Přejít na obsah

Odpovede vývojarov


kubo4747

Recommended Posts

Panebožepanebože. Ta hra je větší splácanina než vypadá. Systém HAVOC je bez šance. Nic takovýho sem nikde neviděl (Lehce se tomu blížil Battlefield než podělali likvidaci objektů v trojce). V případě, že to fakt hodí do WoTka, tak tu budou odpovědi vývojářů typu:

server spadl

server spadl

server spadl

server spadl

server spadl

hádejte co udělal server?

restart, vše fungu... server spadl

 

nehledě na potřebný výkon počítačů že?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Guest Bonebreakers

a mně se líbí tohle

 

- existuje speciální typ účtu, kde je volná kamera povolena

 

jen by mně zajímalo, co ještě umí další speciální účty :Smile_smile:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Guest DinDin_snr

Panebožepanebože. Ta hra je větší splácanina než vypadá. Systém HAVOC je bez šance. Nic takovýho sem nikde neviděl (Lehce se tomu blížil Battlefield než podělali likvidaci objektů v trojce). V případě, že to fakt hodí do WoTka, tak tu budou odpovědi vývojářů typu:

server spadl

server spadl

server spadl

server spadl

server spadl

hádejte co udělal server?

restart, vše fungu... server spadl

 

nehledě na potřebný výkon počítačů že?

 

 

No já nevím, jestli jim tak trochu nekřivdíš. Já si myslím, že by to bylo jinak: „plánovaná údržba serveru“…

:-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

By morčatko

 

Já dělám překlady, v blízké budoucnosti nebudu dělat vlastní "Zprávy ze světa WoT", proto překládám doslovně a nebudu vyškrtávat SilentStalkerovi komentáře, nehledě na to, že překlady do ČJ nese nelibě. Jediná vyjímka jsou opakující se informace. Ohledně zkratky SS budiž, budu to rozepisovat na SilentStalker, aby nedocházelo k záměně se slovem Schutzstaffel (česky Ochranný Oddíl, nechvalně známý pro své působení během Druhé světové války). Můj názor je, že dokud se do toho nebude někdo šťourat, tak to nikomu neubližuje, ale pokud v tom někdo vidí nacistickou symboliku...

 

Dnes se zde objeví nejprve překlad Overlordových O&A:

 

Q: Vrátí se Komarin a Bažina?

A: Ne v 8.4. Až později.

 

Q: Jak si vede SU-101 a Lorraine?

A: Obě vozidla mají WR pod 48%, čiže možná dostanou buff v dalším patchi.

 

Q: premiový dělostřelec Sexton je americký , proč je zařazen v britském stromě?

A: Existuje i australská verze. Nevím proč se rozhodli zařadit do hry kanadskou variantu.

 

Q: Realističtější animace podvozku a pásů?

A: Střednědobý plán. Nebude to hned.

 

Q: Morčátko: otázka ohledně zapojení dvou grafických karet do SLi.

A: Očekáváme nárůst výkonu o 20-30%. //BTW: tohle je úplně bezpředmětná otázka... ale je tam.

 

Q: Ohledně časově omezených premium účtů...

A: Můj názor je takovýto: časově omezené premka nutí hráče si zahrát, protože Vám plyne čas, kdyby byly premiové účty třeba na počet bitev, vedlo by to k tomu, že by si hráči šetřili nebo odkládali hraní na potom. //A to my nechceme :-)

 

Q: EU hráči si stěžují na Pařížskou pobočku. Nekvalitní informace, špatná koordinace atd., například když vypadne CW tak se nikdo nic nedozví den nebo dva.

A: Zaprvé, komunity jsou různé. Myslím, že ruská pobočka, co se týče komunity, je lepší než ta evropská, hlavně proto, že tu máme spoustu zkušených lidí a jsme rusko-jazyčná společnost. Ale postupně se určitě všechno zlepšuje, co konkrétně Vám vadí?

 

Q: Tank Löwe vydělává méně než Type 59, T34 nebo SuperPershing. Trochu tomu rozumím u T34, protože jsou si podobné, ale proč tank za 43 Eur vydělává méně než tank za 25 Eur?

A: Všechny 4 výše jmenované se liší o 5-6%, T59 trochu vybočuje, zdá se, že je to decentní premium tank a těží ze svého vyššího WR, tzn. má i vyšší výdělek.

 

Poznámka: na konci blogu je vidět, že Overlordovi odpovědi opravdu nikdo moc nepochopil.

 

4.2.2013

 

Potvrzen nový německý lehký tank: RU215

0_48b31_9d65ba6d_L.jpg

 

"Abychom zastavili proudy slz, po nerfu VK2801, představujeme Vám RU251 Prototyp vybaven 90mm BK dělem."

- zdá se, že nebude tak pohyblivý jako VK2801, tj. nižší mobilita.

 

Rozměry: 6.2 m x 3 m x 2.49 m

Posádka: 4

Hmotnost: 24 tun (bojová)

Rychlost: 78~80 km/h

Výzbroj: 90 mm PzK

Pohon: Daimler-Benz diesel, 500 hp

Rozložení váhy: 0.70 kg/cm2

 

- ještě se neví, zda na VK3601 zůstane Rammer pro děla středních ráží (a jiná výbava středních tanků), když se z něj stane heavy. Storm slíbil, že před vydáním patche na to upozorní

- Německý VK2801 byl nerfnutý, protože má nový MM a nebude už jezdit v bitvách X tierů (odstraněn MM pro tiery 11 a 12).

- Britský FV215b a jeho HESH munice není považována za OP, má svoje plusy i mínusy, například nemá normalizaci a při zásahu do externího modulu nedává plný damage.

- po snížení MM váhy VK2801, nemají němci top tier lehký tank: "Sledujte poznámky k patchi", viz. výše.

 

15.2.2013

 

- ještě není úplně jisté, kolik XP bude potřeba na výzkum CGC (Churchill Gun Carrier)

- podle Storma není FV215b 183 OP, jak bylo zmíněno HESH nemá normalizaci etc., a navíc má slabý pancíř.

- Storm připouští, že FV215b (183mm) může být OP pokud ji řídí profík.

- americký premiový dělostřelec Sexton, bude jezdit zatím za Brity, tečka (Storm říká, že není třeba spěchat se změnami)

- větev bristkých TDček s věží potvrzena, zatím není k dispozici seznam tanků, které do ní budou patřit (SilentStalker: Storm je nemocný a nemá teď připravený seznam u sebe)

- vývojáři chtějí přidat fičurku do okna statistik, která zobrazí rozdaný DMG namísto získaných XP, ale nebude to brzy

- německá VK2801 nemůže mít 75mm L/70 to VK2801,protože se tam nevejde

- problém s grafickými kartami nVidia série 310 nejsou vinou WG, jiné hry je mají taky

- Storm tvrdí, že pokud se při nahrávání mapy hra sekne na 100% a je nutný restart, je to z 99% vina instalovaných módů //Morčátko: já měl do 0.8.0 tohle zamrznutí celkem často a v tu dobu žádné mody (nyní mám XVM a Jimbo's crosshair)

- mapy Arizona a Savannah(Savana) jsou úplně "vadné"

- současný vývoj počítá s přidáním jedné větve každých 1,5 měsíce

- zapojení dvou grafických karet nVidia SLi zvedne FPS o 20-30 procent

 

16.2.2013

 

- potvrzeno (už poněkolikáté): E50/E50M bude mít stejnou depresi děla v 8.4 jako tomu bylo v 8.3

- ten 30mm flak, který má Panzer II ausf. G (a některé další tanky) používal i munici s uranem (SerB má důkazy)

- možná, že nový německý lehký tank RU251 (tier VIII) povede k Leopardovi 1, podobně jako lekhá větev číňanů vede zpátky k medkám

- skill Recon přidá 0,2 procentní bonus k dohledu za každých 10% skillu, pokud máte zničený periskop tak přidává dokonce celá 2% za každých 10% skillu.

- Storm prohlásil, že World of Tanks využívá dvoujádrové procesory - jedno jádro naplno, to druhé částečně

- německá Somua S35 nedostane snížený MM, podle statistik si vede dobře

- ohledně toho, že deprese děla E-50 byla "opravena" hned a u Obj. 263 ještě ne: "Nemůžeme opravit všechno najednou."

- počet HPček britského Tortoise není bug

- budou opraveny stromy národností, aby se to nepletlo

- americká T95 nedostane buff HPček aby se vyrovnala britskému Tortoise (T95 má dost pancíře)

- patch 8.4 přinese lepší mapy (SilentStalker: očividně jen méně kopcovité)

 

To je vše z oficiálního fóra, dále pokračuje Stormův osobní blog:

- Čelní pancíř IS-3 (jeho tvar) není správný (SilentStalker: žádné další detaily)

- poškození HEček externím modulům (dělo, pásy) bude zvýšeno. (SilentStalker: tomuhle moc nerozumím, otázka zněla, zda se opraví problém s HE a jejich poškozením, odpověd byla "Ano")

- v 8.4 je nová funkce, nyní si můžete vybrat typ munice už při odpočítávání času do začátku bitvy

- nový tutoriál je jen první díl, bude jich víc

- britská TD s HESH municí nejsou OP, to jen tak vypadá na testu

- nové trasírky budou mnohem realističtější

- britská TDčka, která jsou na testu budou určitě přepracována, v současném stavu nemohou být zařazena na klasický server. Tortoise má tolik HP, protože nemá armor

- podvozek T71 nebude změněn (SilenStalker: někdo si stěžoval, že hodnoty nejsou "historické")

- v současné době tu jsou nějaké bugy na grafických kartách s čipem Radeonu, bude opraveno (SilentStalker: na fórku byl nějaký screenshot s podivnými objekty a úkazy na mapě)

 

17.2.2013

 

- v budoucnu se můžou objevit funkční kulomety tanků, SerB přemýšlí, že by se to dalo použít třeba na označení cílu nebo tak něco, tedy, pokud to bude. Jinak to ale nebudou "funkční" zbraně, už jen proto, že by se jednalo o nadměrnou zátěž pro server (kdyby jste se pokusili postřílet posádku otevřeného tanku, to nepůjde, střely budou jen na efekt)

- někdo si stěžoval, že jeho četa je pokaždé ve spodní části seznamu hráčů, Storm prohlásil, že to není bug, protože MM skládá bitvy podle MM a ne podle čet

- nebude herní mód "bez dělostřelectva" a dělostřelectvo samotné nebude odstraněno ze hry (SilentStalker: promiň, Garbade)

- ta úžasná 1750 DMG HESH pro FV215b zůstane

- speciální tutoriály pro začátečníky s oficiálníma BOTama nebudou pro všechny (jen pro noobíky)

- zlaťáky za kamufláž na VK2801 nebudou vráceny (SilentStalker: hráč chtěl zlaťáky za kamufláž zpátky, protože VK2801 bude nerfnutá a přesunutá na tier VI, tudíž už jí nechce)

- patch 8.3 má problémy na grafických kartách nVidia s ovladači 310.90, nový patch 8.4 s tím moc nepomůže - není to problém WG, je to způsobeno ovladači a WG s tim nehne (SilentStalker: používám verzi 306, žádné problémy)

- každý tank má svůj MM rovnoměrně rozdělený

- váha dvou soupeřících týmů se může lišit maximálně o 10%

- všechny lehké tanky na tieru V budou přesunuty na tier VI a nerfnuty (stejně jako VK2801 včetně MM) a potom budou rozšířeny lehké větve všech národů

- německá lehká větev bude rozšířena v patchi 0.8.5 (SilentStalker: T7 - Aufklärungspanzer Panther, T8 - RU251)

 

Zdroj: http://forum.worldof...e__st__1460#top

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

18. 2. 2013

 

- penetrace kanonu 7,92mm EW141 vychází z faktu, že nepoužíval standardní munici 7,92mm, ale lepší dlouhé Panzerbüchse 38 cartridge (7,92x94 Patrone 318)

- zlaťáky za kamufláž na VK2801 se vracet nebudou, tečka. Navíc přesunem VK2801 o tier výš získáte tank s kamufláží na tier VI.

- všechny WG projekty budou mít v budoucnu jeden herní účet

- podle SerBa není nutné, aby měl každý národ aspoň jeden tank s autoloaderem

- herní Centurioni nebudou upraveni tak, aby měli menší šanci na kritický zásah

- větev britského dělostřelectva bude "historická", když se budeme bavit o kompatibilitě modulů současných amerických či britských tanků (tj. zpětná kompatibilita tanků) (SilentStalker: nejsem si jistý, modely britských TD a artyn jsou už konečné)

- Japonci nebudou mít lehké tanky to tieru VIII

- jak bude vypadat ruská větev artyn do tieru X? "přísně tajné"

- Q: "Budou nové módy? A nějaké "4fun" mapy?" A (SerB): "Jistě, tanky budou pracovat na zahrádkách, sbírat úrodu a navštěvovat se navzájem a dávat si čaj o páté" (SilentStalker: odpověď je ne) :Smile_teethhappy: :Smile_teethhappy: :Smile_teethhappy:

- mapy v měřítku 1x1 nebudou brzy (Q: "Budou tento rok?" A: "Vždycky můžeme na něco čekat...")

- přepracování mechaniky kamufláže a maskování obecně?? "až přijde čas"

- krátký popis nových sovětských a britských lehkých tanků do tieru VIII: "ruské lehké tanky jsou všechno papíráky a neexistují nějaké přesné plány či publikace o nich. Britské neoplývají žádnými speciálními vlastnostmi - pokud to porovnáme -> AMX 13/90 a FV300 LT by nohly být tier VI, Scorpion tier V, ale Sheridan není vhodný na tier VIII. Další infromace o ruských tancích teď nebudeme uvádět. Americká lehká by mohly být Walker Bulldog na tieru VII a T92 na tieru VIII.

- britský tank FV4005 verze 2 s 183mm dělem byla potvrzena SerBem jako jedna z britských artyn (SS: Bůh ví proč, když 183mm není houfnice)

- britské artyny: nebudou jako ty francouzské, možná budou mít HESH munici, některé budou mít autoloadery (ale nebudou zobrazeny), přijdou až po rozšíření artyn do tieru X, budou mít náměr od +-35° do +- 45°.

- ruský server má už šest clusterů a je v Moskvě (server pro Ukrajinu nebude, kvůli problémům se sítí)

- žádná kompenzace XP pro tier V skauty přesunuté na tier VI - zrejme už nikdy nič nedostanie niekto zadarmo, kedysi aspoň niečo bolo, ale teraz. banda jedna. :Smile-angry:

- ne všechny slepé větve lehkých tanků budou do tieru VIII anebo se zase spojí se středními tanky, některé zůstanou slepé tak jak jsou

- Storm říká, že Bílý Tiger ve filmu byl řízen démonem

- objeví se nové maskovací vzory, ale nebude to hned

- točivý moment motorů nehraje roli (SilentStalker: to že mají dieslové motory větší točivý moment než benzinové se ve hře neprojeví)

- lagy na serveru jsou "studovány" (SilentStalker: Storm potvrdil, že jsou problémy ze strany serveru)

- vývojáři nemají žádné "cheaty" k dispozici, např.: přidat XP nebo zlaťáky

 

19.2.2013

- Podle Storma pracuje "model kolize při taranování (rammování)" správně (SS: hráči si stěžovali, že pásy "žraly" moc damage při nárazu)

- Storm testuje, zda nové (včerejší) nVidia drivery fungují dobře (SS: odezvy z Ruska tvrdí, že drivery fungují)

- Neexistuje možnost, že pokud trefíte dělo nebo pásy, do tanku dáte menší damage, než má střela napsaný (SS: hráči tvrdili, že pásy nebo dělo "vyžerou" část dmg a pouze zbytek ubere HP tanku, Storm tvrdí, že to není možné)

- Čas oprav pásů odvíjející se od rychlosti tanku, při které byl detracknut nebude implementován do hry (USPavacka: polopaticky, kdyby vás detrackli při 1 km/h, opravili by jste rychlejc, než při 20 km/h)

- Moderní tanky jako Abrams, T-72 a Challenger nebudou implementovány do hry (USP: to tvrdili i o tier X TD a MT Smile_sceptic.gif )

- Ještě není rozhodnuto, jak budou fungovat členové posádky v EU stromě, je na to prý příliš brzo (USP: jakože jestli Maďar bude fungovat i v českém tanku apod.)

 

EDIT: Jestli jsem to někomu vyžral, tak pardon, nudil jsem se Smile_teethhappy.gif

EDIT 2: Jeden návštěvník Silentova blogu tvrdil, že mu díky novým nVidia driverům vzrostly prům. FPS z 22 na 29 smile.png

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

20.2.2013

- otázka (Q): vážení vývojáři, tvrdili jste, že dojde ke změně mechaniky kamufláže, proč je změna nutná? odpověď (A): protože velká vozidla se maskují velice špatně (SS: nerf camo faktoru velkých tanků?)(USP: no, Němce už nerfnout nejde, svítí hned Smile_veryhappy.gif )

- HE splash prochází solidními materiály, protože je možné vymodelovat explozi v reálném čase jak "oblétá" daný materiál (USP: třeba že střepiny obletí kolem šutráku, snad mě chápete)

- Nezveřejněná modul damage má také +- 25% haluz faktor

- Cena vyzkoumání tanku Churchill GC (Gun Carrier) z Churchillu I bude 49 050 XP

- Trajektorie střely ve WoT nesouhlasí s trajektorií v reálném světě (ve WoT je symetrická, zatímco normálně způsobí odpor vzduchu asymetrii trajektorie)

- SerB potvrdil, že je možné "ohnout střelu" (střelba za kopec), neřekl ale přesně jak - pouze navrhl "provést experimenty" (USP: nejsem si 100% jist, že jsem to správně přeložil, ale nejspíš nabádá hráče, aby si to sami zkusili)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

21.2.2013

- V bitvách je speciálně balancován pouze počet čet, ne jejich MM váha

- Britské T8 premko nebude v 8.5

- Q: má cenu shromažďovat XP na T-50-2 a Chaffee, když budete prodlužovat skautovací větve? (posunou se na T6 a větve se časem prodlouží) A: Lepší bude počkat si na oficiální prohlášení (SS: jinými slovy, potvrzení, že tyto 2 tier V skauty čeká osud VK 2801)

- Kampfpanzer (poněmčená M47) nebude německé T8 premko, Storm tvrdí, že tento tank odpovídá spíš tieru 9,5

- 0 damage bug: Storm tvrdí, že jde o starý bug, zhruba od 7.4, bude opraven někdy v 8.5 nebo 8.6

- SerBova reakce na War Thunder: teprve vydání hry ukáže, jak na tom WT je

- T10 premka nebudou implementována do hry, nikdy (USP: no ještě aby byly, bych chtěl vidět toho blbce, co se ptal...)

- Podkaliberky (APCR) se neodráží častěji než standardní AP

- Roty 7/42 a statistiky: "Když jsou statistiky vaším miláčkem, nehrajte roty 7/42."

- SU-122-44, Panther M10 a AT-15A si podle statistik vedou dobře

- Ne každý strom bude mít svůj T8 lehký tank

- T-34/100 zpět ve hře? "Pouze vzácně "pohřbíváme" tanky, tank je to zajímavý, ale momentálně vám nemůžeme říct nic o jeho osudu."

- SerB zvažuje, že IS-7 je "přenerfovaná" (USP: což je možná pravda, po příchodu tier X medek se dá snadno nahradit, ale pořád je dost častá v CW)

- T-64 raný prototyp ve hře?: "No comment"

- Možnost, že by ammoracknuté vozidlo kupovalo celou munici znova by byla moc "hardcore", nebude implementována (USP: no jo, rusáci bouchaj, tak to tam nedaj, to by se IS-7čkám nelíbilo, že by místo 30 000 za opravu platili i 40 000 za náboje)

- Není úplně jasné, odkud začíná být dělo zničeného tanku "překážkou" (USP: tankem tím projedete, ale střela se o to zastaví), v minulosti se to hodněkrát měnilo

- SerB uvádí, že je na rodičích, aby si hlídali, že WoT hrajou pouze děti starší 12 let, Wargaming to nemá jak uhlídat (USP: krkolomně přeloženo, snad mě chápete Smile_veryhappy.gif )

- Účty, se kterými se obchodovalo jsou banovány, pokud jsou jasné důkaz

- Možná tu budou "mosty" (USP: přechod z jedné lajny do druhé, např. Tiger P -> Ferdoš), mezi čínskými a britskými větvemi, SerB nechce zmiňovat nic konkrétního, protože kdyby se to pak změnilo, bylo by tu moc breku (USP: prostě whine thready)

- Podle SerBa hraje čísnké tanky "normální" počet lidí, nejoblíbenější jsou ruské tanky (USP: na EU serveru podle mě ale vedou Němci, ale možná kecám)

- Není rozhodnuto, zda budou Italové mít vlastní strom nebo jestli budou součástí EU stromu

- Japonský "O-Ni" super těžký tank je pro SerBa neznámý, ví o jiných vozidlech

- SerB zatím neví, zda bude japonský lehký tank "57mm gun Type 5 Ke-Ho" implementován

- Tier 2 japonská arty už je, ale ještě není zveřejněna

- Ohledně tanku Iwakuro, jediná možná možnost byla 150mm dělo, raný O-I (a nějaké další) budou možná mít dlouhý 75mm gun (neznámého typu) a 105mm houfnici

- Bug, který se vyskytuje při minimálním nastavení grafiky, že střelíte do země (skály) i když tam "žádná není" nelze opravit, minimální nastavení splošťuje a zjednodušuje povrch a můžou se tak vyskytovat rozdíly mezi zobrazením klienta a serveru, minimální nastavení by se mělo pouze na velice špatných strojích

 

Nějaké odpovědi od Storma:

- Tortoise nebude nerfnut, dokonce ani v 8.5

- Nové nVidia drivery jso zabugované stejně, jako ty staré

- Cena výzkumu AT7 (9647 XP) je bug, bude opraven

- Oprava armoru u E-100 (SS: nějaké čachry s úhly, něco se tam měnilo), vývojáři pouze potvrdili, že opravili bug

- Cena výzkumu Churchillu I (ale myslím, že SS myslel Churchill GC) bude asi 49000 (nedávno se mluvilo o 49050)

- Nějaký malý nesmysl v modelu IS-6 byl opraven

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

"- 0 damage bug: Storm tvrdí, že jde o starý bug, zhruba od 7.4, bude opraven někdy v 8.5 nebo 8.6"

hmmmm... z "nepozorujeme, není bug" se stal "starý bug od v. 7.4".... Su na to zvědavý, ale podle mě to dopadne stejně, jak už to "opravili" jednou.

 

"- Bug, který se vyskytuje při minimálním nastavení grafiky, že střelíte do země (skály) i když tam "žádná není" nelze opravit, minimální nastavení splošťuje a zjednodušuje povrch a můžou se tak vyskytovat rozdíly mezi zobrazením klienta a serveru, minimální nastavení by se mělo pouze na velice špatných strojích"

já používám minimální nástavení a zajímavé je, že se to děje jenom na některých místech, čili ať drží ústa, když nejsou schopni toto vyladit. Akorát to ukazuje jejich neschopnost...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

"- Bug, který se vyskytuje při minimálním nastavení grafiky, že střelíte do země (skály) i když tam "žádná není" nelze opravit, minimální nastavení splošťuje a zjednodušuje povrch a můžou se tak vyskytovat rozdíly mezi zobrazením klienta a serveru, minimální nastavení by se mělo pouze na velice špatných strojích"

já používám minimální nástavení a zajímavé je, že se to děje jenom na některých místech, čili ať drží ústa, když nejsou schopni toto vyladit. Akorát to ukazuje jejich neschopnost...

 

Typicky Kampánie, když zajedete do takového dolíku s křovím hned těsně pod hradem u jeho levého rohu, tak si z tama nevystřelíte do údolí, přestože je enemák v zaměřovači.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit...