Přejít na obsah

Odpovede vývojarov


kubo4747

Recommended Posts

Ty kouře by se občas hodily, přidá to na atmosféře. Okolní tanky se v kouři budou hůř trefovat do slabých míst, tak nevím jak se to pořeší. Možná až tuto fičůrku zavedou, tak už bude hra předělaná na x-core a kouře budou mít všichni povinně :-). Nebojím se že by ten dým strhal grafickou kartu, v Call of Duty 2 toho dýmu bylo hafo a propad výkonu se nekonal a to bylo tuším před osmi lety na 10 krát slabších kartách.

 

Si ředstavuji Malinovku, hra začíná. Tanky co mají zadýmovače (či jak se to jmenuje) vypálí do bojového pole hafo kouřových granátů. A následně obsadí pozice na začátku pole. To stejné udělá nepřítel. Jak se začne kouřová clona rozptylovat, postupně se budou spotovat nepřátelské tanky a nastane parádní rubanice. Tož to může být dobré ni ?

Ještě mne napadlo že tato hra nemá atmosférické jevy jako sněžení, déšť apod. kdy se pozorovací vzdálenost snižuje. Proč to nezavést ? Alespoň by ubylo kemperů a hra by byla pestřejší.

 

Ale vždyť už teď to mám vyplé přes Tweaker. Nekouří mi to z výfuku ale hlavně mi to po výstřelu nedělá kouř, což je luxusní. Prostě vystřelím, sleduji trasírku a pálím znovu. Když jsem v testu neměl Tweaker bylo to hrůza.... takže za mě, radši žádná mlha.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

co se týče kouře, tak pokud by nešel vypnout, tak to bych s tím musel šlehnout skoro jistě. už teď jak je to místo na dragon ridge u spodní základny, kde je jakási mlha či co, mi padá FPS z 35 na 15 a s kouřem, to bych mohl přestat úplně. Na co takový zbytečnosti, když maj na hře spoustu užitečnějších věcí co dělat?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 2 weeks later...

7.2.2013

 

- jeden z důvodů proč se neprodává Type 62 je, že je velice podobný WZ-131

- SerB uvedl, že během špičky, běží RU servery na 78% kapacity

- emblémy mezi vozidly jiných národností nebudou uvedeny (např. US hvězda na Německém tanku)

- Německé posádky nedostanou další jména a příjmení v dalších patchích

- zimní městské mapy jsou plánovány

- používání sekce rot pro jiné účely se netrestá (chat, hledání hráčů do čety)

- některé T5 lehké tanky mohou být top v bitvách

- na otázku: Implementuje WG do hry SW, který bude kontrolovat legálnost módů? >> "bez komentáře"

- Obj 760 nebude uveden

- WG má dostatek grafických plánů pro Japonský strom

- jeden z variant tanku Chi Ri bude mít zásobník (dle Kankou z US fóra to bude 75mm)

- ještě není jasné, jestli budou všechny varianty Chi Ri uvedeny jako střední tanky

- Chi Ri s podvozkem s torzními tyčemi a litou věží nebude T10

- je možné, že Chi Ri s čelním skloněným pancéřováním bude na T8, T9/10 budou zřejmě jednou z STA variant a jednou z brzkých STB modelů.

- v nynější době je díra v Japonském stromě mezi nízkými tiery těžkých tanků (Type 91, Type 95) a vyššími tiery. WG se to snaží zaplnit.

- Storm: Leopard 1 bude uveden jako T9 (Prototype Arbeitsgruppe A) a T10 (Leopard 1 - první produkční série)

- Čínské tanky nedostanou nerf, chovají se ok

- další možnosti pro filtrování tanků v garáži asi nebudou

- SerB uznává, že je možné, že ne všechny stromy budou symetrické - některé národnosti můžou mít lehké tanky až do T8, zatímco u jiných je T5 konečná

- vývojáři už mají alternativu k T10 sovětskému střednímu tanku, zatím nepoví jaké

- existuje speciální typ účtu, kde je volná kamera povolena

- když bude T-50-2 vyměněna, všechny staty se s největší pravděpodobností přesunou na tank, který jej nahradí

- artkám se nevrátí na parametry před nerfem i když ostatní opatření se ukázala úspěšná (hardcap, změny u medailí)

 

7.2.2013 - pokračování

 

- obě verze tanku IS se 122mm dělem (USSR/Čína - různý přední pancíř) jsou správně historicky považovány jako "IS-2"

- korba u sovětského IS(T7), byla zvolena proto, že neexistoval tank IS s čínskou verzí pancíře a 85mm dělem

- bylo bráno v úvahu rozdělit IS na více tanků, ale poté to bylo zamítnuto, jelikož varianty od sebe nejsou moc odlišné (Podle této logiky bych zrušil Čínu..)

- koluje zde fáma, že jeden tank KV-3 se zúčastnil bojů v 2.sv. Není to pravda - KV-220 se zúčastnila, KV-3 však nikoliv

- není jisté, zda Německý lehký tank T7 "Aufklärungspanzer Panther" bude zkoumán z VK2801 a jaká bude jeho výzbroj

- otázka: "SerBe, je možné uvedení IS-7 jak byla představována (asi fňukání ohledně pancíře) v reálném životě? odpověd: Taková IS-7 zde byla už v aplha testu.

- ekonomická stránka tanků, je oddělena od balancování parametrů, ačkoliv je zde malý vliv

- parametry Čínských a Britských artyn? "Uvidíte.."

- otázka: "Proč jsou bitvy nízkých tierů tak jak jsou - všichni prostřelí všechno?" odpověď: "Protože to ololololol"

- otázka: "JP II byl vymazán z hlavní větve TD, jaký je jeho osud?" odpověď: "Jeho osud je překrásný :D"

- Batarty nemá zásobník protože vývojáři nenašli souvislosti že jej měla - pokud někdo najde, že to je jinak, přidají jej (Hrajeme všichni tu stejnou hru?)

- majitelé JP II jedostanou žádnou speciální kompenzaci v XP, změna totiž nesouvisí s 2. linií TD

- SerB myslí, že nový tutoriál bude pouze pro nové hráče, ale nejni si tím na 100% jistý

- není plánováno, aby si hráči dělali vlastní mapy

- v 8.4 nikdo nedostane volný slot pro tank - není to případ jako s ELC, kdy se vkládali nové tanky, jenom posunujeme linii o tier výše

- ohledně 2. větve Německých TD - není to "Waffenträger" větev, ale větev TD s otevřeným vrškem a přijde v roce 2013

- Valentine TD není Archer. Archer nepřibude v 8.4

- zřejmě se pracuje na dynamických parametrech vozidel v garáži

- Wespe nebude zkoumatelná z Mardera, není to chyba

- ačkoliv některá Britská TD mají více děl, mechanismus pro tot ještě nebyl vytvořen. Např. AT-7 se bude chovat jako M3 Lee

- mantlet u top věže Pershinga je 203mm silný

- Sexton potvrzen jako US vozidlo

- "FV215b" a "FV4005 Stage 2" jsou jiná vozidla

- na novém stromě je VK3601H uváděn jako těžký tank, toto bude v budoucnu uděláno, ale ne v 8.4

- důvod proč dlouhá 88mm a ostatní Německá děla se liší penetrací od Německých penetrací (myšleno asi dokumenty): Jiná metodologie, co je a co není považováno za penetraci je založeno na Ruských výsledcích ukořistěných děl

 

 

Toto si nejsem jist jak přeložit, abych vysvětlil rozdíl: - only fallen trees count as one for the purpose of additional camo factor, standing trees still counts as multiple cover (multiple bushes)

 

Kupka hnoje ke čtení: // v souvislosti s tím, že je to spíš plácání do vody, než nějaké kvalitní informace

 

3.2.2013

 

- pásy tanku jsou EXTERNÍM modulem a mají tak svoji hodnotu pancéřování, to samé platí třeba pro dělo tanku (tj. pásy přidávají armor na straně, třeba u E-100 je to tuším nějak 80-100mm pancíře)

- pásy jsou vytvořeny jako jeden velký objekt bez děr, ale pokud jsou mezery mezi kolečky dostatečně velké, tak se tyto mezery mohou chovat jako místo bez pancíře, tj. nejsou součástí modulu

Stu_GIII.png

VK2601.png

- pokud AP střela zasáhne tank do pásů a penetruje boční pancíř tanku, lze z toho vyvodit hodnotu pancíře modulu pásů, tj. AP s penetrací 100 mm neprojde skrz hodnotu bočního pancíře tanku 50 mm, což znamená, že pásy musejí mít hodnotu alespoň dalších 50 mm. // informace k ničemu, další faktory jsou úhel dopadu, normalizace, 25% haluz faktor,... prostě musíte mít vyzkoušeno co proletí a co už ne.

- střely se nemohou odrazit (richochet) od pásů, pásy se chovají jako představný pancíř (spaced armor) I KDYŽ JE TAK HRA SAMOTNÁ NEVNÍMÁ!

- když střela penetruje pásy, tak je poškodí (dá jim DMG), a pokud střela dále pokračuje a penetruje i boční pancíř tanku, tak znovu udělí poškození (DMG) i samotnému tanku, tj. fakt, že střela už jednou poškození udělila nic neznamená. Příklad: E-100 vystřelí z 15cm děla, trefí bok tanku, střela udělí 750 DMG pásům, poté pokračuje a udělí znovu 750 DMG tanku. Dále pak střela může udělit znovu 750 DMG nějakému modulu uvnitř tanku. Jediný rozdíl je, že modul pásů vždy dostane DMG (a tank samotný taky) ale interní modul (rádio, nádrž, motor, munice,...) si mohou hodit "hod na záchranu" (tj. nic se nestane). Poslední zajímavostí je, že DMG udělený vnitřním modulům se počítá z ráže děla, nikoliv z hodnoty uvedené jako průměrné poškození děla.

- KV-1S nepřijde o svoje dělo D-25 122mm (odpověď na otázku, zda by šlo udělat z KV-1S tier V bez 122mm děla a místo KV-1S by nastoupila KV-122

- děla Mk.III a Mk.V 6-liberní na Amerických, Francouzských a Britských strojích jsou považovány za historické

- změny obou 6-liberních děl na ruském Churchillovi III, britském, americkém M7, T21 a UE57 TD nejsou plánovány (otázka zda budou kompatibilní, odpověď: ne, nebudou, musíte je vyzkoumat znovu)

- možnost vyzkoumat moduly, které jsou stejné pro víc národností jen jednou, viz. předchozí (bylo testováno a zamítnuto)

- vývojáři považují Matilda Black Prince za historickou (SS: otázka se točila kolem jejího pancíře na věži)

- Q: "Bude ve hře Sturmpanther?" A: "Sturmpanther nebude." (SS: zvěsti o existenci 150mm StuH 43 houfnice na podvozku Pantera)

- Vliv větru na střelu nebude implementován do hry, protože by to extrémně zasáhlo do herní mechaniky (představa, že by se n00bíci museli koukat na praporek kam fouká vítr ve mě vyvolává rozporuplné pocity :D) (SS: SerB zmínil, že to ale bude fičura v World of WarShips, ale dobře propracovaná)

- malá hvězdička v názvu TOG II* znamená "vylepšná verze", protože bylo vyrobeno více modelů (zmíněn např.: Medium Mk.II a Medium Mk.II***). Původní TOG II měl legrační věž s 6-librovým dělem, oproti tomu TOG II* už měl tovární věž s 76mm dělem. SerB si tím není 100% jistý, bere to jen jako teorii.

- 25 procentní haluz faktor se měnit nebude.

- zdá se, že "Sturmtiger v roce 2013" je jen fáma, přesto to ale vývojáři přímo nezamítli (že bude už v roce 2013)

- vývojáři pracují na třídě "útočných TD" strojů (SerB napsal, že trajektorie jejich střel bude jako mívala KV-2)

- ruský rekord: 740 000 online hráčů

- vývojáři chtějí přestat s přidáváním tolika premiových tanků, budou tedy vycházet už jen zřídka, zaměří se hlavně na klasické větve tanků

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

4. 2. 2013

 

- ruská "Gvozdika" a "Akacija" nebudou

- Q: "Jsou už modely japonských tanků ve vývoji?" A: "Už jsme jeden udělali, je v čínské větvi" a "Až to bude, tak Vám řekneme"

- vývojáři se snažili udělat módy pro 20-30 hráčů v každém týmu na aktuální mapy... výsledek byl totální bordel a poznání, že si s tím současný klient neví rady (SS: něco ve stylu "příliš mnoho objektů k vykreslování")

- Q: "SerBe... uvědomuješ si, že vypádáš úplně jako jistý Nikolaj Bucharin, vůdce bolševiků z dvacátých let?" A: "No, jednou jsem byl na obchodním jednání a po pěti hodinách doprošování se, jsem si konečně lehl na gauč ve své bundě, abych si dal šlofíka, ale objevil se tam Viktor Kislyj a začal přednášet o "výletu do mauzolea"...".

 

184_1962_Victor_Kislyi_Wargamingnet.jpg?i=1346668541

Viktor Kislyj - WG staff

 

hqdefault.jpg

SerB - WG staff

 

225px-Bucharin.bra.jpg

Nikolaj Bucharin

 

- střely z FV4202 nedingají o cíl více než je obvyklé

- rozptyl zaměřovače je ovlivněn typem děla a věží tanku, samotný typ munice jej nemění

- ohledně japonských TDček, Evilly se zmínil, že byly plánovány tanky s 280mm námořními děly. SerB konstatuje, že Tier 10 TD bude nejspíš vybaven 140mm dělem, určeným původně pro obranu pobřeží. Uvidíme za pár měsíců.

 

54109807.jpg

Japonská představa TDčka s 140-280mm dělem (větší než Maus)

 

- statistiky hráčů v platoonu se nezohledňují při sestavování bitvy MM

- SerB si myslí, že pokud máte jako první skill Bratři ve zbrani (aktivní) a jako druhý skill Šestý smysl, tak Vám žárovka bude fungovat už na 95% skillu.

- vývojáři zatím nevědí, kolik XP bude potřeba na tier 10 artilérii, počkejte si na test

- CW tier 6 a 8 bitvy, jako v rotách? "Diskutovali jsme o tom a zamítli to. Chceme ale udělat speciální eventy, kde by se to použilo."

- vývojáři si nemyslí, že zlatá munice kazí balanc hry... Sherman běžně vyhazoval Tigra II do vzduchu jedním výstřelem smile.png

- nezáleží na tom, kolik stromů na sobě leží, budou dávat pořád stejnou hodnotu maskování. Nechceme, aby si hráči vytvořili svůj superbunkr s obrovskou maskovací hodnotou.

- cena munice je počítána s ohledem na ráži děla, poškození děla, penetraci, rok, kdy bylo dělo uvedeno do provozu a balancem hry

- WoT pro tablety bude nejdřív za dva roky, celá hra se musí překopat Tohle je určitě nejdůležitější.

- nejekonomičtější cesta jak vydělávat je zapalovat nepřátele nebo je ammoracknout, započítá se Vám víc kreditů i zkušeností a platíte méně za munici. Za tyto zásahy je navíc bonus. Nový World of Burn me down!

- Japonci budou tyto reálné tanky (Chi-Ha, Chi-Ri, STA, STB), pak nějaké méně známé projekty těžkých tanků. Ještě se neví co bude sloužit jako "potravinová dávka" pro japonské posádky. SerB zmínil pohárek saké, ale to asi nepůjde, kvůli věkovému omezení hry.

- ruské tanky T-60, T-70, T-80, T-19, T-24 and T-46-5? "až to bude, tak to bude"

- pastu Zimmerit jsme nezamítli, ale nemáme čas

- možnost "vrátit omylem propuštěného člena posádky" nebude

- replaye s možností volné kamery? "možná"

- tank Panther II s věží z Panther I nebude německým tier 8 střeďákem, protože takový tank už ve hře je (stockový PII)

- nebude hodnost vyšší než major, protože historicky vzato, tanky nikdy nebyly řízeny hvězdičkovými generály, major je dostatečně vysoko (SS: nebrat doslovně, pár vysokých oficírů v tancích by se určitě našlo)

- v patchi 0.8.4 budou přepracovány asi jen dvě mapy (v patchi 0.8.3 se s mapami nehýbalo). "počkejte si na poznámky k patchi"

- budoucnost Panzer I a Panzer I Ausf. C? "řekneme Vám ve správný čas"

- po artynerfu se snížil počet artyn ve hře, žádné další kroky zatím nebyly oznámeny

- herní klient je plný experimentálních fičur a jiného bordelu, zřejmě bude očištěn po představení konečné verze hry (např.: je v klientovi ukryta ikona pro typ munice, který zatím nebyl uveden ve hře.

 

 

na závěr malý nález, na který jsem narazil na internetu, a to nákres TD zamýšleného na podvozcích E-75 a E-100, který se moc nepodobá aktuálnímu JgPz E-100.

 

panzerjgere100e75an2ml.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

5. 2. 2013

 

- není stanoveno datum příchodu dalšího testu 0.8.4, Storm říká "ve vývoji", až bude test připraven, dozvíme se to na portálu WoT (SS: nelze přesně určit datum, spekuluje se o přelomu února a března)

- Leopard 1 nebude dříve jak v létě 2013 (SS: neznamená to, že v létě na 100% přijde, jen že se dříve určitě neobjeví)

- systém Havok nebude dříve jak v létě 2013 (SS: viz.předchozí)

 

abych Vás namlsal, zde je ukázka co HAVOC umí, zde konkrétně s přídavkem RayFire, tohle se pravděpodobně do WoT nikdy nedostane (ne s jejich přístupem), navíc si nedokážu představit, že by to BigWorld zvládl :-) ->

 

- grafika je to, co nás zajímá a bude znatelně vylepšována! (SS: nebylo specifikováno pořadí): jedná se o: obecně vzhled hry, plnost barev, kvalita a dynamika (stínování) světla, stromy, keře a všeobecně zeleň, render vody, speciální efekty, atd... (SS: Storm postnul nějaké video, ale prý to není ukázka toho, kam se bude směřovat, je to považováno za střednědobý plán - tj. asi okolo roku)

- je technicky možné udělat pozvolně se zrychlující otáčení podvozku, ale ve hře to nebude, protože si hráči už zvykli na stávající systém (ano, na nerfy a buffy či změny map si zvykat určitě nemusíme), (SS: jde o to, že například některá TD, když se chtejí jen o kousek pohnout doleva či doprava, tak s sebou strašně škubnou, nápad byl takový, že by chvíli trvalo se rozjet na plnou rychlost otáčení a tím by se tento manévr stal plynulejším. Chtělo se to zavést jen pro první 0,25-0,50 vteřiny).

- masivní rebalance všech tanků ve hře se nechystá

- popis bočního armoru IS-7:

GSFp_ZJu.jpg

 

- stále žádné informace, kdy bude předěláno okno se zprávou o průběhu bitvy (po bitvě)

- 90-bodové roty už nebudou

- plánují se nové medaile

- Stormův cíl ve hře je vyexpit britské heavyny do tieru X

 

- SerB si myslí, že kniha "Souostroví Gulag" autora A. Solzhenitsyna je "špatně napsaná a historicky nespolehlivá"

 

"Holokaust je jen židovská účelová osvětimská lež!" - Mahmúd Ahmadínežád

 

- budou nové textury průstřelů v pancíři (lepší než současné "nálepky"), ve hře se objeví, pokud to "grafické karty" dovolí

 

 

 

Díky jako obvykle patří našemu zdroji: http://ftr-wot.blogs.../02/522013.html

 

preklad 9 februara

Q&A - Storm Special

 

- nie su planovane dalsie herne mody (okrem historickych a garazovych bitiek), storm zmienuje ze su prilis narocne na spravenie, vyvojari maju kopec malych veci na praci

- pridanie mechanizmu do garaze umoznujuceho zoradenie tankov do skupin

- the "bug" where the aim sticks to a nearby object and slides along them in arcade more (SS: nearby a building the aim goes up for example) cannot be fixed, as it is one of the fundamental flaws of the engine (SS: the issue originates in the fact that while the sniper mode works with the gun axis itself, the arcade mode doesn't, it works with different gun and camera angles and the corellation between them causes the issue) (netusim ako to prelozit aby to davalo zmysel)

-"neviditelne" (lahko prehliadnutelne) ploche vagony na mape Ensk budu jasnejsie/ lahsie viditelne

-bude novy "horiaci tank" efekt, aby bolo jasnejsie ze tank hori, az bude tak bude

- battle chat nebude vypinatelny lebo by to zhorsilo teamovu spolupracu

-trasirky budu kompletne prepracovane

- bude mozne odstranit jednu mapu z nahodneho vyberu, dve a viac sposobovali problemy matchmakeru

- bug ked ste kupili zlate naboje za kredity a pri zmene veze, sa mena zmenila spat na zlate bude opraveny v 8.4

- Storm zmienuje ze nocne bitky vyzeraju cool, ale skusenosti s hratelnostou nie su dobre

- planuje sa prepracovanie zvukov, napr. pri zasahu pasov alebo dela

-ziadny na skile zalozeny MM

- nebudu "pevne" hlavne (Elnorka: niektorym hracom sa nepaci ze hlavne moze prechadzat prekazkami ale "ponarat" sa do tankov)

- vertikalny techtree sa nevrati

-neplanuje sa limit na konkretny typ vozidla v rotach/CW

-Storm ma napad ako napravit nadmerne hupanie dela pri prechadazani rozbiteho povrchu

-vyvojary su spokojny s poctom "papierovych" tankov a aj s hernou ekonomikou

-Counter-strike mody (zneskodnovanie bomby, utok na VIP) by neboli pochopene random hracmi, hra miery na obcasnych hracov, a cast hracskej zakladne predtym hry nehrala

-zaplava ciat v bitkach je normalna

-pravidleny AFKeri budu viac trestany, vyvojari pracuju na opatreniach proti nim

-nebude specialny klient zo znizenymi texturami, Storm si mysli ze staci znizit textury na minimum

-uprava obnovovacej frekvencie miesta tanku nebude zmenena (krkolomne prelozene, original tank position update frequency (so tanks don't "teleport") won't be changed)

- studuje sa uvedenie popuplarnych modov do hry, nie je iste ktore mody, tiez nie je iste ci budu tieto mody dostupne pre vsetkych (SS spomina ze iba pre progamer ucty)

-neplanuju sa nove typy municie

- pridatelne pancierove moduly nepridu v 2013, vyzaduje to vela prace

-Storm ma rad "strategicku hudbu" v bojovom soundtracku, ale zmienuje ze sa nemusi pacit kazdemu a niekoho moze rusit

-vsetky modely tankov budu v buducnosti prepracovane pre viac detailov

- novy rusky high tier premium bude prototyp T-44 s 85mm delom, nepride v najblizsich patcoch ale urcite v roku 2013

-teamdamage sposobeny narazom nebude rieseny automaticky lebo je tazke zistit koho je to vina

- pracujuce svetla na tankoch (napr. pocasie), nie v dohladnej buducnosti

- MP3 prehravac v hre nebude

- dynamicke mena tankov (podla aktualnej vybavy, napr Panzer IV s kratkou 75 = Ausf.D) nebude, mylilo by to hracov

- vyvojari nedostali ziadne dobre navrhy ako zvladnut dopad tazkych granatov na lahke ciele (okrem pravidla 3nasobneho kalibru - overmatch), hrac navrhol ze aj odraz velkeho naboja na slabom panciery sposobi 25%dmg, Storm odpoveda: A hraci budu plakat, preco tank reflektor/box/clena posadky/pes zozral strelu? viedlo by to k zmeteniu. Premyslali nad tym ale zamietli to.

- odpocet pred startom nebude skrateny, vela hracov tento cas vyuziva na dohodnutie strategie

- praskanie pancieru nebude spravenie (pozn. tenky pancier zasiahnuty predtym nema postih -> pancier ostava stale rovnaky bez ohladu na pocet prebijajucich zasahov)

- realne zvuky tankov (zo skutocnych tankov), nie v dohladnej dobe, je velmi tazke najst niektore tanky vo pojazdnom stave

- +-25% dmg/pene haluz faktor sa nezmeni

- modely posadky nebudu implementovane

- troll caty nebudu zrusene, teda ziaden limit na tanky ktore si mozete zobrat do caty

- viac vezovy system nie je planovany pred rokom 2015

- Heat strely nizsich tierov dostanu nerf

- siesty zmysel nebude prepracovany aby ukazoval ziarovku pocas doby po ktoru ste viditelny, bolo by to nevyvazene

 

 

 

dufam ze moj prvy preklad vas neznechutil, a ja som si po dlhej prestavke zopakoval anglictinu takze chybicku tam urcite su

a original http://ftr-wot.blogspot.sk/2013/02/922013-storm-special.html

 

preklad 10. februára

 

- Stormovi sa nezdá nezvyčajné/bugujúce množstvo teleportujúcich sa tankov

- hráčom nebude umožnené testovať tanky bez vstupu na test server (technické dôvody)

- click-spam na minimape nebude ošetrený pre technické dôvody

- menu modulov nebude priehľadné

- nie je v pláne zaviesť fičúrku aby ste vedeli či nepriateľa nasvecujete vy alebo váš kolega

- nebude sa meniť fakt že posádka pri tréningu zabudne na predchádzajúci tank

- prémiové tanky nebude možné predať za goldy (ani za zníženú sumu)

- nebudú žiadne oficiálne nákresy a schémy modulov/pancieru od WG

- KV-5 nedostane buff ani vylepšený MM, bolo by to nevyvážené

- klaksóny na tankoch sa zrejme nevrátia

- M4 a PZ4 zlaté náboje do húfnic dostanú nerf, Storm rozmýšľa aký

- svahy na El Haluf budú napravené, niektorým ľahkým tankom spôsobovali detrack

 

- SerB uvádza že divné low-dmg zásahy sú spôsobené zvyškovým poškodením, teda náboj ktorý poškodí externý modul (delo, pásy) a prebije do podvozku rozdelí svoje poškodenie (a priebojnosť) s výškou HP daného modulu, napríklad strela s 200 dmg zasiahne pásy a udelí 50dmg následne prebije do tanku a spôsobí 150dmg tanku

- screenshoty sú Panzer I the Ausf. B, Ausf. A možno pôjde do čínskeho stromu

- Pz I nedostane normálnu 7,92mm muníciu, bola by neúčinná

- teraz je priemerný počet arty na bitku je okolo 3, ale SerB hovorí že táto štatistika nemá výpovednú hodnotu, pretože to nie je prirodzený pokles, je to spôsobené hardcapom

- Francúzske tanky vyšších tierov bez zásobníka sú v pláne

RotaryTank.jpg

 

originál : http://ftr-wot.blogs...02/1022013.html

 

Achtung! Wir haben ein Problem!

 

3. 2. 2013

- if a shell penetrates the tracks, damages them, penetrates the side hull behind them and damages the tank, the tank damage is not diminished by the fact the shell already damaged the tracks (SS: each shell can cause two types of damage - the usual one that is listed in the gun properties and the undocumented one especially for modules, it is usually equal to the caliber of the gun - so, in other words, when a shell hits the tracks as mentioned before, the damage to the tracks counts as (unlisted) module damage and if the shell manages to penetrate the hull behind the tracks, it deals full (listed) damage). The only difference between external and internal modules (apart from the special armor value) is that the external modules don't get the "saving throw".

 

10. 2. 2013

- SerB describes how weird low-damage hits are the result of residual damage, shell damage that hits external modules (gun, tracks) and penetrates into the hull diminishes its damage (and penetration) by the amount of the module HP (for example if a 200 DAM shell hits tracks that have 50hp, penetrates them and the armor behind them and does damage the tank itself, the damage on the tank will be 150)

 

překlad

 

3. 2. 2013

- když střela penetruje pásy, tak je poškodí (dá jim DMG), a pokud střela dále pokračuje a penetruje i boční pancíř tanku, tak znovu udělí poškození (DMG) i samotnému tanku, tj. fakt, že střela už jednou poškození udělila nic neznamená. Příklad: E-100 vystřelí z 15cm děla, trefí bok tanku, střela udělí 750 DMG pásům, poté pokračuje a udělí znovu 750 DMG tanku. Dále pak střela může udělit znovu 750 DMG nějakému modulu uvnitř tanku. Jediný rozdíl je, že modul pásů vždy dostane DMG (a tank samotný taky) ale interní modul (rádio, nádrž, motor, munice,...) si mohou hodit "hod na záchranu" (tj. nic se nestane). Poslední zajímavostí je, že DMG udělený vnitřním modulům se počítá z ráže děla, nikoliv z hodnoty uvedené jako průměrné poškození děla.

 

10. 2. 2013

- SerB uvádza že divné low-dmg zásahy sú spôsobené zvyškovým poškodením, teda náboj ktorý poškodí externý modul (delo, pásy) a prebije do podvozku rozdelí svoje poškodenie (a priebojnosť) s výškou HP daného modulu, napríklad strela s 200 dmg zasiahne pásy a udelí 50dmg následne prebije do tanku a spôsobí 150dmg tanku

 

 

Ve zkratce, příspěvek z 3. 2. 2013 mluví o tom, že střela má dvě formy poškození, ta první je napsaná u děla spolu s údajem o penetraci a způsobuje poškození HPčkům tanku, druhá forma se odvíjí hlavně od ráže děla a způsobuje poškození modulům (externím i interním). Důležitá je věta "if the shell manages to penetrate the hull behind the tracks, it deals full (listed) damage" = "pokud střela penetruje trup tanku, který je až za pásy, udělí mu plný (dmg, který je uveden u děla) damage". Příspěvek z 10. 2. 2013 uvádí, že průstřel modulu (pásů) ovlivní negativně samotnou střelu tím, že ji sníží dmg i penetraci.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

6. 2. 2013

 

- SerB ohledně premiových artyn na tieru 8, v případě, že dojde k rozšíření stromů do tieru 10: "Logické, ale bez záruky."

- důvod proč američani dostali T57 byl hlavně proto, aby měli více desítkových tanků

- každý člen posádky, který přežije bitvu do konce, dostane tolik XP, kolik dostal tank. Ti mrtví dostanou jen polovinu.

- vývojáře napadlo, že by hořící tank mohl mít snížený camo faktor, tento nápad byl zamítnut jako nepotřebný

- zatím není žádný kandidát na post ruského premiového tanku na tieru 8, pro chystanou větev zakončenou Obj. 907 (větev ruských lehkých tanků), neplánuje se použít tanky, které byly nalezeny v ruských archivech Yurijem Pasholokem (SS: byly to jen nějaké prvotní výkresy a modrotisky, kouknem na to, ale na první pohled to jsou všechno těžce pancéřované vozidla a nehodili by se na lehké tanky)

- minimapa nebude změněna ze "satelitního pohledu" na "topografický pohled", byla by pak špatně čitelná. (MM: já bych navrhoval ještě, aby se minimapa náhodně otáčela, a hráč by si ji nejdřív musel seštelovat podle buzoly)

- možnost "darovat" XP na elitním vozidle jeho posádce? "kdyby jsme to plánovali, dáme vědět"

- povtrzeno: utopení tanku bude dražší, než účet za jeho zničení (poplatek za vysoušení)

- pokud se v náhodných bitvách používá nadměrné množství zlaté munice, nepovažuje se to za neférovou hru (SS: velký nářek na to, že bez goldovek se to nedá a WG nutí ostatní zůstat "hry schopní" za peníze) (MM: stejně největší whine bude od hráčů, kteří střílí do mantletu T29 a diví se, že neprobíjí, když jim to pak T29 napálí do weakspotu, hned je to wallet warrior)

- důvod pro report "nevhodný nick" nebude přidán, protože je nepotřebný

- hry od WG pro Xbox 720 a PS4? "bez komentáře"

- podle SerBa jsou hlavní přednosti čínského heavy čelní pancíř a mobilita

- nebude omezení skautů (lehkých tanků) na bitvu

- možnost vyměnit jeden premiový tank za druhý nebude, ani za goldy

- nový německý střeďák Leopard 1 bude vypadat jako jeden z prvních prototypů

- Q: "Proč si nemůžeme pojmenovat členy posádky sami?" A: "Neradi bychom viděli screenshoty s tankem a posádkou složenou z nacistických hrdinů" (MM: ačkoliv posádka s velitelem Jurij Gagarinem by určitě prošla :D)

- herní mechanika "rozptylu" děla (před i po zaměření) je vytvořena čistě z důvodu udržení balance

- SerB poznamenává, že rozhovor s Evilly (k přečtení na SilentStalkerově webu) není moc přesný a dopouští se omylů, ale Evilly se nepodílí přímo na vývoji hry, tak proto.

- pokud máte aktivní maskovací síť a dalekohled a lehce ťuknete do klávesy W (jste třeba opření o barák), tak se vám oba doplňky deaktivují. SerB reaguje: "představte si, že po stisknutí W posádka vyběhne ven a sbalí síť i dalekohled"

 

7.2.2013

 

- jeden z důvodů, proč zmizela Type 62 z obchodu je její podobnost s WZ-131

- SerB prohlásil, že ve špičce jede RU server na 78 procent kapacity

- zřejmě je naprosto legální používat Brazilské fašistické symboly, Norimberský tribunál brazilce neshledal vinnými a navíc nezasahovali do Evropy

- symboly herních národností nebudou na "cizí" technice (SS: např.: německý kříž přemalovaný americkou hvězdou)

- německé posádky nedostanou v příštích updatech nová jména a příjmení

- jsou plánovány zimní městské mapy

- používání okna roty pro hledání zájemců o četu nebo tlachání není postižitelné

- některé lehké tanky na pátém tieru mohou býti v randomu jako Top Tier

- Přidání software do klienta, který by detekoval zakázané módy? "bez komentáře"

- ruský tank Object 760 alias "vznášedlová příšera" nebude

object-760-Hovertank3.jpg

 

- WG má spoustu nákresů k sestavení Japonského stromu (SS: pokud jsem správně porozuměl)

- jedna z variant Chi Ri byla plánována s revolverovým systémem (SS: podle Kankoua (z US fóra), by to měla být nějaká 75mm flusačka)

- neví se, jestli budou všechny modifikace tanku Chi-Ri považovány za střední tanky

- verze Chi-Ri s torzními tyčemi a odlitou věží není dost dobrá pro tier 10 (SS: bude zařazena níž)

- je možné, že varianta Chi-Ri s velmi sklopeným čelním pancířem bude na tierech 8, 9 a 10 bude se jednat o variantu STA nebo možná jeden z nich i jako STB model.

- v tuto chvíli je díra u japonských heavyn (Type 91, Type 95) a mezi některými vysoko-tierovými, WG se je snaží zaplnit.

- Storm: Leopard 1, který bude německý 10 tier střední tank, je rozdělen na: Tier 9 - Prototype Arbeitsgruppe A, Tier 10 - Leopard 1 - první produkční serie

594px-Bundesarchiv_B_145_Bild-F027417-0005%2C_Kampfpanzer_Leopard_I.jpg

 

- čínské tanky se nemusí bát nerfů, chovají se normálně

- další možnosti třídění tanků v garáži jsou zatím nepravděpodobné

- SerB připouští, že není možné mít všechny stromy symetrické - některé národy budou mít lehké tanky do tieru 8, jiné jen do tieru 5

- vývojáři našli kandidáta na alternavní tier 10 sovětské medko, ale zatím nám nic neřeknou

-existuje druh účtu, kde je povolena volná kamera (SS: k natáčení videí...)

- až bude T-50-2 vyměněna, její statistika přejde na nový tank (SS: potvrzeno, T-50-2 dostane padáka)

- artyny se nevratí k původním hodnotám před nerfem, i kdyby se ostatní preventivní opatření (haedcap omezení, změna popisů medailí) ukáže jako účinné

- obě Elitní verze IS s 122mm dělem (jedna s předním pancířem rozděleným na dvě části uprostřed (ta jakoby radlice z obou stran) a ta s "zeštíhleným" sklopeným pancířem bez úhlů) jsou historicky věrné modely podle vzoru IS-2

- tank s "pancířem do radlice" je na tieru 7, protože nikdy nebyla technika na úrovni tanku IS jen s 85mm dělem a sklopeným pancířem

- zvažovalo se rozdělit IS na vícero modelů, ale zavrhlo se to, protože by si byli příliš podobné

- jsou nějaké pověry, že se KV-3 účastnilo bojů v Druhé světové válce. To není pravda, jediný tank byl KV-220 a nikoliv KV-3.

- ještě se nerozhodlo, o německém Tier 7 lehkém tanku "Aufklärungspanzer Panther", zda-li bude zkoumatelný z VK2801 a jakou bude mít výzbroj.

- Q: "SerBe, šlo by udělat, aby měla IS-7 reálné parametry?" A: "Ty si dobrej... Taková IS-7 byla už ve hře v Alfa testu."

- ekonomika vozidel je oddělena od balance ve hře, občas na to ale výkon techniky (to jak si stojí) má vliv

- Charakteristické znaky čínských a britských artyn? "Budete koukat"

- důvod proč se naměřená penetrace 88mm L/71 a ostatních německých děl liší od skutečnosti je jiná metodologie měření. Hodnoty penetrace německých děl jsou přebrány z ruských testů s ukořistěnými zbraněmi. Najs...

- Q: "Proč jsou low-tier bitvy takové - každý prostřelí každého?" A: "To protože... ololololol a xaxaxaxaxa"

- Q: "Jagdpanther II byl odstraněn ze stromu, jaký je jeho osud?" A: "Jeho osud je krásný smile.png"

 

11.2.2013

 

- SerB prohlásil, že jako spisovatel si moc nevydělává... právě jen World of Tanks je schopný platit jeho účty

- vlastní nápisy na tancích nebudou nikdy možné

- po rozšíření do 10 tieru artyn, budou arty mít také +-2 MM body, tj. šestková arty nebude v tier IX a X bitvách. (dobrá zpráva pro GwPanthera? :D, záleží kam ho šoupnou)

- artyny SU-14 a S-51 patrně nezůstanou na svých místech (hahaha všem ruským artynám)

- SerB prohlásil, že když lowtierová artyna zničí nepřátelský tank tím, že mu zabije komplet posádku, tak nedostane tolik XP a kreditů, než jako kdyby zničila tank na HPčka

- Q: "Jak bude vypadat nerf T57 ?" A: "Náhlý a strašný!"

- není jisté, zda se objeví tier 8 premiové artyny

- neví se, co bude dál s T-50-2, zvažuje se možnost předělat jej na premium tank

- jednou budou všechny modely ve hře znovu postaveny od začátku, lepší a detailnější, nebude to brzo

- třiceti-vteřinový odpočet nebude snížen

- Leopard nedostane nové děla, je hezky vybalancovaný na tieru 5

- nebude úprava (upgrade) věže britského tier 10 TDčka, ale SerB uznal, že britská děla byla často rychlopalná

- Q: "SerBe, jakou hezkou otázku by jsi položil sám sobě, kdyby... (asi ban)

- britské arty přijdou až po rozšíření artyn na tier 10 (SS: nebo obojí naráz, ale ne dříve)

- rané francouzské modifikace ze čtyřicátých let? (Rumunské R35 a podobně)? "až přijde čas"

- WG zatím nemá reklamu v Japonsku

- Indien-Panzer NENÍ prototypem švýcarského Panzer 61

- možná se mechanismus získávání kreditů a XP bude měnit, aby lépe ocenil zničení, spotnutí a střílení na nepřítele poté, co byla do hry přidána fyzika

- Q: "Proč jste se rozhodli vyškrtnout větev britských TD s dobře pancéřovanou věží a místo toho přidali slaboučké "želví" modifikace?" A: "Máme rádi želvy!"

- SerB prohlásil, že v tier 8 bitvách je steží vystřeleno 0,5 zlatých nábojů za hru

- SU-101 je v pohodě co se týče statů

- FV215b ve variantě TD by mohlo mít +-45 stupňů (nevim čeho) ale možná je to jen nějaký blud, SerB si není jistý, jak tomu vlastně bude

- útok na Malinovce a Westfieldu zmizí kvůli rebalanci, kdy se vrátí není jisté

- SerB prohlásil, že Sexton je v americkém stromě protože jde o spojenecký projekt, podvozek tanku je z USA. Ale o případném umístění do US nebo UK stromu se rozhodne až po testu.

- WoT dostane vylepšený render jako má WoWp "někdy"

- podle SerBa si Maus vede dobře

- pokud v dělostřeleckém módu míříte do vody, zaměřovač se přizpůsobuje dnu řeky/jezera, nikoliv vodní hladině

- co se týče test serveru, vývojáři ignorují první dva týdny

- v budoucnu starý render úplně zmizí (nyní se dá přepínat v Options/Nastavení)

- Q: "Mám dojem, že nás SerB trošku troluje" A: "Proč trošku?!"

- Q: "Může TOG II* střelit sám sebe do zadku?" A:"Kup si ho a zkus to, my nemáme čas na hovadiny."

- Q: "Bude někdy dynamický terén(mapa)?" A: "V současné verzi ne - v budoucnu? Kdo ví."

- vývojáři udělali FAQ (často kladené dotazy) - je to na nic, nikdo ho nečte

- verze T-34 z roku 1943 měla čelní pancíř zesílený na 60mm

- 100 procentní posádka za stříbrňáky nebude

- typ munice nebude ovlivňovat rozptyl děla ani v budoucnu

- neplánujeme premiovou verzi T-34, protože vývojáři po průzkumu zvažují přidání dalších variant T-34 do normálního stromu

- premiový Churchill nemá nadstandardní XP koeficient

- varianta Elefant nebude, protože je stejná jako Ferdinand

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

PRAVÝ důvod pro mizející střely, špatný MM, nulové hity,...

 

Čerstvě ze SerBovo kuchyně - na RUské forum poslal toto jako důkaz o veškerých konspiračních teorií namířené proti vám. Hráči mají ohledně tohoto pravdu.

 

Představuji vám SerBův vývojářský nástroj!

 

uVexR0E.jpg

 

Na levé straně si SerB vybere nick hráče o kterého si přeje "postarat".

Ve středu má pak tyto možnosti:

 

- umístit hráče do noob teamu

- umístit hráče na spodek týmu

- nechat hráče hrát proti profíkům

 

- nechat mizet střely

- žádné průstřely

- snížený přísun XP

- snížený přísun kreditů

- nechat hráče zaseknout (uvíznout)

- pokud hraje s arty, umístit ho na městskou mapu

- Malinovka forever

 

A napravo:

- udělené poškození (snížené pomocí /2, /3, /4...)

- šance na hoření tanku (+ 50%,...)

- šance na kritické zásahy hráčova tanku (zatrhávací pole pod - první kritický zásah děla)

- šance na úmrtí posádky (zatrhávací pole pod - první zabije střelce)

 

A pod tím vším, ultimátní políčko na zatrhnutí:

"Odstranit hráče ze seznamu automaticky, pokud si zaplatí prémiový účet"

:Smile_teethhappy: :Smile_teethhappy::Smile_teethhappy: :Smile_teethhappy:

 

preklad 12 február

 

Q: Tanky ako Maus umierajú v randomoch! A: Všetci jedného dňa zomrieme (Násladne hráč dostal malý oddych od fóra za kladenie blbých otázok)

- presné hodnoty skrytých parametrov nebudú zverejnené aby sa predišlo nariekaniu - no ich zmeny sú vždy napísané v poznámkach ku patchu

- hráč sa sťažuje že počul hlášku "veža poškodená" na objekt 263, ktorý ale vežu nemá, SerB odpovedá že veža nedostala poškodenie, skorej mechanizmus pohonu dela ktorý sa nachádza v bezvežových TDčkach

- najstarší tank na ktorom sa vývojári povozili v skutočnom živote je Panzer IV (Pasholok), najnovší M48 Patton (Kisliy)

- v budúcnosti len VK3601 bude mať kónické delo

- odomykateľné podvozky tankov (ako moduly) nikdy nebude

- SerB zmieňuje že matierály od čínskych partnerov poskytnuté na čínsky strom obsahujú rozličné vozidlá, ktoré sa nehodia do WoT, ale sú zaujímavé

- hráči nebudú upozorňovaný na ktorej základni začnú, poďla SerBa odpočet stačí

- arty nedostanú plochšie dráhy strely

- T23 nebol pochovaný (tento tier8 tank nahradili v patchi 6.5 M26 pershingom a novy tier 9 sa stal M46 Patton )

- Vickers Light Tank Mk. VI nebol uvedený ako tier1, pretože Vickers Medium sa zdal pre túto rolu technicko-logickejší

- nebude hardcap pre ľahké tanky

- vývojári sú spokojný s T-54, ale ak bude veľké prepracovanie všetkých tankov, bude masívne prepracovaný

- S-tank nebude v hre, pretože jeho uvedenie by vyžadovalo implementáciu špeciálneho zameriavacieho mechanizmu, SerB hovorí že mierenie celým vozidlom by bolo veľmi nepríjemné a toľká námaha kvôli jednému tanku sa neoplatí ( myslený švédsky tank Stridsvagn 103 http://en.wikipedia..../Stridsvagn_103)

- Čínsky IS-2 je pomenovaný IS-2 a nie JS-2 (SS: V ruštine je to Josif Stalin v angličtine Iosif Stalin) ako píšu sovieti, pretože "i" verzia je celosvetovo známejšia

- SerB zmieňuje že množstvo výhercov čínskej súťaže ( viac tu http://forum.worldof...kazte-co-umite/ ) malo posádky so 4 skillmy ktoré mali z type59

- Leopard a Vk2801 nedostanú buff keď sa posunú o tier vyššie, nič sa pre nich nemení

 

 

Odpovede o japonských tankoch

 

- SerB zmieňuje vozidlo označené Type 5 "Tok" je 300mm mínoment, analogicky k Type 4 Ha-To, založeného na Type 4 Chi-Ri alebo Type 5 Chi-ri podvozku

-ohľadom diel väčších ako 105mm na Ho-Ri podvozkoch: "Zrejme 120mm namorné delo. Boli projekty s 140mm delom, prešli z lodí do pobrežnej obrany, ale zatiaĺ nemám presné dáta"

- O-I projekt bol údajne navrhutý so zbraňami ktoré prišli skorej ako 105mm. Doteraz nemáme žiadne informácie. Je možné že zvažovali 150mm húfnicu, pretože v skorších projektoch plukovníka Iwakuro bolo toto delo spomenuté

-SerB zmieňuje že Type96 heavy je možno Iwakurov tank

- "viditeľné moduly" (napr. iné pásy v zime) zvažujeme pre veľkú modelovú prerábku, zaťial žiadne info

- zásahy do pohonu veže nespôsobujú požiar

- je celkom pravdepodobné že to čo sa teraz spraví s nemeckými ľahkými tankami v 8.4 sa stane aj ďalším národom (napr T-50, Chaffee .. sa posunú o tier vyššie)

-Q Bude implementovaný silné "derp" delo na top tieroch A: E100

- diaľkomer a iné moderné funcie nebudú zavedené separátne, ovplyvňujú dohľad a presnosť zbrane

- čisto švédska vetva v EU strome je nepravdepodobná, SerB zmieňuje že je logickejšie ju začleniť do českej

 

Elnorka: japonské tanky sú pre WG teraz celkom "in" aby WoT mohol naplno predstaviť v Japonsku - toto je čisto len môj dohad a nemám zistené toľko aby to mohla byť pravda

 

 

Tak a máte čo čítať :-D... musel som to teraz doháňať, lebo som mal ban :-D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

13.2.2013

 

- počet artyn ve hře klesl asi o 40% (po nerfu a hardcapu 5x5)

- představný pancíř (spaced armor) nezmění trajektorii střely, která jím projde

- německé TD Ferdinand nepocítí žádné změny (aspoň tento rok) (SS: žádný posun nahoru, dolů nebo do vlastní větve)

- ještě se neví, jak bude vypadat nová německá větev středních tanků

- změny seřazené podle priority: garážové bitvy, odlétávající věže tanků (ELC jezdící po mapě bez věže po zásahu od E-100? :D), historické bitvy, více-věžový systém

- v patchi 0.8.5 bude nová mapa

- neplánuje se dávat do týmu útočníků (v módu útok) více artyn a skautů (SS: donutit útočníky něco dělat)

- nebude čtvrtý slot pro moduly/spotřební doplňky

- německý VK3601 bude od patche 0.8.4 veden jako Těžký tank, pravděpodobně dojde i ke změně jeho MM

- je možné, aby detaily a doplňky na tancích vrhaly stín (antény apod.)

- evropský strom je stále ve stádiu rozpracování a příprav, takže vývojáři teď nemohou podat žádné informace o symbolice jednotlivých tanků

- tank Leopard 2 prototyp ve hře určitě nikdy nebude (SS: ano, stále se objevují debilní otázky)

- Q: "Proč chybí Severo-korejská vlajka?" A: "Kdyby Veliký Prezident Korejské lidově demokratické republiky, Předseda Výboru národní obrany KLDR, Premiér Korejské lidově demokratické republiky a Generální tajemník Korejské strany práce; zkráceně "inteligentní vůdce" Kim Čong-un dovolil svým korejským soudruhům hrát World of Tanks, okamžitě přidáme možnost zakoupit Severo-korejskou vlajku na tank". :Smile_teethhappy: :Smile_teethhappy: :Smile_teethhappy:

- Fiat 3000 se objeví ve hře, ale ostatní mutace FT-17ctky ("Russkij Reno", US M1917) nebudou, Japonské Tier 1 možná bude "Kogata Sensha", ale SerB zmiňuje i jinou možnost

Japanese_Ko_Gata_Sensha_Tank.jpg

- možnost chodit do randomu a nepotkávat čety (ať už prátelské nebo nepřátelské) nebude

- možnost "vypnout houpání tanku" nemá moc výhod pro hráče samotného, je to jen "hezčí"

- žádné kompenzace tréninku posádky VK3601 H po změně na heavy. "není to nutné"

- různá vozidla dostávají různé množství XP za zničení ostatních tříd tanků, na příklad lehké tanky dostanou víc XP za zničení artyny než ostatní tanky všech tříd (tj. heavy, medium, TD, arty)

- čínský Type T-34 má modernější podvozek než Type 58 (Type 58 má "klasický" podvozek původní ruské T-34) ve hře, protože vývojáři mají fotografii ukazující změny na Type T-34. Type 58 se od ruské předlohy tolik neliší.

- SerB ohledně bristkých TDček, varianta Nuffield, která má dvě děla, že to není problém, druhé dělo bude sloužit jako dekorace, tyto TD budou mít dva nabíječe. Po zavedení více-věžového systému budou druhá děla neaktivní, protože jsou stejně nepoužitelná (SS: např.: dělo Polsten 20mm)

- obtisky na tanku znázorňující průstřely budou vylepšeny, ale není to priorita

- grafické karty nVidia série 310 mají bug v ovladačích, který způsobí pád hry po přepnutí do okna "Výzkum", Storm doporučuje používat starší ovladače (verze 306)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

- počet artyn ve hře klesl asi o 40% (po nerfu a hardcapu 5x5)

 

:Smile_trollface-3: není nad statistiku!!! Když já budu mít řízek a ty nebudeš mít nic a já ho sežeru, tak statisticky jsme snědli každý půl řízku a musí být všecko v pohodě a OK, no ne? :facepalmic:

Asi tak nejako :-D. BTW dnes máme rízky :-D :-D a štatisticky zješ 1/2 :lol:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

- počet artyn ve hře klesl asi o 40% (po nerfu a hardcapu 5x5)

 

:Smile_trollface-3: není nad statistiku!!! Když já budu mít řízek a ty nebudeš mít nic a já ho sežeru, tak statisticky jsme snědli každý půl řízku a musí být všecko v pohodě a OK, no ne? :facepalmic:

 

:Smile_trollface-3:

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit...