Přejít na obsah

Odpovede vývojarov


kubo4747

Recommended Posts

sry ale tragedi jsou ti co si stezuji ze jim gamesa jako wot nejede na te jejich obstarozni pixle.. pritom staci jen slusnej pracak..asi je na case nejakej ten upgrade..dyt mi to jede na 6let starym zeleze uplne v pohode

 

ty si ale machr. Miluju tyto kecy ( (: mám PC staré 6,5 roku a jede mně to jakš takš, když mám všechno na minimum a rozhodně nemám peníze na to, abych si upgradoval počítač kvůli tomu, že tragédi z WG radí pro řešení bugu dat textury na max. A nejsu sám, co nemají zbytečné peníze na upgradování.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

njn gamesy jsou uz desitky let nejnarocnejsi aplikace a stezovat si ze mi aktualni game nejede na starym srotu je fakt mimo.. Chces hrat aktualni game, musis mit patricnej HW. Nechces do toho investovat tak nekafrej ze se ti to moc nehejbe.

 

neustále se setkávám s lidskou hloupostí v podobně absolutního nepochopení věty... přeber si to...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale jo souhlasim. Pokud de o potřebnej výkon je to trochu na prd hra. Mam Crysis 2-šlape v pohodě, BFBC 2-jak švýcarský hodinky, BF 3-fajn než mi přestal stačit driver, RE 5-bezvadný, Half-Lfe 2-bezvadný, WarThunder-bez problémů.

Jediný co má trochu problémy je Skyrim, ale to je jiná liga. Všechny tyhle vyjmenovaný hry maj daleko lepší grafiku (popř fyziku) než WoT kdy mít bude a můžu tam jet na vysokou nebo maximální kvalitu bez problémů. Když to dám do WoT tak sem v háji. I teď mi to občas nepříjemě zablbne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1.3.2013

 

Možná jste už slyšeli, že Overlord slíbil Leoparda 1 na patch 0.8.5, můžeme tedy předpokládat, že Indienpanzer, Leopard Prototype a Leopard 1 jsou už na supertestu. Možná se tedy brzy objeví screeny.

 

dnes to bylo hodně o trolování, takže tu je zase probraná komunikace hlavně mezi SerBem a hráči

 

- Q: "Řekněte mi drazí vývojáři, dostanou Ivani nové premivé tanky?" A: "Ne, to platí pro Alexe."

- SerB říká, že malá komunita modderů na fóru je hodně aktivní a zlepšuje hru: "Rádi tyto moddery podpoříme, ale zase si nebudem z nikoho sedat na zadek."

- hodnota "potencionální dmg za minutu" není novinkou, je užitečná při výpočtu jednoho z achievmentů

- někdy se tank s lepším poměrem váha/výkon otáčí pomaleji než horší tank, je to tím, že fyzika uvažuje i kvalitu podvozků

- budou přesnější děla (cca 0.3 m) "pokud to bude zapotřebí

- francouzské AMX M4 45 dostane buff na depresi děla (historické důvody)

- Q: "Jak mám bojovat proti britským TD s 100-200mm pancíře, když mám jen Tier III tank?" A: "Skautuj, obsaď základnu, povolej arty... je to týmová hra, nelíbí?, tak začni hrát Barbie Online." :Smile_teethhappy: :Smile_teethhappy:

- podle SerBa je Minsk krásné místo pro život

- neplánuje se rozšířit 88mm L/100 na další tanky

- nářez pro hardcore hráče (mód tanky bez HP, autoaimu, atd) nebude

- žádný perk pro řidiče zvyšující výkon motoru nebude

- francouzské AMX ELC má možnost srovnat podovzek podle věže pokud je bez děla, protože nikdy nebylo zamýšleno, že ho bude mít

 

Overlordův nášup

 

Q: Německé stíhače?

A: Ah, někdy koncem roku 2013. Střeďáky přijdou v 0.8.5, takže na ty stáhače dojde až v zimě.

 

Q: Budoucnost WoT, alespoň pro rok 2013?

A: Víc britských tanků, vác německých tanků, prodloužení arty větví do tieru X a snad japončíci.

 

Q: Nějaký endgame obsah?

A: To nejlepší je v přípravě. Zatím jsou 7/42 hlavním formátem eSportu.

 

Q: Jak si vede Maus a E-100?

A: Myšky lítaj po městech jako je Himmelsdorf a Erlenberg, zatímco É-stovečky jezděj CWčka. Nemohu říct, že by rezli v garážích.

 

2.3.2013

 

- weakspoty britského FV215b TD podle vývojářů: dlouhá nabíjecí doba, rozptyl, velikost vozidla a tenký pancíř

- SerB je v současnosti ve studiu Gas Powered Games s Chrisem Taylorem a plánují do budoucna (Supreme Commander série, atd.)

- záchranný hod interního modulu je pro každou střelu zvlášť

- u Panzer IIG jeho uranová (zlatá) munice je extrémně drahá a je to schválně

- jemnější míření ve sniper módu nebude (myšleno více kroků přiblížení) zůstane to tak jak to je teď (tj. skoky 2x-4x-6x-8x) a ani se nebude prodlužovat dohled/zoom

- zoom nemá vliv na přesnost děla

- nová mechanika vzplanutí tanků nezpůsobila nárůst požárů celkově v patchi 0.8.4

- mechanika fyziky sice počítá centrum gravitace předmětů, to ale stejně nemá žádný vliv na styl boje

- německé 30mm Mk103 dělo a jeho charakteristika? (jde o uranovou munici do něj)

 

Munice “zařazena do služby” v červnu1944.

804g váha 30mm zásobníku.

350g váha patrony.

trasírka je vidět až na 1,200 metrů.

Rychlost 960m/s.

Penetruje 100mm jakéhokoliv typu pancíře na 300 metrů a 70mm pancíře s 30° úhlem.

Speciálně navržena proti středním a těžkým tankům.

Cvičná střelba s touto municí byla zakázána.

Nejsou zprávy o použití této munice na západní frontě.

Také záblesk z úsťové brzdy je vykreslen správně vertikálně, nikoliv horizontálně.

 

 

- mechanismus HEAT ve hře zůstává stále stejný "zatím"

- Q: "Nerfnete HEATy?" A: "A proč je nebuffnout? Ne, vážně... bez komentáře zatím"

- báze se nebudou měnit tak, jak jsou v tutoriálech

- garážové a historické bitvy budou, HARDCORE mód nebude, další módy? kdo ví

- Superpershing nebude dotčen úpravou spodního plátu podvozku Panthera (tloušťka Pantherova spodního plátu je známá narozdíl od SP - 40mm)

- mapa Ruinberg nebude opravena v 0.8.4 (aby byla míň hrbolatá) přestože je tak uvedeno v poznámkách k patchi, samotná změna nastane až v 0.8.5 (Morče: takže ani těm poznámkám se už nedá věřit?)

- uvažuje se o možnosti přecvičit profese posádky, např.: z radisty na střelce

 

to je zatím vše

 

promiň, ale takovéhle specifické dotazy moc neřeším, teda nesháním extra info

 

co se týče odkazu na těch wotlab, zkráceně:

 

1)

Q: Jak to bude s tou IS-7?

A: Já (SerB) jsem proti, ale mí kolegové mě přesvědčili, že IS-7 potřebuje buff, aby se přiblížila svým reálným vlastnostem.

(Morče: skvělé, němcům zůstavá "šrot" z 1942 a rusové můžou mít 1946-1947) - vďaka wg :facepalmic:

 

2)

Q: Co bude s chatem?

A: S novým chat systémem experimentujeme v WoWp, až to bude jakž takž vyzkoušené, přesunem to k WoT.

 

3)

Q: Počet vystřelených goldovek za hru není nijak extrémní, ale stejně...

A: připouštíme, že od zavedení goldovek za kredity se snížil počet medailí "Ocelová zeď" o 20-25 %.

 

4)

Q: Maus potřebuje poladit... je to šrot.

A: Já (SerB) už se nevěnuji balancování tanků, teď to má na starost Zlobnij (mizera*) a prý má nějaké "mizerné" plány :D

 

5) žádné premiové americké TD

 

6) Chieftain něco o malých "bonusech" pro tanky, které půjdou použít v bitvě

 

7)

Q: lepší požitek ze hry?

A: (SerB) připravujeme už nějaké návrhy, které budou zahrnovat možná i pytle s pískem na M4 Sherman nebo Schürzeny. Nic konkrétního, snad příští rok, sleduj náš portál!

 

8)

Q: národ proti národu?

A: Ano

 

9)

Q: herní módy? CTF, TDM, DM, S&D,...

A: Ne

 

10)

Q: T-44a? kdy bude?

A: (SerB) Nic neřeknu.

 

11) a 12)

Q: počasí, noc, efekty...

A: noc možná do dvou let, na počasí děláme, BigWorld už se snaží předělat engine, aby to šlo

 

13)

Q: sekundární děla?

A: asi zatim ne

 

4.3.2013

 

- Nová třída "supertěžkých tanků" - není to jisté, ale jestli toto rozdělení přijde, nejspíš se reklasifikují staré tanky (E-100, Maus) než aby se dělaly nové (SS: jediný další národ se supertěžkými tanky je Japonsko)

- SerB tvrdí, že nemá nic proti Němcům, nenávidí idioty :facepalmic:

- Camo zóna stromu je tam, kde je jeho koruna, tvar této zóny je trochu jednodušší, než samotné koruny (USP: rozuměje nepočítají se lístečky, ale že je to prostě nějaká koule)

- Když budete stát s tankem ve frontě příliš dlouho (nejčastěji během ranních hodin) může se stát, že se dostanete do bitvy, kam by vás MM neměl vůbec hodit, omezení MM tanku bude ignorováno (třeba s Tigerem mezi Tier X)

- Vývojáři vytváří speciální "bojové mapy" pro vlastní účely, na kterých jsou zobrazovány oblasti intenzivních bojů (USP: překladem si nejsem zcela jistý) (originál: devs make special "combat maps" for internal purposes, where areas of intensive fighting are shown)

- Leopard 1 nedostane HESH munici (USP: jupí?)

- IS-2, VK 3601 (H) a KV-1S: Není tu žádná spešl fičura, která by způsobovala víc odrazů

- Löwe a M6A2E1 nedostanou omezený MM (jako třeba KV-5)

- Tanky stojící ve vysoké trávě nedostávají camo bonus, stejně jako tanky, které stojí zaparkované za objektem a čouhá jim kus věže (hulldown)

- "hardcore" mód byl zamítnut

- Panzer IV Ausf. K - Panzer IV se sklopeným čelním pancířem (podobně jako Pz III/IV) a Schmalturmem není v plánu

mhseah.jpg

- Jestli najdete účet se jménem, které chcete, podpora vám nijak nepomůže, i kdyby účet měl 42 bitev a byl víc jak rok neaktivní

- Nové filty v garáži jsou v plánu

- Ve vývoji jsou otevřené a i městské mapy

- Oddělená staty pro damage nasvícený vámi nastřílený i nasvícený - neplnováno

- V 8.4 je bug, že se v post battle statech zobrazuje víc kritických zásahů na tancích, než jste způsobili - je to jen chyba zobrazení, na bitvu to efekt nemá

 

3.3.2013

 

- britský Vickers Mk.I nebyl, není a nebude britským Tier VIII premium tankem

- maximálně 3 typy munice pro dané vozidlo je pravidlem

- jedna z verzí japonského Ho-Ri má 7 silničních kol - buď se jedná o chybu nebo jiný podvozek (Chi-To)

- neplánuje se "liga" pro dobré hráče (SerB technicky možné, ale není to potřeba)

- možná se změní mechanika HEAT tak, že prostor mezi představným pancířem (spaced armor) a hlavním pancířem negativně ovlivní průbojnost HEAT střely , resp.: pancíř IS-3 bude mít větší efekt

- Q: "Proč je goldovka E-50tky z 8,8cm L/100 dražší, než goldovka u E-75?" A: "Protože nácci si kromě E-50 musí z budoucnosti vozit i munici." :Smile_teethhappy:

- žádné speciální odměny pro klany v Top10 na serveru - nič nekomu nedáme zadarmo

- další herní módy budou (SilentStalker: asi se myslí historické a garážové bitvy)

- změna u AMX ELC (odstranění možnosti uzamknout podvozek) zapomělo se to dát do poznámek k patchi

- ten pásek nad mantletem IS-4 "tarpaulin" není součást hitboxu, zásah projde skrz vždy

- chatovací okno po bitvě? "je to možné" (SilentStalker: wtf? přitom to SerB zamítnul na Ridditu)

- statistika her pro roty a random bude rozdělena, pro random a čety nikoliv

- WarGaming nemá žádné oficiální stanovisko vůči XVM (ani dobré, ani špatné)

- driftování tanků je v pořádku

- v patchi 0.8.4, byl zvýšen limit maximální rychlosti (původně 72kn/h) podle Storma se ale stejně budou objevovat problémy s výpočtem penetrace střely po zásahu rychle jedoucího tanku, tyto chyby jsou ale tak marginální, že není problem toto omezení zvýšit (morče: takže tím i připustili, že divné zásahy lehkých tanků, jsou měřitelné? tj. lze vidět špatně vypočítanou funkci ze strany serveru...)

- žádný další postih pro "vodníky", množství "vodníků" po zavedení systému platby oprav se rapidně snížilo

- nelze nijak dopsat způsobené DMG do názvu souboru s replayem bitvy (aka himmlesdorf@4522dmg_LoLtraktor.wotreplay)

- britské šestiliberky jsou analogické ruským 57mm ZIS-4 co se týče penetrace

- železniční tratě na mapách budou přepracovány, hlavně sníženy, aby tanky tolik neskákaly

- Storm si nemyslí, že by byly britské stíhače nějak OP

- tanky typu Christie nebudou v roce 2013

- slečna/paní "Ola" byla povýšena a už nemá čas na to, aby se objevovala na publicu (morče: takhle se teď v Rusku zbavují lidí? :-D)

- už je rozhodnuto, kdy bude vydán patch 0.8.5, vývojáři na tom pracují a bude obsahovat "speciální překvapení" (Morče: hádám německé tanky z papundeklu = levnější opravy)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

"Q: Počet vystřelených goldovek za hru není nijak extrémní, ale stejně...

A: připouštíme, že od zavedení goldovek za kredity se snížil počet medailí "Ocelová zeď" o 20-25 %."

 

-To sme klidní, vlezli se do 25% náhodného faktoru

 

 

"- SerB tvrdí, že nemá nic proti Němcům, nenávidí idioty"

 

-Já zase nemám rád aroganty

 

 

"- Q: Proč je goldovka E-50tky z 8,8cm L/100 dražší, než goldovka u E-75? A: Protože nácci si kromě E-50 musí z budoucnosti vozit i munici."

 

- Nemá nic proti Němcům, ale národ ve hře označuje za nácky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

SilentStalkerSilentStalkerSilentStalker

5.3.2013

 

Jdeme na nálož dobrých zpráv?

 

-v patchi 0.8.5 se objeví modernizovaná Bažina (Swamp)!

- vývoj nové fyziky (SilentStalker: HAVOC) je v plném proudu

- budou rozdělené statistiky pro "Náhodnou bitvu" (zahrnuje čety), "Roty" a "Klanové války" (aka CW)

- nebude možnost si resetovat účet, tj. dostat všechny rozdělené XP zpátky a použít je znovu

- pro historické bitvy nebudou přidány nové mapy (historické bitvy mají malou prioritu)

- historické bitvy budou mít pravděpodobně stejné podmínky vítězství jako jsou nynější tři módy (Morče: a já se těšil na mód "Udrž pozici")

- oficiální boti ve WoT (pro historické bitvy)? "možná, možná taky vůbec"

- každá historická bitva bude mít popis, o co se jedná, kde se odehrává, atd.

- v historických bitvách bude speciálně upravený MM a tanky budou mít jen historické vybavení

- ruský strom nedostane premiové tier VIII medko s velkou penetrací, protože ruská technika měla děla s vysokou penetrací až po válce a tato poválečná ruská technika nezapadá do konceptu premiových tanků

- vývojáři uvažovali o veri IS-2 s prototypem děla M-62, ale nebyl dostatek podkladů

- mapa "Province" se nevrátí do rotace pro vysoké tiery

- podle Storma se v patchi 0.8.4 neměnila mobilita německého Löwe, ani nebyla navýšena hmotnost, přestože se jeho model zvětšil

- německá děla PaK 36® a Pak 40 mají historicky přesnou hodnotu penetrace, zatm není jasné, jestli Marder II přijde o PaK 36® po uvedení Mardera III

- budovy (a jiné objekty) nejsou překážkou zvuku, každý zvuk má svůj definovaný dosah a šíří se bez ohledu na terén do všech stran

- pokud to bude možné, přibude nová mapa "bojiště" se spoustou rozbombardovaných budov, zákopů, ostnatých drátů, atd.

- ve hře nejsou ostnaté dráty, protože ty stejně nezastaví tanky

- IS-7 nebude v historických bitvách

 

6.3.2013

 

- podle SerBa nejsou tanky, kde jeden člen posádky zastává více funkcí (Velitel, Radista a zároveň i Nabíječ), znevýhodněny oproti tankům s více členy pro každu úlohu

- poškození spoluhráčů rammováním Vám nezkazí možnost získat ocenění "Odstřelovač", je to tak schválně

- pokud se hořící tank pohybuje, nemá to vliv jako například rychlejší poškozování modulů

- neplánuje se nijak zařídit, aby premium tanky hrály proti jiným premium tankům naschvál

- nebude uveden premiový tank, který by měl upravené MM, ale přitom byl lepší než elitní tank na stejném tieru

- nebudou premiové tanky s revolverovým zásobníkem na sedmém tieru

- Q: "Bude nějaká odměna pro hráče, kteří hrají tanky s nízkým dmg za minutu?" A: "Pane Bože, za se chcete něco zadarmo?"

- už je tu funkce na změnění nicku, bude i funkce na změnu e-mailu, který je propojený s účtem? -> vývojáři se obávají neplechy a krádeží účtů

- když tank hoří jsou schopnosti posádky sníženy na 0 % !!! - posádka je totiž plně zaměstnána hašením požáru

- posádka neumírá na požár, protože by to příliš kazilo hru

- ve WG se dívají hodně na "hratelnost" tanků, proto jsou T-60, T-70 a T-80 odloženy na neurčito

- SerB reaguje na "lůzry": "Když někdo vyhraje, druhý prohraje. Nejde zařídit, aby všichni vyhráli."

- statistika po bitvě nebude rozepisovat DMG jednotlivých zásahů

- Q: "Proč není tabulka, kolik mm pancíře přidávají pásy tankům... (SilentStalker: seznam tanků)" A: "Vrať se do prví třídy, nauč se rusky, navštiv očního, nech si spravit oči..." (SilentStalker: SerB) :Smile_teethhappy:

- Q: "Díky za dobrej patch, jak se můžu odvděčit?" A: "Bažíme po penězích!" :Smile_teethhappy:

- Q: "Jaký bude britský tier VIII premiák?" A: "Co k tomu říct: 'Вайн. Вайн невер ченджис!'"

- Q: "Budete nějak zakročovat proti bitvám, které skončí 15>0?" A: "Hraj Tetris." :Smile_teethhappy:

- Q: "Řekl bych, že Mauser 7,92mm nestřílel tímto způsobem!" A: "Bacha, je tu expert..." :Smile_teethhappy:

- serverové replaye budou ke stažení přes in-game fičuru

- je možné zapálit motor/nádrže, aniž by bylo nutné je před tím poškodit

- bude britské tier VIII premium medko

- úhly kamery v arkáda módu se měnit nebudou

- cena zlaté munice pro 7,92mm Mauser je schválně

- německý Panzer I se speciálním MM takhle zůstane

- britské TD Archer se neobjeví ve WoT

- německé lehké nosiče zbraní Waffenträgers (Ardelt, Krupp, 38D) budou, ale neví se, zda-li jako premium vozidla nebo součást větve

- univerzální přehrávač replayů ze starých verzí klienta nebude z technických důvodů (Morčátko: kurvafix)

- blbé objekty na mapě (traktor, který se nedá přejet, atd.) budou opraveny (Morče: za jak dlouho?)

- ruské 12,7 a 14,5 kulomety budou na historických vozidlech (některé ruské lehké tanky)

- americká T71 se možná dočká změn - "pokud to bude nutné"

 

Obrázek Leoparda 1 přímo ze hry:

edit: neuvědomil jsem si, že je to v tajnosti, takže jsem Vám ho alespoň nakreslil

tank.png

7.3.2013

 

- noví kandidáti na tier X tanky? "Až bude správný čas"

- neví se, zdali bude ve hře M60, nebo to vzdají a nebude vůbec

- budou Object 907, M60 a T95 novými tier 10 premiáky? "14 dní ban za debilitu" :facepalmic:

- každý tank má svůj vlastní koeficient výdělečnosti

- německý Panzer IV/V je historicky přesný, alespoň podle dat, kterými vývojáři disponují

- ruský KV-1S nepřijde o svojí 122mm

- ruská T-54 nedostane nerf pancíře na předku podvozku

- německý Leopard 1 bude používat podkaliberní munici jako svoje zlaté střelivo

- v patchi 0.8.5 se neobjeví německý lehký tank RU251, přijde až v některém z následujících patchů (SilentStalker: zřejmě tedy bude Leopard zatím sám, zbytek větve skautů dorazí později)

- Q: "Co se děje za pancířem AT-15?" A: "Krátký pohled na AT-15 mě nutí pokrčit rameny a tiše se zeptat "co to ti britští inženýři hulili?" ". :Smile_teethhappy:

 

8. 3. 2013

 

Stormovo vyjádření ke změnám v německém stromě:

 

v patchi 0.8.5 bude nová linie německých středních tanků (Indien Panzer, Prototype Arbeltsgruppe A, Leopard 1), prodloužení německé větve lehkých tanků v čele s RU251 se odkládá, až na jednu vyjímku a tou je Aufklärungspanzer Panther, který se zařadí na tier VII hned za VK2801. Morče: tj., místo celé větve lehkých tanků dostaneme jen půlku a zbytek potom :D

 

- německý Panzer IV Schmalturm může potkávat tier VIII tanky

- žádný buff francouzského AMX50B není v plánu

- německé nosiče zbraní Waffenträgery jsou potvrzeny na tento rok

- Q: "Plánuje WarGaming koupit některou z následujících firem?: Sun Soft, Microsoft, Valve a další..." A: "O trpasličí firmy se nezajímáme."

- je pravděpodobné, že v případě změny T-50-2 na MT-25 dostanou majitelé T-50-2 automaticky dalšího člena posádky Morče: není řečeno, zda-li na úrovni posádky, nebo 50% skill :D

- pokud uvidíte vybouchnout dělostřelecký granát ve vzduchu, jedná se o bug, střela ale ve skutečnosti dopadne na určené místo, bude opraveno v dalším patchi Morče: viděl jsem dnes 2x, chtěl jsem to nahlásit

- jízdní vlastnosti a další charakteristika Aufklärungspanzer Panther je stále testována, tj. žádné oficiální info

- vylepšení a upgrade engine Big World, které financuje WarGaming nebude dostupné třetím osobám (dalším firmám) používající stejný engine

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

- možná se změní mechanika HEAT tak, že prostor mezi představným pancířem (spaced armor) a hlavním pancířem negativně ovlivní průbojnost HEAT střely

 

Jak vlastně zatím funguje mechanika kumulativní munice? Je to ve hře prostě AP munice s vyšší průrazností?? Takže např. Schürzen u věže Pz 4 tu kumulativní střelu neaktivuje v předstihu, jako v reálu, a je to pro ni jenom půlcentimetrový plátek pancíře navíc? :facepalmic:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

9.3.2013

 

- druhá americká střední větev a britské TD s věží: "bez komentáře"

- německý Leopard 1 nebude mít stabilizátor v základnu, stejně jako u jiných tanků jej bude nutné dokoupit jako modul

- druhá větev amerického dělostřelectva postavená na základě M1XX (M107-M110) - "když to bdue nutné"

- ohledně materiálů, podle kterých WG staví tanky: pokud to jde, máme originály, když ne, což je většina případů a originály nám nikdo nedá, tak legální kopie

- SerB k tomu dodává, že jedna kopie stojí od 2 do 20 Eur, ale ta nejdražší část spočívá v hledání těchto dokumentů, což vyžaduje profesonály

- auto-zabanování za TK nefunguje v tréninku

- oba skilly zvyšující dohled fungují stejně, na stejném principu

- SerB říká, že americký tier X heavy M48A5 (s M68) byl přeskočen was skipped schválně - místo něj byl vybrán Patton 3 s 90mm dělem, to dělo má proto, aby mohl potom odemknout nějaké lepší

- ohledně vývoje botů do hry: "donutit je držet se na zemi je celkem těžké"

- budou nové hangáry

- vývojáři neosahávají hráče (SilentStalker: zase nějaký brek ohledně toho, jak SerB nastavuje 0dmg hity hráčům)

- bug s chatovacím oknem bude opraven

- úprava na AMX M4 (1945) tj. zvětšená deprese děla funguje jen při míření dopředu, je to schválně

- starý zaměřovač z verze 0.3.3 se do hry nevrátí

- bug ve hře, kdy při přejetí nějakého objektu se tento chová, jako by jste jeli po objektu pod ním, bude opraven (napříkald betonové desky na Ensku)

- je možné, že každý národ bude mít vlastní garáž

- Q: "Storme, co si myslíš o proti-tankovém prdelním středověku na stránce http://tankam.net/?" A: "http://ic.pics.livej...4/15804_900.gif"

- Q: "Co třeba mít vlastní výzdobu garáže, skříně, plakáty, atd?" A: "To už se jmenuje The Sims"

- německé VK2001DB a VK3002DB budou v patchi 0.8.5

- za premiové tanky se nikdy nebude vracet zlato

- nový tutoriál je úspěšný (Morče: podle mě se povedl) a plní svůj účel, lepší hráči si stěžují, že nemá smysl střílet do Tigra II zepředu s T-34-85, ale to úplní nováčci nevědí. Tutoriál byl odzkoušen na hráčích, kteří předtím WoT nikdy neviděli

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

10.3.2013

 

- v současné době nejsou v plánu ruské lehké tanky na tieru 7 a 8

- ruský Object 120 nebude nikdy ve hře World of Tanks

- jak to vypadá s tanky a jejich AI (umělá inteligence)? "no comment"

- Klanové války jsou stále ve verzi BETA, proto tak časté výpadky

- Q: "Proč se nedá farmit s AT-15A tak dobře jako se SU-100Y?" A: "Nedáváme garanci výdělků"

- ve hře je bug, že když vystřílíte všechny goldovky koupené za kredity v jedné bitvě, systém Vám doplní stav po bitvě, ale za zlato (místo za kredity) -> "nepoužívejte automatické doplnění"

- premiové tanky jsou nastaveny tak, aby s nimi průměrný hráč na daném tieru vydělal více, než je obvyklé na daném tieru

- při výpočtu výdělečnosti se nebere v potaz premiový účet (SilentStalker: doplnění předchozí otázky)

- cena zlaté munice je stanovena s přihlédnutím na výdělečnost tanku

- bude i pokračování tutoriallu, tohle je jen první část

- stejná věž na různých podvozcích může mít rozdílnou rychlost otáčení (SilentStalker: například KV-1)

- Storm považuje koleje na mapách za normální (SilentStalker: děkujme Bohu, že nepracuje na železnici)

LaGukZnC.jpg

 

- mapy Dragon Ridge a Klidné pobřeží (Serene Coast) se nevrátí v 0.8.5

- budou tento rok nějaké mapy typu zima nebo džungle...? "nět"

- vývojáři se nezabývají myšlenkou na posádku, která by "testovala" tanky všech národů a chovala se jako 100%, ale tank s ní by nevydělával kredity ani XP

- vývojáři se již nebudou zabývat vývojem starého renderovacího systému, tj. už nebudou nové možnosti nebo nějaké úpravy

- Storm prošetří možný bug v pancíři JgPz E-100 (normální E-100 má 130mm pancíře nad pásy, zatímco JgPz E-100 má jen 120mm pancíře, ale oba by měli mít identický podvozek)

- shození nepřítele z mostu, z výšky nebo do vody se začne počítat jako zabití pro toho, kdo se o to postaral, tato fičura se objeví v některém z následujících patchů

- nový ruský rekord: 815 079 hráčů v jeden okamžik

- v budoucnu se vývojáři chystají přepracovat modely tanků a doplnit jim více detailů

- žádné nové ruské tanky až do patche 0.8.6

- tanky Christie mají malou prioritu, ale asi se objeví v roce 2014

 

Současný plán WG; nezahrnuje všechno

 

- od roku 2013 spuštění týmových soutěží a e-sport

- roty 7/42

- v roce 2013 je plánováno 6-10 patchů (dva z nich už vyšli)

- přibude 11 nových map

- v patchi 0.8.5 přijdou německé střední tanky (VK2001DB, DW, VK3002DBv1, Indienpanzer, Leopard prototype, Leopard 1)

(SilentStalker: také zřejmě 3 ruské lehké tanky: T-60, T-70 a T-80 na tierech 2, 3 a 4)

- v patchi 0.8.6 se objeví druhá ruská větev středních tanků a MT-25 nahradí současnou T-50-2

- posunutí artyn do tieru X někdy na podzim, ale až po příchodu britských artyn

- premiový Type59 se nevrátí do prodeje, ale možná se ukáže WZ-111

- Japonské tanky na konci tohoto roku (některé budou s revolverovým zásobníkem)

- systém replayů se taky změní, budou ukládány serverem a k dispozici ke stažení po omezenou dobu

 

Zdroj: http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/156105-rusove-odpovidaji-na-foru/page__st__1740

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

- ve hře je bug, že když vystřílíte všechny goldovky koupené za kredity v jedné bitvě, systém Vám doplní stav po bitvě, ale za zlato (místo za kredity) -> "nepoužívejte automatické doplnění"

 

 

Tenhle přístup mě dokáže neuvěřitelně naštvat. Než jsem přišel na to, že se něco takového děje, přišel jsem o něco přes 100 zlaťáků, které jsem si schovával na přehazování modulů. Protože se na stav zlaťáků prakticky nekoukám, byl jsem dost překvapen, že jsem měl najednou jen 2, a marně jsem hledal, kde jsem nechal nákup munice za zlaté. Samozřejmě nikde.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes trochu z ostra...

Number of "SerBs" given today: bžilion...

 

11.3.2013

 

- Q: "Kdy ze sebe přestane dělat SerB boha?" A: "On už přestal potom, co jsem se jím stal já." (asi Storm?) :-D

- SerB zmínil, že vývojáři mají plné právo nerfnout/buffnout dárkové tanky, stejně jako to mají s premiovými vozidly

- speciální M1932 Christie tank (SilentStalker: velmi rychlý, teoreticky mohl dosáhnout i 200 km/h) se ve hře možná objeví, ale jeho schopnost dosáhnout takové rychlosti je diskutabilní

m1932_001.jpg

 

- Japonský Type 100 (O-I) podle SerBa byl projektem z roku 1940 (číslo 100 značilo počátek výzkumu), ale jsou tu další dokumenty, které je třeba nejdřív prověřit

- Italský OF-40 se pravděpodobně ve hře neobjeví

- italské koncepty supertěžkých tanků nejsou pro lidi "se slabým srdcem"

- ohledně eventu Bílý Tigr, který proběhl na RU serveru jako pozvánka do kina na stejnojmenný film (SilentStalker: 1x "White Tiger" vs 15x T-34) - tento herní mód nebude na NA, EU a SA serveru kvůli nezájmu hráčů jezdit za T-34 (Morče: tvl a kdy dělali průzkum?)

- jiné módy pro klanové války (CW)? - "něco v plánu je, ale nyní to nebudeme implementovat"

- mapa z prostředí džungle byla odložena

- SerB komentuje rozdíly v počtu hráčů na RU, NA a EU serveru: "Je to z části proto, že u Vás trolujeme hráče a v rusku ne. Třeba nedávno jsme trolovali na NA serveru tak, že se počet hráčů zvedl o 2 %. Ale teď vážně: v rusku je tankový pomník snad v každém městě, ale v Evropě, tady nastávají dva případy u dvou nejpočetnějších skupin hráčů... a to Němců a Poláků. V prvním případě tedy jsou to němci, jejichž dědové lítali v Tigrech, v tom druhém případě jsou to poláci, kteří znají/milují Šarika (SilentStalker: pes ze seriálu "Čtyři z tanku a pes", propagandistický, komunistický seriál)

- to že američani a rusové mají těžké tanky na tieru V neznamená, že ho musí mít němci taky (Morče: najednou to němci mít nemusí, ale naprcat autoloader do ruskejch tanků se snaží pořád)

- současné tier VII německé VK3002DB nedostane nové dělo (stock dělo svého následovníka)

- ocenění Údolí Pattonů (Patton Valley) nesnížilo průměrnou dobu přežití těchto tanků ve hře

- ruské TD SU-122-44 nevybočuje z průměru

- ruské SU-101 bylo upřednostněno předr SU-122-44 na pozici tier VIII tanku, protože SU-122-44 byl jen ve stádiu návrhu a modrotisku

- tank T-35 je pěkně trapnej, pokud bude mít svou reálnou výzbroj, SerB dodává, že je předčasné ho hodnotit

- fanouškovské weby nemají žádný vliv na rozhodnutí vývojářů

- SerB si myslí, že pokud by došlo k odstranění IS-7, tak by její nástupce zřejmě stejně musel dostat nerf, aby nebyl příliš OP. Ruská IS-4 má opačný problém, protože její dělo nemá tak vysokou penetraci a tím trpí (Morče: grrr tak chudák ruskej tank trpí ne panetraci jo?)

- s příchodem nových maskovacích vzorů na tank nebude žádná refundace za staré kamufláže

- až se z VK3601H stane těžký tank, tak se její vlastnosti lehce poupraví (Morče: ano, chce to ubrat pancíř vepředu a na věži)

- zatím se neví, zda-li nová fyzika (HAVOC) přijde spolu s dalšími fičurami (odlétávající veže, nezávislý podvozek, atd.) nebo zvlášť

- britské FV215b TD i HT mají stejný podvozek, včetně umístění nádrží s palivem

- v patchi 0.8.6 - nebude druhá sovětská střední linie tanků

- SerB potvrzuje, že WoWp na engine BigWorld je lépe optimalizované, než WoT

- německý Leopard 1 bude mít svých cca 60mm pancíře ve formě oceli, tečka. Ostatní vlastnosti až podle testu

- japonské tanky P.40 a 44M Tas budou zařazeny jako střední tanky, Japonský Type 95 bude zřejmě těžký tank

- dělo 75mm Celere Sahariano není fake podle SerBa, jen se bude muset upravit, protože se nevejde do seriově vyráběných věží tanku

- bude měřák odezvy (ping) na server v garáži, ale ne nijak brzy

- pancíř britského AT-2 je historicky přesný podle zdrojů dostupných WG (SilentStalker: stížnosti na těch 203mm čelního pancíře, prý to měli jen první prototypy osazené pouze kulomety, ne dělem)

- zřejmě se vrátil bug, kdy můžete dávat dmg utopeným tankům, Storm to prošetří

- malé objekty, které způsobují příliš velkou ztrátu rychlosti budou opraveny (Morče: asi po miliontý... a stejně se zaseknu s E-100 o půl tunovej traktor)

- podle SerBa spousta "celebrit" hraje WoT

- Q: "Budou speiální odměny za získané medaile?" A: "Přestaň škemrat!" :-D

- k neměckému GW Tigerovi - ten talíř co má na zadku je považován za představný pancíř "spaced armor" (Morče: ano, když je to náckům k ničemu je to spaced armor...)

- čína bude mít nějaký jiný premium tank než je Type 59

- dělo S-34 nebude náhradou pro současný top kanon IS-4, protože je stejné jako D-25

- Italská střední větev: "až bude čas"

- ohledně škaredosti a nedodělaného modelu ruské SU-100Y: "ale takhle vypadala i v reálu"

- za nějaký čas, se objeví možnost přejmenovat klan nebo clantag za goldy (Morče: tvl už chystám kasičku, na rok 2014, 2015 nebo radši 2020?)

- až do doby, kdy budou dělostřelci rozšířeni na tier X se nebudou nerfovat - "potom uvidíme"

- Q: "Proč nemá Dicker Max možnost nakupu modulu širší pásy (additional grousers), když je postaven na podvozku Panzer IV, který je má?" A: "Přestaň škemrat!" :-D

- Q: "Proč má Valentine II o polovinu méně zásoby munice, než vozil ve skutečnosti?" A: "Přestaň škemrat!" :-D

- vývojáři pracují na systému nezávislého podvozku

- druhá německá větev stíhačů tanků bude mít i některá opravdu "velká" vozidla (Morče: hlavně aby to ruský houfnice náhodou neminuli... jak dlouho už tahle hra ukazuje, že rychlost přebíjí pancíř?)

- druhá německá větev středních tanků je každodenně rebalancována

- německá děla jsou OK (není důvod implementovat do hry rychlopalné modely děl)

- pracuje se na větších mapách 5x5 km pro větší týmy čítající 20-25 tanků

- deprese děla AMX M4 (1945) je v pořádku - kdyby byla větší, tak by mantlet ujížděl z modelu pryč (Morče: eh, to jako zanmená, že neumíme udělat 3D model pořádně, nebo to tak v reálu nebylo?)

- pancíř mantletu AT-15 je historický, zůstane nezměněn

 

Edit:

- rychlosti střel 183mm Object 261 AP a 203mm Object 212 HE jsou téměř identické, ale liší se v balistické křivce

- ikony posádky nebudou upraveny tak, by byly soudobé, tj. posádka Leoparda I nebude mít uniformy Bunderswehru

- kopečky na mapě, o které je možné šprajcnout tank, nezmizí protože: "to chce mít opravdu talent, zaseknout tank kdekoliv, a proti tomu jsme stejně bezmocní"

- nezávislé zavěšení kol je již testováno přímo ve hře

- deprese děla KV-5 je historická

- americká T30 nemá protizávaží na věži z historických důvodů, ale T34 ho má normálně

- s vraky tanků na mapě (zřejmě se jedná o ty vraky co jsou schválně třeba na Malinovce?) půjde hýbat, ale je to jen výhled do budoucna

- každá střela se počítá jako samostatný objekt a má svou vlastní dráhu letu, minimální doba, kterou je server schopný vypočítat novou trajektorii je 0.1 vteřiny (tj. doba mezi jednotlivými výstřely). Takže co se týče Panzer I Ausf.C a jeho kulometku... no, je to docela zátěž pro server, ale ten to zvládá celkem OK

- SerB říká, že na statistikách tanků pracují jen, když nemají co na práci, ona totiž tahle hra je pro masy lidí, a ne pro nahonění nejlepších statů

- přepracování systému narážení do tanků? "když bude třeba - zatím není třeba" (Morče: ano, onehdá do mý SU-100 napálil Luchs a ještě do mě začal střílet... stejně jsem dal víc DMG já jemu)

- střely HEAT nedingají, protože to podle vývojářů není nutné

- Japonský supertank bude kříženec mezi Mausem a E-100, nebo alespoň jejich bratrancem

- italksé tanky se čtyřmi pásy (2x dva pásy na každé straně) to neměli kvůli délce, ale kvůli váze. SerB slíbil, že se mrkne na dokumentaci, jakou výzbroj měli vlastně nést

- německá E-75 a E-100 mají pancíř historický, podle zdrojů které má WG k dispozici

 

vtipe vyskoč aneb seznam zdrojů WG:

 

"Dětská encyklopedie vesmíru" - Red Dwarf Série II Epizoda 5, „Queeg“

Didaktické omalovánky edice Tanky

Русские танки rulezzzz!

"Jak jsem sám vyhrál 2. světovou válku" - SerB

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

- zřejmě se vrátil bug, kdy můžete dávat dmg utopeným tankům, Storm to prošetří

 

tvl, jsem myslel, že je to fíčura, aby mrchy zbabělé nevyvázly tak snadno...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tenhle přístup mě dokáže neuvěřitelně naštvat. Než jsem přišel na to, že se něco takového děje, přišel jsem o něco přes 100 zlaťáků, které jsem si schovával na přehazování modulů. Protože se na stav zlaťáků prakticky nekoukám, byl jsem dost překvapen, že jsem měl najednou jen 2, a marně jsem hledal, kde jsem nechal nákup munice za zlaté. Samozřejmě nikde.

Tak je to tedy! Ja se divil kam mi zlatacky na prehazovani modulu zmizely....Vsadim boty ze to neni bug, ale naschval.

 

(- ve hře je bug, že když vystřílíte všechny goldovky koupené za kredity v jedné bitvě, systém Vám doplní stav po bitvě, ale za zlato (místo za kredity) -> "nepoužívejte automatické doplnění")

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

- SerB si myslí, že pokud by došlo k odstranění IS-7, tak by její nástupce zřejmě stejně musel dostat nerf, aby nebyl příliš OP. Ruská IS-4 má opačný problém, protože její dělo nemá tak vysokou penetraci a tím trpí (Morče: grrr tak chudák ruskej tank trpí ne panetraci jo?)

 

dělo z is-4 je mnohem lepší jak na IS-7 a nevím proč by jí odebírali.

deprese děla KV-5 je historická

 

 

že jich hodně postavily aby to bylo poznat :Smile_trollface-3:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

"- SerB říká, že na statistikách tanků pracují jen, když nemají co na práci, ona totiž tahle hra je pro masy lidí, a ne pro nahonění nejlepších statů"

 

Toto přesně zapadá do jejich uvažování, ale že se lidi baví právě tím honěním statů jim nadochází. Docela by mě zajímal demografický strom hráčů ve smyslu jak dlouho je určitý počet hráčů ve hře, tedy kolik např. starých mazáků a po jaké době odešlo, kolik má odehráno největší masa hráčů atd...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit...