Přejít na obsah

Odpovede vývojarov


kubo4747

Recommended Posts

14.3.2014

- Podle vývojářů nerf TD (alfa DMG) v 0.8.11 způsobil pokles množství TD v bitvách vysokych tieru
- Podle vývojářů je situace kolem TD tato: na začátku byly TD vlastně docela nepopulární i přes jejich alfa DMG a kamo výhodu. Změnilo se to až s velkým Nerfem artin, po kterem určitý počet hráčů artin zacalo hrat s TD
- Jeden z důvodů proc se prejmenuje "potenciální poskozeni" je fakt, že vývojáři připravuji zavedení odměny pro "soaking" do poškození (SS : "tanking" ve Warcraft)
(M8ii: Warcraft jsem nikdy nehral, netusim co to ma byt, SS, nebo nekdo jinej to vysvetli =) )
- Zdá se, že animované efekty jako je například automatické vyhazovani nabojnic jsou plánovány pro "střední" budoucnost (ne prilis vzdalena ale ani moc blizka budoucnost)
- Po 0.8.6 nedošlo k žádné změně v přesnosti a rozptylu strel v zamerovacim kruhu (M8ii: sigma je porad 2,0)
- V 0.9.0 budou nové prémiové a nepremiove hangáry, budou "velmi cool"
- Nezávislé zavěšení kol se objeví na přepracovych HD modelech tanku
- ASAP pro 0.9.0 přijde během několika příštích dnů
- V určitém okamžiku v budoucnosti bude masivní rebalanc vozidel
- T-54 HD model bude mít (vyrobni) stitek na zadní straně
- beton-prubojne naboje ve WoT nebudou
- delostrelecke granáty vybuchující ve vzduchu a delostrelecke granáty létajíci mimo zamerovaci kruh byly způsobeny nějakou chybou v serverovem spojení mezi uzly v prubehu určiteho distribučního nastavení
- 122mm IS nemají historické zlaté (goldove) naboje v historických bitvách ? "Jak hrozné"
- Jména tanku na minimapě: az to bude tak to bude
- Zdá se, že "potenciální poskozeni" bude přejmenováno na "poskozeni, odrazene pancirem" nebo něco takového
- Historické bitvy budou mít oddělené statistiky stejne jako týmove bitvy
- Podle Storma, konfrontace ma být vypnuta a to nejen vypnuta ve výchozím nastavení (hracem), protože těch pár lidí, kteří by ji meli zapnutou by stále trpěly na dlouhé fronty a problémy s MM a hodně by breceli
- V 0.9.0 bude opravena chyba kdy se na kartě misi nezobrazovalo správně pocitani misi
- Podle Overlorda, World of Tanks: Blitz je prakticky připraven k bete

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

17.3.2014

- Storm nezna zda konstantni refresh (obnoveni) garáže (SS: krátka "synchronizace" každých několik sekund) bude opraven, ale tvrdí, že to není kriticke
- Storm si je naprosto jistý, že nebyly žádné změny přesnosti del po 0.8.6 (M8ii: porad je to sigma 2,0)
- Potvrzene ze supertestu 0.9.0: dělostřelecké bugy, chyby (strely letajici mimo zamerovaci kruh nebo panubohu do oken) jsou již opraveny
 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

20.3.2014

- Pokud jde o WoT Blitz, " vývojáři jsou více obeznámeni s iOS než s operačním systémem Android ", to je důvod, proč iOS verze přichází dříve (bude i android verze)
- Pokud jde o modely T-54, Tiger a Sherman, dnes zveřejnene: každý z nich je trochu graficky odlišny. Je to úmyslné: graficky vývojáři můžou odsledovat, ktery budou hraci preferovat (v testu 9.0) a ten pak bude v oficialnim patchy 9.0
- V prvním kole testu 9.0 budou pouze 3 modely HD (T-54, Tiger, Sherman), zbývajících 7 přijde v 2. kole testu
- Ostatní modely (tech zbylych 7 a nasledne i dalsi tanky) budou zřejmě přepracovány následne podle stylu z těchto tří variant (podle variantu, ktery budou hraci nejvic preferovat)
- HD barva na tanku Tiger je historický Panzergrau (ocelovo siva)
- HD korba T-54 je "nova" (se stitkem na zadi), T-54 bude mít i starší korbu jakmile budou implementovany alternativní korby
- HD T-54 tvar věžičky je správny, T-54 mela několik typů tvarů a mantletu
- Skutečnost, ze HD model T-54 nemá díry v kolech (a další dva modely HD je maji) je chyba (bug) a bude opravena
- V současné době je nejlepe vymodelovany (materiálove, např. kov jako takovy) HD tank je Sherman. Fakt, ze vypadá trochu jako plastová hračka je vlastně historicky, vypadá hodně podobně jako skutečné vozidlo (Tiger je trochu horší)
- Test 9.0 vyjde "během několika dní" (Evilly uvádí, že pokud půjde vše dobře - ještě tento týden ale nebude to regulerni kompletni test 9.0, spíše cast kompletniho testu komponentů, které jsou již dokončene) (M8ii: prvni kolo testu obsahuje 3 HD tanky, ve druhem kole testu bude pridano dalsich 7 tanku (pokud budou dodelane))
- Storm uvedl, že skutečnost, že Tiger1 ve hře vypadá velmi hladký (barva je lesklá a hladká) je historický, tak jako vozidlo i vypadalo (pokud nebyl premalovan 50 krát)
- Všechny německé modely budou tmavsi, budou překresleny podle toho jak vypada HD Tiger (jaky si vyberou hraci v testu)
- Q : "Chceš rez a špinavé vzhled? A: Jdi hrát jinou hru" (SS: War Thunder)
- War Thunder Tiger model vypadá opravdu dobře, protože podle Storma, to byl predvadeci model, kde bylo použito mnoho polygonů, zatímco pozdnější modely mají výrazně méně polygonů
- Na HD modelu Maus se pracuje
- Hlavním cílem testu 9.0 bude testování historických bitev
- HD IS-3 přijde buď v 9.1 nebo 9.2
- Zdá se, že hranatost modelu IS-3 je správna tak jak je to teď
- V letošním roce bude vylepsena grafika (Improved graphics) převedena na DirectX 11
- Podpora DX11 přijde po podpore vice jader (multicore) ve hre
- Podle BigAngryCata, byl malý problém s texturou Shermana. Zdá se, že první myšlenka byla, že pod škrábancemi v laku by měla být viditelna barva základního nátěru. Ukázalo se, že Američané ve skutečnosti nepotřebovali použít základní nátěr protože ve skutečnosti povrch pancire byl trochu "drsný" a barva "nasakla" do něj, vytváří velmi perzistentní vrstvu nátěru
- Alternativní korby přijdou v 9.4 nebo pozdeji
- Tanky prevedene do HD modelu budou mít nezávislé zavěšení kol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

21.3.2014

- První kolo britských HD modelů: Centurion Mk.7 a Tortoise
- Churchill HD přijde po 9.0, stejně jako IS
- Zatim prémiovy Churchill nebude v historických bitvach, možná později
- Novy HD hangár se skládá z reálných prvků, byl vytvoren v souladu s reálnými hangáry a opravnami
- U HD modelů, pasy nejsou ve výchozím nastavení (dafaultne) špinavé od bláta protože "zablácene pasy vypadaji opravdu divně na písku a sněhu"
- Je možné, že seznamy vozidel pro historicke bitvy v 9.0 nemusí být konečný (SS: napriklad chybí Nashorn)
- Nepremiovy nový hangár se nezobrazí v 1. kole testu, ještě se na nem pracuje
- Noční bitvy byly zcela zruseny ("hráči nic nevideli")
 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zmeny v HB (na zaklade testu)

 

Storm zveřejnil seznam změn, které budou provedeny v historických bitev na základě výsledků aktuálně běžícího testu. Ty budou zahrnovat:

- Přidány zmeny stran (stejně jako u náhodných bitev) - Němci v Kurska se již nebudou začínat vždy na jihu, bude to náhodne
- Všechny bitvy budou mít zvysenou maximální hodnotu MM vahovych bodů o 50 až 100 procent aby se zvýšilo množství tanků v boji
- Nastaveni munice se pro některé tanky změní, budou mít méně nepouzitelnych HE naboju, některe budou mít více zlatých naboju (ale Storm uvádí, že je důležité aby se to neprehnalo pokud jde o celkovou cenu naboju)
- Některé stroje budou mít v některých bitvách hardcap, například tanky Tiger a SU-152 v Kursku (M8ii: maximalni pocet urcitych tanku v bitve, jenom priklad: 2x Tiger, 3x SU152),
- MM váhy Pantheru a Tigru v Kursku budou opraveny (jsou příliš nízké)


Přepracované nastaveni tanku pro jednotlivé bitvy

Balaton:
přidáno SU-85, odstraneno SU-76,
Pridan Nashorn a Jagdpanzer IV, odstranen Jagdtiger

Ardeny -
E8 dostane kanon 76 mm M1A1, přidán M4 Sherman se 105mm
odstranen Tiger I, přidan M10/Panther (Premium), Panzer IV kanon se změnil na L/48

Kursk - přidan prémiovy Churchill, odstranen Panzer II

Také pouze pro tanky nizkych tieru budou samostatné speciální mise v historických bitvach (jako další stimul pro hrace)

Z diskuse :

- SU-85 v operaci Balaton je historický
- Marder nebude přidán do Kurska, byl by příliš slaby (na jednu ranu)
- T-70 zůstane jako jediný scout (zvěd) v Kursku
- Využití (moznost MM), kde za jistých podmínek je to mozne přepsat (prekrocit) nastaveni HB a nasazovat tanky v nejvyšší konfiguraci do bitev byla opravena - chyba má něco do činění s přepínáním instance serveru
- Dynamický koeficient odměn (např. XP/Kreditni příjmovy bonus v závislosti na aktuálním počtu vozidel ve frontě), není možny
- Nikdo vám nebude branit ve výběru populárních tanku (SS : jako napr. Tiger), ale pocitejte, ze budete mít vetsi frontu a delsi cekani na bitvu (v souvislosti oznamenim hardcapu v nekterych bitvach)
- Jagdtiger byl odstraněn z operace Balaton, jak se ukázalo, Jagdtiger tam historicky nebojoval

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

9.0 Perspektiva historickych bitev (HB)


to, co následuje je třetí článek o budoucnosti historických bitev od Storma, ktere byly zveřejněny před dvěma hodinami nebo tak nějak. Tady je to, co napsal:

Po vzrušené debatě o HB, bych se rád s vámi podělil o plány na další rozvoj. Nyní, v 9.0 nebudeme zavádět žádné zásadní změny. K dispozici budou jen drobné korekce. Ale pro nasledujici budoucí verze jsme shromáždili několik zajímavých nápadů :

- Masově používány (nizke tier) tanky budou mit schopnost respawnu na bojisti. 2,3 nebo 4 krát (to bude předem stanoveno), hráč si výbere respawn bod (point) z několika možností (nepřítel nebude moci ovládat všechny respawn pointy body najednou).
- Masově používány (nizke tier) tanky budou mit prémiové postavení, pokud jde o posádky, např. . že bude možné použít posádky z jiných tanku stejného národa a třídy
-za třetí, o cem mnoho hráčů mluvilo a co ma WG stále "v rezervě": tanky budou mit 2 ruzne charakteristiky (vlastnosti). Jedny pro random bitvy a dalsi pro HB (HP, rychlost horeni, dohled, prostupnost terénem, hodnoty otaceni korby a veze). Mechanismus boje zůstane stejná ( SS : např. ne "hardcore mód"), ale umožní to lepší balancivani charakteristik tanku, aniž by byla ovlivněn hlavní problém - úroven (trier) tanku.
Na konci budou existovat dvě různé sady vyvážení (balancu) pro každy "historicky" tank - jeden pro random (náhodne) bitvy, jeden pro HB.


Tyto plány přijdou "až se to udělá" v tomto roce. (neni presny datum)

Z diskuse :

- Storm uvádí, že zatímco HE naboje nejsou pouzitelne (vhodne) v historických bitvách, jejich problém není s timto spojen. Vývojáři by rádi aby byly HE naboje přitažlivější pro hráče, ale nemaji zadny napad jak to udělat, aby se nebuffly (nezvysila sila) Artilerie, co je co by nechteli aby se stalo.
- (Připojeno k bodu výše) zřejmě dat artileriim oddělené HE naboje od zbytku hry není možnost
- Cilem navrhovaneho respawnu pro tanky nizkych trieru je "větší dynamika bitev, vetsi vliv tanku nizkych trieru na bitvy, méně kempeni"
- Zkoušky výše uvedeného mechanismu vypadají slibně
- zatím jeste není známo zda tam budou speciální mapy pro historické bitvy
- Různé triery v stejnych bitvach (jedna bitva v Kursku z T-70 vs Panzer III, další z Tiger vs SU-152) pravděpodobně uz nebudou
- Zdá se, ze jsou plánovány v Klanovych valkach bunkry a nálety, možná v budoucnu budou i NPC (AI) bunkry střílet na tanky
- Bunkry a nálety přijdou v letošním roce
- NPC (AI) bunkry nejsou ted plánovány pro historické bitvy
- Storm očekává, že se bude hodně kňučet (brecet) kdyz budou mit tanky jine charakteristiky v historických bitvach , ale umožní to vývojářům implementovat bitvy ve vyšší kvalitě
- Tento historicky rebalanc (vyvážení) by neměl trvat dlouho, protože se blíží několik nových tanků (M8ii spis se asi mysli, ze je maji uz skoro hotove), takže bude čas delat na tom
- Koristni tanky nepřijdou v dohledné době protože vývojáři potřebují udelat nové HD modely taky pro ně a je tu prave ted fronta na HD modely
- Na seznamu tanku do HB se ještě stále pracuje
- Prémiovy T-54 ještě nebyl modelován, "je ještě brzy"

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

25.3.2014

- Ve hře je gravitacni faktor (koeficient, konstanta) pro všechny tanky stejný (M8ii: artilerie maji myslim jinou gravitacni konstantu, neni to 9,81 m.s-2)
- Zavedeni respawnu není "kopírování War Thunder", podle Storma - garážove bitvy byly projednány v době kdy War Thunder jeste nebylo vydano
- Speciální "historické" vlastnosti (SS : jak bylo dnes uvedeno v předchozím postu od Storma) se nevztahuji na náhodné bitvy, stroje nebudou pro random balancovany v souvislosti s balancem HB, protože "to není potřeba"
- Nadcházející mapa Charkov nebyla nikdy určena výhradně pro historické bitvy
- Samotne Historické bitvy zabrali zhruba měsíc práce, včetně testů
- Vývojáři stále čekáji na programátory aby dokončili práci na novém mechanismu viditelnosti, takže je možné ze se zvýši množství spott cyklů (spotchecks, kontrola viditelnosti) (M8ii: Jak casto server kontroluje viditelnost tanku)
- více než 30 tanků v bitvě stále vytváří problémy se sítí
- Přednastavené setupy (nastaveni) pro historické bitvy (SS : jako Němci mají pokazde např. 1x Tiger a 4x Pz tanky) vytváři nekonečné fronty
- Podle Storma, mit několik "realistickych" režimu (modu) náhodných bitev jako maji War Thunder není životaschopný. Ríká, že ve War Thunder, první režim (Arkadova bitva) hraje 95 procent lidí, ve druhém (Realisticke bitvy) 3,5 procenta a ve třetím (Simulatorove bitvy) ostatní, takže další dva režimy jsou zbytečné
- hráčska špička (vrchol) ve WoT (a dalších on-line her) je prosinec /leden, kdy hraje nejvic hráčů
- Francouzské tanky v 9.0 maji graficke problémy s pasy - jsou příliš tmavé
- V současné době není potřeba buff (zesileni) dělostřelectva, jejich množství v bitvě je v pořádku
- Vývojáři jsou prekvapeni jak se zvýšilo nepouzivani HE nábojů, ale jeste o tom nepremysleli (M8ii: zrejme jeste nepremysleli jak je zatraktivnit)
- Storm se ještě neptal jak budou balancovany T-34 a KV z roku 1941
 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

9.0- Storm: HD modely - Zpetna vazba

Storm udělal další příspěvek k 9.0, tentokrát, když se ptal na zpětnou vazbu na tři HD modely vydané v prvním kole testu. Co se vám líbí? Co se vám nelíbí?
Také poslal tři nové screenshoty HD modelů, které byly přepracovány (z dneška (26.3.2014) a jsou odlišné od těch, které jsou v 1. kole testu)
obrazky:

a7m6Loj.jpg

bI8v0uV.jpg

i4NtFE9.jpg

 

Z diskuse :

- T-54 na snímku se příliš nezměnil od prvniho testu
- Velikost (výška) veze T-54 je zřejmě správna: Storm říká, že bylo mnoho variant věží T-54 a toto je jen jedna z nich, WG speciálně zkontroloval originalni dokumenty (montážní továrni výkresy) a věž je správna
- Je možné, že bude více věží pro T-54 az budou přidány alternativní korby (M8ii: myslim, ze by to melo byt v 9.4)
- Pokud jde o maskovací nater aplikovany na kolech, Storm uvádí, že to vypadá divně, když se kola otáčejí
- Storm potvrzuje dalších 7 HD modelu ve 2. kole 9.0 (spolu 10)
- Je možné, že slabé počítače budou mít možnost nestahovat textury ve vysokém rozlišení (HD textury). S největší pravděpodobností od 9.1
- Storm uvádí, že osvětlení hangáru v 9.0 je specificke, protože jsou tam 3 světelné zdroje ( SS : ne jen 1 jako v bitvě (M8ii: Slunce)), některé modely prostě vypadají divne (zvlastne) ve světle (M8ii: osobne jsem si nevsiml nejakych podivnosti)
- V 9.0 s největší pravděpodobností nebudou fungovat staré mody hangáru, protože byl přepracován osvětlovací systém
- Zdá se, že WG jeste nevyvinul žádny (jakykoliv jiny) zpusob aby hráči "pocítili" velikost tanku. (M8ii: stacilo by prilepit pohled k tanku =))
- Tiger byl proveden mnohem svetlejsi, tato změna se objeví v příští verzi testu (M8ii: 2. kole prej 28.3 (nejakej rus to napsal do chatu na testu))
- Zatim nebudou mit bezvezove tanky žádný efekt po vybuchu munice jako u tanku s vezi (jako otevreny bojovy prostor posadky po vybuchu), ale mohlo by to přijít později
- Nečistoty na pasech budou realizovány na základě druhu mapy (podle povrchu)
- Neexistují žádné plány na přidani opotřebení pro tanky, ktere jsou používané hraci v mnoha bitvách (SS: jakoze tank bude vic opotrebovany s 3000 bitev než ten s 30)
- Nejsou žádné plány k realizaci možnosti aby si hraci samy vytvareli své vlastní maskování (maskovaci natery) (M8ii: boji se ruzovych tanku potistenych poniky a mangami, navic jaky by meli tyhle tanky camofaktor?)
- Britske HD modely v 9.0 budou: Centurion 7/1 a Tortoise, pozdeji prijde Conqueror
 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 2 weeks later...

31.3.2014

- v 9.0, HD Panther bude vyšší a širší. Tak je to správně podle storma, starý model měl špatnou velikost po celou dobu. (Ovlivní to jeho camofator?)
- změny vozidel v HB byly dělány dle dat poskytnutých historiky.
- při balancování MM váhy v HB je tier vozidla irelevantní - to na čem záleží je bojová efektivita vozidla v té které bitvě, pro příklad KVIS v bitvě u Kursku má poměrně nízkou HBMM* váhu, přesto že se jedná o HT tier VI.
- Zisky nízkotierových tanků v historických bitvách budou vylepšeny, takže se vyplatí je jezdit.
- Historické bitvy budou stále sledovány developery a upravovány, a to tak aby obě strany měly stejnou šanci vyhrát.
- Množství polygonů na HD modelu m103 se nebude navyšovat.

*Historical Battles Match Making

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

- V testu 3 by se měl objevit HD Centurion 7/1

- Poškození děla ( alpha ) je libovolné/náhodné (random) číslo , dvě děla stejné ráže nemusí mít stejnou alfu
- Stejná zbraň může mít různé rychlosti střelby v různých vozidlech, rozdíl spočívá v "nastavení bojového prostoru" (asi se myslí "čím větší místo uvnitř, tím větší komfort posádky a rychlejší nabíjení")
- V aktuálním kole 9,0 testu, je chyba, kdy uživatelé AMD procesorů trpí odpojováním, bude to řešeno v příštím kole testu
- Storm si je vědom toho, že slabinou nynějšího WOT je grafika trávy a stromů / keřů, zmínil se o zvýšení poloměru renderu trávy a vícevrstvé trávě
- Při posuzování zbraní typu squeezebore* , číslo, použité pro účely Overmatch a další výpočty, kde je vyžadována ráže je nominální řáže děla, ne kalibr střely/náboje (v případě Waffe/zbraně 0725, toto číslo je 75 mm)
- Zdá se, že vývojáři se zabývali chybou (objevila se na živém serveru), kde při silné desynchronizaci mezi serverem a klientem/klient. zaměřovačem (záměrný kruh), střely divoce létaly mimo záměrný kruh klienta



*průměr hlavně se snižuje od uzávěru až k ústí

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

27.3.2014

- Vývojáři říkají, že v historických bitvách, v kterych by byly "předem stanovený" pocty tanku (například jako vždy dva tygři, 3x Panther a 5x Panzer IV) opravdu omezuje opakovatelnost historické bitvy (stejna mapa, stejné týmy ... )
- Vývojáři jsou si vědomi DirectX 12, ale Storm uvádí, že není k dispozici dostatek hardware nebo hráču s takovym HW a bude trvat jeste několik let než se nahromadí
- Storm : "Neslíbili jsme přídavné palivové nádrže na Maus"
- Druha podvozkova varianta tanku Tiger bude zavedena jako alternativní korba
- AMX 50B bude urcite přepracován na HD v letošním roce, neexistuji však žádné "normální" fotky / nákresy, takže to bylo trochu odloženo ale vývojáři budou hledat další informace
- Storm uvádí, že všechny modely určitě nebudou přepracovány na HD v roce 2014 ale budou se snažit aby jich bylo co nejvíce - přestavba systému na masovou predelavku do HD ještě stále není nastaven protože je kolem více komplikací než vývojáři očekávali
- Zdá se, že Storm osobně vybere tanky, které mají být přepracované do HD na základě následujících kritérií: jejich sláva, jejich popularita, trier a prémiovy stav
- WT E-100 nebude brzy přepracován do HD
- Zatim Storm nevi presne říct, ktere modely budou predelane do HD v 9.1, ale určitě bude mezi nimi IS, Churchill a jestli jsem to pochopil správně take IS-3
- Volná kamera nebude povolena v hangáru, protoze by se hráči pohybovali kolem hangaru - Storm vysvětluje, že způsob, jakým je hangar udělan, je, že spousta věcí v hangáru je chytře zjednodušenych aby se zvýšilo FPS v hangáru - ale pohyb kamerou mimo nastaveny pohyb by mohl vypadat osklive
- Neexistují žádné plány, které umožní hráči přizpůsobit opotřebení svých tanku (SS: jako, ze si hráči nastavi jak rezavé chtějí mit sve tanky), ale dynamicke nečistoty (tanky zašpinene za jízdy blátem) je plánována
- Storm uvádí, že zdaleka ne všechny vizuální bugy (chyby) byly opraveny v tomto kole testů
- Výběr tanku podle mapy v týmových bitvách - v patchi 9.2 nebo 9.3
- podle vývojářů nižší FPS v 9.0 na vysokych detailech je přijatelná
- Hangár s nízkým FPS bude opraven (je to chyba s osvětlením, vývojáři ji jiz nasli)
- ještě není jistý kolik bude HD modelu na patch jako "obvyklé" číslo protože vývojáři ještě nemají zjednodušene predelavani
- "Zvláštní osvětlení" pasu zůstane
- Storm potvrdil, že každý HD model má cca 90MB, takže v budoucnu budou mit HD modely tanků 25+ GB (zdá se, že Titanfall má 55 GB a je to normální)


28.3.2014

- Pokud jde o opravu pancire - když T-62A dostane HD model, jeho pancir bude take přepracován
- Zřejmě není třeba buff (zlepseni parametru) KV-5
- Vývojáři se ještě nerozhodly co dělat s M6A2E1 ("Vetrelec") když bude přepracovaný do HD, budou nadale shromažďovat všechny udaje a uvidí co bude potreba s nim udelat
- Ve finální verzi velitelska kopule T-54 bude mit 130 mm (SS: teď je to 160 mm)
- Důvod pro přepracování panciru u HD modelu (mysli se tloustka, vice zon) není zvýšené množství detailů (polygonu) ale spíše zvýšeni historicke přesnosti podle dostupnych zdroju
- WG se vždy snaží udelat pancir tak realisticky jak je to možné, bez ohledu na rovnováhu: "Pancir nikdy nebyl upraven kvuly balancu. Pokud jde ale o fiktivni (nevyrobeny) vozidlo tam jsme dali tolik pancire (tloustku) jak jsme chteli (potrebovali)"
- Velikost HD modelů je cca 60 až 100 MB na tank
- Byla upravena velikost Panther Schmalturm v 9.0 "na základě dlouhodobého studia dokumentů", je možné, ze další Schmalturms budou taky predelane ("podíváme se na každý případ zvlášť" )
- MSAA (Multisample anti-aliasing) vyhlazovani se nevrátí (http://en.wikipedia.org/wiki/Multisample_anti-aliasing)
- Nebude volba dat si stary hangar
- Zdá se, že vybaveni "optika" má odstranit zelený filtr v sniper režimu 9.0, skutečnost, že se tak nestalo je bug (chyba)
- Maus nemá žádné pridavne (externi) palivové nádrže protože jsou příliš velké a udelat je "průhledne" (ne jsou součástí Hitboxu) by nevypadalo pěkně
- Napínání pasu tanku s předním hnacím řetězovým kolem přijde, ale ne v 9.0
- Někteří hráči nahlásili pokles FPS v druhém kole testu 9.0 (ve srovnání s prvním kolem testu), Storm uvádí, že se na nic nesahalo
- HD model Centurion 7/1 se objeví v 3 kole, to samé platí pro T-34/85
- Nákup modulu za zlato (goldy) nejsou plánovány
- Velmi hladký pancir HD modelu Maus(e) je historicky, je to jako v reálu
- Množství polygonů na otevřených Artileriich bude vysoká, ale nedosáhne 100 000
- Skutečnost, ze M10/Panther chybí v historických bitvach je bug (chyba), bude opraveno v 3 kole testu
- Nebude zavedena trida "podpurnych vozidel (odtahovacich)" (ARV například), jen velmi málo lidí by s nimi hrálo
- Selhani HE pojistky ve WoT neexistuje ( SS : duhhhhhhh ...... )

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Storm ukazuje, jak se změní pancir veze T-54. Každý model, který se přenese do HD, bude mít změnen taky pancir - některé mírně, některé výrazněji. Většinu jde o zvýšení počtu pancerovych zón. V souvislosti s tím, Storm připouští, že udělali chybu kdyz delali pancir veze T-54 do testu 9.0. Podívejte se na to.
Tohle je, jak to vypadá teď (8.11):

1h2eRgF.jpg

 

Tohle je v testu (nebo v aktuálním 2 kole testu) 

75TXwJI.jpg

 

A toto bude finální verze 9.0: 

yNgLqdM.jpg

 

(je tady sice rozdil velikosti mezi obrázky, ale velikost veze se nemění)

Obdobne budou přepracovány Číňané kdyz budou převedeny do HD modelu. Storm ale uvádí, že ještě není rozhodnuto, co (pokud vůbec něco) bude provedeno s pancirem Type 59. Zeptal jsem se a info je, že je nepravděpodobné, že by zmenili jeho pancir, kvuly reakcim hracu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

29.3.2014

- M6A2E1 pancir bude podle jeho historických parametrů, kdyz bude vozidlo přepracovanáno na HD
- V současné době M6A2E1 nepoužívá korbu M6A2, ale korbu M6
- WoT model poškození neumožňuje modelovat lineární (rovnomernou, souvislou) změnu tloušťky pancíře, bylo by to příliš složité vypočítat a vyžadovalo by to příliš mnoho výpočetního výkonu, to je důvod, proč je pancir modelován jako skládající se ze zón o jednotlivých tlouštkach
-Totéž platí pro modelování reálných 3D pancířovych desek (v současné době je pancir modelován v 2D rovině s virtuálním číslem, což představuje její tloušťku)
- Co se týče War Thunder, jeho schopnost silně modifikovat různé samolepky na tanky, zatimco War Thunder fanoušci jedou na "OMG (boze muj) realismus":
(Bigangrycat): "Je to obvykle dvoji mysleni War Thunder Fanoušku. To není zdaleka jediným projevem známého pravidla "what you call spies, we call recon!" (M8ii: nenapada me adekvatni cesky preklad porekadla)
Systém aplikovat obtisky na vozidlech ve War Thunder je velmi flexibilní, variabilni, ale na druhou stranu výsledkem je, že mnoho vozidel ve hre je pomalovano ve smyslu "Kuciii, podívejte se na mě, jsem Dizajner (husty, ze jo)", nebo trolovani, jako se znamou kompozici "horse [edited]a pin-up girl"
- Pokud jde o kňučení o špatné fyzice ve World of Tanks ve srovnání s War Thunder
(Bigangrycat): "Navrhuji kontrolu těmi, kteří hrají War Thunder: Pozemní síly, jak to jde s "lezenim na strom" ;-) Nebo zkuste si to sami, pokud se vám podaří získat (koupit) beta klíč "

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

9.0 HD model podvozku tanku Tiger

Storm zveřejnil nový vzhled podvozku Tiger I v 9.0, což byl zřejmě změněn ze zkušební iterace a ja (SS) nemám absolutně žádnou představu co se změnilo. Zdá se, že hráči fňukali o nějakém prvku (něco s pojezdovymi koly, ze jim chybi "plasticita", pokud jsem správně pochopil, jako - šrouby nebyly dostatečně vidět) (M8ii: bylo tam kolo bez detailu a placnuta textura na kolech, vypadalo to z uhlu jako placka)

25tuoop.jpg

 

Op7Y6Zo.jpg

 

Z diskuse :

- Je možné, že jiný typ podvozku tanku Tiger (pogumovana kola) přijde jako alternativní korba
- Toto se objeví zřejmě v příštím kole testu (3. kolo)
- Další, 3. kolo přijde tento týden
- Storm přiznává, že když udelali model M6A2E1 poprvé, nashromažili se špatné reference, model bude opraven kdyz bude předělan do HD (SS : Nemám tušení proč se vlastně ted tolik pise o tomhle tanku)
- M6A2E1 "je premium a hightier (tank na vysokem trier) to prudce zvyšuje jeho šance "k dřívejsimu přepracování"
- Storm potvrzuje, že celá TD třída ztratí svůj třídní camo bonus pri výstrelu
- Vývojáři pracují na zlepšení fyziky pohybu pasu, přijde později (v tomto roce)
- Po přepracováni T34 (těžký premiovy tank USA) na HD model, dostane pozdejsi model 120mm kanonu
- Nečistoty (zašpinění pasu a kol) přijde jako dynamicka možnost (vlastnost) v závislosti na typu terénu (sníh, pole, atd.), nezávisí na zavedení Havoku
- Havok přijde dříve než v 9.6
- novy render (vykreslovani) trávy a stromů přijde v letošním roce
- Zdá se, že si nikdo opravdu nevzpomněl na přidani nasviceneho poškození do statistik hráčů, takže to nebylo provedeno
- M103 kola mají méně polygonů než u jiných kol jednoduše proto, že je jich příliš mnoho (a nikdo ve hre tak jako tak nebude casto zoomovat na kola aby se pokochal jejich modelem)
- Storm reaguje na hráče, kteří si stěžují na pokles FPS v 9.0 : "Snížte grafické nastavení" (a "na minimálním nastavení nebude pokles FPS")

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

3.4.2014

- Zatim nebyl realizovan hardcap (maximalni pocet) SU-152 v Historicke bitvě Kursk
- V letošním roce, čínská a japonská TD a SPG (artilerie) určitě nepřijdou
- Storm uvádí, že za účelem implementace historickych bitev jako Korea a Střední východ, budou muset implementovat posádky národu, které tam bojovali. Vypadalo by opravdu divne, mít sovětské posádky v Yom Kippur nebo americke posádky v Indo-pákistánském konfliktu, to je důvod, proč korejské historické bitvy pravděpodobně teď nepřijdou
- Shromažďování informací o nových čínských vozech je velmi, velmi pomale, WG se místo toho zaměřuje na prepracovani stávajících vozidel na HD model
- je zcela možné, že pancir věže jiných tanku typu T-54 - jako (čínské) kopie budou přepracovány když budou předělane na HD model
- Chaffee v 3. kole testu má zpět svou starou věž , protože ta nova vez byla uvedena náhodile (nechtene?) a má mnoho chyb (SS: prepracovani Chaffee je plánováno pri jeho zavedení jako americkeho hightier LT (lehkeho tanku vysokeho tieru)
- Storm potvrzuje: LT budou buffnute (mit zlepsene parametry) a budou zavedeny nove řady LT na tieru 8
- bude LT tier 9. ? Storm: "Sakra, pokud vím, zatim nejsou hledany. Sotva jsme našli tier 8"
- SK - 105 Kürassier se rozhodně nehodí do WOT : je moc moderní
 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

5.4.2014

- věž HD modelu T-54 je patrně umístěna správně (SS: někteří hráči se ptali, jestli by neměla být posunuta víc dopředu)
- Storm potvrzuje, že zelené tónování ve sniper režimu v 9.0 bude volitelné
- zvuky zničení tanku z testu 9.0 půjdou zřejmě i do ostré verze, jsou oblíbený (SS: zní to jako "thunk", docela cool)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

6.4.

-jedna z najmenej popularnych prac na supporte vo WG je vracanie ukradnutych uctov do povodneho stavu, pretoze kazda vec musi byt skontrolovana a vratena manualne (to je dovod, preco to zabera tolko casu)
-pouzivanie nadavok v ticketoch na support vedie k znizeniu ich priority/ignoracii
-pytat od supportu ocenenia, na ktore si myslite, ze mate pravo je bezvyznamne, support vam nevie pridat ocenenie (to vedia len vyssi vyvojari)
-je problem, kde v historickych bitkach, ak setup pozaduje stockove pasy, nemozete na ne nainstalovat prilis tazke vybavenie;co mozte urobit je vyjst z modu HB, namontovat topove pasy, vybavenie a vratit sa do modu HB, vybavenie ostane na tanku aj ked nosnost pasov nestaci, nie je iste, ci je to bug alebo nie
-okno grafickych nastaveni nebude prerobene na fullscreen
-SU-152 v HD pride tento rok
-skarede osvetlenie z 3. testu 9.0. je WG zname, pred nasadenim to bude opravene
-Q:War Thunder model T-34 ma krajsi motorovy priestor A:Jak strasne!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

7.4. dnes toho nie je vela:
-autoaim bol v 9.0 prepracovany kvoli tomu, ze pri niektorych tankoch mieril do vzduchu
-Q:Model Tigra je velmi vysoky? A:Nie sme si isty, hrac postol tento obrazok http://pixs.ru/showimage/shot021jpg_8779349_11586674.jpg modelu v HD a dalej tento obrazok http://pixs.ru/showimage/35Tigr2yro_2476527_11586765.jpg, Storm sa len vyjadril, ze ich skontrolovali, nic viac

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

8.4.2014

- systém kamufláže/viditelnosti/spottingu byl vyvíjen už od počátku vývoje samotné hry World of Tanks (SS: nebyl zaváděn později)
- HD model T34 (prémiový heavy) dostane "výfuk" plynů na dělo (SS: pouze vizuální změna, žádná změna v hratelnosti)
- ve hře World of Tanks je interní počítadlo, které zaznamenává, kolik stromů jste porazili - bylo implementováno už dávno, když měli vývojáři v plánu zavést medaily za kácení. Nakonec se rozhodli ji nezavést, ale počítadlo zůstalo.
- byl nějaký zmatek kolem počítání "čistých XP" ve hře. Zřejmě od patche 0.8.8 existují "dodatečné informace" pro každé vozidlo (dostupné přes API rozhraní), jakými jsou právě "čisté XP" (zkušenosti bez prémiáku). Tyhle informace nejsou dostupné v klientu, ale je možný je získat přes XVM a pár Ruských hráčů to zmátlo, protože o tom nevěděli. Vývojáři tvrdí, že se tím chvíli zabývali, ale rozhodli, že to není až tak důležitý. Zřejmě to nebude implementováno přímo do hry (bez modifikací).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

9.4.

-rozne ankety typu "ktory tank je najpopularnejsi" nemaju vplyv na vyvazovanie tankov
-Q:Bude prepracovanie tankov do HD uskutocnene podla historickych bitiek, alebo popularity medzi hracmi? A:Jedno nezasahuje do druheho.
-nieje planovane pridanie viac pred-nacitanych modelov (ako znicene tanky) pocas nacitania bitky, pretoze by to zbytocne zaberalo pamat PC a "mikrolagy" pri vasom zniceni (chvilku trva, kym sa nacita model) su zanedbatelne
-presnost v hre nema vplyv na "rozhadzovanie" striel v kruhu
-presnost v hre ovplyvnuje LEN velkost zameriavacieho kruhu, ak ma napr. delo s pr. 0,36 rovnaky kruh ako delo s pr. 0,46 (napriklad pri pohybe vezou), sance na trafenie su pri oboch delach rovnake (presnost je rovnaka)
-25% RNG na penetraciu nebude upravene na nizsiu hodntu, pretoze: a)lepsie to odraza nepredvidatelnost reality, ako povedzme 5% b)v niektorych pripadoch by bolo velmi tazke prestrelit dobre pancierovane tanky
-Storm spomenul, ze niektore najmenej popularne mapy by mohli byt odstranene z hry, Vichrica (Windstorm) ale medzi nimi nebude
-ligovy system pre nahodne bitky nebude zavedeny
-goldova municia za kredity nebude zrusena
-vyvojari pomaly zacinaju s vyvazenim tierov 2-5 (SS:dovidenia, sladka T18)
-pretrenovanie posadky na ine miesta (SS:napr. radistu na vodica) pride, "az to bude, tak to bude"
-Storm je toho nazoru, ze po zavedeni novych modov uz roty nebude hrat nikto
-2014 prinesie 3 premiove tier 8 medka (SS:uvidime ;))
-moznost kupit si spat predany premiak za kredity? Storm:Budeme o tom uvazovat
-plany na nove mody odhalene vo videu sa vztahuju na tento rok
-nieje planovana moznost vybrat si, ktory HD obsah chcem, a ktory nie
-na US serveri sa opat testuje moznost dostat unikatne/odmenove/premiove tanky, toto pride aj pre EU, RU a ASIA server

Storm:arty ma byt v blizkej dobe opat nerfnuta

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

10.4.2014

- V 9.1, LT (lehke tanky) od Tier 4 budou mit MM omezeny rozsah (sirku), (M8ii: do kterych tier bitev budou moci byt nasazeny)
- Důvod, proč se problémy s balancem (rovnováhou) v náhodných bitvach nevyřeší tím, že se zvyši vaha v MM je, ze i kdyz se zvysi vaha tanku tak to neznamená, že hráči budou hrat s timto tankem mene. To můžeme castecne pozorovat v režimu HB.
- Q: "Bylo uvazovano o modu, kde by nebyly žádné základny a bitvu by vyhrál pouze tým, ktery znici vsechny nepratele?
A: "T95 GMC v jednom tymu a T71 ve druhem nejsou zabavne"
- Změny v modelu poškození ve WoT? Storm: "A kdo to potřebuje?"
- Zdá se, že statistika stroju v Edrardovych wot-novinkach jsou špatné (Storm: "To není statistika, ale bůh ví, co")
- Prozatím není známo, jak (pokud) vyvážit (vybalancovat) zlatou (goldovou) munici, developeri maji ruzne nazory
- 25% RNG je "optimální pro WG hracskou zakladnu" a nebude změněna
- Nebude existovat společný server pro EU a RU hrace ("čekejte na roaming")

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

12.4.2014

- Storm: proč byl zmenen autoaim (automaticke mireni) v 9.0 : "Aktuální autoaim v případě některých vozidel (zejména otevrenych SPG (artin)), někdy zameruje na "prázdny prostor" kolem vozidla a nikoli na samotné vozidlo. Opravili jsme to tím, že se autoaim zameruje na novy (jiny) bod. Nebude to mít zadny vliv na (vetsi, mensi) šanci penetrovat (prostrelit) cil."
- Vyvážení (balancovani) map, zejména pro historické bitvy se neplánuje
- Je možné, že režimy "setkání", "útok" se objeví v historických bitvách
- Je úplně technicky možné realizovat dovednosti/schopnosti, ktere funguji pouze za zvláštních podmínek (např. schopnosti speciálně pro tanky s autoloaderem (s revolverovym zasobnikem), pro TD atd. )
- Pokud jde o údajny "NERF artilerii", Storm napsal - prohlašuje, že byl nesprávně interpretovan "guide-markers (ruskymi streamery), kteří jej nesprávne interpretovali (vylozili), protože jdou po senzacich" ( SS : nezahrnuly sarkasmus protoze to co napsal bylo velmi jasné, v každém případě - Storm mel pravděpodobně na mysli buď Murazor(a) nebo Jove(ho)).
Zatim neni planovan zadny nerf (zhorseni vlastnosti) artilerii, ale určitě nedostanou zadny buff (zlepseni), Storm uvádí, že statisticky je s Artileriemi vše v pořádku
- Zdá se, že existuje ruská sociální skupina na Vkontakte ( VK, ruský Facebook ) s názvem " Ženy proti World of Tanks " se 7000 členy, ktere tvrdi, že WoT ničí manželství, protože někteří muži hrají tanky příliš casto a dlouho (SS : ne, to není trolling, to skutečně existuje)
- Jedna zajímavá věc, kterou jsem se naučil z EU / USA. Nebudu citovat zdroj (výslovně jsi to nepřál), ale podle interních dat WG EU, World of WarPlanes (letadla) se dari fajn na EU serveru, jeho popularita stále roste. Je to RU server, ktery má problémy v tomto případě (maly zajem), ne EU server (mohli jste vidět na FTR příspěvek o "selhání WOWP" -uvedeny graf v něm patri RU serveru). Pořád si myslím, že je to stejne na nic hra.

Hmmmm ...zamyšleni . Možná jste si všimli , že QA (otazky a odpovedi) jsou stále kratší (je také těžší "vydolovat" informace z různých zdrojů). Důvodem je to, že původní vlákno, které bývalo "zdrojovym jádrem" překladů, je prakticky mrtve . Nové odpovědi se objevuji poměrně zřídka (od SerBa - prakticky nikdy, od Storma - častěji ale stále vzácneji) . Vývojáři maji pravděpodobně vic prace než obvykle.
 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

13.4.2014

- Zdá se, že nove klanove funkce se objeví v 9.1
- " Žlutá " poškozená optika nesnižuje dohled vozidla, pouze červený (zniceny) dohled (snizuje o 50%)
- " Žlute " poškozené pasy také nesnižují mobilitu tanku
- Převodovka a motor jsou v současné době jeden modul, ale pro účely hry, bude realizováno oddělení a rozdeleni na 2 moduly
- "pravidlo 10 nasobne ráže "( SS : strela letí po prorazeni pancire jeste do vzdálenosti 10 nasobku jeho ráže, poté zmizí, např. 100 mm strela letí do vzdalenosti 1000 mm dovnitr tanku. ) počítá se od bodu prorazeni pancire, ktere zpusobi DMG (poškození) tanku
- T95 si vede statisticky dobre


- Změny a balancovani herních mechanismů přijde v letošním roce
- Vývojáři jsou zcela spokojeni s vydelecnosti nepremiovych tanku tier 8
- Nová francouzská vetev MT (strednich tanku) v roce 2014 ? " No comment " ( SS : Ne )
- Mnozstvi (pocet) kreditu a XP k dosazeni vyssi úrovne u artilerii jsou "akorat" (SS : jako v pořádku, nebude změněno)
- Zdá se, že situace, kdy jste v týmovych bitvach, kdyz máte WR = 50% nebo tak, hozeni do bitvy s elitními klany je v pořádku : "Pro TB rovnováhu (balanc) používáme týmove bojové statistiky, nikoli abstraktní (celkovy) winrate (WR) procento nebo hodnoceni tretich stran (WN7, WN8. atd)
- do nahodnych bitev neni plánovano zavedení limitu zlatych náboju z historických bitvev (SS : nebude harcap na zlatou munici)
- Nové erby měst / regionů jsou možné
- Vývojáři nedělají změny ve hre založené na tématech z fóra jen proto, že má hodně "dobrych hodnoceni" (plusovych bodu)
- premiove střední tanky v r. 2014 budou pro "různé národy " (SS : pokud vím - Británie , Japonsko , Německo , SSSR)
- Tyto premiove tanky budou rovnou v HD
- Přesný počet nových HD tanku na patch zatím není jistý (M8ii: muze to byt ruzne, jednou 6, jindy 10)
- Zatim budou nové historické bitvy pouze z 2. světové války
- Nejsou žádné dalsi plány na rozdělení tanku jako Panzer IV a StuG
- Roaming nepřijde v dohledné době
- T-54 vs Centurion "Blízký východ" historická bitva maji problém, že neexistují žádné arabské a izraelské posádky ve hre
- Zdá se, že v 9.0 tank "Objekt 430" je větší, jeho camo se nezměnilo
- Vykon motoru (580 hp (koňskych sil)) tanku "Objekt 430" ve hre je historicky správny, wikipedia je špatně
- Podle SerBa (z Kubinky), první prvky Havok(u) (znicitelne budovy, realistické ničení zdí) by měli přijít v 9.2
- Režim (mod) opevnění (" základny ") bude na straně klienta, ne na bázi prohlížeče

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

SerB odpovida ...

SS:

rusky člen komunity Wotleaks VK navštívil oficiální akci (predstaveni) knihy Jurije Pasholoka " Stalin’s ​​Balls of Steel " (Stalinove ocelove koule), kde Serb údajně odpověděl na nějaké věci. Budu překládat to, co bylo napsáno (dekuju Maiorboltach za kopii do LJ), ale ...
Tyto informace jsou nepotvrzene a můžou být zkreslený. Nemohu zaručit, že je to pravda. (M8ii: ze si to ten clen komunity nevymyslel, nebo to SerB nemyslel vazne)

- Podpora více jáder přijde v letošním roce
- T-44-85 přijde v letošním roce (SS: Pripada mi to těžko uvěřitelne)
- v roce 2014 a začátkem roku 2015 se planuje grafické HD přepracování, žádné nové vetve tanku nejsou plánovány
- Zlepseni KV-5? "Az to bude tak to bude" (SS: zdá se to nepravděpodobné)
- bude více událostí (akci), jako byl ten vánoční s IS-6 - předběžne v léte, ale možná i v průběhu (ruskych) Květnovych prázdnin
- je zcela možné, že bude samostatná WG hra s moderními tanky
- Christie tanky přijdou postupně, máme je v plánu na podzim tohoto roku
- Italská vetev tanku - ne v roce 2014
- Další WG (Tactical Press) kniha bude o tancich IS
- Pár prémiových tanků bude vydano
- LT zlepseni? "Budeme limitovat (omezime) jejich MM rozsah (M8ii: nasazeni v tankovych bitvach vyssich tier) a představíme několik premiovych"
- Další mapa, ktera bude ve hre bude Charkov
 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Storm o 9.1 (zmeny balancu (vyvazeni))

Storm právě zveřejnil nějaké informace o tom, co se bude dít v patchi 9.1 .

- TD: maskovací bonus po vystrelu bude odstraněn (SS : V současné době při strelbe TD neztrácejí tolik camo jako jine třídy tanku, bude to neprijemny nerf (zhorseni) zejména pro velmi křehké TD s velkými kanony, jako je Borsig a WT Panzer IV )
- Některé lehké tanky budou zlepseny (přinejmenším MT-25 a VK2801) , MT-25 bude vylepsena přibližně na uroven staré T-50-2
- lehké tanky Tier 4 a vyse budou mit sníženy MM rozsah (budou ale výjimky pro určitá vozidla)
- 12 nejhorších tanku (statisticky) dostane buff (vylepseni) a 8 nejlepších dostane nerf (zhorseni vlastnosti)

Z diskuse :

- Veider uvádí, že problem camo se týká všech TD-cek. Jsou příliš nenápadne (neviditelne) co je způsobeno hodně tím, ze TD maji bonus nenapadnosti (neviditelnosti)
- Po Nerfu si TD bez pancíře bude muset držet větší odstup od svých cílů
- Seznam "dobrých" a "špatných" tanku nebude nyní zveřejněn
- Aufklärungspanzer Panther nebude vybalancovan (vyvazen) v 9.1 , ale později
- Tiger I dostane nerf, trochu
- Zadní věž VK4502B nedostane buff (zlepseni) nebo nerf (zhorseni)
- Lepší anti-aliasing přijde do konce roku spolu s podporou DX11
- Tortoise je mírně OP, ale změna pancire (nerf) v 9.0 bude mít nějaký účinek, pokud to nestačí, dostane jeste nerf
- FV 215b (183) je zřejmě vede dobre
- Vyvážení (vybalancovani) není založeno pouze na winrate (% vitezstvi)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit...