Přejít na obsah

Odpovede vývojarov


kubo4747

Recommended Posts

Stream s Evilly (8.2.)

- Ruské vlákna (posty) o botech byly na RU forech vymazány, protože hráč si nemůže být 100 procentne jistý, zda je tank bot nebo člověk, zdá se, že boti (roboti) způsobili hystericke reakce v napric komunitou.
- Hráči mohou skutečně ovlivnit vývojáře (SS : byla petice 200 tisíc lidí zrejme v CW, nevím žádné podrobnosti, ale melo to vliv na vývojáře)
- Oficiální Wargaming stanovisko k botum: "Připouštíme problémy s boty, Warpack atd., ale údajný počet 100k botu není pravdivy a je značně přehnany. Připouštíme, že jsou v naší hře, ale není to žádný masivní pocet."
- V průměru práce na systému (např. : vyvážení artilerie) zabere (trva) 6 měsíců
- V 0.9.1 bude zaveden systém, kdy AFK hráči, kteri se pohybují velmi málo (tato podmínka je měkčí pro pomalejsi vozidla), udeli 0 poškození a budou splňovat jeste mnoho dalších podmínek, dostanou 0 XP a 0 kreditu
- 0.8.11 dorazí v noci z pondělí na úterý (z 10 na 11.2)
- Bude nový anti-teamkill systém: bude taky brát v úvahu poškození modulu, detracks (zhozeni pasu) atd. - teamkiller také zaplatí všechny vaše opravy ze sve kapsy a taky zaplatí 10/20/30 procentni pokutu, přesné procento závisí na více testů
- Nový anti-bot Systém je vyvíjen uz půl roku, předběžna doba vydani je v 0.9.2
- Existují plány na nový launcher (spousteci obrazovka), který bude také kontrolovat integritu souboru exe (SS : kvuly hackum)
- V současné době jsou hráči banovani za pouzivani cheatu "Warpack a jeho složek", ale jeho detekce trvá delsi dobu
- V současné době je WG je rádo, že neprovedly převody stříbra od jednoho hráče k druhému, protože "by to znicilo hlavní potěšení ve hře - vývoj a růst ve hře"
-Hlavním problémem současné síňe slávy WG je, že hráči nejsou odstraněny ihned (pokud dostanou BAN). Bude to brzy opraveno a hráč bude okamžitě automaticky odstraněn ihned poté, co dostane BAN
- WG sleduje politiku loajality: Evilly uvádí, že WG jsou loajální ke svým uživatelům a dávají hráčům druhou a třetí šanci - účty lidi pouzivajici boty jsou resetovány (vynulovany, ne vymazany), ale některi uzivatele botu (recidivisté , ti co je pouzivaji opakovane i po prvnim resetu) budou zabanovani natrvalo.
- Zřejmě jen 10 procent hráčů, kteří dostaly BAN, opakuji svůj čin, ale toto číslo je podle Evilly stále velmi vysoke
- Oba, Anti-bot 1.0 (aktuální) a Anti-bot 2.0 mají integrovane skripty, ktere pouzivaji boti
- Hráči údajně neustale (nejsou to jenom reci) dostavaji Ban za pouzivani botu a jiné přestupky
- Včera (7.2.2014), 67 lidí dostalo BAN za pouzivani botu na RU serveru
- Python skripty jsou ponechány otevřené speciálně pro hráče, aby mohli vytvářet mody s funkcemi, které Wargaming nestihli ještě realizovat, nebo je považuje za nízkou prioritu
- Kontrola pomoci CRC součtu (MD5), užitečnost teto ochrany je sporná, podle Evilly to taky vyzaduje zdroje (nemysli se penize) a uvádí příklad nějaké hry, ktera to pouziva, ale stejne je to obchazeno.
- Wargaming v současné době zvažuje PvE prvky - další režimy školení pro hrace, které se skládají z malých questů (ukolu), které donutí hráče přemýšlet, nazýváji je " individualni úkoly ", berou to seriozne ale ne teď - za měsíc nebo tak nějak začnou o tom přemýšlet
- Další práce na reportovacim systému je plánována : " Nevahejte (nebojte) se nahlasovat provinilce ! "
- Wargaming má nějaký vnitřní filter slov: pokud je hráč hrubý na chatu a je například nahlasen od 10 hráčů, systém automaticky kontroluje jeho předchozí chaty na nadávky, porovnává je s interní databázi WG, včetně kořenovych slov, slang atd., a je-li nalezeno více nadávek, hráč dostane BAN
- Bude japonsky prémiovy střední tank, není ETA (urcen cas vydani) v současné době , ale je to plánováno ( SS : jako v hightier )
- Severogorsk bude přepracován v 0.9.0
- V roce 2014 budou dvě větve tanku a 5-6 prémiovych tanku ( SS : to je divný, byl jsem si téměř jistý, že byly tři)
- 0.9.0 přinese historické bitvy
- Vyrovnávání Hit pointu (HP) strednich a tezkych tanku byla prace Zlobneho, silně tohle obhajoval
- Mapa potrebuje 3 až 4 měsíce na vytvoření, bez zkoušení a dopilovani
- Historické bitvy přinese historické mapy, historické nastaveni vozidel, respawns a historické odměny (M8ii: dreveny kriz nekde u cesty, nebo na druhou stranu nejakou placku na uniforme a fotografii pred bojovou zastavou nebo nastartovanym tankem, nic vic necekejte =))
- Bude nový systém trestu pro hrace, kteří opustí bitvu předčasně : pokud hráč opustí bitvu driv, než je jeho vozidlo zničeno, nebude se moci připojit další bitvu na jiném vozidle, dokud první bitva neskonci, přijde v 0.9.1
- V 0.9.2 se může zobrazit captcha systém ve WoT (M8ii: http://cs.wikipedia.org/wiki/CAPTCHA)
- Je možné, ze druhá uroven autorizace bude realizována (něco jako systém Blizzard SMS), pravděpodobně na základě WoT Assistant
- Nový launcher prinese (s vysokou pravděpodobností ) také další ověření účtu, budete v podstatě muset zadat své heslo i v launcheru (spousteci obrazovka) a ve hře bude také možné použít "tajnou otázku" při ověřování
- V současné době existují konečné (finalni) testy pro moznost vrátit účet na předchozí "checkpoint" (kontrolni bod) ( SS : jako staré přechody Windows pro obnovení systému, dostat sve posadky/ premiove ucty atd.)
(M8ii: zrejme WG bude o kazdeho uctu vest tyto kontrolni body, checkpointy a pri potizich, ukradeni uctu, atd bude mozne po schvaleni vratit ucet tak jak byl.)
- Wargaming neustále sleduje stránky s cheaty , jejich videa atd. a posílá stížnosti poskytovateli netu (net hostingu), ale tento proces je v Rusku velmi pomalý.
- v 0.9.0 bude nový nepremiovy i premiovy hangár
- podle Evilly ma 70 procent hracu WOT 28 až 30 roku
- je planovana funkce "Zpětná vazba" u report (nahlaseni hrace) systému: Pokud někoho nahlasite a on dostane BAN, budete informováni prostřednictvím systemove zprávy
- 0.9.0 přinese Chat systém 2.0
- nad moznosti skrývat své statistiky se stale uvazuje ale má nízkou prioritu
- Wargaming vyvíjí systém " opevnění " ( SS : " Opevněný prostor " ) - v podstatě" domovskou základnu " pro klan v rámci klienta, bude možné vytvořit a přizpůsobit ji (přibližně jako v strategicke hre)
- Spolu s tímto systémem "opevnění ", bude implementovano hodnocení klanu
- Jeden z PVE konceptu nápadu (Evillym oblíbený) je, že například by mohlo být 5 denních questů (ukolu) (jeden pro každou třídu), např. vzít lehký tank, projít na "Klasterni" mapě (Abbey) přes nejaka kontrolní stanoviště a střílet na pohyblive cíle, za ktere budete dostávat odměnu.
- Další PVE koncept je klasická obrana proti vlnám nepřátel s municí doplňovanou každou vlnou
- Byly případy kdy WG dali BAN na IP adresu hrace, důvodem bylo vyhrožováni smrtí (WG? nebo i jinym hracum?)
- Mod Bílé tanky (znicene) není zakázán, může se použivat
- Každý týden, právní oddělení WG vytvari seznam stranek falešných goldseller (prodejcu goldu) a odešle ji na Google . Google pak zaBANuje zobrazování při vyhledávání.

---

9.2.

- Evilly: bude spolecny launcher pro všechny WG hry
- Tak jak predtim Evilly zminil novy system trestu predcasne odhlasenych zivych hracu z bitvy a AFK (away from keyboard, neni u klavesnice) hracu by měl přijít v 0.9.1
- Captcha systém by se zapnul "v případě, že hrac odehraje vetsi množství bitev za den než XY, budete muset zadat captcha kód, než budete moci kliknout na Bitvu", je to jen koncept - není to konečné rozhodnutí
- Ve hre jsou kusy captcha kódu v herních souborech uz delší dobu, je to zřejmě udelane speciálně pro Čínu
Také bude zřejmě v 0.8.11 odstraneno kviti z Hidden Village5JTQrpPBk1o.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

10.2.

-Serb nepouziva casto sovietske tanky na porovnanie s inymi, (SS:predtym niekto napisal o tom, ze sovietske tanky sa beru ako "zaklad" na balance)
-hocikedy sa tank hybe, berie sa ako v pohybe (na vypocet camo faktoru)
-toto pravidlo plati pre vsetky tanky
-na hracovu otazku ako je vyvijane WoWs Serb odpoveda, ze WoWs vyvija nezavisle studio od WoT a su velmi malo zasiahnuti ostatnymi projektmi WG
-rychlost striel je vo WoT mensia ako v reali, aby sa zohladnil skill (predmerovanie)
-vsetky typy striel maju rovnaku rychlost pre jedno delo (AP, HEAT, HE...) aby to nemiatlo hracov
-SerB odpoveda na otazku o elitnych klanoch co vytvaraju cety s OP tankami na vyssiech tieroch: "Stanete sa dobrym-mate pravo vladnut (meh? "pwn", nemyslim, ze existuje preklad). Ked vytvorite cetu z dobrych hracov-mali by ste vladnut.
-famy o tom, ze ked vam MM nepraje staci zmenit server su len famy
-odpor povrchu nieje viazany na hmotnost tanku-hmotnost je brana do parametru vykon/vaha, nie odpor
-herny system reportov bude zlepseny (vyvija sa to), je mozne, ze sa zohladni aj "vaha" reportov-report hracov co nahlasuju kazdu kravinu nebude brany tak vazne ako report normalneho hraca
-SerB nevidi problem so "starymi tankami (SS:tie, ktore boli pridane uz skor) "Ak Veider uvidi s nimi problem, buffneme ich"
-SerB vyvetluje, ze ak budu v hre alternativne podvozky, neznamena to, ze problemy s maximalnym zatazenim budu zazehnane, pridava, ze by s tym ale nemali byt velke problemy, pretoze neskorsie (vyspelejsie) podvozky budu mat jednoducho pristup k vyspelejsim modulom (1. podvozok len stock delo, 2.topove)
-na teraz, vsetky podvozky su viazane na pasy
-Havok nebude mat vplyv na strelu, pracovat to bude na klientovi (SS:strely nebudu vazit)
-hity za 0HP odstranene z hry (SS:strela do pasov bude tiez uberat HP)? "Este niesme rozhodnuti, diskutujeme" (Prosim nie, mam rad ked pasmy zerem dmg a ked strelim niekoho do pasov, je to moja chyba. Uplne to zrusi vplyv skillu)
-Obj.140 bude prepracovany-hned do HD modelu
-o strielani HE do dela-vybuch nie vzdy nastava na konci dela, ale v bode, kde kde trafi delo. Strielanie na koniec dela vsak sposobi 0 dmg.
-je mozne, ze alternativne podvozky budu mat uzamknute iste moduly, napr. T-54 (s dvoma rovanko drahymi podvozkami-jeden "pancier", druhy "rychlost", stary (viac pancierovany) mozno bude moct pouzit len stockovu vezu s delom LB-1
-dohlad vozidiel nebude buffnuty ("je velky uz ako je teraz")
-chybajuce US prem. TD? Negarantujeme symetriu vsetkych typov premiakov pre vsetky narody
-Mozme cakat nove mapy s motivmi zapadu, Afriky, Vychodu a Azie, inovacie pre CW a Franczuske premiaky? Nikto vam nemoze zakazat cakat.
-na superteste bola vyskusana moznost, kedy dela v bunkroch (Siegfriedova linia...) strielali po tankoch
-vyvojari sa rozhodli neimplementovat statistiku WR za urcite obdobie, hraci by plakali o 30% za obdobie a ten, kto nauzaj chce tieto veci (fialovy hraci) to dostanu cez mody

 

 

 

11.2.

-alpha 150-155mm TD diel bola nerfnuta, co alpha HE? "Ak to bude potrebovat nerf, dostane ho, ak nie, tak nie"
-vyvojari vedia o Sturmgeschütz Maus-ovi, nepride do hry nijak skoro (SS:ak chapem spravne, mozu ho pridat ako formu podvozku pre Jag.E100-v reali boli tieto tanky takmer identicke, preco nie?)
-zlacnenie striel na 10. TD po nerfe? "ak to bude potrebne"
-podla Storma, novy system udelovania trestov za team damage funguje pekne a pracuje spravne
-Storm hovori, ze zatial co nema statistiky z Konfrontacie- narodnych bitiek, mysli si, ze je to fakt sranda

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

12.2.2014

- Storm hovorí že fakt toho že má arty redukovanú MM váhu o 10 percent neznamená že sa arty v žiadnom prípade nemôže objavit ako top vozidlo teamu , len to znamená že šanca na to aby sa to stalo je oveľa nižšia
- Je známym faktom že WG zamestnanci na supporte sa môžu mýliť : posledne sa hráč pýtal na RU fóre že či proti-strepinová vložka (spall liner) redukuje šancu na zranenie posádky iba pre HE strely. Support mu odpovedal že áno ale Storm hovorí že to platí pre všetky typy striel.
- Storm uvádza že niektorí hráči nahlásili že v 8.11 je efekt zásahu striel vášho tanku ovela menej viditelný/postrehnutelný ako predtým, Storm hovorí že WG prešetruje tento problém
- SU-122-44 je zlá v móde Konfrontácia (národné bitky) ? “Nehrajte SU-122-44”
- Storm sa spýtal hráčov že či zaznamenávajú nejaký druh problému kedy strela v sniper mode neletí zo stredu sniperského zameriavatka ale napríklad z jeho vrchnej ľavej časti (SS: Áno všimol som si presne tento problém na mojom Centurione I, Zdalo sa mi to veľmi veľmi čudné, pri nepoužívaní módov to isté)
- podľa všetkého je nový efekt odrazu (ricochet) historicky korektný
- T-54 bude prepracovaná do HD v 9.0
- kým neprídu HD modely, tak sa na model Type 59 nebude šahať.
- žiadne plány na pridanie tretej veže na T-54
- Storm uvádza že štatisticky sa množstvo čakacieho času v prípade tier-8 oveľa zmenšilo


Storm sa pýta na mikro-zamŕzania hry(microfreezes) v 8.11

Zdroj: http://world-of-kwg.livejournal.com/276778.html

Ahoj všetci
Storm počul o reportoch že je údajne veľa mikrofreezov. Čo pod tým on rozumie je to že hra robí krátke ostré skoky/dropy v FPS a krátke lagy pri pohybe tankov (Pozn. Také to trhanie tanku) a pri strelbe atď v 8.11
Z diskusie:
- Veider osobne ovádza že on si žiadnu takú vec nevšimol
- Storm priznáva že updatnutie hry na nový patch (na strane klienta) môže spôsobovať lagy, pretože sa množstvo prenesených dát „zátaže“ na providerom poskytovaných internetových cestách zvýšilo (SS: sorry ak je na to nejaká správna terminológia tak ja hu neviem)
A čo vy ? Všimli ste si nejaké mikrolagy v 8.11 ? Aspon že sú si vedomí tohoto problému. (Pozn. Tak ja som si to teda rozhodne všimol hlavne ked je na serveroch vela ludí napríklad večer tak lag indikátor sa hrá na morzeovku a hra proste sem tam dost výrazne trhá. Snád to niekedy odstránia)


13.2.2014

Overlod sa pýta čo si myslíte o 8.11 ? Môžete postnúť svoj názor sem.
- medzinárodné bitky ako “útok” a “konfrontácia” niesú plánované
- Storm na MM pravidlá (prečo bol battletier 12 odstránený Pozn. Niečo také aj niekedy existovalo ?) MM sa snaží rozdeliť tanky rovnomerne medzi ich všetky battletiery. To je dôvod prečo tier 8 čaká vo fronte na tier 10, je to v zmysle vytvorenia správnych bitiek vhodných battletierov. Viacej volných tier 10 tankov znamená menej čakania pre tier 8. (Pozn . Áno pekne si počkajú na ten clusterfuck, nebudú sa tu predsa biť tiery rovnakej úrovne no nie ? To by bolo zlé a až príliš jednoduché ... kto by potom predsa nabíjal gold muníciu.)
- zvuk streľby gulometov v hre sa nezmení (SS: nejaký hráči sa stažovali na to že sú tie zvuky v 8.11 divné)
- trollplatóny neboli riešené skorej, pretože neboli považované za problém (Pozn. Po tom článku o botoch sa už aj bojím povedať čo WG v tejto hre vobec považuje za problém.)
- keď sa prihlási trollplatón do bitky, tak sa MM snaží kompenzovať to tým že dá druhému teamu tanky s nižšou MM váhou. (Pozn. MM – „Vy máte trollov ? tak počkajte idem aj tým druhým nejakých pohľadať „)
- Serb hovorí že prípady kedy je MM váha teamu s trollplatónom nižšia ako MM váha teamu bez neho je vzácna.
- Serb uvádza že čo sa týka oddelenia výroby máp tak personál bol doplnený o nových ludí. Iba jeden z vedúcich odelenia rezignoval. Boli v tom aj další dvaja tvorcovia máp ale ani jedna mapa od nich sa nedostala do hry.
- MM pravidlá pre medzinárodné bitky sa nebudú meniť.
- Storm uvádza že problémy s nepohodlnou kamerovou výškou v 8.11 sú spôsobené zlými módmy (Pozn. Aha seems legit, spolubývajúci to hrá úplne bez módov a v 8.11 to u neho vyzerá ako keby to hral cez kukátko alebo pod vodou. )
- WoTko pre Xbox prekročilo hranicu 60k hráčov podľa Slava Makarova
- IS-3 bude premodelovaná do HD v 9.1
- neboli žiadne kamo zmeny v 8.11
- Serb publikoval jeho novú (SS: alebo starú, re-publikovanú – nekontroloval som to) sci-fi knihu. (Áno Sergei Burkatovsky je v skutočnosti veľmi známy Ruský scifi autor, pre tých ktorí to nevedeli ... a nie, jeho knihy niesú vydávané v Anglištine, naneštastie)
Storm: Autorom britských národných hlášok je „Britský herec, ktorý bol vybraný ludmi ktorí pracujú vo WG Paris kancelárií.“

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

14.2.2014

Ako ste si mohli všimnúť, ďalšou desiatkou v akcii "Na vrcholku stromu" je Jagdpanzer E 100, nie IS-4 (alebo E-50M) ako to bolo skôr predpovedané (podľa ruského/SEA modelu). Takže teraz je nepredvídateľné, ktorá desiatka bude v ďalšej akcii "Na vrcholku stromu". :(
- zdá sa, že RU servery trpia rovnakými problémami s lagmi ako tie EU (SS: dobre, to znamená, že to nie je špecifické len pre EU)
- Panzer IV bude šedý aj po remodelingu do HD
- Storm potvrdzuje, že leaknutý model Panzer IV (SY: tu) je správny. Je stále v "starej kvalite" ako "posledný Mohykán" (SS: To, že od 9.0 budú nové modely prichádzať v novej kvalite bolo len zdanlivé)
- HD model Panzer IV sa neobjaví v 9.0
- zdá sa, že HD modely od Wargamingu budú mať viac polygónov ako tie vo War Thunder

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

15.2.2014

- nebude možné zaplatiť za goldy Bitcoinami. SerB: "Nie - a nebudete môcť zaplatiť ani obalmi od cukríkov."
- zdá sa, že viac "old-style" sovietskych prémiových vozidiel (pomalých, dobre opancierovaných, ako Matilda, KV-5 alebo Valentine) nebude pridaných ("je ich tu už v podstate dosť tak, ako je to teraz")
- fakt, či má tank špecializovanú posádku (SS: ako v prípade, keď je veliteľ tiež strelcom, nedokáže v reálnom živote robiť poriadne obe činnosti naraz) alebo nie sa odzrkadľuje v charakteristikách vozidla
- v prípade, že by niekedy bola WoT verzia pre MacOS, Android a *nix systémy, s najväčšou pravdepodobnosťou bude mať zjednodušenú grafiku, ale nateraz žiadne ďalšie info
- Q: "SerB je spisovateľ, mal by písať a nie dizajnovať hry, najmite herných profesionálov! A: (SerB): "Ja sklapnem pred týmto cool profesionálom. :) Ako je možné, že sme nezruinovali celú hru bez toho aby sme ťa počúvali - to nemám tušenie!"



Z Overlordovho blogu:


- práve teraz sa pracuje na rebalance scoutov: "Urobiť ľahké tanky znova schopnými je jednou z balancovacích priorít. Bez domrvenia/dobabrania ostatných typov."
- zdá sa, že camo efekt kríkov a stromov bude tiež potrebné poriešiť
- zdá sa, že problémy s lagmi sú pre Wargaming "majoritnou vecou"
- "Objavil sa bug vzťahujúci sa k oceneniam Vzorný tankista. Pracujeme na tom."

Ohľadom väčších mapách:
"Väčšie mapy boli v skutočnosti dlhšiu dobu testované. Je to komplexná vec, ktorá zahŕňa performance a gameplay (SY: vyhotovenie a hratelnosť). Nepovedal by som, že momentálne máme jasný plán."

Ohľadom príliš veľa zápasov končiacich sa 15-3 a 15-4:
"Toto nie je štatisticky potvrdené. Ide len o dojem."

Ohľadom nápravy lagov:
"Želám si (my všetci) kiež by to bolo tak jednoduché. Keď sa objavia problémy so spojením, je to vždy zložité. Môže to byť chyba v hlavnom spojení na strane poskytovateľa internetového pripojenia (SY: originálne v IT "backbone" poskytovateľa), môže to byť zmenami v hre/premávkou paketov (SY: "packet traffic") a mnohými ďalšími vecami. Každá z potencionálnych príčin môže byť taktiež značne náročná na vyriešenie."
a
"Objem premávky (SY: "traffic volume") sa od roku 2011 X-krát znásobil a situácia je momentálne odlišná. Premávka má po každom update špičky, je preťažená mnohými internetovými spojeniami. Niekedy je zložité zistiť na ktorej strane sú problémy."


Ohľadom MM balancu:
"V náhodných bitkách zaisťujeme rovnaký balanc pre 5 topových vozidiel. Pre zvyšok týmu sú podmienky balancu mäkšie."

Info zo supertestu:
Vo verzií 9.0 sa StuG III rozdelí do dvoch vozidiel. Na FTR môžte vidieť charakteristiky a model pancieru vozidla 4-tého tieru - StuG III Ausf.B s 50mm predným pancierom a topovým delom L/48.

 

 

 

 

16.2.2014

1/ Italské HT? "No comment"
2/ World of Warships - budou zde jistě i italské lodě a existuje i šance na italská letadla v WoWp
3/ Odchylka střel v záměrném kruhu se s rostoucí vzdáleností lineárně zvětšuje. (SS: odchylka je 0,3 na 100m, pak na 1000m jsou to 3m)
4/ "Proč není v hráčských statistikách spotting damage, i když je tak důležitá pro hraní LT?" odpověď: "A hlavně nezapomeňte na zlý kukuč!"
(SS: To je vlastně vtípek, kdykoliv hráč požaduje odměnu za něco lehkého, SerB odpovídá: "A nechtěl bys také náhodou odměnu za hození zlého kukuče na nepřítele?")
v tomto případě, pravděpodobně k implementaci nedojde. Nebo dojít může. V každém případě - nízká důležitost.
5/ je možnost, že některé tanky budou mít jako alternativní podvozky s přídavným pancířem (SS: například schürzen (ZS:zástěrky))
6/ SerB zmínil, že jako top tier pro italské MT by mohl být Leopard 1 se zásobníkem
(SS: myslím, že ho nalezl Raptor_Fulcrum), ale žádné definitivní rozhodnutí nepadlo
7/ WoT pro Playstation nebude, protože WG má exkluzivní smlouvu s MicroSoftem
8/ WoT pro Unix a Linux (s podporou OpenGL)? Existují zjevné problémy s OpenGL. "Čas ukáže" Ovšem rozhodně podpora nepřijde v následujících měsících.
9/ Stále jsou v plánu japonské supertěžké tanky
10/ M18 Hellcat si ve statistikách vede dobře
11/ Nebude žádný komentář k novým prémiovým vozidlům pro tento rok
12/ Sturmtiger se hodí na T10 (SS: ale nejspíše ne v 2014)
13/ SerB si není jistý, zda projekt CHi-Ru není náhodou poválečný fake, pokud není, je možné, že se objeví ve hře
14/ dle SerBa bylo vyřešeno několik problémů s RU251

Na FTR se objevil post od SS o WT-E100.
Jisté dokumenty mírně naznačují, že mohl existovat. Přinejmenším šéf projektového týmu pro E-100 si na to vzpomněl při vytěžování spojenci.
Po zjištění, že jim do E-100 nepásne původní dělo (nešlo by v plánované věži nabíjet? ZS: tady trochu tápu v překladu), řekli si, že by ho mohli montovat jako SPG nástavbu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

17.2.2014

Dnes nic moc>

1) Vojenské hodnosti ve WoT jsou zřejmě správně. SerB si myslí, že Čínské hodnosti jsou spíše z období Čínské lidové osvobozenecké armády (1955). Tato informace pochází od čínských partnerů.
2) SerB tvrdí, že Britové prováděli nějaké testy na kořistním trupu E-100. Vozidlo se ukázalo jako velmi špatné. (ZS:By mně zajímalo, jak to z trupu mohli poznat.)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

18.2.2014

1) Lowe a T34, podle vývojářů, nepotřebují limitovaný MM
2) ve spojitosti s uvedením amerických LT T6,7,8, se nebude nic měnit u francouzských a čínských LT T6
3) dle vývojářů: Matilda má "normální" váhu pro MM (na svůj tier). Yurko2F tvrdí, že tanky se speciální("vyšší") MM váhou lze spočítat na prstech jedné ruky ("pokud nejste nešikovný dřevorubec")
4) neexistuje žádné pravidlo ve výpočtu MM, které by znemožnilo mít v týmu hodně vozidel stejného typu (SS: ve spojitosti s 15xISU-152 v národních bitvách), navíc, MM (i v národnostních bitvách), umožňuje rozdíl MM váhy 10% mezi týmy
5) je zřejmé, že pro národní bitvy se jako normální bere nastavení MM, kdy oba týmy mají 10 vozidel stejného typu
6) SerB potvrdil, že je spojitost mezi (ZS:prací na) převáděním strojů do HD a malým počtem nových větví v roce 2014. V tomto roce bude počet nových větví velmi ostře redukován.
7) HD modely nebudou vůbec stahovány na slabší PC
8) pokud spotneš nepřátelskou arty a ta se poté ztratí z dohledu, ale zůstane na tom samém místě a o chvíli později bude zničena vaší artynou, ty nedostaneš bonus za spotting

V 8.11 je nedokumentovaná změna.
Změnilo se zobrazení winrate. Tam, kde bylo například 52,7%, je nyní 52%. Tak to bylo zamýšleno.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

19.2.2014

1) Nově vytvořené (nebo rebalancované staré) vozidlo pro T8, je vždy nově balancováno pro obecné použití, ne pro týmové bitvy.
2) nově vytvořené grafické efekty nebudou přidány do staré grafiky (vykreslování). (SS: staré renderování už není dále jakkoliv vyvíjeno)
3) Wargaming nechce "vytvářet" vícenásobné "kopie" map (jako Letní/Zimní Himmelsdorf), podle SerBa to znamená, že raději nějak zavedou více variant jedné mapy.
(SS: což je, jedna mapa (ZS: vytvořený fyzický povrch) a na ní více texturových balíčků nebo tak nějak)
4) existuje možnost, že jako alternativní podvozek (ZS: k M46?) bude M47 Patton s dělem L7
5) BMP a BMV (aka BVP,BVV - Bojové Vozidlo Pěchoty/Bojové Výsadkové Vozidlo) se nehodí do WoT
6) nejsou v plánu žádné odměny za "mastery" badges (vzorný tankista) tituly (SS: ale nic nebylo oficiálně potvrzeno ani dementováno)
7) proč je u FV215b 183mm dělo udáváno jako 183mm, ačkoliv ráž je oficiálně 182mm?
"To, že se udávané a skutečné ráže liší je u Britů normální."
8) detracking - nebude děleno na "detracked roztržením pásu" a "detrack zničením pojezdového kola" (SS: pro možnost různého pohybu v okamžiku detrakování)
9) momentálně má model podvozku na každé straně čtyři kontaktní body (SS: což je použito pro výpočet pohybu, jsou 4 body na každé straně, aby bylo zajištěno,
že se podvozek vždy dotýká země a vypadalo to hezky).
Po zavedení nezávislých podvozků se toto číslo zřejmě zvýší na 5 a zároveň nebudou tyto body rozloženy rovnoměrně. Například pro vozidlo s nepravidelným umístěním pojezdových
kol, jako T54, tyto body budou odrážet jejich umístění.¨
10) T-55 Model 1958 ve hře není, protože je příliš OP
11) AMX 13 Model 1952 je ve hře jako AMX 13/75

A od Overlorda:
1) E25 není OP
2) FOV (zorné pole, field of vision) zjevně ovlivňuje FPS (SS: bylo potvrzeno také Stormem, širší FOV potřebuje více výkonu PC pro stejný efekt rozhledu.)

 

 

 

20.2.2014

1) Změna tieru u Churchill Gun Carrier z 6 na 5 a přehodnocení stockového Bishopa? Až to bude, tak to bude, pokud to vůbec bude...
(SerB se vyjádřil, že může psát osobní názory, ale (ZS:"možná naštěstí") jsou za rebalanc zodpovědní jiní lidé než on)
2) Momentálně neexistují plány uvést proudová letadla s proměnnou geometrií křídel (jako Messerschmitt MEP.1109), ovšem není to pro budoucnost zcela vyloučeno
3) Nebude zavedena možnost přehrání starých replayů (SerB: Udělejte z nich videa)
4) SerB se vyjádřil, že způsoby zobrazení XP posádky v WoWp a WoT jsou v podstatě stejně dobré. Není tedy žádný důvod implementovat
způsob zobrazení z WoWp do WoT. (SS:We WoWp je prý zobrazeno maximálně 100% a nic víc)
5) Podle SerBa neexistuje nic jako "problém goldových nábojů" (SS: ve smyslu hráč ve full gold na randomu), neboť to může dělat každý
6) Podle SerBa jsou domněnky, že po odstranění T12 jsou T9 vozidla častěji jako low tier, neopodstatněné a neexistují pro to žádné důkazy ve statistikách WG
7) SerB tvrdí, že HE střely, které díky své kinetické energii penetrují kompletně pancíř, neztrácejí penetrační schopnost kvůli vzdálenosti nebo normalizaci,protože:

"do hry vstupuje hodně komplikovaný proces penetrace, jež je spojen s deformací střely s tenkým pláštěm. V podstatě lze říci, že omezená pevnost pláště střely
nedovoluje více penetrace a to ani na kratší vzdálenosti. A co se týče normalizace, tyto střely se "nezkroutí" (SS: zkroucením se myslí situace, kdy střela změní svůj vektor pohybu při nárazu, což je závislé na konstrukci ?dopadového? bodu střely)
8) Propad FPS na nových zimních mapách? SerB: " Jak hrozné. Osobně jsem porovnal staré a nové mapy a u mně mají přibližně stejné FPS. Napište na support."
(ZS: Není jasné, zda ruské (OK-běloruské) "přibližně", je díky vzdálenostem a slavné "zemi, kde zítra znamená již včera", porovnatelné s našimi standardy)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

21.2.2014

- Q: "Prišiel som domov z nočnej, kde vediem tým 20-30-tich ľudí a s E-75-kou som bol hneď zabitý T-54-kou, ktorá spamovala goldy, wtf?" A: "Prepáčte, ale nikdy sme negarantovali, negarantujeme a ani nebudeme garantovať imunitu voči T-54 s D-10TS, dokonca ani veľkým oteckom, ktorý v reálnom živote vedú tým 20-30-tich ľudí. A čo viac, pretože v reáli takéto náboje skutočne boli (dokonca s väčšou penetráciou), zatiaľ čo pancier E-75, ktorý bol implementovaný kvôli plaču niektorých ľudí, nikdy neexistoval. :)"
- v súvislosti s otázkou vyššie: Goldová munícia, ktorú mal SerB na mysli je 3UBK4 HEAT (SY: prečo sa niekde udáva 3UBK4 a inde ZUBK4? O.o), ktorá má v hre penetráciu 330mm, zatiaľ čo v reáli mala penetráciu cez 400mm. Tento typ munície by mohol byť používaný v delách D-10T/D-10S, ale to sa do hry neimplementovalo (SS: pre zrejmé dôvody - balanc)
- súčasná situácia v Kieve negatívne ovplyvňuje vývoj WoWp a WoT Generals (SY: WoT Generals je zberateľská online kartová hra)
- Q: "Prečo v národných bitkách (SY: v konfrontácií) nie je prvých 5 slotov rovnako vybalancovaných (ako je ukázané vo videu o MM) a prečo nastávajú 20% rozdiely medzi MM váhami týmov?" A: "Pretože odchýlky sú povolené." a "Za určitých okolností, sa tieto MM pravidlá nemusia brať do úvahy. Je to správne fungovanie MM mechanizmu."
- zmeny triedy ľahkých tankov? "Poviem vám to v patchnotes."
- vývojári tvrdo pracujú na 9.0, tá príde čoskoro...

Z dát VBAddict bola vytvorená prvá štatistika, ktorá ukazuje ako si vedie nový mód konfrontácia čo sa týka win rate - balancu.
Ako sa očakávalo, nemci na T5 a T6 majú naozaj problém, naopak v TX majú riadne navrch. Zato ma príjemne potešil vyrovnane vybalancovaný T8. :)

 

ZoOYQz4.png

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

24.2.2014

- Storm potvrzuje, že únik informace o mapě Stalingrad je důvěryhodný

Stalingrad_Wo_T.jpg

- neví, zda bude na náměstí Stalingradu socha Lenina.
- 0.9.0: "až to bude, tak to bude"
- v 0.9.0, bude ve hře FOV nastavení
- na tanku VK4502 zřejmě byla chyba (zadní věž), kde šla posádka zabít příliš snadno, opraveno.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

25.2.2014

- ASAP video pre 9.0 príde "už čoskoro" (žiaden presnejší dátum)
- Storm uvádza, že ešte sa nevie kedy sa vykreslovacia vzdialenosť prepne na kruh. (SY: momentálne je v hre vykreslovacia vzdialenosť štvorcová s rozmermi 1000x1000m centrovaná na váš tank - najkratšia je kolmo na stenu štvorca (500m), najdlhšia po diagonále (707m). Kruhová by mala mať polomer 600m centrovaná na váš tank - v každom smere sa vám budú tanky vykreslovať do vzdialenosti 600m.)
- zdá sa, že vykreslovacia vzdialenosť kruhu bude 565 metrový rádius, nie 600 metrový, takže vykreslovacia plocha zostáva rovnaká (SY: 1 km²)
- zrejme sú problémy s premávkou/objemom prenesených dát (SY: proste "traffic") (SS: v spojení s veľkosťou patchu 9.0? Nie som si istý, či som porozumel kontextu)
- zdá sa, že dátum spustenia testu 9.0 (6.3.2014) je nesprávny (SS: Ach, vravel som, že to je od neovereného zdroja)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

-Rozprával som sa s chlapíkom ktorý mi predtým napísal pár zaujímavých info. Podľa neho nepríde test 9.0 skôr ako v neskoršom marci alebo začiatkom apríla. Ale znova to nieje potvrdené (Je to solídnejší zdroj ako ten predchádzajúci, bez urážky)

- P.Bityukov potvrdzuje objavenie sa/pridanie skorého modelu Panzer IV tento rok (SS: 9.0)
- Serb uvádza že je úplne možné že je váha dela US M68 je chybná (je príliš tažká) ak bude čas, developeri presunú váhu z dela na vežu (SS: spôsob akým váha modulov funguje je že hoci majú nejaké moduly svoju historickú váhu tak doležitá časť je súčet váhy všetkých modulov, takže váha modulov je v podstate spôsob balancovania parametrov )
- dalšia migrácia akountov s RU na US nepríde nijak skoro.
- žiaden TD hardcap (Pozn. obmedznie počtu TD) nieje plánované, pretože arty (ktorá bola hardcapnutá) má veľmi špecifický gameplay a TD ho taký nemá.
- Serb potvrdzuje že v EU strome budú prechody medzi jednotlivými vetvami rôznych národov (SS: napríklad bude možné vyskúmať s československého T-21 maďarskú Túrán vetvu.)
- v EU strome sa menením konfigurácie tankov nezmení ich národnosť pretože by to bol bordel (SS: Špecificky Československé TNH tanky by mohli v rôznych konfiguráciách patriť do Švédskeho, Švajčiarskeho alebo Litvského stromu atď – hráč sa pýtal či sa zmenením konfigurácie tanku (napríklad veže dela) zmení aj národnosť tanku – áno je to blbá otázka)
- M103 bola vybraná pre HD prepracovanie v 9.0 pretože je to jediný Americký tažký tank ktorý bol aktívne v službe
- Tortoise bol vybraný pretože je dobre známy a je to vysoký tier, T34/85 a IS boli vybrané pretože sú to symboly Sovietskeho víťazstva v druhej svetovej vojne.
- odlietajúca Mausova veža v dnešnom trailery ešte nemusí byť finálna verzia, ale Storm uvádza že videli nejaké odporúčané video zo Sýrie kde letela veža s tanku po dobu 10-tich sekúnd (!) po výbuchu munície.
- Storm uvádza že „normálny multithreading“ (SS: viacjadrová podpora myslím) nepridá/neboostne herný výkon tak ako to všetci očakávajú, nieje to univerzálne riešenie na všetky problémy.
- Storm dodáva že na hore vyššie uvedený problém nieje žiadne univerzálne optimalizačné riešenie ktoré by vyriešilo všetko, miesto toho musí WG zlepšiť veci asi na 10-tich rozličných miestach a až potom sa dostaví výsledok. Tieto miesta sú napríklad CPU viacjadrová podpora ; GPU viacjadrová podpora ; prepracovanie rendera trávy, stromov a kríkov ; nový optimalizovaný anti-aliasing; nový optimalizovaný render vody, povrchu ; viac aktívny model detailov; nový render pre efekty. Na teraz je tu skrátka veľa práce.
- na hore uvedených bodoch sa práve teraz pracuje
- množstvo munície ktoré vám práve zostáva vo vašom ammo-racku a ich kaliber nebude mať žiaden vplyv na to ako daleko veža odletí (Pozn, pri výbuchu munície myslím ...)
- 9.0 neprinesie prakticky žiadne zmeny pre skutočne zlé PC, starý render sa nezmení (Pozn. až na ten asi +7GB bonus pre všetkých , HD obsah)
- kvalita HD modelov bude záležať na grafických nastaveniach "modeloch kvality"
- mapy sa tiež prepracujú do HD ale nie v tom istom čase ako tanky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

- test 9.0 príde v rámci niekoľkých týždňov
- nebude zvýšená kapacita 9.0 test servera
- roaming (ľubovoľné pripájanie na servery iných regiónov) príde v lete alebo na jeseň
- vývojári sa rozhodli že bude jeden client (takže oddelený HD/normálny), je možné že sa HD obsah bude dať stiahnuť samostatne. Ako presne to bude pracovať. V 9.0 bude v HD 12 tankov (T-34/85, IS, T-54, Panther, Tiger I, Maus, Sherman, Hellcat, M103, Churchill I, Centurion 7/1, Tortoise), ich veľkosť nebude tak veľká takže to momentálne nemá prioritu
- nateraz nie sú známe HW požiadavky na rozbehnutie HD obsahu, testy ukážu
- Storm na FPS v 9.0 " Bohužial, všetko má svoju cenu"
- HD model IS-4 nebude v 9.0 pretože to bol testovací model a nie je dokončený
- Havok nepríde v 9.0, ale mal by prísť behom tohto roka
- odlietavajúce veže mohli byť implementované bez Havoku, je to záležitosť fyzikálnych výpočtov na serveri
- patch by mal mať okolo 2-3Gb, ale je to len hrubý odhad
- podpora viacerých jadier nebude skoro, určite nie v 9.1 ani v 9.2
- nastavenia grafiky nebudú zjednodušené na "dobré/zlé", ostane podobná komplexnosť ako teraz
- problém Malinovky je že nevyváženosť WR medzi stranami presiahla 10%
- mapa Serene Coast (Klidné pobreži) má podobný problém s nevyvážením strán, Storm vysvetľuje že sa sústredili na odstránenie campfestu a pokašlali balanc okrajov
- už sú plány na novú várku HD modelov, ale je skoro o nich hovoriť (Storm hovorí že HD model IS-3 príde niekedy v budúcnosti )
- vyzerá že zmeny na Malinovke budú spočívať v tom že presunú kostol do dediny
- nové vozidlá v 9.0: Panzer IV sa rozdelí na 3 vozidlá (tiery 3-5), StuG na 2 vozidlá (tiery 4-5), supertesteri dostanú materiál na testovanie (Storm hovorí že T5 StuG zostane nezmenený)
- majitelia Panzer IV a StuG nedostanú nič zadarmo
- vykreslovacia vzdialenosť (drawing range) sa nebude meniť na kruh v 9.0, ani sa nebude meniť zo 724m na 565m
- možnosť pretrénovať špecializáciu člena posádky na inú (radista na veliteľa) je stále v pláne, je možné že sa objaví tento rok
- dohľad tanku nebude zvýšený na 700m, skorej niečo ako kruh s priemerom 565m
- tých 565m je založených na fakte že povrch štvorca 1000x1000 metrov je rovnaký ako kruh s polomerom 565metra
- čas zmeny dohľadu nie je známy, Storm hovorí že je to treba otestovať
- v spojitosti so zmenou dohľadu nie sú plány na upravenie dohľadu stávajúcich tankov
- lagy v hre sú "čisto problémy so sieťou, nezávislé od enginu/klienta/serveru"
- vývojári nezrušili myšlienku na mapy väčšie ako 1x1 km
- vývojári uvažujú o zmenách v spotovacom systéme (SS: hráč v otázke zmienil možnosť postupného miznutia tanku)
- shader optimalizácia z WoWp sa zrejme neobjaví v 9.0
- nápad aby HEAT strely spôsobovali menší DMG má vo WG malú podporu a neobjaví sa v 9.0
- otázka vyváženia prémiovej munície (inak ako zmenou ceny) je na mŕtvom bode, ešte nie je riešenie
- Storm hovorí že patch 9.0 neznamená že hráči so slabšim PC nebudú môcť hrať
- magazín ASAP bude vychádzať spolu s novým "Developer Diaries"
- Storm skorej zmieňoval že historické bitky budú bežať formou eventov, ešte nie je jasné ako dlho tieto eventy budú bežať
- "opevnenia" (základne clanov) neprídu v 9.0 (nikdy neboli plánované na 9.0), prídu troška neskôr v tomto roku
- je možné že v 9.0 bude mód Konfrontácia zrušený - je s ním mnoho problémov a historické bitky pokryjú tento segment
- Storm hovorí že Konfrontácie boli zavedené ako experiment
- WG ohľadom prepracovania všetkých modelov do HD, je veľmi ťažké nájsť na to dostatok subdodávateľov, pretože aj skúsený grafici (grafické firmy) im zasielajú modely s 20-30cm odchýlkami. Cieľom je tento rok mať väčšinu tankov v HD
- problém tanku zaseknutého na svahu bude opravený pri zavedení novej pohybovej fyziky (v 9.1 alebo 9.2)
- ohľadom rozdelenia Panzer IV pre historické bitky: žiaden ruský tank takéto rozdelenie nepotrebuje
- v prvej verzii historických bitiek nebudú čaty povolené
- nebude možné vidieť v jednej historickej bitky tank s rôznou výzbrojou (SS: napr. Panzer III s L/42 a L/60 v jednej bitke)
- vyzerá že nie je tier limit na vozidlá v historických bitkách, jediný limit: "skutočné tanky"
- v 9.0 nepribudne žiadna fičúrka z užívateľských módov
- je v pláne uviesť dve funkcie z módov (mená tankov na minimape a viacej možností pri presúvaní posádky)
- No Scroll mod (mód ktorý zabraňuje prechodu do sniper modu kolečkom myši) nebude implementovaný pretože ho používa málo hráčov
- vylepšený filter tankov v 9.0 nebude
- spôsob výberu tankov v garáži bude vylepšený
- serverové replaye: až to bude tak to bude
- v historických bitkách bude mať každý tank špeciálnu MM váhu pre každú bitku, a MM na základe týchto váh bude skladať
- zjavne veľkosť Object 430 je nehistorická, pancier je v poriadku, bude prepracovaný ale nie tak skoro
- SuperPershing sa nebude meniť
- je možné že Havok sa objaví v 9.1 alebo 9.2
- vývojári pracovali paralelne na 8.11 a 9.0, preto test príde tak skoro po 8.11
- mapa Kharkov sa neobjaví v 9.0, príde neskôr
- zrejme sa práce na mape Konigsberg nezačali
- dynamické charakteristiky tanku v garáži: až to bude tak to bude
- alternatívne korby tanku: 9.2 alebo neskôr
- nové normálne tanky nebudú v 9.0 (alebo 9.1)
- Grosstraktor nebude normálne vozidlo
- ohľadom arty striel lietajúcich mimo kruh: " pre začiatok opravíme problém nesprávneho zobrazenia v replayoch. Tak budeme mať základ na potvrdenie problému"
- modely čínskych tankov nebudú prepracované tak skoro
- budú aj grafické zmeny na non-HD modeloch a mapách, Storm hovorí že je to lepšie vidieť ako popísať
- počet serverových " spojovacích bodov" pre každý podvozok bude rovnaký (5 na stranu), takže podvozky každého tanku sa budú správať rovnako (pridanie viacerých bodov by viacej zaťažilo server)
- veľká zmena maskovacieho mechanizmu sa nateraz nekoná, len zmeny camo koeficientov (a nie v 9.0)
- nové tanky sa tiež objavia v HD (napr. Chaffee - T49 vetva)
- zmena výberu tankov v garáži, interface roty a treningových máp sa nebude meniť v 9.0
- odlietavajúce kúsky panciera (prídavný pancier) od penetrácie a explózie je obstarávané Havokom, a nebude v 9.0
- vo WoT budú garážové bitky ale len pre top tiery
- nateraz sa budú meniť len modely tankov do HD, neskôr sa do HD prepracuje aj textúry zeme
- nerf maskovania TD nebude v 9.0 ale je to v pláne
- ako prvé historické bitký prídu: Kursk 1943, Balaton 1945, Ardény (Ardennes) 1944-1945
- žiadny tank nebude nerfnutý alebo buffnutý v 9.0
- pre historické bitky boli použité mapy ktoré sa na to najviac hodia
- textúry stôp zásahov sa nebudú meniť v 9.0, WG ani nevyvíja nové
- na IS-3 sa nedostane v ďalšej várke HD modelov (po 9.0)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

- v 2014tom bude len JEDNA nová štandardná vetva, ak nepočítame americké LT (s nimi budu dve)
- T95E6 bude odmena pre klany (Evilly dodáva: v klanových vojnách)
- hightier prémiový japonský MT bude jeden z prototypov STA/STB (Storm sa presne nepamätá) (SS: STA-1B, v podstate Pershing s 90mm delom, trochu zvláštne vyzerajúci)
- vývoj európskeho stromu sa ešte nezačal
- oznam o roku 2014 ako o "roku rebalansovania" bol nedorozumením, hromadný rebalans tankov sa nechystá
- historické bitky budu založené na mechanizme random bitiek, nie rôt
- herný mód "eskorta" bol úplne zavrhnutý
- je možné, že roty budú časom úplne zrušené, no nie je to zatiaľ isté
- vzhľad rozhrania pre jednotlivé herné módy bude zjednotený
- nové zvuky motorov/pásov nebudú súčasťou patchu 9.0. budú prítomné v teste 9.0 no len kvôli získaniu spätnej väzby. nové zvuky prídu buď v 9.1 alebo 9.2
- otázku, či stroje SU-76i, SU-85i a Panzer IV Hydro budú dostupné ako odmeny za misie môže zodpovedať len "vydavateľské oddelenie" (Publisher department).
(SS: spôsob fungovania Wargaming RU je taký, že spoločnosť je v podstate rozdelená na vývojárske a vydavateľské oddelenia. vývojári (ako Storm) plnia požiadavky vydavateľského oddelenia, napríklad "nájdite nový nemecký hightier stredný tank", hľadajú preň podklady, vytvárajú model, vyvýjajú a testujú ho, no vydavateľské oddelenie je zodpovedné za jeho uvedenie.
- v súvislosti s predchádzajúcou otázkou Evilly doplnil že bolo rozhodnuté ponechať Panzer IV Hydro a SU-76i pre rozličné propagačné akcie a možno ako odmeny za plnenie misií, zatiaľ čo SU-85i bude predávaný ako štandardný prémiový tank.
- Wargaming zatiaľ neplánuje zaviesť "anti-inject" systém na spôsob PunkBuster-a
- rola živého gamemaster-a (ako v DLC Zeus pre Arma III) nebude zavedená

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

- spôsob akým sa zmení výzor modelov bude rovnaký pre všetky tanky, nie len pre HD modely (Pozn. Asi sa tým myslí normálny render tanku alebo hit-model tanku ktorý by mal byť stále rovnaký bez ohľadu na to akú kvalitu grafiky máte nastavenú ... teda tak som to pochopil ja)
- nová pohybová fyzika bude v : 9.1 alebo 9.2
- zvuky otáčania veže alebo radenia rýchlostných stupňov prídu v 9.1-9.2 , prepracované zvuky prídu pravdepodobne pre všetky tanky naraz.
- Maus nebude nerfuntý alebo bufnutý taktiež aj IS-7
- plány pre predstavenie nových tankov sú hotové pre rok 2014, v tomto roku nebude žiadny masívny tankový rebalanc
- Japonské heavy neprídu v 2014
- budú pridané nejaké náhodné elementy do trajektórie letu veže ktorá sa odtrhne od tanku pri výbuchu munície (Pozn. Asi myslené tak že nebude dopredu určené ktorým smerom veža poletí a kďe dopadne, bude to asi vždy náhodné)
- odtrhnutie veže od tanku bude fungovať pre všetky tanky v 9.0, nezávislý podvozok bude len pre HD modely
- FV4202 bude zamenený za iný tank (SS: takmer určite to bude Vickers MBT Mk.I, aj keď Strom hovorí že v tejto záležitosi ešte nieje celkom rozhodnuté )
- viac-delový mechanizmus bol odložený do roku „boh-vie-kedy“ (SS: založený dozadu na policu)
- na teraz bolo rozhodnuté neodstrániť Komarin mapu z hry (Pozn. Are you serious ? ... )
- Stom potvrdzuje že rozdelenie Panzer IV a StuG sa udialo kvoli historickým bitkám , nové modely StuG a P IV budú posledné v starej kvalite (nie HD)
- Storm si je vedomý bugov ohľadom velkosti herných objektov (SS: niektoré veci sú príliš veľké niektoré zase malé), bude to fixnuté
- „nové prémiové tanky ? ... Povieme vám neskôr.“
- bug strácania sa striel (SS: pravdepodobne spojené s arty ... Pozn. Potvrdzujem z vlastnej skúsenosti) zatial nebol potvrdený , Strom uvádza že tento bug je odlišný od toho kedy strely prelietavali cez tanky bez dmgu
- priečny uhol Sturer Emila a SU-101 nebude podľa všetkého bufnutý
- nový spotting systém a nové perky/skilly (alebo rebalanc tých starých) budú vyvíjané v budúcnosti.
- premiový T-54 nepríde skôr ako v 9.3
- 9.0 nebude obsahovať žiadne HD mapy, prepracovanie objektov a povrchu do HD (Pozn. Takže tá hra bude stále vačšia a vačšia ? ... Kristova noha)
- rebalanc ľahkých tankov ? „Nie v 9.0. Na teraz vám nič nepoviem“ a „Počkajte na novú zmenu LT8 (buff), príde v 2014 ... myslím“
- US premiové TD príde v 2014
- princíp penetrovania minivežičiek sa nezmení (SS: skorej bolo navrhované napríklad to že by zásahy do malých častí tanku, ako velitelská vežička alebo diaľkomer , spôsobovali menšie poškodenie , očividne to ale bolo zamietnuté) Pozn. V dnešných dnoch skrátka vyhráva ten kto má menej komínov a kanáľových poklopov na tanku ... hoci je to blbosť.
- bude viacjadrová podpora , Havok to bude používať
- Bude implementovaná podpora Crossfire... Pozn. Asi sa jedná o AMD Crossfire technológiu
- AMD Mantle podpora nieje plánovaná
- Q: „Ovplyvnil War Thunder fakt že teraz je tu viacej develóperských noviniek/info ? “ A: „A deje sa tam niečo také čo by to malo ovplyvniť ?“
- Storm uvádza že štatistiky ukazujú že tier 8 nekončí v tier 10 bitkách častejšie ako pred 8.11
- možnosť odstránenia nejakých máp hráčom ktoré nechce hrať nebude vobec implementovaná pretože to vytvára problém s MM
- Fakt že budete mať tri Panzer IV a dva StuG-y v 9.0 tiež znamená že bude mať taktiež 5 rozdielnych posádok
- v 9.0 prídu nové hangáre (aj obyčajný aj prémiový) Pozn. Že by vylepšená mučiareň pre obyčajný účet a továren Tonyho Starka pre premium ?
- historické bitky budú prístupné z hangáru, vozidlá sa budú prepínať automaticky do historických konfigurácií a podľa všetkého, može byť viacej možných historických modulových konfigurácií pre jeden tank
- pre teamové bitky, možnosť nastavovania pre každú mapu nebola zrušená/zahodená, ale neobjaví sa v 9.0 Pozn. Niesom si celkom istý čo sa tým myslí tak sorry ak som to blbo preložil
- v 9.0 nebude žiadna nová mapa
- bug kedy boli upozornenia zásahu vášho tanku opozdené bude fixnutý hotfixom
- Storm tvrdí že alternatívne trupy nebudú masová záležitosť – objavia sa pre asi tretinu zo všetkých tankov
- Bude nové Nemecké premko (vysoký-tier , pravdepodobne tier 8) stredný tank (v 2014 podľa všetkého)
- ešte nieje úplne rozhodnuté či budú historické bitky povolené pre prémiové tanky WG developeri sa dlho na túto tému hádali podľa Storma
- benchmark funkcia je plánovaná

A ešte zopár bodov z druhej témy so Stromom

- bude možné hrať WoT bez HD kvality v 9.0... Pozn. Zaplať pán boh ... to by vyzeralo keby človeka ešte aj nútili smažiť tú grafiku.
- T57 Heavy nebude v 9.0 nerfnutá
- KV-1S sa rozdelí na 2 tanky, pravdepodobne v 9.2

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1.3.2014

- Sheridan nesedí do World of Tanks , protože může střílet Shillelagh rakety a " bez raket, by tento tank byl nelogický "
- Nový "rozdělený " Panzer IV a StuG ( tier 3,4,5 ) budou k dispozici pro všechny mody, a to nejen historické bitvy
- Efekty bedny s municí " cook - off " ( SS : pálení přes poklopy zevnitř ) jsou plánovány
- Problémy s třídou LT? " Nehrajte lehké tanky "
- Ještě není jisté, zda v historických bitvách bude stačit, aby se historické moduly odemkly, nebo je budete muset kupovat, obě možnosti byly projednány
- Dynamické vlastnosti tanků v garáži nepřijdou brzy
- Prozatím neexistuje informace o "super-Tortoise" s věží z Bovingtonových archivů


- Zdá se, že " nová metoda " hodnocení výkonu tanku byla vyhodnocena správně a je možné, že některé buffy a nerfy přijdou v budoucnu , ale ne v 9.0
- Storm potvrzuje, že historické bitvy přijdou v podobě herních událostí , jednotlivé bitvy budou k dispozici pouze po omezenou dobu. Tento systém byl přijat , aby se zvýšila " populace " ( množství hráčů hraní ) jednotlivých historických bitev ( SS : , aby nedošlo k frontám ) . Pokud by bylo 30 různých historických bitev aktivní ve stejnou dobu ,skupina hráčů by byla příliš rozšířena , což by znamenalo, fronty a MM problémy
- Storm uvádí, že i3 4330 procesor + GTX760 by měli stačit pro WoT HD a Havok , ale žádné přesné minimální požadavky zatím nejsou známy
-Odstraněné zobrazení XP potřebných pro tanky / moduly (modul byl odemčený) je chyba , bude opravena v 9,0
- Nebude + / -1 MM
- T18 bude nerfnutý " až to bude, tak to bude "
- Tanky převracející se na svou střechu přijdou v 9.1 nebo 9.2
- Problémy s chatem ( například není vidět kamarády on-line na jiných serverech ) bude opraveny se zavedením Chatu 2.0
- Je možné, že se dělostřelectvo objeví v historických bitvách (možná)
- Barva Centuriona se nezmění na Olive Drab , zůstane žlutý , jak je
- Storm potvrzuje nadcházející tier 8 německý prémiový střední tank
- Žádná přesná ETA pro Chat 2.0 ( nový chatovací systém ) , vývojáři pracují na tom , aby to zvládlo miliony hráčů současně
- SerB potvrzuje , že hmotnost věže ( SS : nebo hmotnost jakéhokoliv modulu) je prostě libovolné číslo ( SS : to, co je skutečně důležité, je celková hmotnost vozidla )
- WoT Xbox : Sovětské tanky se objeví později, zřejmě proto, že hlavním trhem pro Xbox Live je Evropa a USA

Co se týče "hořící bedny s municí" efektu Storm uvedl, že tento efekt má být implementován, je to něco jako toto:

https://www.youtube.com/watch?v=F35Iedu6akA

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

3.3.2014

- detailnější VoiceOver systém týkající se zásahů (pomáhající hráčům přijít na to, co se stalo), bude zaveden poměrně brzy
- Není dosud 100% rozhodnuto, že národní bitvy (režim konfrontace) budou odstraněny
- Neexistují žádné plány na zavedení nových funkcí (SS: na buff) Premium účtu
- Neexistují žádné plány pro změnu mapy Ruinberg
- Neběží žádný zvláštní vývoj, pokud jde o ztrátu synchronizace mezi serverem a klientem, Storm uvádí, že tyto problémy nejsou způsobeny Wargamingem, ale poskytovateli služeb Internetu
- Přesný seznam tanků pro různé historické bitvy nebude pro teď zveřejněn
- Žádné přesné údaje pro "klanové základny", nebudou ještě zveřejněny
- Storm přesně neví, kdy (pokud vůbec) bude opraven zaměřovací kruh dělostřelectva
- V 8.11 se kritická šance modulu nezměnila
- Žádné plány na buff penetrace IS-6

- V roce 2014 nebudou žádné vyzkoumatelné (regulární) Americké střední tanky zavedeny
- Pro teď, neexistují žádné plány pro změny tanku Super Pershing
- KV-5 nebude vylepšena (zřejmě je to provedení ještě lepší, než je průměr)
- MBT-70 nebude zaveden
- SU-122-44 nebude vylepšen (jestli jsem to správně pochopil, Storm napsal, že pokud něco, tak vlastně potřebuje zhoršit)
- rozdělení KV-1S: až to bude, tak to bude (SS: 9.1 nebo 9.2 to bylo něco takového, že?)
- Pokud jde o zvuky ve hře, Storm uvedl, že současným úkolem vývojářů WG je zavést nové ("normální") zvuky pásů, motorů, střelby a zásahů, v daleké budoucnosti, mohly by tu být dynamické zvuky, jako jsou větve stromů dopadající při průjezdu tanku na něj


A teď, některé odpovědi od Evilly, s laskavým svolením Maiorboltach 
- Deníky vývojářů vám zřejmě ukáží podrobné plány pro tento rok
- Havok poběží na samostatném jádru (SS: pokud jsem to pochopil správně)
- Zatímco WG se bude snažit nikoli nutit hráče s velmi špatnými počítači ke koupi nových, Evilly uvádí že pokrok nestojí na jednom místě, nový hardware je vyvíjen, budou se vývojáři snažit, aby hra byla pohodlně hratelná jak pro ty, kteří mají špatné počítače, tak i ty, kteří mají ty dobré
- Vývojáři hledají do možností mít volitelné stažení na HD textury
- Jednou z priorit letošího roku je "atmosféra hratelnosti ", včetně míst (mapy)

- Evilly potvrzuje mapy, Kharkov, Stalingrad, Königsberg a Minsk
- Mapy budou dále atmosféricky zlepšeny, například přidáním počasí
- Ruinberg v plamenech a zimní Himmelsdorf byly zřejmě velmi dobře přijaty veřejností
- Evilly potvrzuje, že jednou z regulárních větví v roce 2014 bude britská větev, ale to vše prochází změnou

- Evilly uvádí, že některé britské tier 10 tanky (SS: Všimněte si, množné číslo!) budou nahrazeny jinými kandidáty (SS: FV4202 - s největší pravděpodobností za Vickers MBT, FV215b (120) je nehistorický a vsadím se, že bude brzy nahrazeno něco jiného, s největší pravděpodobností Chieftain P6 Xlucine)
- Změna FV4202 zřejmě nepřijde dříve než v polovině roku
- KV-1S bude rozdělena do dvou tanků (SS: zřejmě v 9.2), jeden bude tier 6, druhý tier 7 (SS: jedna z variant je, že stávající KV-1S bude přesunuta do tier 7, bude jako "lehčí IS")
- Toto není ještě definitivně rozhodnuto, ale je možné, že jpřijdou jména tanků na minimapě
- Neexistují žádné plány na ban XVM a trestání jejich uživatelů

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Deníček vývojářů - herní fyzika

 

 

- Fyzikální destrukce (stojí za shlédnutí)
- Nezávislé zavěšení a fyzika pásů (také vypadá docela přirozené)
- Havok bude dobrovolný, bude využívat více jader
- Nová fyzika pohybu tanku

Zdá se, že se s novou fyzikou pohybu, také změní parametry mobility tanku. Pro tuto chvíli, je zde jen parametr odporu terénu, v budoucnu však bude existovat mnoho dalších parametrů, které definují pohyb tanku ("trakce, deformace terénu") - to však bude mít jednu nevýhodu: parametry mobility tanku bude ještě těžší odhadnout z papírových hodnot.

- Věže budou odtrženy explozí bedny s municí (za parametry jsou považovány: vnitřní objem tanku, množství zbývající munice, typ zbývající munice)
- utržené věže budou existovat jako (na straně serveru) objekty s hmotností (mohou zničit věci)
- Pohyblivé objekty (např. hráči tlačící auta ve hře )
- přetočení tanků

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

6.3.2014

- Kolová vozidla nebudou ( SS : v souvislosti s novým fyzikalnim videem a pohybujicimi se nakladaky)
- Při "schováváni se" za troskami ze zničených budov bude vaše silueta viditelná normálně
- Bude možné ustrelit kulomet instalovany na vezi
- V historické bitvě Kursk bude možné použít stávající tank tieru 7, Panther
- z věže a dela se stane "pevny" objekt pouze pri explozi munice (ammorack) (SS: znamena, ze delo se nebude zasekavat o domy a prekazky, zustava to jako doted => projde skrz)

(M8ii: Pouze po odstreleni veze nebude delo prochazet zdi a prekazkami (tanky, ploty, atd))
- Trosky zničených budov neovlivní kamufláž vozidla
- Trosky z budov nepoškodí tanky - alespoň ne v prvním kole provedení fyziky
- BigAngryCat ( SS : nějaký WG RU clovek - Omlouvám se, nemám ponětí jakou ma funkci ve WG) uvádí, že leak ze supertestru 0.9.0 screen "nastaveni grafiky" je zastaralý, některé nastavení chybí, jako je například nastavení FOV
-Podle Storma nebude zřejmě možné vytvorit (a uložit) vlastní grafickou predvolbu (M8ii: zrejme, ze se nebude dat ulozit na disk v nejakem souboru predvolene graficke nastaveni a pak v pripade potreby (zmenite a nebudete si pamatovat jak to bylo) si date vlozit a jednoduse si vyberete na disku z vami ulozenych predvoleb)
-" Dynamické rozlišení " v nastavení je "změna (snížení) rozlišení 3D obrazu, při zachování rozlišení GUI
například GUI (graficke uzivatelske rozhrani, písmena, atd.), může být v rozliseni 1920 x 1080, zatímco pozadi (hra) je treba v rozlišení 800 x 600 zvetsena (upscaling) na celou obrazovku
 

(M8ii: v 0.9.0 pujde nastavit tohle "Dynamicke rozliseni" (bude to v % pokud to jeste nezmeni, rozsah netusim, mozna 50-100%) 

Rjx8K9Ucz8o.jpg

mysli se tim, ze pismena proste HUD je v rozliseni monitora, NB to co si navolite, aby to bylo dobre citelny ale samotna hra, 3D obraz je v mensim rozliseni ale zvetsen na celou obrazovku. Tim se dosahne vyssich FPS
Kdo znate Armu 2 tam se dalo vybrat konkretni rozliseni 3D v jake se ma hra pocitat zatimco graficke rozliseni bylo nastaveno na rozliseni monitora (nativni rozliseni)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

7.3.2014

- Posádky v historických bitvách budou stejne jako v náhodnych bitvach (random) (SS: jako, že je možné použít vasi posadku ze 6 Perky (skilly) v historických bitvách)
- (Vztahující se k otázce výše) otazka: "To není fér!"  Odpoved: "Na začátku, ve jménu spravedlnosti, uděláme aby Sověti meli WR= 100 % a pokud bude bitva bez Sovětů - bude na 100% remíza! "
- SerB ma sotva čas hrát protože hodně cestuje
- Zdá se, že jedním z důvodů, proč neni zavedena moznost posilani zlata (goldu) z účtu na účet (mezi hraci) je legislativa zeme (zemi??)
- Otázka: "Bude "pevné" delo (neprochazejici zdi, nepratelskym tankem) ve hre?" Odpoved: "Chcete "pevne" dela? Připojte se k armádě "

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

9-10.3.2014

- Storm potvrzuje, že část tanků ve hře budou mít skutečné zvuky zaznamenané z reálně existujících tanku a správného typu. Zbytek bude mít zřejmě zvuky zhruba stejné třídy tanku (analogicky)
- Podle WG, následující situace není chyba (bug), ale výsledek letu strely vyletajici z mantletu při strelbe bez zamireni (domereni) (M8ii: Pro upresneni jak funguje mechanika, strela nevychazi z konce dela ale z mantletu kde zacina delo)

qSeUZ5T.jpg

 

- Zdá se, že výše uvedené situace je výsledkem kompromisu mezi herní mechanikou a historickou realitou
- Příležitostné desynchronisace mezi klientem a serverem je nevyhnutelna s aktuálním stavu vývoje světové sítě
- Dělostřelecké granáty létající mimo zamerovaci kruh
Storm potvrdil, ze tenhle bug byl identifikovan a bude opraven v 0.9.0
- Ruský "Valujev" VoiceOver (hlasky) nebude přepracován

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

11.3.

-otazka toho, ako budu fungovat narody v Europskej vetve este nieje zodpovedana
-oba tymy v historickych bitkach mozu mat iny pocet tankov
-nastavenia tankov pre historicke bitky sa od predbezne zverejnenych mozu lisit (SS:bolo napriklad spomenute, ze by sa mohol bitky o Ardeny zucastnit M10/Panther)
-Tiger nebude mat v historickych bitkach L/71, ale 88mm L/56
-historicke bitky nebudu fungovat ako mody Stretnutie, Utok a Konfrontacia na randome
-podla Storma prinesie 9.0 dve velke funkcie-HD modely a historicke bitky
-test 9.0 nepride tento tyzden (SS:skor na prelome mesiaca)
-hlavnym "bodom programu" po 9.0. bude porovnavanie HD modelov WoT a WT

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

12.3.2014

- Tiger P a Tiger H mají různé deprese při použití stejné věže, je to chyba (BUG), bude to opraveno
- Je zde šance, ze se Posvátné údolí nevrátí do náhodných bitev: Storm uvedl, že bude predelana, ale je to složitejsi, takže není jistý, že se to podaří
- Q : " Můžeme věřit tvym odpovědim v tomto vlákně " A: " Samozřejmě, že ne "
- Množství map, ktere jsou k dispozici pro novacky na nízkých úrovních je omezena proto, aby se hru naucili lepe ovladat
- Změny shaderu v 0.9.0 na HD tancich bude hodně znatelne (patrne)
- V současné době se vývojáři zaměřují na vydani 0.9.0. Kdyz bude 0.9.0 venku tak se zaměří na přepracování renderu vegetace (tráva a stromy)
- Množství HD tanku se bude kazdym patchem zvysovat, první várka v 0.9.0 se skládá z pouhých 12 tanků, protože se změnil celý systém modelování tanku a grafikum (modelarum) chvíli trvá než si zvyknout na nový systém modelovani
- WG vyvinula "knihovnu" modelů běžných dílů, takže se nestane, že jeden tank bude mit delo D - 10T, ktere bude vypadat jinak jako stejne delo na jinych tancich
 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Změny tanků T7 CC a Mk.VIc v patchi 9.0

T7 CC

- Maximální rychlost vpřed změněna z 38,6 na 56 km/h
- Maximální rychlost vzad změněna z 16 na 20 km/h
- Počet munice změněn z 1100 na 1350 nábojů
- Rychlost střelby 450 až 550 ran/min
- Maximální dostřel z 350 na 395 m
- Penetrace z 22 na 27 mm



Mk.VIc

- Maximální dostřel z 350 na 395 m
- Penetrace z 25 na 27mm

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

13.3.2014

Aby bylo jasno: ze se dnes objevili (částečné) patchnotes 0.9.0, tak to bylo kvuly tomu, ze se objevil patch 0.9.0 na supertestu. Podle pravidelného planu (v predchazejicich patchich to tak bylo), to znamená, že společný test by měl přijít příští čtvrtek. Nicméně, tento patch (oprava) je neco jineho nez obycejny patch a zpoždění je nevyhnutelné. Storm uvedl, že test přijde za 2-3 týdny.

- Optimalizace World of Tanks je prováděna průběžně
- Není zrejme nutné kompletne rebalancovat arty
- Výběr map v týmovych bitvach přijde po 0.9.0
- Aktuální množství Artin v bitvách je 1-3 na tým
- ještě není jistý, zda konfrontace bude úplně vyřazena, nebo jen dočasně vypnuta - Storm uvádí, že v konfrontaci je nutne opravit MM ale ted na to nemaji dost lidi. (pracuji na 0.9.0 a HD modelech)

- podle Storma, bitvy v konfrontaci jako 15 RhB vs 15 ISU nejsou způsobeny vadným MM, ale jsou způsobeny tím, že existuje příliš mnoho vozidel tohoto druhu ve frontě
- Roaming : " az to bude tak to bude "
- Podle Storma ,"epicka" část 0.9.0 jsou HD tanky a historické bitvy
-Přesné znění nových týmových bojových ocenění (medaily) a jak bylo zmeneno oceneni "Ocelova zed" budou zveřejněny az prijde test, ale v podstatě, do oceneni Ocelova zed se nebudou pocitat zasahy HE
- Storm potvrzuje, že rychlost T7 byla zvysena
- nové stromy, kere a tráva "az to bude tak to bude"
- T7CC a Mk.VIc nebyly buffnuty dříve jen proto, že se k tomu oddělení nedostalo (nemeli cas)
- Způsob jak bude fungovat MM v historických bitvách je jednoduchy: každý stroj bude mít svoji speciální HB MM vahu, oba týmy maji mit stejnou váhu a hardcap MM kazdeho tymu na soucet vah
- Pevné nastaveni (SS: jako 5xPanzer IV a 1x Tiger vs 5x T - 34 a 1x IS ) pro historické bitvy nebudou, protože by způsobil fronty
- Charakteristiky tanku v historických bitvách se nezmění ve srovnání s náhodnými bitvami. Bude pouze omezení na tanky v boji (jake tanky muzou byt v bitve), omezeni konfigurace (veze, dela, motory) a historické nastavení munice
- Bez ohledu na to, historické bitvy nebudou odstraněny - nebude nerovnováha mezi stranami ???,
a pokud se ukáže, že je HB nepopulární, tak to není dostatečný důvod pro jejich odstranění
-Dynamické rozlišení znamená, že rozlišení uzivatelskeho rozhrani (HUD) zůstane stejne, zatímco rozliseni textury a hry může byt nižší s cílem zvýšit FPS

- ještě není známo, kdy (pokud vůbec) se objevi E-10 ve WoT, momentalne to neni v planu
- Storm potvrzuje, že leak (unik info) o T7CC a Vickers Mk.VIc je správné
- Video o vylepšene grafice 0.9.0 vyjde jakmile bude vývoj dokončen
- Na nových modelech, rotující části jako jsou ventilátory nebudou animovaný (SS : to je v pořádku, v reálném životě by jste je z venku stejne nevideli)
- Modely zničenych tanku budou, jak to bylo doposud (predkresleny (pre-rendered)) a nemění se to podle toho jak byl váš tank byl zničen. (M8ii: kdyz vas znici tak jako doposud naskoci zniceny model, nebude nijak animovany)
- WTE-100 autoloader nebude animovaný

- T-62 nebude mít animaci automatického vyhazovací nabojnic
- Zdá se, že "malé" tanky (nižších úrovní), bude mít lepší příjem v historických bitvach, 50% kreditní bonus a 20% XP bonus
- Budou ocenění pro historické bitvy
- test 0.9.0 přijde za 2-3 týdny
- Nové HD modely tanku budou mít zmeneny kolizní model (SS : jedna důležitá věc, kterou si musite uvědomit je fakt, že VŠECHNY repasované (predelane) vozidla budou mít různé kolizni modely - jinými slovy i když nebudete používát HD textury budete stejne používat nový kolizni model)
- Části tanku, které budou odpadavat z tanku přijde když se zavede Havok, ne v 0.9.0
- "Britsky Sherman" (SS : Firefly) přijde v letošním roce
- pro WG je časový rozvrh pro realizaci HD tanku velmi přísny a ponechává velmi malý prostor pro změny jinych modelu
- Grafické vylepšení (které nejsou ted uvedeny v 0.9.0 patchnotes) jsou nové shadery a přechod z SSAO (screen space ambient occlusion, http://en.wikipedia.org/wiki/Screen_space_ambient_occlusion) do HBAO (Horizon based AO, http://www.twistedsanity.org/rdimitrov/HBAO_SIGGRAPH08.pdf)
- SMAA anti-aliasing nebude protože se jedná o standardní (stary) render
- HP (hit pointy) Ammoracku (vybuchu munice) nebudou zmeneny (SS : V souvislosti s odletujici věží)
- Vývojáři nestihli vcas (do 0.9.0) dokončit možnost otáčení tanku vzhůru nohama "na strechu"
- v 0.9.0 nebudou zadne jine zmeny tanku krome T7CC a Mk.VIc
- Vývojáři již mají statistické údaje o tom jak nerf TD (alfa DMG) ovlivňoval hru, ale Storm rika, ze to nemůže říct
- rozptyl u strelby sigma nebylo v nedávné době změneno (SS : nejsem si jist zda to znamená, že dříve, nebo v 0.9.0 ) (M8ii: podle me se mini, ze to nebylo zmeneno od 0.8.6 kdy se to nastavilo ze sigma 1,1 na sigma 2,0 = vic strel jde ke stredu zamerovace jako predtim (sigma 1,1))
- Dynamické vlastnosti tanku v garáži, nebyly zapomenuty, udelaji se pozdeji
- LOD (level of details) HD tanku se nebude skládat ze starých textur (aktuální) ale z textur na novych HD modelech po menší rozlišení textur podle vzdalenosti v jake se bude tank od vas nachazet
- Je možné, ze se objevi nové historické věže když budou vozidla přepracovány do HD
- Zatim nebude možné mít čety v historických bitvach, později budou i cety
- Nové shadery nezpůsobí zvýšení FPS
- pravidlo v MM, ze budete s tankem v tymu ve spodku stejne jako top, bude v historickych bitvach zakazano
- heatmaps, ktere se objevili na americkem serveru (SS : nejsem si jistý, na kterým serveru byl tento příspěvek, wotlabs ?) jsou podle Storma neplatne
(M8ii: http://www.vbaddict.net/heatmaps/ , podle me by to melo byt OK. Meli tam zaznamy (replaye http://www.vbaddict.net/replays/), podle kterych se vykreslovali stopy (cary na mape) jak se jednotlive tanky pohybuji po mape, tedy by to melo sedet)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit...