Přejít na obsah

Odpovede vývojarov


kubo4747

Recommended Posts

Můj zdroj: http://ftr-wot.blogspot.cz/

31.1.2013

- lehké tanky tier 10? "Opravdu si nejsem jistý" (SS: zřejmě tu byl nějaký únik od někoho, kdo říkal, že by možná mohly přijít)

- WG neplánuje udělat singleplayerovou hru (SS: v souvislosti s tím, že WG koupilo americkou firmu, která dělá konzolové hry)

- dělo Leoparda L7A3 možná bude přesnější a bude rychleji zaměřovat než E-50M (SS: 0.28 zmíněno)

- není plánována žádná masová amnestie pro zabanované hráče, případy se řeší jednotlivě

- není plánován žádný speciální MM pro čety (SS: např. pro případy, kdy jeden tým dostane 3xHT8 a druhý 2xMT6), aby byly více vybalancované

- HE střely nemají žádný limit pro poškození modulů, to platí jen pro posádku (SS: HE střely nemůžou nikdy zabít víc než půlku posádky jednou ranou, maximálně 3 z 5) - veď to je už väčšia polovica, nie?

- SS: sice trochu nepřímá odpověď, ale pokud jsem dobře rozuměl, není žádný kandidát na lehký tank tieru 10

- WG nepodpoří systém pay2win, i přesto, že čínský (SEA) server k tomu směřuje (prostě, že do toho Číňani vrážej mrtě peněz)

- T-34/100 nebyl dosud uveden jako prémiový tank, protože je možnost, že přijde jako normální tank

- SerB napsal, že zpráva, že "pozdní model" E-75 (označený "F") měl převodovku vzadu není pravda a neexistují žádné grafické materiály, že by to tak bylo, Doyle také souhlasí

- díry v tanku po tom co vás trefí nemají žádný vliv na pancíř (SS: když trefíte místo, kde už jiná střela prostřelila, nepočítá se to jako místo s nulovým pancířem)

- ruský i americký server mají přibližně stejný počet lidí, kteří masově používají goldy

- vyřazení jedné mapy z random MM? "teďka to neuděláme" (asi mysleli tu možnost vypnutí některý mapy na straně hráče)

- systém, kde můžeš "prominout" poškození spoluhráče (SS: teamkiller nedostane "ban body" když mu odpustíš) není plánován přidat - mali by to pridať

- tanky ve hře neslouží jako splash bariéry (SS: když MS-1 stojí schovaná za Mausem, střela od artyny spadne vedle Mause, takže Maus stojí mezi splashem a MS-1, pokud je splash dost velký a dosáhne na MS-1, poškodí ji, i když je schovaná)

- je možné, že britská posádka dostane nová jména a příjmení (''až to bude, tak to bude'')

- T-62A byla přidána jako Object 165 bez děla s hladkým vývrtem namísto papírového Object 142 protože 1) některé T62A byly vyrobeny (okolo 100 kusů) a 2) Object 142 je praktický stejný jako jedna verze T-54, která už ve hře je, je možné, ale ne jisté, že se Object 142 objeví jako samostatné vozidlo

- SerB nevidí žádný vhodný tank na pozici prémiového medka tieru 8 u němců

- dýmovnice a generators (???) je obtížné technicky implementovat, přijdou ve vzdálené budoucnosti

- není plánováno vydělávání goldů v random bitvách

- Province (ta malá mapka pro nízký tiery) bude předělána "když to bude potřeba"

- AMX AC 48 má tloušťku mantletu 150mm

- SerB expí britská medka, teď má Cromwella

- podle SerBa funguje wotko na Windows 8 dobře

 

Zdroj: http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/156105-rusove-odpovidaji-na-foru/page__st__1180#top

 

Tady: http://forum.worldof...4#entry17232844 Inimigo potvrzuje, ze neplati drivejsi pravidlo o percich. Drive to bylo tak, ze perk zacinal fungovat, az kdyz clen posadky dosahne 100 % zakladnich zkusenosti. Ted tomu tak neni - perky fungujou i kdyz ma treba jenom 95%. Z odpovedi neni jasno, jak dlouho uz tomu tak je.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

"- HE střely nemají žádný limit pro poškození modulů, to platí jen pro posádku (SS: HE střely nemůžou nikdy zabít víc než půlku posádky jednou ranou, maximálně 3 z 5) - veď to je už väčšia polovica, nie?"

 

přesně jak říkáš kubo... no jde vidět, že ve WG pracují prosťáčci...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

"- HE střely nemají žádný limit pro poškození modulů, to platí jen pro posádku (SS: HE střely nemůžou nikdy zabít víc než půlku posádky jednou ranou, maximálně 3 z 5) - veď to je už väčšia polovica, nie?"

 

přesně jak říkáš kubo... no jde vidět, že ve WG pracují prosťáčci...

 

Nevie čo máte proti tomu .. veď je známych tých WG +-25% . a to sedí

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevie čo máte proti tomu .. veď je známych tých WG +-25% . a to sedí

 

teď nevím, jestli si děláš srandu a nebo to myslíš vážně... "HE střely nemůžou nikdy zabít víc než půlku posádky jednou ranou, maximálně 3 z 5"... mě ve škole učili, že 3/5 je víc, než 1/2 (:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

teď nevím, jestli si děláš srandu a nebo to myslíš vážně... "HE střely nemůžou nikdy zabít víc než půlku posádky jednou ranou, maximálně 3 z 5"... mě ve škole učili, že 3/5 je víc, než 1/2 (:

 

Ja to myslím rovnako tak vážne ako WG.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

měli by rači zapracovat na siluetách. neni nic horšího, než když stojim za ally tankem, a přestože mám hlaveŇ půl mentru od něho, tak je furt rosvícenej. to samý vraky. kdyby to rači udělaly podle modelu tanku a nesnažili se tu hru znemožnit lidem se staršími stroji (i když ten engin je tak blbej, že i těm s novými to bude blbnout).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1.2.2013

- zřejmé nebudou speciální "emblémy" pro Ukrajinu (trojzubec), dvouhlavý orel (symbol Ruska) atd. - "kvůli tomu tady jsou vlajky"

- s největší pravděpodobností nebudou žádné "free tanky" během prodloužení artyn do tieru 10 ("je dost artyn i bez toho")

- je možné získat 2 Sinajské lvy během 10 bitev - jeden se počítá jako "hlavní" pro účet, druhý jako "speciální" pro daný tank

- skill posádky nemá vliv na frekvenci kontroly spotting systému ze strany serveru

- SerBův celý titul zní "Viceprezident Wargamingu pro herní design"

- - a "wounded" crew member will always operate on 50 percent skill efficiency (absolutely, not 50 percent of his trained skill). However, if you put a crew into the tank that doesn't belong (for example a LT crew into a heavy) and the efficiency drops below 50 percent, the negative modifier will apply also on the "wounded crewmember" skill (eg it's not possible to actually BUFF skill by killing your crewmember) (tohle za mě někdo přeložte, já to chápu jakžtakž, ale je to moc dlouhý)

- každý člen posádky má vlastní kolizní model (např. dva nabíječi - jeden je na pravé straně děla, druhý na levé)

- the "master" XP requirement does not depend on the day or hour of the week, the statistics for it are averaged on the week before that. (cože? co sou sakra master xp?)

- SU-122-44 nebude změněna na tier 8

- když bude nová artyna vložena do stromu, který už máte vyexpený, bude vyexpená taky

- WZ-111 premium tank, který se občas objeví na ruském serveru není oficiálně přidán do hry, je to účet pro novináře (asi)

- Čínský strom se nejmenuje Čínská lidová republika, protože některé tanky byly používány dříve, než vznikla

- po přídání artyn tieru 10 budou mít artyny stále specifický MM, ale SerB zmínil, že přemýšlí o povolení větších rozdílů mezi týmy, co se týče artyn (např. 3 artyny v jednom týmu a 4 v druhém). (nechápu, dyť už teďka to takhle občas je)

- 0.8.4 a 0.8.5 - změny v profitování různých tanků? "když to bude nutné, jako vždy"

- německá těžká větev s Grosstraktorem, NbFz a DW? "bez komentáře teď"

- SU-122-44 byl udělán prémiovým tankem, protože bylo potřeba pošoupnout SU-101 a Uralmash o tier výše

 

Někdo mi prosím přeložte ty dvě věty smile.png

 

- a "wounded" crew member will always operate on 50 percent skill efficiency (absolutely, not 50 percent of his trained skill). However, if you put a crew into the tank that doesn't belong (for example a LT crew into a heavy) and the efficiency drops below 50 percent, the negative modifier will apply also on the "wounded crewmember" skill (eg it's not possible to actually BUFF skill by killing your crewmember)

 

- zraněný člen posádky bude vždy fungovat na 50% skillu (absolutní hodnoty, nikoliv 50% z aktuální hodnoty skillu - pokud má zraněný člen skill 80%, bude fungovat na 50%, nikoliv na 40%). Každopádně pokud umístíte posádku do tanku kam nepatří (například posádku z LT do HT) a její efektivní skill díky tomu spadne pod 50%, tento postih se projeví i u zraněného člena (tzn nelze bufnout skill na 50% tím že si zraníte člena posádky)

 

 

- the "master" XP requirement does not depend on the day or hour of the week, the statistics for it are averaged on the week before that

 

- hodnota XP nutná na "Master" badge nezáleží na dni nebo hodině v týdnu, statistika pro ni je průměr z předchozího týdne (ovšem stejně z toho není jasné jak to počítají, jestli to generují každý den nebo jednou týdně :p)

 

Zdroj: http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/156105-rusove-odpovidaji-na-foru/page__st__1220#top

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty kouře by se občas hodily, přidá to na atmosféře. Okolní tanky se v kouři budou hůř trefovat do slabých míst, tak nevím jak se to pořeší. Možná až tuto fičůrku zavedou, tak už bude hra předělaná na x-core a kouře budou mít všichni povinně :-). Nebojím se že by ten dým strhal grafickou kartu, v Call of Duty 2 toho dýmu bylo hafo a propad výkonu se nekonal a to bylo tuším před osmi lety na 10 krát slabších kartách.

 

Si ředstavuji Malinovku, hra začíná. Tanky co mají zadýmovače (či jak se to jmenuje) vypálí do bojového pole hafo kouřových granátů. A následně obsadí pozice na začátku pole. To stejné udělá nepřítel. Jak se začne kouřová clona rozptylovat, postupně se budou spotovat nepřátelské tanky a nastane parádní rubanice. Tož to může být dobré ni ?

Ještě mne napadlo že tato hra nemá atmosférické jevy jako sněžení, déšť apod. kdy se pozorovací vzdálenost snižuje. Proč to nezavést ? Alespoň by ubylo kemperů a hra by byla pestřejší.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Guest Bonebreakers

Ano kouř už byl na CoD2 a je v serii Battlefield 2,3 ale tam byl trochu jiny engine, zde když jsou výpočty hnané na CPU a to ještě jen jedno z jeho jader nikoliv na GPU tak by to bylo šílené a při představě, že by 30 lidí pustilo mlhu, tak si nedovedu představit , že by to nemělo vliv na fps, bylo by to podle mně nehratelné a jak píše Kanár, podle typu GPU by to zase bylo možno "ošulit" a nebyli by stejné podmínky pro všechny. Za mně tedy kouř NE ! Už takhle je tam spooting nahouby a co potom s kouřem .........

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Už takhle je tam spooting nahouby a co potom s kouřem .........

Vy furt nadáváte na ten spoting jak je špatný. Hráli jste někdy WW2:BE ? Tam jsi sledoval třeba i půl hodiny keříčky kolem sebe a hledal mravenečky ve formě pěchoty, a naráz bum z 2km vzdáleného vrchu tě kropí Shermen. Snažíš se jej zaměřit, a vidíš jen obzor a pár keřů a z jednoho keře se najednou zablýsklo a prásk máš posádku polomrtvou.

Spoting systém je nezbytný v komerčních hrách jako WOT, jestli jej nechceš tak hrej simulátory.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vy furt nadáváte na ten spoting jak je špatný. Hráli jste někdy WW2:BE ? Tam jsi sledoval třeba i půl hodiny keříčky kolem sebe a hledal mravenečky ve formě pěchoty, a naráz bum z 2km vzdáleného vrchu tě kropí Shermen. Snažíš se jej zaměřit, a vidíš jen obzor a pár keřů a z jednoho keře se najednou zablýsklo a prásk máš posádku polomrtvou.

Spoting systém je nezbytný v komerčních hrách jako WOT, jestli jej nechceš tak hrej simulátory.

a co tim basnik chtel rict ?spoting system ve wot je spatnej,nefunguje jak ma.to vsichni vedi.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty kouře by se občas hodily, přidá to na atmosféře. Okolní tanky se v kouři budou hůř trefovat do slabých míst, tak nevím jak se to pořeší. Možná až tuto fičůrku zavedou, tak už bude hra předělaná na x-core a kouře budou mít všichni povinně :-). Nebojím se že by ten dým strhal grafickou kartu, v Call of Duty 2 toho dýmu bylo hafo a propad výkonu se nekonal a to bylo tuším před osmi lety na 10 krát slabších kartách.

 

Si ředstavuji Malinovku, hra začíná. Tanky co mají zadýmovače (či jak se to jmenuje) vypálí do bojového pole hafo kouřových granátů. A následně obsadí pozice na začátku pole. To stejné udělá nepřítel. Jak se začne kouřová clona rozptylovat, postupně se budou spotovat nepřátelské tanky a nastane parádní rubanice. Tož to může být dobré ni ?

Ještě mne napadlo že tato hra nemá atmosférické jevy jako sněžení, déšť apod. kdy se pozorovací vzdálenost snižuje. Proč to nezavést ? Alespoň by ubylo kemperů a hra by byla pestřejší.

Tys asi nikdy nehrál COD v módu search and destroy, že ne? Kdyby ano, tak tě tohle ani nenapadne! Už jsem to psal ale ty asi nečeteš a nebo nechápeš. Kouř nelze udělat tak aby byl pro všechny videokarty stejně zobrazený a potom dochází k tomu, že někdo přes kouř vidí a někdo nevidí a to bys jako chtěl?! U některých videokaret dokonce stačí si pohrát s nastavením a budeš přes kouř vidět, jakoby tam žádný nebyl. Stačí ti to takto vysvětlit?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tanky nejsou videt nad 500 metru a on jeste chce dohled snizovat? Boha jeho, takovy blbosti sem ani nepis, nebo se toho nejakej mantak z WG chytne a zavedou to.

 

Edit:

"Si ředstavuji Malinovku, hra začíná. Tanky co mají zadýmovače (či jak se to jmenuje) vypálí do bojového pole hafo kouřových granátů. A následně obsadí pozice na začátku pole. To stejné udělá nepřítel. Jak se začne kouřová clona rozptylovat, postupně se budou spotovat nepřátelské tanky a nastane parádní rubanice. Tož to může být dobré ni ?"

 

paradni rubanice se dala hrat v Tank Ace, nebo jak se to jmenovalo a hra uz asi ani nejede. Z WoT by to taky asi pekne zamavalo. Tanky i mapy jsou staveny na urcitej typ boje a tohle by celkovej balanc poslalo k sipku. A tech team killu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nech zmenia engine, zvacsia mapy a zlepsia grafiku. Koniec. Ziadne blbosti. Potom riesit otazky spotingu, MM, hratelnost, nove mapy, buff podcenenych tankov... Verim ze engine sa menit bude, ale nwm ako to bude... Viacdenna odstavka serveru? Je tu riziko ze lamky by sa nasrali a prestali hrat. Tak nechajme cas plynut, buducnost ukaze smer. Pre mna je wot najlepsia MMO co som hral. A nikto MI to nevezme. :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2.2.2013

- kontroverzní potisk "Stalinec" nebude odstraněn ze hry - samozrejme, najväčší vrah v histórií tam byť môže, že? Ale za meno Rommel, sa dáva BAN!

- Storm zvažuje přepracování hangáru ve hře, žádné další detaily

- prémiové britské a čínské těžké tanky? "definitivně tento rok"

- El-Halluf nemá vyšší prioritu v losování MM

- sekce "ve vývoji" bude aktualizována předtím, než přijde test 8.4 (SilentStalker: otázka zněla, jestli můžeme očekávat test 8.4 během 2 týdnů, když je 8.4 plánován na únor/březen? může to být nápověda, že 8.4 bude odložen"

- výška map je velmi vysoká, SerB neřekl kolik přesně, ale "pro účely balistiky je dostatečná"

- potvrzeno: žádné extra goldy/XP za medaile

- jsou 3 "velikosti" trasírek, v závislosti na ráži

- ohledně namontování děla M62-T2 na tank, "historicky, dělo bylo plánováno jako náhrada za D-25T, na jakémkoliv tanku (IS-4, SU-122-54, T-10...) ale než bylo připraveno, byly heavy tanky prohlášeny za zastaralé

- Indien-Panzer byl potvrzen jako logická část německé střední větve

- rok výroby je brán v úvahu také, při přidávání nových tanků

- s přidáním artyn tieru 10 se s nejvetší pravděpodobností změní povolené tiery artyn pro roty (eg. vyšší tiery budou povoleny pro odlišné módy), ale celková velikost roty nejspíše ne. Je tu nějaký časový limit ("my určímě jaký ten limit bude")

- SerB nevidí žádné problémy s FPS při používání sniper módu

- čínský Vickers má motor vzadu, ale převodovku vepředu

- normalizace AP střely nezávisí na ráži děla, pokud je ráže děla 2x větší než tloušťka pancíře - když je ráže 3x větší než tloušťka pancíře, se úhel dopadu počítá jako 90° (doufám, že sem to dobře přeložil)

- SerB řekl, že Evilly možná podělal některé odpovědi, konkrétně tu o koupení některých módů Wargamingem

- ohledně přidání T62B: Q: "A co třeba T-62B? Je ze stejné doby jako Leopard" A: "Leopard bude přidán..."

 

Regarding the "Stalinist" issue (quick background: a player started a thread where he complains about the game promoting the dictator Stalin): Ectar (community organizer, WG employee) passed his concern to the developers directly. Developers told him to sod off: "EU community manager can express his concern regarding the issues of some individuals over certain aspects of the game. This concern is very important to us." (SS: to explain this: SerB uses the expression "very important opinion" ("OBM") ironically, as in "yea, your personal opinion is very important to us..."). And under it, SerB pasted this picture: http://i.imgur.com/VPxl6lv.jpg

 

Poslední se mi už nechtělo překládat, hrozně dlouhý, tak nějak nezajímavý a ani sem tomu moc nerozuměl.

 

http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/156105-rusove-odpovidaji-na-foru/page__st__1240#top

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit...