Přejít na obsah

WOT - Denní hlášení


svejk007

Recommended Posts

Včera večer na support:

 

Dobrý den. Zajímá mne, zdali se řeší nemožnost návratu do CW po samovolném pádu hry. Stává se (i mně), že hra spadne při načítání/ v průběhu bitvy a následně se nelze za žádných podmínek zapojit do hry. Hra padá "čistá", ale i s ověřenými modifikacemi. Nestává se to nikterak často, ale problém je to dosti zásadní. Dnešní "nehoda", kdy jsme velmi úspěšně bojovali o území za 4k zlatých nám najednou spadli dva hráči. Do konce bitvy se už nezapojili do bitvy. Díky tomu těsná prohra. 
Plánuje s tím někdo něco dělat? Je hezké, že se WG snaží zprovoznit Mause, ale takovéto zásadní problémy by dle mého měly být řešeny aktivně, nikoli pasivně.

Druhým problémem je Ruinberg v plamenech. Víte o tom, že na této mapě nejde kácet stromy? Jsou to nehmotné předměty. Občas velmi nepraktické a vzhledově nepříjemné, když vám z tanku roste strom.

Děkuji za odpovědi.

 

Dnes dopoledne:

 

Dobrý den Tankisto,

děkujeme Vám za zprávu.

O problému na mapě Ruinberg již Víme. Doufejme, že to toto bude opraveno v aktualizaci 9.0. Co se týká problému s návratem do hry v Klanových Válkách. Pravděpodobně by toto mělo také být opraveno v aktualizaci 9.0. Nicméně pokud se tak nestane, tak bohužel bude nutné vyčkat, než vývojáři tuto záležitost opraví.

Mrzí mne, že pro Vás nemám více pozitivních zpráv, nicméně přesto doufám, že si naší hru budete stále užívat.

 

Jsem zvědav..kéž by.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

 

Dobrý den Tankisto,

 

děkujeme Vám za zprávu.

 

O problému na mapě Ruinberg již Víme. Doufejme, že to toto bude opraveno v aktualizaci 9.0. Co se týká problému s návratem do hry v Klanových Válkách. Pravděpodobně by toto mělo také být opraveno v aktualizaci 9.0. Nicméně pokud se tak nestane, tak bohužel bude nutné vyčkat, než vývojáři tuto záležitost opraví.

 

Mrzí mne, že pro Vás nemám více pozitivních zpráv, nicméně přesto doufám, že si naší hru budete stále užívat.

 

Jsem zvědav..kéž by.

Pokud jsem to pochopil správně, tak zvědaví jsou i u WG, protože buď "doufají" nebo to "pravděpodobně" něco udělá, ale těžko říci , co....  :laugh:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud jsem to pochopil správně, tak zvědaví jsou i u WG, protože buď "doufají" nebo to "pravděpodobně" něco udělá, ale těžko říci , co....  :laugh:

 

To mě taky pobavilo, nicméně s vývojáři se občas potkávám na projektech a oni fakt nic nepotvrdí na 100% :-D

 

- hele, spravili jste to?

- no, Karel se na to díval, a už by to dělat nemělo

- nemělo, nebo nebude?

- já nevím, ale Karel říká, že asi nebude

 

:-D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To by mě pak ale zajímalo k čemu teda jsou ve hře všechny ty tanky, které JejKeyi zatracuješ a přeješ jim aby si ani neškrtly ?! :laugh:  S RHM a nedejbůh Wafflovačem se v koridoru hrát nedá. Nedá se tam hrát ani se skautem a blbě i s medkem. Všechny mapy se pomalu ale jistě mění v jednu a kdyby WG udělalo mapu, kde bude jenom dlouhý tunel, který má dvě zatáčky, tak je to přesně to co už téměř splňuje každá mapa a liší se jen počtem těch tunelů a i ty jsou tam maximálně 3. Nutit hráče k přestřelkám na pár metrech znamená, že není nutné tvořit nějaké zajímavé mapy protože je pak mezi nimi rozdíl pouze v tom, jaké tam jsou stromy a nebo domy a stejně se nikam jinam jezdit nedá a když dá, tak jsi tam hned mrtvý.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vis, Kanare, ty si asi neuvedomujes, ze pokavad by tady tydle mapy nebyly, tak tyhle kemp stroje maji jeste daleko nesrovnatelne vyssi winrate a dalsi OP ratingy, takze by uz davno prosly tim, co potrebuji jak prase drbani... :-)

 

BTW, je jeste dobry si uvedomit, co je to vlastne koridorova mapa. Co treba Karelie? Je nebo neni, pripadne proc? Podle mne samozrejme neni. :-)

Je třeba si uvědomit, že všechny mapy jsou upravované tak aby se nikde nedalo střílet aniž bys byl spotnutý. Takže všechny tanky, které nemají silný pancíř jsou mimo hru. Uvidíš sám k čemu to povede. Skauti jsou už teď téměř k ničemu a o TDéčka brzo ani nezavadíš. WG prostě jenom skáče od zdi ke zdi a nejsou schopni hru nějak vybalancovat aby každý tank měl možnost hrát podle toho k čemu byl určený. Koridory nejsou pro TDéčka, pro papírová medka a ani pro skauty a dokonce na některých mapách ( Perlová řeka ) ani pro artyny. Nejlepší jsou ty koridory, kam vůbec artyny nemůžou střílet....tam je vždy narváno. Karélie je asi nejlepší mapa co se možností manévrování týká. Zatím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To JejKej:

Zbytečný trolení...každej tank měl svoje určení (tipy ve hře např.), tímhle to už úplně padá. Dřív se nadávalo na hráče s LT, ptz neuměli scouting, tak teď se jim tedy aspoň nebude mít za co nadávat. Stejně tak TD, co si hledaly pozice v druhé lajně. Těm se teď taky přestane nadávat, ptz už nebude kde kempit. A přestane se jezdit s TD bez otočné věže, ptz v tom koridoru (průchodu) nebude dost místa na to aby se otočily :wink:. No aspoň taky odpadne vytlačování z dobrých pozic. Takže nakonec oba týmy vyrazí na místo střetu, jeden tým si nalosuje Černého Petra a díky akčnosti to rychle skončí. Pokud to nějaký tým bude chtít prohrát rychleji, odstřílí pomalé a překážející spoluhráče aby nepřekáželi nebo aby si z nich udělali kryt. Takže v postatě samej klad :yes:

Jsem rád, že mě tahle hra nechytla tak, abych se jí nedokázal zbavit. Jinak jsou to z mojí strany samozřejmě žvásty, ptz to už nehraju...ale k tomu stačí poskládat postřehy ostatních a svoje(možná).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevím jak si Jejkey představuje, že jede s TDéčkem vzadu za HT například na Perlovce a střílí někam dopředu :laugh: . Ono to dost dobře nejde nikde protože TDéčka jsou nižší a přes HT nevidí a pokud se to povede, tak je spotnuto a končí na tak malou vzdálenost. Ale aby nedošlo k omylu, mě je to uplně jedno co a jak bude protože se přizpůsobím. Například budu hrát IS-7 a nebo nebudu hrát vůbec protože osobně se mi představa scénáře, který se na Perlovce neustále opakuje příčí. V jednom místě leží minimálně 10 až 15 vraků a bohužel bez rozdílu zařazení.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je ale hrozne. V tom pripade by meli vsechny kemp vozidla zrusit, samo bez jakekoliv nahrady v xp ci kreditech. Ja vam dam, stat si vzadu zalezlej v kericku nespotlej a sypat jenom diky tomu, ze tam nekdo drepi pred sutrem, spotuje a chyta dmg za vas.... zadny takovy, zadny kempeni, pekne svaly a hura na close combat.

Kde to žiješ? Chápu že je WOT arcáda, ale ten tvůj close combat byl použit ve válce hodně zřídka..snad jen u Kursku, kdy v nastalém chaosu T34 jezdili mezi Náckama a rvali to dosebe z pár metrů....

To jdi hrát BF4, tam se vyřádíš face to face dostatečně. Díky mapám už jsem taky radikálně změnil styl hraní, dřív jsem jezdil hlavně TD. Ale na starých mapách to bylo ono. Každá zbraň byla něčím unikátní a styl hry byl sakra jiný. TD rozdával dmg z dálky...tak jako v opravdových válkách, medka přepadala ze zálohy či zboku a spotovala...ano tak jako v opavdových válkách, scouti spotili a přepadali ze zálohy...taky jako v reálu, HT jeli v první vlně tak jako v reálu....

A teď? Se vším se hraje stejně! Vezmu E4 a jedu na stejné místo jako bych jel s E100. Scouti už jsou zbyteční, protože mapy jsou tak členité a protihráči jsou u sebe tak blízko, že je nemá cenu hrát.

Nejen v betě, ale dřív se prostě hrálo daleko rozmanitěji. V četě jeden nasvěcel, druhý to rval a já s Ferdou sekal a sekal...projížděli jsem enemákama jak nůž máslem.

Kluci si mlaskali jak je supportuju a já jim děkoval za spot.

Nějaké řeči o sypání z keříčku .....dřív ty šutry na zalezení moc nebyly. Spotovat se muselo aktivně a hlavně scouty.Dneska není spotování či bojování v první linii žádné hrdinství. Pořád se je kde schovat, zajet, zaparkovat......to dřív na pláních nebylo. Medko či scout TD sakra potřeboval! TD museli enemáka co nejrychleji zničit, jinak spoter šel....všichni se potřebovali.

Dneska? Stále častěji je vidět našeho a enemáka 20m odsebe...každý za šutrem....jak se pokouší vykukováním toho druhého sundat....no co to je? FPSG si hrajte jinde....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Karélie je jedna z nejlepších map na manévr, protože tam je koridor jen jeden a to ještě velice zajímavě postavenej, takže se v něm i dá něco vymyslet, druhá strana je velice dobře napadnutelná z boku od obou stran. Za mě je dobrá mapa ta, kde se dá využívat kosých a bočních paleb na postupujícího enemáka.

 

Dále (a tady s JejKejem souhlasím) - bylo základním rysem TD ve hře, že měly výrazně míň HP než tanky a většinou i řádově míň pancíře (s výjimkou oblud jako Ferda a pár dalších), to že dneska má WT auf PzIV skoro 4x tolik HP než základní šasí, na kterým je postavený, je od WG neuvěřitelná zhovadilost a tomu tanku to dává neuvěřitelnou volnost v pohybu, protože se nebojí, když nějakou nakoupí. Dejte tomu 500HP a uvidíme, jak budou najednou OP. Pořád tvrdím, že HP by se měly dávat podle tonáže tanku a ne podle jeho tieru. AMX 13 prostě MUSÍ jít od čehokoliv T8 na ránu a né si po třech zásazích z 120mm kanonů běhat po mapě.

 

Další věc jsou ty "75% draw na čas v 10T bitvě" - koho to zajímá? 10T je jedno procento bitev a ještě k tomu se v něm kempilo snad vždycky, takže dodrbat kvůli akčnějším bitvám na T10 všechny mapy pro sedm (jedničky a dvojky nepočítám, ty jsou akční dost) zbylejch tierů? Thank you wery much... :dry:

 

TD není "útočné dělo" ale Tank destoyer. Jediné útočné dělo, které je ve hře, je StuGIII, ostatní jsou TD nebo PanzerJagery/JagdPanzery, čili stíhače tanků (jestli tu někdo použije termín "ničitel", tak ho uškrtím, termíny se NEPŘEKLÁDAJÍ doslova, ale používá se zavedené názvosloví).

 

A poslední věc: co máte pořád s tou redukcí kempu? Až si budu chtít pustit něco akčního, tak zapnu CoD nebo Battlefield, od tankový bitvy bych čekal alespoň základní taktickou rozvahu a né jen tupé KRLEŠ a bumprásk vyhrál ten s větším pinďou teda dělem...

 

EDIT: švejk to napsal dřív a báječně vyjádřil to, co mě se sem nevešlo :thumbsup:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kde to žiješ? Chápu že je WOT arcáda, ale ten tvůj close combat byl použit ve válce hodně zřídka..snad jen u Kursku, kdy v nastalém chaosu T34 jezdili mezi Náckama a rvali to dosebe z pár metrů....

To jdi hrát BF4, tam se vyřádíš face to face dostatečně. Díky mapám už jsem taky radikálně změnil styl hraní, dřív jsem jezdil hlavně TD. Ale na starých mapách to bylo ono. Každá zbraň byla něčím unikátní a styl hry byl sakra jiný. TD rozdával dmg z dálky...tak jako v opravdových válkách, medka přepadala ze zálohy či zboku a spotovala...ano tak jako v opavdových válkách, scouti spotili a přepadali ze zálohy...taky jako v reálu, HT jeli v první vlně tak jako v reálu....

A teď? Se vším se hraje stejně! Vezmu E4 a jedu na stejné místo jako bych jel s E100. Scouti už jsou zbyteční, protože mapy jsou tak členité a protihráči jsou u sebe tak blízko, že je nemá cenu hrát.

Nejen v betě, ale dřív se prostě hrálo daleko rozmanitěji. V četě jeden nasvěcel, druhý to rval a já s Ferdou sekal a sekal...projížděli jsem enemákama jak nůž máslem.

Kluci si mlaskali jak je supportuju a já jim děkoval za spot.

Nějaké řeči o sypání z keříčku .....dřív ty šutry na zalezení moc nebyly. Spotovat se muselo aktivně a hlavně scouty.Dneska není spotování či bojování v první linii žádné hrdinství. Pořád se je kde schovat, zajet, zaparkovat......to dřív na pláních nebylo. Medko či scout TD sakra potřeboval! TD museli enemáka co nejrychleji zničit, jinak spoter šel....všichni se potřebovali.

Dneska? Stále častěji je vidět našeho a enemáka 20m odsebe...každý za šutrem....jak se pokouší vykukováním toho druhého sundat....no co to je? FPSG si hrajte jinde....

Však je to hra a je to arkáda, jejich cílem je aby byli zábavný pro hráče. Pokud pro 80% hráčů je zábavnější bojovat na blízko, tak se bude bojovat nablízko.

Pokud hledáš tankovou simulaci tak se budeš muset kouknout po WT.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

OK .. definitivny koniec .. hry su od toho aby cloveka bavili ... tato hra ma napriek tomu kolko dobrych ludi som spoznal prestala bavit ... 20% win ratio ma nebavi (uz niekolko dni)....    UNINSTAL ......

 

Word of Tanks was  suscesfuly removed from your computer.

 

majte sa tu krasne .....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jejkey tohle neokecáš ani ty..moc dobře víš, že mám pravdu. Chápu, že musíš mít poslední slovo, na to tě už známe dobře..ale ne. Teď se opravdu hodně pleteš. Nikdo to nikdy nechtěl nějaký simulátor, ale už je to hodně přehnaný. Prostě jsem odkojen WWII....ty mapy co teď vytváři WG jsou neskutečná fraška. Se koukni přece ven z okna.....kdyby byla krajina jen z 50% tak hrbolatá a členitá jako jsou mapy, tak chodíme pěšky a bydlíme v horských chatkách...

Nebo ta fyzika.....nic proti byl to posun. Ale když vidím na mapě s tím majákem na kopci, jak tam řádí medka.....jak si vyjedou na sráz, nakloní se, vytřelí a zase zacouvají......tam by skoro nevylezl ani kamzík! Kdo kdy viděl jezit tank po takovém terénu??? Víte jak pásy kloužou? Za tuhle vychytávku....kdy pak ještě medko hodí po výstřelu spátečku...do kopce jako blázen...bych vedení WG dal pravou nefalšovanou pěstí mezi oči.

Ale pro Vás to je holt cool zábava a zatraktivnění hry pro hráče....Ale já se ptám...komu se tyhle tuposti asi líbí? Hlavně fakanům. My fotříci máme něco načteno, ti fakani ani neví kdo ve válce bojoval...maximálně se zeptají jaký Smart Phony používal Wehrmacht.......pokud vůbec tuší co Wehrmacht byl.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Švejku, když někdo miluje střílečky typu COD, tak holt bude teď hýkat i nad WoT. WG dobře dělá marketing a oni dobře vědí co jim přitáhne a udrží ty mraky děcek. Já rád hraju COD ale proč bych měl to samé dělat s tankem? Chtěl jsem taktickou akční hru, jak to ostatně WG dodnes prezentuje a nikoliv střílení do hitzón na 50m.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale k dnešku ....patch.....jako by nebyl. Modely udělal WG pěkně...PzIV H...to je od toho mutanta z bety sakra posun. To klobouk dolu. I M18 je vymakanější....jen ty barvy modelů.......co to je za šeď?

Dal jsem si jen pár her....ale pánové....jak je nový patch je třeba si dát den či dva pauzu. Hrál opravdový nefalšovaný odpad. Viz fotka s M18....

Pak jsem si dla sám jednu hru na závěr s E4. A paráda. Sice jen 2500dmg, ale rozdekal jsem E100 a baťáka....

E4 má fakt hrozný fear factor....dva baťáci a ani jeden po mě nešel..jen rychle projeli. Ta věž je odrazuje. Když už byl win, tak jsem vyjel dodělat E100. Celou dobu si dávám na artyny pozor....i teď jsem se hýbal...ples a zbylo mi 7hp......jednou ranou mi vzal 2000dmg. Co dodat...když tu růžovku chtějí hrát...hrdinové.

Jak teď více hraju desítky a pak koukám na výsledky, tak absolutně nechápu, do Wafloovač ve hře vůbec dělá.....žádný herf....normálně ho vyhodit ze hry. Skoro pokaždý má přes 5000dmg. A to i blb se 48% a podobně. Když pak kouknu na jiné stroje tak je rád že je rád....

Ten náš z poslední hry, vyjel pak na 90% E100. Měla si 2500hp.....nechal si jednu dát a pak ho típnul. neskutečná ubohost pro reds noobíky. Ale to právě WG potřebuje....lákadlo na EURA.

 

1397682297.jpeg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dneska s***ní s módy, ještě minimapu a je to cajk...

 

Potom Centruion 7/1 ... už jen 5k XP na dělo... hurá.

Nové prvky... zatím jsem nic krom menších FPS nevypozoroval. Jo a s věžemi by to mohla být sranda:

 

No a dnes jsem si užil tyto mapy: 

Siegfried, Ruinberg, Siegfried, Ruinberg.

Toť asi vše.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Opet porovnavas nesmysly. Kde bys cekal pred 80ti rokama rovnou cestu (bez hrbolku)? Rovny nehrbolaty pole? Nebo snad placatou zem v lese (samo, pro jistotu bez parezu)?

 

No ono jedno je profil terénu a druhý je profil cesty. Jistě, krajina JE zvlněná, ale ne jako tohle vlnobití ve WoT, první větší liják by to srovnal. Co se týče terénu v lese - ať ho udělaj realističtější, s jámama, pařezama, mě to vadit nebude, ale lamky budou brečet, až se s AMX napíchnou na pařez a nebo přijdou o půl HP po nárazu do stromu (protože AMX 13 FAKT smrk nepřerazí).

 

Ono je to totiž celý o tom, že my a JK chcem od hry očividně něco jinýho (alespoň tak tomu rozumím z jeho příspěvků) - JK má rád arkádový přestřelky za šutrama, který maj spád a kde se nekempí. My bysme chtěli trochu víc reality (s HP barem a spoustou arkádových mechanismů moc reality zavést nejde), jenže to by děcka brečely (dodneška nechápu, proč nehrajou BF, tam to mají namixovaný všechno a akční je to jaxviňa).

 

Co se týče JK poznámky o tom, že v dnešním systému jsou čety platnější a můžou samy vyhrávat bitvy - zlatý voči, spotting je dodrbanej, dobrý místa pomalu mizí a mapy jsou tak členitý, že přestřelky an dálku už skoro nejdou provozovat, a když už je někde dobrej spot, tak tam do pěti sekund najede uberformule se zásobníkem, která spottera vyndá.

 

LT s dělem jsou imho jedna z největších blbostí a opravdu by AMX 13 mělo mít cca 500 HP (stejně jako třeba wafentragéd auf PzIV), protože pak by nemohlo dělat přesně ty brave rushe, kdy vyjede na hevynu, nechá si jednu navalit, a pak sundá zásobníkem půl HP tanku, kterej by ho rozložil jednou ranou na součástky. Jakto, že AMX nedostane každou ranou ammorack (protože ten papírovej pancíř APčko ani nezpomalí) fakt nechápu.

 

Jenže tohle je přesně ten posun ke coolovosti a adrenalínu, kterej se JK líbí a mě sere (jako scout uplně stačí Stuarty a T-50, nechápu kdo potřebuje ufa typu T-71)...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tož jsem to nainstaloval ten patch, nic se pro mě nezměnilo, kromě většího sekání, všechno mám na minimum, jediný efekt je, že mi svítí tanky, jak nosy ožralců, když lezou ráno ze sklepa, dal jsem pár bitev a pokračuje decrease mého W/L(za poslední měsíc mi klesl 60days z 62% na 57%...nechápu, nic jsem neměnil, jezdím to pořád stejně), včera to nebylo nic extra...věc, kterou nechápu, je počítání průměrného WN8, včera jsme měl mizerných 2100 a průměrný WN8 mi klesl z 1666 na 1661, čemuž nějak nerozumím, snažím se v tom najít nějakou logiku, ale jde to těžko

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jejkey nic proti tobě příteli, ale pokud to půjde dál, bude z toho NFS s dělama. Taktika a strategie se díky předělávkám map ztrácí. Bude z toho ještě větší lemming train než je ted. Stupidní koridory, aby jsi se náhodou na těch minimapách neztratil a budeš se jen modlit, aby jsi nepotkal převahu nepřátel v koridoru, kde jedeš. Severogorsk je typický příklad. Skill hráče se ztrácí, nablízko tě goldem propere každé rajče. Bezvěžové stroje naprosto ztrácí význam. Holt se zase budou jezdit HT a medka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tož jsem to nainstaloval ten patch, nic se pro mě nezměnilo, kromě většího sekání, všechno mám na minimum, jediný efekt je, že mi svítí tanky, jak nosy ožralců, když lezou ráno ze sklepa, dal jsem pár bitev a pokračuje decrease mého W/L(za poslední měsíc mi klesl 60days z 62% na 57%...nechápu, nic jsem neměnil, jezdím to pořád stejně), včera to nebylo nic extra...věc, kterou nechápu, je počítání průměrného WN8, včera jsme měl mizerných 2100 a průměrný WN8 mi klesl z 1666 na 1661, čemuž nějak nerozumím, snažím se v tom najít nějakou logiku, ale jde to těžko

 

K tomu WN8. Dnes jsem zjistil, že mi za včerejšek (včera to tam nebylo) naskočily statistiky o další 2 tanky (celkem cca 210 bitev - tolik za den dva rozhodně nedám :-)), které jsem nehrál ani nepamatuju a už je ani  nemám v garáži (4T MT DE, 5TD DE - alias PZ III a STUG). Dávám to do souvislosti s předěláním techtree a přidáním nových vozidel. Obě dvě vozidla se i znovu započítaly (všechny bitvy, para apod.) do WN. Moc mi to tehdy nešlo, takže přestože jsem včera nehrál tužku, tak mám denní W8 423 ( :wallbash: ) a celkově pokles asi o 6b.

 

Takže: komu se nezdají parametry, podívejte se na www.noobmeter.com, najděte se a podívejte se na poslední intervalový výpis...

 

Možná se pletu, ale je to to jediné, co mě napadlo ... :whistling:

 

To Casiopeus9: Teď jsem si tě vyjel a taky tam máš hafo bitev za poslední den/dva - asi nad plán ;-) :

 

1 Pz.Kpfw. IV Ausf. H 146

2 Pz.Kpfw. III 136

3 Stug III Ausf. G 84

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Načítání
×
×
  • Vytvořit...