Jump to content

AW - Ve vývoji: nadcházející ekonomické změny


MegaVydra

Recommended Posts

Ve vývoji: nadcházející ekonomické změny

 

Velitelé!


Jedním z témat, o kterém se hojně diskutuje mezi hráči a vývojáři, je také herní ekonomika Armovan Warfare - konkrétně odměny a jejich vztah k cenám a nákladům v hře. V tomto článku bychom vám chtěli dát přehled o našich plánech do budoucnosti ohledně ekonomiky v Armored Warfare.

 

 

Aktualizace 0.19 a aktualizace 0.20 přinesly významné změny mnoha mechanikách Armored Warfare, včetně těch, které měly velký vliv na ekonomiku hry. Čas na další další zářez, množství hitpointu, penetraci a rozložení pancířů - všechny to ovlivnily do určité míry. Po spuštění Aktualizace 0.20 jsme se dlouho zahleděli na samotnou ekonomiku hry a také na zpětnou vazbu hráče a rozhodli se představit několik změn.


Naším cílem není zpomalovat průběh hry, ale zavést systém, v němž jsou jak přínos hráče k bitvě, tak i osobní výkon spravedlivě odměňováni.


První kroky jsme provedli v Aktualizaci 0,20.3831, když jsme zvýšili odměny za Global Operations a odstranili střelivo a náklady na opravu z režimu, aby to bylo ziskové, ale plánujeme provést další úpravy do budoucna.

 

Ekonomika Creditů

 

První a nejdůležitější změna, kterou chceme udělat, je nová definice odměn. V aktualizaci 0,20 jsou kredity a odměny více či méně oceněny za stejné akce, jako například vítězství v bitvě nebo za udělené poškození.


V budoucnosti bude reputace spojena s existujícími odměnami , ale příjmy z bitvy budou vyváženy tak, aby závisely převážně na uděleném poškození  , a nikoliv na velkém počtu parametrů, jaký je nyní. Za tímto účelem bude odměna za každé poškození zvýšena o 50%.

Abychom zabránili tomu, aby se příjmy z bitvy staly nadměrnými a nevyváženými ve srovnání s příjmem z reputace, zavedeme několik úprav ekonomiky, jako jsou:

 

Odstranění vítězného credit násobku a jeho rebalancování do pevné odměny za vítězství
Odstranění odměny za zabití a pomoc "asistenci" za zabití  (tyto jsou zahrnuty do 50% zvýšení)
Změna mechanismu poškození za spotting - odměna za poškození  bude udělena pouze hráčům, kteří udělí poškození, ale samy nejsou naspotováni (snížení je kompenzováno zvýšením odměny za škody, protože AFV také udělují poškození - někdy velmi vysoké množství)


V důsledku těchto změn by hráči, kteří nepřispívají k bitvě, měli vidět prudký pokles příjmů, zatímco kvalifikovaní a aktivní hráči by měli vidět, že jejich příjmy budou stejné - nebo se zvýší. Navíc budeme zvyšovat kreditní sankce za team killy.

 

 

Zjednodušení Economiky

 

Armored Warfare obsahuje velké množství různých modifikátorů ekonomiky, které je obtížné sledovat, což způsobuje, že konečné výsledky bitvy jsou někdy obtížné vypočítat a předpovědět kvůli velkému počtu ekonomických vlivů. Aby byl systém lépe srozumitelný pro hráče, chtěli bychom odstranit řadu ekonomických modifikátorů a zaměřit se na hlavní zdroje příjmů. Za tím účelem budeme odstraňovat:

 

Bonus za zabití více nepřátel v řadě (bonusy pro dosažení zabití v řadě)
Bonusy za asistence  (bonusy za dosažení asistencí v řadě)
Bonus za vícero naspotování (bonusy pro dosažení naspotování v řadě)
Odměny za zničení modulů vozidel a zranění členů posádky
Odměny za nasazení kouřové bariéry (tento zdroj má velmi malý vliv na celkové odměny)


Odměna za zpozorování protihráče bude udělena pouze hráči, který ho první objeví.


Všechny tyto změny budou kompenzovány zvýšením příjmů z jiných zdrojů (například kompenzace zničených modulů se změní na další odměny za standardní škody), takže celkový příjem zůstane v průměru stejný.

 

Další plány do budoucna

 

Uvedené změny jsou naplánovány tak, aby se zobrazily v aktualizaci 0.21. Zatímco budou mít značný vliv na ekonomiku, nejsou konečné. Následující aktualizace přinesou další změny, mimo jiné:

 

Odměňování za zabírání báse, za účelem dosažení spravedlnosti.
Odměny za naspotování bude rozděleno mezi všechny, kdo uvidí vozidlo (v současné době pouze osoba, která objeví cíl nepřítele, má jako první příležitost k obdržení odměny za škody - v tuto chvíli může být hráč aktivním pozorovatelem, ale pokud nejde o první osobu co naspotuje cíl nepřítele, nedostává odměnu za škody, něco, co považujeme za nespravedlivé)
Hráči, kteří poškozují cíl, který někdo jiný spotuje, obdrží snížené odměny (v současné době dostávají stejné odměny, jako kdyby naspotovali samotné cíle, což je nespravedlivé vůči hráčům, kteří riskují, že jejich krk zpozorují nepřátelské cíle, a proto jsou ve větším nebezpečí)
Hráči poškozující cíle, které někdo znehybnil, obdrží snížené odměny (v současné době nezáleží na imobilizovaném stavu, ale hráči, kteří střílejí na mobilní cíle, riskují více, protože mobilní cíle mají více prostředků na obranu)
PvE Odměna generální opravy (zvýšení rozdílu mezi odměnami za vítězství a ztrátu)
Změna v retrofitech, nahradit ty které mění  příchozí poškození za ty které navyšují hp vozidla, což povede k celkovému nárustu zisku díky vyššímu hp.

 

A mnoho dalšího. Do budoucna uvažujeme o přidání dvouhodinového boostu pro pohodlí hráče, stejně jako možnost spojit nekvalitní boostery nebo insignie s vysoce kvalitními.

 

Plánujeme krok za krokem podívat se na všechny aspekty ekonomiky, aby byla hra logičtější a pohodlnější. Jak jsme předtím oznámili, nemáme v úmyslu zvětšit grind v porovnání s pre-Balance 2.0 nebo dělat bitvy ztrátové (zaručený systémem kompenzace, který zajistí, že hráči nemohou ztratit Kredity v bitvě s výjimkou spotřebního materiálu).


Co chceme, je ekonomika, která je spravedlivá a snadno pochopitelná.


Uvidíme se na bojišti!

Link to comment
Share on other sites

On ten článek jako spoustu jiných od nich je zbytečně moc komplikovanej na pochopení, na to že je to arkáda a ne fotbal manager .

A to píšou "snadno pochopitelná".

Já bych to naspal jedodušeji popřípadě to hodil do grafu jak to je a jak to bude to by asi nebyl problém myslím.

Dáš tolik dmg, asistence, spotu atd ... pokud jsi první dostaneš tolik pokud druhej tolik rozepsal bych kategorie a nazdar...

p.s. nemyslím si že kvuli tomu bude hrát někdo jinak víc kapovat spotovat atd ...

Link to comment
Share on other sites

před 5 hodinami, MegaVydra napsal:

On ten článek jako spoustu jiných od nich je zbytečně moc komplikovanej na pochopení, na to že je to arkáda a ne fotbal manager .

A to píšou "snadno pochopitelná".

Já bych to naspal jedodušeji popřípadě to hodil do grafu jak to je a jak to bude to by asi nebyl problém myslím.

Dáš tolik dmg, asistence, spotu atd ... pokud jsi první dostaneš tolik pokud druhej tolik rozepsal bych kategorie a nazdar...

p.s. nemyslím si že kvuli tomu bude hrát někdo jinak víc kapovat spotovat atd ...

Ja kvôli tomu asi budem hrať inak ;-) ak sa bude dať byť zas prvý v tabuľke z 0 dmg ale 13-15 spotnutych vozidiel, tak budem zas otáčať bitky spotom. To by ma zas bavilo.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...