Přejít na obsah

Odpovede vývojarov


kubo4747

Recommended Posts

20. 5. 2013:

Pro začátek pokračování odpovědí od Storma:

- ulice na Ruinbergu budou rovnější v patchi 0.8.6 (tato změna je slibována už tak dva patche...)

- Marschig (další vývojář) vysvětluje mechaniku letu střely: "řri počítání trajektorie střely, hra nebere v potaz odpor vzduchu, zakřivení Zemského povrchu nebo její rotaci a podobné údaje. střely létají dle kapitoly "Pohyb hmotného objektu - šikmý vrh vzhůru" v učebnicích fyziky. Takže pro výpočet trajektorie je třeba pouze rychlost, úhel a gravitační zrychlení. Dle stejné učebnice, na rovině dosáhnete maximálního dostřelu při výstřelu pod úhlem 45°. Trajektorie je symetrická, takže úhel výstřelu se rovná úhlu dopadu.
Pro střely tanků je gravitační zrychlení nastaveno na 9,81. Pro střely artyn to však funguje odlišně - počáteční rychlost střely a gravitační zrychlení je zde nastavováno nezávisle. Toto je založeno na abstraktní artyně s maximálním dostřelem 1000m pod úhlem 45° a dobou letu projektilu 4s . Když budete při změně rychlosti chtít zachovat konstatntní dostřel, budete muset změnit gravitační zrychlení. (Schorai: O.o)
Jinými slovy: při sjednoceném maximálním dostřelu, trajektorie nezávisí na úsťové rychlosti a je vždy stejná.

- Storm potvrzuje slova Marschiga, že ve hře má každý projektil samostatně nastavenou hodnotu gravitačního zrychlení. Pro tanky je tato hodnota 9,81 a pro artyny se liší.
- v 0.8.6 se bude upravovat dostřel některých děl
- v 0.8.6 se také budou měnit některé zvuky. Pro příklad: větší rozlišení mezi zvuky dopadu AP a HE střely, zvukový efekt zničeného tanku, dopad AP střely na tvrdý povrch a zvuky tanků při jejich zásahu AP, HE a HEAT municí
- další info o patchi 0.8.6 bude ve středu
- informace o speciálních t10 tancích budou "později"


Klasické odpovědi z Ruského Q&A vlákna:

- v 0.8.6 nebude odstraněn cap na 5 artyn, protože nejprve musí vývojáři posoudit dopad patche na počet artyn
- přestože SU-26 přijde o 122mm minomet, XP za něj utracené se nahrazovat nebudou (Schorai: Tvl, aby ti hráči náhodou něco nedostali...)
- číslování patchů je podle "interních přání"
- v 0.8.6se přesnost zvýší jak při stání, tak za pohybu
- šance na nerfnutí již teď přesných děl je po 0.8.6 nulová
- prozatím se Leopard prototyp B neobjeví ve hře (jako premiový tank), není o něm prozatím dost informací
- i když patch 0.8.6 nevyřeší problém s příliš velkým množství artyn, přísnější cap nebude zaveden
- změny v CW nejsou svázány s patchi, protože nepotřebují update klienta a jsou prováděny online
- rychlost střely je konstatntní po celou dobu jejích letu

- zjednodušená verze fungování maskování v 0.8.6:
0.8.5: Výsledná hodnota = Camo faktor vozidla*(Vliv camo skillu posádky)*1,25*1,05 (25% maskovací síť a 5% nátěr)
0.8.6: Výsledná hodnota = Camo faktor vozidla*(Vliv camo skillu posádky)+0,25+0,05

Jinými slovy: Pro vozidlo s camo factorem 0,5, sítí a maskovacím nátěrem, které stojí a nestřílí a ani není v keři
0.8.5: 0,5*1,25*1,05 = 0,65625
0.8.6: 0,5+0,25+0,5 = 0,8 (o 21% více)

- nová mapa v patchi 0.8.6 nebude městská, nýbrž vesnického prostředí
- v tuto chvíli (před 0.8.6)není možné jednoduše změnit koeficient přidělování XP a kreditů pro TD
- nebude žádná kompenzace pro příjem XP TD před a po 0.8.6
- vývojáři nemají žádnou speciální verzi hry s detailnější grafikou
- velké změny v mechanismu maskování v patchi 0.9.0 potvrzeny
- camo bonusy přidávané maskovací sítí a nátěrem budou přepracovány

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já osobně v tom nic pozitivního nevidim. Dalo by se říct  že udělají zase jen takový to "vlk se nažral a koza zustala cela". Ale aby važně řešili že 5arty v teamu je moc to se jim nechce. Sakra tak at artynáři čekaj. Ale ty hry sou nudný a vleklý, každej se bojí že dostane ránu o nečeho co je 1000m za linii a smeje se to v křáku že má všechno na ránu. Nemá cenu se pozastavovat Gaijin jim ukáže :Smile-izmena:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Neházel bych flintu do žita, toho křiku je tolik, že to nemůžou ignorovat:

 

- v 0.8.6 nebude odstraněn cap na 5 artyn, protože nejprve musí vývojáři posoudit dopad patche na počet artyn

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Neházel bych flintu do žita, toho křiku je tolik, že to nemůžou ignorovat:

 

- v 0.8.6 nebude odstraněn cap na 5 artyn, protože nejprve musí vývojáři posoudit dopad patche na počet artyn

Typuju, že bude minimální. Těch 20% totálně rudých artynek tam zůstane i kdyby jim to nestřílelo vůbec protože oni vůbec nevědí kam a jak střílet a jestli vůbec trefují protože to umí a nebo proto, že to zrovna vyšlo. Co se týká tankánů, tak těm se možná odlehčí, že nebude palba artyn tak účinná ale těžko se dá předpokládat, že si někdo řekne, že je tam sice 5 artyn ale že to vlastně nevadí protože po nerfu blbě trefují.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Moment moment, kde si to zjistil? Tenhle směr změn, zdá se mi poněkud příznivý, že by svítalo na lepší časy?

http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/247740-lets-share-zmeny-v-herni-mechanice-v-086/page__p__4807558&do=findComment&comment=4807558

 

 

tady to máš česky na ofiko fóru. Pokud to zavedou jak píšou, tak by mohla zkušenost být o malinko více než jejich bulhárek... :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jinými slovy: Pro vozidlo s camo factorem 0,5, sítí a maskovacím nátěrem, které stojí a nestřílí a ani není v keři

0.8.5: 0,5*1,25*1,05 = 0,65625

0.8.6: 0,5+0,25+0,05 = 0,8 (o 21% více)   - opravena chyba

 

 

 

A ted co to udela u Mause:

 

camofactor v 0.8.5: 0,022*1,25*1,05 = 0.028875

 

camofactor v 0.8.6: 0,022+0,25+0,5 =  0.322 (o 1115.1515% více)  !!!!!!!!!!

 

 

 

Potom tank, ktery ma spoting range 500m neuvidi Mause s maskovackou dal nez na 350m !!! A to ani nemusi stat ve krovi.

To bude zase nadavani na mizejici Mause.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A ted co to udela u Mause:

 

camofactor v 0.8.5: 0,022*1,25*1,05 = 0.028875

 

camofactor v 0.8.6: 0,022+0,25+0,5 =  0.322 (o 1115.1515% více)  !!!!!!!!!!

 

 

 

Potom tank, ktery ma spoting range 500m neuvidi Mause s maskovackou dal nez na 350m !!! A to ani nemusi stat ve krovi.

To bude zase nadavani na mizejici Mause.

to máš sice pravdu , ale on v tom mausovi uvidí tank na 150 :))) , jsem zvědavej co z toho vyleze

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to máš sice pravdu , ale on v tom mausovi uvidí tank na 150 :))) , jsem zvědavej co z toho vyleze

 Pokud bude stat s maskovackou a cekat, potom tank ktery jede, si v pohode spotne sam klidne na 450 metru. Podle me to povede jenom ke statickemu kempeni, protoze spoteri nic nespotnou na vetsi vzdalenost nez 300m. Takhle ta maskovacka pridava strasne moc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

21. 5. 2013:

Pro začátek si zase dáme info od vývojářů Zlobneho a Marschiga:

- Birch gun bude t4 a bude mít plně otočnou věž (360°)
- nejlepší dělo pro již zmíněný Birch gun bude t4 87mm
- t4 N arěmecká arty nebude mít plně otočnou věž - evidentně pouze 35° na každou stranu
- Zlobny doufá v navýšení vykreslovací vzdálenosti
- Zlobny neví, zda bude arty cap odstraněn zároveň s 0.8.6 a nebo až později (SerB potvdil, že později), ale nerf artyn je přípravou pro jeho odstranění (Schorai: Nerf? Nepsali všude, jak to bude stejné, jen předchází příliš OP stavu?)


A teď obvyklé Q&A z Ruského fóra:

- podle Storma přesnější děla trochu zkomplikují život těžkým strojům, jako je Tortoise a T95,ale ne zas až tak moc, protože přesnější děla neeliminují noobství hráčů
- hráčské statistiky nebudou upravovány zpětně s nevýšením expů o 33/50%
- úmrtí posádky následkem rammování je ovlivněno tloušťkou pancíře a přítomností spaced armoru, ne samotnou částí tanku, do které je vraženo


A z ostatních zpráv:

- A33 Excelsior potvrzen na patch 0.8.6
- nová mapa v 0.8.6 bude Korejská vesnička v zimním období

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/247740-lets-share-zmeny-v-herni-mechanice-v-086/page__p__4807558&do=findComment&comment=4807558

 

 

tady to máš česky na ofiko fóru. Pokud to zavedou jak píšou, tak by mohla zkušenost být o malinko více než jejich bulhárek... :)

Unbelievable! Díky za link, tohle je super změna a vůbec se divím že něco takového udělali. Už teda potom taky chápu ty změny v přesnosti artin.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit...