Přejít na obsah

Odpovede vývojarov


kubo4747

Recommended Posts

19.11 (zkráceno)
- MM nebere v potaz zda je vozidlo v stocku a nebo v topu (SS : krom pravidla : "prvních pár bitev máte lepší MM" ) (Keldy: i to je blbost , vyzkoumal jsem si T-25/2 , hned koupil a první bitva osmy , druhá devítky , ostatní tanky co jsem poslední dobou vyzkoumal to samé , takže imho je tohle pravidlo dávno pasé)
- podle vývojářů byly dříve určité omyly , když vysvětlovaly dohled tanku , takhle to má být správně : poškozený průzor (žlutý) má stále 100% dohled , zničený (červený) má 50%
rozdíl mezi nepoškozeným a poškozeným průzorem jsou pouze HP modulu (poškozený má jen 50% a je tudíž jednoduší ho znovu vyřadit)
- muzea podporovaná WG jsou "Stalinova Linie" (komplex předválečných opevnění) , Kubinka a Bowington
- LL Valentine je dle Serba v pořádku
- je možné implementovat proti betonové střely (měl je třeba KV-2) , ale krom jiné penetrace budou fungovat stejně jako AP střely
- Serb ohledně zničitelného terénu : není problém změnit terén , problém je v synchronizaci mezi klientem a serverem plus například změna v mechanice spotování ( schováte se v kráteru po výstřelu a protivník vás neuvidí )
- je možné že bude implementována následující featura : když velkorážní HE projektil bouchne na zemi vedle tanku tak se tank zakymácí , šoupne a nebo dokonce bude odmrštěn tlakovou vlnou exploze (Keldy : ping-pong mezi dvěma KV-2 , jako míček poslouží ELC )
- ačkoliv některé budovy budou v budoucnu zničitelné , část - například ulice na Himmlu - zůstanou nezničitelné
Pár odpovědí z Stormova blogu :
- nebude zvláštní HD klient , vše bude v jednom klasickém
- je možné že nastavení "minimální detaily terénu" dostane varování červenými písmeny - je možné že vizuální model terénu nebude odpovídat reálnému modelu (SS : minimální detaily nevykreslují některé malé hrboly na terénu , což šetří výkon ale může způsobit že budete zkoušet trefit něco za hrbolem který neuvidíte
- pancéřování věže Objektu 140 bude v 8.10 více jako pancíř u věže T-62A

 

20.11
Q: "Proč je možné zničit tank zásahem do velitelské kopule ?" A: " Je možné zničit tank průstřelem , průnikem částí projektilu a nebo částmi vlastního pancíře z oblasti za místem zásahu (tak funguje v reálu např HESH) . Velitelská kopule poskytuje přímý přístup pro projektily a jejich fragmenty do oblasti za pancéřováním tanku . Takže je v tom určitá logika . Je to stejné jak když si stěžujete že se do domu dá dostat skrz komín a ne jen skrz dveře - není to jednoduché , ale je to možné"
v návaznosti na předchozí otázku se zeptaly jak je možné že tank lze zničit i zásahy do míst která přístup dovnitř tanku neposkytují - například dálkoměr na AC 48 : "Dobrá , pásy se taky neopraví v reálu za 6 s , v reálu se hlaveň zasekne o stromy ......"
- SU-100Y má 2 AP projektily . AP se zvýšenou silou (goldovka) ztrácí pene o něco rychleji než normální AP , ale rozdíl je minimální
- HESH v WoT je prostě HE munice s vyšší penetrací
- dle Serba jsou statistiky výher u jednotlivých map na Vbaddict dost daleko od pravdy
- dle Serba může na několika kusech LFP u KT mít skutečně 120 mm , WG ale rozhodlo že "papírová" hodnota 100 mm je "správnější" (Keldy : to se nedá komentovat aniž bych neporušil pravidla fora )
- nejsou žádné data o KT věži (E-75) , která by mohla nést 105 mm L/100
- je zde dost nápadů pro wot na 10 velkých (8.0,9.0) patchů
- ohledně limitů v čase : WoT je limitováno nástupem děl s hladkým vývrtem , letadla první generací tryskáčů a lodě dobou kdy BS-ka ztratily na důležitosti , takže zhruba stejné časové období
Keldy : nu tanky a letadla končí v 60-tých letech , zatímco poslední bitevní lodě (pokud nepočítám ruské raketové bitevní křižníky třídy Kirov ) které opustily rýsovací prkna byly spuštěné maximálně na začátku války ,v jejím průběhu se prakticky všechny (snad krom pár BS třídy Iowa) rozestavěné těžké křižníky a bitevní lodě přestavěly na letadlovky - například třetí japonská loď třídy Jamato byla nakonec spuštěna jako obří letadlovka , bohužel Shinano ještě cestou u loděnice do přístavu kde ji měly vyzbrojit potopila americká ponorka

 

22.11
- Serb je spokojený s výkonem starých prémiových tanků ( jako Ram II , Matilda LL atd. )
- protistřepinovka nemá žádný efekt pokud HE zasáhne (přímo či splešem) místo kde není žádný pancíř (jako nové německé TD kabriolety ) , Dle Serba se redukuje dmg v závislosti na pancéři a pokud je pancíř 0 tak je i redukce 0
- Camo faktor WT E-100 ? bez komentáře (SS : hráč se ptal proč má WTE horší camo než Maus )
- Modul děla je zřejmě složen ze 2 částí , vnitřní a vnější
- dle Serba vývojáři nikdy neplánovaly MM +/-1 , protože není zapotřebí (Keldy : WTF ?) - například by tak T-34/76 nemohly potkat Tigra (Keldy: no jsem si jistý že by to majitelé T-34/76 časem oplakaly)
- momentálně nejsou detaily o transferu E-50 zpět na tier 10 , dle Serba jde jen o jednu z možností
- prostřelitelnost vraků s částečnou ztrátou penetrace nepřijde v blízké budoucnosti
- Q: "Viděly jsme post Yuriho Pashloka ohledně 88 mm L/71 mm autoloaderu , uvidíme jej na KT a JGP ?" A: "nesedne nám k KT" (SS: tudíž nevyloučily možnost implementace do JGP )

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

23.11.2013
- možná se v aglické části EU fóra objeví nějaké vlákno s otázkami a odpověďmi
- Havok přivede možnost zničitelných budov: některé domy budou zničitelné. Hráč se ptal, jestli budou jejich trosky materiální (např. Bude možné vytvořit si z trosek z budovy vlastní kryt) nebo nemateriální. Dle SerBa budou velké trosky materiální a menší nemateriální, protože server není dost silný na výpočet všeho
- SerB také k předešlému dodává, že musí být velice opatrní s tím, co udělají zničitelné a co ne, protože vývojářichtějí předejít situacím jako zablokovaný vstup do báze, díky čemuž je báze nedostupná
- herní RhB WT 150mm má úsťovou brzdu, jsou to ty škvírky na konci hlavně
- filtr cyklon nezvyšuje možnost zapálit motor
- ve WoWs nebudou standartní rychlé čluny, fungující jako nosiče torpéd (vývojáři je zvažovali pro přístavové bitvy)
- je možné, že se ve WoWp objeví Petlyakov Pe-2 (nebo nějaká jiná verze)
- existuje moskevská pobočka WG, ale není to vývojářské studio

 

24.11.2013
Q: Proč Zlobny opustil Wargaming?
A: (Serb cituje verš z bible - Kazatel 3 - Vše má svůj čas - např. zde http://onlineb21.bible21.cz/bible.php?kniha=kazatel#3)
- kulomet na vrcholcích věže nejsou součást kolizního modelu, nemohou být zasaženy a nepočítají se k výšce tanku když dojde na spotting (nemůžete být spotnuti když kouká kulomet nad keříky)
- SerB neví o žádných tancích s věžemi bez posádky, které by se hodily do WoT - byl nápad na Leopard Prototype (SS: Borgward), ale nebude implemetován
- některé střemhlavé bombardéry (jejich modifikace) jako Ju-87 a Pe-2 se objeví ve WoWp
- některá vozidla mají kulomety na vrcholu věže, aby se dala snadno rozeznat (na první pohled)
- jestli TD budou, nebo nebudou nerfnuta není spojeno s tím, jestli Zlobny pracuje, nebo nepracuje u WG
- ve spojitosti s odchodem Zlobneho z WG dojde k nějaké změně balancování tanků (SS: to nezabralo dlouho)
- WG zatím nemá kandidáta na britský tier 8 premium tank
- pro premiové tanky nebudou volitelné trupy
- SerB nebude osobně rebalancovat tanky "jako za starých časů" (dodává, že tohle nikdy nedělal)

 

25.11.2013
- pokud do bitvy vstoupíte s aktivním premiovým účtem a vyprší Vám v průběhu bitvy, výsledné příjmy (které se počítají po skončení bitvy) budou bez bonusu prémiového účtu
- protibetonové střely nebudou zavedeny jako samostatné střely se zvýšeným efektem na budovy
- různé sigma-limity (SS: rozptyl přesnosti) pro různé fáze pohybu mířícího kola (SS: například střelba za pohybu by byla mnohem méně přesná, než je teď)
- Q: "SerBe, které tanky Vás to táne k nerfu a které k buffu?" A: "Všechny. Pochopitelně jen k nerfu."
- SerB je momentálně naprosto spokojený s množstvím skautů ve hře
- T71 je mnohem silnější než AMX 13-75? "Jak strašné..."
- dle dat WG se množství ammoracků ve hře nezvýšilo
- pohyb tanků ve WoT funguje tak, že každá mapa má síť a tanky se pohybují po ní, tato síť je velice, velice hustá (jako má mnoho bodů), hustota sítě je různá, ale jednotlivé body jsou někdy méně než 1mm od sebe (v herním měřítku, kde je tank například 3m vysoký)
- dle SerBa bude tier 10 japonský tank STB-1 hybrid Leoparda a Pattona
- dle SerBa, až bude implementován Havok věci na tanku (krabice, nářadí, atd.) bude padat nejen při zásahu od AP střely, ale i například po zásahu od HE splashe
- je možné, že odpadávání věcí nebude řešeno jen na straně klienta, ale i na straně serveru (SS: to také potvrzuje fakt, že Havok fyzika zavede vyměnitelné trupy jak psal dříve Storm)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

26.11.2013

- mody jako XVM nebo noobmeter nemají vliv na MM tanku (SS: ano, opravdu se na to někdo ptal)
- hráč se ptá, jestli je možné učinit s tankem zatáčku do U (jako drifting) - SerB říká jistě, zkuste to s MT-25
- ruská wikipedie zmiňuje plán nainstalovat 152mm BR-2 dělo na SMK saši se jménem IS 1940, SerB říká, že proto nemá rád wikipedii, tank je očividně podvrh a dělo je příliš velké a jeho zpětný ráz moc silný na takový trup
- SerB neví o dalších německých tancích s pancířem tlustším než 300mm, které by mohly být zařazeny do WoT
- volitelné trupy nebudou jen předělané vizuální modely, budou mít i různé vlastnosti, například trup T-54 se 100mm pancířem měl lepší přední spodní plát, také se nejspíš vyskytne trup IS-2 s "rovným" předním plátem
- výpočet mobility tanku a jeho zrychlení je dle SerBa dost komplikované, přesný vzorec nebude zveřejněn
- zraněný střelec ovlivňuje zaměřovací kruh nesprávně? "Jak strašné" (SS: ruský hráč navrh nějaký idiotský způsob, jak to vylepšit - nic důležitého, v zásadě to prý funguje OK)
- otáčení věže bude vydávat v budoucnu zvuk, "až to bude, tak to bude"
- boti nejsou vyhledávaní na základě dat z Haly slávy ("Hall of Fame)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

27.11.2013
- delo L7 aj motor na tier 9 japonskom strednom tanku Type 61 sú historické
- normálny Type 98 Ke-Ni v hre bude mať podvozok Hara (Christieho podvozok "Otsu" bude mať prémiová verzia )
- vetva ťažkých Japonských tankov je stále vo vývoji
- podľa vývojárov, mechanizmus rádia funguje dobre, jeho vplyv na hrateľnosť je dostatočný, hlavne na menších tieroch
- príliš skoro na hodnotenie nových TDciek z 8.9
.
Analýza nových vozidiel chvíľu trvá, najprv si ich vyskúmajú lepší hráči a ich štatistika rastie alebo klesá. Keď si väčšina hráčov čo mala záujem odomkla vozidlo a značná časť hráčov zistila akú taktiku použiť proti danému vozidlu tak až vtedy sa vyhodnocujú štatistiky a robí sa rozhodnutie o ďalšom osude
.
.
- všetky TD majú ľubovoľný camo bonus, ale WT E-100 má slabé camo pretože je príliš veľký
- napriek tomu že niektoré mapy vyzerajú rozdielne vyvážené keď na nich použijete rozdielnu techniku je to vlastnosť ktorá vývojári považujú za normálnu
- Object 430 sa objaví v 8.10
- váha Lowe ako aj ďalšie dáta sú založené na tabuľke z Panzer Tracts (model W1662) tabuľka: http://tau.rghost.ru/private/48857820/675f054b438dfc689ba1dd18102a2bd8/image.png
- Storm na "čínsky leak" (kde IS7 mala dostať slabšie delo....), je to hlúposť a pravdepodobne tiež veríte veštkyňám
- nové mapy založené na historických miestach sú vo vývoji: Kharkov, Minsk, Königsberg
- vo WoT je sila motoru stále konštantná a otáčky motora na ňu nemajú vplyv
- hráči sa sťažujú na vysokú hmotnosť Lowe: Storm hovorí že nie je dôvod neveriť Jentz a Doyle a Panzer Tracts pretože iné dáta nie sú k dispozícii
- podľa Evilly, STB-1, japonský T10 M, bude mať dobrú depresiu, skoro ako Patton (SS: -6)
.
.
.
Stormove odpovede na 8.10 patchnotes
.
- nová japonská mapa nebude ako Sacred Valley, bude viacej rovinatá - polovica sú polia a druhá časť je dedina, hory budú na okrajoch
- Storm: nie je dôvod uchovávať nastavenia audia a videa na serveri
- nie je možné zobraziť pobitevné štatistiky keď vám spadol client predtým ako sa skončila bitka
- Object 140 ako celok nebude rebalancovaný
- KV-1S nebude rozdelený na dva tanky predtým ako skončí prerábka modelu (SS: niekedy budúci rok, Elnorka: máte dosť času si ho vyexpiť a pri rozdelení na dva tanky je šanca že získate garážový slot zadarmo)
- dnes ( 28.11) začína posledná fáza supertestu pre 8.10 (Elnorka: test by mohol prísť okolo 5.12 )
- mapa Northwest obsahuje nevyváženosť medzi základňami ale malú a momentálne sa nebude upravovať
- či tanky SU-76i a Ke-Ni Otsu budú premiové alebo darčekové/odmeny sa nerozhodlo
- efekt motion blur (pohybová neostrosť) zmienený v patchnotes bude možné vypnúť
- replaye ukladané na server - až to bude tak to bude
- nie je v pláne optimizácia clienta v 8.10
- je možné zaviesť ukladanie " posledný replay pre každý tank" namiesto " posledný hraný replay" ale doteraz o to nikto nežiadal
- v 8.10 je opravených okolo 30 problémov s rozhraním v Týmových bitkách
- najprv chceli vývojári mapu "Hidden Village" (skrytá dedina) pomenovať "Ninja Village" (Dedina nindžov)
- vývojári neopravili bug kedy sa WT E100 poškodí veža a nie je možné ju opraviť
- akcie a zľavy bude možné vidieť v okne s misiami
- zvýšený počet nábojov pre Lowe neznamená že mu zväčšia modul bedne s muníciou
- prémiový sovietsky stredný tank (T-44-85) ešte nebol opravený
- celková úprava modelov a nebojového rozhrania bude niekedy vo vzdialenej budúcnosti
.
- nie je v pláne obmedzovať počet TD v tier 10 bitkách
Storm priložil tabuľku s percentuálnym rozložením techniky v bitkách
.
Battletier 10 (Top tier 10 + tanky úrovne 8 a 9):
LТ = 7,11%
MТ = 21,97%
HТ = 40,07%
SPG = 7,99%
TD = 22,87%
.
Battletier 11 (Top tier 10 + tanky úrovne 9):
LТ = 7,75%
MТ = 24,41%
HТ = 34,90%
SPG = 9,31%
TD = 23,62%
.
Battletier 12 (Iba tier 10 tanky a scouti):
LТ = 5,26%
MТ = 22,64%
HТ = 35,17%
SPG = 12,02%
TD = 24,91%

 

V patchi 0.8.10 bude zřejmě tato nová mapa

 

1472867_611486222251264_1666205860_n.png

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

28.11.

- deprese tanku STB-1 bude -10, ne (historických) -6
- Storm tvrdí, že nebude jeden “super patch” s HD klientem. Bude vydána řada patchů s vylepšeními a přídavky, které nakonec vytvoří “HD klient”. “HD klient” bude také obsahovat plnou podporu více jader.
- při zásahu zničitelného objektu bude penetrace AP a APCR granátů snížena o stálou hodnotu, ne o procentuální podíl z maximální penetrace
- kořistní německé KV-1 (Pz.Kfpw.KV-1 756r) bude vyzbrojeno 75mm dělem L/43 KwK 40 s úsťovou brzdou z děla L/48
- úhel dopadu na zničitelný objekt nemá vliv na velikost ztracené penetrace
- odlétávající věže nebudou implementovány pro TD a artilerii
- Object 430 bude mít podobnou elevaci jako T-62 (SS: -6/+14), SerB je s tím spokojen
- odtrhnutá věž bude pevným objektem
- funkce stálé rychlosti ve WoT (klávesy R a F) funguje tak, aby udržovala konstantní rychlost a výkon motoru je dynamicky upravován tak, aby konstantní zůstala
- ani zaměstnanci WG (podpora) nemohou ovlivnit výsledky právě hrané bitvy (SS: např. přidáním více kreditů)
- matchmakingu trvá pár sekund vytvořit složení bitvy, tato doba se ale liší mezi špičkou a ránem
-množství zlaté munice v bitvách 8-10 úrovně se od posledního hlášení nezměnilo (někdy po jeho uvedení za kredity)
- používání zlaté munice nemá vliv na MM (SS: ano, hráči se na to stále ptají)
- Q: “evropští hráči 7/42 jsou lamy, Rusové je po zavedení roamingu zničí, co s tím budete dělat?” A: “No uvidíme, jak se to vyvine”
- WG nebude prodávat jejich nákresy a dokumenty historických tanků
- momentálně nejsou plánovány změny v ekonomice 7/42 bitev
- je možné, že existovala další věž pro T-62A, hráč zmínil toto schéma z ruského časopisu o tancích
- japonský Chi-Ha je střední tank, ale čínský Chi-Ha je lehký tank, to souvisí s jejich historickou klasifikací tehdejšími armádami: Číňané jej považovali za lehký tank, Japonci za střední tank

Odpovědi od Storma:

- je možné, že japonská mapa v 8.10 se NEOBJEVÍ na RU/US/EU serverech (bude uvolněna jen na čínském serveru a pro Japonce), vše záleží na názorech hráčů (SS: čti “názorech ruských hráčů”)
- po této mapě přijdou městské mapy: Charkov, Minsk, Konigsberg, budou obsahovat historické lokality
- Storm tvrdí, že Zlobny “dělal vše dobře”, “všichni ti, co zbyli” se teď budou zabývat balancem, později podotkl, že už se k dané situaci nebude vyjadřovat, ale proti Zlobnému nic nemá a nikdy neměl
- hráčům se nelíbí, že jedna třetina nové mapy nebude průchozí, Storm tvrdí, že to je z důvodu umístění velké hory, která vypadá opravdu pěkně
- je možné, že KV-1S se stane alternativním podvozkem pro KV-1, KV-85/100/122 zůstane na úrovni 6 se sníženou mobilitou
- T-62 nebude přidána, má dělo s hladkým vývrtem
- je možné, že artilerie nízkých a středních úrovní dostanou buff, artilerie vysokých úrovní jsou podle Storma v pořádku
- WG přemýšlí o balancu TD odstraněním camo bonusu celé TD třídy
- možnost znát mapu před 7/42 bitvou v patchi 8.10 nebude
- buff IS-7 není plánován
- poškoditelné objekty a terén prozatím implementovány nebudou (SS: ohýbaní pancíře, krátery po dopadech granátů), je to velmi složité
- 7-8 nových map bude přidáno do 7/42 (SS: v patchi 8.10)
- 7/42 MM bude nějak upraven (lepší fungování skill MM)
- zatímco odtržená věž bude hmotným objektem, dělo zůstane nehmotné
- není známo, kdy přijdou japonské těžké tanky, je možné, že to nebude ani příští rok
- po vypuštění japonských tanků Wargaming udělá pauzu ve vydávání nových větví, výjimkou budou 2-3 prémiové/odměnové tanky na jeden patch. Po této pauze se může objevit větev britských středních tanků s tankem Firefly, to ale ještě není jisté
- prozatím M6A2E1 nedostane limitovaný MM, protože si – překvapivě – vede dobře, statisticky je někde uprostřed mezi tanky stejné úrovně
- prozatím nejsou žádné plány na T8 japonský střední tank
- zatímco lag při oznámení “tank zničen” byl opraven, “zásek” (krátké zamrznutí) po prvním zapálení tanku opraven nebyl (to je spojeno s načítáním nového modelu do paměti, není to možné vyřešit přednačítáním, protože slabší počítače na to nemají dostatek paměti)
- stromy a tráva budou optimalizovány
- stíny již optimalizovány nebudou: Storm tvrdí, že udělali, co mohli, ale stíny jsou problematické a nutné v každé hře
- není plánováno umožnit návrat do bitvy po odpojení z ní
- starý render (standardní grafika) už nebude dále vyvíjen
- je možné, že T71 dostane alternativní podvozek (SS: existovaly dva návrhy T71: T71 ve hře sestává z věže prvního návrhu a podvozku druhého návrhu, nehistorický hybrid)
- Object 430 bude dávat stejné poškození jako T-62A (SS: bude mít stejné dělo)
- vývojáři přemýšlí, co se Šestým smyslem: Veider jej chce kompletně odstranit
- viditelná maskovací síť (SS: tank překrytý viditelnou sítí) pravděpodobně NEBUDE implementována
- Havok bude obsahovat vizuálně pěknou destrukci objektů, ty ale budou muset být přepracovány
- na verzi pro Xbox už Havok běží
- budou optimalizovány odrazy vodní hladiny

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

29.11.
- SerB tvrdí, že pročítá fórum s návrhy (SS: na RU serveru), ale jen velmi málo připomínek tam je k něčemu
- setrvačnost vnitřních částí není zahrnuta v modelu pohybu
- penetrace děla M6A2E1 není zabugovaná (SS: hráč si stěžoval, že indikátor penetrace je červený i v místech, kde by měl KV-4 probít)
- vykreslovací vzdálenost bude změněna ze současného čtverce na kruh (až to bude, tak to bude)
- T8 tanky nejsou na spodku týmu až příliš často
- HEAT granáty v patchi 8.10 neproletí skrz zničitelné objekty (jen AP a APCR granáty je prostřelí a poletí dál)
- Q: “Existuje šance, že se SU-152 “Taran” objeví ve hře?” A: “50/50 – buď přijde, nebo nepřijde”
- je možné, že se objeví T9 a T10 střední nesovětské tanky bez klonu děla L7
- VŠECHNY zničitelné objekty sníží penetraci AP a APCR granátů stejně: o 25mm
- je možné, že v budoucnu půjde prostřelit i domy
- KAŽDÝ zničitelný objekt sníží penetraci o 25mm, takže granát se 100mm penetrací ztratí 50mm po penetraci dvou zničitelných objektů (například auta vedle sebe). Pokud granát ztratí veškerou penetraci (například u granátu s 24mm penetrací), pak se objekt zničí, ale granát zmizí
- Storm ohledně replayů: “Replay je seznam příkazů, který během bitvy přichází ze serveru k tanku. Když se na replay díváte, je to to samé, jako kdyby ta bitva právě probíhala a data ze serveru přichází k vašim tankům” – díky tomu je možné mít v replayích jiná FPS
- některé zdroje tvrdí, že úhel spodního plátu E-100 je 52 nebo 50 stupňů, Storm tvrdí, že správná hodnota je 49 stupňů, ve hře je to v současnosti 48,35 stupňů, což je v rámci přijatelné odchylky
- umístění věže E-100 je v pořádku
- pokud zrušíte automatické opravy, tanku vybouchne munice a jeho věž odletí, pak po návratu do garáže uvidíte klasický vrak v podobě, jak vypadá dnes
- Chi-Nu Kai je jednoduše Chi-Nu s prototypem věže Chi-To (75mm), zatímco elitní Chi-Nu ve hře je plánovaný upgrade Chi-Nu s 300hp motorem a 7.5 cm Tank Gun Type 5 dělem v hlavní věži Chi-Nu:
Chi_Nu_Kai_Eng.jpg

Chi-Nu Kai má silnější pancíř věže, ale horší motor (240hp) a horší depresi (-6,5/+20 oproti -10/+15)
- nerf TD tento rok nebude, vývojáři zvažují různé možnosti, jednou z nich je snížení alfy z 850 na 750 (vykompenzované zvýšením rychlosti střelby)
- ještě nebylo rozhodnuto, jak nerfnout Foch 155
- Object 430V2 (T9) nebude mít plně otočnou věž, pouze 90 stupňů do obou stran (180 celkem), jeho deprese bude -5

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

30.11
- objekty ktoré momentálne nezastavujú strely (napríklad telefónne stĺpy) nebudú znižovať penetráciu
- teraz nie je ani teoreticky uvažovaná možnosť že bude možné penetrovať viacero ľahko opancierovaných cieľov jednou strelou (hráč sa uviedol príklad že Objekt 268 by mohol preraziť niekoľko MS1 v rade a všetky zničiť)
- vývojári ohľadom problému "príliš mnoho TD", zvesti o nadvláde TDčiek sú prehnané, momentálne jazdí menej TD ako tažkých tankov (v top tier bitkách) počet TD je skoro rovnaký ako počet stredných tankov)
- Delá 128mm L/61 na Jagtigrovi a WT panzer IV sú odlišné a preto je odlišná cena výskumu v xp
- mechanizmus zameriavania vo WoT je nehistorický. A prečo nie, toto nie je simulátor
- bude možné penetrovať budovy (až to bude tak to bude)
- nie je možné strieľať cez diery vrakov pretože je to zjednodušený model, ale je možné že sa to časom zmení
- mechanizmus ktorý umožnil zmenu obyčajného tanku na prémiový nebude
- mechanizmus ktorý umožnil obyčajným tankom používať posádku z iného tanku bez postihu nebude
- je v pláne zaviesť viacej vecí do klienta ako globálna mapa alebo turnajový mód
- sú v pláne nové medaily
- v údajoch o tanku sa vždy uvádza maximálna hrúbka panciera (napr. ak celý predok tanku má 100mm a malý prúžok má 150mm tak potom sa uvádza že čelný pancier má 150mm), do údajov sa nezapočítava predstavený pancier alebo mantlet (maska dela)
.
- mechanizmus penetrovateľných objektov bude fungovať tak že každý zničiteľný objekt bude mať určitú výšku HP, na začiatok keď strela narazí do objektu tak sa skontroluje či strela zničila objekt a ak áno prepočíta sa penetrácia strely (SS: je možné že AP s väčším dmg ale s menšou penetráciou (pod 25mm) pri zásahu zničia objekt ale samotná strela ďalej nepoletí)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2.12.2013
- 1. a 2.12.2013 nic moc - nebude speciální taiwanská posádka (a další insignie) pro tajwanské tanky

 

3.12.2013
- SerB a Storm v podstatě přestali odpovídat ve vlákně pro vývojáře, ale objevil se tam nový člověk s přezdívkou Yurko2F - jeho odpovědi nejsou tak zábavné, jsou spíše věcné a detailní. Pokusíme se je správně interpretovat. Také na kňourání odpovídá slušně. Však on se poučí...
- "stan" v základně (krabice a další věci) budou v 8.10 také prostřelitelné - změní to dynamiku zabírání báze
- bonus ke kamufláži ze sítě se aplikuje i když vystřelíte z děla - když střílíte se sítí, jste hůře odhalitelní než když střílíte bez ní
- T2 LT se dostává do tier 4 bitev? "Vzhledem k jeho komplexním charakteristikám si to zaslouží."
- vývojáři zvažují (ačkoliv to má nízkou prioritu) udělat pořádek ve způsobu zobrazení pancíře (SS: některé tanky ukazují nejtlustší pancíř - jako předek věže KV-220, jiné ukazijí pancíř největší části). Tohle nezmění tloušťku pancíře, jen zobrazená data. Má to nízkou prioritu, protože to, co je napsané v hcarakteristice tanku nemá žádný vliv na jeho výkonnost.
- až bude zavedena průstřelnost objektů, pokud bude tank stát například za prostřelitelnou zídkou, ale nerozsvítí se silueta (protože skrze tu zeď nevidíte a nemůžete tank zaměřit), trajektorie střely bude dle zaměření na zeď, ne na tank (SS: miřte výŠe, nebude tam autokorekce) i přes to, že to prostřelí tank za zdí
- bude možné prostřelit několik objektů v řadě, ale ztráta penetrace se sčítá (prostřelíte 4 auta - 4x25mm = 100mm ztráta)
- prostřelitelnost vagónů (SS: třeba mapa Přístav) bude také zavadena, ale mnohem později (ne v 8.10)
Yurko2F o premiových tancích (ptali se, když jsou prémiové tanky horší než tanky normální, jestli to nepoškozuje tým, který jich má více než ten druhý):
Premiová vozidla jsou jen o trochu horší, než jejich regulérní protějšky, obzvláště vezmeme-li v potaz, že v premiovém tanku obvykle sedí dobře vycvičená posádka, jsou narvané výbavou, kamuflážním nátěrem, atd. Navíc v nich hráči odjezdí mnoho bitev, takže se ten tank naučí. Proto předpokládáme, že horší parametry tanku jsou kompenzovány skilem a zkušeností hráče. Navíc rozdíl mezi premiáky a normálními tanky je tak malý, že se určitě vejde do povolené 10 % odchylky mezi MM váhou jednotlivých týmů. Rozhodují hráči, nikoliv tanky.
- když je zasažen prostřelitelný objekt, vizuálně se nic nezmění - stále bude zničen jako nyní, jen střela (AP a APCR) poletí dál, jejich damage se NEZMĚNÍ
- když se buffuje/nerfuje tank, rozhodnutí je individalní, berou se v potaz všechny aspekty tanků (SS: není zde "určitý winrate = nerf" pravidlo pro všechny tanky), detaily nebudou zveřejněny
- Ruský hráč kňourá o slabosti premiových tanků: "Prosím, neplačte, je to Váš osobní názor, rozhodně ho můžete mít, ale nemůžete ho vyjádřit s menším emoČním zabarvením v jiném vlákně?"
- Q: "Je zde plán uvést kamufláž namalovanou na kolečkách u pásů a pásech?" A (SerB): "Jasně, pokreslený pásy for the win."

 

4.12.2013
- momentálně nejsou plány pro PvE hru pro WoT
- nejsou plány exportovat herní mechanismy (serverovou část) na klienta (udělat hru hratelnou i bez internetu)
- všechny průbojnosti děl ve hře jsou měřeny na 100m, penetrace se nezvyšuje mezi 0 a 100m
- pokud se lognete na jeden server (např. EU1), poté se v garáži relognete na (např.) EU2 a hra spadne, další log bude opět na EU1. Toto nebude opraveno
- vývojaři zatím nerozhodli, jestli se v budoucnu bude lišit ztráta penetrace při průstřelu prostřelitelného objektu u AP a APCR střel
- automatická korekce střely (SS: někam míříte a dělo se nastaví tak, že střela doletí na místo kam míříte) je počítána na straně serveru, ne klienta
- premiová vozidla jsou vybrána pro implementaci na základě faktu, jestli jsou dostupná pro danou roli (SS: když je vozidlo zvažováno a přijato pro roli premiového vozidla, je jednoduše uvedeno, proto mají některé větve několik vozidel (německá TD), zatímco jiná nemají nic (US TD) - pokud tomu správně rozumím, je to víceméně "Kdo dřív přijde...")
- Storm sesbíral zpětnou odezvu o nepopulárních tancích z tohoto vlákna (samozřejmě ruského), takže možná přijdou nějaké změny (proč by se na to jinak ptal, že?)
Info od Overlorda:
- Oficiální mod Girls und Panzer rozhodně nepřijde před japonskými tanky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

6.12.2013

- fakt, že 128 mm kanon WT RhB má úsťovou brzdu nemá žádný efekt na jeho kamo faktor
- Chi-Ri je možné vybavit nabijákem (-10% čas nabíjení) i když má automatické nabíjení (žádný jiný tank se zásobníkem to nemá), není to chyba, Serb tvrdí, že nabiják je namontován na tank nezávisle, není spjat s dělem
- deprese děla STA-1 s dělem mířícím dozadu je pouze -2 stupně
- HD klient přinese pásy s články (jako má KV-1 v 8.10)
- Storm tvrdí, že možnost hrát WoT na slabších počítačích zůstane - více méně
- Storm nemá problem se současnou Chi-Ri
- úhel čelního plátu STB-1 je 65 stupňů plynule přecházející do 73 stupňů
- podle Vedera nelze říci předem kolik kol bude mít test 8.10

 

 

 

7.12.2013

Kromě postů ohledně zpětné vazby ohledně grafiky v testu, byl ještě jeden post od Storma, který shromažďuje zpětnou vazbu od hráčů, jestli se jim líbí nové mapy zařazené do týmových bitev (7/42) v 8.10: Letiště, Komarin, Dubový lesík, Siegfried, Pouštní řeka, Klidné pobřeží, Bažina a Tundra. Odpovědi ruských hráčů se zdají smíšené.

- fakt že sovětský tank 9. tieru Object 430V2 má otočnou věž jen o 90 stupňů na každou stranu je historický, bylo to způsobeno pozicí řidiče ve věži
- tato pozice řidiče v tomto tanku nebyla stabilizovaná jako například v MBT-70

 

 

 

8.12.2013

Ohledně poklesu FPS v 8.10, pokud s tím máte vážné problémy, zkuste vyškrtnout oba tickboxy u efektů s pásama, zdá se že ty efekty pásu jsou rozbité (předpokládám rada od SS)

- Mapa přístav bude v budoucnu úplně stažena - Storm:"Nemůžeme najít vhodné řešení na balancování této mapy"
- Storm potvrzuje, že je možné u děl ráže 150-152 mm stíhačů 10. tieru snížit alfu na 750 (s odpovídajícím snížením času nabíjení), ale toto rozhodnutí ještě nebylo potvrzeno
- budou přidány nové soundtracky do WoT
- v 8.10. se změní barva čísnkých premiáků (112, T-34-3, Type 59), změna bude jen pro prémiové tanky (SS: aby se odlišilo 100+1 klonů Type 59)
- tato změna barvy premiových tanků NEBUDE použita na ostatní premiáky ve hře
- první z nových městských map nejspíše přijde v patchi po 8.10.
- podle Serba, WR je nejlepší indikátor skillu, průměrný WR je 49%, pokud máte 55%, váš skill je mnohem vyšší než skill průměrného hráče ve hře. Další z vývojářů později dodal: "Skill je schopnost vyhrát, ne způsobit poškození. Pokud nastřílíte hodně dmg a prohrajete, způsobili jste ji na špatném místě."
- veškeré zničitelné objekty budou zničeny pokud dojde k jejich penetraci
- trvá jen 5 minut přidat nebo ubrat mapu pro týmové bitvy

 

 

 

Navíc jsou tu také nějaké zajímavé informace od Storma:

- v 8.10. evidentně nebude buff artyn, WG:"Nikdy jsme to neslíbili"
- pak nějaké info ohledně zmeny výpočtu osobního ohodnocení
- Dálnice bude předělána v příštím patchi (po 8.10), je tam někde problém s vyvážením stran, ale ne tak vážný aby se musela odstrsanit úplně
- Dragon Ridge se zjevně nevrátí
- Přístav bude odstraněn bez "geografického ekvivalentu" který by jej nahradil (pro oblasti v CW)
- penetrace děl ve hře není založena na vzorci DeMarre, ale na skutečných penetračních tabulkách
- medaile budou odstraněny z rot, aby je cheateři nesbírali ve zmanipulovaných bitvách
- momentalně nebude zavedena možnost odstanit 2-3 mapy které nechcete hrát na randomu
- WT RhB ma lepší kamofaktor než Obj704 když stojí i za jízdy
- Storm připouští, že TDs (SS: není jisté jestli myslel jen ty nové německé) mají příliš dobrý kamofaktor
- systém nastavení replayů se nezmění, dokud nebudou zavedeny replaye na serveru
- kapacita test serveru nebude zvýšena

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

9.12.2013

- Object 430U se neobjeví jako odemykatelný podvozek pro Object 430 (Serb tvrdí, že to jsou poměrně odlišné tanky)
- T-64 je poměrně jiný tank než Object 430, Obj má depresi/elevaci -5/+16
- pohled ve sniper módu je místo kde začíná dráha střely
- jediná věc, která se počítá během letu střely je její "místo existence" ne fyzikální parametry: proto může střela projít dírou, která je teoreticky menší než skutečná střela
- ohledně výstřelu artilerie, pokud míříte na objevený nepřátelský tank, dráha je automaticky kompenzována aby končila v tomto tanku, pokud ale míříte na místo, kde víte že je tank, který ale není právě nasvícený, dráha bude mířit na místo na zemi
- kdykoli je nepřátelský tank zničen, všechny členové týmu dostávají malý dodatečný bonus XP, který ale nedostanete pokud se nepřátelský tank utopí či se zabije pádem
- Ke-Ho (japonský lehký tank 4. tieru) bude mít matchmaking 4-6 tier
- ruští hráči fnukají, že je STB-1 moc OP, Veider tvrdí, že má ale Leopard lepší kamo, lepší max. rychlost, je pohyblivější a přesnější, má lepší čas zaměřování a nižší rozhození zaměřovacího kruhu po otáčení věží, uveze více munice a má vyšší depresi
- navíc, Veider dodává, že STB-1 nemá takový pancíř a má více vyčnívající zařízení které snižují jeho kamofaktor
- Veider tvrdí, že pokud porovnáme STB-1 a Pattona, Patton má lepší motor, lepší odolnost vůči terénu, lepší dohled, více HP, lepší přesnost za pohybu, lepší čas zaměření, lepší elevaci a obecně lepší pancíř
- Přístav je odstraněn protože mapa je nevybalancovaná
- je příliš brzy pro nerf KV-1S
- poklesy FPS na testu jsou kombinací chyby (něco s nastavením efektu pásů) a některých neoptimalizovaných prvků

 

 

 

10.12.2013

- bude jen jedna nová mapa v 8.10 (ta japonská), navzdory fámám, že přijdou mapy dvě
- Storm ohledně mapy Přístav, nemůžou jen přidat "200 m na délce mapy", to by bylo stejné jako mapu kompletně přepracovat
- nerf Focha přijde později, byl odložen na "nový rok"
- podle Storma je v pořádku vydat test s chybami, jejich oprava je pak rychlejší (P: v originále ...test iteration...., ta iterace mi tam nějak nesedí tak jsem to přeložil bez ní)
- Object 140 nebude ze hry odstaněn

- o osudu goldové munice ještě nebylo rozhodnuto (SS: byl návrh na snížení její dmg)
- vývojáři neodstraní (neomezí) goldovou munici na test serveru, protože to není jednoduché udělat a protože hráči by pak fňukali, že chtějí to samé na ostrém serveru
- Veiderův komentář k fňukání hráčů, že buff otáčení věže Mause o 2 stupně je málo: "Když přidáme dva stupně je to málo, když uberme 2 stupně, je to hned OMG NERF FCUK WARGAMING, JA A MYCH 254 KAMARADU OPOUSTIME HRU"
- Veider (když byl konfrontován s alternativou věže na Mause) tvrdí, že pokud by dali Mausovi novou věž a vyšší dmg za minutu, bude hned kolem příliš Mausů
- nastavení dynamické kamery nebude závislé na typu techniky (SS: hráč navrhoval vypnutá na artě, zapnutá na čemkoli jiném)
- Storm: "Optimalizace je v pořádku"
- plná podpora více jader přijde s patchem 9.X někdy příští rok - Storm tvrdí že dříve si nebyli úplně jistí jestli to dělat nebo ne, ale pak vyřešili nějaké problémy s enginem a rozhodli se to plně iplementovat
- evidentně je problém s modelem Panzer I (v 8.10. má jiný podovek než Panzejager I), nejspíš bude opraveno
- model Lorraine je také mírně mimo v 8.10, textury čela podvozku neodpovídají modelu), bude opraveno
- SP má také malý bug grafického modelu na spodním čelním pancíři, ale to se nechá být
- M48 Patton si vede statisticky dobře
- Storm tvrdí, že přestože u některých map zabírá nepřístupný terén více než 50% plochy, neznamá že jsou to špatné mapy, cituje třeba Opatství a Lakesville
- nové mapy na způsob Malinovka? Momentálně jsme se rozhodli pro městské mapy
- Storm tvrdí že na nové japonské mapě jezdí většina lidí do města
- není známo kdy přijdou japonské těžké tanky
- dynamické mraky nepřijdou nijak brzy, další grafické prvky mají prioritu a takové mraky by kladly nároky na zdroje
- Bigworld umí modelovat vítr jako v Crisis (ohýbající se rostliny a stromy podle rychlosti větru), je v plánu to implementovat
- zpětná vazba na novou japonskou mapu je pozitivní na EU a US serveru
- první nová městská mapa přijde v 9.0
- mapa Čnská zeď se neobjeví na EU/RU/US serverech
- Dragon Ridge se nevrátí
- Leopard 1 nedostane "pozdější" věž (ze 70.let) (SS: svařovaná, hranatá)
- mraky budou mít pohyblivé stíny, ale mraky samotné se hýbat nebudou: Je to úmyslně, Storm tvrdí že to zlepší mapy s jen malými nároky na FPS, dobře vypadající mraky jsou velmi náročné na FPS
- Object 430 se nezmění v testu 2, ostatní japonské tanky také nebudou změněny
- bitvy předem rozhodnuté tím, že jedna strana má víc noobů? "Odstrante XVM a všechno bude v pořádku, je to jen ve vašich hlavách"
- zatímco tanky na bázi IS a KV dostaly nové pásy, dva je nemají: KV-13 a KV-1S, je to patrně úmysl

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

11.12.2013



Q: Serbe, říkal jsi, že WR je jako každý jiný růst člověka. Ale tento růst závisí na genetickém materiálu rodičů-je téměř úplně předurčen. Je WR také geneticky předurčeno?

A: Ano, WR také závisí na genetickém materiálu rodičů a je také předurčen. Ale ne jen na něm-narozdíl od růstu, v případě WR, výchova (dovednost práce ve skupině) a vzdělání (pochopení taktických principů) a tréning také hrají roli.



Q: Je nějaký plán na úplné odstranění WR? Má mnoho negativních aspektů, proč je vůbec nutný?

A: Budu nad tím meditovat... ne, ani nevím co na to říct, nemám slov. Mladý muži, pochop že WR je pouze počet tvých vítezství vydělený počtem tvých bitev a vynasobený stem. Odstranění tohoto indikátoru je možné pouze pokud vynulujeme počet tvých bitev (a v tvém případě, použij volný čas na procvičení svých mentálních schopností)



- v 8.10. v oznamení po bitvě (to malé v pravém dolním rohu garáže), WG odstranilo množství kreditů utracených za munici a opravy. Podle Storma to bylo uděláno úmyslně.



A od Overlorda:

- Japonská děla nízkých tierů mají velmi chabou přesnost "z důvodů vybalancování"
- barva japonských tanků byla změněna na zelenou na základě zpětné vazby od hráčů (SS: konkrétně růských hráčů)
- evidentně se stále zkoumají lagy na serverech
- Overlord tvrdí, že nepříjemné propady FPS budou snad opraveny do vydání finální verze
- uzavřená beta WoT Blitz začne z kraje nového roku
- mapy ve WoT Blitz jsou 4x menší než ve WoT, budou to úplně nové mapy, ne předělávky z WoT, ale některé mapy mohou být pridány, například Dol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Opět mimo pravidelné denní překlady, ale protože matchmaking nás předpokládám všechny zajímá, tak to sem hodim.



Storm se ptal na svém blogu, co si hráči myslí o MM, tady jsou hlavní body z diskuse:

- Storm tvrdí, že panuje obecný názor, že stockové a elitní stroje by měl MM posuzovat odlišně
- určitě nebude omezení na max. 3 arty na jedné straně
- zjevně nebude zavedeno pravidlo, že stocková vozidla budou častěji jako top tier, protože to je pro tým nanic
- Storm tvrdí, že současná situace okolo TDs je na 100% odlišná od té předešlé s artama (SS: není plánováno omezení počtu jako u artyn)
- Storm ohledně MM podle map (SS: různá pravidla MM pro každou mapu) tvrdí, že je to bohužel nemožné, protože by to vedlo k ještě častějšímu opakování běžných map pro jednotlivé hráče
- zrcadlově stejné týmy (SS: nebudou zavedeny), byly by smrtící pro různorodost bitev
- Storm tvrdí, že myšlenka, aby MM bral v potaz tier děla není nesmyslná
- ve hře je evidentně chyba, která způsobí, že pokud je Chaffee v četě s KV-1S (nebo jiným těžkým tankem s rozsahem MM na nízké tiery), dostane jejich rozpětí MM, Storm tvrdí, že to musí ověřit
- Storm si zjevně myslí, že pravidlo, že stock vozidlo má preferenční MM bylo zrušeno, ale musí to ověřit
 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

13.12.2013



- když jsou bonusy na XP, zvýšená XP se nezapočítává do požadavků na Mastery badge
- je možné, že STB-1 někdy dostatne svůj hydraulický podvozek
- Q: "Zvažovali jste někdy můstek mezi novou větví sovětským medek a druhou větví sovětských TD (Obj 263)?" A (SerB): "Ne, pitomosti nezvažujeme, nemáme bohužel tolik času jako Vy."


- ! Podle všeho, bug týkající se reloadu gold munice (když nabijíte gold ammo za kredity, tak se Vám nabije gold ammo ZA GOLDY - Seton - kdysi dávno se zmiňoval bug, že když vystřílíte gold munici, tak se Vám nová koupí za goldy, ne za kredity, hlavně u auto-doplňování, i když máte nastavené kupování za kredity) je v 8.10 zpět, Storm o tom ví (Seton - každopádně doporučuji vypnout auto-doplňování munice u tanků, kde hrozí vystřílení goldů)


- Na otázku týkající se obrázků na konci WoT videa o grafice jako níže zmíněný (a o jejich objevu ve hře) Storm odpověděl:

whoa.jpg

 

Také dodává, že pro vyšší natavení grafiky, požadovaný hardware bude "současný" (Seton - těžko říct - současný hardware by snad utáhl vola i s vozíkem), ale nemůže říct konkrétní info o konfiguraci (není na to expert). Dodává, že Pentium i5 a Ge-Force 660 Ti jsou dobré součástky a nemělo by je to moc přesahovat. Také dodává, že podpora více jader na to bude mít malý vliv (Seton - vzhledem k omezenosti maximálního výkonu jednoho jádra si to nedokážu bez více jader představit - co si tak mlhavě představuji, tak jednojádro nebylo možné přesáhnout 3 GHz, za normálních cenových podmínek), protože momentálně je výkon více závislý na grafických kartách (Seton - dovolím si nesouhlasit, celý systém by měl mít určitou úroveň, supr silná grafárna mi celý počítač sama o sobě nevytáhne, musí to trochu ladit - ale rád budu opraven - na druhou stranu slibovali, že to půjde vypnout, takže snad upgrade není potřeba)

- Když se Storma ptali, že původní STB-1 byl světlejší, říká, že z ohledu vývojáře byla ta barva moc světlá. Tato barva je hodně světlá. Odpovídá původní kamufláži na japonských tancích (hnědá)



14.12.2013



- HESH změny? "Pokud jsou v plánu, řekneme Vám to."
- podle Storma je velikost Objectu 140 a Objektu 430 v pořádku
- když se Storma ptali na zvýšení dohledu (spotting, render) řekl toto: "Hlavní otázka zní, je to vůbec potřeba? Potřebujeme vidět na 1000 metrů a více? Je to úplně jiná hra, když střílíte na pixely."
- momentálně je dohled v podobě čtverce (to co vidíte, když pro Vás spotuje někdo jiný), WG momentálně pracuje na přetvoření v kruh o průměru 700 metrů.
- je možné, že pancíř 112 je chybný, nejspíš to bude opraveno



15.12.2013



- vývojáři mají kolem Vánoc méně času na odpovědi, podobně jako loni
- Object 268 není OP, Maus má lepší winrate
- balancování tanků dle winratu je podle Storma v pohodě
- podle Chieftaina není roaming připraven, pracuje se na vychytání bugů

"O toto se budeme v roce 2014 snažit"

 

 

 

16.12

- podle Storma je lež, že WoT provádí menší FPS (na jakékoliv nastavení) než jakákoliv jiná MMO hra
- Mise s IS-6 je ohromně oblíbená na RU serveru, Storm říká, že je hrdý na WG lidi, kteří to vymysleli, prý to nebylo moc časově náročné (obrázek udělal LJ member pastor_rk_):

m2pZPr2oTVM.jpg

 

 

- Storm dodává, že s takovými čísly budou T6 někdy čekat déle ve frontě
- Storm říká, že není možné opravit takové obrovské tier 6 fronty tím, že vytvoří jen tier 6 bitvy, protože by to poškodilo i battletier pravidla (SS: tanky mají klesnout na nižší a vyšší tiery bitev rovnoměrně), a proto některé tier 6 musí občas čekat
- “World of Infantry s největší pravděpodobností nepřijde, ale WG pracuje na novém, zatím neohlášeným projektu ... "
- "Neohlášený projekt" určitě bude on-line hra, podle vývojářů WG singleplayer hry pomalu mizí ze scény, MMO hry jsou zřejmě považovány za budoucnost (SS: WUT?)
- Hlavní hráči Xbox WoT jsou američtí hráči, to je důvod, proč verze nemá Sovětský strom

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

18.12:
opět nic

- Není abnormální množství na remízy v týmových bitvách, zřejmě pravidla "kdo má víc bodů, vyhrává" nebudou realizovány
- Poškození modulů způsobené HEčky dostává stejné penalizace pro nepenetrující zásahy jako běžné poškození - díky CharlieV za překlad
- u M103/T110E5 120mm děla je grind v pohodě

 

 

20.12

- IS-4 mantlet má 250mm

-WT RhB se model 128mm děla změnil, Storm uvádí, že však nezměnil svůj camo faktor

- Hráči hlásí masivní pokles FPS v japonské tier 1 bitvě (tanky mají samopaly), Storm radí napsat na podporu a pokusit se změnit nastavení grafiky

- Posádka StuG III je historická (SS: zřejmě tam je chyba, že když přesunete skupinu StuG na E-25, radistův skill nebude fungovat)

Ruský hráč navrhl zajímavý způsob vyrovnávání winrate tanku. Storm komentoval a říkal, tento návrh podal WG. Mohlo by to být zajímavé, protože tato metoda by mohla snížit dobu hodnocení (zda je vozidlo OP nebo ne) do 2-3 týdnů.

- Důvod, proč nyní byly provedeny zničitelné objekty prostřelitelnými AP / APCR je ", aby hra byla rozmanitější"

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

19.12.

- Wargaming nemá žádné zdroje, které by potvrdily "informaci" že špička (hrany) nosu korby (ten trojuhelnik na predku) na IS-3 po zásahu 100mm střelou praskl ve svárech
- IS-7 je v pořádku.Storm zaznamenává její častější hraní v CW a stále představuje pro ostatní tanky hrozbu
- Zřejmě v 8.10 nakonec nebude možnost získat odznak "Mastery" na jednom tanku vícekrát. (SS: Jen první se ale bude počítat) Bylo to v plánu ale přijde to až v dalším patchi
- Možnost která je popsána výše, bude fungovat i pro odzanky 1. - 3. Třídy. Odzanky se nebudou resetovat, ale bude zavedeno celkové číslo, které se bude zobrazovat v dalším okně v tabulce ocenění
- KV-2 neobdrží pohled jako mají arty
- T-34/85 nedostane zpět 100mm dělo
- Otázka: Bylo v čekací listině 1100 6 Tier tanků. Přidal jsem se do fronty s očekáváním okamžitého složení pouze 6 Tierové bitvy. Po 58 vteřinovém čekaní mne MM zařadil na konec 7 Tierové bitvy. Sakra co to?? Serb: To je konspirace!! (již v minulých odpovědích bylo dopovězeno proč tomu tak je, myslím že 17.12?)
- Je možné že do WoWp bude přidána čísnká větev letadel. Ale prozatím je v ní moc děr, aby mohla být implementována
- SerB říká že v Kubince je "zachována" většina ruských a polovina ostatních tanků v kompletním stavu. (SS: jen jako, chybějí jim motory atd.)
- Vedoucím balancu WoT se stal (po odchodu Zlobneho) Veider
- Veider k WT E-100: Jeho statistiky klesají, ale přemýšlí o několika parametrech které by mohly být nerfnuty, ale zatím to nepotřebuje
- Později se Veider nechal slyšet že ony parametry jsou zvětšení zaměřovacího kruhu při jízdě a otáčení věží.
- KV-1S a KV-13 nebudou mít v 8.10 nové typy pásů, protože "na to nebyl čas"
- Zatím není rozhodnuto, která premiová vozidla budou přídána v roce 2014, ale Storm se chce rozhodnout ještě do konce roku.

 

 

 

21.12.

- Jak se zdá tak ve WoWp mají možnost všechny Tiery hrát všechny mapy
- Podle SerBa funguje "jemné přezoomování" v 8.10 dobře
- Ani voda, ani žádný jiný terén (na kterém přistane střela) nemá vliv na splash HE střely
- Otázka: Rád bych dostal vysvětlení rpoč moje arty dostává tak málo expů. SerB: Jak strašné...
- SerB říká že pancíř věže Obj. 430 je v pořádku. (hráči si stěžovali že je stejně zranitelná jako na Obj 140 před patchem)
- Serb říká že rozdíl v AP munici Japonců je v jejich konstrukci
Z Overlordu: Replaye ve WoWp jsou plánovány až ve verzi 1.2 nebo ještě později
Silnet napsal že nová metoda výpočtu OP ratingu je velice zajímavá a že o tom podrobněji napíše

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

23.12.


Q: Proč je způsob jakým funguje rádio ve hře tak nerealistický? A: Protože hořící benzín vám také necáká z obrazovky
- nebude změněn způsob, jakým radio funguje
- další trolling přeskakuju
- důvod proč WG používá tištěné prameny místo měření v muzeu je ten, že se vozidla v muzeu od sebe liší (příklad dvou KT, jeden má LFP 100 a druhý 120 mm, 100 je správně)
- StuG III má ve hře správnou váhu (přestože je o 3 tuny lehčí než StuG III Ausf. G), protože to je průměr různých modelů
- Jsou palivové nádrže Ferdinanda na správném místě? "JAk strašné"
- Serb neví, jestli model Tigeru P bude změněn aby odpovídal modelu Ferdinanda
- šířka bočního pancíře nástavby Ferdi ve hře (80 mm) je zjevně správná, přestože ruské zdroje (Svirin) uvádí šířku 85 mm - šířka se zjevně lišila kus od kusu
- vybavení (sít, bino) nejsou ve hře viditelné kvůli náročnosti implementace a protože to není důležité
- Q: proč u nepenetrujících střel nezůstávají tyto střely zaseklé do pancíře? A: Máte nesmírně silný počítač. Závidím vám a také 99,999999 procenta hráčů
- velitelská věžička KT zjevně není historická (120 vs 150 mm ve hře) - kompromis
- nehistorické motory Hetzera? Jak hrozné (podle SS jsou vcelku historické, aby byly skutečně historické musel by se 220 HP ze hry nahradit 200 HP)
- ve skutečnosti měla T30 (US TD) do svého 155 mm T7 děla jen HE munici
- fakt že penetrace některých střel ve hře neodpovídá těm v literatuře může být často vysvětlena použitím jiného typu munice (podle SS je to sice pravda, ale některá děla ve hře jsou uměle bufnuta (T7 na T30) a některá nerfnuta (A18 na -25)
- podle Serba je 113 v pohodě
- radio CHi-Ta váží 560 kg, protože to je japonský šmejd
- zjevně kamofaktor děla (množství o kolik se sníží po výstřelu děla) je nastaven ručně, úsťová brzda se bere v potaz (SS: děla s úsťovou brzdou mají horší kamofaktor z historických důvodů, typický boční zášleh odhaloval pozici děla)
- rozsah MM +/-1 nebude zaveden, protože by např. T-34 nemohla potkat Tigera, Sherman Panthera atd.
- klient 8.10 je schopny přehrávat replaye z 8.9 a 8.8 protože většina map nebyla změněna
- dosah dohledu není koule ale válec
- ve hře momentálně není tank s tlouštkou představného pancíře 0 mm, včechny mají nějakou minimální hodnotu
- ve WoWp, mít otevřený kokpit nemá na nic vliv, omezená rychlost ale lepší výhled jsou implementovány do vlastností letounu
- je možné že uvidíme nové modely KV-4 ve hře, některé jako premiová nebo event vozidla, některé jako volitelné podvozky pro KV-4

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

25.12.

- všechny servery dohromady (RU, EU, ASIA, US) mohou zvládnout najednou 1,5 mega hráčů (jen sám ruský server by zvládnul takové množství)
- je teoreticky možné, že podvozek Panthera Ausf. F bude stock podvozek pro Panthera II
- nebyly žádné skryté změny mechaniky spotingu a kamufláže v 8.10.
- japonské tanky nejsou více kradmé (stealthy) než by bylopřijatelné
- když se přisuzuje tanku kamofaktor, používají se oba přístupy-manuální a automatický podle velikosti vozidla
- Serb říká, že mu vadí že SU-76 a T-70 nemůžou potkatve hře Tigera, ale že s tím nemůže nic udělat
- spolehlivost vozidla nebude ve hře zavedena. Serb-masochysti at se přestěhují do jiných her
- serverový replay bude jen jeden pro všechny v dané bitvě, půjde sledovat bitvu z pohledu jakéhokoli hráče
- arta Crusader (5,5 palce) si statisticky vede dobře
- hráči nerozumí mechanismu přidělování XP-Jak strašné
- volný pohled kolem tanku ve sniper modu po stisknutí pravého tlačítka myši funguje jen u tanků a ne u TD, protože hráči by byli zmateni, až by se jim pohlked vrátil zpět do palebné výseče děla
- zvířený prach, tlaková vlna a podobné efekty jsou implementovány do ztráty kamofaktoru po výstřelu děla
- další troling vypuštěn

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

26.12

- Není žádný rozdíl v komunikaci klient-server bez ohledu na to, jaký tier hrajete (SS: některý RU hráč si stěžuje, že má lagy pouze při hraní arty)
- že 15 mm BESA nemá zlatou munici je úmyslné
- 128 mm na RhB WT se může plně otáčet, protože tomu tak bylo i v historii
- Zdá se, že obtisky z penetrovaných a odražených střel nebudou lepší v HD klientovi, protože "oni jsou pěkné i dnes"


Od Overlorda:

- Overlord neslyšel o žádném nadcházejícím nerfu zlaté munice
- Přepracování metod balancování je v současné době považován za funkční (SS: vztahující se k "nové metody" o tom, zda je tank OP)

(teď se přižnám, tohodle jsem si vůbec nevšiml, zkrátím a zanechím jen důležité věci)

- Storm dodává ohledně garážových bitev , že mechanismus by dal práci jen týden, rozhraní bude trvat déle, ale hlavním problémem je, že jen velmi málo hráčů skutečně chtějí tento režim a válečné hry se nyní zaměřují na věci , které je zajímavé pro velkou část hráčů
- Mnoho lidí hraje 7/42 bitev , desítky procent z celkového množství bitev
- Panzer V/IV se neobjeví v historických bitvách , to samé platí pro Tiger P
- Zdá se, že Hesh munice bude přepracována pomocí mechanismu HE, ale dodá mnohem větší šanci zabít posádku a zničit moduly kromě zvýšené hodnoty penetrace ( SS : * FV215b 183 zbožňuji tento příspěvek * )
- HD klient přijde v roce 2014
- Vývojáři rozhodli nerealizovat speciální mechanismus pro APHE skořápky , protože " další typ shell by bylo příliš složité zvládnout pro hráče "
- Storm uvádí, že penetrace 25 procent RNG vliv na bitvu mnohem méně , než za účelem šíření při fotografování

27.12
- s pravděpodobností bude zaveden systém, který přejmenuje jména hráčů, pokud jsou nevhodná
- Zřejmě si SerB nemyslí, že IS-6 zaplaví T8 bitvy díky soutěži, jak se tomu stalo u Typa 59
- Bude všechny tři typy map (pouštní, letní a zimní) pro lowtier tanky
- Otázka : " ak mnohem menší jsou tanky ve hře, než je tomu v reálném životě?" : "To záleží na vaší obrazovce. Na obrazovce s 20m úhlopříčkou by to bylo zhruba 1:1 "
-Průměrná životnost tanku v boji WoT je cca 4 minuty , na rovině ve WOWP je to cca 2 minuty , tak pro zajímavost - nejdelší životnost patří arty, nejkratší - hightier skauti
- Tanky bez věže nebudou mít žádnou věc, která by jim odlétla při ammo racku
- Neexistuje žádný plán na 2-3 perk posádek v souvislosti s historickými bitvami, budete muset grindit sami
- historické bitvy budou mít stejné herní mechanismy jako náhodné bitvy

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

- Italové nebudou mít separátní strom, budou součástí evropského stromu
- exkluzivní tanky jsou vyhrazeny přednostně klanům, hráči na randomu je dostanou teprve přes akce, jako je nyní mise na IS-6 (brutální grind)
- IS-6 nedostane buff penetrace
- funkce spojování účtů nebude
- nejbližší aktualizace nebude 9.0, ale 8.11, přinese možnost zrušit chat a úpravy uživatelského rozhraní
- v rámci historických bitev je v první fázi připravována bitva u Prochorovky a bitvy u Balatonu; v tomto módu budou existovat respawny a balanc nebude brát v potaz počet tanků (například jeden tým může mít sedm tanků, druhý třicet); mapy budou nejdříve používány současné, později není vyloučena ani tvorba speciálních map pro historické bitvy
- na test serveru nebudete mít všechny premium tanky na účtu automaticky, budete je muset kupovat, jako doposud
- WoWp budou mít garážové bitvy
- je možné, že garážové bitvy budou i ve WoT, jako vlastní herní mód
- T-44-85 přijde v nejbližší aktualizaci
- nováčci nyní mají zvláštní matchmaking, v prvních 20 bitvách hrají jen s jinými nováčky
- velmi pravděpodobně budou nové T8 premiáky
- menší kulomety ve hře nebudou funkční
- T95 nebude zrychlena
- prodloužení americké větve z M24 Chaffee v nejbližší aktualizaci nebude
- pro klany v roce 2014 přijde nový herní mód
- v klanových bitvách bude možný výběr mapy
- pro nováčky/lamy nebude separátní server
- brzy bude stream z WoT: Blitz
- pracuje se na verzi klienta pro Mac OS, nyní prochází interními testy, vyjde brzy
- s 90% pravděpodobností se T95E6 bude rozdávat za odměnu klanům
- WG experimentuje s nočními bitvami, interně se pro ně právě testuje upravený systém spottingu a dohledu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

28.12.

- Q: “Jak jsou vybalancována děla na německých T8 a 9 Waffenträgerech?” (SS: myšleno fyzicky – že se vozidlo při střelbě nepřevrátí) A: “Musíte se zeptat inženýra Hanse”
- Q: “Takže pokud děla vybalancovaná nejsou, jak se s nimi míří v případech, kdy je podvozek byť jen trochu nakloněn?” A: “Musíte se zeptat střelce Fritze”
- historicky byly pro Chi-Ri plánovány čtyři typy zavěšení kol: dva modely Hara, jeden Bugatti a zavěšení se “zablokovanou torzní tyčí”. Dvě z nich budou použita na několika podvozcích a o těch zbývajících dvou ještě popřemýšlíme
- při tvorbě japonské větve těžkých tanků budou v co největší možné míře použity různé modely tanku O-I
- Italové budou možná dalším národem ve hře, pravděpodobně dostanou vlastní tankový strom, ale nebude to nijak brzy (RnR: toto už bylo zase vyvráceno, ale kdo ví)



29.12.

- Q: “Proč musíme čekat 2 minuty na start bitvy?” A: “a) sestavení týmu, b ) načtení mapy u těch hráčů, kteří mají horší PC než vy”
- odpovědnost klanů za chování jejich členů nebude zavedena (SS: automatické trestání klanů za nevhodné chování jejich členů)
- současný systém míření je pro hru dostačující (SS: nějaký hráč chtěl komplikovanější systém, jako nelineární délku zaměřování se zvyšující se vzdáleností)
- neproběhly žádné skryté nerfy (SS: myšleno v patchi 8.10)
- existovaly plány TD na podvozcích IS-4 a WZ-111(na 113 už ne)
- 122 mm HE granáty z děla D-25 mají menší poškození než 120mm americké HE granáty kvůli “konstrukci granátu” (SS: to je asi pravda – při vývoji děl je jedním z požadovaných údajů výplň HE granátu, což pravděpodobně znamená, že se na to bere ohled)
- SerB je spokojen s fungováním HE munice
- za mantletem IS-4 už není žádný další pancíř
- je možné, že po zavedení vícevěžového mechanismu bude možné střílet z kulometů vyšších ráží (např. z 12,7mm kulometů na střechách vozidel), SerB ale dodává, že to bude téměř k ničemu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Plánované novinky-31.12.13
-Firefly " přijde " , Sturmtiger přijde taky , ale ještě není jisté v jaké podobě.
-- HD modely nebudou uvolněny najednou , ale v dávkách
-Bude možné tank převrátit na věž
- Staré počítače budou moci hrát na stejné grafice jako je tomu nyní
- Nezávislé zavěšení bude zaváděno individuálně
-- První vozidla na přepracování HD modelu budou ty " legendární " tanky jako je Pz.IV , Tiger , T - 34 , Maus atd.
- - Storm uvádí, že velké domy ( jako v ENSK ) nebudou zcela zbořitelné , ale bude možné , aby se otvory ve stěnách dalo střílet
- Storm uvádí, že úroveň podrobnosti u HD WOT modelů bude zhruba stejný jako ve War Thunder

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Storm ohledně grafiky

- HD klient nepřijde v jednom patchi, textury a modely budou vylepšovány po celý příští rok
- první vozidla, přepracovaná do HD, budou “legendární” masově vyráběná vozidla, např. Tiger
-mapy budou předělány tak, aby byly více “atmosférické”: momentálně vývojáři pracují na Prokhorovce, budou na ní zničené tanky, protiletadlová děla, polní děla, oheň, kouř a letecké souboje na obloze (ne jen pro historické bitvy, ale i pro random)
- Storm tvrdí, že je příliš složité vytvořit ve WoT zničitelný terén, muselo by to být zpracováno serverem
- v současnosti je vyvíjen “vylepšený model pohybu tanků”, který bude pracovat s točivým momentem, rychlostními stupni a kluzkým povrchem (aby se tanky hýbaly více realisticky). Bude to již brzy, prototyp modelu už je hotov.
- bedny a další věci na tanku se budou při pohybu tanku také hýbat (“skákat”), na tancích se taky bude usazovat špína při projíždění blátem
- vše toto bude počítáno serverem, tzn. žádná zvýšená zátěž PC
- hranatá kola budou v HD modelech opravena
- přijde nový (lepší) anti-aliasing
- starý render prozatím odstraněn nebude
- podpora více jader nebude nijak brzy (Storm nezmiňuje žádný přesný termín)
- vnitřní prostory tanku modelovány určitě nebudou, Storm tvrdí, že by to zdvojnásobilo velikost klienta a jen modelování prostorů posádky by zabralo přibližně dva roky
- v roce 2014 přibude “jen velmi málo nových tanků”
- podpora DX11 nebude nikterak brzy



30.12.

- Q: “Řekli jste, že přidáte samostatnou italskou větev?” A: “Jako vždy, nic takového jsme neřekli – slovo ‘samostatnou’ nikde nevidím”
- SerB ohledně TD založeném na IS-4: “152mm dělo, klasický sovětský projekt s pevnou věží vpředu, pancíř podobný jako na IS-4, více dat prozatím nemáme”, možná existovala i varianta s věží s omezeným odměrem umístěnou v zadní části
- Jagdtiger 88 a Jagdtiger mají odlišnou maximálku, protože “JT88 nemá top motor”
- SerB tvrdí, že zatímco prémiová vozidla mají být horší než normální vozidla stejné úrovně, pro speciální/darovaná vozidla to neplatí: “Pokud jsou stejně silná, jako normální vozidla téže úrovně – je to v pořádku, ale není to nutné. Není ale možné, aby byla silnější”
- neexistuje závislost mezi výškou tanku a jeho dohledem: je určován jednotlivě
- WG začal s vylepšováním grafiky (HD) před rokem, nemohli začít již před dvěma, protože na to neměli finanční prostředky



Info (nejen) o CW

- důvodem pro spuštění kampaní bylo to, že stará CW byla nudná, záměrem je nalákat více hráčů do klanů
- vývojářům se výsledky první kampaně nelíbily: pouze silné klany s kvalitní diplomacií se dostaly k tanku M60
- proto byl celý koncept přepracován, díky bodům slávy se druhé kampaně zúčastnilo mnohem více hráčů
- cílem druhé kampaně bylo odměnit 10 procent zúčastněných hráčů speciálním tankem – počet odměněných hráčů tak byl založen na tomto odhadu. Vývojáři považují množství odměněných hráčů za vysoké, “i lempli se k tanku mohli dostat”

- třetí kampaň bude kratší než druhá, bude trvat přibližně měsíc
- princip “čtyř úrovní” bude zachován, možná bude přidána další úroveň, buď 7 nebo 9 (protože tyto nejsou nikde jinde používány)
- v budoucnu bude opět možné získat M60, na RU serveru je jich příliš málo
- třetí kampaň bude z 99,9 procent vycházet ze druhé kampaně, účty s 0 bitvami nebudou moci získat speciální tanky
- počet odměněných hráčů bude stejný jako v druhé kampani
- ve třetí kampani budou udělovány speciální medaile, ale plnění úkolů bude odměňováno zlatem
- bug, kdy jste se po pádu hry nemohli vrátit do CW bitvy, byl opraven
- 20 lidí pracuje na CW mechanismu
- v roce 2014 bude možné získat speciální tanky hraním na randomu, ale ty budou horší než tanky za kampaň
- CW mapa zůstane mimo klienta
- v roce 2014 přibude mnoho nových funkcí, např. přepracovaný klanový interface (historie klanů, množství tanků) a systém hodností, CW 2.0 (oddělený CMS s moduly, vstup do kampaně pomocí jednoho tlačítka, seznam probíhajících CW událostí, optimalizace, úprava map a regionů) přijdou na konci léta, množství bojových misí bude navýšeno, klanové funkce uvnitř klienta: léto 2014
- třetí kampaň bude na jaře, možná březen
- budou odděleny mise pro random, týmové bitvy, roty a CW, budou odděleny v okně misí
- v historických bitvách budou pravděpodobně použiti boti
- mechanismus velitelského tanku byl zamítnut, přibudou moduly nebo vybavení zvyšující schopnost tanku velet v bitvě
- ještě není rozhodnuto, za co bude rozdáván tank T95E6: “SerB s ním má své vlastní plány”


Storm ohledně ASAP videa:

- Q: “Ta grafika není nic moc” A (Veider): “Nelíbí se ti nový model IS-4? Já se nad ním uspokojil ještě když neměl textury a byla to jen hromada mnohoúhelníků”
- dynamická špína bude implementována
- staré počítače budou moci hrát se stejnou grafikou jako nyní
- WG vytvořilo anketu ohledně PC konfigurací hráčů, díky tomu ví o tom, na jakých šrotech spousta hráčů hraje, dostali data dvou a půl milionů počítačů
- přepracovaný model Mause bude mít (prázdné) palivové nádrže
- historické bitvy budou hrány na současných mapách
- nezávislé zavěšení kol nebude mít vliv na balanc, již se s ním při balancování počítá
- IS-4 dostane boční pancíř jako v ASAP videu, bude součástí kolizního modelu
- vybavení a bedny budou po zásahu odlétávat
- odskočení tanku po obdrženém zásahu nebude zavedeno
- bude možné tanky převrátit
- při letu ve vzduchu tankům nebudou odpadávat pásy
- stromy budou i nadále padat skrz tanky

- první přepracované tanky budou “legendární” tanky jako Pz.IV, Tiger, T-34, Maus atd
- roaming bude
- je možné, že trollové a další retardi budou mít roaming zablokován, stačí “jeden klik” a je to
- velké budovy (např. na Ensku) nebudou zničitelné, ale bude možné je poškodit a střílet přes ně
- vícevěžový mechanismus byl odložen do vzdálené budoucnosti (jen velmi málo tanků jej využije)
- Storm tvrdí, že HD modely ve WoT budou podobně detailní, jako modely ve WT
- Firefly bude, Sturmtiger taky, ale ještě není jisté, v jaké podobě
- kolizní model HD tanků nebude přepracován, spíše vylepšen a aktualizován
- Veider tvrdí, že garážové bitvy jsou blbost a War Thunder to jen potvrzuje
- HD modely budou vydávány postupně, ne najednou
- přibližně pouze polovina vozidel bude mít alternativní podvozky, VK4502B jej mít pravděpodobně nebude



1.1.

- ohledně Silvestra, SerB napsal: “Mimochodem, opravdu nedoporučuji lyžařský sjezd s prskavkami v obou rukách – v okruhu pěti metrů uvidíte *****. Docela strašidelné.”
- SerB ohledně hydraulického zavěšení kol: “Jedná se o celkové přepracování herní mechaniky (nejde jen o výšku vozidla), takže prozatím bez komentáře” (SS: Storm již potvrdil, že nastavitelné zavěšení u E-10 bude)
- výška STB-1 je v pořádku
- prémiový Sexton je lepší než ten klasický? Rozdíl mezi nimi je v “celkových parametrech”

- SerB prozatím neřekne, které větve přijdou v roce 2014
- SerB si pořád myslí, že WG se mělo zaměřit více na historické bitvy než na e-sport, ale systém misí považuje za kvalitní
- hráči si nebudou moci vytvořit vlastní kamufláž (“nepotřebujeme růžové tanky s kytičkami”)
- hlasové ovládání WoT? “Je to možné, ale je zde problém s okolními zvuky”
- další info ohledně CW vylepšení přijdou později
- Havoc bude používat volné procesorové jádro (pokud je dostupné), nebude využívat grafickou kartu
- 9.0 přinese grafická vylepšení, možná i nějaké další novinky
- VŠECHNY textury vozidel budou přepracovány do HD (nebudou dvě sady textur – ty dosavadní a ty HD), i při snížení kvality grafiky budou použity HD textury, ale grafická karta automaticky sníží jejich kvalitu (Storm tvrdí, že toto nebude kartu zatěžovat, protože ta to dělá tak jako tak)
- při roamingu bude chat pravděpodobně “jen pro čtení”
- bude možné zničit menší budovy jejich přejetím
- WG by chtělo přepracovat VŠECHNY tanky v roce 2014

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2/1

SerB je v nové troll fázi - grammar nazi (kdo zná pochopí).
-SerB říká, že budou úplně nové skiny (textury?) tanků pro HD klienta, ale bude možné dále vytvářet vlastní skiny
-skill MM do random bitev nebude!!!!!
-SerB říká, že problém "garážových" bitev (více tanků, když chcípne jeden tank, vemete další) je, že když team prohrává, tak lidé bitvu prostě opustí nebo úmyslně sabotují opuštěním, ale řešení by mohly být velmi tvrdé tresty
-"ulétávání" věží po výbuchu munice bude mít na starost HAVOK na serveru, aby všichni viděli, kam věž spadla atd. SerB si není jist, jestli věž přistane vždy střechou vzhůru, ale že je vysoce pravděpodobné, že vždy střechou vzhůru přistane (SS: vnitřek věže není vymodelován)
-SerB k T110E1 a T110E2 odkazuje na Hunnicuttovu knihu "Firepower" (nebudu překládat, neboť se jedná o název knihy), kde mají naít část o T110 a podívat se na první dva obrázky
-SerB nic neslibuje, ale říká že HD klient by měl vpohodě na MAX běžet na kartě GTX 760 ( pochybuji : )
-Objekt 278 se neplánuje (SS: Sovětská heavyna s dělěm 130mm M-65)
-pravděpodobně bude možné, že když střelíte do velké budovy nízko u země, tak budouva spadne
-SerB říká, že tank nepůjde zničit padající sutí, protože s tou bude kalkulovat počítač, neboť zátěž na servery by byla brutální.
-SerB říká, že věž utržená výbuchem munice (věž se válí na zemi), bude mít stený armour jako na tanku, ale pokud to nepůjde, tak bude prostě neprostřelitelná.
-motor V-5 na tanku A-44 má moc málo HP? bez komentáře...
-AMX 30 přijde, až to bude, tak to bude
-nový model pásu KV-1 a IS nemá spojitost s HD modely
-? SerB říká, že týmovky a lan turnaje jsou různe věci, a proto týmovky mají remízy a lan turnaje mají vítěze počítané za pomoci bodů ?
-ukořistěné německé KV-1 bude hořší než ruské
-Němci možná budou mít high-tier střední premka - Panter ausf F, Panter 2 prototyp (SS: korba z P 2 s veží z P 1), východoněmecká T-54, ale nic víc nevíme
-Tetrarch nemá speciální MM
-osud sovětských nízko-tierových TD (SS: SU-76BM+IT-45, možná) bude rozhodnut v budoucnosti
-SerB potrzuje, že střela po probití pancíře cestuje v tanku po délce (Kalibr střely)×10
-roaming půjde jen přes klienta
-SerB říká, že pokuta za poškození spojenců přímo nesouvisí s damage (WUT?)
-SerB říka, že věci co nerozhoduje server nemají vliv na bitvu (žádne hrátky s havokem)
-Havok neá co dělat s moderováním děr v zemi
-Overlord přiznává, že M60 nebyla nejlepší volba pro odměnu za CW

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

-Storm potrvzuje, že RU251 bude nový Tier VIII německý lehký tank
-možná půjde střelbou zničit domy u jižní báze Malinovky
-je jedno, jaký nepřátelskému tanku zničíte modul, ale expy budou stejné
-prémiový účet nebude mít v dohledné době nové výhody
-medaile Odstřelovač se přepracuje a také se změní podmínky pro získání "hrdiny bitvy" (asi medajle jako útočník, obránce, válečník...)
-vzhled okýnka "čety" se prozatím nepředělá (prý nemá vypadat jako to v týmovkách)
-1vs1, 3vs3 a 5vs5 v roce 2014 nebudou
 

 

 

Storm k ASAP videu.

-věže Vám budou ulétávat po výbuchu munice i bez Havoku, protože to bude počítáno na serveru
-je velice pravěpodobné, že nepůjde pohřbít někoho v suti
-nový "systém" podvozku nebude mít vliv na pohyb tanku, bude to jen vizuální změna
-v historických bitvách bude limitována munice (SS tvrdí, že i kousky prémiové munice)
-HE možná budou mít vyšší šanci poškodit moduly, možná (HE) budou rebalancovány jinak
-když čekáte ve frontě s tier VI a je tam hodně dalších Tier VI, trvá to dlouho, protože MM vám hledá soupeře, tedy třeba Tier VIII a Tier VII
-developeři se prý ještě nerozhodli, jestli budou klienti dva, pro HD textury a normální klient
-Storm říka, že dva klienti jsou pitomost
-autodetekce vašeho hardwaru a následné nastavení grafiky bude přepracováno
-"určitě" mají být 2 druhy renderů (vylepšené a stávající) a 2 sady textur (tak to chápu já)
-developeři se stále nedohodli jestli padající suť poškodí tank (jednou řeknou ano, jednou ne...)
-když na Vás přistane utržená věž, tak Vás poškodí, míra poškození bude záviset na její hmotnosti
-Storm říká, že i v reálu by i věž Mause trochu popolétla
-nerf T X TDček asi bude ve verzi 8.11 a některým se sníží i DPM (nebudou kompenzovány za snížení ALFY)
-verze 9.0 možná přinese nové zvuky - "cinkání" pásu, hluk motoru a později možná i hluk rotace věže
-není jasno, kdy se přepracuje chat
-Storm říká, že nové tier 8 premko nepřijde nikterka brzy, i když někdo říkal, že brzy přijde
-developeři nemají v plánu zavést PhysX
-T95 bude speciální tank, ne normální
-ulítlá věž bude pravděpodobně neprostřelitelná, ale prý ji bude možné překotit
-vraky tanků nemají být prostřelitelné, příliš by to zatížilo server
-vozidlo bude možné v bitvě zamazat, ale nebude tu žádný efekt stárnutí (když ho hodně používáte)
-penetrace nábojů pro historické bitvy bude stejná jako na randomu a počet munice bude pevně dán (SS: T-34 bude ít půlku nábojů AP a půl HE+něco maličko ACPR)
-neví se, jaký druh počítače bude nutný pro HD klienta (já říkám, že ten co maj v NASA)
-KV-5 se nebude buffovat ani nerfovat
-první část HD grafiky přijde s updatem 9.0
-Q: Jak bude vypadat rozhraní historických bitev? A: Počkejte si na test server.
-příjem z Tier 8 prémiáků se možná zvýší
-výbuch munice pravděpodobně nepoškodí okolní tanky a munici nepůjde zničit v již zničeném tanku
-je možné, že když zničíte vršek budovy tak nebude překážka pro arty (až s Havokem ale!)
-pracuje se na optimalizaci pro slabé počítače
-v 8.11 bude malá optimalizace a WoT poběží na novém enginu (BigWorld 2.4.1)
-více optimalizací grafiky přijde v 9.0 a jsou nutné, protože nová grafika vám "sežere" FPS (tak co, kolik z Vás bude hrát?)
-WG našli vlastníka tanku RU251 a ten jim poslal fotky, později budou mít i další dokumenty
-mapy větší jak 1,5×1,5 KM nepřijdou nikterak brzy
-neví se, kdy předělají LT
-Storm potvrzuje, že Chaffee větev bude pordloužena až k tier 8
-novou grafiku nejdříve dostanou tanky, které byly vyráběny masově a legendární tanky (SS: Tiger, Maus...)
-8.11 možná přinese slibované funkce (SS: např. vypnutí chatu)
-vývojáři řekli, že do hry nepřidají nemožnost ničení spojenců
-žádné podvody s HAVOKEM nebudou, protože to má akorát vizuální efekt
-Charkov nebude v 8.11
-domky a kytky budou mít také zvýšený počet polygonů (pápá FPS)
-možnost překotit tanky na střechu přijde před re-modelem všech tanků
-8.11 pravděpodobně přijde v únoru

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

-převrácení tanků na střechu bude možná před jejich re-modelem, protože modely jsou dostačující
-ničení budouv bude přicházet "po kouskách", a ne najednou
-vývojáři se rozhodují, zda-li mají přidat nové mapy do teamovek
-odahelní nového vzorce pro osobní rating? ne teď
-bude možné vědět jakou mapu na týmovkách dostanete, aby jste mohli upravit team a jít jinou mapu
-bude pár "event" tanků(budou to premia, speciální nebo promo tanky) a v 8.11 přijde nová skvělá mapa
-jsou plány na "přepracování" nových map (pearlriver...)
-v herním klientovi nebude možnost získat zpět propuštěnou posádku, ale možná to půjde přes support
-low tier TD možná dostanou nerf kamufláže
-množství dat posílných klientem an server nebude sníženo
-goldy nebudou rebalancovány
-vizální změny kasáren, obchodu... nebudou nikterak brzy
-buff SuperPershinga nebude, E-25 nebude mít více munice
-není jasné jestli italové bude v EU stromě, nebo budou mít svůj vlastní (blbost, maj pár mizernejch tanků a pár kopií)
-kromě vypnutí chatu bude i možnost vidět co kdo v chatu napsal dříve
-některé tanky budou během remodelu úplně modelově změněny (SS: IS-4 dostane kulomet)
-storm říká, že každý samostatný strom musí mít vozidla od tieru 1 do tieru 10
-izraelské tanky nebudou
-HAVOK poběží paralelně na všech jádrech
-WoT možná bude podporovat více grafických karet najednou
-storm neřekne jak bude nový model pásů fungovat
-větší dohled pro vozidla bez střechy není plánován
-podle storma E-25 není lepší než jiné tanky
-HAVOK byl vybrán místo PhysX, protože bude lépe fungovat na více platformách
-nejsou plány na přidání T88-105mm hellcat jako prémiového TD, protože to byla arty a jankové ji jaky arty chtějí (zas maj extrabuřty)
-MTLS na ruském serveru nebude
-plno módu přestane fungovat s verzí 8.11

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit...