Forger Odesláno Únor 14, 2014 Share Odesláno Únor 14, 2014 Tomáš Lejsek, Micka_Shangri la_Min, fildak a 1 other 4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CharlieV Odesláno Únor 14, 2014 Share Odesláno Únor 14, 2014 Víte co se mi na tom líbí nejvíc - žádný HP. Lama nemůže přijet, postavit se vám bokem a vyměňovat si lítací pozdravy (přičemž vy ten bok 2x dingnete, zatímco rudoch neomylně trefí váš jedinej weakspot) - prostě dotane včelku a jde do garáže pro novej tank. Celej ten gameplay bude mnohem náročnější, pokud jeden nebude chtít chcípat jak na běžícím pásu, a koordinovaná četa bude mít MNOHEM větší váhu. Realistickej mód, kde navíc nebude možnost detekovat enemáky změnou barvy zaměřovače, bude hodně náročnej už jen na zjišťování cílů. Jediný, co mi tam vadí a co by měli zrušit, jsou mizející vraky techniky. To hrozně nahrává kempení, kdy si jeden zaparkuje TD nebo hevynu za šutr a bude odstřelvoat tanky na cestě, a protože vraky zmizí, tak nikdo nebude vědět, žet am někdo skončil - a navíc se nebude za co schovat. Když vezmu, že ve hře je 30 hráčů a každej bude mít 5 respawnů, tak je to maximálně 150 vraků - to by snad server mohl zvládnout. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobby_6killer Odesláno Únor 14, 2014 Share Odesláno Únor 14, 2014 Víte co se mi na tom líbí nejvíc - žádný HP. Lama nemůže přijet, postavit se vám bokem a vyměňovat si lítací pozdravy (přičemž vy ten bok 2x dingnete, zatímco rudoch neomylně trefí váš jedinej weakspot) - prostě dotane včelku a jde do garáže pro novej tank. Celej ten gameplay bude mnohem náročnější, pokud jeden nebude chtít chcípat jak na běžícím pásu, a koordinovaná četa bude mít MNOHEM větší váhu. Realistickej mód, kde navíc nebude možnost detekovat enemáky změnou barvy zaměřovače, bude hodně náročnej už jen na zjišťování cílů. Jediný, co mi tam vadí a co by měli zrušit, jsou mizející vraky techniky. To hrozně nahrává kempení, kdy si jeden zaparkuje TD nebo hevynu za šutr a bude odstřelvoat tanky na cestě, a protože vraky zmizí, tak nikdo nebude vědět, žet am někdo skončil - a navíc se nebude za co schovat. Když vezmu, že ve hře je 30 hráčů a každej bude mít 5 respawnů, tak je to maximálně 150 vraků - to by snad server mohl zvládnout. myslim ze si to moc idealizujes.. vono to HP vlastne mit bude...nejak ten system poskozeni musi kalkulovat s kalibrem atp... stejne jako v letadlech.. ze jo.. akorat to nema viditelnej HP bar.. dingat to snad bude na co by jinak ten armor byl ne ?ze ceta budes mit vetsi vahu ? Proc ? v garazovych bitvach mi proste vadi ten respawn, ubira to na atmosfere a emocich.. .realisteckej mod bude imho hard camp... ad vraky.. prestoze jsou mapy velky, ty respawny imho nebudou tak daleko od sebe.. kdyby zustavali vraky tak je to ke konci bitvy imho slusny vrakoviste...a na hratelnosti by to moc nepridalo.. urcite to zkouseli v kazdym pripade sem na to hodne zvedavej Demon_Cleaner a Tomáš Lejsek 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fildak Odesláno Únor 14, 2014 Share Odesláno Únor 14, 2014 myslim ze si to moc idealizujes.. vono to HP vlastne mit bude...nejak ten system poskozeni musi kalkulovat s kalibrem atp... stejne jako v letadlech.. ze jo.. akorat to nema viditelnej HP bar.. dingat to snad bude na co by jinak ten armor byl ne ?ze ceta budes mit vetsi vahu ? Proc ? v garazovych bitvach mi proste vadi ten respawn, ubira to na atmosfere a emocich.. .realisteckej mod bude imho hard camp... ad vraky.. prestoze jsou mapy velky, ty respawny imho nebudou tak daleko od sebe.. kdyby zustavali vraky tak je to ke konci bitvy imho slusny vrakoviste...a na hratelnosti by to moc nepridalo.. urcite to zkouseli v kazdym pripade sem na to hodne zvedavej Still better game than WOT Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobby_6killer Odesláno Únor 14, 2014 Share Odesláno Únor 14, 2014 Vono to HP vlastne mit nebude. Nemaji je a i letadla tak nevim proc by to cpali sem. Thulle to na ofiku vysvetloval jak to funguje a zadny HP cehokoliv tam nejsou. Z ceho si poznal, ze to bude hard camp? Co pisou testeri tak kempici hrac je lehce znicenej artynama. Spis bude potreba vest pohyblivy boj, ale sucide utok rovne k enemakum... Opravdu musite zapomenout na WoTko, tohle bude o necem jinym hmm nemas link na ten dmg model ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Forger Odesláno Únor 14, 2014 Share Odesláno Únor 14, 2014 Když vezmu, že ve hře je 30 hráčů a každej bude mít 5 respawnů, tak je to maximálně 150 vraků - to by snad server mohl zvládnout. Ve čtvrtý třídě mají k dispozici rusové 12 strojů, takže čistě hódně teoreticky by mohlo vzniknout 360 vraků a to už by bylo na něj asi moc. A hlavně by časem zažaly vznikat vozové hradby, kolem zabíracích zón. Vraky bych nechal jen do RB a SB. myslim ze si to moc idealizujes.. vono to HP vlastne mit bude...nejak ten system poskozeni musi kalkulovat s kalibrem atp... stejne jako v letadlech.. ze jo.. akorat to nema viditelnej HP bar.. dingat to snad bude na co by jinak ten armor byl ne ? Aby hranie lietadiel pripadalo reálne, je potreba skutočnej fyziky letových modelov a realistické ovládanie. U tankov je tým najdôležitejším realistický model poškodenia. Aby ste zničili pozemnú jednotku, musíte zasiahnuť kritické súčiastky či posádku. Pancierovanie zabraňuje okamžitému poškodzovaniu vnútorných komponentov kým dokáže odolať sile strely. Princíp DM pozemných jednotiek je ten istý ako u lietadiel. Tank je zničený, keď stratí kľúčovú súčiastku či členov posádky. Ak je zasiahnuté pancierovanie, je takmer vylúčené, aby bol tank takto zničený. Kolízny model T-34 mod. 1941, dekoratívne predmety červenou Posádka (BIELA) Točenie strieľne (SVETLÁ ZELENÁ) Dvíhanie dela (ŠEDÁ) Delová komora (TMAVÁ ZELENÁ) Pozorovacie zariadenie (ORANŽOVÁ) Nábojové pásy (RUŽOVÁ) Transmisia? a prevodovka (TMAVÁ FIALOVÁ) Motor (ČERVENÁ) Palivový a olejový zásobník/nádrž (SVETLÁ MODRÁ) Chladič (FIALOVÁ) Teleskop/periskop (ŽLTÁ) KV-1 so zničeným pásom Všetky pláty panciera majú správne uhly a sklon a nasledujú vzor vizuálneho modelu. Ak má niekoľko plátov tú istú hrúbku, môžu byť modelované ako jedna skupina pancierov (v príklade je to predné a zadné pancierovanie strieľne) Každá skupina má vlastné špecifiká (hrúbka, materiál, štrukturálna výdrž), ale každý pancier je navrhnutý tak, že potrebuje vysoký počet prierazov, aby bol úplne zničený (tucty až stovky zásahov). Potom už nebude zničený pancier v DM braný v úvahu vôbec, aj keď tak vysoký počet prerazených striel spôsobí zničenie tanku tak či onak. V súčasnosti má pancierovanie jeden materiál - analogický homogénnemu pancierovaniu RHA (rolled homogeneous armor) Interné moduly simulujú všetky dôležité tankové súčiastky, ich zničenie spôsobuje zničenie stroja. Teraz môže byť tank zničený ak: Nábojový pás - môže byť zničený niekoľkými či jediným silným zásahom - obvykle zo znamená, že strela mala po prerazení panciera ešte stále dosť vysokú silu na zničenie súčiastk. V takomto prípade je 90% a väčšia šanca, že nábojový pás vybuchne. Palivová nádrž- podmienky sú tie isté. Ak je však zranenie slabšie, môže so sebou niesť oheň, ktorý tak isto spôsobi zničenie tanku. Motor - tie isté podmienky, oheň nie je možný, len výbuch Mimo to je niekoľko prípadov, kedy sú zničené kľúčové súčiastky tanku: ranená posádka, žiaden vizuál motor/prevodovka/komora zbrane zničená - oheň Pre fungovanie prevodovky sú kritické len pásy, keď sú zničené ostane tank určitú dobu nepohyblivý Tak isto sú postihy za poškodenie súčiastok: Motor - znížený výkon Prevodovka - maximálna rýchlosť je znížená Otáčanie veže - spomalenie, ak je otáčanie zničené (tank nemôže točiť) Pohyb dela - čiastočné zranenie - spomalenie pohybu. Zničenie - nemožnosť vertikálneho pohybu dela Zranený strelec - zníženie presnosti a navádzania Nabíjač - pomalšie dobíjanie Vodič - pomalšie reakcie pri riadení Vylepšenia na ktorých sa pracuje: Damage model členov posádky a dočasné postihy k určitým funkciám (zasiahnutie vodiča spôsobí zastavenie na krátky čas) a nahradzovanie členov v bezvedomí Zvýšenie detailov DM (vybuchovanie striel vnútri komory poškodeného dela, nemožnosť streľby v prípade poškodenia komory) Guľomety na tankoch Modifikácie kategórie "obrana" - efekt by mal byť znateľnejší Hasiace prístroje Ochrana pancierovania na základe typu ocele a tvrdosti Štrukturálne rozdiely v nábojoch (špičky, tvary) a odpovedajúce rozdiely v odrazených strelách, balistike, normalizácii atď. Sme si istí, že toto čítanie bavilo aj tých, ktorí preferujú lietadlá. Zostaňte naladení, onedlho vám toho ukážeme oveľa viac! Aby bolo všetko jasné si ukážeme, ako sa tank ničí. K tomu používame špeciálny systém vyhodnocovania poškodenia. Skúsme do T-34 vpáliť 75 mm KwK40 kanónom používajúcim dutú priebojnú strelu PzGr39 s balistickým plášťom. Biela línia je smer pohybu strely (ľavý spodný roh), žĺta bodka - miesto, kde strela zasiahla pancier, svetlé modré čiary - rozptyl útržkov panciera. Rozbuška White line is shell’s motion vector (bottom left corner), yellow dot - a place where shell hit the armor, light blue lines - cone of armour shards. Odpálila sa rozbuška a strela vybuchla približne v strede prepážky. Žĺty kruh je oblasť poškodenia vysoko výbušnej zmesi, zelená oblasť je rozsah trieštivého poškodenia. Červené čiary smerujúce od stredu výbuchu sú úlomky, ktoré spôsobili dôležité moduly. Snímok tiež zobrazuje siluety značne poškodených modulov - zbraňovú komoru, členov posádky (červené boxy), prstenec veže a nábojové pásy - zelené boxy. Posádka bola zasiahnutá kriticky a je vyradená. Bojová efektivita tanku je značne znížená, avšak ešte stále nie je zničený, keďže jeden člen je stále nažive. Pozrime sa teraz na druhý snímok. Druhá strela taktiež zasiahla prednú časť tanku, prerazila pancier a vybuchla vnútri - tank je zničený. Munícia Všetky druhý munície sú rozdelené do nasledujúcich skupín: Kinetické priebojné (vrátane nižších kalibrov) Vysoko výbušné proti-tankové Vysoko výbušné trieštivé Oddeliteľná výbava PzKpfw IV Ausf.F2 Priebojné strely Všetky kinetické priebojné strely fungujú na tom istom princípe a rozdielom je ich prierazná sila a to, či obsahujú výbušniny alebo nie (APHE/APHEBC/APCBC) Všetky strely majú podobnú, zaostrenú priebojnú konštrukciu. Do hry sa to prenesie nasledovne - každá strela má určité charakteristiky, ktoré určujú jej trajektóriu (hmotnosť, úsťovú rýchlosť, balistický koeficient) a smrteľnosť (prieraznosť v závislosti na vzdialenosti, kinetické poškodenie v závislosti od vzdialenosti, rozličné charakteristiky sily výbušnej zmesi). Keď je cieľ zasiahnutý, prebehne niekoľko výpočtov: kontrola prierazu - ak je kaliber niekoľko krát (10) vyšší než je hrúbka pancieru, prerazí ho automaticky. ak ho neprerazí - kontrola odrazu. Kontakt je možný ak je uhol 30 stupňov a menej. Čím je uhol nižší, tým je vyššia šanca na kontakt. 0 stupňov znamená 100% kontakt. bez kontaktu - nasleduje kontrola prierazu - v úvahu sú brané nasledujúce faktory - priebojná hodnota, sklon pancieru, sklon samotného stroja, uhol dopadu. Podľa hrúbky panciera sa určí, či strela prerazí. Ak nie, vybuchne na povrchu a môže poškodiť rôzne doplnky. Ak nastane prieraz, spôsobí strela tanku poškodenie, stráca prieraznosť, kinetickú energiuI (podľa hrúbky panciera) a pokračuje v ceste. Každá kinetická strela tiež vytvorí výsek, v ktorom budú poškodené moduly a posádka. (pre 76mm náboj je polomer výrezu 2,5 m a uhol 15 stupňov, jediný úlomok stačí na vyradenie člena posádky či čiastočné poškodenie vnútorných modulov). Samotná strela pokračuje a kedykoľvek zasiahne nejaký modul, prevedú sa všetky vyššie spomenuté výpočty a prebiehajú, až kým nie je prierazná hodnota strely dostatočná, aby do modulu prerazila či nevybuchla (ak bola výbušná a pláty tanku neboli dostatočné hrubé na to, aby ju odpálili) Vzdialenosť potrebná pre rozbušku od bodu prierazu je 0,5 - 1,5 m v závislosti od veľkosti a typu kalibru. Ak sa zapaľovač spustí, nasleduje výbuch, ktorý spôsobi oblastí výbušného a trieštivého poškodenia. Členovia posádky a moduly v nich môžu byť poškodené šrapnelom a tlakovou vlnou. Stug III Ausf.F páliac strelu PzGr 39 Dôležitá vec, ktorú treba poznamenať je, že aj strela bez výbušnej zmesi neničí ciele v rovnej priamke ako laser, ale má určitý rozsah. Teda pokiaľ projektil zasiahne oblasť medzi vodičom a rádio operátorom, úlomky s najväčšou pravdepodobnosťou zasiahnu oboch a samotná strela môže mať dostočnú prieraznosť aby dosiahla až k motoru. Vysoko výbušné proti-tankové strely (HEAT-high explosive anti tank) Tieto sa od prierazných podstatne líšia. Tu sa dozviete ako fungujú tie skutočné a v hre sú simulované dosť presne: ich prieraznosť sa neznižuje s vzdialenosťou. Keď strela zasiahne prekážku, nastane výbuch; jeho parametre sú porovnateľné trieštivému výbušnému náboju rovnakého kalibru a umožňuje preraziť tenšie pancierovanie a zraniť posádku. Pri zásahu sa v mieste dopadu taktiež vytvorí súvislý lúč poškodenia. Jeho efekty sú podobné ako u pevných prierazných nábojov. Na svojej trase zasahuje rôzne moduly a postupne stráca svoju prieraznú schopnosť kedykoľvek narazí na prekážku. Dĺžka ničivej vlny je obmedzená na konkrétnu vzdialenosť (obvykle 2 až 4 metre). Mimo to nie je schopná nič poškodiť a rýchlo sa vytráca. Tiež so sebou prináša vlnu úlomkov pri každom náraze, avšak táto je v porovnaní s klasickými prieraznými nábojmi menšia. Trieštivé strely Tieto sú veľmi podobné bombám a raketám, ktoré nesú lietadlá a tiež automatický HEF kanónom (výbušné trieštivé), ktoré sú v hre. Vytvárajú oblasti výbuchu a šrapnelu; ak sú čiselné hodnoty dostatočne vysoké, prerazia pancierovanie a spôsobia poškodenie. Stredné a menšie kalibre tohto typu môžu zničiť ľahké vozidlá s nepriestrelným plátovaním (napr. Flakpanzer I, protilietadlové samohybné delo). Na ničenie ťažkých a stredných tankov sú potrebné vyššie kalibre HEF munície (122mm a vyššie). Teda je kľúčové vyberať náboje v závislosti od ich prieraznej a výbušnej vlastnosti. Poznať a používať výhody rozličných typov munície proti rôznym protivníkom môže zmeniť výsledok boja. War Thunder developer team ?ze ceta budes mit vetsi vahu ? Proc ? 13 bitev za rusáky v RB a jen jednou jsme vyhráli, v bitvě kde jsme měli četu čtyř sehraných T-44. v garazovych bitvach mi proste vadi ten respawn, ubira to na atmosfere a emocich.. .realisteckej mod bude imho hard camp... RB probíhají rychleji, a vzhledem k tomu že ti nehrozí, že se někdo za tebou respawne, tak se mnohem snáž provádějí obchvaty a vpadá případným camperům do zad. No a pokud nemáš obsazeno víc bodů než nepřítel, tak ti je kempení stejně k ničemu. Tomáš Lejsek a bobby_6killer 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Forger Odesláno Únor 14, 2014 Share Odesláno Únor 14, 2014 Blbec jsem si ty screeny kde je to lépe vidět smazal, ale při tom odletu věže bylo vidět do trupu, jehož vnitřek je z části vymodelován, pedály, sedačka, kulomet, držáky munice atd. takže třeba někdy v budoucnu..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobby_6killer Odesláno Únor 14, 2014 Share Odesláno Únor 14, 2014 ty modely jsou prostě kulervoucí. A co předevdlo WG jako chystané HD textury WT prostě pořád nesahaj ani na paty... to se fakt musí nechat. Ta patina, koroze, ten prostorový dojem...to je fakt masakr. a systém poškození, klobouk dolů... na druhou stranu respawny obecně nesnaším, domination mod mě nikdy nikde nebavil..... garáž bitvy v arkádě mi když jsem lital ve WT mě taky neba.. Na RB a FRB jsem v letadlech moc velká lama a nebyla chuť se zlepšovat.. Tak sem zvědavej na tanky. co sem čuměl na videa.. tak sem velice často vůbec neviděl cíl do kterýho se střílelo.. nějaký fleky v houští.. .a mžourání do monitoru.. nechápu systém spotování a pravidla kdy vidím obrys atp .. tohle by mě dost zajímalo Co se týče systému perků a skillů posádky, víc se mi líbí wot systém.. ale tady mám z WT letadel půl roku starý informace, teď sem to dlouho nesledoval Vliv čety...asi zaleží v jakým módu atp.. je jasný že 4 fakt dobří hráči dokážou dělat divy..ale to dost platí i ve wotku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CharlieV Odesláno Únor 14, 2014 Share Odesláno Únor 14, 2014 Bobby jestli si to pamatuju správně, tak spot funguje tak, že pokud někdo vidí tank, tak pro ostatní se nad ním objevuje značka a ukazuje se rudej obrys, když na něj najedeš zaměřovačem. Pokud tank nikdo nespotí, je normálně vidět (hra vykresluje všechny objekty), ale si ho hráč všimnout (mžourání do monitoru). V RB to bude hardcore - v arkádě když najedeš zaměřovačem na křoví a je za ním enemák (kterýho přes to zelí nevidíš), tak ti značka zezelená, v RB by tohle být nemělo. Jak přesně funguje to "spotnutí" nevím, možná tohle platilo jen pro letadla. Pokud jde o skill posádky, tak tam nic moc neřekli, možná to bude stejný jako u letadel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Forger Odesláno Únor 14, 2014 Share Odesláno Únor 14, 2014 V RB už žádný pomocný křížek není a se spotingem se ještě laboruje, protože napřed to občas neoznačilo nepřítele 100 přímo před vámi, a včera to zase pro změnu označovalo nepřítele, který byl někde 300m za kopcem. No a i když je v RB enemák za stromy a křovisky, ale je spotnutý, tak stačí aby se označení změnilo na sytě červenou (žádná překážka v cestě) odhadnout náměr a pálit, což snad ještě nějak upraví. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Aaron Goldstein Odesláno Únor 14, 2014 Share Odesláno Únor 14, 2014 A znovu upozorňuji, že spoting ve WT znamená značku nad tankem.... Tank je vidět vždy.... spotnutý nebo nespotnutý... Tomáš Lejsek, JaNexrosomgeco a bobby_6killer 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Forger Odesláno Únor 16, 2014 Share Odesláno Únor 16, 2014 JaNexrosomgeco, Miri37, Hando a 1 other 4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oresprut Odesláno Únor 16, 2014 Share Odesláno Únor 16, 2014 ja se na to hrozne tesim ale nevim co budu delat s wot Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mini1 Odesláno Únor 16, 2014 Share Odesláno Únor 16, 2014 tak to sa im podarilo ,pekne video:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Miri37 Odesláno Únor 16, 2014 Share Odesláno Únor 16, 2014 Začínám se o WT víc zajímat a mám jeden dotaz. Je možné si ve hře nějak sám nastudovat mapy - prohlídnout projet nebo to bude vše naostro v bitvách? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Forger Odesláno Únor 16, 2014 Share Odesláno Únor 16, 2014 Předpokládám, že podobně jako v letadlech bude možnost buď pomocí editoru nebo vlastních bitev prohlédnout většinu map. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CharlieV Odesláno Únor 16, 2014 Share Odesláno Únor 16, 2014 Já zorovna vymýšlím, přes co platit , protože nemají možnost přes PaySafe Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Forger Odesláno Únor 16, 2014 Share Odesláno Únor 16, 2014 Tady můžeš http://online.gaijinent.com/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Skalfok Odesláno Únor 16, 2014 Share Odesláno Únor 16, 2014 Někdo mi říkal, že přes Ruský server to prý vyjde na 800 kč ten starter pack. Má někdo nějaký link, popřípadě návod? Rusky umím akorát Da Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Forger Odesláno Únor 16, 2014 Share Odesláno Únor 16, 2014 Stačí jít na http://online.gaijin.ru/-> přepnout vpravo nahoře na angličtinu pokud chcete -> přihlásit se tam (stejné jako do hry) -> vybrat balíček -> kliknout na koupit (žluté tlačítko) -> dát položku kde je jako ikonka VISA/master card -> zaškrtnout a potvrdit NDA -> kliknout na políčko (potvrzení platby, šedé tlačítko) -> vyjede klasická platební tabulka -> vyplnit (tam jak je políčko pro více než 4 čísla, toho si nevšímejte, prostě to napište jako normálně) -> potvrdit (zelené tlačítko dole) a hotovo. Skalfok 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Skalfok Odesláno Únor 16, 2014 Share Odesláno Únor 16, 2014 To bych pak ale musel pokracovat na ruskem serveru co? A nebo až bude open beta test, tak přejít na Eu server, ale neměl bych ten premiovy tank? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomáš Lejsek Odesláno Únor 16, 2014 Share Odesláno Únor 16, 2014 Servery jsou sdílený, takže je jedno, kde to koupíš Skalfok 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BlackR0se Odesláno Únor 16, 2014 Share Odesláno Únor 16, 2014 Beast! :biggrin: fildak, JaNexrosomgeco a Tomáš Lejsek 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fildak Odesláno Únor 20, 2014 Share Odesláno Únor 20, 2014 téměř konec měsíce a pořád nic Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest B1gT0m Odesláno Únor 20, 2014 Share Odesláno Únor 20, 2014 ale prý už to bude velmi Soon Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.