Přejít na obsah

Odpovede vývojarov


kubo4747

Recommended Posts

Uplně stačí, když ty tanky budou mít trošku složitější ovládání než WoT. Například nastavování dálky při střelbě a solidní balistiku střely. Žádné hraní na schovávanou a blbé spoty.Co uvidíš, to uvidíš a ne, že nevidíš Mause za trsem kukuřice.... :Smile_trollface-3: A možnost mít v tanku dva hráče, to by byla pecka jakoprase !!!! :Smile-playing:

 

Myslím si, že ta hra bude mít ještě dlouhý vývoj než se dostane, do takových mezí a hlavně než projde vývojem jako WoT. Každá hra potřebuje čas a hodně usílí aby se z ní stalo něco lepšího, bohužel pak to má tendenci jít do rovin, které se nelíbí žádnému hráči a není to pouze o WoT, ale i WoW, Warhammer Online, a další spousta her, které netřeba uvádět, čím má hra silnější komunitu tím se dělá víc změn a víc změn ve prospěch dodavatele firmy (výrobce), což je logické, nejdříve nalákat lidi a pak je za tu dobu, kdy se musí řídit dle nich, pěkně zkasírovat. :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Uplně stačí, když ty tanky budou mít trošku složitější ovládání než WoT. Například nastavování dálky při střelbě a solidní balistiku střely. Žádné hraní na schovávanou a blbé spoty.Co uvidíš, to uvidíš a ne, že nevidíš Mause za trsem kukuřice.... :Smile_trollface-3: A možnost mít v tanku dva hráče, to by byla pecka jakoprase !!!! :Smile-playing:

 

Bohužel zapomeň Kanáre :( , tohle by totiž nemohly hrát ty mraky dětí = podstatně menší zisk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stačilo by, keby tie bitky tankov spravili viac realistické. Zase nemyslím úplný realizmus, že keď ti zhodia pásy, tak už sa ani nepohneš, lebo to by ťa časom nudilo. Ale keby tam bola realistická balistika, vozidlá, ich parametre, viditeľnosť a pod. skratka každý národ by bol niečim špecifickým a každý tank by mal svoje výhody nevýhody a kľudne by sa to dalo urobiť aj aby si každý prišiel na svoje, čiže realizmus mód a arkáda.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To si nemyslím. Teď se přepínáš do módu střelce a tak by ses nepřepínal, dělal by to kámoš. No, a MM by to jenom spravedlivě (skoro) rozděloval tak aby na každé straně byl stejný počet dvojic a solo hráčů. Tank musí stejně zastavit aby něco trefil, takže by to zas nebyla taková výhooda. Nesmýš to vidět pohledem WoT.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bohužel zapomeň Kanáre :( , tohle by totiž nemohly hrát ty mraky dětí = podstatně menší zisk

Ale přece WT má 3 módy, takže nevidím v tom problém. tohle jistě zůstane i u lodí a tanků. Arcade, historical and full real. Parádní nápad na který WG nemají koule protože si myslí, že se musí každý dostat do bitvy za 3 sekundy...... :Smile_trollface-3: ...blbci!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Guest LucSulla

Pomalu se rozhoupávám taky na WT. Tanky se mi líbí, ale nějak se to neposouvá dle mých představ. Historické bitvy by tomu určitě prospěly.

Faktem nicméně je, že současný stav věci (a firemní kasy) nenutí WG k nějakým razantním krokům směrem k přáním hráčů, co už mají něco odehrané. A ty žvásty v odpovědích a banování za otázky (!) jsou důkazem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To si nemyslím. Teď se přepínáš do módu střelce a tak by ses nepřepínal, dělal by to kámoš. No, a MM by to jenom spravedlivě (skoro) rozděloval tak aby na každé straně byl stejný počet dvojic a solo hráčů. Tank musí stejně zastavit aby něco trefil, takže by to zas nebyla taková výhooda. Nesmýš to vidět pohledem WoT.

 

Kanare, vím, že nejsme ve škole, ale neprzni můj rodný jazyk, moc prosím :Smile-izmena:

 

Zpátky k tématu - buď se na to můžu dívat optiku WoT, protože to je zatím jediná "tanková" hra co můžu hrát, byť to od gejdžinů bude určitě hypermegazupa a o třistapadesátšest procent lepší, a tam je to opravdu, jak píšeš, trochu sporné, jestli by to byla výhoda, nebo se na to můžu dívat optikou WT, kde si přiznejme, že by byla brutální výhoda, kdyby se člověk mohl v roli zadního střelce spolehnout na kámoše a ne na počítačem řízeného "kropiče" a sám se plně věnovat palbě na pozemní cíl, úhybným manévrům či pilotáži obecně...

 

IMHO to špatnej nápad není, ale viděl bych to spíš na nějakej separátní "gruppenmód", než z toho dělat bramboračku a matlat to všechno dohromady...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

další nálož od našeho "milovaného silentmana". :Smile_teethhappy: :Smile_teethhappy: :Smile_teethhappy: Moje ruština je zatím na úrovni 0, ale snažím se to zlepšit.

 

- všechny informace o patchi 0.9.0 jsou jen nepotvrzené výmysly (SS: ještě ani není rozhodnuto, zda nebude patch 0.8.6)

- když se ve hře objevil úplně první tier 10 tank, některé hardcore klany jej odemkli už ten den (do několika dní)

- na ruském serveru je zajímavý fenomén, kdy skauti na tieru V jsou ve hře jako Top tiery. Stává se to hlavně v brzkých ranních hodinách, zřejmě kvůli nedostatku tanků na vyšších tierech

- omezení artyn na 5x5 ve hře je dočasné (SS: pro zajímavost, Storm a SerB už neodpovídají na žádné otázky ohledně arty a rovnou banují)

- Q: Hrozí T18 (americké tier II TDčko) stejný osud jako Marderovi, prostě nerfnutí? A: (od Storma): "Krvavé plamenné oko WarGamingu lačnící po nerfech okamžitě "opraví" malinké T18" a "No, podívejme co tu máme!" smile.png

Eye-of-sauron.jpg

- vývojáři zpracovávají návrh na změnu modelu podvozku při výzkumu nového modulu (aka Stug III se stock podvozkem jako teď a po vyzkoumání druhého podvozku by se přidal Schürzen)

stug3-header.jpg

Stug-g-final_60.jpg

- nebude možnost zkontrolovat si ping (odezvu) ostatních hráčů, aby si lidi nestěžovali na ostatní, že si mají pořídit pořádnej net

- hráči, kterým spadne hra nebo prostě musí odejít a dostanou BAN mají smůlu: "Pokud se Vám to stává často, bohužel, vypadáte jako BOT a to bereme velmi vážně"

- náklady na opravy tier 8 artyn jsou unifikováne jako náklady oprav ostatních desítek, stejně je v létě přesuneme na tier X

- okno s nastavením pro členy posádky (Záznam, Trénink, Skilly a Osobní data) bude přepracováno, přibude možnost přehazovat celou posádku i s vypavením z tanku do tanku

- M50 Ontos není v plánu - Walker Bulldog je v pořadí, taky byly zmíněny modely ASU-57 a SU-100P (neví se, kde ve stromě budou zařazeny)

 

M50 Ontos

M50_Ontos-1.jpg

 

ASU-57

imp+art.jpg

 

SU-100P

su152g1.JPG

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jinak k té aroganci vývojářů, pánové já je celkem chápu :) , myslím si , že když tu otázku slyšíte po x krát a je furt stejně dementní, dostanete i dementní odpověď.

Môže byť, veď napr. stará známa otázka: Už tam budem? A stále dookola, to sú ale nervy, čo? :Smile_teethhappy:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jinak k té aroganci vývojářů, pánové já je celkem chápu :) , myslím si , že když tu otázku slyšíte po x krát a je furt stejně dementní, dostanete i dementní odpověď.

 

A je ta otázka opravdu dementní?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak z toho jsem jelen...nejdříve mě potěší že prémiová za kredity nebude aby mi to hned popřeli....levá neví co dělá pravá ?

 

Pokud je překlad správný a logika vývojářů stejná jako naše selská, tak mi z toho vychází následující:

- experiment se zlatou municí za kredity skončí v některém z následujících patchů, možnost kupovat zlatou munici zřejmě zůstane, ale dojde k změnám v cenách některých typů munice (jestli SilentStalker dobře porozuměl)

- možnost nakupovat zlatou munici za kredity neovlivnila výdělečnost hry a tak zůstane i nadále

 

IMHO:

Skončí experiment, protože se nákup goldové munice za kredity přidal jen na "zkoušku". Teď se tedy zavede jako trvalá a běžná součást WoT, jen se změní cena kreditů za některé typy goldové munice.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit...