Přejít na obsah

Pokec o hrách všeobecně


Aaron Goldstein

Recommended Posts

Dostal se někdo k ME Andromeda? 

 

"Jedna paní povídala", aneb jak říkáme my latiníci "Relata Refero":

Je to prý skvěle (bez ironie) optimalizované... Animace (zejména ženských postav) se nepovidly vůbec... Výrazy obličeje také nic moc... Hektický a lineární tutorial trvající téměř 5 hodin... 3500 normostran textu (což znamená, že čeština bude tak za dva roky, ne-li později...)... Naplácáno tam zbytečně moc věcí (Pejsek a kočička vařili dort)... Malá variabilita nepřátel... Celkový dojem velmi rozpačitý... Ale nikdo to vyloženě (zatím) nepohřbil jako naprostý propadák...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Po zkušenostech, s ME2 si troufám říct, že se bez češtiny radši obejdu. Co tam bylo za boty...

Vzhledem k tomu, že to má bejt AAA za nějakejch 60 éček, tak si to dost naběhlo na vidle. Ale uvidíme. F4 taky nebyl žádná sláva, ale nějak to s nim jde.

Taky jsme nějak doufal v nový a zajímavý emzáky, třeba něco co by se blížilo Pradorům (Neal Asher). A místo toho máme dvě (myslim) dvounohý něco s komickejma hlavama. Ó bóže, kam zmizela invence.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Něco k tématu cheatování....

 

Tvůrci botů prohráli, zaplatí tučné odškodnění

 

 

Blizzard loni v létě podal jednu z mnoha žalob na známé tvůrce botů a dožaduje se odškodnění ve výši 8 500 000 amerických dolarů. Blizzard žaloval Bossland za porušení duševního vlastnictví, nekalé soutěže, porušení DMCA (Digital Millenium Copyright Act) a dalších. Tvůrci podvodných programů se vydali cestou neobhajování se a zcela nepřekvapivě prohráli.

 

Právě taktika neobhajování se stála za prohrou německých „podnikatelů“. Kalifornský soud se plně ztotožnil s tvržením Blizzardu, že cheaty aktivně obchází ochranu Warden a tím porušují americké DMCA (Digital Millenium Copyright Act). Stejně tak DMCA poškozuje reverzní inženýrství, bez něhož by hacky nevzniky.

Celková škoda vyčíslená Blizzardem dosahovala částky $8 500 000, soudce David O. Carter nakonec tuto částku zvýšil na $8 563 600 za porušení neskutečných 42 818 autorských práv (copyright infringement).

 

Bossland se materiálně podílí na porušování práv tvorbou Bossland Hacks, jejich veřejné dostupnosti, návodech jak je instalovat a používat. Navíc umožňuje uživatelům vytvářet díla odvozená.

 

Blizzard prokázal škodu, jelikož musí utratit významnou část peněz na boj proti Bossland Hacks s cílem zajistit hráčům férové hry.

 

Navíc si hráči Blizzardích her stěžují na podvodníky, což má za následek vzrůstající nespokojenost hráčů a jejich odchod. Cheatování navíc Blizzardu poškozuje dobré jméno a reputaci.

 

Celý rozsudek si můžete prečíst zde.

 

Bossland, jakožto poražený, musí Blizzardu navíc zaplatit výlohy spojené se soudem. Zde se jedná o dalších $174 872. Aby bylo předejito dalším poškozením, Bossland podle rozsudku nesmí nabízet a prodávat cheaty na území Spojených Států. Vztahuje se to na Honorbuddy, Demonbuddy, Stormbuddy, Hearthbuddy, Watchover Tyrant a jakýkoliv software, který by umožňoval podvádění v Blizzardích hrách.

 

Za povšimnutí stojí i další věc. Podobný soud probíhá i ve Spojeném Království. Od 16. března je pro všechny obyvatele Velké Británie stránka prodávající hacky nedostupná a při pokusu o zobrazení webu se zobrazuje tato hláška:

 

Bossland nesmí obyvatelům Spojeného Království nabízet a prodávat software poškozující Blizzardí autorská práva.

 

Zdroj: TorrentfreakBBCPCGamer Diablofans

 

Otázkou ovšem zůstává, jak bude toto rozhodnutí vymahatelné, jelikož soud proběhl na americké půdě a Bossland je německou firmou bez zastoupení v USA. Teoreticky je možná spolupráce amerických a německých úřadů, ale panuje obava, že k ní spíš nedojde.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Tohle vypadá fakt dobře.... 

 

 

Hmm, dík za tip, něco si o tom najdu, nedávno jsem asi po šestadvacáté zachránil matičku Zemi před UFOny v Xenonauts, tak uvidíme, jak se hoši pochlapí s tímhle... Jsem docela zvědavý na to, jak bude pojata strategická a taktická část... Třeba takovej X-COM (myslím ten novej, od Firaxis) není úplně marnej, ale je to takový spíš "podíváníčko"... hodně na efekt... až při hraní Xenonauts jsem si zase oživil, čím mě vlastně X-COMoidní hry vždycky okouzlovaly...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Možná někteří vědí, já na to přišel teprve nedávno... Na oficiálních stránkách Teamspeaku je nyní (možná už dříve, ale dříve jsem to nezaregistroval) možnost vytvoření TS účtu, který umožňuje synchronizaci... https://www.teamspeak.com/ položka myteamspeak, záložka my account.... To znamená, že po přeinstalaci se pouze přihlásíte ke svému účtu a TS klient si načte nejen vaše oblíbené TS servery, ale i práva na nich, takže nemusíte pracně nahánět někoho, kdo vám obnoví práva...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hmm, dík za tip, něco si o tom najdu, nedávno jsem asi po šestadvacáté zachránil matičku Zemi před UFOny v Xenonauts, tak uvidíme, jak se hoši pochlapí s tímhle... Jsem docela zvědavý na to, jak bude pojata strategická a taktická část... Třeba takovej X-COM (myslím ten novej, od Firaxis) není úplně marnej, ale je to takový spíš "podíváníčko"... hodně na efekt... až při hraní Xenonauts jsem si zase oživil, čím mě vlastně X-COMoidní hry vždycky okouzlovaly...

 

Hraju ted XCOM2 a je to dobry celkem, mam tedy radsi jednodussi moznosti jako v JA1. Za nejlepsi klon UFO/XCOM povazuju freeware UFO: Extraterrestrials, to ma tu spravnou temnou atmosferu a hratelnost.....prekonava to original.......Xenonauts jsou taky dobry, ale ta komix grafika k tomu zanru moc nesedi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hraju ted XCOM2 a je to dobry celkem, mam tedy radsi jednodussi moznosti jako v JA1. Za nejlepsi klon UFO/XCOM povazuju freeware UFO: Extraterrestrials, to ma tu spravnou temnou atmosferu a hratelnost.....prekonava to original.......Xenonauts jsou taky dobry, ale ta komix grafika k tomu zanru moc nesedi.

tak xenonauti se klasickymu ufu asi blizej nejblize. Xcom2 pekny ale stejne jako Xcom je to spise konzolovka a ke klasickymu ufu to ma svinsky daleko. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hraju ted XCOM2 a je to dobry celkem, mam tedy radsi jednodussi moznosti jako v JA1. Za nejlepsi klon UFO/XCOM povazuju freeware UFO: Extraterrestrials, to ma tu spravnou temnou atmosferu a hratelnost.....prekonava to original.......Xenonauts jsou taky dobry, ale ta komix grafika k tomu zanru moc nesedi.

 

Mně zase naopak Extraterrestrials moc k srdci nepřirostli... chvíli jsem to hrál, ale bylo to takový... nevím jak to popsat, no "divný", no, nevím, jak tomu jinak říct. Xenonauts  mě oslovili víc. XCOM2 je lepší jak ten první (ještě jsem teda nedohrál datadisk Enemy Within), ale i tak je to prostě konzolovka s hezkejma efektama... Mě třeba strašně sejří ten princip, že mám na každej tah několik "akcí" a je jedno, jestli uběhnu deset políček nebo jedno, sežere to "akci". V Xenonauts to byl starej dobrej systém časovejch jednotek, takže šlo v pohodě udělat tři kroky - bum do emzáka - tři kroky - bum do druhýho - krok za roh, aaah f...k, tady je další, tak šup zpátky a přikrčit se... Tohle mi třeba v novejch XCOMech dost chybělo. A když jsem si v Xenonauts krásně prostřílel boční stěnu baráku, abych nemusel jak blbec lézt tím koridorem, kudy mě emzáci čekají, byla to paráda... to v těch novejch XCOMech taky moc neuděláš...

 

BTW "jednodušší systém alá JA1" - to myslíš Jagged alliance 1, tu prastarou, na ostrově Metavira, jak se tam těžila ta pryskyřice ze stromů a hlavní padouch byl Santino a nejlepší žoldák Mike? Tak srovnávat ji co do složitosti taktický části hry s XCOMem... mi přijde dost diskutabilní.. Asi jako srovnávat Lego technic se stavebnicí Duplo pro nejmenší děti...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

......

 

BTW "jednodušší systém alá JA1" - to myslíš Jagged alliance 1, tu prastarou, na ostrově Metavira, jak se tam těžila ta pryskyřice ze stromů a hlavní padouch byl Santino a nejlepší žoldák Mike? Tak srovnávat ji co do složitosti taktický části hry s XCOMem... mi přijde dost diskutabilní.. Asi jako srovnávat Lego technic se stavebnicí Duplo pro nejmenší děti...

 

Tady si mozna nerozumime, JA1 povazuju za uplne nejlepsi tahovou hru (muj oblibenej vojak byl vycvicenej Scully). Tim slovem "jednodussi" jsem myslel ze tam nebyly tuny specialnich schopnosti, proste pohyb a akce se zbrani, zadny kouzla apod.

Bomba byla ze vojaci meli schopnosti na ktery clovek prisel az casem - napriklad tenhle to umi s nozem, tenhle se samopalem. Rekl bych ze ve dvojce to trochu orezali.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tady si mozna nerozumime, JA1 povazuju za uplne nejlepsi tahovou hru (muj oblibenej vojak byl vycvicenej Scully). Tim slovem "jednodussi" jsem myslel ze tam nebyly tuny specialnich schopnosti, proste pohyb a akce se zbrani, zadny kouzla apod.

Bomba byla ze vojaci meli schopnosti na ktery clovek prisel az casem - napriklad tenhle to umi s nozem, tenhle se samopalem. Rekl bych ze ve dvojce to trochu orezali.

 

Jo takhle... no to jo, ale zrovna třeba ty speciální schopnosti mi v XCOMech přijdou jako docela dobrej nápad - je to jedna z mála věcí, co by člověka třeba přiměly tu hru hrát víckrát - protože by sis prostě mohl tu partu poskládat jinak... Jiný skilly nutně vedou k jinýmu taktickýmu postupu... Mně se třeba hrozně líbil takovej ten skill u snipera, jak když zabije nepřítele, tak mu to nebere "akci". Vždycky jsem si emzáky pěkně ponačínal a pak přišel na řadu "Pepa dorážeč" a sejmul jich třeba pět v tahu. Nebo mám tuze rád rangera s mečem...

 

Ale to jsou pořád přesně věci "na efekt", jak jsem psal. Je to sice krásný a uspokojující, když sniper  zamíří a emzáčí palici rozprskne po dlažbě, nebo když ranger přiběhne a tu *** mimozemskou rozšmelcuje mečem, jenže se to časem okouká a pak z toho zbyde tupá klikačka... A to nemluvím o tom systému "triggeringu" skupinek nepřátel, což občas přináší fakt srandovní situace, kdy se mi několikrát stalo, že jsem masakroval jednu bandu nepřátel a následně jsem zjistil, že za rohem stála další parta, co prostě čekala, až šlápnu na ten "správný" čtvereček a přijde jejich čas, místo, aby se na mě sesypali a sejmuli mě. Takováhle AI mě fakt moc neba... Protože pak ta hra působí fakt dost retardovaně, když člověk vypne animačky...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

JA1 povazuju za uplne nejlepsi tahovou hru (muj oblibenej vojak byl vycvicenej Scully). 

Tohle je asi na chuti a preferencích každého soudruha... Např. pro mě zůstává nejlepší tahovou hrou celá série Battle Isle... A přestože JA nebylo zlé, tak i např. Panzer General (a většina jeho klonů) si u mě stojí lépe... :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tohle je asi na chuti a preferencích každého soudruha... Např. pro mě zůstává nejlepší tahovou hrou celá série Battle Isle... A přestože JA nebylo zlé, tak i např. Panzer General (a většina jeho klonů) si u mě stojí lépe... :-)

 

Pardon, ale tohle jsou hry z dost jinýho soudku, společné mají fakt jen to, že jsou na tahy. To bychom do toho mohli míchat taky Heroes of Might and Magic a podobné ;-)

 

PG byl výbornej, pamatuju se, jak jsem to hrál poprvý - zrovna jsem byl myslím nemocnej, bolela mě hlava, ale přesto jsem prostě ty Poláky musel z měst Kutno a Lodz v první bitvě vypráskat :-D

 

Jináč BI mě taky bavil, kterou hru z tý série bys doporučoval? Já hrával docela dvojku (bez datadisku), jinej jsem pořádně ani nezkoušel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Načítání
×
×
  • Vytvořit...