Přejít na obsah

Odpovede vývojarov


kubo4747

Recommended Posts

Každý, kdo tvrdí, že je 50fps a nebo dokonce jenom 20fps v pohodě asi neví, kolik fps je třeba aby se hra hrála na solidní úrovni. Normálně mi to běhá od 80 do 150fps a když si tam zapnu blbinky a spadne to na nějakých 50fps, tak se mi to hraje blbě a je to poznat setsakramentsky! Vy totiž nemáte chlapi s čím srovnávat, víte?

 

http://www.svethardware.cz/forum/showthread.php/12719-Kolik-FPS-je-pro-vas-dostacujici

 

http://forum.zive.cz/viewtopic.php?f=919&t=924195&all=1

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kanáre dovolim si nesouhasit..u rpg, strategií a jiných pomalejších her stačí 30 snímků, u FPS a ostatních rychlejších her je potřeba aspoň 40 ( nesmí ale ani na chvilkičku dojít k propadu, u WOT typicky přepnutí do sniper modu)..víc lidské oko nepozná a lžeš jestli říkáš opak..jestli ti náhodou občas nedělá problém s cukánim obrazu Vsync nebo nějakej překmit

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě se nic necuká, kde to tvrdím?! Tvrdím pouze to, že mi 50fps dělá problém s dobrým a pohodovým vnímáním hry. O efektech se ani nebavím. Evidentně jste nikdy neviděli, jak má například profi hráč CS nastavenou grafiku....ale to je vaše věc, hreajte si tam třeba s barevnou hudbou. Mám asi citlivé vnímání na toto, třeba Half Life 2 jsem nemohl hrát a Stalkera také ne protože se mi z toho dělalo blbě od žaludku a točila se mi hlava. Rozdíl mezi 50 a 80fps poznám a vadí mi to. Také je to asi dáno tím, že mám 27 palců velký monitor a to už je docela plocha, kterou oči sledují.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vím, že je to hra a ne film, ale filmy,alespoň na třiapulkách kinofilmech jedou na 24 fps a je to absolutně plynulý, tak si myslím, že při padesáti už není co řešit ani u hry, osobně mám fps taky těch 40-70 a nemám si vůbec na co stěžovat. Možná seš nějak víc citlivej a vnímavější, ale myslím si že by ani při 30 fps neměl být nějakej problém

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U flameovacích témat originální AJ věta

 

-Podle Serba bude nadále hlavní ukazatel skillu, nebude se měnit na xp za bitvu nebo něco podobného

-systém teamdmg trestů se nebude zveřejňovat, protože by to vedlo ke snaze hráčů jej obejít

-podle SerBa je cap time na Střetnutí všude stejný (v několika případech hráči poukazují na příliš rychlý cap na prochorovce, zřejmě bug), tento bug bude prozkoumán....možná

-nový standartní hasičká nechá oheň "tiknout" než se spoustí, dmg dávaná modulům bude stejná jako teď

-historické bitvy zezačátku nebudou obsahovat vyšší tiery

-balanc 122mm děl u T-44 a T-34-2 je podle Serba v pořádku (Číňan nabíjí zhruba o 3s rychlej)

-IS-7 nedostane "historický" buff RoF

-dle SerBA se nápady hráčů zvažují, ale většinou jde o kraviny (crappy ideas)

-Bude prémiák s autoloaderem? " Uvidíme (If needed). A my rozhodneme, kdy se to hodí nehledě na to co si myslí hráči" (without players having to agree with us)

-Stvoří wargaming hru s mechy pod Serbovým vedením (Narážka na SerBovo prohlášení že by Mechwariora udělali líp). "Uvidíme. A o tom rozhodneViktor Kysliy"

-T57 HT příliš dominující s goldy je podle vývojářů okrajová záležitost (Komentář WG: Jaká hrůza!)

-Leopardi stojí za prd! "Tak je nehrajte"

-prodleva po docapování a koncem bitvy zůstane, je tam schválně

-Alternativní větve MT pro AMeričany, Francouze a Sověty je potvrzena. "až bude, tak bude"

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Každý, kdo tvrdí, že je 50fps a nebo dokonce jenom 20fps v pohodě asi neví, kolik fps je třeba aby se hra hrála na solidní úrovni. Normálně mi to běhá od 80 do 150fps a když si tam zapnu blbinky a spadne to na nějakých 50fps, tak se mi to hraje blbě a je to poznat setsakramentsky! Vy totiž nemáte chlapi s čím srovnávat, víte?

 

http://www.svethardware.cz/forum/showthread.php/12719-Kolik-FPS-je-pro-vas-dostacujici

 

 

http://forum.zive.cz/viewtopic.php?f=919&t=924195&all=1

Počet FPS je nic neříkající údaj. Nejdůležitější je, o jaký typ hry se jedná. Jinak řečeno jak rychle se pohybující objekty v té hře jsou. Proto třeba ve strategiích už stačí hodnota 25-30fps. Ve 3D střílečkách je už potřeba trošku přitlačit na pilu. 50FPS je plně dostačujících pro hru typu WoT.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kanáre dovolim si nesouhasit..u rpg, strategií a jiných pomalejších her stačí 30 snímků, u FPS a ostatních rychlejších her je potřeba aspoň 40 ( nesmí ale ani na chvilkičku dojít k propadu, u WOT typicky přepnutí do sniper modu)..víc lidské oko nepozná a lžeš jestli říkáš opak..jestli ti náhodou občas nedělá problém s cukánim obrazu Vsync nebo nějakej překmit

EDIT: o tom kolik FPS nám vyhovuje/nevyhovuje, jsme schopný zpracovat, tak to tom nerozhoduje oko a ani to není na něm závislé, o tom rozhoduje mozek. Oko jako takové, dokáže zachytit daleko více FPS, než je schopen mozek zpracovat...
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Máš pravdu, Kanáre, jsem Noob a hraju to jen na velmi špatné úrovni :Smile_blinky:

To nikdo netvrdí, ale pokud jsem spadl na 17 fps (třeba v Himlu), tak restart anebo úplně vypnout. 20 fps je hranice, při který se to dá ještě hrát ale do dokonalosti to má hodně daleko aby mě to bavilo. Takže tě trochu obdivuju. Pokud tam přidají další opičárny bez optimalizace vícejader a mapy kde to padá dolů, tak už si spousta lidí včetně tebe nemusí zahrát. Nezáleží na tom, co a jak umí GK, když jí procesor posílá málo dat, což je i můj případ. Vůbec nechápu jejich přístup k týhle záležitosti.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

29.4.2013

 

- patch 0.8.6 potvrzen na Červen 2013 (na RU serveru také)

- ve hře není rozdíl kvality mezi předválečným, válečným a poválečným pancířem (kdysi býval koeficient kvality armoru)

- budou provedeny nějaké změny s modifikacemi do hry (SilentStalker: objevil se zase nějaký hack pro artyny), "sledujte zprávy" (SilentStalker: jedno z navrhovaných řešení je certifikace modifikací, bez kterých nepůjdou spustit) (Morče: Crabtr33 by si měl připravit poplatek 10.000 goldů za certifikaci svého balíčku :-D)

- pokud Vám spadne hra v průběhu vítězství (poslední tank byl zničen nebo byla obsazena základna), tak Váš tank exploduje a do statistik se počítá jako nepřežitá bitva. To není problém podle vývojářů. (Morče: asi souhlas, takových situací asi moc nebude)

- Americký tank "Lovec" aka stíhač tanků nebude ve hře

 

1274114210_1.jpg

 

- SerB osobně nevidí problém v tom, že někteří hráči s tanky na tieru V (houfnice + gold) neprodělávají, ba dokonce i docela vydělávají. "Dobří hráči mají právo neprodělat kredity při střílení vitamínem G. No a špatní hráči mají právo trénovat nebo prostě goldy nepoužívat."

- až se ve hře objeví tlačítko "Naverbovat zpět propuštěného člena posádky" tak nebude fungovat zpětně, protože v současné době tato data nejsou nikde archivována.

- Q: "Chceme už ty lepší modely tanků." A: "Přidejte se k armádě."

- dalším velkým globálním update bude patch 0.9.0 (SilentStalker: takový, jako byla fyzika v 0.8.0)

- vytrénovaání posádky na 100% za kredity nebude

- pokud Vám laguje hra mezi přepínáním arkáda módu a sniper módu, problém je ve Vašem počítači. Ve WoT není žádný bug, který by způsoboval tento problém.

- jendou budou speciální medaile pro Roty

- vývojáři sledují, kolik mají hráči tanků v garážích, jak často je používají, atd.

- desítkové čínské tanky jsou v pohodě

- historické bitvy a hardcore mód: "Přidejte se k armádě."

- větší mapy asi nebudou, protože jsou vývojáři limitováni slabšími počítači některých hráčů (Morče: hlavně že se v průběhu času nároky spíš zvyšují (můj NB přestal stačit už v 0.8.1), navíc by alespoň bylo WoT tahounem inovací a investic)

- Německý Panther M10 dostane americkou hvězdu místo trámového kříže

 

 

30.4.2013

 

Díky anonymovi za odkaz na livejournal.ru, měli by jste se regnout, ať Vám můžu poděkovat

 

Vypadá to, že další část rebalancování spotřebáků a doplňků se chystá v patchi 0.8.6.

 

- WarGaming se soudí s další firmou, která vytvořila ripoff WoTka, k nahlédnutí zde ProjectTank

- přemýšlelo se o limitu goldovek, ale zavrhlo se to

- tanky T32 a M46 jsou považovány za vybalancované

- pokud máte WoT na nejnižší detaily a tweaknuté, a střely Vám pořád lítají do země, jediná pomoc je zvýšit detaily aby se Vám správně vykresloval terén. U nižších detailů můžete vidět volný prostor tam, kde ve skutečnosti není.

- motor může začít hořet při každém zásahu a to i od kulometu nebo nějakého malého FlaKu (Morče: doplnění níže)

 

Stormovi postřehy z livejournalu:

 

- chtěli by jsme do hangáru přidat prohlížeč tanků se zobrazením síly pancíře

- kamenný plot, který zastaví i E-100 a podobné nesmysly bude opraven (Morče: to opravdu není sranda, na Lakeville jsem se zaprcnul skoro na minutu)

- koleje budou zapuštěny do země, aby přestali zasekávat tanky (Morče: ano, už mě unavuje to zapíchnutí Pz. I ausf. C o koleje na Ensk)

- pytle s pískem, bedny a konsktrukce pod vlajkou na každé bázi nebude odstraněna

- v patchi 0.8.6 bude nový mechanismus, který nechá proletět střely (AP/APCR) skrz měkké objekty, jako je například pletivo, plaňky, plotky, zábradlí, atd., a ne jako teď, kdy se o ně střely zastaví. Tento mechanismus bude připraven, ale nebude spuštěn, to až v nějakém dalším patchi.

- Protistřepinová vložka bude předělána v 0.8.6 (pro každý tank bude mít jinou účinnost, přibližně mezi 15-30 % absorbcí HE damage a rammováním)

- přiboudou nové "možnosti" pro hráče trpící artyfóbií :lol: že by nejaká spása pre Kanára a ostaných antiarty noobíkov :lol:

- Čínský Type 100 TD je jen SU-100 pod licencí

- dříve mechanika hry nedělala rozdíl mezi šancí na zapálení u rychlopalných děl, což mělo negativní dopad na hru. Proto mechanika uvažuje i DPM jako měřítko k šanci na zapálení. (Morče: WTF, tady se zase dvě věty skoro dementují)

- rychlost Mause odpovídá datům dostupným vývojářům

 

Vysvětlení funkce mantletu (podle Storma je to správné)

 

41A043E043B043B04300436042104220_zps1a7f5f21.jpg

 

Vysvětlíme si to na příkladu tier 8 středních tanků. Takže, všechny tanky mají za mantletem díru, to je normální, proto tam ten mantlet je. Na obrázcích výše vlevo můžete porovnat sílu mantletu Pershinga, T-44 a IndienPanzera. Z těchto tří tanků má Pershing relativně slabý mantlet. Je to proto, že díra za mantletem je u něj docela malá, jak je vidět na pravém obrázku. To neplatí u IndienPanzera, kde je tento otvor mnohem větší. T-44 má otvor nejmenší.

 

Druhá věž na Pershingovi má tloušťku matletu 203mm na středu a 57mm na hranách, jenže hrany překrývají pancíř věže a ne tu díru, takže síla mantletu po hranách je 101mm za věž + 57mm za mantlet, tj. 158mm pancíře. Část mantletu s tloušťkou 203mm, která překrývá věž se zase zvýší o sílu pancíře věže samotné až na 304mm. Poslední místo, které zbývá je to, kde mantlet zakrývá jen tu díru, tj. žádný další armor, tam je jeho síla 203mm.

 

U T-44, kde je díra celkem malá se počítá mantlet takto: Tam kde je za mantletem díra, je jen 120mm pancíře. Tam, kde není díra, ale mantlet ještě ano, sčítáme 120mm za mantlet + 120mm za pancíř věže, tj. 240mm pancíře tam, kde mantlet překrývá věž. Takže na středu mantletu, po stranách děla, by měl jít mantlet bez problémů prostřelit s pene ~160.

 

No aIndienpanzer má 130mm tloušťku mantletu (jen na středu), ale díru ve věži má dost velkou.Navíc jsou jeho hrany podstatně slabší, jen 100mm na vnitřní a 55mm na vnějším okruhu, viz. obrázek. Ta velká díra je cena za dobrou elevaci děla. Ve výsledku jen malá část předku věže je schovaná za mantle + pancíř věže, tj. okolo 170mm. Přední část mantletu je silná jen 120-130mm, takže se zdá, že je čelo věže IndienPanzera strašně slabé.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

- historické bitvy a hardcore mód: "Přidejte se k armádě."

 

Vtipní jako vždy... hlavně, že si expím a nechávám tanky, se kterými mě to na publicu moc nebaví (Tiger) do historických bitev, které asi nikdy nepřijdou. No co, každým okamžikem se čím dál víc těším na tanky ve WT. :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit...