Přejít na obsah

Odpovede vývojarov


kubo4747

Recommended Posts

19.4. 1.cast

-uplne historicke mapy pre HB nepridu, podla SerBa to nema vobec zmysel
-podla SerBa Tigre v Ardenach neboli
-nie je mozne pouzit kazdu kamuflaz na kazdu mapu, "snezna kamuflaz vyzera na trave idiotsky"
-"ukladanie" prijemcu spravy (SS:ked napriklad nastavite chat na cetu, ostane to tak) bolo naschval vypnute za ucelom nemiast hracov
-pocet 15 hracov v tyme je vysledkom mnohych experimentov
-Storm si nemysli, ze je tazke hrat s 15 tankami v tyme, lebo kam sa len pozriete, je nepriatel
-vyvojari sleduju statistiky HB, je v nich vela "campfestov", prve vysledky budu po asi 2 tyzdnoch
-CW minikampan (SS:alebo nech uz sa to uz vola hociako) nebude jedinou cestou k T23 (US fora)
-Evilly potvrdzuje, event "Svet ohna" nie je "realna" kampan
-Evilly potvrdzuje, event je prvou moznostou ako sa dostat k T23, ale neskor sa bude aj predavat v limitovanej ponuke
-T23 nebude predavana ako sucast velkeho draheho balika plneho goldov
-CW tier 10 tanky nebudu predavane za peniaze
-Evilly si mysli, ze Konfrontacia bude opravena a vrati sa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Příspěvek Storm(a) k 9.0 "multicore (vice jadrovemu)" (Enable (zapnuti) CPU)


Storm dnes psal o CPU "multicore" věcičke v 9.0 . Uvádí, že v 9.0 přidali zajímavou funkci: přepínání zatížení jádra, na kterem není spuštěn systém (windows). Na jádre, na kterym funguje systém, pracuje taky grafický ovladač. Podle Storma, odděleni systemu a hry může dát v mnoha případech dobry zvýšení výkonu (FPS) (což si vsimlo mnoho hráčů v 9.0).

Storm však dodává, že to bohužel nefunguje pokaždé a v některých případech to může skutečně snížit výkon, přidávat zamrzani a pokles FPS. Storm naznačuje, že pokud máte tento druh problému, můžete zakázat možnost vícejádrové podpory. Také popisuje jak na to (takže pokud to chcete udělat, postupujte podle tehle pokynů)

Stahnete si tenhle soubor http://dl-support.wargaming.net/wot/ru/KnowledgeBase/config/wot_engine.zip
rozbalte a vlozte do slozky "res"

M8ii:

- ti co mate Nvidia karty zkuste beta ovladace 337.50 (http://www.nvidia.com/download/driverResults.aspx/74636/en-us)
- AMD (ATI) karty zkuste novejsi graficke ovladace (http://support.amd.com/en-us/download) vyberte podle konfigurace pocitace a win
- defragmentujte disk (nemylit s formatovanim disku)
- vymazte vse co mate ve slozce "wargaming.net" (C:\Users\jmeno uzivatele\AppData\Roaming\wargaming.net) (vymaze se stare nastaveni, pri spusteni hry si nastavite ve hre nove, nekterym to pry pomohlo)

Storm se také ptal, zda vám toto řešení pomohlo, nebo ne. Za tímto účelem přidal anketu.
19.4.2014 (1:29) byly výsledky hlasování následující:

Zkusil jsem - pomohlo s poklesem FPS a zamrzanim hry: 9,7 procent
Zkusil jsem - nepomohlo s poklesem FPS, ale odstranilo se zamrzani: 12,1 procent
Zkusil jsem - nic se nestalo: 22,4 procent
Zkusil jsem - ale ve skutečnosti nastal pokles FPS a zamrza to casteji: 9,7 procent
Nezkusil jsem - jsem spokojen se svým výkonem : 21,7 procent
Nezkusil jsem - "nejsem osel": 24,5 procent


Z diskuse :

- Storm uvádí, že moznost nastavit tento výběr v okne nastavení není, bylo by zapotřebí udelat nastaveni automaticky podle pocitace, protoze polovina hracu stejně nekouka do nastavení. Dále toto nastavení může skutečně snizit výkon, takže je lepší to nepřidavat
- Bude naprogramována oprava (SS : shader (stiny)) pro "příliš světlé tanky", chyba (bug) pri vylepsene grafice, stará (standartni) grafika bude opravena přidáním (staré?) Stínovaci textury (SS: pokud jsem to pochopil správně, žádné sliby)
- V 9.0 , minimální nastavení textur vypada ještě ošklivější než dříve (SS : horší rozlišení?), je to záměrné aby zachránili (nesnizili)FPS na velmi slabých počítačích
- Zvýšení výkonu v 9.0 testu č. 1 (a později pokles v testu 2) je způsoben tím, že v testu 1 nebyly stíny správně vykresleny, později byla tato chyba opravena
- Storm potvrzuje, že zakázání více jadrove možnosti (jak je uvedeno v tomto příspěvku vyse) neopravuje bug (chybu) s padanim hry do Windows

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

19.4. 2.cast

-Panzer IV bol v 9.0. zmeneny kvoli historickej presnosti, je "plne hratelny"
-Storm potvrdzuje, ze v 9.0 dostal Panzer IV nerf depresie len pri miereni do stran, aby nenarazal do modelu Schurzen (bocny pridavny pancier)
-v mode "Pevnosti" nebude pechota s protitankovymi zbranami
-HEATy na SU152 v bitke pri Kursku su nehistoricke, boli vyvinute az po vojne, su tam kvoli balancu (D:bycie [edited], za anglicky vyraz by som dostal ban)
-Storm hovori, ze vysledky Konfrontacie boli "ako cakali"
-Storm potvrdzuje "Konfrontacia sa vrati potom, co bude balanc opraveny)
-Mozme cakat pechotnu hru od WG? To sa pytajte kolegov, nie vyvojarov tankov. My robime tanky.
-moznost mat IS-4 na tier 9 a ST-1 10 nebola zvazovana, lebo udaje o IS-4 boli zozbierane ovela skor (niekolko rokov) (D:wat)
-nastavenia HB (municia, tanky) nepotrebuju specialny patch, mozu sa menit "za pochodu"
-Storm o spominanych Tigroch v Ardenach:Je to loz a provokacia. Tigre boli v Ardenach, ale nikdy nebojovali.
-Storm hovori, ze na obrazkoch su Tigre v rovnakej kvalite, rozdiel je osvetlenie

0_d2302_2746e2a2_XL.jpg

-strieborny Chi Nu Kai je chybov modov (SS:specificky mod bielych "mrtvol")
-ako nalozite s problemom dlheho nacitania bitiek? Nateraz nijak.
-Storm hovori, ze nove okno upozorneni je spravne, ludia si maju zvyknut

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

-Preco vazi stockove delo na T71 o tonu viac ako topove? Pozrite sa na penetraciu a uz sa take veci nepytajte.
-je velmi skoro sa pytat, ako bude viacvezovy mechanizmus ovplyvneny vybuchom municie
-nie je pravda, ze 99% ludi vypina mody Utok a Stretnutie
-v ASAP videu bolo povedane, ze AP strely budu nechavat v objektoch diery a stratia trochu penetracie, bude to platit aj ked strelite do diery zas? Testovane su vsetky mozne varianty, o vysledku budete informovani
-vlozenie tazkeho tanku ST-II? "bez komentara"
-nova vetva autoloaderov pre ktorykolvek narod? "bez komentara" (SS:ak si dobre pamatam, tak tento rok nie)
-ohladom uvadzania novych HB:bitky musia byt zname, velke, dolezite a musia zahrnat vela tankov

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

21.4.

Ohladom roznych FPS bugov a oprav. Patch 9.0. pridal novy priecinok do adresara "world_of_tanks/res", vola sa "awesominum". Nie, toto nie je vtip, naozaj tam je-nemam ponatia, co robi, je to nejaky dodatkovy subor. Teraz prichadza pointa. Niektori hraci ohlasili, ze po odstraneni tohto priecinku (alebo presunutia ho niekam inam) z klienta sa im hra nacitava rychlejsie a maju viac FPS. Ja som to skusil, nemalo to ziaden efekt, ale hra stale bezi-robte podla uvazenia.

-existuje bug, kedy sa DMG ochraneny mantletom nepocita do "poskodenia zastaveneho pancierom" -toto je bug
-ohladom tohto:Storm potvrdzuje, ze DMG zastaveny predstavnym pancierom (spaced armor) nepocita, toto bude opravene

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

22.4.

-pancier v hre nema "realnu hrubku", je to jednoducho ciara s priradenou hodnotou pancieru
-SU-152P/G v hre? "bez komentara" (SS:pytal som sa predtym, vyzera to, ze tieto tanky su schopni kandidati)
-artileria si vedie statisticky fajn
-je mozne, ze v skutocnosti sa korba tanku sprava pri vybuchu municie inak ako v hre, ale vyvojari to povazuju za zanedbatelne
-presny pocet znicenych nepriatelov nebol zo statistik odstraneny, je tam v pop-up okienku vyvolanom myskou
-ak HE strela s 1000 DMG sposobi tanku len 400 DMG, zvysnych 600 sa nepocita do statistiky "DMG zastaveny pancierom"
-Storm potvrdzuje:obsah priecinku Updates moze byt pokojne vymazany

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

QA: Ask me Anything (Pytajte sa hocico) na Reddite s Ectarom, Obirianom a Evillym

-strata FPS v 9.0? Lisi sa pripad od pripadu, hotfix je planovany
-hotfix vraj tento tyzden
-su planovane UK premiaky na tieroch 5-8, tier 8 mozno bude tento rok
-Havok:9.2 alebo 9.3
-Evilly ohladom nizkych tierov v HB:mame nejake napady o roliach LT v HB
-dlhe fronty v HB? Vieme o tom, pracujeme na tom.
-Evillyho oblubeny tank ako nahrada FV4202 na tiere 10 je Chieftain
-este nieje rozhodnute, ci Neubaufahrzeug a Grosstraktor budu normalne premiaky, alebo promo tanky/odmeny
-benchmark vo WoT? Pouzite tutorial
-su plany na zmenu situacie s tier 8-10 TD (SS:v zmysle nerf)
-zmena vsetkych tankov na HD potrva priblizne rok
-tier 8 Sovietsky premiovy stredak:lahka verzia T-54, tier 8 nemecky premiovy stredak este nieje vybrany (SS:ja ale myslim, ze je)
-3. kampan: koniec leta
-Roaming:stale nieje live, stale ho testujeme. Je mozne, ze nepride pred novym chatom (SS:novy chat je podla Storma planovany na 9.1)
-Evilly potvrdzuje:Scorpion bude vysoky tier US premiove TD
-9.1 neprinesie ZIADNE HD tanky, vyvojari cakaju na odozvu
-9.2 prinesie 15-20 HD tankov
-novy render travy/krikov/stromov pride po krokoch tento rok
-EU nedostane misie "Na vrcholku stromu" tak, ako ma US server
-zoznam tankov na buff/nerf este nieje cely
-buduce projekty WG mozno nebudu bezat na BigWorlde, ale na inych enginoch, engine WoT sa nezmeni
-vyvojari vedia o probleme "skakajucich" tankov na mape, robia na tom
-M60 nebude dostupna mimo CW kampani
-HB Britov pridu coskoro
-mod "Pevnosti" pride coskoro
-ziadnne nove tanky v 9.1 - 9.2
-vyvojari zvazuju nahradu HT FV215b
-potvrdene:Firefly prichadza
-su plany na pridanie viac map do tymoviek
-ziadne plany na novu premiovu arty
-FV4202 sa tak skoro nezmeni
-pravdepodobne je v hre bug, kedy vela HD modelov na obrazovke zapricinuje masivne dropy FPS, vyvojari o tom vedia a robia na tom
-nateraz ziadne plany na obojzivelne tanky alebo podzemne mapy
-popisky so Stalinom nebudu odstranene, nacisticke nebudu pridane
-vyvojari zvazuju urobit hru viac "priatelskejsiu" k modom
-Konfrontacia sa vrati po rebalanci

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

23.4.

-na supertest bol pridany Japonsky premiovy/odmenovy tank Type 97 Te-Ke, viac detailov zatial nepozname
-bug kde v hracskych statistikach bolo poskodenie zabranene pancierom delene vsetkymi bitkami, a nie len v tych, z ktorych je zbierana, toto bude opravene
-tato ista statistika funguje u scoutov v poriadku
-znizenie 30-sekundoveho odpoctu na 10 nieje planovane
-jeden zo spotovacich bodov na tanku je velitelska kupola (vrch veze), a dalsi je miesto, kde je delo namontovane na vezu. To znamena, ze tank s vezou umiestnenou vzadu pri vychadzani spoza rohu neuvidi nic kym sa spoza rohu nevystrci aj jeho veza, toto plati pre vsetky tanky
-vsetky tanky budu skor alebo neskor prerobene do HD
-podobne/rovnake casti tankov ulahcuju prepracovanie do HD ako napr. Panther a JgPanther atd., ale to neznamena, ze tieto "parove" tanky budu prichadzat spolu/tesne po sebe
-priemerny DMG artyn sa takmer rovna ostatnym triedam tankov (okrem TD)
-Yurko2F tvrdi, ze teoria o tom, ze arty potrebuje viac bitiek na posun kvoli absencii XP za spotting je hovadina
-nateraz vyvojari neuvazuju nad odstanenim pravidla o priblizne rovnakom pocte artyn

Od Storma:
-padanie hry je pravdepodobne kvoli novemu rendru pasov, neda sa to opravit zmenou nastaveni
-male mrznutie hry pri zniceni tanku je zapricinene tym, ze sa musi nacitat zvuk znicenia tanku ktory sa ne pred-nacitava, hotfix to sice neodstrani, ale mal by to ovela zlepsit
-vyvojari pracuju na tom, ze ked dostanete FPS drop, hra si sama zisti vas HW a posle ho WG a hra vam odporuci znizit nastavenia
-interne WG testovanie nevie simulovat napor statisiciek ludi na servri
-Sherman nedostane nastavenie z 8.11, nerf sice nebol chceny ale bol planovany na 9.1 takze je to jedno a bude nerfnuta aj ROF stockovej veze
-v hre nebude nastavenie odstanujuce vsetky zabavky s osvetlenim (HDR, bloom...)
-Overlord potvrdzuje:HD modely sa budu dat vypnut (SS:vdaka Bohu, polovica sraciek v 9.0 pochadza z nich)
-Overlord potvrdzuje, ze moznost, ze si hrac v HB zvoli byt hned toptierom je problematicka
-Ectar potvrdzuje, ze limit do WoT su stredne-neskore 60. roky a ziadne hladke vyvrty
-ziadne plany na vratenie T59 do obchodu
-Multicore planovany na neskor tento rok
-vymena/zmena FV4202 na premiak? Nic co mozme teraz povedat.
-nove Francuzske tanky pridu (SS:nie v 2014, aspon nie standartne.... a nie, neviem ani o premiovych)
-supertest aj pre EU? Nateraz je supertest pristupny len pre RU
-Ectar o pingu:robime co vieme, ale je toho viac co treba zvazit . A niesme jedina hra kde su lagy
-Nejake delenia tankov? Nateraz nic, ak budu, dame vam vediet (SS:nateraz nic nove okrem starej vecicky s KV-1S)


Ectar o nocnych bitkach:Testujeme ich, prve ohlasy su v zmysle "Nevidime nic!" Je to skvely napad, ale musime sa uistit, ze to bude hratelne. Obzerame sa aj po efektoch pocasia ktore by urobili bitky zaujimavejsimi a rozptylili by stereotyp. Viem, ze chlapci od X360 tiez makaju tvrdu a zatial to vyzera naozaj slubne. Viac info pride coskoro.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

24.4.

-Q:Preco sa mi nastavi pri kazdej vymene dela automaticky nakup goldov za zlataky? Chce WG okradnut ludi? A(Storm):Presne, to je dovod preco to bolo zavedene! Ked idem spat, rozmyslam ako nepozorovane okradnut hracov. A strasne sa tomu chcechtam.
-vymena FV4202 za iny tank? "Bez komentara, kym su nove tanky oficialne oznamene"
-v buducnosti by malo prichadzat viac HD tankov na patch, vyvojari pracuju na mechanizme masovej produkcie
-nebude moznost zmenit novy autoaim na stary
-novy ciel autoaimu je stred medzi miestom, kde je veza uchytena k tanku, a bodom-stredom spodku tanku
-Storm ohladom platenia v treningovkach: "Pre nas nie je velmi priaznive, ked hraci utracaju cas v treningovkach. Toto funguje ako obmedzujuci faktor."
-v HB maju niektore tanky (vizualnu) kamuflaz a niektore nie (ako T-34) na Erlengergu, toto je zamerne
-T-34-3 je statisticky fajn
-specialne kontroly viditelnosti (na tankoch) sa deju ked: A) tank striela B) tank sa zacne pohybovat C)tank sa prestane pohybovat
-Storm tvrdi, ze vypnutie triple bufferingu ma efekt len na minilagy a mozno trosku FPS
-Storm tvrdi, ze FPS dropy nie su kvoli jednej velkej chybe, ale kvoli viacerym mensim (napr. zle optimalizovany render zvuku plus zle optimalizovany render)
-vyvojari tiez kontroluju zvukovy system hry pre optimalizaciu
-podla Storma, zvukovy engine nepracuje na inom vlakne, je to jeden z prvych kandidatov na "prevedenie" na ine vlakna
-v 9.0 bol system autodetekcie prepracovany, to je dovod preco detekuje a nastavuje ine nastavenie ako v 8.11, robi nieco ako "minibenchmark", to je dovod, preco vtedy hra obcas laguje, predtym v 8.11 sa to nastavilo jednoducho podla parametrov PC
-Marder a dalsie nizkotierove tanky budu v bitke o Kursk, ked vyvojari vlozia do hry ine statistiky tankov pre HB
-Storm potvrdzuje:9.1 prinesie novy herny mod (SS:Pevnosti)
-ziadne nove tanky v 9.1, ani premiaky
-tier 8 sovietsky premiovy stredak este nie je ani na superteste
-nateraz nebude 10 najhorsich map odstranenych
-turnajove rozhranie v kliente a Tymove bitky 2.0 pridu tento rok
-vyvojari stale uvazuju, ako nalozit s goldovou municiou: Storm potvrdzuje, ze dostupnost/vlastnosti goldovej municie ovplyvnuje balanc tankov, otazka je velmi komplikovana

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

25.4.

-pocet artyn na tieroch 8-10 je stabilizovany a uspokojivy
-je planovane vzkriesenie LT
-mierenie autoaimu je pocitane na servri
-body viditelnosti na tankoch su tieto:jeden v predu, dve na bokoch, jeden na zadku (D:v tvare kosostvorca, takze ak vam trci z kriku pas, nevadi to), jeden v bode, kde je delo namontovane k vezi a jeden v najvyssom bode veze
-opatovne stahovanie celeho klienta po hotfixe je sposobene upravenym klientom (SS:mody alebo aj vymazane subory)
-Storm vysvetluje bordel okolo "EnableCPU" ficurke na rozlozenie naporu na CPU (prelozene doslova, vratane nadavok) :
Je to vazne poj****a vlastnost (uz predtym bola poj****a k smrti). (D:len prekladam(a cenzurujem)) Na niektorych konfiguraciach to robi hru nehratelnou (zacina to odpojenim od servru). Opravili sme skoro vsetky pripady. Ale nie vsetky. Uz sme nasli aj nove konfiguracie co maju problem. Presetrujeme to. Pre ne tuto ficurku vypneme.
Vypnut to pre vsetkych nieje mozne, pretoze mnohym hracom to zlepsuje vykon.
-efekty pri ammoracku boli zjednodusene, zrali prilis vykonu
-SLI bude "v niektorom bode" opravene
-AMD Dual Graphics WoT nepodporuje
-vyvojari interne vysetruju efekty tripple bufferingu
- Stormn neodhali, co prave robi SerB (SS:nemam potuchy, ale o dost skor cestoval na Cyprus) (D:sidlo WG (danovy raj))
-vyvojari uz maju dostatocny feedback, presetruju vsetko (SS:niektori hraci hlasili vela mikrolagov na Klidnom Pobrezi)
-hraci hlasia sekanie hry pri vystrele, Storm hovori, ze to nemozu potvrdit, ani vyvratit
-Storm tvrdi, ze 9.0 prisla zabugovana, lebo sa nemenil casovy plan
-ohladom odkladu patchov na dokladnejsie otestovanie a vychytanie bugov sa Storm vyjadril, ze patch kazdych 1,5 mesiaca je uz teraz "stredne" tempo vzhladom na ine hry, "nieje mozne vzdy nenahlit vypustenie patchu". (SS:moj nazor? Producerska cast WG uz teraz slape vyvojarom na krk, aby udrzali tempo odhliadajuc od kvality patchu)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

26.4.

Prisiel tip od hraca, kto bohuzial nenapisal svoje meno: Pouzivate klienta Xfire? Od 9.0 pravdepodobne sposobuje FPS dropy, co predtym nerobil. Mozno by ste to mali zvazit. Dalsi rusky hrac hlasi velky narast FPS pri vypnuti "flash rozhrania"- nemam potuchy co to je.

-bug, kedy vam hra hovori "nedostatok pamate" Storm:znizte kvalitu textur
-ikony na minimape sa hybu s oneskorenim Storm:predtym to bolo to iste, len to "skakalo"
-Step ma viac FPS ako ine mapy- Storm hovori, ze "nic tam nieje, mapa je hola, jeden povrch a len par objektov, samozrejme je to rychlejsie ako ine mapy"
-mozno pride este jeden hotfix

 

 

 

 

27.4.

Zaujima vas chytanie botov? Stiahnite si http://www.eu-comm.de/bothunter_mod/ mod na lov botov (verzia pre 9.0)

-bod, ktorym spotujete, a bod, ktorym spotuju vas na vezi je rovnaky (SS:bod, ktory je kontrolovany pri spottingu a bod, ktory spotuje na vezi su na rovnakom mieste)
Inak nadnes nic.... oh ano ako dobre, je predsa Nedela.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

29.4. (28. nic)

-Zastavi WG pridavanie novych tankov do hry? Nic take neplanujeme, budeme pridavat tanky, kym to bude mat zmysel (SS:ako chcete...)
-2014 je rokov "grafickych vylepseni"
-pracuje sa na novych "zabavnych modoch"
-Mohli by sme pridat viac proti-cheaterskych opatreni, ale nebudeme sa k tomu vyjadrovat, ihned by sa hladali sposoby, ako to obist. (SS:ah, takze niesu ziadne, ako som si myslel)

Toto ma rozosmialo:

Q: “И так вопрос! Что ж вы пиндосы русских так не любите?” (Ako ste vy k****i prisli k tomu, ze neznasate Rusov?) A:Anglicky prosim! Prepacte, ale po rusky neviem. (SS:bud rad...) (D:RaptrQA, nie ruske)

Dalsie "stronk" odpovede:

Urcite sme proti sealclubbingu (D:tulene v kluboch). Tulene by nemali pit a ked tancuju, vyzeraju ako blbci. Robili sme na umiestneni odrazacov pred kazdym klubom, aby sme zamedzili pristup tulenov do klubov.

Toto je zaujimave:
-mapy MM vybera podla tieru tankov, takze ak vam losuje stale jednu mapu do kola, skuste zmenit tier
-ziadne plany na zmeny premiakov
-co vacsie mapy? Bola to zlozita uloha zvacsit mapy a podporovat vacsie bitky, hlavne v HB. Technicky, zdvojnasobenie velkosti map a tymov na 30 by zostvornasobilo zataz na server. Pracuje sa na tom, ale v kalendari 2014 to nenajdete
-cety viac ako 3 hracov nie su planovane

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2.5.

Dnes zas nic extra, Rusi povrdzuju misiu o T26E4 (bude mozne ziskat SuperPeshinga -alebo jeho hodnotu v goldoch- plus 14 dni premiaku) ak:
-spravite 75 tisic XP na kazdom narode
-na tieroch 4 az 8
-na zapocitanie XP do misie musite byt v top 10 podla XP
-na ruskom servri sa NEpocitaju XP z premiovych tankov

Na EU to bude prinajmensom podobne, Americania budu potrebovat po 100k na T34.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

3.5.

Pozrite si Chieftainov clanok [ENG] http://worldoftanks.com/en/news/21/The_Cheiftains_Hatch_Ronsons/ o horiacich Shermanoch a zapalovacoch Ronson - dost zaujimave.

-vyvojari uz vedia o probleme s pancierom Pz 38(t) http://ftr.wot-news.com/2014/05/03/9-0-fail-panzer-38t-armor-got-fucked-up/ (D:na mnohych (v clanku cez gamemodels bielych a TI zelenych) miestach ma teraz 0 pancier) (D:prelozil by som, keby bolo kde)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

5.5.

Nanestastie, dnes toho zase nie je vela... Overlord ohlasil spustenie WoT Blitz v dalsich krajinach-Finsko, Dansko, Norsko, Svedsko, Island. http://overlord-wot.blogspot.cz/2014/05/wotb-get-your-idevice-ready.html
-WoT Blitz bude celosvetovo dostupny "coskoro"
-budu dve odmeny za ucast v bete (D:ako stoji v clanku Medailu betatestera tried IV- 1 III- 10 II- 100 I-500 za ten pocet bitiek, a Pz. IV Hydro za viac ako 1 bitku)
-od teraz sa nic nebude mazat
-Vypustenie verzie na Android? "Pracujeme na tom"

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

6.5.

-Storm potvrdzuje, ze Tiger I bude urcite nerfnuty
-zmeny velkosti tankov v 9.0 (SS:HD Panther sa trosku zvacsil) neovplyvnuju camo faktor
-Storm potvrzduje, ze tanky budu mat urcite specialne sety "historickych" charakteristik len pre HB (D:ak som to spravne pochopil, rozdielne HP a tak)
-Storm tvrdi, ze pancier na kupoli Tigra II je spravny, pretoze zdroje si protirecia
-Svirinove data o bocnom pancieri nadstavby 85mm Ferdinanda su nespravne (SS:je to 80mm)
-rozdelenie roznych tankov (SS:ako Pz IV, Stug) bolo potrebne pre historicke bitky, neznamena to, ze "menej historicke" tanky budu odstranene

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

7.5.

-Storm priznava, ze su problemy s miestom zvuku zniceneho tanku
-Storm teraz prispieva menej, pretoze je zaneprazdneny robotou
-pracuje sa na novych zvukoch, pravdepodobne budu super
-nove info o 9.1 pridu od teraz hocikedy, supertest pride coskoro (SS:testserver zvycajne zacina 2 tyzdne po zacati supertestu)
-viacvezovy mechanizmus urcite nepride tento rok

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zhrnutie WG RU CW Streamu

-len 15k T23E3 bude na RU servri (lebo "Svet v ohni" je kratka sutaz)
-T23E3 ma status premioveho tanku, podla "orc"-a (D:streamer) ma naozaj dobru rychlost strelby a nie zlu penetraciu, T-34-85 bola dole naozaj rychlo, je to nieco ako E-25
-T23E3 bude dosazitelna aj pre ne-hracov CW, bud bude predavana, alebo ako odmena
-padol napad, ze top 30k hracov (na RU servri), co nedostanu T23E3 dostanu kredity v pocte svojich bodov slavy, ale rozhodlo sa ze nie
-stale sa pracuje na Chate 2.0, moznost citat veci od priatelov v bitke pride vo velmi vzdialenej buducnosti
-WG ma teraz system, ktory automaticky detekuje zmanipulovane bitky
-ziadny presny datum na buduce herne udalosti (SS:asi ako teraz na SP), ale su v plane


-vyvija sa uplne novy format turnajov
-pracuje sa na Clanwars 2.0, vela zdrojov sa presunulu na vyvoj modu Pevnosti, ale prace neprestali
-mod Pevnosti bude dostupny pre klany s aspon 15-20 hracmi. Bude mozne stavat rozne typy budov, ktore prinesu rozne bonusy (XP a kredity). Budete schopni vstupit do modu podobneho rotach (vola sa to "dolovanie"), v ktorych "dolujete" zdroje , ktore potom pouzijete na vystavbu budov. V dalsej faze budu klany schopne "dolovat" jeden od druheho a vykradat si zakladne
-WG ma specialne oddelenie ktore ma na praci udrziavanie hracov pri hre (a vracat ich ku nej). Su velmi dobri.
-moznost pouzivat zoldnierov v CW je stale vyvijana, este nepadlo posledne rozhodnutie, asi nebude implementovane
-mod Pevnosti sposobi narast formatu boja rot, pretoze sa bude pouzivat na "dolovanie", takze este menej hracov bude hrat klasicke roty, mozno sa cele roty zrusia a vlozia sa do modu Pevnosti
-teraz sa WG sustredi na odozvu na Pevnosti, ta ovplyvni mnohe rozhodnutia, planovane aj pre CW
-mapa Horsky priesmyk bude prerobena
-Wargaming pravdepodobne POCUVA na kazdu normalne formulovanu peticiu, obzvlast peticie od klanov a klanovych aliancii, na ne je extra doraz
-SerB sa teraz silno sustredi na studio Lesta (World of Warships)
-hraci vedia ovplyvnit, kde na CW mape bude aka mapa, AK poskytnu data a spravne to odovodnia
-mnohe statistiky (napriklad "top 15 hracov podla bodov slavy v klane") nieje mozne vytvorit a vlozit, lebo mnozstvo dat by zrusilo celu databazu
-porozovatelsky mod pre CW/randomky nebude vlozeny, lebo by to robilo problemy s vyuzivanim na odhalovanie
-Type 59 sa NIKDY nevrati do obchodu
-CW medzi servrami (RU/EU/US) NEBUDU kominovane, najvacsi problem su casove pasma



Z druheho streamu ("Galaxy TV")

-3. kampan bola posunuta kvoli majovym prazdninam, dovolenkam atd. takze by CW hralo velmi malo ludi
-Pevnosti pridu bud v 9.1. alebo 9.2.
-T23E3 moze byt vybavena stabilizatorom
-prepracuvava sa mapa Komarin
-je napad skombinovat CW a historicke bitky, ale sustredi sa hlavne na Pevnosti
-je plan na CW event zalozeny na Spanielskej obcianskej vojne
-momentalne sa rozhoduje o odmene za 3. kampan:T95E6 alebo Object 907
-3. kampan pride po vlozeni modu Pevnosti
-nebude mozne uplne znicit nepriatelsku pevnost
-WG je specificky proti modulu statistik v XVM ("noobmeter"), nie proti ostatnym (minimapa atd.)
-3. kampan bude asi ako terajsi event "Svet v ohni"-body budu len za bojovanie
-WG vyvija specialny klanovy rating ktory bude v mode Pevnosti
-CW 2.0 nepridu nijak skoro
-ucty zamestnancov WG si nemozu vyberat mapy, ucty pre tlac vedia
-ked sa klan nackov zabanuje kvoli nazvu, nazov sa zabanuje, takze ho uz nikto nepouzije znovu
-WG klan sa nezucastni modu Pevnosti

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

9.1 predbezne Patchnotes 
Predbezne patchnotes, este NIESU finalne, Storm hovori, ze este budu opravy a dodatky

-pridana nova mapa "Kharkov"
-opravy a zlepsenia na mapach Arktida, Tundra, Komarin, Vichrica, Severozapad
-odstraneny mod Utok na Pustnej rieke
-zlepseny vykon na mape Skryta vesnice
-opravene male vizualne problemy s texturami a modelmi na velkom pocte tankov
-opravene male vizualne problemy s texturami a modelmi na niektorych objektoch na mapach
-prepracovany efekt vyfukovych plynov pre vsetky tanky
-prepracovany efekt vybuchu tanku
-pridane vizualne znacky na hlaven za DMG udeleny v bitke
-pridany mechanizmus, kde sa utrhnuta veza sklzne dole
-typ povrchu teraz vplyva na spravanie sa utrhnutej veze
-pridanych 5 novych medaili pre arty:"Monolit", "Za protiartilersku palbu", "Medaila Horus"?, "Chladnokrvny" (D:ano,po cesky to v hre je, ale v ENG je to "Cool-headed", toto je doslova "Cool-blooded") "Starkova medaila"
-pridane ocenenia za tymove bitky: "Zoceleny v bitke", "Sniperska rezerva", "Pyromaniak", "Slubujuci bojovnik", "Boj do posledneho dychu"
-Billoteova, Brunova a Tarzayho medaile maju prepracovany popis kvoli nejasnostiam
-medaila "Operacia Nostalgia" sa presunula do medaili inej kategorie
-opravene udelovanie medaile "Ocelova past", kedy za niektorych okolnosti
-updateovana zvukova kniznica FMOD
-prepracovane zvuky strelby
-online/offline status hraca bude zobrazovany spravne bez rozdielu na ktorom servri je hrac
-limit symbolov v chate zvyseny na 512
-pridana ikona klanu do tabulky oceneni, kde hraci mozu vidiet datum vstupu do klanu
.pridanych par oprav a vylepseni do okna tymovych bitiek
-pridany ukazovatel casu v historickych bitkach
-zmenene dialogove okienko, ktore sa ukazuje pri zmene grafickych nastaveni
-roty:odstranena moznost zacat bitku bez velitela
-zmenene usporiadanie oceneni v zalozke Shrnuti
-nastavenie "Vibro-nieco Gametrix" presunute do dalsej zalozky nastaveni
-licencne podmienky sa teraz zobrazuju az v hangari
-pridane nastavenie dynamickeho zorneho pola
-zmeneny cas, kedy sa zacne stopa (D:trasirka) zobrazovat
-odstraneny limit skillov a perkov pre tankistu poskodeneho tanku
-opravene nespravne zapinanie vlastnosti EnableBalanceCPU pre niektore procesory, ktore mohlo viest k castym odpojeniam a chybam pri prihlasovani sa
-opravene nespravne zobrazovanie stromov a krikov, kedy sa nemenili na polo-viditelne pre niektore konfiguracie
-opravene uniky pamate vyskytujuce sa s vysokymi detailmi tankov
-opraveny bug, kedy sa mena na kupu goldov zmenila z kreditov na zlataky
-opravene niektore mrznutia a pady klienta
-opravene "natriasanie" pasov pri zapnuti vysokych detailov v hangari
-opravene niektore chyby a problemy v okne grafickych nastaveni
-opraveny bug, kedy hra zrala GPU aj ked bol klient minimalizovany
-opravene niektore chyby v nahravani zaznamov
-opravene niektore chyby v tabulke misii
-opraveny bug, kedy sa efekt odrazenej strely objavil aj po penetracii
-zvacseny pocet emblemov narodnych vlajok

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

8.5.

-Tiger P prilis onerfovany? "Jak strasne"
-Storm pridava, ze nasledujuci buff LT bude na teste:
tier 4 LT - min. 4 a max.7 battle tier
tier 5 LT - min. 6 a max.8 battle tier
tier 6 LT - min. 7 a max.9 battle tier
tier 7 LT - min. 8 a max.10 battle tier
Chaffee si ponecha jeho specialny MM.

-Storm nevie, ci IS- dostane svoju historicku rychlost 40kmh (teraz 38 kmh), ale hovori, ze je mozne, ze ine zdroja hovoria nieco ine a rozdiel je aj tak maly
-tankom sa prepracovali ich spodky, toto je spojene s buducim vlozenim tankov otacajucich sa na strechu (SS:a ja si stale myslim, ze je to retardovany napad)
-na teraz, nic nemoze byt povedane o novom sposobe pohybu tankov, ale buduci tyzden uz bude pracovat prva verzia
-Storm tvrdi, ze mapa Vichrice nevykazuje znizeny vykon
-celkovo, FPS dropy ako celok nebudu opravene v 9.1 (SS:ako oprava jednej chyby), budu tam mnozstva mensich oprav ("nieco tu, nieco tam")
-hlavny prblem Wargamingu s FPS dropmi je ten, ze si ich nedokazu zreprodukovat na ich pocitacoch, dokonca zasli tak daleko, ze zacali pozyvat hracov s problemami, ale zistili len, ze tito hraci mali taketo problemy uz v 8.11 (SS:no, ja som ich sakra nemal, Himmelsdorf na 16 FPS je strasna sranda)
-v 9.1 nepridu nove HD modely
-lagy v sniper mode neboli opravene

Taktiez tu bola chyba prekladu z mojej strany s vecou o znackach na hlavni (nebolo z textu zrejme, co bolo myslene). V podstate, tanky budu dostavat znacky (prstence, Sovietske hviezdy) na hlavne za DMG udeleny v serii bitiek. Viac bude odhalene neskor.

-Sherman a Tiger I boli nerfnute kvoli ich tierom, su nevybalancovane
-VK4502B s vezou vzadu bude buffnuta, buffy v 9.1 niesu jedine naplanovane
-patch 9.2 prinesie buff mnohym tankom
-Veider o nerfe Hellcata a T18:takze si pedobeari mozu vy*****
-zvuky diel v 9.1.budu prepracovane do realistickej podoby, nie "Hollywoodskej"
-vyvojari robia na probleme s dlhym nacitavanim bitiek, ale doteraz nenasli ziadne riesenie
-dovod na buffy tankov na spodnych tieroch: "Novacikovia pridu, hraju s dobrym tankom, ostanu pri hre" (SS:namiesto odchodu z hry)
-zoznam tankov na nerf a buff v 9.1 je kompletny
-Storm uznava, ze v hre moze byt bug, ktory spodobuje, ze aj na vysokych detailoch sa modely tankov otacaju naozaj hnusne na vacsie vzdialenosti. Vysetri to
-MT-25 neziska delo S-54
-nerf KV1S a buff AMX50B? "Bude vsetko, len nie naraz"
-priorita zmien tankov sa nezaklada len na tom, ako je tanko OP (D:ak som to spravne pochopil), ale aj na lahkosti, s akou sa tank rebalancuje, to je dovod, preco bol Tiger I opraveny prvy, bolo to relativne jednoduche. Storm vysvetluje:
"Vozidla tazke na opravu potrebuju dlhsie prepracovanie a testovanie. Dostaneme sa k nim. Aspon v lete."
-mod Utok na Pustnej rieke sa odstranuje, lebo je nevyvazeny
-Storm potvrdzuje, ze KV1S nebude v 9.1 nerfnuta, lebo bude rozdelena na dva rozdielne tanky a tieto tanky sa musia modelovat. A robenie novych modelov je komplikovane, kvoli pripravam na system masovej produkcie HD modelov.
-momentalne sa Veider pozera po T57 a AMX50B, chce ich zrovnat tak, aby si boli viacmenej rovne
-A-32 nedostane silnejsiu goldovu municiu
-napad, kde si hraci v Tymovkach vyberu mapu nebol zahodeny
-nateraz nebudu v Tymovkach nove mapy
-rody ako mod hry nebude teraz odstraneny
-buff LT je "prvy krok"
-nerf WT E-100:"Uvidime, nechceli sme ho nerfnut k smrti, ale chceli sme urobit bojaschopne vozidlo."
-dohlad T40 sa nerfol, pretoze nebol vyvazeny a vyuzival sa
-Storm potvrdzuje, ze XP udelovane za "tanking" (pohlcovanie DMG svojim pancierom, ochrana spojencov) moze prist v 9.1, alebo 9.2
-"lahka T-54" bude vlozena
-Q:Potrebujeme mapu "Krym"! (D:ked bude v TV Ulanbatar, budeme urcite potrebovat aj ten!) A:Juzne pobrezie. Jej technicke meno je "39_Crimea"
-vyvojari dlhsie prisli nato, ze SU-101 je v boji schopna, len sa s nou zle hra
-SU-101 nedostane vacsiu depresiu
-nove Americke lighty urcite nepridu v 9.1

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

9.5.

Otazky o WoT Blitz? Overlord zbiera odozvu. http://overlord-wot.blogspot.cz/2014/05/wotb-gathering-first-feedback-and.html
-nejake vynimky v 9.1 MM LT:A-20 bude ako T-80 (Battletier 4-6), SU-26 a T-127 batlletiere 3-4
-WoT Blitz betatesteri dostanu odmenu-Rusi Rusky, Europania Europsky a Americania Americky tank (vsetko tier 5)
-v Severnej Amerike sa WoT Blitz mozno spusti o par tyzdnov
-podpora ovladaca Mad Catz C.T.R.L. pre WoT Blitz? "Urobili sme zakladnu podporu, ale este to nieje vychytane uplne"

-Chieftain o restauracii Mausa:
"Tolko, kolko mozem povedat, cielom je urobit ho rincajucim za pouzitia akehokolvek motora a prevodovky co najdeme. Mantlet bude urcite upevneny."

-Chieftain o multivezovom mechanizme:
"Moj nazor je, ze programatori, ktori by na tom mohli robit, mozu robit aj na inych veciach a aj ich robia a maju len tolko hodin cez den kolko maju. V porovnani s hocicim inym, na com pracuju, je to vazne priorita?"

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Storm hovorí trochu viac o zmenách v 9.1
O buffoch a nerfoch sa bude diskutovat v Pondelok. (D:Na ruskom foru)

-pravdepodobne, na rozdiel od EU a US, RU server nema moznost vratenia premioveho tanku, stale sa testuje
-nizky vykon na mape Skryta Vesnice je spojeny s velkym poctom malych objektov
-vyvojari uvadzaju "HD konverter" (masovu produkciu HD modelov) do pohybu
-vyvojari robia na multicore podpore CPU, ako aj GPU (render)
-Storm uznava, ze patch 9.0 bol velmi komplikovany a po jeho vydani sa pridalo len malo z toho, co bolo slubovane (celkovo)
-vyvojari robia na celkovej oprave farieb tankov
-"Xboxove" efekty pocasia neprisli do PC verzie, pretoze "na PC su s tym uplne ine problemy s ktorymi sa musime vysporiadat pred tym, nez sa do toho pustime"


-nateraz niesu planovane nove tvare Sovietskych tankistov
-pravdepodobne sa bude o buffoch/nerfoch este diskutovat, Storm mal napad, ako hracom nimi tak neublizit
-vyvojari uz zmenili vzdialenost vykreslovania (D:meh, vzdialenost, na ktoru uz vidite tanky nielen na mape) na kruh, prave teraz tento mechanizmus testuju, aby nesposoboval problemy, ale to nepride v 9.1
-Pevnosti v 9.1? "Teraz bez komentara"
-mapa Kharkov nepride v HD
-"dynamicke zorne pole" (D:FOV) znamena, ze sa bude zorne pole menit podla zoomu od tanku
-nateraz sa nazor vyvojarov o nevideni, toho kto nieje v chate nezmenil
-len vysoky WR vozidla nije dovod na nerf-treba zvazit aj DMG, DMG udeleny tanku, priemerne XP, scouting, skill hracov (SS:ako kolko noobov/fialiek hra ten tank) atd.
-ohladom dalsich ziadosti o nerf:Foch je uz teraz znerfovany "na [edited]", T57 nevycnieva prakticky v nicom (je mozne s tym nieco robit, ale ma to nizku prioritu), KV-1S bude rozdelena na dva tanky, ktore pridu v HD
-Tiger P bol nerfnuty, pretoze mal na jeho tiere 55% WR. Argument, ze je to kvoli skillerov hrajucim ho je loz, WG ma statistiky hracov hrajucich s tankami, a Tiger P sa nelisi od inych. A su tiez dalsie statistiky, preco bol nerfnuty, nieje to len kvoli WR
-Storm uznava, ze oddelenie balancu urobilo v minulosti zopar chyb, ako napriklad prebuffovanie Tigra, alebo "neviditelny Borsig"
-nejaky hrac stonal o tom, ze balanceri nehraju svoju vlastnu hru, Storm postol ucet http://worldoftanks.ru/community/accounts/928772-ziggy_stardust/ jedneho z nich, dodava, ze vsetci su ako on-skuseni hraci s vysokym poctom bitiek

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

10.5.

-Storm tvrdi, ze viacjadrova podpora velmi neovplyvni vykon
-Storm hohovri, ze patchnotes na superteste niesu finalne:"k vydaniu patchu live vedie este dlha cesta"
-ohladne "skryteho nerfu Shermana" bol zamyslany v 9.0, ale Storm hovori, ze fakt, ze sa to neobjavilo v patchnotes je chyba programu, ktory generuje zoznam tankov pre patchnotes. Opravili to, a Storm dufa, ze sa to nezopakuje
-hrac sa pytal ohladne fam o mode, ktory zobrazuje siluety tankov za oficialnou vzdialenostou rendru, Storm odpoveda, ze to je mozne jedine ak mod cerpa data o polohe tanku z mapy, takze nemoze zobrazovat orientaciu tanku ani veze
-ohladom prudkych FPS dropov so zapnutymi tienmi:"Tiene zeru zdroje a to je nieco, s cim sa neda nic robit"
-Storm potvrdzuje, ze su problemy s prudkymi FPS dropmi (mrznutia) po tom, co je objaveny tank (SS:rozsvieti sa-pravdepodobne myslene akoze je objaveny), pracuje sa na naprave
-Yurko2F tvrdi, ze nieje dovod byt hystericky ohladom nerfov, hraci by si mali nerfnute tanky najprv vyskusat na teste, vela parametrov sa nezmenilo
- statisticky sa pri upravach tanku-buff/nerf beru hraci s WR od 45% do 65%, tento rozsah sa tiez este interne deli kvoli statistikam
-pri balanci tankov su najdolezitejsou kategoriou hracov na ktoru je WG zamerani "tatkovia" (SS:Rusky pojem pre chlapov, ktori pridu z prace a daju si par bitiek vo WoT-ku, takze nie deti alebo studenti)
-Storm tvrdi, ze okolo 10-20% vypalenych striel su goldy , tieto statistiky sa lisia podla tankov a mozu sa velmi lisit tank od tanku
-Borsig dostane nerf
-pravdepodobne je planovana nejaka forma treningu (tutorial?)
-ked mierite na velke vzdialenosti cez sniper mod, tanky obcas "hopsaju" a "skacu" (SS:akoby sa teleportovali na kratke vzdialenosti), toto podla Storma nieje chyba, na take velke vzdialenosti sa koordinaty tankov prenasaju menej casto za ucelom setrit siet, ostane to tak (nieje to problem klienta, ale datacentra WG by vacsiu zataz neuniesli)
-Storm osobne vybral modru farbu pre teamkillerov :)
-pravdepodobne niesu plany na nove tier 8 premiaky v 9.1
-viacvezovy mechanizmus-tento rok nie, ma naozaj nizku prioritu
-statistika "poskodenie blokovane pancierom" je bugnuta (specificky sa do nej nepocita spaced armor (D:predstavny pancier), bude to opravene
-vyvojari zvazovali prepracovanie zameriavacieho kruhu tak, aby zahrnal (D:ako fyzicku prekazku) aj delo tanku (D:ak som to spravne pochopil)
-9.1 prinesie vela malych oprav, ziadne velke
-RU251, Nemecky LT8 pride tento rok v patchi s Americkymi lightmi
-tier 8 LT budu buffnute
-Storm hohori, ze odhliadnuc od zrusenia camo bonusu po vystrele pre TD (SS:napr. 128mm L/55 odoberie rovnaky pocet kamuflaze ako na E-75, tak aj na Borsigovi), stale bude tazsie spotnut Borsiga, pretoze je mensi
-T-35 pride vo velmi vzdialenej buducnosti, ked pride viacvezovy mechanizmus
-nepridu ziadne velke veci v 9.1, WG stale robi na problemoch z 9.0, ale budu nove zvuky strelby (D:Takze mod Pevnosti predpokladam v 9.2)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

11.5.

-pri vytvarani World of Tanks bol BigWorld jedina moznost ktorou sa vydat, bol to jediny engine s vyhovujucim vyuzitim siete
-Flash vo World of Tanks sluzi na nieco, co sa vola "Scaleform" (SS:pardon, vobec neviem, co to znamena)
-IS7 a E50 nebudu buffnute tak skoro
-RU251 a nove US lighty? "Stredne tak skoro ako je mozne" (SS:Ako "az to bude, tak to bude", ma to strednu prioritu, povedal by som 3-6 mesiacov)
-tiene znizuju FPS ovela, lebo su spojene s mnohymi vecami, napriklad HBAO (SS:nemam potuchy co to je, prepacte)
-v 9.1 je to uz po druhykrat co sa prepracuvaju zvuky strelby
-mapa Kharkov je "cool"
-ako je mozne, ze Wargaming sluboval viacvezovy mechanizmus, War Thunder ho uz ma a WoT stale nie? Budeme musiet slubit viac bezvyznamnych a zbytocnych veci, aby ich dostal War Thunder.
-Storm podporuje riesenie zobrat KV1S 122mm delo
-momentalne je nejake graficke nastavenie, ktore robi bordel s dynamickymi pasmi, vyvojari sa na to pozru
-mechanizmus penetracie predstavneho panciera a kupole nebude prepracovany. Hrac navrhol moznost, ze zasah (a penetracia) kupoly by mohla fungovat ako kritik dela:zniceny modul (v tomto pripade mrtvy velitel), ale tank by nedostal DMG. Storm odpovedal, ze takyto mechanizmus by priniesol este viac nedorozumeni medzi hracov s hitmi za 0 (penetroval som kupolu, preco som nedal DMG??)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

QA z Ruského streamu "Svet v plameňoch"

-nominalna cena T23E3 je 7000 goldov
-body Slavy sa udeluju bez ohladu na eventy, premiovy ucet atd., nebude mozne ziskat tank bez jedineho odohraneho dna
-"vzbury" sa objavia takmer vsade, priemerne kazdu 1-2 mapy
-MM T23E3 je taky, ze je skoro stale na vrchu tabulky
-odmenou za 3. Kampan bude Objekt 907
-T95E6 bude odovzdavana za klanove aktivity, ale nieje iste ake, mozno dokonca bude dostupna za nieco ine ako CW
-mechanizmus na odmenu bodov Slavy:sucet vsetkych hracov sa spocita a vydeli 15, kazdy hrac dostane rovnaky pocet bodov, toto plati pre hocijaky pocet hracov, aj keby hral len jeden (kvoli ochrane pred velmi rychlym rastom bodov Slavy)
-zmanipulovane bitky su automaticky zaznamenane roznymi filtrami, v pripade podozrenia rozhodcovia prezru vsetkych 30 replayov
-na ucinkovanie v mode Pevnosti klan potrebuje aspon 20 hracov
-mod Pevnosti prinesie vela neuverejnenych bonusov, bude sa to pacit mnohym hracom
-mod Pevnosti bude mat od Farmvillu daleko, konstrukcia bude priamo zalezat od bitiek
-"produkcne body" zdrojov nebudu kupitelne za goldy, vlastne sa za ne nebude dat kupit nic
-Pevnosti nebudu spate s CW oblastami, bude to kompletne novy mod, nieco ako prechod ("stred") medzi randomom a CW
-bude implementovany klanovy rating, nieco na sposob Elo-ratingu http://en.m.wikipedia.org/wiki/Elo_rating_system
-cim lepsi klan porazite, tym lepsie bude vase hodnotenie, ak porazite slaby klan, vas rating nebude velmi dobry, malo by to prist coskoro
-CW v klientovi nepride, ostane to v internetovom prehliadaci ako doteraz
-niesu plany na zvysenie poctu hracov v klane, ale niektori vyvojari snivaju o "klanovych rezervach", z ktorych by velitelia mohli povolavat hracov do klanu a naspat, ale platili by rovnake pravdila ako pri prestupe z klanov (vychladnutie) (D:dva dni, kedy nieje mozne vstupit do klanu)
-vyvija sa koncept aliancii v CW v 2 fazach:1. (Rozhranie-vserci jasne vidia, kto je nepriatel a kto spojenec) a 2. (Spolocne boje dvoch aliancii), je mozne, ze 1. faza pride velmi skoro
-nepridu ziadne nove provincie, spomalovalo by to cakacie doby a vypocty, CW budu zalezat na tom, ako sa bude vyvijat mod Pevnosti
-vyvojari sa pravdepodobne budu rozhodovat, ci vlozit CW tutorial do hry
-odmrazovanie vozidiel za goldy nepride
-CW sa nerozdelia na ligy/tiere podla skillu
-v blizkej buducnosti budu prepracovane hodnosti v klane, pridu aj nove, a stare budu optimalizovane, budu schopnosti pre kazdeho
-bude nova odstupnovana medaila "Rotmistrova medaila"-bude odmenovana za ucast v CW
-neplanuje sa moznost nezobrazovat nenaspotovane tanky v CW ako sucast Vojnovej hmly, ale tento napad nieje zruseny
-WG experimentuje s limitmi na tymy v CW, napr. 3x HT, 3x zasobnik a tak...
-WG experimentuje aj s dalsimi moznostami turnajovych tymov, napriklad 7/70 s limitmi (napr. kazdy tym musi mat aspon 1 arty)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit...