlasili s tym, ze nerfy a buffy budu systematickejsie a uvedie sa lepsie vysvetlenie, preco bol tank X buffnuty alebo nerfnuty.
Preto su planovane buffy/nerfy ZRUSENE. Jedine, ktore OSTANU v 9.1 su nasledujuce (pozor,na EU fore http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/391976-lets-share-nahled-do-verze-91/ to maju nespravne, tieto zmeny ostavaju):
-nerf camo bonusu TD pri strelbe
-redukcia battletierov LT
-buff VK2801 a MT-25
-nerf ROF stockovej veze Shermana (planovane uz v 9.0)
-buff DMG Sovietskeho UBR-354KA 76 mm granatu o 5 (tiez bug, AP ma teraz 105 a gold 110)
Hellcat a Tiger budu rebalancovane, ale ako sucast komplexneho riesenia, v tomto pripade riesenia situacie "midtierov"). Storm sa tiez vyjadril, ze vyvojari vzdy uvedu komplexnejsie a sofistikovanejsie vysvetlenie na kazdu zmenu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

14.5.

-VK Porsche nedostane buff aj ked ho potrebuje? "Stava sa..."
-Storm:nerf nevybalancovanych tankov pride, vyvojari sa nerozhodli zanechat to tak
-goldy predstavuju 10-15% vypalenych striel, obcas sa to vysplha k 20%-su aj vyssie vrcholy, ale su neobvykle, oficialne statistiky nebudu odhalene
-Storm potvrdzuje, ze statistika goldovej municie neukazuje "strasnu dominanciu goldovej municie"
-statistiky goldov su viacmenej rovnake aj na tiere 10 a na zvysnych tieroch
-Storm hovori, ze by ciastocne suhlasil so zvysovanim dolezitosti pancieru
-skill MM? "Ak pride, bude to oddeleny mod, nieco ako "random s hodnotenim", ako pridavok k normalnym randomkam"
-normalizacia nebude zmensovana, je dost mala tak ako je
-T18 bude v 9.1 prilis silna? "Mozte hrat za T18" (Storm neskor povedal, ze sa nerfne)
-vyvojari pracuju na (teraz priznanom) probleme s mrznutim pri detekciee (nasvieteni) tanku
-jednou z variant je nerfovanie/buffovanie v sadach tankov podla tierov (napriklad, v 9.2 bude rebalancovane tanky tieru 6)
-Q:Na forku su noobovia stastni, budu hrat s T18 a Hellcatom! A:No aspon niekto je stastny.
-na balance tieru 6: "Ak rebalancujeme Hellcata, budeme to musiet urobit aj s KV-1S, takze nateraz sa to menit nebude, je to fixne"
-v 9.2 pride "komplexnejsi pohlad na rebalanc (Storm dodava:ak sa tak rozhodneme)
-9.1 neprinesie ziadne HD modely
-hraci vypichli Stormovi, ze su aj dalsie dela, kde DMG goldov a standartnych granatov nesuhlasia, Storm povedal, ze to vysetri (SS:je to bug, mali by sa zhodovat)
-Storm potvrdzuje:vsetky LT na tieroch 4-7 (okrem vynimiek) budu mat zlepseny MM odstranenim ich najvyssich battletierov
-(D:nie som si isty, "carrying capacity") mnozstvo municie M46 Pattona nebude v 9.1 buffnute
-Veider hovori, ze pointou nerfu Hellcata je to, ze teraz je velmi univerzalny, je viac ako MT a nie TD, to je dovod, preco Hellcatove MT-ove parametre mali byt v 9.1 nerfnute, zatial co TD-ckove parametre ostali, dobra depresia bola tiez ponechana
-patch 9.1 bude technicky s roznymi opravami, nie velmi na obsah (len jedna mapa)
-Storm priznava, ze problemy s FPS neboli v 9.1 bohuzial opravene
-Storm hovori, ze zvysenie straty penetracie so vzdialenostou nieje dobre riesenie na zvysenie dolezitosti pancieru, lebo tanky s nizkou penetraciou by mali este horsiu, a tanky s vysokou by si to ani nevsimli
-Q:Je planovany celkovy nerf Sovietskych mediakov tier 10? Veider:Preco len Sovietskych?
-presnost bude mierne zhorsena cez mechanizmus presnosti , nie cez nerfy tankov, lebo presnost celkovo je velmi vysoka, toto sa tyka tankov-nie artyn (SS:alebo aspon arty bude posudzovana zvlast)
-ak som dobre pochopil, mod Utok na Pustnej rieke bude odstraneny aj tak (SS:toto je nejasne)
-Storm potvrdzuje, ze patch 9.1 ma problemy s FPS, hladaju problem
-Storm tvrdi, ze do hry vlozili "velmi vela papierovych tankov" (SS:lol, a co Sovietsky LT8 a WT E-100)
-tanky Christie pridu, ale nie skoro
Storm hovori, ze vytvaranie viacerych mensich patchov (napriklad len na zmeny tankov) nieje nemozne, ale narocne kvoli testovaniu, WG to neurobi
-momentalna rychlost je 1 patch za 1,5 mesiaca
-Veider vysvetluje, preco je nerf oboch Tigrov prepojeny - Tiger P je teraz nevyvazeny (SS:ale nie velmi), ale po nerfe Tigra by bol este viac nevyvazeny, oba sa musia nerfnut spolu
-Rhm Borsig je OP a bude nerfnuty
-Veider tvrdi, ze Maus je fajn, len nieje pre kazdeho (D:ano, je napriklad pre ludi, do ktorych nepalia goldy)
-Storm hovori, ze hra na tieri 10 a TD nieje ani malo, ale ani vela natolko, aby to bol problem
-podla Storma, TD predstavuju 25-30% v tieroch 9-10 v bitkach, dodava, ze hraci, ktori postuju screeny s velkym poctom TD niesu spravne, lebo to neodraza skutocnu situaciu
-Storm sam nehra velmi vela, hovori, ze ma velmi vela prace, a tak veri spovim spolupracovnikom, ktori hraju NAOZAJ vela
-buff SU-101? "Pracujeme natom, Nateraz bez komentara"
-ARL V39 bude tiez pozorovane
-vo WG je napad zvysit vlastnu hodnotu (SS:hlavny faktor rozhodojuci kolko zarobite) tanku podla udeleneho DMG (napriklad pridanim bonusu za blokovanie poskodenia vasim pancierom)
-aj ked sa prispovok vyssie zda logicky, Veider vysvetluje, ze to nieje take jednoduche. Napriklad, ked vlozite bonus za odrazanie striel pouzitim vaseho pancieru, lahky tank moze odrazit strelu s DMG 750 a ihned dostane ovela vacsi bonus ako by mal len kvoli tomu, ze DMG moze byt ihned vyssi aho HP tanku (D:tieto dva body som asi celkom nepochopil, radsej si to overte v originali)
-premiove TD nebudu nerfnute
-+- 25% RNG nebude znizene
-nateraz niesu ziadne presne plany na zmenu FV215b (183)
-dovody, preco pocet goldovej municie je v hre neobmedzeny je zmensenie profitu pre Wargaming a fakt, ze ludom, co jazdia na full gold by hra prisla menej zaujimava
-historicke bitky nemaju par tankov, ktore tam v skutocnosti boli (ako KV-1 na Kursku), lebo by boli uplne zbytocne a boli by "zradlom" pre nepriatelov
-jamy na hlavnom namesti na mape Kharkov su historicke, boli tam v 2. sv. podla historickych konzultantov WG
-Kharkov nepride v HD
-Evilly potvrdzuje, ze "uniknuty konvertor HD obsahu" je skutocny, prace na tom prebiehaju
-osvetlenie v 9.0 zacalo masivne vyzierat zdroje GPU, vyvojari prepli Ambient Occlusion (SS:myslim) na kvalitnesjiu
-zkomprimovane zvuky neznizuju herny vykon, Storm tvrdi, ze ich testovali a rozdiel medzi nimi bol asi 0,1%
-jediny rozdiel medzi HD a ne-HD modelmi bude kvalita textur
-su planovane opravy textur nizsej kvality ktore su v 9.0 prilis svetle, coskoro
-informacia o rovnakej rychlosty T23E3 vpred aj vzad je zla, cuvanie bude obmedzene na 11km/h

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

15.5.

-Podľa Storma tvorí goldová munícia počas normálnej bitky zhruba 10-15% všetkých vypálených nábojov, 20-30% sú ojedinelé prípady, na nižších tieroch sa goldami striela menej
-T-54, FV215b (183), T69 nie sú tanky, ktoré by používali veľké množstvá goldovej munície (80%)
-FV304 bude možno nerfnutý
-HD modely pre Churchill a IS ešte nie sú prirpavené
-podľa Storma bude presnosť artyn preskúmaná, ale nezarušuje, že sa bude meniť (SS: predtým vývojári tvrdili, že sa má nerfnúť presnosť tankov)


16.5.

-Christieho tanky prídu, ale nie v dohľadnej dobe
-Storm sa neobáva odchodu hráčov (SS: niektorí sa to snažili prepojiť s War Thunder open beta, ktorá sa začala 15.5.), tvrdí, že štatistiky hráčov výrazne klesajú v lete
-podľa SerBa sa v poslednom mikropatchi nič nerobilo FPS, údajné poklesy sú "placebo"
-vývojari pracujú na zásadných krokoch v optimizácii


17.5.

-niektorí hráči na RU fóre začali šíriť fámy, že z hry budú odstránené artyny- nebudú.
-podľa SerBa, WG všeobecne kompenzuje hráčom XP, keď robia zmeny v nejakej vetve
-podľa Overlorda, WoT Blitz bude vydaný celosvetovo s "významnou aktualizáciou" (počas väčšieho patchu)


18.5.

-v 9.1 bude minimálne jedna nová historická bitka a zmeny v balancovaní historických bitek
-súčasné mapy robia tí istí ľudia, ako predošlé, menilo sa len vedenie oddelenia
-vývojári zvažujú nerf FV304
-Q: "Prečo vždy nerfujete vozidlá, ktoré sú obľúbené medzi veľa hráčmi?" A: "Obľúbené vozidlo znamená nevybalancované vozidlo. Osvedčilo sa to mnohokrát".

K historickým bitkám:
-Q: "Čo tak v historických bitkách nezrušiť HP, ale len ich neukazovať?" A:"Prečo? Aby hráči nevedeli, čo sa deje?"
-niektoré historické bitky sa zmenia, iné ostanú
-odstránené historické bitky sa možno vrátia
-špeciálne charakteristiky tankov pre historické bitky by mali vyriešiť problémy s ich balancom
-Storm potvrdzuje, že každý tank bude mať zvlášť sadu charakteristík pre random a zvlášť pre historické bitky
-Storm priznáva, že málo hráčov hrajúcich historické bitky je problém
-Zvláštne mapy pre historické bitky? Storm: "Nevyplatí ra robiť špeciálne mapy pre pár percent hráčov"


19.5.

-Storm priznáv, že "reálne" charakteristiky tankov v random biktách nie sú vždy historické
-Podľa Storma v hre už nie sú žiadne zlé mapy, všetky sú opravené a hrateľné
-Storm potvrdzuje, že uniknuté zmeny na prémiovom Valentine, pancier bude nerfnutý na úroveň z 8.11, pretože buff v 9.0 bol príliš veľký
-roaming bol nazatiaľ odložený
-popisy tankov na minimape prídu "až to bude, tak to bude"
-mod, ktorý popisy tankov na minimapu pridáva, je "strašne nevyoptimalizovaný- vývojári to musia robiť nanovo od začiatku"
-dynamické charakteristiky tankov v hangári (podľa toho aké moduly na nich sú) prídu tento rok
-test 9.1 bude v máji (možno tento týždeň)


21.5.

-Komarin sa nepovažuje za vybalancovanú mapu (bude opravená v 9.1)
-Storm potvrdzuje, že nerf panciera prémiového Valentine je bugfix (bude vrátený na úroveň z 8.11)
-Myšlienka oddeliť moduly motora a prevodovky bol nazatiaľ zavrhnutá

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

23.5.

-Storm urcite nechce dve moznosti zvukov (Hollywood/realistika)
-ohladom "akcii na mape" (NPC veci ako najazd lietadlovych bombarderov, delostrelecka palba, padajuci most, zosuv pody atd.)-"Akcia je dobra, ale najprv si musime poradit s celkovym vykonom."
-Sovietske premiove medko? "Az to bude, tak to bude."
-nerf E-25? "Teraz nemozem povedat nic"
-AMX50B ma historicky lepsiu depresiu dela ako v hre? (-14, v hre -11)? "Opytam sa chlapcov od balancu) (D:pokial si spominam, toto bola chybicka v preklade, jednalo sa o elevaciu)
-Overlord si mysli, ze by bolo lepsie zapinat historicke bitky po jednom (SS:aj ja) (D:a aj ja)
Odpovede Knopky (nejaka Ruska CM, alebo vyvojarka, je skor neslavne znama na RU foru, zabudol som preco)
-mod Pevnosti a Havok potrebuju viac testovania, su planovane na buduce updaty
-optimalizacia je hlavny ciel WG

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

24.5.

-Storm ptvrdzuje, ze DMG udeleny pred 9.1 sa nebude pocitat do vitaznych znakov uvedenych v 9.1
-bude potrebne zahrat aspon 100 bitiek na ziskanie vitazneho znaku
-Storm nema rad komiksove filmy, pacil sa mu len Nolanov Batman (D:SRSLY?)
-camo faktor T40 bol v 9.0 naozaj prebuffovany (v 9.0 mohla byt spotnuta na 350m, v 9.1 to bude 378m. Na porovnanie-Borsig :9.0-354m, 9.1-364m)
-Storm potvrdzuje, ze nebude moznost vybrat si dva sety zvukov diel (herny klient by sa privelmi zvacsil a bolo by potrebne testovat privela)
-Storm tvrdi, ze v buducnosti budu vlozene rozne zvuky pre rozne dela, terajsie testy sluzia na potvrdenie celkoveho smeru, kam sa zvuky vyvijaju (Overlord potvrdzuje toto:"Pouzivame to, co sme uz nahrali.Je mozne, ze v buducnosti bude v hre mix nahranych a vytvorenych/upravenych zvukov. Cakame na odozvu.")
-Storm hovori, ze mnoho casu je na testovanie oprav bugov pre vsetky regiony (teraz je ich 6)
-Wargaming zalozil nove oddelenie "oddelenie optimalizacie", praca na optimalizacii hry sa nezastavi
-Storm potvrdzuje, ze nema so SerBom vela casu na otazky v "klasickom" vlakne na RU fore, preto je malo odpovedi.
-zmena clena posadky (SS:napr.radistu za vodica) pride (az to bude, tak to bude)
-v buducnosti bude uvedenych viac zlepsovacov stability hry

Overlord ohladom zvuku v 9.1:Mate pravdu s tym, ze nove zvuky su urcene pre slusne audiosystemy. To je sposob, akym ho nasi audio inzinieri vyvijaju. Skalovatelnost tu ale bohuzial velka nieje.
Overlord ohladom zlatej municie:"Padlo zopar navrhov ohladom premiovej municie-aj limit aj rebalanc. Uvidime, ci a kedy budu uvedene.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

25.5.

-zvuk motorov nepude pocut pocas odpocitavania, vozidla nastartuju, ked zacne bitka
-zo vsetkych hracov online sa percento hracov vo fronte meni, pocet hracov online zalezi na eventoch a misiach
-na teste dela SU-100 (D-10S a D-2-5S) nestratili svoj camo bonus, toto bude opravene v dalsej faze testu/live verzii (D:uz je zname-bude aj dalsia faza testu)
-rovnake kanony na roznych tankoch (len ak sa nejedna o premiak) by sa nemali odlisovat v strate kamuflaze tank od tanku (SS:ako napr, D-10S strati rovnako bonus na kazdom tanku nim vyzbrojenom)
-fakt, ze Rhm. B. stratil po nerfe len trocha zo svojho camo bonusu je spravny
-Storm o War Thunderi:"Hrali sme ho, boli sme trocha prekvapeni, ze sa v nom od Novembra nic nezmenilo, nebudem rozpravat o problemoch, dufam, ze vsetkym rozumeju oni sami."
-Storm testoval novu pohybovu fyziku tankov, pacila sa mu
-novy system pohybu pride "tento rok" (SS:predtym to bolo planovane podla vyvojarov na 9.2, kedy naozaj pride je nejasne) (D:pokial viem, naozaj pride v 9.2)
-je mozne vlozit system, v ktorom by si hraci sam tvorili ich vlastne kamuflaze a symboly, ale podla Storma to nieje potrebne, bojove pole by vyzeralo hrozne
-nieje planovane prepracovanie zvuku nabijania
-ohladom rebalancovania tankov tak, aby sa s nimi hralo komfortnejsie: "Nateraz, nemozem povedat nic, najprv si musime poradit s dolezitejsimi kandidatmi na rebalanc."
-zvuk diel velmi ako "puf"? Vypalte v Kahrkove, su tam vlozene echo-zony.
-bonusove XP za "tankovanie" (pozieranie DMG vasim pancierom) -"vlozime to, ked to uvazime ako nevyhnutne a ked na tom dokoncime prace"
-nateraz, nic nieje rozhodnute o HE granatoch (SS:zmeny mechanizmu, nerfy atd...)
-mod Pevnosti pride "neskor"
-Maus nema (planovane) 150mm delo, pretoze bolo v realite na prototype vyrobene 128mm delo (SS:a kvoli rozdielnosti s E-100)
-"28 botov v jednej bitke?" -Storm:"Bez komentara, este sme nevideli video."
-dalsi RU vyvojar o botoch: "Vzdy sme banovali botov, banujeme ich, a stale budeme. Ale problem je znacne prehnany."
-DPM IS-7 bude pravdepodobne v 9.2 zvyseny (D:neskor sa ukazalo, ze to bola len fama)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

26.5.

-Storm o citovani Discovery Channel-u (serial Velke Tankove Bitky) ako historicky zdroj: "Discovery je este viac smiesny ako Wikipedia. Mojim zdrojom su historicki konzultanti." (SS:otazka bola, ci boli v Ardenach Tigre-zopar ano, avsak nebojovali)
-nateraz vyvojari neplanuju odstranenie pravidla s rovnakym poctom artyn (a skautov) v oboch tymoch (SS:toto pravidlo nieje uplne, myslim, ze je tam +/- 1 tolerancia)
-Storm hovori, ze ked ine o historickost diel vo World of Tanks - dorobene tanky (WT E-100) mozu mat lubovolne delo, ktore sedi, historicke tanky len dela, ktore mali naozaj
-Storm ohladom modu Utok: "Co je tam na okomentovanie? Je to normalny mod, hram ho od zaciatku bez jeho vypnutia"
-Storm, vysvetlujuc preco mody Utok a Stretnutie nemaju ich vlastne specializovane mapy a reagujuc na hraca, co tvrdil, ze su nezaujimave:
"Lebo nepovazujeme za racionalne vytvarat mapy len pre tieto mody. Vy osobne zhodnotite level nezaujimavosti modu hry? Je nejake normalne kriterium na "nezaujimavost"? Utok a Stretnutie su dokoncene. Historicke bitky su v stadiu hladania spravneho riesenia."
-Storm reaguje na video s 28 botmi naraz v hre:"Mali by ste vediet, co je tam vlastne zachytene celkovo a ako sa to stalo. Osobne na to nemam cas v Nedelu, prepacte."
-odvolavajuc sa na Storma, rozsirovanie sa TD v bitkach uz davnejsie skoncilo a teraz je stav v norme. WG to kontroluje kazdy mesiac.
-velmi vela TD v bitkach? "Statistiky to nepotvrdzuju" a "nepozorujeme dominanciu TD-ciek"
-dlhe nacitanie mapy? "Tuto zavadu vysetrujeme."
-Storm potvrdzuje, ze planovany buff IS-7 bol hoax zacaty Ruskym streamerom Jove, nebude ziaden buff (SS:hanbim sa, skocil som nato tiez - prakticky on, - alebo niekto iny - upravili fotku vo Photoshope a urobili falosny screen so "Stormovym prispevkom"

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 2 weeks later...

27.5.

-Storm potvrdzuje, ze zmena panciera Valentine II v 9.1 je opravou, pancier bude rovnaky ako v 8.11 (SS:toto asi Rusov z nejakeho dovodu nastvalo)
-ziadne HD modely v 9.1
-Kampania a Velky Park sa neobjavia v bitkach na vyssich tieroch, su velmi male
-nove zvuky boli vlozene do testu 9.1 na zbieranie odozvy, nieje iste, ci sa objavia na live servri tak ako su
-obe zvuk aj grafika koresponduju s plnou redukciou zameriavacieho kruhu (SS:akoze obe zvuk aj graficky kruh by mali znacit, ze kruh je uplne zamerany)
-WT E-100 150mm delo nieje prenerfovane
-v buducnosti budu historicke bitky kompletne rebalancovane, teraz je bezvyznamne davat navrhy, ktory tank pridat alebo odobrat
-spolocnost Mail.ru (Armored Warfare) spolupracuje s firmou UVZ (D:UralVagonZavod-T-72, T-90)? "Bez komentara, sorry"
-Storm sa vyjadril uz predtym, ze realne top tier tanky a premiaky by mali mat len dela ktorymi boli vybavene v skutocnosti. Su pripady, kedy to nieje pravda-IS4, FV4202, Batchat atd.-Storm dodava, ze o nich vie, ale to su vynimky a WG ich uz viac pridavat nechce
-Storm vysetri, ci fakt, ze ma T23E3 rozlicny DMG s normalnym a goldovym granatom je zamerny
-bude druhe kolo testu
-moznost (ne)stiahnut HD obsah pride v 9.2
-vyvojari opravia problem s vertikalnou stabilizaciou zameriavacieho kruhu (tak, ako je to teraz so zamnutou dynamickou kamerou), ked bude vlozena nova fyzika. Nova fyzika pohybu bude znamenat, ze "hojdanie" tanku bude pocitane celkom servrovo. Storm hovori, ze WG najpravdepodobnejsie zapne vertikalnu stabilizaciu kazdemu ako standart.
-nateraz (pred fyzikou pohybu), vertikalna stabilizacia bez dynamickej kamery nebude zapnuta
-ohladom zvukov v 9.1:vyvojari sa rozhodli vlozit zvuk veze, zvuk nabijania ("pad granatu"-to zahrkanie po vystrele) a zvysit dosah zvuku z 300 na 600m na live server. Nove zvuky diel a motorov Hellcata/Jacksna v 9.1 nepridu.
-teoreticky je mozne skopirovat zvuky zo zlozky testu 9.1 do live hry 9.1 a ponechat si tak zvuky (SS:ale niesom si isty, ktore subory)
-pravdepodobne bude Komarin v 9.1 znova prekontrolovany, pretoze sposobuje nizky vykon

 

 

 

28.5.

-Storm potvrdzuje, ze slub o buffe DPM IS-7 v 9.2 je len photosopovany fake
-odozva hracov na zvuky motorov Hellcata a Jacksona je velmi dobra
-300 metrovy radius zvuku (v 9.1 zvacseny na 600m) nemoze byt nastaveny cez upravy suborov XML
-XP udelovane za "tanking" (za potencialne poskodenie?) "Niesu to len dohady, ale nemozem vam poskytnut ziadne detaily."

Storm vysvetluje neslavne zname video s 28 botmi: "Bola to usporiadana bitka po restarte servra, ked je prakticky 0 hracov online. Zohnali zopar ludi, zapli klientov s botmi a vstupili do bitky na tri. (D:"Háčkovanie", odpocet) Tak dosiahli takehoto efektu. Experimentatorov sme zabanovali."

 

 

 

29.5.

-vymena FV4202 za Chieftaina? Co sa stane s FV4202? Storm:"Nateraz bez komentara"
-"vsetko je okej" s udajnym anti-botovym programom Wargamingu

Storm o optimalizacii v 9.1:
"Hlavne optimalizacie boli zamerane na odstranenie zamrznuti a FPS dropov na slabych konfiguraciach. Celkovy herny vykon by sa pre drtivu vacsinu hracov nemal zmenit. V druhom kole testu pridu dalsie opravy:oprava FPS dropu pri prepnuti do sniper modu na nizkom a strednom nastaveni terenu, oprava vykonu pri strelbe s automatickymi kanonmi (toto bolo pridane do patchnotes 1. testu omylom, zmeni sa to len v 2.)".

-v 9.1 nebudu ziadne opravy "noveho mrznutia v arkadovom mode" (SS:teraz pravdepodobne niesu "nove mrznutia v arkadovom mode")
-este nije rozhodnute, ako vyvojari nalozia s pancierom Typu 59

Storm vysvetlujuc postoj k staznostiam na FPS dropy:
"Naozaj spolahlive su len porovnania s rovnakym grafickym nastavenim na rovnakych pocitacoch s rovnakym sposobom nahravania (napr. Fraps) a ich dalsie porovnania. Vsetko ostatne su len reci. My sme napriklad porovnali vykony pocitacov hracov z Minsku, ktori ich poskytli za ucelom vyskumu problemu. Ohlasy pri tom boli ako "mne FPS dropli asi 2-3krat". Po vyskume, drop bol v priemere na menej ako 10% pocitacov. Toto moze platit pre vsetkych."

-problem s tripple bufferingom nebol nateraz opraveny
-podla Storma, problem s tripple bufferingom nema skoro ziaden vyplyv na FPS, prisli nato po dlhom testovani
-mod Konfrontacia sa vrati potom, co bude MM opraveny

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

30.5.

-podla Storma ma vyuzite enginu BigWorld velku buducnost (SS:v hrach od WG)
-je mozne, ze pridu vacsie mapy, ale "ziadne sluby"
-vyvojari neuvazuju nad zmenou enginu, ale o modernizovani terajsieho
-Storm potvrdzuje, ze frekvencia patchov je jeden za 1,5 mesiaca
-vznikne video ukazujuce ako tim WG nahraval realne zvuky tankov
-pravdepodobne nebude treti hangar pre WoT

 

 

31.5.

-Storm hovori, ze koruny stojacich stromov poskytuju camo bonus tak, ako to robia uz 4 roky
-IS-3 sa neobjavi v historickych bitkach
-9.2 NEPRINESIE Havok, ale prinesie nove HD modely

-niesu plany na urobenie z T-50-2 premiovy tank
-mapa Stalingrad ma 900x900m, pride "az bude"
-niesu plany na buff IS-6
-nieje mozne nezavisle stiahnut zvuky z testu 9.1 a vlozit ich do hry
-niesu plany na buff DPM IS-7
-Ruski hraci najpravdepodobnejsie nedostanu misie o goldy, ake boli na EU servri
-video 9.1 ASAP ma zastarane info? Storm: "Bohuzial zan nezodpovedam"
-rozhodnutie, ze odrazene strely nemozu poskodit dalsi tank (teraz mozu poskodit len tank, ktory ich vystrelil) bolo pravdepodobne lubovolne, teraz je tomu tak, pretoze sa o tom jednoducho nikdy neuvazovalo
-dela niesu pevne objekty, pretoze ak by boli pevne, nic by to do hry nepridalo a len by to stazovalo hracom zivot v mestach a lesoch (D:a samozrejme facehug)
-Storm potvrdzuje, ze DMG z ramovania objektov (domy, skaly atd.) bolo z hry odstranene kvoli zlepseniu komfortu pri hrani v hre
-pred 8.6 sa dal efekt HDR/bloom vypnut cez vypnutie post-efektov, teraz je to mozne znizenim kvality osvetlenia
-momentalne niesu zaznamenane bugy, ktore by sposobovaly lagy/nizke FPS na strane WoT servrov
-optimalizacia pokracuje, ako mozu hraci vidiet v 9.1
-neprebehla zmena velkosti paketov medzi 8.11 a 9.0, je mozne, ze sa velkost paketov zmenila v 8.11 sama, s novou verziou BigWorldu

 

 

 

1.6.

-pravdepodobne existuje nahodny bug, kedy ak nastavite tempomat plnou parou vpred sa vas tank zacne pohybovat dozadu, Storm hovori, ze o tom este nepocul
-ziadne plany na prerobenie systemu udelovania DMG (SS:hrac sa stazoval na plny DMG cez kupolu a pod.)
-komplexnejsi (iny?) DMG system by sa mohol objavit v nejakej forme hardcore modu, ale Storm sa vyjadril, ze interne vo WG nepotvrdili takyto mod (SS:takze zatial ziadne plany na nieco take)
-MM tankov 8. tieru nebude zmeneny (SS:nejaky hrac sa stazoval na prilis vela bitiek s tierom 10 a tak)
-niesu plany buffnut T28 a T95
-fakt, ze Sovietske dela S-54, S-54S a niekolko US 76mm diel maju inym DMG s AP a goldom je chyba, bude to opravene
-potom, co sa odstranil BT 12, Storm teraz povazuje situaciu okolo MM za normalnu (SS:isty hrac chcel, aby sa odstanil aj BT 11, to sa ale nestane)
-zvuky v 2. teste 9.1 budu rovnake ako v 9.0
-Storm hovori, ze prepad v zakladni hracov online na RU servri je rovnaky ako minuly rok, je to ovplyvnene zaciatkom prazdnin a dobrym pocasim (SS:v tom zmysle, ze nieje prepad kvoli War Thunderu)
-Q:"Co planujete urobit s privelkym poctom TD na tiere 10?" A:"Nic. Niektore pripady (SS:hrac ukazal screen s 8 TD na kazdej strane) niesu systematicke. (SS:prilis caste) Kazdy tank vybalancujeme individualne."
-nebude "globalny rebalanc vsetkych vozidiel" - nastanu zmeny, ale nie "globalne"
-rebalanc tankov pride "ked to bude, tak to bude" a "ziadne sluby"

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2.6.2014

- Storm tvrdí, že nový ovladače od nVidie podporujou (poskytujou nárůst výkonu/boost) specificky pro SLI ve WoT
- v 9.0 byla SLI nefungovala správně
- s ohledem na problém s konfigurací SLI, že se nezvedli FPS od nového patche, tvrdí Storm, že provedli hromadu testů s SLI a všude byl nárůst FPS
- podle Storma to byl záměr
- Storm potvrzuje, že RU251 přijde letos
- osvětlení v novém hangáru bude opraveno později
- 9.1? "až bude, tak bude"


3.6.2014

- tyto faktory se podle Stroma berou v úvahu při re-balancu vozidla: "winrate, popularita na tieru, skill hráčů hrající ten tank, průměrný XP, průměrný udělený poškození, průměrný odražený poškození - spousta různých ukazatelů" - nicméně posléze Storm dodává, že vozidlo nebude nerfnuto pouze díky faktu, že je populární (SS: přitom dřív Storm tvrdil, že popularita vozidla je skoro vždy ukazatel nevyváženosti vozidla)
- je možné, že historická bitva v Ardénách odstraněná v 9.1 se zase vrátí, ale "nic neslibujem"
- jak bude nerfnutá přesnost se ještě neví, vývojáři to testují
- T-44-85 byl "odkládán dlouhou dobu"
- modely budou přepracovány i ve standartním klientu, ne pouze v HD klientu, "HD" platí pro rozlišení textur
- Havok bude pracovat v obou klientech (standart i HD)
- zvýšení počtu možností nastavení u starého renderu není v plánu
- "Sturer Emil" (krátká verze názvu) byla useknuta, protože nepasovala do herního rozhraní
- Nerf Tigera? "Budeme se bavit o nerfu Tigra až to bude publikováno a ne teď
- hráči na kalkulačkách (slabých PC) tvoří o něco méně než 50% hráčstva WoT
- je možný, že zmiňovaný nový SLI fix od nVidia nepracuje se všemi SLI konfiguracemi, Storm tvrdí, že jediný, co mohou dělat, je čekat na další fix od nVidia
- debilní bug, kdy vidíte svý kámoše offline i když jsou online, bude opraven v 9.1 (SS: hurá Akcidovi)
- Storm tvrdí, že je možný, že WoT dosáhne takovýho množství detailů jako Spin Tires, ale pouze když to dovolí síťové možnosti, což bude tak za 5-7 let
- z budoucích plánů WG: "Musíme předělat hodně obsahu. Bez ztráty výkonu"
- údajný lag ve Vichřici není vývojářům znám, nejsou důkazy
- když byl Storm tázán na to, kolik lidí dostalo SuperPershinga: "Nemyslím, že bych takový informace mohl přiblížit." (dodal, že s těmito věcmi nemá nic společnýho)


4.6.2014

- přijde doba, kdy budou do WoT na Xbox přidány artilerie
- vypadá to, že Serbův syn, který zrovna slouží v armádě, je příliš vysokej na to, aby se vešel do tanku (SS: jsem vám to říkal, info o ničem)
- podle Overlorda má WG několik nápadů na rebalanc dražší munice (ta s vyšší pene/někteří já říkají goldová), včetně zavedení limitu. Není jisté zda bude nějaký z těch nápadů zaveden.

5.6.2014

- zřejmě v některých případech stále správně nefunguje podpora SLI ani po nejnovějším patchi
- Storm tvrdí, že nákup/použití enginu Spintires (SS: engine s vymakanou fyzikou) není řešením od doby, kdy se všechno vypočítává na serveru a až pak jdou data do klientů
- Storm tvrdí, že údajný lagy na Vichřici (poté co hráč poskytl data, logy atd.) nebyly potvrzeny. Spíš jde o problém s načítáním dat z disku na straně hráče. Storm dodává, že Vichřice má spoustu unikátních budov a novýho obsahu, což prodlužuje načítání všech dat
- WG bude spolupracovat s nvidií na nápravě prolbému s SLI
- Storm tvrdí, že optimalizace hry nemusí být pokaždé obrovský skok vpřed (SS: WG může s optimalizací postupovat malými krůčky)
- Storm ptvrzuje, že v 9.1 opravili FPS dropy při přepnutí do sniper režimu, když nebyla kvalita terénu nastavena na nejvyšší
- nová vozidla v následujících 2 patchích? "Bez komentáře"
- bug s hýbajícími se mrtvolami (SS/Pjetkovic: takový ty poskakující trupy zničenejch tanků) ve městech byl částečně opraven v 9.1
- Havok bude letos
- Androidí Wot Blitz přijde "po iOSu"


6.6.2014

- Storm tvrdí, že ohlášené změny v přesnosti neznamenají, že se se vrátí staré nastavení, které bylo změněno před rokem
- opravný fix na dropy FPS ve sniper módu v 9.1 bude pracovat se starým i novým renderem
- vývojáři zvažují ve středně nebo dlouhodobé perspektivě přidání novýho obsahu pro 10. tier
- Storm potvrzuje, že nerfy, ohlášené původně pro 9.1, budou
- Storm o balancu vozidel: "Bude spousta různých rebalanců. Ne pouze TDčka."

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

7.6.

-vyvojari (SS:okrem zlepsovania vykonu na slabych pocitacoch) taktiez pracuju na zlepseni herneho vykonu na maximalnych nastaveniach
-mapa Vichrica sposobuje naozaj zle FPS dropy? "Nase testy to nepotvrdzuju."
-bude ASIA server pre WoWp a WoT Blitz
-ASIA server WoT Blitz by mal byt dostupny pri svetovom spusteni, datum pre server WoWp este nieje jasny
-podla Overlorda hra potrebuje tutorial

Overlord ohladom rozhrania Wot vs. WoWp: "Rozhranie WoT je povazovane za priatelskejsie k novacikom, vo WoWp sme sa snazili vytvorit skor zmiesane prostredie vhodne ako aj pre novacikov, tak aj pre veteranov. Velmi sa nam to nepodarilo.

Overlord ohladom vyvoja WoWp:"Podstatnejsie zmeny ako zasahy do gameplaya, zmeny zahrnajuce nove mody su na praci. Nieje to nieco, co sa vytvara jednoducho. Prace, ktore prebiehaju teraz nezahrnaju cely tym a neznamenaju, ze by sme mali prestat robit na vsetkom inom, vratane uvadzania novych lietadiel."

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

8.6 a 9.6.

-bude potrebnych 50-100 bitiek na dostanie "vitaznych znakov"
-vitazne znaky su volitelne (mozu byt vypnute v nastaveniach)
-Knopka o mape Kharkov: "Pocitovo je mapa velmi velka a je moznost na nej hrat komfortne s kazdym druhom tankov"
-Kharkov je dosptupny od tieru 4 a vyssie
-zvuky 1. testu ("nove zvuky kanonov") boli len kvoli zozbieraniu odozvy, ktora bude teraz analyzovana
-nove nastavenie "Dynamicke zorne pole" umoznuje hracom nastavit najmensie a najvacsie zorne pole na roznych urovniach zoomu rozne (maximalny uhol je nastaveny, ked je kamera odzoomovana, cim viac je nazoomovana, tym uzsim sa pole stava)
-camo bonus po strelbe bol odobraty len standartnym TD, premiovym nie
-Knopka ohladne Havoku: "Iste procesy budu bezat na vasom PC a druha cast bude na servri. Budte trpezlivi."
-testy 9.1 (oba) potvrdili zlepseny herny vykon a menej lagov/mrznuti
-pomale TD velmi trpiace po nerfe camo bonusu? "Bude to o nieco tazsie, ale myslim, ze sa zhodneme v tom, ze beztrestne neviditelne palit nieje velmi fer."
-vyvojari robia na prepracovani textur pre HD
-novy zvuk znicenia tanku (SS:"pukanie") bol taktiez prepracovany na zaklade odozvy hracov
-nedostatok obsahu v 9.1? "Za posledny polrok sme pridali nove herne mody, nove mapy, nove vozidla. To je obsah :)"

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

10.6.

-aj ked bol Panzer IV Ausf.H vyrobeny az v roku 1943, je v historickej bitke z roku 1942-Storm tvrdi, ze je to kvoli tomu, ze Ausf.D by bol velmi slaby a Ausf.G v hre nieje
-Storm tvrdi, ze volitelne korby su nutne (SS:kvoli historickym bitkam s korbou Ausf.G)
-pravdepodobne 9.1 priniesla nejake problemy s odchadzanim z bitky do hangaru, hra sa nejakym sposobom zasekne-Storm tvrdi, ze je to spojene s velkou prevadzkou , kedy hra posiela velke pakety dat s vysledkami hry a paket niekedy nedorazi v poriadku
-bug s ultra-dlhym nacitanim map sa pravdepodobne objavil znova. Storm: "S nacitanim bitiek sme nic nerobili."
-Storm tvrdi, ze situacia okolo "pohybujucich sa vrakov" je velmi komplikovana, bug nebol opraveny na 100% (D:potvrdzujem, zombie JgPt ktory vcera presiel ako mrtvola 50m a na replayi to uz nieje je trocha cudne)
-vypnutie UI v hre ovela zlepsuje FPS a odstranuje niektore lagy? Storm: "Uz som to pisal predtym. Nemoze existovat rozhranie ktore nepotrebuje isty vykon. Pre vykreslovanie a vypocty bude stale potrebny nejaky vykon."

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

11.6.

-momentalne, odvolavajuc sa na Storma hra Timovky 10-15% hracov (na zaciatku to bolo 25%)
-IS-7 bola v 9.1 nedotknuta, jej presnost nebola zhorsena
-nieje mozne vizualne zmenit (upravovat) znacky na dele
-9.1. pouziva verziu 4.44.31 FMOD
 

 

 

12.6.

-Knopka potvrdzuje, ze zvuk znicenia tanku bol v 9.1 prerobeny kvoli hracskej odozve
-zmeny OP a UP tankov (nerfy a buffy, predtym planovane na 9.1, su stale na praci)
-Velmi maly obsah v 9.1? Vyvojar Fadalmahr reaguje: "Nemozeme vas uspokojit za kazdu cenu. Ak je v patchi vela novych veci, - reagujete na sposob "co do pekla ste so vsetkym urobili, urobte to take ako predtym". Ak je malo novych veci "Nic nove, prestante sa ulievat." Ukludnite sa a urobte si nazor potom. :)"
-uprava dela na pevny objekt by urobilo hru "jemne nehratelnou"
-medzi FPS a naporom servrov nieje spojitost
-camo factor vozidiel je tajna informacia a nebude zverejnena (D:IMHO je blbost utajovat statistiky tankov s ktorymi sa hra a navyse *ehm* http://www.wotinfo.net/en/camouflage *ehm*)
-je bezpecne mazat obsah zlozky Updates v hernej zlozke (SS:obsahuje instalacky starych patchov)
-camo mechanizmus nebol v 9.1 zmeneny
-mod Pevnosti sa musi stale testovat, pride v nasledujucich patchoch
-historicke bitky Ardeny, Kursk a Balaton boli "odstranene za ucelom ich prepracovania" (SS:z coho vyplyva, ze sa vratia)
-ak mate tuto chybu, je to problem modu

5e5f03500802.jpg

 

-na Ruskom servri mod z Jove-ho modpacku, ktory ukazuje na mape smer nepriatelskych vezi (diel) nieje banovany
-camo bonus TD "bonus triedy" je 25% (SS:ak by bol tank X prerobeny na TD, dostal by 25% camo bonusu), tento bonus je vypnuty pocas strelby
-detaily o mode Pevnosti pridu neskor, bude pren specialny test
-je "extremne nepravdepodobne", ze sa bude T23E3 predavat v premiovom obchode, je to "mozne v buducosti, este o tom nieje rozhodnute"
-mapa Posvatne udolie sa prepracovava, velmi pravdepodobne sa vrati v jednom z nadchadzajucich patchov

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

13.6.

-v 9.1 neboli ziadne "skryte nerfy", vsetky zmeny boli oznamene v patchnotesoch
-presnost M103 za pohybu nebola tajne nerfnuta

Oh ano, a este jedna vec. Odvolavajuc sa na Potoroo-ho (US server) obsahuje subor gui_settings.xml v 9.1 nasledujuce:
<.name>roaming<./name>
<.type>bool<./type>
<.value>True<./value>
Bez bodiek, samozrejme. Znak coskoro prichadzajuceho roamingu? Dufajme.

 

 

 

15.6. (zo 14. žiadne info)

-Pamatate si ako Wargaming odstranil statistiky "odohrane bitky" za 1 a 7 dni zo Siene Slavy (pravdepodobne na zakrytie botov?) Tu je zoznam http://www.eu-comm.de/botlisting/bvlist.php?sort=battlessum&by=DESC dat od Stormshadowa a Manuel1324 (uistite sa, ze nastavite pocet riadkov na nejake velke cislo aby ste ich videli vsetky). Cerveni hraci na zozname maju ich ucty oskenovane a su oznaceni "upozornovacou vlajkou" ako boti (vela bitiek, vykonnostny pad, nozaj zly vykon celkovo). Stormshadow odhaduje pocet najdenych podozrivych uctov na priblizne 3000.

Overlord ohladom skill MM:
"Ohladom vsetkych tychto napadov na MM-ako mozte vidiet v diskusii, je rozdelena. S WoT a obrovskym publikom na svete je velmi tazke rozhodovat sa o tak dolezitych zmenach s dosledkami, ktore niesu predvidatelne. Je to hlavne o robeni kompromisov na uspokojenie vacsiny."

a

Ligy su podla mna OK. Mali by byt sezonne, ale aj sa pravidelne opakovat. Taktiez potrebuju system na zisk relevantnych statistik, nielen celkove statistiky.

-vacsina hracov pravdepodobne necita ani novinky na portale
-Overlord o postoji WG na moznost platenej sluzby XVM: "Ohladom XVM, moze byt, sme F2P a ocenujeme neplatenych zamestnancov."
-Overlord si o znackach na dele pravdepodobne mysli, ze sa daju dostat velmi lahko
-vyvojari pravdepodobne zvazuju "poziciavanie" tankov do historickych bitiek tak, ako municia
-problem s dovolenim zmeny normalnych tankov na docasnu zmenu na premiovy tank spociva v tom, ze premiovy tank by mal byt slabsi ako normylne tanky a toto pravidlo by sa porusilo
-je mozne, ze Ruske knihy Wargamingu budu publikovane v Anglictine
-MM SU 122-44 nebol nerfnuty (SS:nejaky hrac sa stazoval na prilis caste bitky na tiere 9)
-vyvojari vedia o probleme kedy nevidite nikoho z vasich pritelov online a pracuju na tom
-niesu ziadne zaznamenane FPS dropy na mape Kharkov
-bug, kedy sa zaseknete na nacitacej obrazovke ked opustate bitku je sposobeny modmi. Dalej, v niektorych pripadoch, nepomaha ani odstranenie modov, pretoze niektore mody prepisuju povodne subory hry a tak je jedinou moznostou reinstalacia celeho klienta.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

16.6.

Potvrdene info z E3:
-ETA linie Firefly je okolo konca tohto roka, ale toto je len predbezne (SS:vela veci sa neskor posunie)
-spolu s Firefly LL liniou pride aj linia TDciek s vezou, obe linie sa zlucia po tiere 6
-Firefly bude tier 6
-linia Britskych TDciek s vezou bude obsahovat tank Achilles (17pdr M10)
-potvrdenie, ze US linia lightov je planovana na 9.3
-aj pojde vsetko ako ma, dockame sa v 9.3 aj Sovietske premiove medko tieru 8 "lahkej T-54"
-nieje iste, z ktoreho tanku pojde Sovietsky LT8

 

 

 

17.6.

Nanestastie, nic nove nadnes. Ale mozte si pozriet nove Chieftainove video, co nieje sice najkrajsie, ale je to to najlepsie, co mozem ponuknut.

 

 

Oh, ano, pamatate si tu divnu seriu videi "Tank you very much"? Ta sa zrusila. Jak strasne.




18.6.

Na zaciatok tlacova chybicka - v prispevku o nerfe WT-E100 bola cast, kde som napisal, ze presnost za pohybu bude buffnuta. Bola to chyba zdroja-v druhom maile sa opravil a napisal, ze bude nerfnuta. Povodny clanok je uz opraveny.
Na druhu stranu, noveho je velmi malo (Myslim, ze si setria info na test 9.2?)
-ohladom KV-1 vylovenej z vody (pozrite si clanok na FTR) Evilly tvrdi, ze moze byt z takehoto stavu renovavana tak, ako uz aj v minulosti
-Q: "Bolo by lepsie, ak by namiesto WT-E100 nerfli FV 215b (183), ale nieee, musime cakat dalsie tri roky." A: "Stane sa to ovela rychlejsie :)"

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

19.6.

Ako urcite viete, mod Opevnenia dnes odstartoval. Medzitym sa vyriesila zahada nedostatku informacii: Storm ma dovolenku.

-nedavne zmeny "lahkej T-54" tiez ukazali, ze predny pancier veze bol znizeny z 180mm na 160mm. Storm hohovri, ze 180mm najpravdepodobnejsie ostane na nesklopenej casti panciera, sklopeny bude mat 160mm
-Opevnenia niesu pre hracov co nechcu klan? "Nechcete byt v klane? Potom nebudte. Na randomkach vas tiez caka vela eventov, misii atd."
-Hladanie 20 hracov na tento mod velmi tazke? "Cudne ako dalsi hraci nachadzaju ostatnych a vytvaraju klany? Co ich od vas odlisuje?"
-Opevnenia budu pravdepodobne uzitocne aj pre mensie klany, nebudu musiet cakat na bonusy a bonusy im pomozu grindovat
-najazdy v mode Opevnenia budu obdbne s rotami, ale budu obsahovat aj mody Utok a Stretnutie, to iste plati aj pre mapy (tak ako v rotach)
-spotrebne doplnky pridu do tohto modu neskor - "sledujte novinky"
-zdroje budu udelovane aj za porazky, avsak menej
-statistiky z tohto modu budu tiez oddelene, ako s timovymi bitkami
-klan nemoze uplne prist o Opevnenie
-napadanie a branenie opevneni medzi klanmi pride neskor

 

 

 

20.6.

-Tier 8 premiove Nemecke medko - Panther s L/71? Evilly: "Skoro ste to trafili!"
-Leopard 1, FV4202 a AMX50B dostanu male buffy
-vymena FV4202 za iny tank? "Cakajte na novinky okolo konca roka."
-zmienovana "atmofericka Prokhorovka", ktora ma prist v 9.2 - Storm dodava, ze mapa zostane rovnaka, ale bude na nej viac znamok boja (SS:vraky, znicene dela atd.) - ak vas zaujima, ako to vyzera, tu su uniknute fotky: http://ftr.wot-news.com/2014/01/14/straight-outta-supertest-map-leaks/
-Storm potvrdzuje, ze pridu male nazvy tankov na mape
-v 9.2 pride len zopar HD tankov - pretoze plany sa zmenili, modely jednoducho neboli dokoncene nacas
-ohladom herneho vykonu - "ziadne nadejne riesenie teraz nemame"
-KV-1S bude rozdelena v 9.3, aj ked bolo rozdelenie ohlasene uz asi pred rokom: "az teraz mame moznost tak ucinit", zmeny su viazane s HD modelom
-doteraz pracovali vyvojari na strategii "ako v buducnosti rebalancovat tanky"
-Hellcat bude rebalancovany v tom istom patchi s KV-1S (9.3)
-delostrelecka palba bude pravdepodobne spotrebak na Opevneniach
-"neboli ohlasene ziadne zmeny" o FV 215b (120)
-novy nizkotierovy premiak ktory bude odmenou v letnej misii nebude Te-Ke
-183mm HESH granaty FV 215b nebudu odstranene

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

WG RU Stream QA

-na poprve vo WG skusali futbalovy mod s ELC AMX. Trvalo 2 mesiace, nez ho dokoncili a na RU servri ho hralo zhruba 2mil. hracov
-raketomety Katyusha v hre nebudu, ale bude vlozena "delostrelecka palba" (SS:spotrebak na Opevnenia, ak si spravne spominam)
-WG vie, ze historicke bitky potrebuju vazne prepracovanie a v patchi 9.2 bude cely mod docasne odstraneny kvoli prepracovaniu. Vyvojari robia na "uplne novom CW koncepte s novymi moznostami", taktiez sa zvazuje specialny PVE mod pre historicke bitky. Po prepracovani historickych bitiek nastane specialny test len pre ne, tak ako to ma teraz mod Opevnenia za ucelom pozbierania podrobnej hracskej odozvy
-je moznost, ze v mode Opevnenia bude moznost najat si hraca mimo klanu ("zoldnieri"), pravdepodobne ked sa spustia Opevnenia (??-doslova "ale pocas toho"), roty budu nedostupne (!) a nebudu prepracovane
-pravidla 3. CW kampane uz su vytvorene, kampan pride na jesen, takze v letnom obdobi (9.2 a 9.3) bude pozornost sustredena na Opevnenia. Bude tam mnoho povstani a vylodovaciek, ale taktiez mnoho novych moznosti
-v buducnosti sa vratia mody "futbal" a "Karl", pretoze boli velmi popularne, vo WG si tiez niekto zela usporiadat v nich turnaj
-patch 9.2 prinesie "atmosfericku Prokhorovku", bude pravdepodobne prepracovana tak, aby poskytovala vacsi pocit bitky
-v 9.2 pride "komplexny rebalanc" tankov, hlavne tier 10:Leopard 1, FV4202 a AMX50B (D:neskor sa potvrdilo, ze dostanu mensie buffy)
-testuje sa nove UI, rozhranie sa zjednodusi a rozhrania roznych modov budu zjednotene
-Sovietske premiove MT8 bolo planovane uz na zaciatku tohto roka, je mozne ("ak sa tak rozhodneme"), ze tento rok pridu aj Nemecke premiove MT8 a presiove Americke TD
-v 9.2 pride len par HD modelov (SS:WTF, znovu?), zatial co 9.3 prinesie 20-25 HD tankov
-prepracovanie map do HD zacne tento rok
-El Halluf bude v 9.2 prepracovany
-v 9.2 sa vrati Posvatne Udolie ("po novom ho budete milovat")
-futbalovy mod bol najprv testovany ako 5 vs.5, ale kvoli moznosti hrat v cete sa rozhodlo pre 3 vs.3
-garazove bitky su stale planovane na tento rok ("az to bude, tak to bude"), testuju rozne varianty pre tiere 8 a 10
-Havok ma rovnake problemy ako prepracovanie do HD, ako prva pride fyzika objektov
-"Lahka T-54" bude zaujimave vozidlo s "malym ammorackom, ako Type 59"
-KV-1S bude urcite rozdelena v 9.3 - do dvoch vozidiel: tier 6 a 7, vsetko je uz pripravene. Popritom sa rebalancuje cely tier (Hellcat, Tiger)
- v 9.2 budu tier 10 TDcka rebalancovane (minimalne WT E-100 a FV 215b (183))
-podla Inakiho herny chat pada, ak sa ho ucastnuje viac ako 5000 hracov
-buduci tyzden pride micropatch, ktory opravi "pohybujuce sa mrtvoly" (D:ktore su len tak mimochodom chybou modov ) a problemy s chatom
-v lete pride nova misia s moznostou ziskania lowtieroveho premiaku
-Japonske a Cinske vetvy maju koncepty delostreleckych vetiev od tierov 2 po 10
-ohladom druhej linie Britskych TDciek (SS:s vezou), je tu moznost, ze vetva bude bez tieru 10 a obe vetvy sa spoja do jedneho tieru 10 (SS:necudujem sa, balancovanie FV4005 Stage II (D:183mm) musi byt nocna mora)
-ziadne plany na vratenie mapy Draci priesmyk
-pridu nove skilly a perky, stare sa prepracuju
-osud vetvy Sturmtigra este nieje jasny, nepride v ziadnom z blizkych patchov
-moznost HD klienta pride bud v 9.3 alebo v 9.4 (D:takze v 9.5)
-momentalne je herny chat premiestneny na externy server Jabber, takze sa nan bude mozne pripojit aj cez ine aplikacie
-nepride moznost vypnut si mapy, ktore hrac nechce hrat

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

21.6.

-info o rozdeleni KV-1S na tier 6 a 7 bolo pravdepodobne nespravne, je mozne, ze sa rozdeli na tiere 5 a 6 (SS:mam dva zdroje s vysokou spolahlivostou a oba si protirecia, avsak verzia s tiermi 5 a 6 vyzera byt pravdepodobnejsia)
-pravdepodobne sa zopar hracov stale stazuje na mantlet Mausa-Storm povedal, ze nemoze potvrdit, ze ma zle rozmery (SS:trosku som patral, a rozmery by mali byt spravne - v jednej polohe vytvara "medzeru" na jednej casti mantletu, toto je historicke)
-potvrdenie, ze niektore tanky 10. tieru dostanu v 9.2 male buffy, este nieje jasne ake, objavia sa na teste

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

22.6.

-mapy budu v plieniacich bitkach na Opevneniach vyberane nahodne, nebudu obsahovat Utok a Stretnutie
-zastupca velitela bude mat v mode Openenia rovnake pravomoci, ako velitel, okrem vytvarania opevneni
-bunus z opevneni sa bude kombinovat s prebiehajucimi bonusmi eventov
-budovy, ktore by dovolovali pristup k akymkolvek tankom niesu planovane
-budu 2 fazy vkladania Opevneni, jedna s plienenim a maximalnym tierom Opevnenia 4 a druha faza s bitkami klanov a maximalnym tierom 10
-nebudu "susediace opevnenia", v mode Opevneni si jednoducho vyberiete nepriatelsky klan, na ktory chcete zautocit. Tiez si vyberiete, v akom casovom useku je vase opevnenie napadnutelne (SS:obranca urcuje cas)
-je teoreticky mozne, ze pocet hracov v najazdoch bude znizeny z 15 na 10, ale o tomto sa rozhodne az po testovani
-stredna uroven dovoluje pouzivat aj lahke tanky urovne 5 a 6 (narozdiel od rot), je mozne, ze sa to este zmeni
-co sa stane, ked prehrate bitku v ktorej branite:niektore budovy budu poskodene a budu sa musiet opravit, urcite mnozstvo zdrojov bude ukradnute a poputuje nepriatelovi. Nieje mozne celkom znicit Opevnenie za akychkolvek podmienok
-spotrebaky ako minove pole na opevnenia budu pouzitelne len v boji, nie mimo neho. Bude mozne nastrazit minove pole hned pred bitkou na urcite miesto na mape, delostrelecka palba a vzdusna podpora budu urcene na sektory (SS:napr. stvorec A4) atd.
-je mozne, ze sa uplne odstrania roty, rozhodne sa po vlozeni Opevneni
-v najazdoch nebudu "limity bodov", mozte pouzit akekolvek tanky odpovedajuceho tieru
-narozdiel od modu najazdov, pri utoku na nepriatelske opevnenie budete vediet mapu vopred
-pravdepodobne XP a kredity ziskane v Opevneniach budu mat rovnake pravidla ako v rotach
-v mode Opevneni sa nebudu rozdavat goldy ("chcete goldy, tak hrajte CW")
-pri utoku na/braneni Opevnenia sa budu pouzivat tanky 10 tieru (SS:v zmysle-ziadne triedy)
-pravdepodobne ak sa stanete velitelom klanu, pozvete ludi, vypracujete opevnenie a potom kazdeho z klanu vyhodite, ostanete na vsetko tak, ako ste to vybudovali so spolubojovnikmi sam
-je bezvyznamne zacinat Opevnenie s 20 uctami, na ziskanie bonusov budete musiet ucinkovat v bitkach a na to budete potrebovat aspon 15 hracov
-nieje mozne zacat najazd s menej ako 15 ludmi
-statistiky z tohto modu budu oddelene, tak ako z historickych bitiek
-nebude "hmla vojny" (D:nenaspotovane tanky "nevidno") na Opevneniach
-bonus, ktory dostanete z opevneni bude udelovany kazdemu hracovi, bez ohladu na to, ci bojoval, alebo nie

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

23.6

Dnes je opat den bez zaujimavejsich informacii (Storm je na jeho velmi zasluzenej trojtyzdnovej dovolenke) Avsak:
-problemy s UI po micropatchi budu zajtra opravene-ide o problem, kedy vidite priatelov vo friendliste offline aj ked su online a nemozte ich pozvat do cety

 

24.6.

Podla Overlorda prichadza velky patch 1.3 pre WoT Blitz. Viac tu http://overlord-wot.blogspot.cz/2014/06/wotb-3-days-remaining.html
-Storm (stale na dovolenke) ohladom jeho predchadzajuceho zamietnutia existencie bugu pohybu mrtvol: "Musite si presne precital, co som napisal" (SS:predtym napisal, ze bug sa este nepotvrdil, teraz pravdepodobne ano a preto bol opraveny)
-Storm tvrdi, ze hlasenia pohybu mrtvol z testu boli ojedinele a nesystematicke. Po vydani patchu zacalo prichadzat viac hlaseni a preto bol bug opraveny.
-bug pri ktorom tank nahle urobi 360° otocku bude opraveny s novou fyzikou pohybu
-Storm hovori, ze jeho dovolenka potrva este dlho (SS:este dva tyzdne)
-vyvojari sa rozhodli nevlozit moznost docasnej prestavky premioveho uctu (SS:napr. ked hrac ide na dovolenku a pauzne si premko), lebo je to pre nich nevyhodne (SS:neziskove)
-pripravy na WoT:Blitz pre Android potrvaju este "par mesiacov"

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 2 weeks later...

25.6.
Prva, Crytek zamietol financne problemy (a tak jeho prevzatie Wargamingom). To je pre nas zle, si myslim.
Druha- azijske forum ma "vyvojarske QA"... ...informacie odtial budu obsiahnute v tychto dennych QA.

Z dnesnych odpovedi:
-Havok nieje planovany na 9.2
-Havok bol povodne naplanovany na 9.0 (D:takze sme ho mali mat uz 2 mesiace a 10 dni(!!)), ale odvtedy sa stale odklada
-momentalne sa nepozna termin nasadenia Havoku (To, v ktorom patchi pride, zalezi od toho, ako rychlo sa poskladaju posledne diely)

 

 

 

26.6.
Bohužiaľ, Storm je na dovolenke (vyše týždňa a pol) a tak je toho pomerne málo. Otázky a odpovede vývojárov na serveri ASIA s Tanithom vyzerajú sľubne, ale trocha sa odmlčal aby si ujasnil, čo môže hráčom oficiálne povedať a čo nie. Aj tak by to ale malo byť zaujímavé.

Napodilv, EU portál neinformoval, že WoT Blitz je oficiálne vydaný, takže... WoT Blitz bol oficiálne vydaný a možno ho sťahovať oditaľto (G36: novinka o vydaní WoT Blitz sa na EU portáli objavila s oneskorením, 27.6.). Verzia pre Android príde v horiznonte niekoľkých mesiacov. O novinke môžete diskutovať na Overlordovom blogu!

-chyba kvôli ktorej hráči v garáži nevidia svojich priateľov online hoci sú pretrváva aj po mikropatchi
-to platí aj pre "pohybujúce sa vraky", ani táto chyba odstránená nebola
-Blitz je oddelené od WoTka vrátane štatistík a serverov, ale možno sa do neho prihlasovať s tým istým účtom, ktorý máte na WoT
-nebude jednotný prémiový účet pre WoT a Blitz



27.6.
Málo informácií z Ruska, ale našťastie Tanitha zverejnil nejaké zaujímavé informácie na ASIA fóre (informácie o Blitze sú od Overlorda)
-WoT Blitz sa po vydaní stal najsťahovanejšou free aplikáciou v ruskej oblasti (G36: pardon, trochu kostrbatý preklad)
-podľa Overlorda dostal WoT Blitz obrovskú podporu od hráčov, partnerov a tlače
-Tanitha potvrdzuje, že pridávanie nových tankov do hry sa nezastavilo
-nové francúzske regulérne tanky pravdepodobne neprídu v roku 2014
-prémiová munícia už nebýva často v akcii počas víkendov, pretože sa môže kupovať za kredity
-vývojári zvažujú rôzne "vernostné programy" (výhody pre starších hráčov), ale nikto to zatiaľ neschválil. Je možné, že takýto systém (vraj dosť komplikovaný) sa objaví koncom roka
-európske tanky neprídu nijak skoro (nie v roku 2014) (SS: ale prídu, hurá!)
-nápad implementovať do hry TOG II očividne prišiel po tom čo vývojári navštívili múzeum v Bovingtone
-momentálne nie je roaming otázkou "kedy", ale "či vôbec", očividne momentálne neexistuje žiaden plán na vydanie (SS: takže je možné, že nakoniec vôbec nepríde)
-americké ľahké tanky (Chaffee vetva), nemecký tier 8 light (RU251) a sovietsky tier 8 ľahký tank (LTTB) sú plánované pre patch 9.3
-Wargaming spolupracuje so Sony na propagácii nového filmu Fury, ale dokončenie filmu je ešte stále ďaleko (November); je možné, že v hre bude udalosť spojená s jeho vydaním
-je zaujímavé, že sovietsky tier 8 ľahký tank je v hre označený ako LTB, kým polohistorické zdroje ho označujú ako LTTB ("ľahký tank s ťažkým pancierom)



28.6.
Dátumy, ktoré unikli minule (G36: podľa nich mal byť patch 9.2 vydaný 21.7. 2014) nie sú aktuálne, všetko bolo z neznámych dôvodov posunuté o týždeň či dva.
Okrem toho, bohužiaľ nič.


29.6.
Zaujímavý článok od Listyho o bojoch proti povstalcom v Ománe.
-očividne je možné, že FV4202 bude nahradený niečim iným; FV4202 sa stane Tier 8 prémiákom so svojím histirickým 20 librovým delom (SS: niektoré zdroje uvádzajú, že ho nahradí ranný Chieftain, iné Vickers MBT). Či bude prémiový FV4202 možné získať zadarmo (tak ako to bolo možné s T34) nie je známe.


30.6.
-Podľa Cannoneera (WG vývojára tankov) nie je isté, aké delo bude mať sovietsky tier 8 ľahký tank LTTB (spomínali sa 57 mm, 76 mm alebo 85 mm), tank ešte nie je vybalancovaný
-"Sovietsky tier 7 ľahký tank?" "Bohužiaľ vám nič nepoviem" (pôvodne mal byť Tier 8 LTTB vyskúmavaný z nejakého tier 7 tanku, napr. KV 13, ale nakoniec možno LTTB bude tier 7 ľahký tank, pretože sa na tier 8 nehodí (je príliš slabý))
-momentálne nie sú informácie o výmene WT E-100 za iný stroj (G36: tu si celkom nie som istý prekladom)
-ako bolo spomenuté dávnejšie, nemeckým tier 8 stredným tankom bude pravdepodobne Panther Ausf. F s delom 88 mm L/71
-Japonský tier 8 stredný tank? Tanitha: "Sme radi, že máme množstvo oddaných japonských hráčov na serveri, ale vývoj tankov, aj grafický, si vyžaduje veľa výskumu, prosím majte trpezlivosť." (SS: môj tip: STA-2B)
-zmena špecializácie osádky (SS: napr. radistu precvičiť na vodiča): "momentálne je v pláne/vývoji, takže zvažujeme predstaviť túto možnosť v ďalších aktualizáciách. Nie je to na rade v krátkej budúcnosti, skôr koncom tohto roka, alebo začiatkom budúceho podľa plánov"
-Stav rekonštrukcie Mausa: "Momentálne sa spracováva konštrukcia. Toto je veľký projekt a určite budeme informovať komunitu o novinkách a postupe prác"
Podľa Storma sú "informácie zvnútra" blbosť. Nie je jasné, ktoré časti sú blbosti, pretože podľa SS sú niektoré časti určite pravdivé (napr. počasie bolo testované a potvrdilo ho viacero vývojárov), ale je možné, že niektoré sú nepresné.


1.7.
Už je to mesiac čo nebola v pôvodnom Q&A vlákne na RU fóre kde Storm a SerB odpovedali nejaká nová odpoveď. SerB bol podľa všetkého presutý na iné veci (WoWs) a Storm je stále na dovolenke, takže pôvodné vlákno je mŕtve. To sťažuje získavanie informácií (treba prejsť viac stránok diskusie), ale SS sa na to podujme.
-Tabitha potvrdzuje, že súčasný formát historických bitiek bude v 9.2 odstránený:
"Súčasné historické bitky v 9.1 budú v patchi 9.2 odstránené (čo je normálne, pretože sa podľa plánov mali nahradzovať v každej aktualizácii). Viacmenej, v 9.2 neprídu nové historické bitky a herný mod bude prepracovaný. Momentálne nepotrebujeme spätnú väzbu, pretože mod sa dočká výrazných zmien."
-informácie o novej americkej línii ľahkých tankov sú predbežné a môžu sa meniť
-žiadne informácie o tom, či sa M47 Patton objaví v hre ani ako
-Výmena FV4202 za iný tank? "Plánujeme ho prepracovať, ale nie v blízkej budúcnosti, skôr koncom roku 2014. Je to príliš ďaleko aby bolo niečo dokončené"



2.7.
-Storm potvrdzuje, že v patchnotes k 9.2 bola chyba, konkrétne v časti, ktorá uvádzala, že HD modely sa ukážu len na hráčovom tanku. V skutočnosti sa HD modely ukážu na vštekých tankoch, ale textúry budú v polovičnej kvalite oproti ostatným tankom
-táto zmena bola zavedená, aby sa znížilo zaťaženie grafiky, podľa Storma sú rozdiely badateľné len na vzdialenosť 1-1,5 m
-"Odstráni táto zmena lagy spôsobené prvým nasvietením tanku s HD modelom na mape, ktorý hlásia niektorí hráči?" Storm: "O tom nemôžem nič povedať."
-nerf penetrácie HESH nábojov FV215b (183) bol prijatý, pretože iné druhy nerfov (DPM,...) by nevyriešili problém s oneshotmi, ktoré tento tank rozdáva. Existoval dokonca presný vnútorný výpočet, čo tento nerf spôsobí pri streľbe na ťažké tanky spredu.
-Storm o nerfe FV215b (183): "AP náboje tohto vozidla boli vybalancované dobre, mali viac než dobré charakteristiky. Skutočnosť, že všetci začali používať HESH nebola očakávaná, čo bola naša chyba. HESH náboje s penetráciou 230 bude stále použiteľný proti "papierovým" cieľom a pri streľbe do chrbta nepriateľa."
-IS3 sa v 9.2 neobjaví v HD, bol odložený
-momentálne nie sú plány na zlúčenie serverov ASIA a Korea
-momentálne a zvažuje buff predného horného a spodného plátu pancierovania VK4502 (P) Ausf.B
-Austrálsky tank Sentinel môže byť zavedený jedného dňa, ale nie v roku 2014 (SS: Podľa toho čo vravel Chieftain by Sentrinel mal byť súčasťou britskej Firefly línie, takže možno príde neskôr)
-je možné, že príde emblém austrálskych jednotiek Cangoroo


3.7.
Dnes veľmi málo, ale máme niekoľko leakov z minula. SS sa poohliadol po menej typických zdrojoch ako Administration Digest (G36: Administratívny prehľad?), čo je súbor rôznych vecí, ktorý by mal byť pravidelne aktualizovaný. (posledná aktualizácia je z júna, takže nie je úplne zastaralý). Niektoré veci sú veľmi staré, iné sú ale novinkami:
-T-44-85 bol odložený
-čínske stíhače tankov prídu, ale nie v roku 2014
-plánuje sa prepracovanie ľahkých tankov
-keď bude IS3 prepracovaný do HD, dostatne "historické pancierovanie trupu" (SS: sranda, myslel som, že ho už má)
-koncept Európskeho stromu vrátane národných osádok je pripravený, bude uverejnený keď príde správny čas
-AMX-30 príde (keď to bude, tak to bude)
-plánujú sa alternatívne línie francúzskych stredných a ťažkých tankov, rozhodne nie v roku 2014
-NbFz nie je momentálne plánovaný


4.7.
-nahradenie FV4202 potvrdené ("keď to bude tak to bude")
-hardcap na TD nie je momentálne plánovaný
-počas posledného stretnutia vedenia Wargamingu bolo niektorým ľuďom (SS: v tomto prípade Tanitha) zakázané diskutovať veci ohľadom globálneho vývoja a problémy podľa vlastného uváženia (SS: druhá časť je podstatná)
-priveľa hráčov AFK na ASIA serveri? "Ľudia veria mnohým veciam. Vy môžete naďalej veriť čomu chcete."
-captcha pre hráčov podozrivých z použivania botov? "Koniec roka je realistický pre konečnú implementáciu, všetko ide podľa plánu a plány sa nemenia." (SS: hráči podozriví z používania botov budú musieť pred každou bitkou zadať captchu)
-ohľadom blokovania botov: "v skutočnosti ich nemožno blokovať. Všetky pokusy softvérových firiem, ktoré som v minulosti videl, dokázali botov zablokovať tak na 4 hodiny. Potom bol do obehu uvedený obmenený bot, takže opatrenie nemalo efekt."


6.7.
Hádam dostaneme zajtra nejaké poriadne informácie... (Storm sa vracia z dovolenky). Medzitým si môžete pozrieť video Chieftain's Hatch porovnávajúce britské a americké tanky.
-nie sú plány na buff Superperschinga
-vývojári pracujú na oprave bugu kvôli ktorému ste nemohli vidieť svojich priateľov online hoci boli
-Šiesty zmysel funguje správne (SS: nejaký hráč si sťažoval, že žiarovka sa nerozsvieťuje správne)
-pre zaujímavosť, nejaký vývojár tvrdil, že tanketka MRLS-1G14 (s dvojitým kanónom) mala byť súčasťou americkej darčekovej edície. Podľa SS žiadna "americká darčeková edícia neexistuje", ale v dávnej minulosti mala byť plánovaná.


7.7.
-Chrysler "K" Tank ako americký tier 8 prémiový ťažký tank? Tanitha: "Nevidel som žiaden vývoj tohto tanku. Ale zozbieram o ňom nejaké informácie a pošlem tímu vývojárov na zváženie".

KTank.jpg

 

-formula pre známky úspechov je veľmi komplikovaná a nebude uverejnená
-žiadne novinky o zmenách charakteristík ťažkých tankov Porsche
-je možné, že všetky tanky budú prepracované do HD v roku 2014
-zatiaľ nie je možné povedať, aké vetvy sa objavia v roku 2015
-viacvežový/viacdelový mechanizmus vo WoT? Tanitha: "V minulosti sa o nich uvažovalo, ale niekedy je ťažké preraziť pancier nepriateľského tanku s hlavným delom, nieto ešte s väčšinou slabším sekundárnym delom. Nie som si vedomý, že sa momentálne vyvíja.

A z Ruska:
-Sturer Emil bude skrátené na St.Emil alebo niečo podobné, aby sa nahradilo divné Pzsfl.V

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

8.7.

O tom, ako funguje MM vo WoT Blitz sa docitate tu http://overlord-wot.blogspot.cz/2014/07/wotb-blitz-matchmaker.html
-Australsky server vo WoT? "Zatial niesu ziadne dalsie specificke informacie ohladom mozneho AUS clustra. Pokracujeme v expandovani do regionu Azie/Australazie s WoT a dalsimi titulmi ako napriklad terajsie spustenie WoT Blitz na iOS, ospravedlnujem sa, ale nemam ziadne dalsie informacie"
-Storm hovori, ze vyuzitie PVE botov by bolo mozne napriklad v historickych bitkach, kde by zastupovali male neoblubene tanky
-ohladom otazky vyssie (hraci nehraju slabe tanky v historickych bitkach) sa Storm vyjadril, ze odmenovanie hracov nizsich tierov viac kreditmi nieje riesenim ("len malo ludi ma rado dostavat na hubu kvoli peniazom")
-zmena pancieru T-62A prebehne len v pripade, ak WG ziska lepsie info o hrubke pancieru
-"nieje jasne", co sa stane s FV4202, ak sa tier 10 vymeni za ine vozidlo



9.7.

-odvolavajuc sa na Iscending-a http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/408463-egyptian-flag-in-the-eblem-flag-list/page__st__20__pid__8507970&do=findComment&comment=8507970 pride v buducnosti viac emblemov, vlajok a napisov, termin je zatial neznamy
-Storm:"je vysoko nepravdepodobne", ze FV4202 bude (v pripade, ze sa zmeni na premiovy tank) udelovany zadarmo, ako bola T34, ked na tier 10 pride iny tank (Storm:"Veci zadarmo su zle :)")
Overlord ohladom ludi, ktory rozhoduju vo WoT, produceroch a vlastnej pozicii:
"WG je obrovska spolocnost, momentalne s viac ako 3000 zamestnancami (bolo ich asi 100, ked som prisiel ja). Teraz je dost rozvetvena, takze by bolo tazke mat 10 globalnych "rozhodovacov". Ohladom hier samotnych, urcite nebudem na vrchu zoznamu pre WoT PC pretoze na nom uz nejaku dobu nepracujem, ale pre WoT Blitz a mobilne projekty budem urcite v Top 10 :) Uloha producera tu vo WG prakticky znamena globalny dohlad nad produktom, takze som zodpovedny za vsetko a zaroven za nic."
-error v EU CW pravdepodobne este nebol opraveny, davajte si pozor



10.7.

-info o tom, ze Tanitha je zodpovedna za WoTwiki je nespravna, uz dlhsie nieje (pravdepodobne uz nejaky ten cas)
-je mozne, ze postup okolo leakov zo supertestu bude prepracovany. Tanitha:
"Aj ked sa leaky stavaju, a potom su uvedene na roznych strankach bez sprevadzajucich informacii/faktov/atd... takato situacia nieje idealna, takze v blizkej buducnosti porozmyslame o procedurach ohladne leakov. Bude mojim cielom snazit sa hladat leaky a pridavat k nim oficialne informacie cez oficialne zdroje (fora), takze budu obsahovat aj pozadovane informacie. Je to lepsie, ako by mali byt leaky zverejnovane bez dalsich informacii a mali by sposobovat dezinformacie a spekulacie" (D:ak som to spravne pochopil)

(SS:Myslim, ze kazdy s aspon polovicou mozhgu vie, ze data supertesterov su predbezne a namiesto odhalovania, ako presne si budu vozidla pocinat vlastne len odhaluju smer, ktorym WG mysli a ubera sa a obcas vzhlad vozidiel (ktory sa neskor nemeni ak nenastal vazny problem s modelom). Osobne si myslim, ze to, co Tanitha spomenul je vcelku zaujimave, ale velmi pochybujem o tom, ze sa nieco zmeni, pretoze vbehne do rovnakych problemov, ako pre nim uz mnohi-"nemozme zverejnovat info, ktore sa zmeni")
-niesu plany na vratenie Typa 59 do obchodu
-niesu plany o premiovych tankoch 9 tieru
(SS:mala poznamka o info od Tanitha-v minulosti ma ziadal, aby som pisal "mozno" a "nepravdepodobne" do prekladov,-napr, napisal, ze tier 9 premiaky su nepravdepodobne, ale ja mam isty fakt z RU fora, ze sa to nestane, RU hraci sa pytaju blbosti neustale, takze ak by som mal pisat "nepravdepodobne", nechava to v hracoch malu nadej co ich nuti pytat sa novu a znovu aj ked to vyvojari uz davno zamietli)
-Tanitha ohladom nevratenia Typa 59 do obchodu: "Avsak neskor tohto roku budu v predaji podobne tanky" (SS:T-54 Light)

A od Storma:

-od 9.3 pride kazdym patchom viac HD modelov
-alternativne korby urcite nepridu tento rok
-Storm vysvetluje, preco nepridu alternativne korby:
"Interne umelecke oddelenie je velmi male na vytvaranie tak komplexnych modelov, museli sme si najst externu firmu pre zasobenie, poskytnut im testovacie modely, porovnat vysledky testov, zistit, ze je to na prd a zase dokola,najst inu firmu, potom im zadat ulohy, termin sa viackrat posunul (D:"How terrible"), neskor bolo potrebnych vela prepracovani a oprav v modeloch, potom zase opravovat, optimalizovat, trenovat atd. Toto vsetko zabralo niekolko mesiacov a proces stale nieje ukonceny."
-9.2 prinesie mnoho mensich grafickych oprav (ohladne vzhladu modelov)
-9.3 prinesie cca 18 HD tankov bez novych standartnych tankov
-zvuk otacania veze je tak tichy naschval-ked ho vyvojari skusali mat hlasnejsie, zacal byt otravny
-FV215b (183) "si v 9.2 povedie dobre"
-zmeny WT E-100 v 9.2 obsahuju len 128mm delo
-nebude iadna kompenzacia (veci zadarmo) ze nerfy WT E-100 a FV 215b(183)
-dost zaujimave, lahka T-54 sa z nejakeho dovodu testuje ako "lahky tank" (SS:pravdepodobne to je ale len nejaka testovacia vecicka)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

11.7.

-Havok je planovany na tento rok
-na viacjadrovej podpore sa postupne pracuje
-preco nieje podpora Steamu? "Nieco na vysokej urovni so Steamom nefungovalo" a "Bez komentara"
-Storm opat potvrdzuje fakt, ze Sovietsky LT7 bude LTTB a LT8 bude "Lahka T-54"
-Veider potvrdzuje, ze zlepsena veza VK4502B, spomenuta v patchnotesoch (buffnuta strecha) sa nedostala do prveho kola testu, pride v dalsom
-9.3 prinesie cca 18 HD tankov
-zvuk otacania vezou sa v sniper mode "nakopne" len v pripade ze s vezou sa hybe vyrazne-pocas velmi malych uprav mierenia sa prehrava tichsi zvuk domierovacich prevodov
-HD IS-3 pride v 9.4
-produkcia HD modelov bola oneskorena, pretoze firma ktora ich mala zabezpecovat zlyhala a trvalo dlho, kym sa nasla nahrada
-pravdepodobne jeden z Ruskych vyvojarov potvrdil, ze "od teraz bude v HD len vas tank, ostastne budu vyzerat ako stare", pretoze na dialku si rozdiel aj tak nevsimnete
-Q:"Nerfli ste 183mm HESH naboje, pretoze ich hraci velmi vyuzivali, co s 150mm goldovou municiou na E-100?" A:"E-100 je fajn, uzivam si grind."
-ohladne osudu dalsich OP tankov ako Hellcat, T18, T49, KV-1S? "Tiez stretnu svoj osud."
-terajsi prepad v pocte hracov nieje nic vynimocne, je leto
-Ruske patchnotesy 9.2 obsahovali chybu-bolo uvedene, ze sa zmeni pancier M48A1, zatial co spravny tank je M8A1
-Knopka o odstraneni HB v 9.2:
"Tak ako boli vlozene, HB neboli celkom dokoncene a podla nasich predstav.Dostali sme tiez mnoho odporucani a rad od hracov ohladom ich problemov. Preto sme sa rozhodli odstranit historicke bitky z hry a znova prejst ich koncept, dopad na lowtierove tanky a dopad na hightierove tanky a ich pocet. Niekolko napadov ohladom konceptu HB prislo po 9.1 Zatial co je v hre mod vypnuty, vlozime a otestujeme tieto koncepty za ucelom urobenia HB zaujimavejsich, dynamickejsich a nezavislych na hightierovych tankoch, co predtym casto rozhodovalo cely osud bitky."
A ohladne buducnosti historickych bitiek:
"Je mozne, ze budu mat moznosti, ktore predtym v hre neboli, dovolia lowtierovym tankom dostat slusny zarobok a urobime ich viac uzitocnymi (SS:mimochodom, povedala, ze "je velmi skoro hovorit o tom", ale celkovo sme sa bavili o dvoch veciach:respawn pre lowtierove tanky a moznost, ze na ne budu hrat boty-uvidime, ktora moznost (ak vobec) to bude)
-rozhranie hangaru bude prepracovane
-"Archa ohna" (SS:nova Prokhorovka) je pravdepodobne hernym stylom identicka so starou Prokhorovkou, zmeny budu len kozmeticke, ako vraky a dym

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit...