Přejít na obsah

Odpovede vývojarov


kubo4747

Recommended Posts

se divím, že vás to překvapuje.

 

Neznám žádnou hru z východu která by měla dobrou optimalizaci, nebyla ze začátku plná buggů a nebyla HW náročná.

 

Reakce, že si maj lidi pročistit PC a zkontrolovat připojení mě pobavila.

 

Mám výkonné PC, plně dostačující internet, o PC se starám a stejně ve hře nemám kolikrát FPS stabilní.

 

Závěrem řeknu asi jediné, tvůrci hry ani netuší, kolik lidí se klepe na World of Warship... ( jedinou útěchou pro ně je, že peníze půjdou do stejně kapsy )

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pánové. Berte to jako první varování a pokud se dál hodláte hádat v informačním vlákně, když už se několika z Vás podařilo aktivně několik dalších předchozích vláken "odsunout" do Hyde Parku, tak se pak z toho vyvodí důsledky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ale pro kanára že arty ničili tanky i ve skutečnosti.

Bitva na prochorovce nebo Kurs kde houfnice ničili němcům ferdinandy ,tigry,pz-4 a panthery nebo aspoň značně poškodily.

 

Navíc su-152 a ISU-152 byl v realů taky klasifikován jako mobilní artylerie a jak pěkně ničil tigry :Smile_Default:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hocan: Dobrá a kde jsou ve WoT pozemní cíle?.... a jó, vlastně tanky... na to byla artilerie nejlepší (:

:facepalmic: Chraň mě ruka boží !, Prosím, přečti si to ještě 2x a celý ;-)

 

EDIT: mobilního palebného prostředku, který by mohl doprovázet pěchotu při postupu a dělostřeleckou palbou ničit ohniska odporu protivníka - malé bunkry, kulometná hnízda ale i zátarasy bránící postupu vojáků... mluvím o účelu artylerií (artyn), stejně jako o účelu bombardérů... pozemní cíl bylo pro srovnání, ale pokud myslíš pozamní cíl jakožto tank, tak ten artyna fakt nedávala ;-), toť její určení (bunkry, kulometná hnízda a pod ;-) )

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Morcatko

9.1.2013

 

- SerB prohlásil, že hráči s nízkým WR a velkým počtem bitev nemusejí být nutně boti nebo AFKáři "někteří z nich jsou prostě lamky" :Smile_teethhappy:

- SerB poznamenal že pohyblivost Type 59 nebyla "významně?!" pozměněna (nebo ve smyslu vůbec nebyla pozměněna, pozn. jedinou změnou je samozřejmě fyzika)

- Q: "Je tu nějaký automatický systém, který sleduje instalované mody do hry?" A: "Bez komentáře"

- textury s vybarvenými weakspoty a hitzónami jsou POVOLENY, protože "normální hráč to nepotřebuje a lamkám to nepomůže"

- SerB prohlásil, že celkové množství čet ve hře se zvýšilo (SS: nejsem si jistý, jestli v tom není trocha ironie)

- omezení artyn 5x5 bude pravděpodobně odstraněno po patchi 0.8.3 (SS: SerB ale nepoznamenal KDY po 0.8.3, předtím se zmiňoval, že artycap zmizí až po zavedení artyn do tieru X) - SerB dále komentuje: "Bude odstraněna potom, co se balance ve hrách vrátí k normálu"

- SerB zná kandidáty na více-věžové tanky na vysokých tierech

- váha věže E-50 byla vypočítána na základě údajů od Jentze a Doyla.

- kombinovaná optika (combined optics = coated optics?) funguje vždy, ne jen když se vozidlo pohybuje. Morčátko: Asi je myšleno, že modul Skládaná optika funguje za jízdy, ale i pokud vozidlo stojí.

- množství artyn nebude omezeno v rotách a klanových bitvách

- typ kamery "volný pohled" nebude v posmrtném módu

- garážové bitvy nebudou mít speciální velké mapy

- historické bitvy nebudou mít speciální "historické mapy", které budou určeny pro tento mód

- žádné otázky ohledně systému "Nahlásit hráče", který je ve hře, nebudou zodpovězeny, protože vývojáři nechtějí dávat modderům návody na obejití nebo manipulaci s tímto systémem

- vývojáři mají nápad, že by každá mapa měla svá 4 roční období, takže by se měnil jejich vzhled (příklad: zimní Lakeville se zamrzlým jezerem) - tento nápad má nízkou prioritu

- přidání nových větví tanků ovlivňuje winratio ostatních tanků, ale ne nijak radikálně

- neplánuje se možnost hrát s vypnutým Firendly Fire, tj. nemůžete střílet po spojencích (SS: například zablokování střelby, pokud je přátelský tank v trajektorii střely)

- neplánuje se přidat garážové možnosti (vylepšení), které by snížili cenu oprav vozidel. Morčátko: asi jako lépe vybavení technici :D

- čas, po který se musí čekat po skončení bitvy než se vrátíte do garáže nesouvisí se zátěží serveru, podle vývojářů toto zdržení není schválně a není to "dobrá věc"

- nejpoužívanější třída kamufláží jsou Letní vzory, letní mapy jsou také nejrozšířenější

- když trefíte mantlet, tak většina nepenetrujících zásahů je z důvodu zásahu samotné hlavně děla. Podle herní mechaniky je počítání při správném zásahu mantletu správné vevětšině případů.

 

To poslední je pro mě whut? Když trefím mantlet zepředu za 0dmg, tak je spíš pravděpodobnější že neprobiju tu tloušťku oceli za ním ne?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

:facepalmic: Chraň mě ruka boží !, Prosím, přečti si to ještě 2x a celý ;-)

 

EDIT: mobilního palebného prostředku, který by mohl doprovázet pěchotu při postupu a dělostřeleckou palbou ničit ohniska odporu protivníka - malé bunkry, kulometná hnízda ale i zátarasy bránící postupu vojáků... mluvím o účelu artylerií (artyn), stejně jako o účelu bombardérů... pozemní cíl bylo pro srovnání, ale pokud myslíš pozamní cíl jakožto tank, tak ten artyna fakt nedávala ;-), toť její určení (bunkry, kulometná hnízda a pod ;-) )

 

nepochopili sme se (((: Já sem tak reagoval proto, že si na konci přirovnal arty k bombardérům a vztáhl sem to ke hře WT, kde bombardéry plní svůj účel - ničí pozemní cíle. Jenže ve WoT svůj účel artyny neplní, pozemní cíle tam nejsou, jen tanky, které ničí, jak biolit mravence. Takže už sme se doufám pochopili, jak to bylo myšleno, že? (:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nepochopili sme se (((: Já sem tak reagoval proto, že si na konci přirovnal arty k bombardérům a vztáhl sem to ke hře WT, kde bombardéry plní svůj účel - ničí pozemní cíle. Jenže ve WoT svůj účel artyny neplní, pozemní cíle tam nejsou, jen tanky, které ničí, jak biolit mravence. Takže už sme se doufám pochopili, jak to bylo myšleno, že? (:

Pochopili jsme se asi tak v 1/3, WT sem prosím netahej :Smile_trollface-3: ..., někdo se tu ptá na to, na co byly vlastně ve skutečnosti artylerie, nahoře má vysvětlení, nešlo o to, že ve wot pozemní cíle nejsou, šlo o ubohý přirovnání, o to nejstupidnější co mě v tu chvíli napadlo aby se dal pochopit účel artyny ( kdyby to přecejen někdo z toho srozumitelného vysvětlení nepochopil )..., stejně asi nikdy nepochopím tvou reakci, která byla naprosto OT... a ještě k tomu když tam máš tohle:

Nechci aby se to zvrhlo v ARTYHUMUS !, ale kubo se zeptal, tady má historický důvod, i když je to arkáda je to to hlavní ;-). Díky.....

A prosím už bez reakcí neboť: Jenom lidé, kteří jsou s rozumem v koncích, pořád o něčem diskutují. Oscar Wilde (ber to jako vtip) PS: A ještě když je to uplně mimo ;-).....thx

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dle mého pohledu bylo z myšlenek hocana pochopeno toto :

 

Arty v pozemním boji plnila účel masivní síly pro ničení cílů, které byly těžko zničitelné či obsaditelné pěchotou. Samotné dělostřelectvo bylo k účelu střelby na dálku a pro boj zblízka nepoužitelné a zranitelné.

 

Bombardéry v leteckém souboji plnily také účel masivní útočné síly, kterou nebyly schopny zajistit v takovém rozsahu samotné stíhačky. Ale jelikož se jednalo o velké cíle, i tyto bombardéry byly zranitelné ( ač často ozbrojené kulomety a vícečlennou posádkou )

 

Oba zdroje útočné síly měly své velké výhody v masivním dopadu na nepřítele a měly i své specifické slabiny. A oba plnili podstatnou úlohu ve válce. Je tohle OK pro ostatní ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hocane sorry, ale měl sem do teď o Tobě mnohem lepší mínění....

Ne jako promiň, ale když někomu něco vysvětlíš a pak ti napíše někdo tohle, co naprosto nepotřebuješ ?! Jak by jsi reagoval ty ? Proto se snažím do těhlech diskuzí nevměšovat, ale když chce někdo něco vysvětlit, proč ne( a z historie se vždy dá poučit, navíc kolik lidí ví k čemu arty ve skutečnosti byla, když někteří pak ani nedokáží poznat tank na FB :-) )

Sam mě pochopil skvěle díky, neber to špatně...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hocan: Já to neberu špatně, to ne, ale díky tomu, co si napsal, šlo názorně ukázat, jak WG artyny vzalo za špatný konec oproti Gaijinu, kterému se bombardéry povedlo naopak velmi dobře zakomponovat. Na to sem chtěl akorát poukázat. Je pravda, že sem to nemusel psat tak ironicky, ale prostě to su já ((:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

- faktor náhody +- 25% se nebude měnit, podle serba má každá hra svoje parametry, které hráč nemůže ovlivnit. Přestaňte si stěžovat. Pokud si myslíte, že je kvůli tomu WoT nevhodné pro e-sport, můžte začít vyvíjet nějakou svojí hru.

No aspoň to můžu s klidným srdcem odinstalovat z disku. :Smile_Default:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

9.1.2013 pokračování

 

- vyskytli se zvěsti, že smlouva na "vývoj?" hry je podepsána jen na 5 let a potom bude vývoj ukončen -> pitomost (navíc se vyskytly zvláštní a vtipné komentáře a otázky, což skončilo, když se SerB rozčílil: "každý by měl v hlavě mít kus mozku - a jeho nepoužívání vede k tomu, že pak máme zaspamované fórum pitomostmi, pláčem a hovadinami") :-D :-D :-D

- Q: "Dostane KV-5 nový dělo?" A: "Ptáš se na všechny retardované zvěsti nebo jen na polovinu?" :Smile_teethhappy: :Smile_teethhappy: :Smile_teethhappy:

- je několik důvodů proč kanon D-25 nepenetruje mantlet T49 - dopad pod velkým úhlem, zásah do samotné hlavně, atd.

- zábavná fakta: pásy dokáží absorbovat až 18 000 HP v jedné bitvě (podle SerBovy vlastní kalkulace)

- podle vývojářů funguje vyhlazování normálně (antialiasing)

- je možnost zavést lepší renderovací systém pro metalické odlesky i lesk "pokud to bude nutné/možné"

- možná se objeví nové maskovací vzory

- v tuto chvíli úhel na minimapě, který vymezuje výhled, neodpovídá realitě, bude opraveno

- kompletní seznam změn v 0.8.3 - až patch vyjde finálně Morčátko: doufám, že zase zapomenou označit polovinu změn

- Francie má dost vozidel pro další dvě větve (středních a těžkých tanků), ty však zatím nejsou připraveny, více detailů se dozvíme, až SerB rozhodne o podobě stromu

- "historické bitvy" mají, aspoň podle SerBa, jeden problém: teoreticky je chtějí všichni, ale nikdo by je nechtěl hrát Morčátko: jistě, bylo by to spíš jako herectví, aneb kdo by nechtěl vytlačit američany z Arden a rusáky za Ural.

- SerB prohlásil, že technologické stromy na WoT Wiki jsou neaktuální Morčátko: no a proč je nepomohou aktualizovat?

- ve hře je možné nepenetrovat modul, například Mausovy pásy mají armor 70mm Morčátko: asi vysvětlení 0dmg hitů, prostě rána z 12,5 cm děla nepenetrovala rádio

- moderátoři mají hrubý přehled o tom, kolik lidí používá modifikace - informace o tom, jak to zjistili, nebudou zveřejněny Morčátko: na fotografii je budova bývalého KGB, kdo by nevěděl :D

 

// Zajímavý poznatek, obrázek s "KGB" v názvu nejde postnout, koho to zajímá, může si to najít na internetu, je to docela hezká budouva, nebudu ten obrázek přejmenovávat a cpát ho sem.

Edit: oprava, je nějaký problém s vkládáním obrázků z externích zdrojů :-)

 

- zatím není oficiální stanovisko k systému zlaté munice za kredity, ale pravděpodobně zůstane

- dělostřelectvo i tanky mají stejný model penetrace, tj. čím větší dálka, tím víc střela ztrácí průbojnost (u Armor Piercing, High Explosive je v pohodě)

- Francouzský tier 7-8 střední premiák? "bez komentáře"

- neplánuje se systém, který by ukazoval trajektorii střely (SS: některé střely - houfnice - lítají po vysoké balistické křivce, ale jak vysoké - nebude indikováno)

- další osmičkový premiák - střední tank - bude přiřazen tomu národu, který jej bude potřebovat (SS: odpověď na otázku, jestli budou mít číňani premium meďáka) to platí i pro "Type 59 Prototyp"

- bude provedena další optimalizace grafiky

- vývojáři jsou spokojení se systémem dvojnásobku zkušeností za první bitvu dne Morčátko: aby ne, spousta lidí hraje jen proto, aby odjeli denní double, to že jim to trvá celý den je jiná kapitola :D

- čínské lehké tanky na tieru 6-8 mají stejnou MatchMaking váhu jako jejich francouzské protějšky

- nárůst počtu dělostřelectva ovlivní design budoucích map Morčátko: rád bych zajel opravdové město přes celou mapu s GwTigrem

- neplánuje se oceňovat hráče, kteří způsobí největší poškození nepřátelům

- nechystá se typ zápalné munice "protože to vývojáři neimplementovali do hry" (SS: velice užitečná odpověď)

- troška historie o čínském tanku "121" - jde o pokus postavit střední tank hodný protivníka T-62 s omezenými zdroji, o čínských tancích možná vyjde i kniha

- nebude nová větev "supertěžkých" tanků (vývojáři to zamýšleli, ale rozhodli se to zavrhnout) Morčátko: to je zase trochu porážka německých TOP těžkých tanků

- PRACUJE SE NA NOVÉM MATCHMAKING SYSTÉMU!

- vývojáři si nemyslí, že by měli hráči jen špatné zkušenosti s Dragon Ridge

- nové mapy jsou ve vývoji (zatím stále bez komentáře)

- nebudou tier 11

- IS-6 nedostane lepší pancíř Morčátko: to už zase musí poslouchat pláč hráče s 200 bitvami a třemi premiáky?

- nové funkce ovládání pro klany - pracuje se na tom a bez komentáře

- ruská a čínská verze IS je zhruba stejná

- Karelia je první mapa vytvořená vůbec, pak přišla Malinovka a třetí byl Himmelsdorf Morčátko: Himml a úžasný hrad nad městem, nikdy mě nepřestane fascinovat

- herní mechanika funguje úplně stejně ve všech módech (četa, náhodně, tréninkovky, roty...)

- tanky ve stocku (základní moduly) nemají lepší MatchMaking (SS: ozkoušeno, nefunguje)

- ve hře není dělo, které spolehlivě penetruje čelo věže SuperPershinga (ty jeho brejle), musíte vybírat slabá místa

- Japonské tanky budou zcela unikátní (SS: reakce na zvěsti, že to budou druhý němci)

- Japonský technologický strom nebude mít protějšek k König Tiger

 

Storm slibil opravu mapy Live oaks aby hranice vody na minimape odpovidala realnosti. Ted se da zklouznout do vody i kdyz podle minimapy stroj by mel byt od vody este poradny kus.

Max tloustka celniho pancire JagdPz E-100 vcetne mantletu je 300 mm. 250 mm samo celo a dalsich 50 mm pridavny pancir kolem dela. Model bude opravena (ted to na obrazku vypada, jako by tam bylo aspon pulmetra pancire, kdyz se divate z profilu.)

Effekt od kumulativniho projektilu velke raze bude preprogramovan. Ted velky uhel dopadu vede k tomu, ze projektil bude proste ztracen (Kiumulatovy se nenormalizujou). Pokud raze dela (a tudiz i polomer proudu plynu z projektilu) je o hodne vetsi, nez tloustka pancire, tak to neni spravne. Slibena oprava.

Uzasne vysvetleni developera o tom, jak funguje zamerovac na artach: http://forum.worldof...ает-арт-прицел/ Ale prekladat nebudu - je to na dlouho. Sorry.

Revolverny mechanizm zasobnika je soucasti kollizn modelu munici.

Maskovani nezavisi od rychlosti se kterou jedete - jen 2 varianty: bud stojite nebo se hybete.

Bat. Chatillion 155 dostane nerf, IS-4 nedostane buff a Lowe zmenili velikost (i kdyz nevim, ve kterem z poslednich patchu).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže Vám se zdá že je tu moc protichůdných a nebo zavádějících informací? Tak čtěte dál...

 

10.1.2013

 

- přestože pan Doyle tvrdí, že menší pohyblivost německé techniky je jen rozšířený omyl, vývojáři prohlásili, že pan Doyle je jen jedním z mnoha expertů, přičemž další zdroje uvádějí, že mobilita německých tanků zaostávala za technikou spojenců. Expert pracující přímo pro WarGaming (Jurij Pasholok) je jedním z mála, kteří měli to štěstí si otestovat na živo tank Pzkpfw V Panther z vojenského muzea v Kubince a má proto zkušenosti z první ruky. (SerB podotknul, že není možné, aby Panther z Kubinky měl nějakou závadu nebo byl celkově rozbitý) Morčátko: netvrdím, že Pantery nehořely nebo netrpěly na špatné součástky, ale chtěl bych vidět pana Experta v M4 Sherman nebo KV proti Panterovi smile.png

- Pan Doyle si všiml, že motor s označením MB507 byl ve skutečnosti vyvíjen pro tank VK3002DB - ve hře je ale tímto názvem označen motor Mause. Nebude opraveno (vývojáři tedy neuvedli žádné datum) Morčátko: tolik tedy k expertnímu pohledu pana Doyla a "expertů" se zkušenostmi asi jako mám já.

- rychlost otáčení věží u KV-1, T-34 a Pantera se nezmění (neodpovídá naměřeným hodnotám pana Doyla)

- pan Doyle si myslí, že váha věže Schmalturm u Pantera byla ve skutečnosti nižší, než váha původní věže. Podle vývojářů to není pravda, protože jejich geometrické výpočty naznačují opak

- při balancování artyn, nehraje zásadní roli Win Ratio, dělostřelecto je balancováno odděleně od ostatní techniky (SS: odpověď na otázku "jaké WR musí mít artyny, aby je vývojáři přestali nerfovat")

- dělo tanku IS-7 se dlouho "vyberte si": nabíjí/zaměřuje/otáčí, protože je dlouhé a těžké

- důvod proč je GW Tiger a GW Typ E tak pomalý a špatně zatáčí je BA... počkejte si... LANC! Vývojáři nemyslí, že se jedná o podstatný nerf Morčátko: stačilo by mi to buffnout tak o 25% na úroveň GW Pantera a trýznil bych všechny :-D jinak ano, je to příšerné řídit

- vývojáři nebudou zveřejňovat mechaniku hry (tj. kalkulace, rovnice, algoritmy, atd.)

- druhá francouzská větev těžkých tanků bude mít hardcore pancíř zepředu jak vespod, tak na věži, ale s velmi slabým pancířem na bocích. Také je potvrzeno, že nebudou mít autonabijáky (revolver) a neví se, kde větev začne

- poškození způsobené externím modulům, třeba pásy, se nepočítají do dmg po bitvě, ale počítají se pro medaily Hlídka

- bude fičura ukazující kvalitu hráče přímo ve hře (SS: vypadá to, že hráči s vysokým WR budou moci vozit na tanku nějaké specielní označení) Morčátko doufá: Značka "King of the Battlefield" jen 2 500 goldů :D

- asi 20% hráčů má vypnutý mód Útok

- význam čínských znaků na tancích "Použij Google, Luku!" (SS: jednodušší - ukažte kurzorem na vybraný nápis a objeví se Vám okno s popisem v AJ/ČJ)

- ve WoTku se budou i v budoucnu objevovat jen "historické" tanky

- žoldáci pro Clanwars jsou zrušeni, protože v současné podobě by systém umožňoval členům klanu si vydělávat rychleji

- bude možnost se zapojit do CWček bez nutnosti vstoupit do klanu, vývojáři na tom pracují

- podle vývojářů nebude čínská IS přehnaná (prostě OP), přestože má penetraci 300mm s goldovkou, protože její pohyblivost je horší než má ruský protějšek

- jediné ruské tanky s revolverem T-64, T-72 a T-80, se ve hře neobjeví

- vývojáři nemyslí, že by Marder byl přehnaně nerfnutý Morčátko: německé TD nesmí zůstat OP, původní KV mohlo docela dlouho a i nyní při schopnostech většiny hráčů je TOP KV-1 neskutečně dobrá.

- nebude penalizace pro dělostřelectvo za špatné vybírání si cílů (SS: myšleno, že arty střílí na AFK TDčko na základně, místo na medko nebo heavy, které jsou mnohem větší hrozbou)

- SS: někdo postnul 9x blbou otázku, výsledek: 9x14 dní (126 dní) ban...

- ohledně odlétávajících věží: neví se, jestli věž bude jen textura na zemi bez kolizního modelu nebo se z ní stane překážka, blablabla, Havok fyzika není hotová, blablabla, vyžaduje zdroje serveru, blablabla, chtějí aby ta věž byla překážkou po odlétnutí, blablabla, nevědí, jak to bude fungovat.

- efekt odlétnutí pásů je jen zkrášlující prvek, bude prováděn jen na straně klienta (tj. Váš počítač se o to postará, ne server)

- rozdíli ve WR mezi servery je prťavoučký

- po patchi 0.8.3 se očekává snížení DMG způsobené artynami o 15%, hlavně kvůli omezení artyn se bránit na malou vzdálenost Morčátko: stejně si Vás rozeberu jako obvykle :P

- živý/mrtvý tank s HPčky ale mrtvou posádkou vypadá jako živý, to není bug a zůstane to tak Morčátko: past na nooby

- podle SerBa nemá smysl reportovat artyny, které Vás poškodí, když střílí na nepřítele, který je blízko Vás - součást boje

- podle SerBa nerf pohyblivosti artyn neomezí dobré hráče, protože ti stejně nejezdí po mapě v TD módu Morčátko: by se chlapec divil... můj nejlepší výsledek na Himmlu s GwTiger: 2x Tier 10 a 1x Tier IX, porážka... zůstal jsem sám proti 5 a E-100 mě dorazila překvapivě na ránu :D

- V budoucnu se možná objeví smíšená CWčka pro RU, EU a NA servery. Vývojáři si od toho slibují větší rivalitu a víc bojů. V omezeném režimu to bude možná i pro randomy.

- nové perky v roce 2013? Možná, neví se kolik. Skilly a perky co má radista se nezmění, pokud je nechcete, neučte se je.

- ověřovací čas zamaskován/nezamaskován se zkrátí (je to asi 5 vteřin) - záleží na možnostech serveru (tj. stává se, že někoho na poli spotnete až za dlouho, protože jste ho jakoby spotli hned, ale server ho nasvítí až za 5 vteřin, to je interval za který server kontroluje, zda někdo svítí či nesvítí)

- plán změnit typy a vlystnosti střel (nějaké přidat) - žádné další informace

- probíhá nějaká studie o AT-15A prototyp (Listy bude mít radost) ohledně jeho charakteristik

- podle vývojářů není E-50M úplně vymyšlený tank, je dělýn v duchu pozdních německých vývojových větví, není za ní žádný kandidát na post desítkového medka, vzhled byl konzultován s experty (Doyle, Jentz), ostatní německé stoje stojí za houby. E-50M představuje poválečný vývoj ve spolupráci Francie a Německa. Jeho dělo je napodobenina L7, protože se původní nákresy a zamýšlené dělo nedochovaly.

- podvozek ST-I je skoro shodný s podvozkem IS-4

- v 0.8.0, byly koeficienty pro výpočet kamufláže změněny kvůli novému renderu, to ale nezměnilo jejich účinnost na daném typu tanku

- americké dělostřelectvo M52, M53, M55, M109, americký střední tank T42, ruský Objekt 103 a německé VK3002DB Ausf. B ve hře? - "bez komentáře"

- FCM36 Pak40 a B2 LeFH105 premium artyny jsou francouzské protože němci mají premiáků dost. B2 se neplánuje zavést v německém stromě

- detail průstřelu v korbě tanku je stejný jak pro klasické AP, tak i pro podkaliberní AP munici

- odpočet 30 vteřin do začátku bitvy začíná po připojení 2/3 týmu

- klasické HEčko používané dělostřelectvem má při průrazu pancíře tanku nulový splash damage - nerozhodlo se, jestli se to bude opravovat (tj. HEčko uvnitř tanku neexploduje, současný systém je, že HE má nějaký random dmg přidělen, třeba 1 200 dmg, no a část nebo všechen dmg se spotřebuje na proražení pancíře, zbytek způsobí poškození. Proto lze HEčkem neprorazit pancíř, jeho dmg síla prostě nestačí. Po možné změně by HE po proražení pancíře tanku ještě hezky vybouchlo a s trochou štěstí s sebou vezme všechny moduly :D příklad: HE s penetrací 50 a dmg 1000, trefím T34 do spodku zepředu (pancíř asi 110mm), penetrace 50 + 60 dmg zmizí a zbude mi 940 dmg; po změně by k tomu všemu HEčko ještě bouchlo, urvalo oba pásy, zabilo 3 členy posádky a roztrhlo pár modulů... špica jestli to chápu správně :D)

- Patton nedostane jiný typ zlaté munice

- nebudou radikální změny pro TDčka

- rotace věže SuperPershinga zůstane jak je

- SerB: máme návrhy pro pět "dalších?" německých TD větví nebo tří větví, když vyřadíme tanky na papíře (SS: SerB zmínil, že by vozidla měla být případně lepší, než jak jsou na papíře)

- je možné přidat další větve artyn, ale je to nepravděpodobné

- nějaké velké změny v roce 2013? "řeknu ti, až budu připraven"

- hra má pravidlo, že arty na jeden zásah nemůže zabít víc než polovinu posádky

- vývojáři myslí, že kvalita zvuku je v pohodě, ale možná ji vylepší

- Storm preferuje AT-15A před SU-122-44 protože se mu nelíbí nepřesnost a dlouhé zaměřování ruských děl

- spíše než na efekty zabláceného tanku se vývojáři budou soustředit na optimalizaci hry Morčátko: co se jim povedlo převést zátěž z procesoru na grafárnu si na noťasu nezahraju...

- SerB: trolololo nezaručuji, že E-50M zůstane ve hře jako tank s nejpřesnějším dělem na X tieru (jen dvě děla mají 0,3 tohle a pak ta L/100 co má E-50)

-nápad mít klienta pro fanatiky s herním PC a pro hráče na slabých strojích se nebude realizovat, "z technických důvodů"

- asi budou další X tier tanky s odemykatelnými moduly (klasický upgrade alá věž, dělo, podvozek), SerB nic neslibuje ani neupřesňuje

- XP potřebné pro postup na další úrovně budou tak jak jsou (žádné ulehčení expení sedmého skillu)

- neplánuje se použít jiný engine než BigWorld

- podle Serba je ideální stav artyn průměrně tři na bitvu, až se aktuální číslo přiblíží trojce, přestanou ku****, pardon nerfovat artyny

- švédský Panzer 58 a Panzer 61 by mohly být zařazeny do hry (časově odpovídají), SerB to ale nekomentuje

- na rok 2013 je potvrzen příchod E-25

- IS-7 a IS-4 mají nádrže umístěny stejně

- SU-101 WR je dobré, podle vývojářů

- když je mezi technikou na jednom tieru rozdíl 3-4 procenta WR, je to důvod k rebalance (a vždycky byl)

- Storm nepovažuje záplavu skautů za problém MatchMakingu, i v budoucnu si můžeme užívat bitev 10x Scout + 5x Arty

- původní render už nebude do budoucna vylepšován

- tanky typu Christie jezdící po mapě bez pásů 100 km/h? "nope"

 

SerB v poslednim dile programu KTTS rikal, ze soucasny nerf artin je zameren proti jejich univerzalnosti. Snazili se nerfovat co nejsetrnej a tak rezali hlavne pohyblivost aby "jednotlacitkove hrace" (odvozene od "jednobunecne organizmy") nemohli pouzivat SPG jako TD. Problem byl prej v tom, ze artiny se porovnavali vzdy s artinama a tudiz WG unikl okamzik, kdy cele SPG dilo zacalo byt "imbalansnym". Neporovnavali SPG proti tankum, tak si zavcas nevsimli, ze artiny vynikaji. Pokud ani tento nerf nepomuze, tak mozna prijde este dalsi. Taky tam proklouzlo, ze doba, po kterou novy stroj zustava na pozorovani nez se rozhodne o jeho nerf / buff je asi 3 mesice.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

10.1.2013 part 2

 

- SerB prohlásil, že ochrana dětí je povinností dospělých (ve hře nebudou prvky omezující mladistvé, např. max. herní čas...)

- Crusader nebyl zamýšlen jako nejlepší britský skaut (nikdy nebyl)

- není systém automatického trestání hráčů za nadávky v chatu (jako je to třeba u trestání za poškození spojenců) protože to přímo neovlivňuje hru

- spodní dolní plát E-100 zůstane tak jak je Morčátko: jistě, i nadále mi budou ostatní desítky prostřelovat spodek i pod úhlem, kdy já sám střílet nemůžu

- multithreading (opravdová více-jádrová podpora) - "jen pokud by tu byl hardwarový "prostředník", který by to současnému enginu umožnil" (SS: byla to komplikovaná odpověď, SS není technický typ)

- fakt, že britové nemají svou skautovací větev: "nikdy jsme nezamýšleli mít všechny stromy symetrické"

- ohledně průzkumů a názorů autora pana Doyla: vzali jsme jeho závěry v potaz, hlavně co se týče německých tanků a... testy v reálu ukázaly, že nejsou tak správné Morčátko: on 60 let starý Panter nejezdí stejně jako ten co sjel právě z výrobní linky???

- model tanku ST-I ve hře je historicky přesný, byl postaven na základě údajů a náčrtů z archivů

- SerB odpověděl stěžovateli na otázku "Kdy přestanete přidávat nové tanky a začnete dolaďovat ty stávající?" "Nepřestaneme. :Smile_teethhappy: :Smile_teethhappy: Mrzí nás, že tě tato skutečnost rozmrzela"

- šance na vzplanutí převodovky je stejná jako je hodnota u motoru (např.: v případě E-100 je rovna 15%)

http://i.imgur.com/A1jrg.gif

- úhly a velikost podvozku IS-4 bude prověřena, stejně tak její pancéřování samotným Stormem (příliš stížností od hráčů)

- vývojáři jsou si jistí, že nadávání na 0 dmg zásahy, je čistě jen z nepochopení herního systému - niektorý to stále nechápe, ale to je fuk

- Q: "Dostane Leopard 1 to Rheinmetall 120mm dělo?" A: "A proč rovnou nenamontovat Gaussovo dělo?" Morčátko: já bych to bral :Smile_teethhappy: :Smile_teethhappy: :Smile_teethhappy:

http://images.wikia....Gauss_Tank1.png

- výdělečnost SU-122-44 je dobrá

- MM bitvy, kterých se účastní AT-15A jsou dobré

- v patchi 0.8.4 se "pravděpodobně" objeví nové premiáky (SS: potvrzeno už před příchodem SU-100Y)

- statistika T57 Heavy je v pořádku podle SerBa

- Type 62 a jeho návrat do obchodu? "dáme vědět, kdyby to hrozilo"

- k dotazu "nepřesné hodnoty koňských sil u motorů" týká se M12tky: "používáme zdroje, které jsou podle nás správné" Morčátko: další obrázek vystihuje výběr zdrojů (tj. nezakládá se na pravdě, ale na pocitu)

http://media1.break....arzenegger.jpeg

Volím numer drei!

 

- SerB osobně nesnáší nácky a obdivovatele či podlejzače nácků a okamžitě je banuje (někdo se zeptal, proč se s náckama (asi myšleno němci obecně) tak zametá)

- dynamické faktory (jedoucí vlak, minová pole...) - "můžete je očekávat, ale nic neslibujeme" Morčátko: to je zase jak: "Slibujeme, ale nemůžem to slíbit."

 

 

Nejdou vkládat obrázky... někdo se v tom zase vrtal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

- ve WoTku se budou i v budoucnu objevovat jen "historické" tanky

 

taková T71 je opravdu historický tank :D

 

- SerB odpověděl stěžovateli na otázku "Kdy přestanete přidávat nové tanky a začnete dolaďovat ty stávající?" "Nepřestaneme. Mrzí nás, že tě tato skutečnost rozmrzela"

jen tak dál však ona vás ta srada brzo přejde až se objeví podobná hra a začne ztrácet platící hrače :Smile-tongue:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit...