Přejít na obsah

Odpovede vývojarov


kubo4747

Recommended Posts

O staty nejde, jde o to co má nahráno a to je, že o té hře z pohledu hráče asi moc neví.

ti jebe ne ?

ma za sebou 17k bitev, v prumeru  17 bitev denne, statistiky dost znatelne nad prumerem.. donedavna si mel pokud se nepletu staty snad jeste horsi ? a ty tady budes placat takovy nesmysly  jako ze o ty hre nic nevi. Tys byl chytrej jak opice uz po 5k bitvach... Ty uz prosim te nevis jak a do ceho prudit. Hlavne prudit a stezovat si.. porad a do vseho.. By me fakt mrdlo za tady takovyho pristupu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale nejde o staty, copak nečteš co píšu? Jde o to s čím má kolik nahráno a jak o hře mluví. Není málo hráčů, kteří mají 20k bitev a neví o hraní nic? Uvědomuješ si, že ON má přístup ke všem informacím o kterých my tu jen polemizujeme? Kdybys ty měl ty možnosti, které má on, tak máš staty 2 x vyšší.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

bohuzel ctu, nejradsi bych si te dal do ignore listu.. opet si dokazes protirecit v par vetach.. v prvni ti o staty nejde a v posledni zase  ano..V jednom prispevku reknes ze jako hrac o hre nic nevi a v druhem zas, ze kdybys mel informace jak on tak mas staty dvakrat lepsi...  sry kanare ale to se fakt neda cist. co prispevek to blabol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jenže na ty staty jsi se odvolával ty, takže moje odpověď byla na dvě různé věci. A jen pro pořádek. Ten člověk mi je ukradený protože jeho přístup k jeho práci je stejný, jako byl řezníka za komunistů, kdy nebylo ani maso do polévky a když jsi na něco poukázal, tak jsi nedostal nic.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky to nemusí (a tipnul bych si, že ani není) jediný jeho účet. Právě proto, že je tento tak na očích, a taky ho asi moc nebaví nechat se trolit jen kvůli jménu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to ty si jako fakt myslíte že má jenom jeden ůčet ? o tom dost silně pochybuju..... proste čech si musí vždy na něco stěžovat.... ja osobně souhlasím s jeho ůpravama asi v 70% případů. Jediné co mě štve, když si přečtu zprávu typu e100 dostane nějaký buff, jelikož to tak historicky bylo, bylo by mi mylejší kdyby napsal že ten tank je slabý a potřebuje ho dostat do konkurečného stavu k dalším heavy tankům....

 

pz. na to že je určitě lovná zvěř na serveru, tak má dobré statistiky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

29.5.2013

-důvod, proč nová střepinová vložka pro super těžké tanky bude změněna z velké na XL je to že po odstranění z tanku a uložení do skladu bude XL těžší a za jistých okolností (tank ve stocku) by ponechání na vozidle mohlo přetížit podvozek (hmotnost by mohla být vyšší než nosnost)
-protistřepinová vložka bude z tanku odstraněna i když podvozek dovoluje vézt ji
-všechny tanky všech národů mají stejné rozmístění střel v rámci kruhu (SS: no, kromě dělostřelectva v 0.8.6)
-Francie má kandidáta na supertěžký tank, Čína ne
-Francouzké "monster" tanky á la TOG II budou implementovány (SS: Char FCM atd.)
-SerB vidí možnost tanků s dvouhlavňovými děly na tieru 9 - pro případ že penetrace bude moc nízká pro tento tier, bude možné že bude střílet HE, nebo bojovat se středními tanky (or to fight medium tanks)?
-přídavné vybavení a spotřební doplňky ? "Pokud bude něco takového v plánu, řeknu vám to"
-37mm dvouhlavňové dělo MTLS nefunguje jako dvouhlavňové dělo, ale jako jedno velmi rychle střílící dělo, v případě autokanonů na tom podle SerBa nezáleží, ale dvě velká děla by mohla fungovat odlišně
-dvouhlavňová děla jsou v tuto chvíli jen možnost, není žádná záruka že tento systém se ve hře objeví, hlavní prolbém je mechanismus zákluzu (recoil), jak budou děla střílet (obě najednou?) atd.
-nerf rychlosti střel v 0.8.6 neznamená že vzdálenost doletu bude nerfnuta taky, vývojáři jednoduše změní gravitační zrychlení
-skilly pro posádky za goldy nebudou
-testy ukážou, zda E-25 bude 6 nebo 7 tier
-test 0.8.6 bude trvat nejméně pár týdnů
-váha vozidel v MM nezáleží na jejich konfiguraci (stock/elite)
-zřejmě tu jsou nějaké odkazy na GAZ-74b v herních souborech, podle SerBa je to Sovětské SPG (stíhač tanků), v podstatě zatím neimplementováno, předchůdce (první verze) SU-85B, ale jeho model zatím nebyl implementován
-model poškození tanku (fyzika na straně klienta) bude možná obsahovat vybavení jako krabice, kulomety nebo klády ustřelená nepřátelskou palbou z tanku, vývojáři na tom pracují
-Q: "Uvidíme realisticky simulované prostředí jako ničitelné mosty ?" A: "Jasně, co třeba 25 kilový WII joystick k simulování nabíjení tanku IS-2?"
-změna vah MM nebude publikována v oficiálních patchnotes
-Caernarvon nedostane Centurionovo 105mm dělo, byl by příliš OP
-systém pro větší odměny za potenciální poškození bude implementován

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vyšší odměna za potencionální poškození bude super. Několikrát se mi stalo, že jsem jel sám bránit jednu stranu a zbytek týmu bud kempil na základně a nebo jel na stranu druhou. Sice jsem proti přesile brzo umřel, ale statečně. Teď už to statečné umírání bude alespoň odměněno, takže se mi bude umírat lépe.

 

Například mapa "velký park". Ja s ST-1 sám před mostem v tom okénku a proti mně 7 tanků, vykukovalo pod mostem a nebo po levé straně, dingali mi o věž a já jsem si je vesele střílel. Blikám o pomoc jak blázen a nic se nedělo. Pak mě dostal až tank, co to po 5 minutách objel. Já 5 killů, 6500 dmg a přes 10k potencionálního. Prohra 11:15. :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Uvědomuješ si, že ON má přístup ke všem informacím o kterých my tu jen polemizujeme? Kdybys ty měl ty možnosti, které má on, tak máš staty 2 x vyšší.

 

To je s prominutím kravina. Jedna věc je nějaká znalost "střev", druhá věc je nějaká šikovnost, nebo hezky česky "skill". To, že někdo přesně ví, jak co funguje, jak se co počítá atd., neznamená, že bude mít staty až do nebes. Můžu mít ohromující znalosti z fyziky, přečíst si stohy knížek o billiardu, a přesto nemusím být lepší, než někdo, kdo si o tom nic moc nenačetl, ale prostě na to má talent...

 

A znovu opakuju - jsem přesvědčený, že kdyby měl SerB staty jiný (výrazně lepší), tak tu zase banda chytráků, ve které by jsi s nezanedbatelnou pravděpodobností byl s radostí sobě vlastní také, bude vykřikovat, že určitě má nějakej poštelovanej MM, hází ho to s fialkama proti kečupům. Prostě kdo chce psa bít, hůl si vždycky najde.

 

Co se týče toho, co má nahráno - staty člověka, kterýho baví hlavně medka a heavy tanky. A hráčsky průměr.

 

Přijde mi, že kdo chce SerBa bít, hůl si vždycky najde, ať by měl staty jakýkoliv, vždycky by někdo prskal...

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

-nerf rychlosti střel v 0.8.6 neznamená že vzdálenost doletu bude nerfnuta taky, vývojáři jednoduše změní gravitační zrychlení

 

ne ze bych se nak vyznal ve fyzice ale pokud se zvysi gravitacni zrychleni tak teoreticky ta strela bude klesat rychleji a tim padem bude mit mensi dostrel ne ??? ale jak rikam asi melu blbosti ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pictus, musím sa zastať kanára. s jeho kompletnou znalosťou hry by mal mať staty lepšie! najmä, ak má 17k bitiek len s dvomi typmi zbrane, musí už byť vyjazdený. a k tomu talentu, ten ti nikdy nenahradí usilovnosť a trpezlivosť, takže môžeš mať talent hocaký vekľký, ak si lenivá lemram, je ti naprd. konieckoncov je spústa aforizmov na tému génius = 10% talentu a 90% usilovnosti, nie naopak...

problém je v tom, že serb nie je normálny hráč a tú palicu arogancie, nadutosti a povýšeneckosti si berie on na opytujúcich, teraz to má len v malej miere vrátené.

mne zasa príde, že česká vlastnosť vlezdoprdelovství si nájde uplatnenie kdekoľvek.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

miro, a kdo tvrdí, že je to s usilovností a trpělivostí jinak? Já jen tvrdím, že "teoretická" znalost rozhodně neznamená, že v praxi bude člověk lepší, než někdo jiný, kdo tu teorii má "zmáknutou" méně. Toť vše. S tou pílí to nezpochybňuju, ale vycházíš z předpokladu, že SerB chce mít za každou cenu staty maximální - třeba to hraje fakt jen na relax, proto se mi jeho odpověď na tu otázku "proč máš tak malé EFR" líbí a přijde mi v pohodě... A trvám na tom, že SerB by se prostě nezavděčil, když má staty nízký, tak je noob, když by je měl vysoký, tak je to určitě kvůli tomu, že mu to někdo pošteloval. Ruku na srdce, lidé, co ho nemají rádi, by na jeho staty nadávali kdykoliv, ať by byly jakékoliv...

 

Ale už bych asi tohle téma uzavřel - aspoň z mé strany. Co jsem chtěl říct, už jsem řekl, dále bychom jen omílali pořád totéž dokola...

 

EDIT: A s tím "českým vlezdoprdelstvím" jsi myslel co? To bylo na mě, že nenadávám na SerBa kdykoliv je příležitost, nebo co?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Guest DinDin_snr

Souhlas. A stejně by mě zajímalo, zda existuje alespoň jeden hráč WoT, který ho má rád  :kiss:

Určitě existuje — já si myslím, že on má sebe hodně rád (soudě podle jeho sebestředného chvástání se)…

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

"Francouzké "monster" tanky á la TOG II budou implementovány (SS: Char FCM atd.)"

 

Tak jsem zvědav, pokud to bude třeba Char 2C, jestli bude mít opravdu 12 členů posádky  :Smile_trollface-3:

to by bylo supr. paradne by se na tom expily posadky. cim ma premtank vice crew, tim lepe!!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

30.5.2013

-bude implementováno více Sovětských tanků (SS: možná jedna střední a jedna těžká větev)
-první hra kterou SerB kdy hrál byla S keet  shooting" z roku 1974 na BESM-6
-nakonec bude možné prostřelit celý tank a zasáhnout i cíl za ním
-Prokhorovka se nemusí podobat reálné Prokhorovce: "na světě je několik Prokhorovek"
-SerB tráví denně jednu až dvě hodiny na fóru
-SerB odpovídá na otázku, zda viděl tanky War Thunder - "Viděli jsme je. Uvidím co přesně bude ve hře. A kdy."
-historické bitvy nebudou nijak brzy
-SerB ohledně War Thunder - "My - narozdíl od konkurence - ve skutečnosti těžce upřednosťnujeme kybersport, což je už dané rozhodnutí. A mód historických bitev, které konkurence už má - s Migem 15 přes Stalingrad nám nijak nedělá radost. Je velmi těžké to udělat správně.
-SerB ohledně realismu War Thunder - "Stejný systém poškození (jako ve WT) - tank bude detracknutý a nepojede další půlhodinu ? A když vám poškodí dělo, nebudete střílet dokud ho neopravíte na základně ? Ne takový bordel nepotřebujeme. Ve skutečnosti to chce jen pár lidí - podívejte se jak málo hráčů hraje realistický mód ve War Thunder
-SerB pije čaj a kouří
-je možné, že britské dělostřelectvo bude mít HESH náboje
-různé národy nemusí mít stejné větve lehkých tanků
-Americká větev pouze lehkých tanků pravděpodobně bude, Rusové nemají dostatek vozidel na celou linii
-není v plánu nechat lehkým tankům extra sloty do CW (kromě klasických i extra sloty pro LT scouty)
-SerB očekává, že scouti v 0.8.6 nezůstanou stejní, protože artiny budou mít mnohem větší problém je zasáhnout a proto jejich počet pravděpodobně vzroste
-Q:"Je tohle vaše reakce na to, že Gamebox žaluje WoT?" (SS: Čínská firma co vytvořila kopii WoT)
hxsvuR6.jpg
A:"Bez komentáře."
-ne všechny mapy co byly vytvořeny se dostaly do hry, některé neprošly testy
-podle SerBa rotace map funguje správně
-drobné změny v názvech dělostřelectva (Obj. 212 -> Obj. 212A) jsou čistě z historických důvodů
-je možné, ale není to jisté, že dělostřelectvo bude top tier v týmu
-budou implementovány nové zvuky, ale ne moc
-Britské dělostřelectvo je prakticky připravené
-fixnutí modelu T71 (SS: v současnosti, T71 není historické, jde o mišmaš dvou různých projektů) v tuto chvíli nemá prioritu
-speciální efekty jako sníh nebo déšť budou
-účty s názvem PRESS si mouhou vybrat mapy které chtějí hrát, můžou i některé z rotace vyřadit
-různé denní doby v bitvách budou implementovány (SS: soumrak, svítání, poledne atd...), ale nebou se vázat na reálný čas
-nebudou nové mapy pro nové hráče (tier 1-2), bylo by to pro ně příliš komplikované
-rychlost střel dělostřelectva byla nerfnuta, protože vývojáři měli pocit že je příliš lehké trefit jedoucí cíl
-nápad snížit průchodnost terénem když jsou poškozené pásy nebyl nikdy zvažován

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit...