Přejít na obsah

WOT - Denní hlášení


svejk007

Recommended Posts

Casiopeus9: Na to jsem přišel jak? Jednoduše, hrál jsem obě hry. WOT 3,5 roku a WT teď jedu prvních 14 dní. Tak to dokážu srovnat..... věř mi.

 WOT je brutální akrkáda a tím je sakra lehčí jak WT, ale to přece neznamená, že ti co hrají WOT jsou něco míň! Dobří hráči WOTu budou dobří i ve WT. Tak to je. Ale zbytečně bráníte něco co bránit nepotřebuje. Každý ať si hraje to co ho baví.

Ovšem tvrdit že je WOT stejně náročný jako WT( neberu první obtížnost) je velice mylné. Opravdu mi nějak uníká v čem je WOT těžší :laugh: ...no nervově...to jo. Tolik fakanů a noobů se pohromadě jen tak ve hře nevidí. Tady souhlasím, ale jinak v čem? Kucíí v ničem. Na to jsem WOT hrál dost dlouho abych to dokázal objektivně posoudit.

Ale zase jsem OT.....

 

Zajímavé. Včera tu "Kanár" tvrdil pravý opak - že WoT je mnohem obtížnější díky "neintuitivním" zákonitostem (= mechanice) hry, zatímco WT: GF je mnohem jednodušší, jelikož je dle reálu...

 

Kurňa, chlapi, udělejte si v tom pořádek ;-):-D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdybys u toho myslel na ty hry a né na to, jak Švejk a nebo já něco píšeme, tak by ti to možná došlo. :wink:  WoT je jednoduchý pro hráče, kteří si chtějí jen sednout a udělat WSAD, 3 x R a bum, bum, bác klikáním na myš. Kdo ale chce bít v těch 8%, tak ten musí znát tolik nesmyslných a nelogických věcí, že je ani nikdo vlastně všechny nezná. WT jako simulátor,( o arkádě nepíšu, tam není o čem protože je to pro ty nenáročné hráče jen hezčí WoT ) je jednoduchý jako skutečná bitva. Pokud se to slovo "jednoduchý" dá v tomto případě použít. Kryješ se za cokoliv přes co není vidět a nebo přes co nejde střelit. Musíš se rychle rozhodovat a rychle zaměřovat. NAvíc musíš rychle odhadovat vzdálenosti a rychlosti cílů. V podstatě máš toho na starosti mnohem méně než ve WoT a nebo jsou to věci, které jsou logické a vyplývají z reálných fyzikálních veličin.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zajímavé. Včera tu "Kanár" tvrdil pravý opak - že WoT je mnohem obtížnější díky "neintuitivním" zákonitostem (= mechanice) hry, zatímco WT: GF je mnohem jednodušší, jelikož je dle reálu...

 

Kurňa, chlapi, udělejte si v tom pořádek ;-):-D

Kanár toho nakecá, jako by jsi ho neznal.  :laugh:  Vyspí se blbě a ihned ho napadne konspiračka o negativních vlnách z vysílačů Český Radiokomunikací, které někdo z WG úmyslně natočil směrem k jeho domu  :laugh: . Prší a začne přemýšlet o tajných přeletech letounů US Air force, které rozprašují nad mraky "stříbrný prach" tak aby pršelo jen na Kanárovo domem :laugh: .

Já to mám podobný, včera se mi zas na PC objevila modrá obrazovka smrti. Ale já mam jasno, zvláště, když jsem u základní desky našel nějaký malinkatý čip s napisem MADE IN MAMLASS......a mám tě! :laugh:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A co je ve WoTku tak hrozně nelogické a neodpovídá reálnému světu?

Děláš si srandu, že? :laugh:  Ale pro jistotu jenom malý příklad. Na volné ploše, kde není nic stojí dva tanky. Jeden má dohled 300m a druhý má dohled 290m. Jeden tedy vidí toho druhého ale ten druhý nevidí nic. Je to logické a reálné? :whistling:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Děláš si srandu, že? :laugh:  Ale pro jistotu jenom malý příklad. Na volné ploše, kde není nic stojí dva tanky. Jeden má dohled 300m a druhý má dohled 290m. Jeden tedy vidí toho druhého ale ten druhý nevidí nic. Je to logické a reálné? :whistling:

 

Ahaaa, pan chytrolin.. A ty jsi v tech tancich v realu sedel, ze vis ze nedohlednes dale jak 290 m?!!! Ja pevne verim, ze ve WG na to maji svoje odborniky..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahaaa, pan chytrolin.. A ty jsi v tech tancich v realu sedel, ze vis ze nedohlednes dale jak 290 m?!!! Ja pevne verim, ze ve WG na to maji svoje odborniky..

Neblázni!!! Neexistuje tank a ani jiné zařízení ze kterého by na letištní ploše bylo vidět jen nějakou omezenou vzdálenost. Je to stejné, jako když se koukáš očima a nebo dalekohledem. Kam vidíš? Neuvidíš tank jedině, když bude tak daleko, že pro povětrnostní vlivy už tam bude jen mlhavo ale určitě to nebude pár set metrů a určitě to nebude u každého jinak. Prostě kam vidíš, tak tam musíš vidět i tank a je jedno, zda sedíš v T-34 a nebo v Tigerovi. Rozdíl může být v přesnosti zaměřovačů ale nikoliv v tom, že jeden vidí a druhý ne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Neblázni!!! Neexistuje tank a ani jiné zařízení ze kterého by na letištní ploše bylo vidět jen nějakou omezenou vzdálenost. Je to stejné, jako když se koukáš očima a nebo dalekohledem. Kam vidíš? Neuvidíš tank jedině, když bude tak daleko, že pro povětrnostní vlivy už tam bude jen mlhavo ale určitě to nebude pár set metrů a určitě to nebude u každého jinak. Prostě kam vidíš, tak tam musíš vidět i tank a je jedno, zda sedíš v T-34 a nebo v Tigerovi. Rozdíl může být v přesnosti zaměřovačů ale nikoliv v tom, že jeden vidí a druhý ne.

vedle Kanáre , možná jsi zaregistrovat něco o kamufláži, rozbití tvaru barvami a podobně :) ? Najdi něco jiného.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Děláš si srandu, že? :laugh:  Ale pro jistotu jenom malý příklad. Na volné ploše, kde není nic stojí dva tanky. Jeden má dohled 300m a druhý má dohled 290m. Jeden tedy vidí toho druhého ale ten druhý nevidí nic. Je to logické a reálné? :whistling:

No spíš si děláš srandu ty, ne?  Pravidla hry jsou jasně dána, takže pokud by ten tank s dohledem 290 m viděl tank ve vzdálenosti 300 m, bylo to porušení logiky a reality této hry.  :wink: 

  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Neblázni!!! Neexistuje tank a ani jiné zařízení ze kterého by na letištní ploše bylo vidět jen nějakou omezenou vzdálenost. Je to stejné, jako když se koukáš očima a nebo dalekohledem. Kam vidíš? Neuvidíš tank jedině, když bude tak daleko, že pro povětrnostní vlivy už tam bude jen mlhavo ale určitě to nebude pár set metrů a určitě to nebude u každého jinak. Prostě kam vidíš, tak tam musíš vidět i tank a je jedno, zda sedíš v T-34 a nebo v Tigerovi. Rozdíl může být v přesnosti zaměřovačů ale nikoliv v tom, že jeden vidí a druhý ne.

 

Co třeba krátkozraký velitel bez brýlí? Nebo lepší / horší kamufláž? Či snad na letišti svítí sluníčko a posádka jednoho tanku si myslí, že ten druhý tank je fata morgana? :-D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když na to ale mrkneš, tak to jsou všechno stroje s výborným dohledem, proto si je vybírám. Jak chytnu Malinovku, Prochorovku apod. tak mám z poloviny Hlídku doma. K tomu mají tyto ještě teda dobré i děla...

No mě by právě zajímalo to apod. :no: . Jedině snad ještě Muromanka a částečně Arktida. Vhledem k tomu, jak se upravují mapy a vytvářejí koridory , tak na naprosté většině map už smysluplně zahrát proti nepříteli o 2 tiery vyšším nedokážu. Tam mi dohled nepomůže a bohužel se i dost začíná smazávat rozdíl ve vytrénované posádce. Takže ano, občas dokážu zahrát slušnou bitvu s o 2 tiery vyšším nepřítelem, ale že bych zrovna řechtal blahem, když nafasuju takový MM ,to rozhodně ne :no: .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No spíš si děláš srandu ty, ne?  Pravidla hry jsou jasně dána, takže pokud by ten tank s dohledem 290 m viděl tank ve vzdálenosti 300 m, bylo to porušení logiky a reality této hry.  :wink: 

  

 Špatně. Takhle jsi to měl napsat: "Pravidla hry jsou jasně dána, takže pokud by ten tank s dohledem 290 m viděl tank ve vzdálenosti 300 m, bylo to porušení nelogiky  této hry."  :wink:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No mě by právě zajímalo to apod. :no: . Jedině snad ještě Muromanka a částečně Arktida. Vhledem k tomu, jak se upravují mapy a vytvářejí koridory , tak na naprosté většině map už smysluplně zahrát proti nepříteli o 2 tiery vyšším nedokážu. Tam mi dohled nepomůže a bohužel se i dost začíná smazávat rozdíl ve vytrénované posádce. Takže ano, občas dokážu zahrát slušnou bitvu s o 2 tiery vyšším nepřítelem, ale že bych zrovna řechtal blahem, když nafasuju takový MM ,to rozhodně ne :no: .

OK, vezmu Mardera38t, s jezdím s ním teď nejčastěji. Vyjma městských map (snad Ruinberg z té horní strany je dobrý), Stepi (tam absolutně netuším) a pár dalších mám na každé mapě jeden-dva fleky, kam vždy zajedu. Jsem si pak jistý, že z toho místa uvidím daleko a díky reloadu, dohledu a camo faktoru dokážu s nějakou pomocí (když jsem tam sám, neodjíždím, ale jsem smířený s tím, že chcípnu a prohrajeme) ustřílet téměř cokoliv, co tou stranou pojede. Není to tank na obracení prohraných bitev, jde na ránu, ale mám s ním skoro 62% WIN a asi 2600 WN8 (což je na IV. tier OK). A jak píšu, zrovna u něj si pochvaluju bitvy se šestkama a ideálně se šancí něco pod 50% :-) KV1S netuší, kdo a odkud mu loupe perníček. Slabina je nedostatek munice... Má tuším něco kolem 40 nábojů, vozím nadpoloviční většinu goldů a občas končím bez munice.

U Hellcata je mi tak nějako šumák, tam jezdím vyloženě sólově, a RHM se v desítkách neztratí, nevadí mi, pokud nemám totálně lama tým.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zajímavé. Včera tu "Kanár" tvrdil pravý opak - že WoT je mnohem obtížnější díky "neintuitivním" zákonitostem (= mechanice) hry, zatímco WT: GF je mnohem jednodušší, jelikož je dle reálu...

 

Kurňa, chlapi, udělejte si v tom pořádek ;-):-D

 

Ono  to je spíš tak, že každá hra je těžká v něčem jiným - WoT je obtížný, protože by ses měl naučit tloušťky pancířů, kritický místa, průbojnosti, dohledy a další technický údaje, úhlování, intuitivní předsazování a tak.

 

Ve WT to je spíš o taktice - kde mě může nepřítel vidět na velkou vzdálenost, kde sem krytej. Weakspoty jsou obdobný, ale chovají se trošku jinak. Technický parametry nejsou až tak důležitý (s trochou nadsázky, samo je dobrý vědět, že s PzII Iosifa Stalina neprostřelim).

 

Navíc - ve WoT můžeš udělat chybu a dokážeš jí napravit (dostaneš zásah, tak ještě můžeš zajet, když tě nedetracknou nebo nedaj jinej těžkej kritikál). Ve WT je na vyšších tierech zásah dost často konečná.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vám asi kolektivně hráblo a nebo jste se domluvili, že budete troli, že? Jednalo se tu původně o tom, že padla otázka, co je na WoT nelogického a nereálného a já naspal, že například celý spoting ve WoT je vymyšlený systém. Nikde nepadlo ani slovo o tom že je na tom něco špatného a nebo, že je ten systém špatně vymyšlený. Jde pouze o to, že je to VYMYŠLENÉ !!! Nejde v reálu nevidět tank na 500m, když stojí na volné ploše. Plky o kamuflážích, o maskování a o krátkozrakém veliteli jsou naprosto mimo mísu protože s těmito prvky WoT nepočítá. Na tyhle prvky hraje WT. Tam tank vidí pouze ten, kdo má dobré oči a dobrý monitor. Když má tank tu strakatou kamufláž, tak je v džungli vidět hůř ale když je s tím strakatým na poli, tak tam je zas vidět lépe. WoT má celý systém hry vymyšlený a nejen spoting, když už jsme u toho co je na něm nereálné. Snad to hrajete dost dlouho abyste poznali co je ve WoT mimo realitu, ne? Celé 3 roky tu nadáváte na nereálný spoting, na UFO tanky, na zásahy za nula a kdoví na co ještě a teď budete tvrdit, že WoT není v podstatě vymyšlená hra?!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

OK, vezmu Mardera38t, s jezdím s ním teď nejčastěji. Vyjma městských map (snad Ruinberg z té horní strany je dobrý), Stepi (tam absolutně netuším) a pár dalších mám na každé mapě jeden-dva fleky, kam vždy zajedu. Jsem si pak jistý, že z toho místa uvidím daleko a díky reloadu, dohledu a camo faktoru dokážu s nějakou pomocí (když jsem tam sám, neodjíždím, ale jsem smířený s tím, že chcípnu a prohrajeme) ustřílet téměř cokoliv, co tou stranou pojede. Není to tank na obracení prohraných bitev, jde na ránu, ale mám s ním skoro 62% WIN a asi 2600 WN8 (což je na IV. tier OK). A jak píšu, zrovna u něj si pochvaluju bitvy se šestkama a ideálně se šancí něco pod 50% :-) KV1S netuší, kdo a odkud mu loupe perníček. Slabina je nedostatek munice... Má tuším něco kolem 40 nábojů, vozím nadpoloviční většinu goldů a občas končím bez munice.

U Hellcata je mi tak nějako šumák, tam jezdím vyloženě sólově, a RHM se v desítkách neztratí, nevadí mi, pokud nemám totálně lama tým.

Kdybys pak měl někdy náladu, hoď sem prosím pár záznamů podařených bitev s Marderem, rád se kouknu. S Hellcatem a T49 díky věži ještě slušně zahraju ,ale bezvěžové prcky jsem právě díky MM a úpravě map hrát přestal. Díky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vsak ja osobne jsem to psal jako ironickou poznamku. Podle me idelani kdyz si na tank muzete dat vlastni maskovani a naku u floru a vybrat si nake to misto kde proste splinete s okolim a doytcny vas neuvidi (vlastnim okem a ne tim, ze vas hra vymaze). Dale bych hru udelal jen jako realne boje mezi narody. (nvm jak je to ve WT) Vypisovani poskozeni u enemy me prijde ve WT trapne. Proste do tanku strilim tak dlouho, dokud si nemyslim ze je ko. Takze teoreticky me muze dorazit pro me mrtvy tank.Dale pokud jsme u toho spotingua  co jde videt, tak bych nad tanky nedaval zadne udaje a barevne znaceni. Protoze pak vam je to realne maskovani na prd, kdyz nad vama sviti naka pismenka. A za posledni, takovou hru bych ja asi nehral :) Co jsem vidlel na YT, tak me prijde ten WT malo akcni az nudny. Grafika je realnejsi, ale ja radeji herni a prehlednou grafiku.  Kdyz jsem nedavno zkousel Rome 2, tak ta bujna vegetace, to bylo jen na skodu, panackove maly az titerni a navic baravne podobni, az to pro  cloveka ztracelo prehlednost a hratelost. A tedy si myslim, ze WT wot asi v poctu hracu urcite neporazi, protoze vetsinu hracu bavit nebude. Hold podle me wot hrajou hraci co bych nazval "nehraci". Pokud tam hrateje nizke tiery, tak jsou krasne hratelne i male mapy. VE wt me prijde, ze tam uz se hraci musi trosku hledat a uz to neni moc akcni..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vám asi kolektivně hráblo a nebo jste se domluvili, že budete troli, že?

 

Jop, dneska jsem založil klub "AKG" ("AntiKanárova garda") a vidím, že to už nese své ovoce... trolling je teprve začátek... nejmenovaný člen získal chomáč tvých vousů, takže teď kolektivně vyrábíme voodoo panenku a hádáme se, kam tě začít píchat :-D :-D :-D

 

Vsak ja osobne jsem to psal jako ironickou poznamku. Podle me idelani kdyz si na tank muzete dat vlastni maskovani a naku u floru a vybrat si nake to misto kde proste splinete s okolim a doytcny vas neuvidi (vlastnim okem a ne tim, ze vas hra vymaze). Dale bych hru udelal jen jako realne boje mezi narody. (nvm jak je to ve WT) Vypisovani poskozeni u enemy me prijde ve WT trapne. Proste do tanku strilim tak dlouho, dokud si nemyslim ze je ko. Takze teoreticky me muze dorazit pro me mrtvy tank.Dale pokud jsme u toho spotingua  co jde videt, tak bych nad tanky nedaval zadne udaje a barevne znaceni. Protoze pak vam je to realne maskovani na prd, kdyz nad vama sviti naka psimenka. A za posledni, takovou hru bych ja asi nehral :) Co jsem vidlel na YT, tak me prijde ten WT malo akcni az nudny. Grafika je realnejsi, ale ja radeji herni a prehlednou grafiku.  Kdyz jsem nedavno zkousel Rome 2, tak ta bujna vegetace, to bylo jen na skodu, panackove maly az titerni a navic baravne podobni, az to proc loveka ztracelo prehlednost a hratelost. A tedy si myslim, ze WT wot asi v poctu hracu urcite neporazi, protoze vetsinu hracu bavit nebude. Hold podle me wot hrajou hraci co bych nazval "nehraci". Pokud tam hrateje nizke tiery, tak jsou krasne hratelne i male mapy. VE wt me prijde, ze tam uz se hraci musi trosku hledat a uz to neni moc akcni..

 

Poslouchej, poslední dobou se to snažím nehrotit, ale tady mi to vážně nedá: vrať se na základku a vypiluj si pravopis... vypadá to, že i naše kočka má větší cit pro jazyk než ty ;-):-D

Jinak tohle je téma k WoT; konkurenční WT: GF tu má několik svých témat...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdybys pak měl někdy náladu, hoď sem prosím pár záznamů podařených bitev s Marderem, rád se kouknu. S Hellcatem a T49 díky věži ještě slušně zahraju ,ale bezvěžové prcky jsem právě díky MM a úpravě map hrát přestal. Díky.

Zapnu, stejně jsem to chtěl vyzkoušet, mrtě výsledkových screenů, ale záznamy jsem zatím nevedl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

... Na tyhle prvky hraje WT. Tam tank vidí pouze ten, kdo má dobré oči a dobrý monitor. ...

Tohle bych podtrhnul a je to jeden (možná ten hlavní) z důvodů, proč to nehraju... U WT mi přijde přitažlivá jen ta simulace, a tam jsem limitovaný obrazovkou notebooku a (asi?) i očima.

 

... nejmenovaný člen získal chomáč tvých vousů, takže teď kolektivně vyrábíme voodoo panenku a hádáme se, kam tě začít píchat :-D :-D :-D

Moment moment! O píchání KANÁRA nebyla řeč! Já myslel, že mluvíme o té nafukovací panně s klínem z Kanárových fousů :-D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

O pane mamlass velice se vam omlouvam. Nevedel jsem, ze se zde muzou vyjadrovat jen lidi spisovne a bez preklepu.

 

Poslouchej, Einsteinů je na světě málo, ale pravopis rodné řeči by měl alespoň trošku znát každý. Jak jsem psal, už toto moc neřeším, ale pokud vidím příspěvek jako je ten tvůj, kde je chyb jak máku a skoro všechny bijí do očí tak, že přes ně skoro nevidím, tak si prostě podobné "pošťouchnutí" neodpustím.

Já ti samozřejmě nezakazuji se zde vyjadřovat a ani nejsem nepoukazoval na překlepy (kterých tam máš také požehnaně), nicméně měl jsem potřebu apelovat na tebe z hlediska prznění rodného jazyka...

 

Moment moment! O píchání KANÁRA nebyla řeč! Já myslel, že mluvíme o té nafukovací panně s klínem z Kanárových fousů :-D

 

Tvl, taky všechno vykecáš... tu nafukovací pannu jsme měli prznit jenom my dva, aby byla zachována aspoň nějaká hygiena a aby ostatní členstvo klubu "AKG" nezávidělo a nechtělo taky... a ty to tady tak profklákneš... OMG... dáš si 100x "otčenáš" plus 2 hodiny vkleče v rohu na hrachu... jinak tě navíc zdrbnu, že si neslučuješ vlastní po sobě následující posty do jednoho ;-):-D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Načítání
×
×
  • Vytvořit...