Přejít na obsah

Odpovede vývojarov


kubo4747

Recommended Posts

31.5.
- byl tu tank, který chtěl SerB implementovat, ale nemohl (nepasoval by) – Objekt 167M s dělem 122mm D-83

Object_167-2.jpg

- plán na balanc sovětských děl nebyl schválen (SS: plánovalo se zvednout pene na úroveň čínských tanků)
- Chrysler TV-8 nebude

tv83cp4.jpg

- bude zde něco jako pohyblivé objekty na mapách, přijde společně s fyzikou
- neplánuje se zpětná odezva po zaslání stížnosti ve hře
- 25% haluz faktor na dmg a pene nebude snížen
- Durchbruchswagen se neobjeví v nové leopardí větvi, protože se tak vývojáři rozhodli
- podle Storma, 3D model armoru se do hry ještě nezavedl, protože je to moc složité na zavedení
- podle Storma všechny mapy a módy mají stejnou šanci na hru (SS: někdo si stěžoval, že střetnutí na Siegfriedu dostává moc často)
- současná série skript (SS netuší oč jde, v angl. Scripts mod series) nemůže běžet na 8.6, podle Storma je normální, že každý patch něco pokazí v mechanice
- odebrání francouzské prémiové arty v 8.6 testu je schválně, zatím není jisté jestli bude odebrána z obchodu úplně
- 9.0 bude ještě větší, než je 8.6
- Storm napíše článek, jak bude fungovat camo v 8.6
- mimo XL protistřepinovky nejsou další plány jak zvýšit odolnost Mause/E100 proti arty
- je možné, že některé HEATy mají jinou hodnotu ricochetu, než standardních 80°

 


 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Guest Bonebreakers

- 25% haluz faktor na dmg a pene nebude snížen

 

takže napřed ano bude snížen, potom zase nebude snížen, to aby Ti joudové co se neumí trefit ani na pět metrů do stojícího tanku měli šanci proti těm ostatním, ach jo, se občas divím, že to ještě hraju :sick:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1.6.
- ačkoliv ještě není konečný seznam změn, fakt, že T7 arty bojuje jako toptier proti 5 a 6 tierům, je tak zamýšlen a zůstane to tak i ve finální verzi
- přesnost se v 8.6 zlepšila přibližně o 20%, není to považováno za přehnané
- zatímco ve WoWp má nárůst zkušeností na posádce lineární (tam něco takového je?), není v plánu to zavést i pro WoT. Systém jaký nyní je, méně znevýhodňuje občasné hráče (hardcore hráči by měli výrazně lepší posádky)
- v budoucnu bude utopení protivníka považováno za kill a možná za to bude i bonus
- když se rozhodovalo, které tanky dostanou XL protistřepinovku, brala se v potaz základní hmotnost tanku, proto ji T110E3 nemá
- pokud verze klienta není aktuální, klient nepoběží (server to nedovolí)
- grafika se v 8.6 nezmění
- cena E-25 ještě nebyla stanovena
- camo bylo přepracováno, protože vývojáři chtěli zvýšit efekt sítě a nátěru a také se zbavit efektu dvou křoví
- Storm neví, kdy se vyřeší FPS drop na Redshiru
- přesnost všech vozidel (kromě arty) byla zlepšena stejně
- zdá se, že problém s Nvidií ještě nebyl úplně vyřešen
- setrvačnost se nebere v potaz při otáčení veží
- Failöwe nepůjde získat v prostřednictvím random bitev
- bude seznam tanků, které dostanou buff příjmů v 8.6, nepůjde o T8 premium, ale některé nižší premiaky ano
- je možné, že všechny WG projektu budou mít jednotný účet i goldy
- neplánuje se nerfovat pene T10 TD HEAT/APCR
- nebude další testserver, současná situace vyhovuje
- Britové nedostanou žádné vysokopenetrační goldy jako alternativu k HESH
- T10 tanky již nebudou v 8.6 měněny (vyjma změn, které jsou již na testu)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2. 6. 2013:

- neplánuje se žádný reset skillů zdarma z důvodu zavedení nového camo systému
- inicieativa ke změně camo systému přišla nejspíše od SerBa
- WoT se nehodí pro cybersport? "Nemusíš se uálostí cypersportu účastnit"
- SerB reaguje na cheat mody: "Jestli si moc neceníš svého účtu, můžeš to zkusit. Nabízejí extra výhody, ale ošklivé překvapení je zajištěno." a "Ošklivé překvapení - Musím vás varovat. Žádné další detaily samozřejmě." (SS: je potvrzena existence systému, který rozpozná užívané mody z replayů. Nemyslím, že by bylo příliš obtížné takový systém zabudovat do klienta, aby kontroloval mody přímo ve hře...)
- hráči si nebudou moci dát svůj vlastní nápis na tank (Schorai: Proč asi...)
- důvod pro plánovaný nerf SP byla historická hodnota (SS: Storm potvrdil, že nerf nebude) (Schorai: Njn, hráči vám na to přišli. Musíte se víc snažit.)
- Ot: "Co to sakra? Nevidím t10 TD jak do mě pere z 56 metrů..." Od: "Jaká hrůza..."
- Ot: Takže můžeme zapomenout na zásadu 'žádné nerfy premium tanků'?" Od: "Samozřejmě že můžete zapomenout na cokoliv, co jste si sami řekli - nikdo vám v tom nemůže zabránit. Podívejte se na přesné znění našeho prohlášení: Pokusíme se co nejméně měnit charakteristiky premiových tanků, pokud k tomu nebude pádný důvod. Špatná konfigurace trupu vozidla spadá do "pádných důvodů"."
- jestliže se vám odemknou nově přidané arty, protože jste vyzkoumali jejich předchůdce, budete je mít odemčené, ale evidentně jejich moduly vyzkoumané nebudou, byť původní arty měla stejné dělo jako ta nová. Takto je to nastaveno zámětrně.
- premiové účty pouze na dobu, kdy hráč skutečně hraje nebudou zavedeny
- Je možné, že Tiger dostane buff maximální rychlosti, stejně jako ho dostala IS-7 - tj. bez buffu výkonu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

- premiové účty pouze na dobu, kdy hráč skutečně hraje nebudou zavedeny

 

 

Tak tohle me fakt pobavilo, tohle muselo ty prochlastane mozky z WG nadzvednout ze zidle, umim si zive predstavit reakci na tuhle nehoraznost  :-))))

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ot: "Co to sakra? Nevidím t10 TD jak do mě pere z 56 metrů..." Od: "Jaká hrůza..."

 

no jaká hrůza, hrůza to je když člověk na sobě pracuje, rve do hry peníze a pak takováhle kravina zhatí celé snažení... To pak opravdu nemá smysl tu hru hrát, jenže přestat hrát tu hru není řešení problému, řešení problému je to udělat tak, aby se to nestávalo...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

3.6.2013:

- náhradní kusy pásů zavěšené různě po tanku nemají vliov na tloušťku pancíře, protože teoreticky by po prvním zásahu upadly. Vývojáři nejprve zavedou fyziku na straně klienta (odpadávání náhradních pásů po zásahu) a pak znova popřemýšlí o této záležitosti
- Ot: "Slyšel jsem zvěst, že změníte čelní pancíř věže z 240mm na historických 250mm (Schorai: Nevím o čí věži to mluví, ale napádá mě jedině Maus). Je to pravda?" Od: "Pravda je taková, že historická hodnota tohoto pancíře byla 210-240mm" a "Můžeš si to jet do Kubinky sám přeměřit - jednoduché jak facka :)"
- nebude zavedo oslabení pancíře v místě, kde již byl jednou zasažen
- Ot: "Ve spojitosti s případem Superpershinga, kolik lidí by se muselo nesouhlasně ozvat, aby vývojáři přehodnotili svůj názor?" Od: No, myslím, že 5% aktivních hráčů nás přiměje abychom se této situaci začali věnovat. To je tak - 500 000. Takže: sežeň 500 000 podpisů."
- SerB potvrdil, že se nový systém odměn právě testuje (speciální odměny za achievementy), avšak nebude aktivní pravidelně
- SerB reaguje na otázku, zda 112 který je vskutku dobrý na SP) bude po vydání nerfnutý: "Jestli uděláme chybu, opravíme ji. Jestli ne, tak ne. Zcela jednoduché."
- SerB nemůže určit, jaké číslo bude mít HAVOK patch, zda to bude jeden z 0.8.X série a nebo 0.9
- dynamický kolizní model půjde ruku v ruce s vnějším vzhledem (SS: Například, když část původního hitboxu upadne při použití Havoka (třeba externí nádrže), hitbox se změní taky)"
- tanky s vyhazovačem nábojnic (shell ejectors) nebudou mít za toto speciální bonus, bude to započteno do celkových charakteristik
- zdá se, že odpor terénu pro tvrdou, střední a měkkou zem je zhruba (v poměru) 1, 2, 5
- do utopených tanků se nadá střílet, protože vývojáři považují jejich kompletní zničení (všechny moduly) za dostatečné
- SerB potvrdil, že GW Tiger P je fake - potvrdil, že vlastně použili příkaz k vývoji 210mm minometu na podvozku Elefant a hrubé rozměry tohoto stroje k dedukci, že se jednalo o artylerii
- ve spojitosti s nerfem derp děl na středních tierech nebudou jejich HE střely buffnuté
- vylepšená ventilace pro M53/55? "Testy ukážou"
- pokud jde o dříve zmíněnou fyziku na straně klienta, pracuje se na ní.Bude fungovat tak, že například boční pancíř (Schurzen) na Panzer IV Schmalturm po zásahu uletí. Je možné, že po zavedení bude implementováno přídavné brnění, jako třeba pytle s pískem
- SerB reaguje na nerf Superpershinga (kdyby tu nějaký byl): "Testy ukážou" - SerB taky prohlásil, že po změnách HEAT a APCR střel, pancíř Superpershinga bude vlastně zvýšen
- Americký T71 byl zvolem z mnoha důvodů, stejně jako zavedení T92: "no comment"
- neplánuje se možnost prodat garáž ať už za goldy nabo za kredity
- návrat T23? "no comment" (SS: před pár dny byl zajmavý post na Americkém fóru: jeden hráč vyvolával jak by chtěl T23 zpátky jako prémiové vozidlo a The_Chieftain (vývojář) mu odpověděl: "Vím něco, co ty ne.... Ale není mi dovoleno to říct")

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Náhradní kusy pásů prý po zásahu nejprve odletí. Proč nenapíše docela normálně, že prostě s tímto kusem železa se v penetračním modelu tanku nepočítá protože by to byla komplikace, která by se musela naprogramovat pro všechny tanky, které to na sobě mají, což by nebylo nijak jednoduché? Musí napsat takovou hovadinu?! Přece každý ví, že když do toho plátu někdo trefí, tak se to prostě zachová jako přednastavený pancíř a záleží pouze na tom, z jakého úhlu a do jak tlustého kusu pásu ta střela vletí. Když to bude hodně z úhlu, tak z toho tanku prostě ustřelí ale to ani ta střela nijak neublíží tomu tanku. Oni tam asi za války ty kusy pásů vozili jenom na parádu.... :facepalmic:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

prdnu to jeste sem, sry ...:)

 

 

Wargaming přechází z modelu pay-to-win na free-to-win

http://games.tiscali.cz/tema/wargaming-prechazi-z-modelu-pay-to-win-na-free-to-win-63022

A tohle je důvod, jinak by se asi neobtěžovali:
Zčásti tato transformace souvisí i se snahou dostat World of Tanks do pozice silného eSport titulu. Tam pak nemůže fungovat, že soutěžící, který zaplatí víc bude mít výhodu. Wargaming to i potvrzuje a dodává, že jejich cílem je skutečně vybudovat World of Tanks jako ryze eSport disciplínu.
To Sotek: 
Vzhledem k tamním poměrům se nedivím ani nepozastavuju nad těmi arogantními odpovědmi. To je trochu odraz tamního reálu. Jelikož to lidi hrát stejně budou dál, nedá se než čekat na to, jestli s nimi trochu zamete konkurence. :smile:
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit...