Přejít na obsah

Odpovede vývojarov


kubo4747

Recommended Posts

22.2.2013

 

- Storm považuje časový odstup mezi nasazením patche na EU serveru od uvedení na RU za "velmi krátký"

- Q: "Je Objekt 907 novinářská kachna?" (SilentStalker: ve smyslu, že neexistoval, nikoliv že jde o smyšlený tank) A: "byl to projekt"

- vylepšený render z World of Warplanes 0.4.0 nebude ve WoT, protože se tanky ubírají jiným směrem

- uvažuje se o nových typech premium tanků, například premium tank na grind XPéček nebo jiný na farmení kreditů. Storm tu nebude sdělovat detaily, ale potvrzuje, že se o tom přemýšlí.

- vývojářům se líbí projekt "Tutoriálů pro začátečníky" (SilentStalker: můžeme očekávat stejný styl)

- Storm hraje na PC, nemá konzoli. Také je zklamaný z nového PlayStation 4, protože se mu nezdá, že by to byla Hi-Tech novinka, jak očekával.

- zamoření randomu četami není podle Storma problém

 

Japonské okénko:

Q: Bude více variant tanku O-I?

A: Jsou nám známi 3 varianty umístění věže a 4 varianty podvozku, včetně toho se čtyřiceti kolečkami. Podvozek "Hara" je jednou z těchto variant. Maximální nosnost dosahuje 140 tun. Tento rok máme spoustu práce, protože jsme získali hodně materiálů. Stále jsou zde ale nedořešené problémy. Tiery 6 až 9 jsou kompletní, tank Iwakuro může být tier 6 i se svou 150mm (podobná popelnicometu z KV-2), zbývá vyřešit tier 4 a 5.

 

Q: Jaké jsou tedy další varianty podvozku?

A: Hara, Bugatti, Interwoven jedno-torzní provedení, Interwoven dvou-torzní provedení.

 

Q: Bude mít japonský "osmdesáti-kolový" mamut podvozek s torzními tyčemi? Bude více-věžový? Zvažujete i jiné hlavní zbraně než 140mm?

A: Rozhodli jsme se, že "40-kolový" tank bude jak více-věžová varianta, tak i jednověžová. Co se týče tieru 10, ten bude jedno-věžový. Zbraně budou asi některé z 140mm, pokud ot bude nutné, zvažujeme i 127mm a 150mm.

 

Q: Bude tier 10 TDčko na podvozku Chi-Ri?

A: Zatím nerozhodnuto. Známé modifikace na podvozku Chi-Ri (Ho-Ri 1 a Ho-Ri 2) by šli normálně na tier 8, protože jsou porovnatelné např.: s Ferdinandem. Vyšší tiery jsou zatim otázkou.

 

Q: Bude Ho-Ri I a II s otevřeným vrškem?

A: Na našich modrotiscích jsou zakresleny uzavřené.

 

Q: Jaká bude role Type 95, nemohl by to být tier 4 heavy?

A: Tanky Type 91 a 95 by asi byli oba na tieru 3, protože jsou příliš slabé na tier 4, ale asi budeme muset Type 95 šoupnout na tier 4 (stejně by to tak dopadlo), ale bylo by lepší najít něco jiného.

 

- americké US H.L.Yoh tanky jsme zvažovali, ale tato větev bude teprve ve fázi odsouhlasení

- nové unikátní schopnosti posádky? "O ničem zatím nevíme, až budou, tak Vám řeknem"

- vývojáři se nyní zaměří na zimní mapy, bude zatím méně pouštních map

- Q: "Všechny tier 10 tanky ztratily význam!" A: "Koukli jsme na tvoje staty, echm, bez komentáře" smile.png

- SerB považuje obrněné tanky stále za funkční a mají svůj význam (např.: Mause)

- vývojáři raději odstraní OP premiový tank z obchodu, než aby ho nerfli, aby nedošlo k tsunami premiových tanků. Přesto je budou občasně vracet do obchodu.

- čínské nejvyšší TDčka budou na podvozku současných čínských heavyn, o artynách se zatím nerozhodlo

 

Len zo zaujímavosti o SerBovi

 

 

Zajímavá poznámka ohledně SerBových zkušeností :D udělal jsem si malý průzkum jeho ofiko účtu.

http://worldoftanks....ounts/461-SerB/

 

 

SerB

 

Battles: 15 883

Average Experience per Battle: 653

Victories: 54,1%

Average destroyed in the battle: 1,04

Average damage in the battle: 1 008,9

Average spotted in the battle: 1,59

Average defense points in the battle: 0,71

Average captured points in the battle: 0,84

Average tank lvl: 6,7

 

WN6: 1 364 (Good Player)

Eff: 1 192 (Good Player)

 

První tři nejhranější tanky:

 

1. KV-5 (822; 53,28%)

2. T-54 (750; 61,06%)

3. T-44 (695; 58,70%)

 

SerBovi desítky:

 

T-62A (106; 54,71%)

Bat. Chat. (90; 52,22%)

T110E5 (46; 56,52%)

E-50M (41; 43,90%)

IS-7 (27; 48,14%)

M48 Patton (9; 44,44%)

 

je to opravdu odborník co se týče požitku ze hry. Osobně vidím, že ačkoliv nemá podprůměrné staty, stejně jsou nahoněné a ne zrovna přesné, protože očividně přeskakoval dost tanků a nezná ten pocit, kdy s M3 Lee expíte na M4 Sherman, T1HT a M7 Priest :D

 

Edit: hrajte "SerBův výběr" (tj. KV-5, T-54 a T-44) a nepoznáte nerf xD

 

Já s tím co jsem zažil ve hře nechci hýbat s tanky tak, abych pořád vyhrával (respektive nepožadujim aby moji miláčkové, jako je E-75, byli neprůstřelný hovada, nelíbí se mi ale, že třeba M7 Priest se není schopný pořádně otáčet, když třeba M3 Lee rotuje jak čamrda, a ještě je jeho dmg diskutabilní; nebo třeba že ruské top tanky jsou prototypy vybavené bůh ví čím a pomalu z roku 1960 a němci se zasekli na "plánovaných" řadách, které vycházeli ze staré školy velkých tanků a jejich vývoj skončil možná ještě před samotným koncem Druhé světové války), takže tak.

 

 

22.2.2013 část 2

 

- Je pravděpodobnější, že vývojáři odeberou z obchodů LL tanky jako Matilda, Churchill (LL = Lend and Lease = dohoda o půjčce a pronájmu), než že vrátí do obchodu "německé Francouze"

- Storm radí hráčům používat nVidia drivery 306 - neuveriteľný idioti. Toto je ale za radu.

- Není možné, aby stopy po pásech nemizely, klient by to nezvládl

- Gold střely nebyly nerfnuty, aby se více odrážely (SS: oblíbená konspiračka hráčů)

- Ve hře nebude možnost jediným kliknutím přepnout vzhled z prémiového hangáru na klasický

- Systém kamufláže se bude "hodně měnit", SerB řekne víc "až bude ten správný čas"

- Potvrzeno, že německá LT linie bude po tieru VIII navazovat na T9 Leopard prototyp, podobně jako u číňanů (podobné budou i ceny XP u tanků)

- Parametry T8 lehkého tanku u němců budou podobné jako u AMX 13 90 (USP: že by mu dali i autoloader? To se mi nechce věřit, spíš na tom bude podobně armorem a výzbrojí)

- Sovětský prémiový střední tank nebude T8, ale T7 (SS: T-44A)

- Žádné odměny pro dlouho hrající hráče (USP: to je škoda Smile_sad.gif )

- Prémiové tanky nebudou mít zkoumatelné moduly

- Je možné, že stoupne cena gold munice u derp děl ("uvidíme")

- Detaily hangáru jsou nastaveny na nejvyšší aby to dobře vypadalo, protože výkon v hangáru není třeba (USP: rozuměje vysoké FPS)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

23.2.2013

 

- Německá LT lajna se napojí na Tier IX Leopard prototyp

- Je zbytečné ptát se, jestli jsou staty T110E5 historické, když tank existoval pouze na papíře

- Všechny charakteristiky čínských tanků jsou založeny na dokumentech od čínských partnerů, kteří data získali z vývojových dokumentů daných tanků

- Artilerie byla lehce obrněná i v reálném životě, byla tím kompenzována velká váha zbraně (USP: navíc i blbý M7 Priest střílel běžně na 40 km, na co pancíř) EDIT: ups, těžký úlet

- Nebude zde hláška od nabíječe, že nabil, SerB myslí, že zvuk závěru děla je dostatečný

- SerB ohledně capování base: když je v kruhu jeden tank, počítá se jeden cap poin za vteřinu, maximum je 3 cap pointy za vteřinu, když je tam ale tanků víc, dostává dejme tomu každý tank pouze 0,75 cap bodu po vteřině, nikdy to nejde celkově rychleji než 3 cap body za vteřinu (USP: myslím, že v Encounteru je maximum 1,5 cap bodu na vteřinu, ale možná kecám)

- Vývojáři preferují otevřené mapy, protože míň zatěžují klienta a server, nicméně i městské mapy jsou ve vývoji (SS: slyšel jsem, že v 8.5 přijdou dvě nové mapy, jedno zimní město (Stalingrad?) a jedna otevřená (Mexico))

- Žádné hráči designované mapy v blízké budoucnosti

- Je možné, že vývojáři přidají možnost prohlížet si v garáži efektivní tloušťku pancíře, ale ne nijak brzo

- Žádné vlastní znaky/nápisy na tank

- Q: "Proč si nemůžeme měnit barvu tanku jako ve WoWp barvu letadla?" A: "Proto tu nemáme růžové tanky."

- SerB osobně může ovlivnit eventy, respektive tanky prodávající se v nich, například byl proti dalšímu prodávání Typu 59

- Top motor VK 3002 DB bude možná použitelný i pro další tanky jeho řady, "testy ukážou"

- Není v plánu umožnit tankům na Christie podvozku jezdit bez pásů (SS: pro neznalé, tanky s tímto podvozkem jezdili po cestách bez pásů)

 

Je tam ještě nějaké info o Japoncích, nic extra tam není, nepřekládal jsem to.

 

24.2.2013

 

- Q: "Drazí vývojáři, tvrdili jste, že vám IS-7 připadá "přenerfovaná", kdyby jste ji chtěli něčím nahradit, čím?" A: "Nejraději bychom ji odstranili komplet (SS: tzn. bez náhrady). SerB také tvrdí, že IS-7 s reálnými vlastnostmi by patřila někam do tieru 12-13, nejvíc nerfnuté parametry jsou rychlost (60km/h) a rychlost střelby. IS-7 s reálnou konfigurací byla v alfa testu, byla nehorázně OP

- Z tanků T-44, T-54, T-62A je T-44 nejoblíbenější

- Na třídě IX je Lorraine a ne AMX 13/105, "myslíme si, že Lorraine je lepší"

- Další úpravy vzhledu tanků: v daleké budoucnosti (v té daleké budoucnosti bude možná možné měnit vzhled pásů a trupu, stejně jako když měníte děla) (USP: třeba u IS by to podle mě bylo přidání nového modulu jako trupu, stock by měl vzhled dnešní a top by měl vzhled dnešní IS-2 u číny, ale se 120mm pancířem)

- Koeficient toho, kolik stříbra dostanete za porážku nebo výhru je pro každý tank stejný, SerB nicméně tvrdí, že systém je daleko komplikovanější (USP: každý tank je odměňován jinak, u TD musíte nastřílet daleko větší dmg, abyste dostali stejně XP jako medko s polovičním dmg)

- E-100 fix v 8.4? Oprava vrchního plátu (USP: viz Morče pode mnou)

- Ty samé goldové náboje mají v jiném děle (D-25T a BL-9) jiné charakteristiky, je to historické

- SerB má rád práci V. Vyskotského (SS: známý ruský tvůrce písní)

 

Žhavá novinka! WG začíná boj proti některým modifikacím

 

Dne 20. února 2013 dostal ruský server malý patch (plánovaný pro evropskou sekci na 26. února 2013 nebo lehce později) který opravuje pár bugů, ale hlavně instaluje několik oficiálních WG programů pro sledování klienta. Tyto progamy kontrolují jak složku hry tak samotného klienta (tzn. hru samotnou) a hledá modifikace zařazené na listině nelegálních modifikací nebo dokonce botů! Pokud vlastníte tyto nelegální modifikace, Váš účet bude zabanován, pokud jste čistí nemáte se přece čeho bát.

 

Prozatímní seznam nelegálních modifikací:

- "laserová ukazovátka" (ukazuje, zdali na vás nepřítel míří nebo ne, červená čára vycházející z děla)

- odtravňovače (modifikace, které zprůhlední nebo vygumují keře, trávu, stromy a jiné rostlinstvo)

- modely tanků zobrazující hitzóny ve 3D (průhledné modely tanků, ve kterých jsou vidět přesné pozice modulů) -> klasický hitzone skin zůstává povolen

- modifikace trasírek (jejich zvýrazňovače)

- modifikace volné kamery

Poznámka: největší modderské weby (drongolab,...) je nabízeli, to neznamená, že jsou v pořádku.

 

Všechny předchozí informace byly potvrzeny Overlordem na jeho blogu.

OverLord to zopakoval asi takto:

vypínání všech modifikací, které dávají okamžitou výhodu v boji = laserová ukazovátka, průhledné křoví, hit-box 3D skiny,... navíc se budou hledat i skripy, které automatizují spotřební doplňky (automatický kreditový hasičák, opravy a lékárnička) a automatický systém hraní (tj. BOTy)

Modifikace, které neovlivňují chod hry a zasahují jen do uživatelského rozhraní jsou tolerovány (to platí pro XVM, WR a eff tabulkách, zaměřovačích, atd.)

Některé modifikace se možná stanou základními funkcemi WoT klienta (ofiko WG nebo stále třetích stran?)

Tyto změny jsou velmi komplexní a určitě nebudou v 0.8.4

 

 

Japonské otázky:

 

Q: První poválečný (resp. První světová válka) Japonský tank, který se začal vyvíjet, měl mít 20 tun a 76mm dělo, později byl změněn na 25 tun a 90mm dělo, kvůli nasazení ruských T-34 v Korejské válce. Inženýrský tým ale poznal, že ani 25 tunová verze neobstojí proti bazukám a proti-tankovým raketám se svým lehkým pancířem, proto byl vývoj znovu změněn a přišel 35 tunový Type 61. Otázka zní: mohl by být Type 61 zařazen mezi T6 nebo T7 lehké tanky?

 

A: Tyto prototypy (20t 76mm a 25t 90mm STA) byly jen zkušební vozidla, nikdy nebyly určeny pro sériovou výrobu. Technicky vzato, by se ve hře mohli objevit, ale jsou tu relativně velké rozdíly mezi tanky, které sloužily v boji a těmito technickými nákresy. (Jako by němci na začátku války vyjeli s Agrimotorem místo Pz I a Pz II). Jinak třída tanků STA bude pravděpodobně zařazena mezi střední tanky. Co se týče japonského 57mm děla, SerB říká, že to bude asi varianta klasické námořní 57mm a asi se objeví na Ho-I a Chi-To.

- sláma v kupkách na mapě (např.: Prokhorovka) nedává camo bonus.

- do WoT se dostane nová hudba

 

V patchi 0.8.4 bude opraven bug v pancíři E-100, konkrétně zesílení viz. gif dole:

E-100_4.3-4.4.gif

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

25.2.2013

 

- je možné, že se patch 0.8.4 objeví na ruském serveru už tento týden (SilentStalker: velmi slabý nástřel)

- maximální dohled a vzdálenost renderování ve hře se zřejmě prodlouží (určitě ale ne letos)

- nebudou premiové tanky na devátém tieru

- německý Aufklärungspanzer Panther potvrzen, stejně jako RU251 se bude jednat o lehký tank, žádné další informace od vývojářů

-> hledal jsem k tomu obrázek, není mi úplně jasné jestli se jedná o tu modifikaci českého Lt 38t (t) nebo Panthera. Pokud je překlad správný tak se jedná o tu zrůdnost dole :-D, spíš bych ale čekal, že to bude to Lt 38 (t) s věží z SdKfz 234/1.

EDIT: SilentStalker potvrzuje toho Panthera s věží Leopard :D omfg

WItal6448.jpg1-87-Aufklaerungspanzer-VK-1602-Leopard-ATM-80519_b_0.JPG

 

- nebude speciální odměna za nepokořený rekord na tanku (SilentStalker: respektive pro toho nejlepšího z nejlepších)

- dynamické objekty na mapách (SilentStalker: myšleno měnící se pozice křoví nebo domů a jiných překážek) nebudou

- Q: "Proč není MM systém hodnotící skill hráče jako má DOTA?" A: "Klidně si hraj jen DOTU"

- podle SerBa ve hře nejsou OP premiové tanky, ono by se je totiž nevyplatilo prodávat při současném systému grindění XP a kreditů (Morče: význam téhle věty mi trochu uniká)

- objeví se nový systém replayů, hlavní změna je, že budou po omezenou dobu ke stažení z oficiálního serveru, tj. můžete vypnout replaye a případně si ho stáhnout z webu (až to bude, tak to bude)

- SerB tvrdí, že celkově vzato měla goldová munice za kredity minimální dopad na balance - no určite idioti

- SerB se právě nachází v Charlestonu, Severní Karolína

(Morče: tady má asi Silent chybu, podle mě to je Charleston v Jižní Karolíně)

 

 

- v příštích několika měsících se určitě neobjeví žádná nová arty (kromě Sextona, který bude zřejmě tier 10 arty)

 

Pár nových informací ohledně nelegálních modifikací od Storma:

- budou přidány nové statistiky pro hráče (například se odliší random bitvy od rot)

- modifikace Damoklův meč aka "Damocles sword" pro dělostřelectvo je považován za cheat a je nelegální taky

- stále se diskutuje, co bude se skiny zobrazujícími weakspoty

- modifikace ENB a SweetFX "urychlovače sharderů" jsou povoleny

- modifikace "far zoom" nebo "zoom out mod", prostě scrollování dál, než je normálně, bude zakázáno taky

- Storm se zmínil o plánu implementovat další skripty na hlídání klienta a sbírání informací, hlavně kvůli BOTům

 

SilentStalker přidává poznámku, že překlady se mohou lišit od skutečnosti, protože SerB i Storm používají hodně ruské a IT hantýrky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

"- Q: "Proč není MM systém hodnotící skill hráče jako má DOTA?" A: "Klidně si hraj jen DOTU""

když napíšu, že jejich arogance dosahuje takových výšin, že by se nedala změřit, tak nebudu daleko od pravdy...

 

"- SerB se právě nachází v Charlestonu, Severní Karolína"

když k tomu připočtu jeho vyjádření k PS4, tak si říkám, na co si hraje? Na Pachtera? Jak sem šel dnes z posilky, viděl sem v našem potoku (Kyjovce) ondatru, jak si plave a zalézá do nory... jestli by pro SerBa nebylo nejlepší, aby udělal to stejné... Pro mě naprosto nesympatické idividuum

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

"- Q: "Proč není MM systém hodnotící skill hráče jako má DOTA?" A: "Klidně si hraj jen DOTU""

když napíšu, že jejich arogance dosahuje takových výšin, že by se nedala změřit, tak nebudu daleko od pravdy...

 

"- SerB se právě nachází v Charlestonu, Severní Karolína"

když k tomu připočtu jeho vyjádření k PS4, tak si říkám, na co si hraje? Na Pachtera? Jak sem šel dnes z posilky, viděl sem v našem potoku (Kyjovce) ondatru, jak si plave a zalézá do nory... jestli by pro SerBa nebylo nejlepší, aby udělal to stejné... Pro mě naprosto nesympatické idividuum

Stejně tak jako tobě se mi ten jejich arogantní přízvuk nelíbý čím dál víc

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

- Storm se zmínil o plánu implementovat další skripty na hlídání klienta a sbírání informací, hlavně kvůli BOTům

 

No jo jasně. Kdo jim ty kontroly BOTů asi tak sežere? Já už vidim jak tvrděj, že to nic jinýho nedělá jenže proč by to neužívali i na šmírování když to technologie umožňuje a každej s tim souhlasí, že si to nainstaluje na komp, že?

Ať si chlapci laskavě víte co...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Guest DinDin_snr

Panzergranade: no ono je to poměrně jednoduché. Stačí, aby server kontroloval aktivitu vozidla v boji. Pokud vozidlo dvakrát či třikrát za sebou nevykazuje žádnou bojovou aktivitu (najede jen pár metrů, popřípadě žádný) a nevystřelí na cíl (obojí je velmi snadno zjistitelné i na straně serveru) pak je vysoce pravděpodobné, že se jedná o bota. Co se týče zakázaných modů — samozřejmě pokud si někdo naprogramuje vlastní mod, jenž implementuje na svém PC do herního klienta a nebude to dál šířit, pak se může prozradit jen nápadně vysokými hodnotami herních úspěchů, jenž vysoce překročí ostatní schopné hráče. Pak na sebe sám upozorní a jistě není problém cíleným dotazem na herního klienta si zkontrolovat kontrolní součty klíčových komponent hry a daného „hráče“ odstřihnout…

Pokud se nějaký nelegální mod rozšíří, jistě o něm budou vědět i ve WoT (stačí si projít diskuse či dát vyhledat libovolným vyhledávačem) a opět není problém takového hráče zabanovat. Třeba tak, že herní klient vytvoří kontrolní součty a identifikace všech položek ve složce „res_mods“. To není žádný problém a start hry to nezpozdí ani o vteřinu. Odeslané informace nemusí být obšírné: identifikace hráče (samozřejmě, když se naloguje), kontrolní součty z kontroly integrity podstatných modulů herního klienta a identifikace (stačí jednoduchý číselný kód) použitých módů ve složce „res_mods“. To znamená, že se jedná jen a pouze o pár čísel. Nic víc.

 

Na první pohled tyto kontroly působí skandálně. Jistě: „Nikdo mi nebude šmírovat počítač!“, ano — to je velmi pádný argument. Ale i v tomto případě je pravdivý. Kontrola herního klienta není šmírování počítače. Spusťte si jen kontrolu rozhraní DX přes příkaz DXDIAG.EXE. Stopněte si, jak dlouho trvá přechroustání jen DX komponent. A pak si to uložte a otevřete a pročtěte si tu záplavu textu. Co všechno by pak musel herní klient odesílat? A co by z toho WoT měl? Že by pak reportovali Lukašenkovi: „hele, tam ten ouřada s nickem „tutan“ má nainstalovanou grafárnu TI660 a má nainstalovaný Corel. Jo a nepoužívá Internet Explorer a ani Modzilu, ale …“

Nesmysl, na tohle jsou jiné osvědčené metody: různí trojané a podobné „výři“.

No a především patřičná direktiva EU, jenž nařizuje poskytovatelům internetového připojení a správcům serverů uchovávat konkrétní informace o všech uživatelích, aby se zabránilo terorismu blábláblá… a další podobné šmírovací a omezující aktivity nejen na vládní úrovni, ale už celosvětově ve znamení ACTA a spol!

Tohleto já osobně vidím jako mnohem těžší zásah do práv a svobod a soukromí občanů, než že si WoT zkontroluje svého herního klienta, jestli náhodou není na něm nainstalován mod, jenž dává nepoctivému hráči podvodnou a neférovou výhodu vůči ostatním…

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hmm. Fajn. Ale stejně bych velice ocenil kdyby se WG uráčilo vysvětlit jak přesně to s tou kontrolou myslí. He hezký co o tom řikáš, ale tu hru přece jen tvoří oni.

A on by jim stačil i ten DxDiag. Našli by někoho, kdo si to stáhnul na nějakej krám a moc to nehraje, ale měl by to tam. Pak by nám mohli předhazovat na čem všem to chodí tak ať nebrečíme, že to maj nedocvaklý. A jak tu tak koukám co tu z nich leze, klidně bych věřil tomu, že by to udělali.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Krátká verze Stormova vyjádření k novému přístupu k modifikacím:

- přestaňte být hysteričtí, banovat se nebude ze dne na den, zakázaný je nepatrný zlomek modifikací (ty špatné, které dávají výhody), jednáme s moddery tak, abychom jim vysvětlili nová pravidla a oni se jich mohli držet, hráči budou upozorněni.

 

26.2.2013

 

- každý člen posádky dostane tolik XP za bitvu, kolik dostal tank samotný (ten XP údaj po bitvě), jediná výjimka je, když byl člen posádky v boji zabit, to potom konkrétní člen dostane méně

- doba nabíjení AMX-13/90 se nebude zkracovat

- v budoucnu dostanou některá vozidla různých kategorií (těžké, střední, lehké, stíhače, dělostřelectvo) stejnou MM váhu z důvodu balance

 

27.2.2013

 

Patch 0.8.4 bude oznámen na ruském serveru zítra.

 

- pokud nepřátelský tank poškodí Váš periskop (třeba jeden ze dvou na věži), tak přestože ten druhý je OK, nepřátelský tank zmizí z dohledu v příštím "spot check aka kontrola viditelnosti". Pokud se totiž rozbitý periskop opravuje, platí penalizace pro všechny ostatní periskopy taky. Tank zmizí pouze v případě, že dohled rozbitého periskopu nestačí. (SilentStalker: visibility check se pohybuje mezi 1 až 3 vteřinami)

- poškození periskopu nebo průzoru se vztahuje i na vozidla s otevřeným vrškem (SilentStalker: zřejmě se to počítá za rozbitý dalekohled) Morčík: to bych ho teda chtěl držet v ruce

- nové top německé lehké tanky a střední tanky nebudou mít standardní Bundeswehr nátěr, zůstane jim šeď

- vývojáři nechají na Vás volbu modelu tanků, tj. nebudou zasahovat do změn 3D modelů tanků (remodelling)

- munice HESH funguje jako klasická HEčka a měnit se to nebude

- Q: "Bude mít IS-7 buff rychlosti?" A: "bla bla bla, nebude" - edit by Morčík

- nebude možnost změnit národnost posádky za goldy Morčík: amíci by to v zásadě mít mohli jako multi-kulti

- nebude medaile za udělený DMG, protože odměna za DMG jsou stříbrňáky

- z Conquerora nebude premium tank

- točivý moment je brán v potaz při výpočtu výkonu pohonné jednotky

- tanky Leopard a Luchs neměli děla revolverového typu (jako AMXka), ale zásobníky

- Q: "Bude teda německý VK3002DB součást nové větve německých střeďáků?" A: "Počkejte si na oficiální vyjádření"

- nový VK7201 FaiLowe není fake (potvrzeno samotným Stormem)

- je ve vývoji nějaká další větev německých těžkých tanků? "bez komentáře"

- německý TD/Arty Sturmtiger nebude v roce 2013!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

- munice HESH funguje jako klasická HEčka a měnit se to nebude

 

 

Tak at si polibi ***** dohaje taky už sakra, jak ma clovek bojovat s něcim na co neni spolehnutí, sorry ale penetrace 105 a 210mm a dmg 25-200 kazdou ranu a 450 jednou za bitvu je trochu *******. Hlavně že ta vypíč**** munice tam je k hovnu to jooo, ale aby se konečne dotáhlo něco do konce to nééééé. Že já se na to britskou lajnu nevys***. Když to není maus se kterym se nedá jezdit tak to budou ted i britove, možná i další stroje. Proč ne Milé WG neuvidíte ode mě už ani halíř zku***** zmr****.

 

Sorry ale musel sem si ulevit. Ten podělanej MM a debilove ve hře mě už opravdu neskutečně vytáčí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak at si polibi ***** dohaje taky už sakra, jak ma clovek bojovat s něcim na co neni spolehnutí, sorry ale penetrace 105 a 210mm a dmg 25-200 kazdou ranu a 450 jednou za bitvu je trochu *******. Hlavně že ta vypíč**** munice tam je k hovnu to jooo, ale aby se konečne dotáhlo něco do konce to nééééé. Že já se na to britskou lajnu nevys***. Když to není maus se kterym se nedá jezdit tak to budou ted i britove, možná i další stroje. Proč ne Milé WG neuvidíte ode mě už ani halíř zku***** zmr****.

 

Sorry ale musel sem si ulevit. Ten podělanej MM a debilove ve hře mě už opravdu neskutečně vytáčí.

Sežen si blbu-vzdorný tank ... (KV) a budeš v cajku ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Seznam tanků, které se neplánují vrátit do obchodu nebo nebudou na EU serveru:

 

PzKpfw V-IV Alpha, KV-220 Beta, M6A2E1, PzKpfw V-IV, A-32m MTLS-1G14, BT-SV, SU-85I, PzKpfw II Ausf. J, PzKpfw IV Hydraulic, KV-220, WZ-111, PzKpfw 38H735 (f), PzKpfw B2 740 (f), Tetrarch, T1E6, Type 59, Type 59 G, Type 62, KV-5

 

28.2.2013

 

- To, že se tank v garáži zobrazuje pořád se zimním camo je bug

- T69 má obrovskou penetraci s goldy je "kvůli balanci a z historických důvodů"

- M4A2E4 nerf je "krok zpět" (rozuměje vrácení buffy), nerf je příliš silné slovo

- Tloušťka spodního plátu u Pantheru je teď 50mm (8.4) z historických důvodů (počítáno pro trup Ausf. D)

- V 8.4 se mění i výdělečnost a cena oprav u VK2801

- Jestli máte v 8.4 bug, že jsou textury příliš tmavé, nastavte kvalitu textur na maximum

- Není možné "zapnout vypnutý omezovač výkonu" během načítání bitvy, protože se na to zatím nikdo nestěžoval

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

"- Jestli máte v 8.4 bug, že jsou textury příliš tmavé, nastavte kvalitu textur na maximum"

 

tak toto je opravdu perla... Jestli asi tragédi z WG ví, proč lidi používají méně kvalitnější textury... Ne, nemají pravdu, kvůli lásce k Pac-Manovi to opravdu není.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

"- Jestli máte v 8.4 bug, že jsou textury příliš tmavé, nastavte kvalitu textur na maximum"

 

tak toto je opravdu perla... Jestli asi tragédi z WG ví, proč lidi používají méně kvalitnější textury... Ne, nemají pravdu, kvůli lásce k Pac-Manovi to opravdu není.

sry ale tragedi jsou ti co si stezuji ze jim gamesa jako wot nejede na te jejich obstarozni pixle.. pritom staci jen slusnej pracak..asi je na case nejakej ten upgrade..dyt mi to jede na 6let starym zeleze uplne v pohode

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit...