Přejít na obsah

WT - tanky


Whiskey_CZ

Recommended Posts

Jelikoz hra neresi efektivitu strelby tak taky strilim co to jde, akorat pokud je ve vyhledu hodne vybuchu a jinych efektu tak chvilku prestanu strilet nebo si kousek popojedu. Na kratkou vzdalenost trefim na prvni, a na velkou vzdalenost zase nehrozi takove riziko, ze Te nekdo hned sunda...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak včera odehráno několik bitev a musím uznat že je to NAPROSTO SUPER NÁŘEZ!!!

Je tam asi dost co dodělat ale je to alfa, krom jednoho seknutí tanku a kutálení se z kopce se mi nic zvláštního nepřihodilo.

 

Co mne ale zklamalo je grafika:

štve mě optimalizace, na novém kompu se to na vysoké detaily pohybuje kolem  30 fps. V některých místech i méně.

Doufám že to zpraví. Ta objevující tráva kolem tanku je dost trapná, celkově se mi zdají že tanky jsou takové rezavé tmavé a prostředí přesvětlené a šíleně barevné. Na obrázcích to nejde vidět ale tank jakoby do prostředí  graficky nezapadal.

Jelikož jsem grafik ta mne to zarazilo. Zkoušel jsem různě nastavení ale pořád to vypadá dost uměle. U letadel je to barevně uděláno lépe, možná pro to že jsou většina světlejší nebo nevím.

 

Hnedka mě tu za to neodstřelte, je to jen můj názor :)

Vím že jde o alfu kde grafická část není tak důležitá.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak včera odehráno několik bitev a musím uznat že je to NAPROSTO SUPER NÁŘEZ!!!

Je tam asi dost co dodělat ale je to alfa, krom jednoho seknutí tanku a kutálení se z kopce se mi nic zvláštního nepřihodilo.

 

Co mne ale zklamalo je grafika:

štve mě optimalizace, na novém kompu se to na vysoké detaily pohybuje kolem  30 fps. V některých místech i méně.

Doufám že to zpraví. Ta objevující tráva kolem tanku je dost trapná, celkově se mi zdají že tanky jsou takové rezavé tmavé a prostředí přesvětlené a šíleně barevné. Na obrázcích to nejde vidět ale tank jakoby do prostředí  graficky nezapadal.

Jelikož jsem grafik ta mne to zarazilo. Zkoušel jsem různě nastavení ale pořád to vypadá dost uměle. U letadel je to barevně uděláno lépe, možná pro to že jsou většina světlejší nebo nevím.

 

Hnedka mě tu za to neodstřelte, je to jen můj názor :)

Vím že jde o alfu kde grafická část není tak důležitá.

Taky mám nový komp, no ze zvědavosti jsem nastavil vše na max. a docela mě překvapilo, jak vysoké mám FPS. Jen na mapě Jungle (myslím že se tak jmenuje) padají FPS k 50 a někdy i méně. Jinak stabilně jedu 60-80 FPS. Ta tráva je zvláštní, ale i Wotko tím trpí a to má tu trávu mnohem hnusnější  :smile:. Barvy se mi zdají v pořádku, ale co mě víc štve je ta fyzika  :biggrin:. Jako ramovat tanky je celkem komické co se stane po nárazu. Nebo i ta jízda v terénu a s rychlejšími tanky se dají dělat v klidu drifty. A taky jsem si to upaloval na mýtině v plné rychlosti a najednou se mi tank převrátil hore kopita.  :biggrin: Přijely mi na pomoc (tu jsem si vyžádal přes chat) dva naše tanky ! A stejně mě nemohli otočit zpět na pásy.  :biggrin:

Jinak musím říct, že ta hra má obrovský potenciál. Za ten jeden den jsem se bavil od 2-8 jak u WoT nikdy.  :biggrin: Prostě nářez.... !

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pokud se Vám zdá, že tank jako by nepatří do krajiny tak si zkuste pohrát s nastavením opotřebení tanku. Jde to plynule nastavit od nového tanku až po značně orezlý a špinavý tank...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jinak musím říct, že ta hra má obrovský potenciál. Za ten jeden den jsem se bavil od 2-8 jak u WoT nikdy.  :biggrin: Prostě nářez.... !

 

To myslíš vážně? I když zapátráš v paměti a vzpomeneš na první bitvy ve WoTku se zohledněním faktu, že tehdá jsi zřejmě žádné tanky nehrál, tudíž tvoje srovnání nutně nemůže být objektivní? ;-)

 

K tomu potenciálu... každá MMO(RPG) gameska má takový potenciál, jaký potenciál mají její hráči v rámci nastavení hry. Rád bych se mýlil, ale zázraky bych od WT nečekal ;-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mi ty fps prostě nějak šíleně kolísají, 50 a najednou 30 pak 60 prostě nevím. Dneska do kompu narvu jinou grafárnu tak uvidím.

Zkusím asi odstranit tu rez a tank bude světlejší a zapadne více do terénu. Jinak hra je zábavná od prvního rozjetí tanku. Ta fyzika se musí doladit, od toho je alfa přece. Nesrovnával bych WoT a tuhle hru, je to úplně jiná hra.

 

Jen můj názor

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To myslíš vážně? I když zapátráš v paměti a vzpomeneš na první bitvy ve WoTku se zohledněním faktu, že tehdá jsi zřejmě žádné tanky nehrál, tudíž tvoje srovnání nutně nemůže být objektivní? ;-)

 

K tomu potenciálu... každá MMO(RPG) gameska má takový potenciál, jaký potenciál mají její hráči v rámci nastavení hry. Rád bych se mýlil, ale zázraky bych od WT nečekal ;-)

Když zapátrám v paměti zjistím, že Wot jsem hrál asi tak tři dny. Vrátil jsem se k ní asi až po roce, kdy to hráli spolužáci ve třídě. Až pak jsem tu hru vzal vážně a hraju ji až do dnes. I když ta chuť zapnout Wot je na bodě nula.

Zázraky ani u Wot nikdo nečekal a kde je teď? U WoWp, tam zázraky nečekám. U War Thunderu ten potenciál je! Jen si vem spojení, kdy na jednom bojišti jsou jak letadla, tak tanky a dost možná v budoucnu i lodě.... :smile:  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslím si ,že  tanky do Ganjinu mají potenciál a osobně se těším až to bude zkombinované s letadly.

Prostě je ten boj takový živý, všechno vybuchuje hoří, člověk se cítí jako by byl opravdu v boji což se mi u WOT

nějak nestávalo. Tam jsem od kdesi dostal šlehu a jelikož jsem měl malý dohled tak jsem ani nevěděl od koho.

Tady hromada kouře, dýmu, hlíny, záblesky prostě i u těch letadel i u tanků je to takové živější a dělá to celkovou atmosféru hry :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak včera odehráno několik bitev a musím uznat že je to NAPROSTO SUPER NÁŘEZ!!!

Je tam asi dost co dodělat ale je to alfa, krom jednoho seknutí tanku a kutálení se z kopce se mi nic zvláštního nepřihodilo.

 

Co mne ale zklamalo je grafika:

štve mě optimalizace, na novém kompu se to na vysoké detaily pohybuje kolem  30 fps. V některých místech i méně.

Doufám že to zpraví. Ta objevující tráva kolem tanku je dost trapná, celkově se mi zdají že tanky jsou takové rezavé tmavé a prostředí přesvětlené a šíleně barevné. Na obrázcích to nejde vidět ale tank jakoby do prostředí  graficky nezapadal.

Jelikož jsem grafik ta mne to zarazilo. Zkoušel jsem různě nastavení ale pořád to vypadá dost uměle. U letadel je to barevně uděláno lépe, možná pro to že jsou většina světlejší nebo nevím.

 

Hnedka mě tu za to neodstřelte, je to jen můj názor :)

Vím že jde o alfu kde grafická část není tak důležitá.

Taky mám problémy s FPS. Po snížení výskytu trávy, antialiazingu atp se hýbu kolem 40-50 fps, v Jungli i níž... čekal bych to trochu vyšší. Jinak to vykreslování trávy kolem tanku je šílenost. A je to zavřená Beta, ne Alpha. 

 

Má to spoustu chyb, co musí ladit. Základní systém není zlý, ale... musí makat.

 

HD 7850

I5-3470

8GB RAM

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zázraky ani u Wot nikdo nečekal a kde je teď? U WoWp, tam zázraky nečekám. U War Thunderu ten potenciál je! Jen si vem spojení, kdy na jednom bojišti jsou jak letadla, tak tanky a dost možná v budoucnu i lodě.... :smile:  

 

Popravdě si právě toto spojení nedokážu představit - respektive si nedokážu představit, JAK to skloubit tak, aby to fungovalo / bylo vyvážené / bylo zábavné. Upřímně jsem na to zvědavý jak prase :-) každopádně si počkám až na finální verzi; kupovat si "start-up" balíček nehodlám a vlastně ani nemám čas na další MMO(RPG). Holt už nejsem na střední / vysoké :-)

 

PS: tak ty lodě snad na jednom bojišti s tanky nebudou... možná tak vznášedla, ale ty bych očekával spíše u WoTka :-D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Popravdě si právě toto spojení nedokážu představit - respektive si nedokážu představit, JAK to skloubit tak, aby to fungovalo / bylo vyvážené / bylo zábavné. Upřímně jsem na to zvědavý jak prase :-) každopádně si počkám až na finální verzi; kupovat si "start-up" balíček nehodlám a vlastně ani nemám čas na další MMO(RPG). Holt už nejsem na střední / vysoké :-)

 

PS: tak ty lodě snad na jednom bojišti s tanky nebudou... možná tak vznášedla, ale ty bych očekával spíše u WoTka :-D

Taky už nejsem na škole a toho času moc není, ale tak proč nevyzkoušet něco nového.  :smile: A War Thunder a jeho tanky za to stojí. S tím spojením loďě, tanky, letadla netuším jak to chtějí zprovoznit, ale oni si s tím nějak poradí. Letadla a tanky už na jednom bojišti jsou. No je to ještě vzdálená budoucnost, teď aby ladily a ladily a ladily. A co ty víš, až bude open beta (to už zřejmě budou i ty vznášedla :biggrin:), vyzkoušíš a třeba tě to chytne.  :smile:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U mně též po včerejšku naprostá spokojenost je to bomba po všech stránkách. Tanky vypadají dost reálně a to mi to nejede naplno, možnost nastavení vzhledu rzi a opotřebení v hangáru je super , fyzika dobrá konečně mám pocit že řídím hromadu železa a ne hračku. Jeden musí dávat pozor kam a jak jede jinak se převrátí :D Rychlost otáčení v závyslosti na terénu " a asi i zdatnosti posádky" super .

Ale mám dotaz co se týká míření u RB a následně i u FRB a to hlavně na delší vzdálenost.

Podle čeho odhadnu vzdálenost cíle a tím pádem "předstřel" nikde jsem nenašel jak to udělat krom metody střelba a korekce ...  Doufám že mně chápete :D

Díky :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Akože si neviete predstaviť vo WT lode, tanky a lietadla?

Veď od začiatku WT bolo pri lietadlách ovládaných hráčom aj pozemné vojsko - tanky, obrnené vozy, delostrelectvo, protivzdušná obrana, a aj lode - od kriznikov až po lietadlové, aj nejaké malé rýchle člny .. toto všetko je už od začiatku kedy vypustili lietadlá, len to nebolo ovládané hráčmi ale programom. Dnes v GF sú tanky a na slot si môžete umietniť aj lietadlo, čiže v GF môže hráč ovládať lietadlo a aj tank. Po pridaní lodí to už bude vsio :-)

 

Podotýkam, že vo WT nefungovalo pozemné vojsko a lode len ako dekorácia prostredia, ale strieľali po Vás a pohybovali sa. 

 

 

 

 

...

Ale mám dotaz co se týká míření u RB a následně i u FRB a to hlavně na delší vzdálenost.

Podle čeho odhadnu vzdálenost cíle a tím pádem "předstřel" nikde jsem nenašel jak to udělat krom metody střelba a korekce ...  Doufám že mně chápete :D

Díky :D

 

Je to len o odhade a strelbe a korekcii, podobne ako v reále, Podobne je to aj v lietadlách, tam v RB a FRB tiež chýba akákoľvek pomôcka zamerania.

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jenže jde o to aby se nestalo, že nějaký tydýt bude ovládat 4 x 30mm flak a sestřelovat všecko co uvidí a nebo aby nějaký křižník nerozesral všechno v okruhu 15 kilometrů. Prostě tu vyváženost si dost dobře nedovedu představit protože reálná válka vyvážená nebyla ale hra vyvážená být musí. Myslím si, že by Gaijing udělal nejlíp, když by tanky, letadla i lodě válčili každý na svém ale oni mají asi nějaký plán, jak to zkloubit a tak uvidíme. Držím jim palce ale moc tomu nevěřím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tady jde o to, že efektivita flaku není úplně taková jak si představujete. Není tam žádný auto aim, na větší vzdálenosti už je střelba téměř bez výsledku. To stejné platí pro letadla vs. tanky. Nejvíc easy kill pro letadlo je zakempenej tankista. Pokud se hráč v tanku hýbe a hraje aktivně tak je poměrně náročné ho sestřelit letadlem. 

 

Co se týče lodí, tak lodě budou mít odpovídající mapy. Uprostřed mapy ostrov pro tanky a letadla (dostatečně velký pro oboje) a kolem lány moře pro lodě. Už teď pokud mapa umožňuje zapojení i letadel je tankistická mapa cca 1/10 mapy pro letadla..stejným způsobem se budou řešit lodě

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Lodě budou mít dost starostí sami o sebe - budou na ně útočit jiné lodě, budou na ně nalétávat letadla a teď při tom všem (ostřelování lodí, letadel, kličkování mezi gejzíry granátů a drahami torpéd) chtěj, aby pálil někde 15km do vnitrozemí a to ještě tak, aby netrefil vlastního, protože než ta děla zamíří, nabije, vystřelí, granáty doletí, tak ten tank už může být dávno tuhý nebo se fronta posunula a už vedle něj stojí nějaký vlastní iniciativní blbec. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Načítání
×
×
  • Vytvořit...