Přejít na obsah

WOT - Denní hlášení


svejk007

Recommended Posts

tak jo přístě vás nechám at ze sebe děláte ......... dál :)))))))

Ale co, náhodou sem si užil svých "pět minut slávy", nebyl jsem za lamku, ale za skillu. Určitě se tady našel aspoň jeden člověk, co si po přečtění řekl..."hmm".......  :biggrin:  :biggrin: 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Musím říct, že mi nová mapa Perleťová řeka vysloveně vadí. Nejdříve se mi moc nelíbila, pak to docela šlo a teď ji pomalu začínám nesnášet. Nechápu proč, ale hraju ji velmi často. 

 

Za Heavy jsou tři možnosti:

1) soutěskou, kde se vždycky spustí masakr a je za tři minuty vymalováno, aniž by člověk mohl něco pořádně ovlivnit

2) středem, kde vás budou ostřelovat ze strany

3) oklikou, která vám zabere 5 minut a mezitím je mapa rozohdnuta.

Pokud nezvolíte variantu 1), budete navíc v soutěsce chybět a ať už jste jeli kamkoli, musíte se po třech minutách vracet do báze, což stejně v 80 % případů nestihnete.

 

Za medko soutěska nemá cenu, je přecpaná heavy. Na to, abyste jeli středem, nemáte pancíř a není se tam pořádně kde schovat. Takže oklikou. Jenže co to? Ta blbá oklika trvá 4 minuty i za medko. Takže pokud se po cestě zastavíte a třikrát vystřelíte na někoho na středu, v soutěsce je už zase rozhodnuto a vy se můžete buď vracet, nebo jít na jedno rychlý kafe, než vaši capnou.

 

TD v podstatě může jet do soutěsky nebo stát u báze a kontrolovat bázi a střed. Paráda. Bitvu nerozhodujete a v horším případě si ani jednou nevystřelíte.

 

Prostě soutěska rozhoduje bitvu a to strašně rychle. Nic nového se tam vymyslet nedá a jde jen o to, který tým má lepší postavení a méně blběčků v týmu. Hrozně mi to připomíná nějakou akční střílečku, kde jsou dvě strany mapy. Na jedné je choking point, kam všichni naběhnou a vzájemně se postřílí, na druhé straně prostor na snipování, kde všichni pět minut sedí a nehýbají se.

 

Jo, a se scoutem taky nic nevymyslíte. Středem to nejde (respektive jde, ale v podstatě tam nejdříve není nic k vidění a pak vjedete přímo před děla TD, které stojí v pěti keřích) a pokud jedete oklikou a někoho naspotujete, tak na něj stejně nikdo nemůže střílet, protože stojí za třemi kopci a dvěma kameny.

 

Nebo má na tu mapu někdo jiný názor? Nebo tipy, jak ji hrát?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dopočítat se to dá v případě, že jich ještě 1.000 nemáš :-) to ti pak píše něco ve smyslu, že "zbývá xxx titulů "Hrdina" k získání I. třídy"... jinak mě teda nic nenapadá :-)

 

Jj, vypadá to, že jich máš hodně... ale mně to vychází podobně, Hrdina každou asi dvanáctou bitvu... holt jsme dobří, no, tak se s tím smiřme :-D

 

PS: někde jsem zahlédnul stránky (něco jako wot-news / noobmeter apod.), ve kterých se ti u hráče ukázal i počet konkrétních medailí... možná, že by tam šlo dohledat i ty Hrdiny... ale zaboha si nevzpomenu na link :-/

 

Stačí kouknout do dossier toolu- položka bat. awards....

Koukám, že jsem byl 960x hrdina bitvy.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Musím říct, že mi nová mapa Perleťová řeka vysloveně vadí... 

... Nebo má na tu mapu někdo jiný názor? Nebo tipy, jak ji hrát?

Domnívám se, že fungovat by mohla taktika nelézt do té soutězky a zakempit se před výjezdem z ní. Je tam pár vhodných míst se slušným krytím. Zejména výjezd s mostem se dá tímto skvěle bránit. Nepřátelé tam mají málo prostoru k manévrování a zničené tanky to ještě umocní. Je nutné udržet je co nejdéle uvnitř soutězky. Osvědčilo se mi to zatím pouze jednou, kdy spoluhráči pochopili, co mám na mysli. V dalších případech většina vjela do soutězky jako ovce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Domnívám se, že fungovat by mohla taktika nelézt do té soutězky a zakempit se před výjezdem z ní. Je tam pár vhodných míst se slušným krytím. Zejména výjezd s mostem se dá tímto skvěle bránit. Nepřátelé tam mají málo prostoru k manévrování a zničené tanky to ještě umocní. Je nutné udržet je co nejdéle uvnitř soutězky. Osvědčilo se mi to zatím pouze jednou, kdy spoluhráči pochopili, co mám na mysli. V dalších případech většina vjela do soutězky jako ovce.

 

Jo, mám stejný názor, ale obávám se, že je to na publicu celkem nereálné. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo, mám stejný názor, ale obávám se, že je to na publicu celkem nereálné. 

Dostal jsem ji zatím jen 3x, takže se zatím moc neorientuju. Výhra byla, když tři medka a helicat přejely hned po startu vodu vpravo a na cestu na kopečku a tam se udržely. Zleva jeli asi tři tanky, zbytek jel dozadu a tam si poradil. Včera jsem se nechal nachytat a jel se SU100 po pobídce za HT přes most. Doufal jsem, že se 122kou bych je mohl podpořit. Bylo to ale jak píšeš, nakonec jsem se nebyl schopen vymotat přes vlastní vraky těch HT, skončil jsem taky a skoro nebylo na co mířit, aniž bych to schytal taky. Tři hry je sice prd, ale souhlas, na levé straně mě přijde víc místa na manévrování, za mostem je problém, už se nenechám nalákat, pokud se tam HT na začátku neudrží.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Musím říct, že mi nová mapa Perleťová řeka vysloveně vadí. Nejdříve se mi moc nelíbila, pak to docela šlo a teď ji pomalu začínám nesnášet. Nechápu proč, ale hraju ji velmi často. 

 

Za Heavy jsou tři možnosti:

1) soutěskou, kde se vždycky spustí masakr a je za tři minuty vymalováno, aniž by člověk mohl něco pořádně ovlivnit

2) středem, kde vás budou ostřelovat ze strany

3) oklikou, která vám zabere 5 minut a mezitím je mapa rozohdnuta.

Pokud nezvolíte variantu 1), budete navíc v soutěsce chybět a ať už jste jeli kamkoli, musíte se po třech minutách vracet do báze, což stejně v 80 % případů nestihnete.

 

Za medko soutěska nemá cenu, je přecpaná heavy. Na to, abyste jeli středem, nemáte pancíř a není se tam pořádně kde schovat. Takže oklikou. Jenže co to? Ta blbá oklika trvá 4 minuty i za medko. Takže pokud se po cestě zastavíte a třikrát vystřelíte na někoho na středu, v soutěsce je už zase rozhodnuto a vy se můžete buď vracet, nebo jít na jedno rychlý kafe, než vaši capnou.

 

TD v podstatě může jet do soutěsky nebo stát u báze a kontrolovat bázi a střed. Paráda. Bitvu nerozhodujete a v horším případě si ani jednou nevystřelíte.

 

Prostě soutěska rozhoduje bitvu a to strašně rychle. Nic nového se tam vymyslet nedá a jde jen o to, který tým má lepší postavení a méně blběčků v týmu. Hrozně mi to připomíná nějakou akční střílečku, kde jsou dvě strany mapy. Na jedné je choking point, kam všichni naběhnou a vzájemně se postřílí, na druhé straně prostor na snipování, kde všichni pět minut sedí a nehýbají se.

 

Jo, a se scoutem taky nic nevymyslíte. Středem to nejde (respektive jde, ale v podstatě tam nejdříve není nic k vidění a pak vjedete přímo před děla TD, které stojí v pěti keřích) a pokud jedete oklikou a někoho naspotujete, tak na něj stejně nikdo nemůže střílet, protože stojí za třemi kopci a dvěma kameny.

 

Nebo má na tu mapu někdo jiný názor? Nebo tipy, jak ji hrát?

já v podstatě souhlasím, ani bych to nijak extra neokecával, prostě je to jen další pitomá koridorovka - tři cest, jedna pro heavy druhá středem a třetí pro medka, co bysme víc vymešleli hlavně že je dost vodky. ale řek bych že furt lepší než widepark, pár míst kde se tanky přestřelujou a celý rozdělený jedním hřebenem, občas to někdo rushne a to je celý, nejhorší mapa v historii map

 

ještě bych k tomu řekl že na těhle koridorovkách se hrozně projevujou nevyrovnanosti v matchmakingu, například jedu v medku a jsem v týmu jedinej, u něpřítele medka čtyři. do klikatý cesty nepojedu na smrt, protože je tam potkám, u heavyn bude zbytečnej, tak co mám dělat? čumět a nic nedělat než to heavy prorazí? ještě horší na tý perleťovce když je v týmu nedostatek heavy, to je skoro jak předem daná prohra

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes jsem tu mapu jel dvakrát a taktika zůstat v blízkosti základny před mostem do města je funkční. V prvním případě jsem sice spoluhráče nepřemluvil, aby do soutěsky vjeli, ale když pukli, dokázal jsem dost zpomalit postup asi 8 tanků. Ve druhém případě tam kluci zase vjeli, ale přesvědčil jsem tři, aby se vrátili. Nakonec jsme společně zlikvidovali útok dvojnásobné přesily a bitvu vyhráli. Naproti mostu je dokonale vymodelovaná skála, která kryje bok proti arty a zepředu je bariéra akorát pod věž T29. Stačí mírně popojíždět a během dobíjení se krýt. Pokud někdo z nepřátel přesto vyjede od mostu blíž, lze jej likvidovat z boku až z druhé strany základny.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

včera celkem spokojenost, ale takové malé pozastavení nad vlivem arty.

Po dlouhé době jsem vytáhl B2 na projížďku a obě hry byly na každé straně po 4 kusy arty. Pánové to byl masakr, jestli jsou nějaké arty OP, tak to jsou ty malé ludry. Tanky bouchaly jako popcorn v troubě. Tak mám celekm obavy , co se bude dít na 5-6 tieru, po úpravě MM artyn. Čuchám pěknej průser.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tohle s těma arty po 0.8.6 mi taky zatím není jasné. S-51 je VI tier, ale bouchnu na ránu i X tier, když se to sejde. Něco s tím musí udělat, protože pokud s tímto mám vyjet na VI, tak potěš koště.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Očekávám alespoň trojstránkový flame na téma "Pedotankeři jsou zlo", věřím, že mne nezklamete. :Smile_trollface-3:

 Pedotankeři jsou zlo, styď se, styď, ošklivý JejKey.  :teehee:  :biggrin:

 

My jsem včera po CW dali i rotu 4. roty, protože jsem noobies a jinak neumíme zvyšovat svůj WR.   :devil:

 

Zdravím HBJ  :Smile-playing:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Načítání
×
×
  • Vytvořit...