Přejít na obsah

Odpovede vývojarov


kubo4747

Recommended Posts

Storm ohľadne Fyziky pohybu

-fakt, ze niektore tanky (SS:v tomto pripade IS-7) zrychluju pomaly je kvoli balancu
-(ak som spravne pochopil) bude prudka strata rychlosti na hrane kopcov a povrchu pravdepodobne opravena
-Storm hovori, ze ak sa vam podari pretocit tank na strechu a nikto vam nepomoze, bitka sa pere vas konci, ale dodava, ze je to velmi zriedkave
-pretoceny tank na strechu nevie otacat vezou ani strielat
-Havok nema nic spolocne s tym, ako v hre funguje podvozok
-"skubanie" pasov (SS:bez videa sa to tazko vysvetluje, je to situacia, kedy sa tank otaca, pas na vonkajsej strane medzi hnacim kolesom a ozubenym kolesom sa "skube"
-ak neviete, co to znamena, berte to len ako "bude vlozene realisticke spravanie pasov"
-SerB teraz pracuje na "inom leveli" ako Storm ("o level vyssie, dokonca dva")
-PT-76 vo WoT? Storm:"A co by robil vo WoT? Nema pancier, nema rychlost. Delo je na prd, nebolo vyvinute na penetraciu pancieru."
-dalej o PT-76 (SS:niektori hraci ho chcu ako top Sovietsky LT)-"Co urobite s rychlostou 44kmh? Je to dobry scout?"
-su plany na dalsi vyvin (zlepsenie) lahkych tankov
-prototyp novej fyziky pohybu ma ovela menej pripadov, kedy sa tank na niecom zasekne
-ako "prototyp novej fyziky" Storm mysli prepracovanie fyziky pohybu tankov
-Storm hovori, ze vyvojari hladaju moznosti, ako vlozit realisticke spravanie zavesenia bez toho, aby sa to dotklo niecoho ineho
-IS-4, IS-7 a Maus si statisticky vedu fajn
-Storm sa zmienil, ze sa pokusili urobit pohyb tanku uplne realistickym, ale bolo to nehratelne, takze teraz rozmyslaju ako spojit realistickost a hratelnost dokopy
-model pohybu, ktory bol ukazany v "Zapisnikoch vyvojarov" sa ukazal byt nehratelnym, sposoboval vela strat rychlosti, tak ako v realite. Vyvojari to zlepsuju.
-Storm hovori, ze nove zvuky v 9.1 neboli testovane tak, aby mohli byt vydane v 9.2, ale kvoli pozbieraniu odozvy - teraz nanich vyvojari pracuju a potom pridaju aj dalsie kvoli rozmanitosti, pridu v buducnosti.
-bug s pohybom mrtvol bol takmer uplne opraveny, prebehne uplna oprava, ale az neskor, pretoze vyvojari maju toho na praci dost co opravovat, aby to opravili uplne
-dela sa nestanu pevnymi
-nova fyzika pohybu pride v nie tak vzdialenej buducnosti
-typ fyziky terenu ako v hre SpinTires je nemozne vlozit do WoT
-zatial sa nova fyzika dostala az do supertestu, vyvojari sa interne rozhoduju, ci "je vsetko OK"
-pocas prveho testu fyziky (SS:starej fyziky, tej ktora je vlozena do hry teraz (D:od 8.0)) bola moznost pre tanky splhat lepsie (takze sa vedeli dostat na rozne druhy miest) (D:jop,

), ale vyvojari sa rozhodli toto odstranit a umelo zabranit tankom v prekonavani niektorych svahov a prekazok, pretoze to nicilo charakter map
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

12.7.

-vyvojari zvazuju, ako vylepsit pohyb tanku, specificky "driftovanie", na jednu stranu by to rozsirilo hru, ale na druhej strane by ste museli bojovat s vlastnym tankom
-rozhranie hangaru dostane novu hlavicku http://ic.pics.livejournal.com/the_eugene_k/68127668/2412/2412_900.png
-dynamicky (reaktivny) pancier do hry nepride

Storm vysvetluje novu fyziku pohybu a ako sa bude nova odlisovat od terajsej-su dve moznosti vlozenia, neobmedzena a obmedzena. Obmedzena sa od terajsej velmi nelisi, ale neobmedzena:
-vela, vela driftov
-otacanie tanku by bolo ostrejsie a agresivnejsie
-vela hojdania tanku (pri zastavovani, zrychlovani, otacani)
-celkovo nizsia rychlost kvoli vysokym stratam rychlosti pocas otacania
-tank by sa vela hojdal kvoli roznym prekazkam na ceste
-ziadne razantne zastavenia

A ako vysledok by bolo omnoho tazsie ovladat rychly tank. Avsak, tu su vyhody:
-ziadne zaseky na svahoch
-ziadne velke straty rychlosti alebo silne hojdanie na malych objektoch
-ziadne straty rychlosti na sikmych povrchoch
-nadherne zmeny prevodov (v spojeni s novymi zvukmi)
-driftovanie, ked sa ho naucite, da sa pouzit ako skvela vecicka, 180° a tak...
(SS:och teraz si to chcem TAK skusit)
Storm dodava, ze hojdanie tanku samotne nieje zle, ale robi bordel v miereni.
-Q:"Storm, co vy a kupa Cryteku, zvazujete to?" A:"Ja osobne to urcite nezvazujem, nemam nato dost penazi."
-dela sa nestanu pevnymi
-dynamicke odpruzenie sa objavi len u HD modelov
-terajsie HD modely v 9.2 robili ti isti ludia, ktori robili aj HD modely vo verzii 9.0
-Storm trvdi, ze "ziarive" kovove pasy su historicke ("kov na pasoch sa opotrebuje")

 

 

13.7.

-pravdepodobne (SS:ak som spravne pochopil) nova fyzika pohybu prinesie viac "bodov dotyku" medz pasmi a povrchom (SS:realistickejsie vyzerajuci pohyb)
-Storm si mysli, ze by sa mal Aufklärungspanzer Panther vymenit za nieco lepsie, ale niesu ziadne vhodne nahrady
-Storm hovori, ze v realite su tanky ovela menej ovladatelne ako v hre
-Q: "Kolko bude trvat a kolko bude stat vlozenie realistickeho pohybu pasov?" A:"100 rokov a Americky narodny dlh."
-Storm potvrdzuje, premiove Sovietske medko tieru 8 (T-45 model 1945) bude mat 120mm predny plat
-Storm hovori, ze MT8 Sovietsky premiak bude pomaly, ako SuperPershing (nebude to druhy Typ59)
-gravitacia v hre je nastavena na 1,2G ("inak by tanky lietali ako po jazde na zelatine")
-Q:"Bude WoT HD model IS-3 aspon tak dobry, ako vo War Thunderi http://i66.fastpic.ru/big/2014/0712/00/155f2ad2911f5872f764e048f0f28800.jpg ?" A:"Urcite nebude mat stvorcovite delo."

 

 

14.7.

Ahoj,
rozhodne si pozrite Chieftainov článok o filme Fury, stojí za prečítanie. Môžete si prečítať aj Listyho článok o 3,7 palcovom tankovom mínomete. (G36: pardon, nechcelo mi to postnúť príspevok s odkazmi, takže musel z neho všetky odstrániť. Ak ich chcete, budete zrejme musieť navštíviť originálny blog).

-po tom čo Futbalový mod skončí, budú skúsenosti získané na T-62 SPORT prenesené na MS-1
-Americké prémiové TD M56 Scorpion je plánované tento rok
-žiadne nové info, či Aufklärungs Panther bude nahradený niečim iným.
-nahradenie FV215b a FV4202? Tanitha: "Na FV215b a FV4202sa plánuje pracovať koncom roku 2014 alebo začiatkom roku 2015. Je priskoro na akékoľvek bližšie informácie." (SS: FV4202 -> Vickers MBT, FV215b -> Chieftain P6)
-ohľadom roamingu a presunu účtov z ASIA do US: "Nie v tomto stave, početné presuny sú nepravdepodobné. Roaming medzi servermi by mal byť možný neskôr, nie v skorej budúcnosti. Najpravdepodobnejšie je, že pôjde o platenú službu, ale zatiaľ neexistuje rozvrh pre jej vývoj, viacmenej je pravdepodobné, že v budúcnosti to bude možné."
-nový tutorial tento rok? "Pravdepodobne, ale mimo toho čo je zabudovaný v hre, zrejme s ním nebude spojený."
-maximálna rýchlosť M48A1 sa možno zvýši, v skutočnosti je 48 km/h, v hre 45 km/h
-Hellcat, T18 a KV1-S budú v 9.3 nerfnuté
-hardcap na maximálny počet tankov rovnakého typu v jednom tíme (SS: napr. najviac 3 Leopardy v jednom tíme) nie je určite plánovaný pre random bitky
-historické bitky nebudú upravené, aby pripomínali tímové bitky
-je pravdepodobné, že VK4502 Ausf.B (s vežou vzadu) s nehistorickým 200 mm pancierom bude nahradený prototypom Mausa (podľa Storma môže byť nahradený Typ 205A Mäuschen- 150 ton, delo 150 mm L/31, predný pancier 200 mm motor s výkonom 900 koní, ale dodáva: "nie sú žiadne záruky")
-nie sú žiadne plány zmeniť (rebalancovať) IS-4, IS-7, Maus a Objekt 140
-Q: "Čo tak nové perky?" A:"Nič"
-nová fyzika v 9.3 alebo 9.4? "Zatiaľ bez komentára"
-bude druhé kolo testu 9.2

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

15.7.

-M46 Patton bude v patchi 9.3 môcť namontovať Vylepšené torzné tyče (zlepšená nosnoť, dobré pre stock tanky)
-Q: "Prečo bol FV215b 183 nerfnutý, keď Veider v interview pred siedmimi mesiacmi tvrdil, že nebude?" A:"Situácia sa zmenila."
-IS-7, IS-4 a Maus si podľa štatistík vedú dobre
-"je možné, že vývojári precenili dôležitosť pancierovania Objektu 140
- mená tankov na minimape sú plánované, ale zatiaľ nie je stanovené kedy ("keď to bude, tak to bude")
-render vody sa nemenil od 8.11
-Veider: Vývojári pracujú na zmenách kamufláže a dohľadu
-vývojári zvažujú prepracovanie kamufláže (nerf); keď sa hráč opýtal, či bude camo RhB nerfnuté, Veider napísal: "Zvažujeme to. Ale nenerfneme RhB konkrétne, implementujeme niečo systematické." Veider potom hmlisto poznamenal čosi o budúcich zmenách, potom Storm odhalil plánované zmeny spotovania.
-Strom potvrduje, že kandidátom za FV215b je Chieftain
-Zámena FV4202: "Povieme vám viac koncom roka"
-tento rok nepríde žiaden nový národ
-zvažovalo sa znížiť alfu FV215b 183 (a vykompenzovať to rýchlejším nabíjaním) na napr. 1400, pretože "1400 predchádza hraniu počas penetrácie" (SS: nie som si istý, čo to presne znamená)
-vývojári pracujú na oprave bugu, kvôli ktorému nevidieť priateľov ktorí sú online ak hrajú na iných serveroch, ale žiadne presné informácie nie sú k dispozícii
-"zdvojené mapy" (Prochorovka/nová Prochorovka, Himmelsdorf/Zimný Himmelsdorf) majú rovnakú pravdepodobnosť vybratia (šanca Himmelsdorf je dvojnásobná- raz normálny a raz zimný), jedinou výnimkou je Ruinberg, ktorý má polovičnú šancu na vybratie (to má aj Ruinberg v plameňoch)
-nové automatické zameriavanie pracuje správne
-Strom nevie o chybe z 9.1, ktorá spôsobuje, že tanky mimo dohľadu sa na minimape hýbu trhane
-Výrazná optimalizácia rendera (terén)? "Keď to bude, tak to bude"
-Talianske tanky? "Určite nie tento rok"
-v teste 9.2 sa mapy načítavajú rýchlejšie, podľa Storma je to preto, že HD textúry sa nenačítavajú v plnom rozlíšení pre iné tanky než váš vlastný
-T54E1 si podľa štatistík vedie dobre
-vývojári sa ešte nerozhodli, ako implementovať všeobecný nerf presnosti (SS: bolo ohlásené dávnejšie)

Hráč z Litvy, ktorý sa zúčastnil stretnutia personálu WG, poskytol informácie:
-T57 bude nerfnutý
-vzorec pre presnosť sa má meniť, nemecké tanky budú opäť "cítiť svoju presnosť"
-jediná vec, ktorá ostala z pôvodného BigWorld enginu, je serverová podpora
-nebude viac prémiových tankov zdarma (SS: smola, žiadne FV4202 zdarma)
-Wargaming chce vytvoriť pobočku v Litve (Vilnius) alebo v Lotyšsku (Riga)

A info od Storma
-Objekt 140 bude trochu buffnutý
-podľa predbežných testov nového spotovacieho systému sú problémy na 3-4 mapách
-k novému spotovaciemu systému- kamuflážna sieť nezruší spôsob akým prepracovaný systém spotovania tankov v pohybe)/po výstrele pracuje (SS: mali sa odstrániť situácie keď tank zmizol uprostred otvoreného poľa, kamuflážna sieť to nezmení)
-podľa Storma zatiaľ nie je potvrdené, že nová Prochorovka má zlú spätnú väzbu, takže nevie povedať, čo sa s ňou stane
-podľa Storma je zbytočné diskutovať Sronghold mod s hráčmi ktorí hrajú len random (konkrétne na Livejournal), na spätnú väzbu slúži diskusia c hrčmi z veľkých klanov

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

16.7.

-ohľadom skutočnosti, že podľa niektorých stránok (wot-news, vbaddict) sa môže zdať, že si niektoré tanky vedú zle a potrebujú buff- "Nebalancujeme tanky podľa stránok tretích strán"
-buff diel IS-4, IS-7 a Mausa? "Ak im buffneme delá, budeme musieť nerfnúť iné parametre
-Indienpanzer "netrpí" (SS: nie je príliš slabý)
-"pravidlo desiatich kalibrov" len keď je prerazený hlavný pancier (napr. keď sa udeľuje poškodenie), nie po prerazení predsunutého panciera
-v novom spotovacom mechanizme sa krík bude rátať ako prekážka, takže ak ťa nasivetia keď za ním stojíš, zmizneš po tom, čo vyprší camo penalta po výstrele (G36: sorry za trochu kostrbatý preklad)
-ohľadom vyššie spomenutého Storm potvrdzuje, že ak bude tank nasvietený uprostred otvoreného poľa, nikdy nezmizne, pokiaľ nezájde za prekážku (krík) alebo sa nestratí z dohľadu.
-maximálna vzdialenosť spotovania sa nezmení
-maximálna vzdialenosť vykresľovania 565 metrov nie je príliš malá
-FV304 bude nerfnutý
-budú nejaké opravy v mechanizme tímových bitiek tento rok (SS: hráč spomína situácie, keď si vzali niekoľko tankov Tieru 2 a vstúpili do automatického vyhľadávania tímov)
-ohľadom UI- zavedenie dynamických zmien charakteristík tanku v garáži je "oveľa komplikovanejšie, než zavedenie počítadla prebitia"
-Overlord ohľadom WoT Blitz pre Android: "Pravdepodobne koncom roka. Zatiaľ žiadne pevné dátumy. Vyžaduje si to veľmi veľa práce so softwarom aj hardwarom."

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Interview s Overlordom

Nedavno sa objavil na Korejskej stranke clanok ktory obsahoval interview s Dmitryi "Overlord" Yudom o WoT Blitz. Pre tych, co si nepamataju, Overlord bol vyvojar World of Tanks v EU pobocke (skutocny vyvojar, nie ako ti PR klauni, ktori tam teraz sedia), ktory prevadzkoval QA vlakno na EU fore tak ako ho maju aj na RU fore (bez prehanania mozem povedat, ze to bol jeden z top 3 ludi, ktori ovplyvnili vznik a poziciu FTR - v dobrom slova zmysle). Okolo stredu roku 2012 opustil WoT aby mohol pracovat na Blitze, kde pracuje dodnes.
Ale spat k interview, neovladam Korejstinu, takze to neviem overit, ale aj tak si myslim, ze je to zaujimave.
-vyvoj WoT Blitz zacal uz v roku 2012
-tim zacinal s 30 ludmi, narastol na 60
-WoT Blitz zacal nadobudnutim timu Dava, ktory neskor vytvoril samostatny engine pre WoTB
-e-sports pre WoTB nateraz nebudu pridane, je priskoro
-android verzia: "tak skoro, ako je to mozne" (v 2014)
-novy patch kazde 1-2 mesiace
-pridu nove narody
-klany a skilly pred koncom roka
-ziadna arty v hre
-hra je v USA popularna, USA tvori 20% stiahnuti
-pozitivna reakcia v Azii prekvapila Wargaming
-iOS a Android vyuzivaju rovnaky server, obe platformy mozu hrat spolu

 

 

 

Velke QA so Stormom

-Storm potvrdzuje nerf nabijania WT-E100 z 52 na 58s (pre 128mm)
-vyvojari budu rozmyslat nad uplnym odstranenim Prokhorovky a jej prepracovanim, zanechajuc Ohnivy vybezok (D:nemam potuchy ako inak prelozit "Fire Salient") (SS:vsimli ste si, ako sa mapa premenovala od testu 1? Niekto asi pouzil google translator)
-roaming bol odlozeny, pretoze ma nizku prioritu, posunul sa naspat do fronty na vyvoj
-roaming bol odlozeny, pretoze "vsetko sa meni, terajsia situacia si nevyzaduje roaming"
-zhruba 70 ludi momentalne pracuje na WoT (Storm dodava, ze by najali viac specialistov, ale v ich krajine ziadni volni niesu a nieje mozne najat ludi zo zapadu, ked je vsetka dokumentacia po Rusky)
-WG o najimani vyvojarov modov: "je ich len zopar sikovnych, a ti nechcu byt najati"
-M46 Patton dostane Vylepsene torzne tyce v 9.3 (SS:z nejakeho dovodu to uz za posledne dni vidim po tretikrat)
-bug, kedy nevidite priatelov online bude opraveny, "az to bude, tak to bude"
-vyvojari zvolili T-54 Model 1945 ako Sovietsky premiovy MT8, pretoze nenasli alternativu s dobrou mobilitou
-ohladom problemu vyssie a T-44: "T-44 uz v hre je, T-44-85 nesedi kvoli slabemu delu, T-44-122 ide supertesterom a T-44-100 bude mozno alternativna korba pre T-44"
-T-34-100 by urcite na toto miesto nesedela
-Storm potvrdzuje, FV215b bude nahradeny za Chieftain
-nova pohybova fyzika vo WoT? "Urcite nie tak, ako bola ukazana vo videu. Nastavime ju tak, aby mohol hrat kazdy a nielen milovnici simulatorov." (neskor Storm dodal:"Najprv ju nastavime tak, aby sa pacila nam, a potom to otestujeme. Nikomu sa nepaci realizmus.")
-FV4202 bude vymeneny za Vickers MBT (skor ako vymena Chieftaina? "Zatial bez komentara")
-model Chieftaina este nieje pripraveny
-nerf FV304 pride a skoro, tank je velmi dobry, ked sa zoberie do uvahy WR, priemerne XP a damage (o tom, co sa nerfne este nieje rozhodnute)
-ohladom "velmi malo noveho tohto rok"- "Pevnosti su nove a investovali sme do nich mnoho"
-prepracovane historicke bitky (odobrate v 9.2) as nevratia tento rok, bude "nieco ine", ale "Nemozem o tom teraz hovorit." (sposob, ako sa HB zmenia: "nateraz bez komentara")
-nove premiaky tieru 7-8 pridu pred koncom roka
-MM bude opraveny (SS:bol spomenuty problem, kedy ma jeden tim viac toptierov ako druhy) ale nie skoro ("zvazime, ci je sucasny MM dostatocny)
-o nehratelnych tankoch v hre: "Vsetky tanky v hre su hratelne, aj AMX40, aj ked je na prd"
-Zimny Himmelsdorf bol z nizsich tierov odstraneny "kvoli technickym dovodom"
--nova pohybova fyzika nieje spojena s Havokom, bude oddelena. Havok bude obsahovat pekny efekt destrukcie a destrukcie casti tankov (SS:vybavenie na nich atd.)
-vyvojari sa rozhodli, ze casti padajucich budov nebudu poskodzovat tanky, inak by to mohlo byt neprijemne
-ziadne plany na zabanovanie XVM
-nebol ziaden prepad v pocte hracov kvoli zmenam v grafike v 9.0, "vsetko je v norme s beznymi zmenami poctu hracov)
-prilis vela noobov a botov v bitkach? "Hrajte tymovky"
-4-clenna ceta nieje planovana
-buduce mody budu vlozene oficialne do hry, su to napisy na minimape a rozpatie dela, termin neznamy
-viac pasazi medzi budovami nebude vlozenych na Ruinberg a Himmelsdorf (dovod:"FPS")
-zmena z stvorcoveho na kruhovy vykreslovaci rozsah pride "coskoro"
-XP za tanking (pozieranie DMG) taktiez pride
-camo a spotovaci system sa vylepsia ("tu nemozem slubit nic, je to komplikovane")
-Q: "Uvedte nieco, co zmeni hratelnost!" A:"Preco by sme menili hratelnost? Mali by sme pridat hviezdne lode? Alebo magov a liecitelov?"
-Veider hovori, ze tvrdenie, niektorych hardcore-hracov, ze hardcore-hraci tvoria vacsinu prijmov WG je loz
-Chat 2.0 v 2014? "Zatial nemozem povedat nic, vsetko je velmi komplikovane kvoli zatazi na server
-FV 215b (183) v 9.2 uz bez oneshotov? "Rozhodli sme sa, ze to bude lepsie bez nich"
-Cinske top tanky su UP, ale nie kriticky (Veider:"Tank sam o sebe je fajn, ale trpi kvoli kombinacii dobrej rychlosti a malej alfy. Vieme to a budeme na tom pracovat")
-depresia 121 nebude buffnuta
-su plany na buff T-34-3, jej efektivita v boji je dobra, ale mala by byt komfortnejsia
-PVE (D:boti) nepride tento rok
-Q: "Preco mam FPS dropy?" A: "Neviem, telepatie su na dovolenke."
-Wargaming nezmeni system spenazovania, "pokladame terajsi za spravny"
-silno opancierovane tanky nebudu rebalancovane na zaklade toho, ze zlata municia je dostupna za kredity a kazi to rolu ich panciera "dlho sme o tom rozmyslali, ale rozhodli sme sa, ze to neurobime"
-Firefly pride v "dohladnej buducnosti"
-9.3 pride pred koncom leta
-Storm je dost nestastny kvoli AFK Pantherovi, su moznosti na vymenu
-skill MM nieje planovany (SS:viete, niekto sa MUSEL spytat :))
-preco nie skill MM? "Hra by nebola zaujimava"
-je ale mozne, ze "skill MM" pride v inom mode
-prepacovane herne zvuky pridu coskoro
-vyvojari pridaju graficke nastavenie, ktore umozni vypnutie roznych grafickych efektov pre najslabsie pocitace (SS:nieco ako oficialny WoT Tweaker)
-render stromov a travy bude kompletne prerobeny
-Maus si statisticky vedie fajn
-Storm potvrdzuje, ze Nemecke premiove MT8 bude Panther (Storm dodava, ze dalsie varianty na hightierove Nemecke tanky boli nateraz odlozene)
-(D:ak som spravne pochopil) herny obsah pre solo hracov? "Zvazujeme to"
-zajate tanky nepridu nijak skoro
-ziadne plany na vlozenie moznosti vidiet v posmrtnej kamere (pozerate dalsi tank) vidiet to, ako ma kameru nastavenu hrac (videli by ste presne to, co on)
-najpravdepodobnejsie nikdy nebude nic take ako Balik vyvoja obsahu do WoT
-tier 10 HD tanky? "Coskoro"
-mod konfrontacie ja stale v plane vratit
-rozne bonusy k XP za rozne uspechy ako vo War Thunderi? Nie-"takze nepokazite bitku hnanim sa za bonusmi, dolezite je vitazstvo"
-vyvojari vytvorili mechanizmus, ktory ovplyvnuje vyber map pre hracov, je mozne, ze bude spaty s istymi misiami a eventmi
-niektore tier 10 tanky maju na vyber z diel "takze mate varianty pouzitia tanku" (IS-4 ma D-25 ako stockove delo kvoli tomu, ze je to tak historicky) (SS:Storm sa zmienil, ze je to "vynutena vec", pravdepodobne vynutena SerBom, ktory naozaj chcel D-25)
-standartne tanky nebudu moct dostat status premiovych za goldy
-dynamicke chyrakteristiky tankov v garazi pridu
-je mozne, ze depresia/elevacia budu pridane do statistik v garazi
-KV-5 je pravdepodobne zabugovana - ked ju naramujete zboku, alebo tak, ramujuci tank udeluje 1 bod poskodenia kazdy zlomok sekundy (SS:ako ked na vas tank stoji), toto bude opravene
-velmi silne tanky na tiere 10 nerfnute ked sa stanu popularnymi? "Prestante sa nahanat za nevybalancovanymi tankami."
-nebude captcha pocas loginu
-CW na strane klienta pridu vo velmi vzdialenej buducnosti
-je mozne, ze bude automaticke rozhranie vyhladavania ciet
-nateraz ziadne zmeny pre mod rot
-su plany na sampionaty v hre s cenami
-M6A2E1 "Alien" bude mierne buffnuty
-je mozne, ze pridu zenske posadky
-EU strom pride (oficialne)
-mod s capovanim baz s respawnami "a la Battlefield" je zvazovany
-novy anti-aliasing pred koncom roka ako ste predtym slubovali? "Nateraz nezmane. Su s tym problemy :( ale pracujeme na nich."
-weakspot KV-5 jej minivezicka nebude odstranena
-vyvojari sa rozhodli nelimitovat ani nenerfnut zlazu municiu v ziadnom aspekte
-nova linia Francuzskych heavyn nepide nijak skoro, ale stredna linia s AMX-30 pride este pred nou
-AMX50B uz nebude dalej buffovana - naopak, T57 Heavy bude mierne nerfnuta, takze budu obe tanky rovnako dobre
-ziadne plany na dovolenie klanom vybrat si ich uzemie (zimne, letne, pustne) pre ich Pevnost (co by ovplyvnilo vyber map)
-dalsi mechanizmus a la vitazne znaky za udelene poskodenie nateraz nieje planovany
-je mozne, ze Panzer V/IV bude rebalancovany
-Sturmtiger, Brummbar a E-10 v hre? "Vo velmi dalekej buducnosti."
-T-35 nepride skoro, ani kvoli tomu, ze ho ma War Thunder
-Japonske tanky si vedu statisticky fajn "viac alebo menej"
-Chi-Ri nebude nateraz buffnuty ani nerfnuty
-ked sa mapa prepracuje do HD, neznamena to, ze male objekty ako kolajnice dostanu kolizny model
-Foch nebude buffnuty
-garazove bitky pridu, ci uz v jednej forme, alebo v inej
-kolesove a polopasove vozidla: "Uvazujeme o tom. Ale bojime sa toho, ze dopyt po nich by bol nizky, pretoze by sa najviac objavovali na nizkych a strednych tieroch" (SS:nie velmi, skusali sme zlepit par dizajnov dokopy s niektorymi priatelmi a Briti sami - tier 8 v pohode, Ceskoslovensko-tiere 2-8 alebo nejak tak, Francuzi mozno tier 10....)
-mapa "Minsk" bola nateraz zavrhnuta
-multidelovy a multivezovy mechanizmus? "Nechcem vyrabat funkcie len pre par tankov"
-vyvojari uvazovali nad vytvorenim oddeleneho modu len pre top tanky, nateraz to bolo zavrhnute
-farby sa v 9.2 zlepsia
-statistiky M56 Scorpion? "Zatial nieje nic jasne"
-korba Tigra je prilis vysoko (http://ic.pics.livejournal.com/evgen2244/66110418/3520/3520_original.jpg-v hre, http://ic.pics.livejournal.com/evgen2244/66110418/3324/3324_original.jpg-v skutocnosti), bude to opravene
-je uplne mozne, ze rozne unikatne kamuflaze alebo napisy pridu ako odmena za rozne misie
-arty nebude z hry odstranena
-nizke FPS po 9.0? "V 9.1 sme vychytali hlavne problemy."
-KV-1S bude rozdelena na dva tanky, Hellcat dostane nerf
-ziadne plany na uvedenie vasich vlastnych emblemov a obrazokv mna tankoch, nateraz
-FV 215b (120) bude kompletne odstranena, nebude nahradena za premiak
-zlata municia do FCM 50t nieje prilis draha
-je "uplne mozne", ze bude viac hightierovych Nemeckych a Sovietskych TD
-bezvyznamne perky budu zmenene
-25% RNG na penetraciu nebude zmenene
-buff motora T92 sa nekona
-Havok pride v jednom z nasledujucich patchov
-Ako WT E-100 prisla na live server: "Testeri ho testovali a statistiky neukazovali ziadne vyrazne odchylky".
-nerf WT E-100 z testu 2 je konecny (aspon pre 9.2)
Tak, a teraz prestavka. Viac (ano, bude toho dnes este viac) neskor.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

17.7.

-Storm sa vyjardil, ze nanestastie vyvojari nestihli urobit HD kamuflaz tak, aby pokryvala aj kolesa
-podla Storma potrebuje roaming na nasadenie este "rozne veci - bez komentara"
-umenie s tematikou WoT je aktivne odoberane
-hratelnost v boji ako celok nebude prepracovana, je to jeden z pilierov hry
-problemom T-44-85 je, ze WG potrebuje premiak tieru 8, nie 7
-T-54 Model 1945 (Sovietske premiove MT8) nebude "100% kopiou SuperPershinga"
-Objekt 906 je prilis moderny pre WoT, "nestoji nam zato podstupovat take muky s nerfovanim ho na uroven WoTka"
-skill hracov hrajucich s istym tankom je brany do uvahy pri balancovani toho tanku
-Garazove bitky? "Zatial bez komentara"
-je nepravdepodobne, ze Cinske TDcka a artilerie pridu pred 2015
-IS-4 s D-25T: "IS-4 mala v skutocnosti IBA D-25T, nieje mozne odstranit ho."
-M6A2E1 "Alien" bude coskoro buffnuty
-pravdepodobne nebude premiove Franczuzske medko prepojenes liniou AMX-30
-Storm: obrnene auta a polopasy su zvazovane, ale najvacsi strach mame z toho, ze by ich nikto nehral
-Storm dodava, ze je mozne, ze FV 215b (120) nebude uplne odstranene (v zmysle, ze neskor sa moze v istej forme vratit), ale dodava, ze zatial o tom nemoze povedat nic
-je mozne, ze vyvojari rebalancuju skilly a perky
-nieje planovany buff pre SuperPershing
-coskoro sa budu AFK hraci a ti, ktori odidu pred koncom bitky trestat tvrdsie
-Jagdpanzer E-100 Krokodil nepride do hry "verzia s nadstavbou vzadu je logickejsia" (SS:ano, este aj tieto praveke dotazy o drevenych modeloch zacinaju znova vyliezat)
-PvE vo WoT: "Uvazujeme, ako to urobit poriadne. Nateraz sme nerozmyslali o nicom specifickom."
-Americka T54 (bez nabijaku) a T95 Medium Tank vo WoT? "Nemozem presne povedat kedy."
-je mozne, ze Havok prinesie viac prisposobeni
-Sturmtiger a RBT-5: "Obe su nemozne vybalancovat", ale je mozne, ze sa objavia ako vozidla v PvE (boti)
-vyvojari sa este nerozpravali o moznosti, kde by sa premiove tanky "odomykali" za zlataky a potom by sa dali predavat a kupovat za kredity, pozru sa nato a analyzuju kvoli moznym problemom
-novy Sovietsky dabing moze prist este tento rok
-patch 9.3 bude "pekne velky"
-alternativny vertikalny vyskumovy strom nebude vlozeny
-termin Havoku? "Zatial ziadne sluby, aby som to nepokazil"
-prisposobenie tanku nepride s Havokom, ale neskor
-nateraz je osobne hodnotenie od WG dokoncene
-nieje miesto pre ASU-57 a ASU-85
-dalsie buffy na tiere 10? "ziadne sluby"
-zlata municia nebude odstranena
-specialny server pre zlych hracov nebude vytvoreny
-buff lowtierovych artyn nieje zatial planovany
-su planovane tresty pre AFK hracov
-9.3 prinesie iste pozitivne zmeny pre lahke tanky
-je planovany Japonsky premiak
-vyvojari sa rozhodli nenerfnut (alebo nieco robit s) zlatu municiu
-viacvezovy a viacdelovy mechanizmus: "Problem je, ze to tyka velmi malo tankov, to je aj dovodom, preco to pre ne nerobime."
-vyvojari planuju pridat moznost vidiet, ci je vas priatel v bitke
-nebude pridanych viac povojnovych kamuflazi
-pretrenovanie posadky na inu rolu (SS:napr. radistu na vodica): stredne vzdialena buducnost
-niesu planovane specialne profily s modmi (SS:v zmysle, ze by si hrac v klientovi zapol alebo vypol vsetky mody)
-Q: "Preco WG nepouziva zvukove mody, ako napr. Gnomefatherov mod?" A: "Pretoze sa snazime vyvinut nove zvuky v dobrej kvalite a nestahovat [Editováno] z YouTubu."
-bude vykonanych viac krokov ku znizeniu zataze na procesor presunutim vypoctov na graficku kartu
-oprava bugu s "miznucimi otlackami" ma nizku prioritu
-M48A1 nebude buffnuty
-najlepsi hraci z porazeneho timu nedostanu extra odmeny (okrem "odvazneho odporu")
-Chieftain bude tazky tank
-su plany na prepracovanie Siesteho Zmyslu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

QA Stream s Inakim

Nedavno prebehol dalsi stream s hlavnym Ruskym komunitnym manazerom Inakim (jeho odpovede niesu az tak doveryhodne ako Stormove, ale urcite niesu nedoveryhodne)
-podla Inakiho tvrdenie, ze vyvojari nehraju ich vlastnu hru je loz, vyvojari map a dalsi vyvojari hru neustale hraju
-podla Inkiho, Twitch pomaly umiera, je to sposobene sirokym spektrom problemov (vysvetloval napriklad, ze kvality niektorych streamov sa dostali na bod, kedy su nepozeratelne, co sposobuje, ze hraci sa uchyluju k inym rieseniam, ako cybergame, co sposobuje, ze celkovy pocet sledujucich streamov klesa) Tiez dodava, ze vznikaju hry, ktore umoznuju streamovanie pramo v hre (napr. Dota), vacsie hry uz tento system vyvijaju
-sposob, akym sa WoT streamuje bude tie zmeneny (na RU servri) sa budu streamy objavovat v launcheri (D:prvotne okienko pri spusteni hry) ako "stream dna" a bude taktiez specialne ASAP video ohladom streamovania
-vyvojari uz otestovali funkciu streamingu v hre, pracuje podla vsetkych ocakavani, eje velmi jednoducha ("stlacte jedno tlacidlo pre stream"). Okolo jesene pride WoT patch, ktory umozni hracomnastavit si ich sceny atd., streaming v hre bude velmi lahko pochopitelny pre kazdeho
-sanca, ze sa roaming vobec nasadi do hry je nizka
-v 9.3 pridu nove premiove tanky
-vyvojari prauju na uplnom prekopani systemu fungovania premiovych tankov
-je velmi mozne, ze poziadavky na vitazne znaky na dele (za udelene poskodenie) budu v 9.3 znizene vo vztahu k poctu pozadovanych bitiek, takze sa ziskaju viac-menej stabilne vysledky. 9.2 prinesie "dynamicke zmeny percent v statistikach tychto znakov" (SS:nech uz to je cokolvek)
-Horsky Priesmyk bude v 9.3 prepracovany (statisticky rozdiel medzi winratom dvoch stran je 2%), stred mapy bude prepracovany a (SS:ak som dobre pochopil), krik z ktoreho ste schopny spotnut vsetko bude odstraneny, tieto zmeny su na zaklade ziadosti hracov rot a komunity
-RU251 pride v 9.4 alebo 9.5 (SS:dalsi zamestnanci WG o tom niesu oboznameny, takze je mozne, ze tato informacia je nespravna, iny - spolahlivy - zdroj z WG tvrdi, ze je stale planovany na 9.3)
-80% hracov pouziva mody
-Clanwars 2.0 coskoro pridu
-hracska zakladna WoT stale narasta, avsak menej ako minuly rok
-coskoro pride dalsi "zabavny mod" a la "futbalovy mod" (Inaki napoveda "Tankovy Biatlon")

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

18.7.

-T34 (US premiak) bude "prepracovany", ked sa prerobi na HD
-pozicia kanonov bez spatneho razu sa najpravdepodobnejsie nebude menit
-Cinske tanky nebudu vymenene (SS:hrac sa zmienil, ze Briti sa menia kvoli ich nepopularite)
-vyska T-54 je spravna
-+/-1 MM nebude vlozeny do hry, "hra by nebola zaujimava"
-50% hracov pouziva novy render, 50% stary
-zmena pozicii posadky (SS:napr. radistu na vodica) pride coskoro
-70 ludi, ktori vyvijaju WoT je bez testerov, s testermi je to cca 100
-Storm vysvetluje "T-54 Model 1945" Sovietsky stredny tank tieru 8: "Rozhodnutie uz bolo spravene a modely su uz vo vyrobe, nechceli sme mat velke mnozstvo T-44, ak uz aj klon existujuceho tanku urobit musime, tak T-54 ma rolu najviac masovo vyrabaneho tanku v historii."
-vyber tankov v tymovkach zaleziaci od mapy? "Dufam, ze tento rok."
-v minulosti sa vyvojari vyjadrovali, ze chcu pridat extra funkcie pre premiovy ucet ako kompenzaciu za privilegium trojclennych cat, nakoniec sa ale nic nestalo, pretoze "sme nenasli nic vyhovujuce"
-uzivatelske rozhranie boja stale vyuziva verziu ActionScript 2
-neostava vela casu, kym AFKeri stojaci na bazi a nehybajuci sa nedostanu XP z bitky
-Q: "Ako to, ze sa casto stava, ze dostanem trikrat rovnaku mapu z 5 bitiek?" A: "S tym nevieme nic robit."
-Ruinberg v plamenoch ma uz znizenu sancu padnut, ale sance ostatnych map nateraz zmenene nebudu
-mapy s jednym modom (len randomky, bez Stretnutia a Utoku) tiez nebudu map zmenene sance padnut
-prepracovanie IS-6? "Ak su hociake problemy s modelom, opravime ich pri prerobeni modelu do HD"
-este nieje jasne, ci sa prepracuje mechanizmus HESH granatov, ale je to mozne
-do buducnosti je planovane prepracovanie vybavenia a skillov/perkov
-vacsi friend/ignore list? "Pockajte na 2.0"
-nieje hangar prilis narocny na CPU/GPU? "O tom nemozem nic povedat."
-vyvojari (pravdepodobne ako anti-TD opatrenie) zvyzuju znizenie dohladu vsetkych tankov okrem lahkych
-ohladom rot: "Musime kompletne prepracovat vyhladavaci mechanizmus tak, aby sa zakladal na tom, ktory je vyuzivany v tymovkach."
-5 sekundova pauza pre akcie vo friendliste (SS:niesom si isty, co to znamena) je "ochrana pred DDOS utokmi"
-Q: "Navrhujem urobit taketo zmeny v spotovacom mechanizme - Ked sa tank spotne a dalej sa nehybe, ostane nadalej spotnuty." A: "To je zhruba to, co chystame."
-tier 6 KV-85 si ponecha D-25 122mm delo (SS:alebo D-2-5, rovnake dela, iny zaver -ale KV-85 ma naozaj zlu depresiu, okolo -2)
-Storm o tom, co pride v 9.3: "RU251, LTTB, T-54 Light, prepracovany Chaffee, T37, Walker Bulldog, T49, nove KV-1S a KV-85"
-XP za tanking? "Az to bude, tak to bude."
-KV-1S bude rozdelena na KV-1S (tier 5) a KV-85 (tier 6)
-150mm E-100 HE granaty nebudu buffnute
-37mm Sh-37 goldove granaty nebudu buffnute
-Sturmtiger bol nateraz prakticky vyradeny, pretoze nieje mozne ho vybalancovat do hry
-midtierove artilerie nebudu buffnute
-GWE buff? "Ked bude statisticky vycnievat."
-niesu plany zabanovat noobmeter
-kompozitny pancier, aktivny/reaktivny pancier, dela s hladkym vyvrtom a navadzane rakety sa v hre neobjavie
-FV 215b bude vymeneny za Chieftaina, pretoze "Chieftain aj naozaj existoval, to je hlavny dovod."
-prototyp Challengeru (MBT) je velmi moderny pre WoT, to iste plati aj pre T-64
-je mozne, ze 113 bude prepracovana, ale "ziadne sluby"
-rychla (jedna ikona) vymena vybavenia z tanku na tank? "Mozno, ale ma to nizku prioritu."
-Storm otvorene priznava, ze FV 215b (120) je dorobene (Storm:"SerBove stavebne oddelenie")
-uz niesu dalsie plany na dalsie buffy AMX50B
-niesu plany na kompletne prepracovanie rozhrania
-teraz niesu plany na prepracovanie hracskych statistik
-1x1 a 3x3 "arena" mody nepridu (Storm:"Nema to prakticky ziadne publikum")
-oficialny WG rating v hre nebude zobrazovany ("aj tak ma kazdy XVM")

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

19.7.

-nateraz nebudu do hry vlozene obojzivelne tanky
-Cannoneer (vyvojar zodpovedny za historicky vyskum) tvrdi, ze FV4202 si moze ponechat 105mm L7, pretoze 20pdr a 105mm L7 boli zamenitelne (pouzivali rovnake uchytenie)
-rozmery RU251 oproti Leopardu 1: o 10% kratsi, o 8% uzsi a o 14% nizsi (len pre korbu)
-prototyp Leoparda podla vyvojarov nemoze byt premiak na tiere 8, pretoze kazda jeho verzia ma 105mm delo
-pancier a maximalna rychlost IS-6 su historicke a nebudu buffnute
-IS-4 nedostane dela S-34 (100mm) a S-34-2 (122mm), ktore boli pouzite na jej prototypoch. Cannoneer vysvetluje, ze S-34 je vlastne rovnaka s D-10T a S-34-2 je prakticky rovne D-25T

 

 

20.7.

-nehistorickost tankov je podla vyvojarov relativna, niektori hraci tvrdia, ze 70% z tankov je "nehistorickych" - vyvojari argumentuju, ze toto cislo sa moze vysplhat az na 100% ked sa uvazi kazdy nehistoricky element tankov (ako maximalna rychlost a tak)
-preco ste nerfli WT E-100 v druhom teste? "Pretoze znizenie poctu striel o jednu a zrychlenie nabijania ju urobili este silnejsou. To nebolo to, co sme chceli."
-fakt, ze tanky potrebuju neustale rebalanc je normalny: "Ak sa tento kolobeh niekedy zastavi, znamena to, ze sme skoncili. Kazdy online projekt ma neustale rebalancovanie, niekedy len male, ale ma ho kazdy projekt. Neexistuje na svete perfektna rovnovaha."

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

21.7.

-pravdepodobne na azijskom servri mozete predane tanky ziskat taktiez naspat, ale niesu ziadne novinky ohladom funkcie automatickeho vratenia premiovych tankov, aku ma US server
-v Auguste na vyrocie Wargamingu pride darcekovy tank
-vyvojari pravdepodobne zvazuju do buducna nahradenie "fiktivnych" tankov viac historickymi kandidatmi (SS:Dalej som sa pytal a toto je idealny scenar, ak sa najdu vhodne nahrady)
-moznost zmenit zariadenie vystupu zvuku "za pochodu" nieje planovana
-KV-5 a SuperPershing nebudu buffnute
-v buducnosti dostane WoT podporu Dx11
-o 25% rozptyle RNG sa rozhodovalo pred 4 rokmi, vyvojari sa to rozhodli ponechat tak, ako to je
-moznost vstupit do bitky s tankom, ktory bol prave zniceny nebude vlozena do hry (SS:v zmysle, ze necakate na tank do konca bitky)
-vsetky nove mapy su mestske? "Hraci chceli mestske mapy, davame vam mestske mapy."
-rychlost pridavania novych funkcii (D:"ficur") je "normalna"
-je teoreticky mozne, ze VSETKY tanky dostanu standartne Siesty Zmysel (SS:nebudete si ho musiet vyjazdit, budu ho mat vsetky tanky), ale este sa o tom nerozhodlo
-E50M je zla? "Jedna z najlepsich na tiere. Naucte sa ju hrat." (SS:*vlozte QBho zart) (D:UPLiG3H.pngnz0ze0.jpg)
-nebude lahky tank medzi T-50 a MT-25
-AFK Panther nebude nahradeny-zatial
-je mozne, ze dobijanie municie (na vasej zakladni) sa objavi v garazovych bitkach
-HE granaty nebudu buffnute
-arty nebude z hry odstranena "Zabilo by to hru." (D:

)
-pride nove rozhranie hangaru
-je mozne, ze T34 dostane novy model dela pri prepracovani do HD
-9.3 pride "na jesen"
-7/68 format e-sports este nieje rozhodnuty ako finalny
-stale sa pracuje na Chate 2.0
-nove klanove funkcie v klientovi pridu v dalekej buducnosti
-Storm potvrdzuje, ze Panther Ausf. F s 88mm L/71 bude Nemeckym premiovym tankom tieru 8
-mapa Kaliningradu bola zatial zrusena
-nebude moznost rozdrtit nepriatelsky tank (napr. E-100vkou ktora by presla cez ELC AMX)-je to narocne vymodelovat
-Jagdtiger a Ferdinand nebudu posunute o 1 tier dole
-nieje planovana moznost predat KV-5 za zlataky
-tvar ustovej brzdy nema vplyv na balistiku dela
-viackrokovy tutorial (ako vo WoWp) bude vlozeny do WoT (alebo aspon nieco podobne)
-niesu plany na 4-5 clennu cetu
-niesu plany na extra odmeny pre hracov, ktory "sa drzia"
-Chieftain ako nahrada za FV4202? "Mozete snivat" (SS:v zmysle "urcite nie", fraza sa tazko prekladala, musel som sa opytat aby som vedel, ako bola myslena)
-hardcap pre zlatu municiu bol zvazovany, ale vyvojari sa rozhodli, ze nebude do hry vlozeny
-Christieho tanky boli uplne odlozene na neskor, nepridu ani v roku 2014, ani 2015
-viac vrstove mestske mapy? (napriklad s tunelmi) "Urcite nie"
-je mozne, ze hraci si budu moct zvolit vzhlad hangaru
-sposob, akym sa spravaju odtrhnute veze nieje realisticky? "Jak strasne!"
-Nahuel bude vlozeny do hry a je mozne, ze aj niektore dalsie Juhoamericke tanky
-prototyp Chieftaina so sikmym "nosovym" pancierom pravdepodobne do hry nepride ("Co ho robi zaujimavym?") (SS:niesu plany pre "vetvu" Chieftaina)
-je nepravdepodobne, ze sa v hre objavia dalsie prototypy Objekta 430
-nove zvuky (ako sa objavili v teste 9.1) budu vlozene "v jednom z novych patchov"
-SU-122-44 nedostane lepsi MM
-viacvezove tanky niesu do hry nevlozene kvoli komplikovanej hratelnosti, ale kvoli tomu, ze je komplikovane vlozit do hry takyto mechanizmus kvoli velmi malemu vynosu
-GW E a WT E-100 nebudu vymenene za historickejsie nahrady jednoducho preto, ze take niesu
-T92 Light Tank nepride v 9.3
-prepracovane skilly a perky pridu tento rok
-je mozne, ze Leopard 1 (pri prepracovani do HD) dostane vybavenie ako bocne zastery, gulomet, dialkomer atd. (na obrazku http://sevenbytes.ru/sites/default/files/imagepicker/1/leopard_1a1_502_1.jpg) - ale "ziadne zaruky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

22.7.

Ha, po prakticky viac ako pol roku, SerB zacal znovu odpovedat na otazky! Tu su jeho odpovede:

-presny vzorec na vypocet prijmu kreditov nebude odhaleny
-nieje vzajomny vztah medzi prijmom kreditov a winrateom: "Hranie za maximalnym ziskom kreditov, hranie za maximalnym ziskom XP a hranie za co najlepsi winrate su velmi odlisne veci."
-seria videi "Vyvojarske denniky" nebola zrusena
-ohladom novej pohybovej fyziky - "Nieje tak daleko"
-niektore moznosti pohybovej fyziky boli zamietnute, pretoze boli privelmi realisticke - "drifty, atd."
-vyvojari ocakavali reakciu typu "OMG, nechajte ho prosim!!!" na odstranenie futbaloveho modu
-navrat futbaloveho modu? "Och ano, taktiez aj krasokorculovanie s tankmi a synchronizovanie plavanie bojovych lodi" (SS:takze "nie")

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokračování z 22.7.

 

 

-vizualne efekty vybavenia (ako stereoskopicky dialkomer a maskovacia siet) neboli zrusene, stale "su v policke"
-ohladom znizenia 25% RNG na penetraciu: "Pred vydanim hry to bolo 50%, rozhodli sme sa, ze to neurobime."
-boli zvazovane dalsie moznosti ako nerfnut presnost tankov namiesto znizovania sance trafit stred kruhu
-niesu plany dovolit hracom nastavit si svoj dabing v hre (SS:napr. Nemecke hlasy v Japonskom tanku)
-Q: "Co sa stane f FV215b (120)?" A (SerB): "Jedna moznost je urobit 120mm delo moznostou pre FV 215b (183), dalsia je kompletne ho odstranit. Ale taktiez, vymena za Chieftaina nieje 100% ista."
-Q: "Preco je 150mm delo WT E-100 prenerfovane? A: "Pretoze je to tak spravne." (SS:hrac spominal nizku presnost)
-cena vsetkych premiovych tankov je nastavena individualne
-pravdepodobne je stale planovane odstranit E-50M ako celku, nahradit ju na mieste tieru 10 E-50kou a pridat Turbopanthera (SS:Panther s plynovou turbinou)
-Objekt 770 nepride ("je to cisty tier 11")
-vyvojari nenasli vhodny Slovietsky lahky tank na tier 5
-A: "Mnoho ludi si odomklo FV4202 aby mohli dostat Chieftaina!" A: "Nikdy sme to ani nehovorili. Ich problem."
-"Talianska vetva" nebola zrusena, dohady na RU fore su klamstva
-Chieftain pravdepodobne nebude mat "195mm vezu", WG ma info o prototypoch Chieftaina-nenachadza sa tam taka veza, pravdepodobne podla zdrojov WG je maximalna hrubka panciera Chieftainovej veze 150mm (Storm dodava, ze zdroje (ako Wikipedia) su nespravne, WG ma vlastne zdroje-ludi, ktori robili merania v muzeu)
-este sa neda povedat, ktory model Chieftaina pride do hry, nieje to este rozhodnute
-niesu plany buffnut ani nerfnut T110E5
-T92 Light Tank nikdy nebol planovany na patch 9.3
-su plany na vlozenie Valianta (D:http://en.wikipedia.org/wiki/Valiant_tank) a jeho variant
-dorobena (D:vo WG) Henschelova veza pre E-100 do hry nepride (Storm: "Pretoze SerBovo stavebne oddelenie pracuje, len ak niesu ziadne ine moznosti.") Dalej vysvetluje:
"Napriklad pri vyvoji novej vetvy tankov v pripade, ze nam chyba tank a nemame informacie o danom vozidle, ktore by pasovalo. V takych pripadoch si vymyslime/dorobime vlastne. Avsak v kazdom pripade bez vynimky sa pokusame najst nieco realne a historicke a dorabame tanky len ked nemame ziadne zdroje. V pripade E-100 nieje potreba vkladat nic, vezu uz ma. Preco potom vlozit fake? Taktiez, ked buffneme E-100, stane sa OP. Aj tak je teraz jednym z najoblubenejsich tankov na svojom tiere."
-Storm o Chieftainovi: "Chieftain nebude stredny tank, pretoze ide na miesto tazkeho. Pre tier 10 HT jednoducho niesu ine moznosti. Ak by boli, zvyzovali by sme vlozit Chieftaina na miesto stredaka T10."
-dovod odstranenia FV 215b (120) podla Storma: "Cim menej fake tankov mame, tym lepsie (SS:ako mozte vidiet, Storm a SerB jasne niesu na jednej strane)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Interview s Viktorom Kislyiom

-z top 200 Bieloruskych podnikatelov je Kislyi 13.
-prvykrat sa stretol s PC hrami v otcovom vedeckom laboratoriu na velmi starych PC
-chodil do zakladnej skoly specializovanej na sach
-studoval fakultu fyziky v Bielorusku (na naliehanie otca)
-jedna z jeho prvych hier bola hra na sposob multiplayerovej strategie, hrala sa cez e-mail a vysla v roku 1996
-pracoval ako programator za 25 USD za mesiac, akurat staciacich nato aby nehladoval, prve hry neboli vemi profitujuce
-Kislyi nedostal peniaze ani z velkeho "Order of War", pretoze prisiel pocas krizy v 2008-2009, vtedy sa naucil, ze koncept malych a strednych hier je mrtvy a ak by mal vytvarat podobne hry tak prezije len tazko, takze stal pred rozhodnutim prestat vytvarat hry alebo prist s niecim novym, co bola online distriucia
-napad za World of Tanks bol "je na trhu dost hier s pechotou a vojakmi, podme urobit hru len s tankami!"
-"Nemali sme predstavu, do akych rozmerov sa projekt zvacsi - posledny mesiac v Moskve o 20:00 hralo pocas 1 sekundy 1.100.000 hracov, to je rekord"
-vlastnikmi WG su: Viktor Kislyi - 38,5%, Vladimir Kislyi (jeho otec) - 25,5%, Nikolai Katselapov - 17%, Ivan Mikhnevich - 17%
-start WoT bol problematicky a sam VK dokonca zvazoval predat svoj podiel
-nevedeli najst spravnych vydavatelov, pretoze vtedajsi vydavatelia nerozumeli modelu F2P
-70-75% hracov nic neplati
-hra zacala naozaj vynasat v Auguste 2010, mnoho z hernej popularity vychadzalo z ustneho podania medzi priatelmi
-VK tvrdi, ze si zvolili Cyprus pre sidlo, pretoze potrebovali najst specialne miesto ktore by im dovolovalo transparentne vykonavat medzinarodny biznis a zaroven stabilne, ktore bude mat zaplatene vsetky dane spravne. Vyber bol tiez ovplyvneny potrebou miesta "medzi vychodom a zapadom Europy s mnohymi Rusmi s podobnou mentalitou, s pravoslavnym kostolom a typickymi prvkami zivota (kava, "snivanie o zivote") a to je Cyprus." VK tvrdi, ze neexistuje ziadny zaujem vyuzivat miesto ako "pobrezne"
-spolocnost ma okolo 2800 zamestnancov po celom svete
-atmosfera vo WG je velmi neformalna, Kislyi je na Cypruse velmi respektovany, ma priamy priatelsky pristup ku Cyperskemu ministrovi financii, ked sa s nim potrebuje o niecom porozpravat
-podla VK ma cela skupina vyvojarov WoT 600 ludi. Polovica spolocnosti (1300-1400) ludi su "vydavatelia", ktori sa staraju o sluzby
-WG ma pobocky v Parizi a San Franciscu, pretoze ked sa pokusali prevadzkovat hru z Minsku nefungovalo to
 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

23.7.

-Veider potvrdzuje, ze nova KV-85 na tiere 6 (z rozdelenia KV-1S v 9.3) bude mat top gun 100mm delo s aletrnativnou (nerfnutou) 122mm (SS:100mm ma podla historickych dat - ak ich pouziju - zhruba rovnaku penetraciu)
-niesu plany na vlozenie moznosti predavat premiove tanky za zlataky
-niesu plany priniest vacsie cety do PC verzie hry
-datum zaciatku 3. CW Kampane nebude zatial odhalene
-zajate Nemecke T-34 a KV-1:"az to bude, tak to bude"

 

 

 

24.7.

-stale sa pracuje na systeme automatickeho navratenia premiovych tankov (ako je na US servri) aj pre dalsie servre
-pred casom, SerB napisal, ze ziskovost premioveho tanku zalezi na jeho winrate - vyvojari zozbieravaju statistiky o vplyve skillu hracov na na zarobky jednotlivych tankov, tieto data samozrejme nebudu odhalene
-davnejsie bolo spomenute, ze znehybnene (detracknute) tanky s jednym znicenym pasom sa budu moct pohybovat v obmedzenom rozsahu. Toto bolo zrusene, SerB tvrdi, ze kedy toto zaviedli do hry, hraci by stravili zvysok bitky retazovym znehybnovanim (SS:v zmysle, ze hraci by sa detrackovali dokola a dokola, niesom si isty, preco si to SerB mysli)
-osud FV 215b nateraz nebude odhaleny
-gavalov tank ako tier 5 Sovietsky lahky tank? "Je to skor vyvoj T-70" (SS:takze "nie")
-Objekt 430 nebude buffnuty
-model pancieru nebude zmeneny z "plany s hodnotami pancieru" na "plne realisticky pancier" (SS:v tom zmysle, ze pancier nedostane realnu hrubku), pretoze by to sposobilo mnoho problemov pri vypoctoch
-terajsia mechanika pancieru je podla Veidera uspokojujuca - vyvojari skusili zvazit dalsie moznosti vypoctov pancieru, ale vsetky sa ukazali byt horsimi ako je terajsi model

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

25.7.

-Storm tvrdi, ze za posledny rok sa zlepsil prijem kreditov u premiovych tankoch 8. tieru, pretoze Wargaming (niekolkokrat) zlepsit zarobkovost premiovych tankov na tiere 8
-mapa Staliningrad je vo vyvoji
-prichod Havkou neprinesie efekty ako kamuflaznu siet na tanku, prinesie pekne vyzerajucu destrukciu objektov a dynamicke vybavenie na tanku (SS:kanistre, naradie, atd.) ktore sa bude pohupovat, hybat a moze byt odtrhnute vybuchmi
-vyvojari budu urcite pokracovat s vyvojom "Hellcatovych" zvukov z testu 9.1
-podla Cannoneera nieje nic zname o TD/SPG FV217
-9.3 prinesie nerf Hellcata
-dovod, preco WG do hry vlozilo namiesto Chieftaina najprv FV215b je ten, ze Chieftain bol povazovany za prilis moderny, neskor boli poslani ludia na merania pancieru (SS:v Bovingtone) a zistili, ze vlastne nieje taky strasidelny, aky sa zdal
-Centurion Mk. 10 nemoze byt tier 10 - jeho vylepsenie pancieru je uz na tiere 9 ako Centurion 7/1 (cast v nazve "/1" specialne ukazuje na vylepsenia v pancieri)
-Ruinberg v plamenoch znizuje vykon a ma hnusne nasvietenie? "Jak strasne."
-ekonomika topovych lahkych tankov (prijmy vs. ceny oprav) nebude buffnuta
-T49 nebude nerfnuta v 9.3
-kvalita pancieru (zavisiaca od materialu) a jej koeficient nebudu do hry vlozene
-Vickers MBT s vezou Mk.3? Storm: "Este neviem."
- znizenie doby zameriavania pre vascinu tankov kvoli naplneniu bitiek vacsiou akciou? "To by znizilo rolu panciera este viac", Storm dodava, ze kompenzacia toho v podobe znizenej normalizacie tiez nieje riesenim, pretoze je uz teraz skoro nulova.
-co spolupraca Wargaming s vyvojarmi modov? "Naco? Take funkcie vieme do hry vlozit aj my"
-mapa Tundra nebude z hry odstranena
-25% RNG nebude znizene
-hrac navrhoval, aby mali TD na tiere 10 nerfnutu penetraciu z 300+ na 270-280 s kompenzaciou v podobe zlepsenej presnosti, Storm sa vyjardil, ze sa to nestane
-Type 4 Chi-To ma rovnake obe veze? Jedna je odlievana, druha je zvarana. Pozrite. Topova na depresiu -10, stockova -6,5"
-prilis vela 3-4 HT5 vs 3-4 MT5 bitiek na tiere 5? "Nahoda."
-historicke bitky sa tak skoro nevratia
-Q:"Ako beru vyvojari hracov "Nemcomilov" ktori hracu iba s Nemeckymi tankmi? A:"Nijak specialne, hraci su hraci."
-klany typu "len Sovietske tanky" alebo "len Nemecke tanky" nebudu nijak podporovane
-WG neurobi nic so statpaddermi a sealclubbermi (SS:pedobearmi)
-moznost posadky "zapamatat si" predchadzajuci tank nepride, ani za goldy
-Q: "Ake vetvy pridu?" A: "Limetkove. A este nejake brezove."
-Q: "Co si myslite o Opevneniach?" A: "Pekna moznost pre klany."
-samotny fakt, ze je tank v bitkach velmi rozsireny nerobi tank zrelym na rebalanc (SS:ale je dobrym indikatorom na sledovanie)
-je mozne, ze Britske TD pridu tento rok (SS:ako cast vetvy Firefly)
-Q: "Budu si moct hraci namontovat na tanky rozne vybavenie ako extra platy pancieru, krabice a veci?" A: "Velmi vzdialena buducnosti."
-Q: "Ako planujete nerfnut Chaffee v 9.3?" A: "Odstranime jeho kolesa a delo."
-pokuty pre kredity/XP za porazku nebudu odstranene (SS:ano, aj na toto sa niekto pyta)
-zatial sa nebude robit nic so zlatymi nabojmi za kredity
-vyznamne zmeny v pancieri T-62A pri prepracovani do HD? "Niesom si isty, ci mame na to tak detailnu schemu pancieru."
-je mozne, ze mapa "Cinsky mur" (teraz dostupna len na Cinskom servri) sa vrati do hry, ale "zalezi to na nazore hracov" (SS:niesom si isty, ako chcu zhromazdovat nazory hracov na mapu ktora ani nieje v hre)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

26.7.

-Storm ohladom premiovej municie za kredity: "Zozbierali sme statistiky, rozmyslali o nich a rozhodli sa zatial nerobit nic."
-hrac navrhoval urobit pancier veze T-62A podobnejsi tomu na T-62. Storm: "A viete najst data pre T-62A?" (SS:pravdepodoble niesu rovnake)
-hra ma FPS dropy na highendovych pocitacoch? Veider: "Co myslite pod highendom? Mam i5 4430 + GTX770 a nemam ziadne dropy."
-mrznutia hry pocas nacitavania bitky su sposobene chybnymi/zastaranymi modmi
-Objekt 277 a 770 do hry nepridu (prilis silne)

 

 

 

28.7. (27. žiadne info)

Rusi maju patch 9.2 zajtra (29.7.), ako bolo ohlasene. EU server by mal pokracovat v Stredu, ale nemam to nijak overene.

Zoznam zmien v 9.2 - Nevidim tu nic nove, nerf penetracie FV215b (183) HESH municie na 230 je tam, WT E-100 dostane nerf presnosti za pohybu (25%), jedna strela sa odstrani zo 128mm zasobniku, doba nabijania 128mm sa zmeni z 60s na 58s.

Vyvojari pisu o nerfe WT E-100:
"Toto vozdilo je jednym z najnebezpecnejsich oponentov v hre. Palebna sila WT E-100 vam umoznuje znicit ktorykolvek tank. Ale zaroven je vozidlo velmi krehke: je velke a ma slaby pancier. Tim vyvojarov sa zameral hlavne na palebnu silu, rozhodli sme sa preto odstranit jeden granat zo siestich"
a (ohladom celej linie Waffentragerov):
"celkovo tenky pancier na tychto vozidlach je plne vykompenzovany ich masivnou palebnou silou. Ako prax a statistiky ukazali, palebna sila tychto TD sa ukazala byt omnoho vyssia ako inych tankov na ich tieroch."
-mapa "Cinsky mur" nepride na EU/US/ASIA servre, ukazalo sa, ze nieje oblubena ani na Cinskom servri
-VK4502 Ausf. B dostala v 9.2 buff strechy
-ohladom opevneni v 9.2: "Mali sme velmi dobre vysledky na teste. A samozrejme, mod by mal byt stale opravovany a vylepsovany pretoze inak nieje zmyslel vo vkladani ho bez planov do buducnosti."
-Wargaming kupuje Crytek? "Na internete je vela dohadov. Pocuvat ich a diskutovat o nich vas moze priviest k sialenstvu. Odporucam diskutovat iba o oficialnych informaciach od Wargamingu."
-rozdelenie KV-1S potvrdene na 9.3
-mod "Pozorovatel" nepride do randomiek (z dovodu zneuzitia)
-"Pozrovatel" moze pisat v chate do oboch timov aj do spolocneho chatu
-tanky (D:nie realne) "Pozorovatelov" zaberaju miesta v timoch (tak ako kazdy tank). Je ale mozne, ze sa to v buducnosti zmeni.
-ak jeden tim v treningovej bitke pozostava zo samych "Pozorovatelov", tim automaticky prehra ked zacne bitka
-je mozne, ze v buducnosti bude mat zakladatel treningovej miestnosti pravo zakazat Pozorovatelov

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

29.7.

-v 9.3 pride "mierny pocet" vyvazeni (buffov a nerfov)
-tier 10 Opevnenia pridu v 9.3
-T18 bude nerfnuta
-9.3 priniesie novu mapu, "ak sa rozhodneme dokoncit ju"
-Prokhorovka a Ohnivy vybezok (nova Prokhorovka) budu v baliku map v 9.2 tak, ako su teraz Himmelsdorf a Zimny Himmelsdorf
-vyvojari pravdepodobne zvazuju co-op mod, niekolko hracov proti PvE nepriatelom (botom)
-v buducnosti pridu specialne mapy pre historicke bitky
-odmeny (medaile) za historicke bitky budu taktiez prepracovane
-nieje vraj pravda, ze RU server sluzi ako testovacie laboratorium pre rozne herne zmeny
-element PvE je zvazovany pre historicke bitky
-nova funkcia v 9.2 "priesvitne listy" (SS:niesom si isty, ako je to oficialne po Anglicky) jednoznacne prinesie narast FPS (narast vykonu), narast bude "samostatny pre kazdy pocitac"
-nastavenie "priesvitne listy" NEZNAMENA, ze mod odstanovac listov je povoleny (dostanete zan ban)
-vyvojari stale pracuju na optimalizacii klienta
-pravdepodobne patch 9.2 priniesol z nejakeho dovodu lagy pri prechode krikmi, vyvojari to budu vysetrovat
-je "uplne mozne", ze pride moznost nastavit mod "Pozorovatela" len pre jeden tym (pre streamerov, ESL a tak)
-dovodom, preco ma Rotmistrova medaila za CW naroky ake ma je "nieje ulohou vyvojarov prinasat narocne a casovo vytazujuce ocenenia, popocitali sme si cisla a nastavili ich tak, aby bol hrac schopny dosiahnut najvyssej urovne pri 2-3 mesiacoch slusneho jazdenia. Napriklad priemerny pocet CW bitiek hracov, ktori dostali VK7201 v 2. Kampani bol 250, kampan trvala 6 tyzdnov a intenzita bojov bola vysoka. Takze je mozne hadat, ze 300 bitiek nieje az tak nizke cislo. Ale pamatajte, ze tato medaila nieje len pre hracov s odohranymi tisicami bitiek, ale aj pre hracov, ktori len zacali svoju cestu."
-Rotmistrova CW medaila pravdepodobne nebude udelovana spatne (SS:ale toto je nejasne, nasledovala dalsia odpoved, ktora tvrdila opak)
-vyvojari pracuju na znizeni velkosti patchu (SS:9.2 ma pravdepodobne cca 2GB)
-mod Opevneni bude v statistikach zobrazovany osobitne
-klan s 10 clenmi a tankami tieru 8 bude (pri aktivnom hrani) schopny odomknut dve tier 10 budovy v Opevneni pocas par mesiacov
-zatial niesu plany na misie s odmenami v podobe zdrojov na Opevnenia
-je mozne, ze v buducnosti pride lowtierova zimna mapa
-na RU forach je masivny narek o nerfoch FV 215b (183) a WT E-100, Vyvojar: "Vsetko bude v poriatku :)"
-"zmeneny vizualny efekt vybuchu municie" v 9.2 znamena, ze vyvojari pridali stlp plamena z horiacej municie
-T57 Heavy bude nerfnuta: v dalsom patchi (9.3) bude mat "jej efektivitu na velke vzdialenosti" znizenu, bude to predstavovat odlisnost medzi nou a AMX 50B
-T57 Heavy winrateom statisticky nevycnieva, ale vycnieva priemernym poskodenim, je to dovod na nerf
-plany na zlepsenie situacie okolo LT: prepracovanie systemu viditelnosti/spottingu, (ak budu vysledky pozitivne) pridanie novych (D:"features", co je dost neurcite), takze funkcii/veci pre LT (nie urcite, len je to mozne)
-nova pohybova fyzika sa stale dolepsuje ("ak urobime prototyp ktory sa nam bude pacit, opravime ho a hned vypustime")

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

QA v interview s Evillym

-Wargaming pracuje na este neohlasenych projektoch, Evilly o tom nemoze rozpravat
-linia Firefly pride tento rok
-FV4202 bude vymenena spolocne s prichodom linie Firefly
-niesu plany na dalsie buffovanie VK4502P Ausf. B
-KV-1S bude rozdelena v 9.3 tak ako uz bolo oznamene
-9.3 prinesie rebalanc specificky 6. tieru, cely tier musi byt prepracovany, pretoze "odstranujeme najsilnejsi tank daneho tieru"
-je mozne, ze niektore premiove tanky (PzIV/V a dalsie) budu buffnute za ucelom lepsieho komfortu pri hre
-WG povazuje misie so SuperPershingom a IS-6 za uspesne, v buducnosti bude pravidelne takych misii viac, dalsia by mala prist v Septembri s odmenou v podobe "velmi zaujimaveho tanku"
-nove mestske mapy boli do hry vlozene pretoze v hre bol celkovy nedostatok mestskych map
-mapa Stalingrad je stale planovana
-Havok bude rozdeleny do dvoch faz - pohybova fyzika objektov a prostredie
-zmena pohybovej fyziky prinesie vela mensich zmien, ktore ale ovplyvnia hratelnost, napriklad tanky sa nebudu zastavovat ihned, ale pomalsie
-momentalne vyvojari pracuju na viacerych prototypoch map, ktore by mali implementovane elementy s Havokom, pretoze nicenie objektov potrebuje prepracovanie starych map aby vyhovovali tejto zmene
-vyvojari sa pokusia priniest Havok este tento rok
-9.3 prinesie opravy Opevneni zalozene na odozve hracov z 9.2 a moznost napadat nepriatelske opevnenia
-9.3 by mala taktiez priniest novy zabavny mod (SS:ako napr. futbal) (D:spominal sa tankovy biatlon)
-9.3 moze tiez priniest rebalanc niektorych T10 tankov a s vysokou pravdepodobnostou mestsku mapu s "atmosferickymi" efektmi
-obsah 9.3: US, Sovietske a Nemecke LT do tieru 8 a prepracovanie starych lahkych tankov
-9.4 neprinesie ziadny standartny (vyskumatelny) tank, pride na "neskoru Jesen"
-je mozne, ze sa znizi dohlad vsetkych tankov a dohlad lahkych tanov sa zvysi, takze sa stanu "ocami", ale teraz sa na tom nepracuju (D:Suicide scouti a ich tanky to iste ocenia )
-pre hracov, ktorym sa bitka nacita velmi rychlo a potom musia cakat vyvojari planuju priniest fuknciu prepinania medzi spojeneckymi tankmi pred zaciatkom bitky (tak ako v posmrtnom mode)
-vyvojari zacali pracovat na vylepseni cybersportov (testovacie turnaje boli toho sucastou)
-momentalne vyvojari tiez pracuju na novom hernom mode
-Gamescom prinesie moznost hrat WoWs po prvy raz

 

 

 

30.7.

-pocas testu 9.2 bol limit na zalozenie Opevnenia 20 ludi v klane, tento limit sa pri nasadeni na live server odstranil
-podla Storma je mozne, ze HESH mechanika bude prepracovana popri vymene FV4202 (SS:padol navrh simulovat efektivitu HESH proti sklopenemu pancieru masivnym zvysenim normalizacie HESH granatov)
-pravdepodobne je podla Storma vymena FV4202 planovana po Novom Roku
-nieje dostatok materialu na celu druhu Britsku liniu strednych tankov Vickers
-je mozne, ze prototypy Chieftainu budu mat tiez miesto v hre
-Evilly potvrdzuje, ze "FV4202 zadarmo pre tych, ktori maju tier 10" je verzia s ktorou vyvojari pracuju
-podla Evillyho niektore premiove tanky su tak zle, ze sa bud buffnu, alebo budu odstranene z obchodu

 

 

 

31.7.

Q: "Preco vyvojari prestali robit pekne uputavkove videa pred vydanim patchu?" A (SerB): "Jak strasne"
-T32 nebude buffnuta ("je to pekna heavyna")
-hraci hlasia vsetky mozne druhy problemov s UI po prichode 9.2 - odpoved je stale rovnaka: "zmazte stare mody" (SS:a tato odpoved sa na RU fore podla reakcii casom znova a znova potvrdzuje)
- ziskovost (zarobkovost kreditov) nebola v 9.2 nerfnuta
-nerfnute premiove granaty pre FV 215b (183) boli v 9.2 predane za nakupnu cenu
-T71 nebola v 9.2 "potichu nerfnuta"
-vyvojari vedia o tom, ze patch 9.2 sposobil lagy, pracuju na oprave (SS:je nejasne, ci je to spojene s problemom ktory 9.2 sposobila na RU servri a nieje na EU a US servroch, ale pri pohlade na casove udaje by mali byt v suvislosti s prebiehajucimi problemami)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1.8.

Ahoj vsetci,
(.....) Jeden z nasich citatelov bol pozvany na WG "party" na Gamescome kde bude mat moznost pytat sa vyvojarov na rozne otazky. (.....). Tu je email kde mu mozte posielat svoje dotazy a on sa ich pokusy zodpovedat: [email protected] (D:samozrejme v Anglictine a podla emailu pravdepodobne aj v Nemcine)
-Storm tvrdi, ze je bezvyznamne pozerat sa blizsie na statistiky T-34-85M (leaknuty tier 6), je v prvom kole supertestu, prebehnu este dve az tri kola v ktorom sa parametre este zmenia a menia sa este aj po testoch
-podla Storma je mozne, ze pancier T-34-85M je viac-menej finalny, ale aj tak moze byt zabugovany
-Evilly priznava, ze sprznili vyrocny hangar, malo by to byt coskoro opravene a vratene
-ohladom predchadzajuceho leaku tier 5 KV-1S - HD model pre KV-1S este nieje pripraveny a preto model ktory bol leaknuty bol stary, upraveny aby mal len historicke dela
-novy zabavny mod (ako bol futbalovy) pride tento rok
-v terajsej verzii modu pozorovatela je bezvyznamne sledovat delostrelectvo, pretoze nevidite kam mieri

 

 

 

2.8.

Dnes nic extra, myslim, ze vsetci sa pripravuju na Gamescom. Alebo patch 9.3? Hmm...

-vyvojari sleduju ako efektivne je kazde delo s rozlicnymi typmi municie
-Sheridan do hry nepride (SS:aj napriek vezi T49 (D:ak som spravne pochopil), ktora je - dovodmi su a)-je obojzivelny b)-rakety Shillelagh)
-rozptyl dela po vystrele je iny u kazdeho dela a vozidla (nemaju rovnaky koeficient) (D:Pripadam si ako po prevaleni nevery... "Ja som to vedel!")

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

3.8.

Dnes toho nieje vela -zas. Vlastne len jedna vec:lahke tanky celkovo budu pravdepodobne buffnute v 9.3 (jedna specificky spomenuta vec je odolnost pasov, hrac sa stazoval, ze sa detrackuje na kazdom rychlom kopceku - ale zatial nieje jasne, ci to bude buff zahrnat)

Myslim, ze obe 9.3 a 9.4 budu zaujimave. Taktiez si mozte precitat Listyho clanok o Morskych zachranaroch.

 

 

 

4.8.

Dnes zas nieje toho vela.

-Tier 10 Opevnenia pridu v "nasledujucom patchi"
-statistiky z bitiek v Opevneniach su oddelene od tych z randomiek
-buduce verzie Opevneni prinesu viac bonusov a nove funkcie
-bonusy z Opevneni platia pre kazdy druh bitiek (timovky, roty, randomky)
-Opevnenie moze byt znicene len velitelom klanu alebo jeho zastupcami
-bitky v Opevneniach mozu ovplyvnovat osobne hodnotenie (D:"pocitaju sa")
-su pravdepodobne planovani zoldnieri pre Opevnenia
-tier 8 premiove FV4202 zadarmo? "Anooooo, veci zadarmo - stale aktivne diskutovana tema. Sledujte portal pre novinky."
-25% RNG nebude znizene

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

5.8. (6.8 nič)

V poslednej dobe Ruské servre trpeli pádmi, podľa Evillyho to nieje priamo spojené s patchom, takže, dúfajme, sa to neobjaví na EU a US servri.

-je šanca (ale zatiaľ žiadny priamy plán) odstrániť z IS-3 delo BL-9 a nahradiť ho historickým ekvivalentom (D-25TA) s rovnakou palebnou silou
-ďaľším neštandartným tankom ktorý do hry príde je pravdepodobne T-34-85M
-vloženie Doppelrohrkasemattpanzer-a je nateraz nepravdepodobné, ale nie úplne
(SS:ak rozmýšľate, čo to je - toto, samozrejme bez 120mm, pravdepodobne existovala 105mm verzia)

F7rnxPg.jpg

 

-ak bude informácia o 90mm dele Leoparda Prototyp B potvrdená, je možné, že sa objaví v hre ako prémiový tank
-nateraz (!) niesú plány na vloženie čisto protilietadlových vozidiel
-nateraz niesú presné plány na náhradu AFK Panthra niečím iným, ale je tam už možnosť a kandidát
-zvažuje sa náhrada T18 niečím iným vo veľmi vzdialenej budúcnosti
-je možné prepracovanie mechanizmu HESH granátov, možné je to pridaním masívnej normalizácie (SS:60 stupňov, možno dokonca viac, aby HESH granát stále dopadol pod dobrým uhlom čo má simulovať fakt, že je granát viac efektívny proti sklopeným povrchom ako proti kolmým)
-pravdepodobne bol projekt namontovať Blacker_Bombard na Shermana. Toto ale do hry nepríde.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

8.8. (7.8. nič)

-Havok príde v 9.4 alebo 9.5
-nová pohybová fyzika môže príst už v 9.3
-balanc tankov robí 10 ľudí (plus pomocníci), na grafike robia 3, vývoj modelov je z iných zdrojov, moderátori a zamestnanci - 3000 ľudí
-mapa Stalingrad je už vytvorená s Havokom na pamäti (nepríde v 9.3)
-na Stalingrade pracujú ľudia, ktorí pracujú na Havoku
-mohli by sa zrušiť zmeny na El Hallufe z 9.2? "Nepustíme oči zo štatistík" (vrátane heat analýz) (D:príklad Heat mapy)
-s Havokom bude po príchode novej deštrukcie stien pracovať spotting rovnako
-s Havokom nepríde možnost zničiť mešitu na El Hallufe

 

 

Chýbajúce QA (9.8 - 13.8.)

Sumár všetkého, čo som za posledné dni zmeškal. (D:SS bol na dovolenke) Jeden z vývojárov WoWp pravdepodobne opustil štúdio Persha v Kyjeve, pýtal som sa a z toho, čo som zhromaždil, Wargaming (aj napriek neustálemu tvrdeniu opaku) už nepovažuje WoWp ako úspešný/perspektívny projekt (jemne povedané).
Ak sa nazdávate, prečo tu niesú tony QA - Storm je na dovolenke. Užite si ich!
-pracuje sa na novom systéme viditeľnosti (viewrange)
-mapa Stalingrad bude "naozaj pekná", nepríde v 9.3
-Stalingrad príde skôr ako do pol roku
-WG si myslí, že najaktívnejší mód v Opevneniach budú bitky tieru 6
-vzdušný nálet príde do WoT (SS:spotrebák do Opevnení)
-pravdepodobne, rozmýšlajúc o PvE móde, "boss" napr. v podobe Mausa ktorý by potreboval aj istý hráčsky skill by bol "vážnym nadhodnotením AI"
-podľa hráčskej odozvy je najpopulárnejšou mapou vo WoT Kharkov
(preskočené idiotské "25% RNG nebude znížené" atď. veci)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

13.8.

-test 9.3 "až to bude tak to bude" (SS:zhruba 2 týždne alebo tak)
-TD a štandartné verzie diel sa v hre líšia, nemusia mať nutne rovnaké štatistiky aj keď sú na rovnakom tiere
-trest teamkillerov v podobe horšieho MM nebude vložený (náročné na vloženie)
-WoT:Blitz v prvých mesiacoch - viac ako 5 miliónov inštalácií z 50 krajín

 

 

 

Veci ktoré ste pravdepodobne o WoT nevedeli

D:nieje to "typické" QA, ale myslím, že je to zaujímavejšie ako "25%RNG...." a tak podobne
-aj keď sa to môže zdať nepravdepodobne, toto bol vzhľad hangáru počas alpha testu WoT
-každý tank prechádza 21 stupňami vývoja pred tým, než sa dostane na supertest
-celkový počet premenných (HP, DMG atď.) pre každý tank je 37 000
-predtým, než hra vyšla live, alpha/beta testeri dostali pekný "Prvoaprílový" darček v podobe vozidla BelAZ. Bolo to vôbec najrýchlejšie vytvorené vozidlo, jeho výroba trvala len 16 hodín. Obrázok
-Francúzske TD AMX AC Mle.48 je historické, bolo poskladané z početných nákresov ("robíme všetko preto, aby sme urobili veci historickými") Obrázok
SS:Časť vyššie nieje úplne pravda. Francúzske TD boli do hry uvedené, vo fáze keď bolo mnoho vozidiel vložených do hry nie, aby boli historickými, ale by jednoducho zapadli do hry. Na rozdiel odo dneška, historická presnosť bola druhoradá a preto sa diali aj isté ohavnosti (ako nehistorické komponenty, alebo zmeny VK3001 a VK3601). Naštastie sa časy zmenili ale tvrdiť, že historickosť je prvoradá, by bolo stále pokrytecké.
-graficky najjednoduchším tankom je Karl, najzložitejšim je HD model M12, ktorý príde do hry v jednom z nasledujúcich patchov Obrázok
-Crusader 5.5in mal tak veľkú eleváciu dela, že podvozok musel byť osekaný, aby delo kvôli spätnému rázu neprechádzalo korbou Obrázok
-pred vydaním hry bolo v hre bojujúce vozidlo "Traktor", ktoré mohlo strieľať z výfuku, ktorý bol prirobený k boku (SS:to je pôvod ikonky "traktora") Obrázok
-v roku 2012 bol tank Ratte (D:1000 tonový sado-maso Hitlerov projekt, viac TU) vložený do hry ako experiment, počas testovania sa podarilo istému nepriateľovi Ratte zničiť a neskôr WG zistilo, že sa nezmestí do hangáru Obrázok
-nie všetky tanky to dotiahli do hry (D:Ďalšie): model FCM F1 superťažkého Francúzskeho tanku bol už vytvorený, ale nikdy sa do hry nedostal Obrázok
-celkovo lieta nad bojiskami 670 vtákov, nad Himmelsdorfom najviac (29) a najmenej nad Horským priemyskom (2 orly)
-CW mapa (na RU servri) začala 10.2.2011 a mala 178 provincií. Teraz ich je 948
-celkovo všetky provincie na CW mape vynášajú ich vlastníkom viac ako 500 000 goldov denne
-prvé stretnutie medzi hrácmi a vývojármi sa uskutočnilo v Decembri 2010 a zúčastnil sa ho aj Viktor Kislyi. Odvtedy sa meetingov/stretnutí zúčastnilo 200 000 ľudí
-prvý WG šampionát v cybersports mal zúčastnených 32 tímov, bolo to v Apríli 2010 počas uzavreného beta testu. Počas turnajov v roku 2013 sa zúčastnilo 41 000 tímov (viac ako 6x viac ako všetkých Anglických klubov vo všetkých Anglických futbalových ligách)
-prvá súťaž na WG portáli sa uskutočnila 23.2.2011 a volala sa "Clan Parade". Odvtedy sa uskutočnilo 456 súťaží.
-na podpore hráči často žiadajú o navrátenie nechtiac predaného prémiového tanku. Ako dôvod hráči veľmi často uvádzajú, že "sa im mačka prešla po klávesnici a náhodou predala tank".

 

 

 

 

Interview s Evillym vo Web Rádiu

-je plánované dať hráčom pri rozdelení KV-1S oba tanky. Detaily prídu neskôr.
-je plánované rozdať FV4202 zadarmo pri zmene na prémiový tank tak, ako bola T34. Detaily prídu neskôr.
-mapa Stalingrad príde pravdepodobne v 9.4 (SS:to znamená, že aj Havok?)
-priemerný vek hráčov je 29 rokov
-zmenená Malinovka príde v 9.3
-9.3 prinesie tri LT8:Americký, Sovietsky a Nemecký
-Japonské tanky neprídu tento rok (SS:myslím, že možno s výnimkou stredného prémiového tanku 8. tieru)
-vetva Firefly s hightierovými TD príde tento rok (SS:Firefly, Challenger/Avenger, Charioteer, Conway, FV4005 Stage 2 (D:183mm) v tomto poradí od tieru 6)
-priemerný počet hráčov denne je 4 milióny
//:Všetko tu popísané (okrem presného zloženia Firefly vetvy) je potvrdené

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

14.8.

-počet granátov vo vozidlách je historický, pokiaľ to nezasahuje do balancu
-situácia, kedy ľahký tank prežije veľkokalibernú strelu je pravdepodobne historická, vozidlo mohlo prežiť penetrujúci zásah a zmiznúť kým nepriateľ vypálil znovu
-v minulosti boli časy (počas alpha testu), kedy tanky nemali moduly a sklopenie pancieru "neplatilo". Takto vtedy vyzeral hitbox:

000e95ca.png

 

-vnútorné moduly prišli v patchi 0.4.0
-je možné, že vo WoT Blitz bude celkovo vypnutý teamdamage ako experiment

 

Len rýchly update: Evilly potvrdil, že všetko v tomto zozname je pravda (áno, vrátane FV4202 zdarma)
Ďalej potvrdil, že Firefly vetva bude z polovice MT (M2A4, M3 Honey, M3 Grant (D: M2 LT, M3 Stuart a M3 Lee), Britský Sherman Firefly) a TD (Challenger/Avenger, Charioteer, Conway, FV4005 Stage 2).
Ďalšie patche by mali tiež priniesť novú vylepšenú funkciu detekcie botov.

 

 

 

15.8.

-hitpointy modulov sú nastavované podľa triedy, tieru a národa daného vozidla, frekvencia ich poškodenia závisí na ich rozmiestnení a hernom štýle
-zameriavací kruh sa nijak nezväčšuje, keď prepnete arkádový na sniper mód, je jednoducho zobrazovaný bližšie, takže sa zdá byť väčším
-opevnenia budú v budúcnosti zásadne zlepšené a rozšírené
-nebude možné obsadiť nepriateľské opevnenie, iba ho vyrabovať

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

17.8.

(D: QA z Gamescomu neprekladám, to je PR materiál bez informačnej hodnoty, ale ak chcete TU je link)
-informácia, že bol Firefly plánovaný na patch 9.5 je správna (SS:ale to sa môže zmeniť, zatiaľ sa 9.5 plánuje na stred Decembra)
-útočenie na nepriateľské Opevnenia bude fungovať zhruba ako CW, len namiesto goldov sa budú získavať zdroje
-pravdepodobne nastal na Ruskom servri/obchode bug, kde ste pri nákupe vozidla z obchodu, ktoré už máte v garáži dostali plnú nezľavnenú náhradu v goldoch. (SS:Napr. pri nákupe tanku za 1500g za 750g ste dostali 1500g). Toto bolo opravené (spôsobilo to náreky sa na RU fóre)

 

 

18.8.
-brzdové/stop svetlá na niektorých tankoch pravdepodobne nebudú funkčné
-je možné, že US LT8 sa zaradí do už existujúcej vetvy (SS: špecificky stredný tank T54)
-Q: "Prečo traktor pri jeho prejazde vybuchuje a autá nie?" A: "Proste si predstavte, že traktor ma plnú palivovú nádrž a autá nie."
-prečo je sťažeň vlajky nehmotný a nemôže byť zrazený dolu? "V minulosti to tak bolo. Strhnúť vlajku nieje pekné."
-Q: "Mohli by ste zvážit rebuffnutie DMG TD ako za starých čias na 850 na strelu?" A: "Balancovanie tankov robí špeciálna vývojárska sekcia, kde dostanem zoznam len krátko pred verejným testovaním. V 9.3 sa udejú zmeny v balanci ako vo väčšine updateov, takže by mali byť dostupné týždeň pred verejným testovaním."

 

 

19.8.

Dnes nič moc. Avšak, zistil som, že prvé oficiálne ukážky gameplayu World of Warships by mali byť dostupné v Septembri (bez rozhrania) a s rozhraním o čosi neskôr, pretože ho pravdepodobne prepracovávajú. No, nejak sa mi páčilo, čo som videl v leaknutých videách. (D: Na FTR sa objavili videá s gameplayom WoWs, ale SS bol neskôr nútený ich stiahnuť)

(.......) Ďalšie dva články by vás mohli zaujímať. (D:Nová mapa Deň D a KV-85)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit...