Přejít na obsah

Elite: Dangerous


Lynx_cz

Recommended Posts

tak po dvoch dnoch zase schopna TIR cobra na obchodovanie ... za vcera zarobene 2,6 mega .. to by slo .... 1,6mega dobre investovane do FSD a mega ostalo na ucte ....  inak cely vecer som jazdil s nou miesto stitov mam +16 cargo .... akurat je opruz zohnat 52 ton rare veci aby som ju zaplnil ..... ale o to lepsi pocit je tych 52 ton predat so ziskom dakych 15000 za tonu ...:)

 

momentalne nerobim "moje" kolecko .. ale snazim sa nabalit 52 ton v okoli Lave a predat v na Chi Eridani a tam zase v okoli naplnit a predat na Lave... skakat tych 140 LY s cobrov co skace cca 20LY je uplne labuzo !!! a to som skrblik lebo sa zdrzujem este zbieranim paliva ...:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Teď není čas to moc hrát jen hoďku denně ale včera i dnes skočím do hry a mám status wanted a nevím proč? Nedělám žádnej kšeft nic nepřevážím ani nenakupuju jen cestuju co je špatně?

Včera 1,200,- dnes 120,-

Jinak to cestování už mám, nechápu to ale bylo to nějaké kouslé na Muracing mi ta trasa nešla označit a do okolních systému ano, no a pak to šlo naráz i tam ... nějaká haluz ...

Mno neviem za co mozes byt WANTED .. jedine co ma napada, ze ci nemas v cargo daky ilegalny alebo stolen material ...  pripadne ci si nevystrelil v no fire zone ...   mas stiahnute zbrane ked cestujes ?   nezavadzal si pri pristavani v "hrdle" bazy alebo na inom pristavacom docku ???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

urcite to bolo NPC ??? nehral si open play ???

 

No kdyby to nebyl NPC, tak ty to muselo přeci být CMDR CTVRTKA MASLA, ne? :-)

 

Jinak ale bych tomu klidně věřil, čeští herní vývojáři se najdou leckde. Třeba hry od Blizzardu jsou tímhle docela pověstně - ve WoW byli třeba týpci se jmény typu Kradu a tak, v Diablu byl třeba miniboss se jménem Zalud :-D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No kdyby to nebyl NPC, tak ty to muselo přeci být CMDR CTVRTKA MASLA, ne? :-)

 

Jinak ale bych tomu klidně věřil, čeští herní vývojáři se najdou leckde. Třeba hry od Blizzardu jsou tímhle docela pověstně - ve WoW byli třeba týpci se jmény typu Kradu a tak, v Diablu byl třeba miniboss se jménem Zalud :-D

 

Jaaaaj .. mno na open som zatial nenasiel odvahu, takze neviem ako sa zobrazuju real hraci v zameriavaci :)  ... a zarabat obchodovanim na open asi nema zmysel .. asi si len koledujes o zostrel ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

lítáte někdo s Typem 6? .............

 jj, lítám a vyhovuje mi to. koupil jsem do toho jen lepší FSD (to za 170k) a naládoval cargo space na max, sundal všechny serepetičky, který nepotřebuju - zbraně a lítám sem a tam do doby, kdy v mikrospánku "narazim" po jumpu do hvezdy :) to mě sice probere tak, že bych mohl ještě pár štrek dát, ale raději zadokuju a vypínám. přehřívá se s dmg u krásných 160% a jak je velký, tak je dost času najít escape tunnel a odletět s relativně malým poškozením.

mám teď docela obstojnou trasu s minimálním rizikem vytáhnutí od pirátů cca 35ly od sebe (4 skoky plně naložený) hight tech - anarchy refinery. obrat tam a zpět cca 2500/tuna na hranici 10min času. piráti mě obtežují tak 1/20 letů, vždycky jim upedu s min. poškozením.

už jsem si i zvykl na pomalé brždění a netypický výhled z kabiny - baví mě při přistávání koukat pod nohy, kam klesám :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jaaaaj .. mno na open som zatial nenasiel odvahu, takze neviem ako sa zobrazuju real hraci v zameriavaci :)  ... a zarabat obchodovanim na open asi nema zmysel .. asi si len koledujes o zostrel ...

 

Já Open chvíli zkoušel, tak krutý co se týče pirátění mi to tam nepřišlo, spíš mi vadilo, že jsem měl dělat nějakou misi, celkem bez potíží jsem se dostal k cílové stanici, jenže když jsem tam dolít, tak měli plný hangáry a po tom, co jsem asi deset minut čekal, až se uvolní místo, jsem to přepnul zase na Solo, misi dokončil tam a už tam opět zůstal. Ale mám takový pocit, že lidští hráči se právě zobrazují s CMDR před jménem :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

update 1.04

 

 

- If a station somehow loses it's parent then move it to another body so players at that station can load

- Prevent inconsistencies between client and server in which parts of a sector are and are not occupied

- Some fixes to meta-data that were being disguised by an issue with inconsistent generation

- When deciding if we should go hostile to a faction we just shot, consider whether the target has a local bounty rather than a bounty with their own faction. Prevent people being attacked by the police after attack nearby wanted targets

- Fix only the first consequence being applied to the universe state when completing a mission

- Set killer before we do ship death - fixes problem with players not getting bounties or reputation when they kill other players by breaking critical modules

- Reduce likelihood of server disconnects from stellar forge server queries

- Fix mouse control if galaxy map opened with key binding when in outfitting

- Updated exoplanets Kepler 438 b and 442 b

- Add produced by and consumbed by information to all trade goods (except rares)

- Telemetry added to try and figure out why some machines are failing to load resource files

- Remove the terraforming data for Pareco system causing an assert

- Fix packet loss statistics

- Use the correct absolute magnitude in bolometric luminosity calculations

- Various text fixes

 

super, takže to vypadá že když budu střílet wanted lodě tak už po mě nepůjdou cajti

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já jsem zase nikdy nezkusil solo, jedu pouze open play a včera poprvé mě chytil do interdiction hráč v eaglu, já měl kobru bez štítu a zbraní. on napsal jestli mám strach, já mu odpověděl, že moc ne. on začal střílet, já utekl.

pak jsem se jednou z jiným hráčem kočkoval v supercruisu, kdy se já i on stavěli do pozice na "chycení" oba v bojových viperech s výbavou za několik mega, ale nakonec jsme se nechytili, po "očichávání" jsme přestali jevit zájem o potyčku, takže z toho nic nebylo. sám jsem si pár lodí chytl (včera jsem začat trochu pvpčkovat) ale až na jednu mi utekli, hráči utíkají hned, npc, když jim teče do bot, jednou jsem dokonce musel zdrhnout já, protože jsem těžce podcenil imperial clipper a začal mi nakládat, rozbitej na 14% jsem odkulhal, jak zpráskanej pes, s velkým štěstím. na dnešek zase plánuju tyranizovat vesmír, ale už jsem si pořídil i scan wake, abych mohl nahánět prchající lodě.

co se týká odlišení cmdr od npc.

npc má plný piktogram na radaru - obdélníček bez deployed zbraní, trojúhelníček s deployed zbraněma

cmdr, krom jména po jeho scanu je jeho piktogram jen obrys - obrys obdélníku je bez vystrčených zbraní, obrys trojúhelníku je se zbraněma venku.

pak na radaru je ještě "UFO" což je neidentifikovatelnej předmět, ať už npc, nebo cmdr a ti blikají žlutě a nedají se zaměřit hnědým kosočtvercem, jako target.

barvy možná máte jiný, je to jak si to kdo nastaví.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já v open play měl menší výdělky z bounty huntingu, protože v každý oblasti byli další hunteři a v lepším případě jsme se o killy po domluvě dělili, v horším případě mi vyžrali všechno.. občas dobrej pokec s některýma lidma, ale pořád je to menší výdělek.. na obchodování v open play jsem si netroufnul, umím si představit že až povezu 100 tun palladia v bezbraným transporteru tak si na mě nějakej pirát smlsne a příjdu o dost mastnou sumu. právě pirátění by mě v open asi bavilo, ale nemám na to zrovna loď, na Viperu nemám žádný cargo, potřeboval bych ASP nebo Cobru

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak jsem celý večer naháněl lodě a už to má trochu úroveň. lodě mi sice stále utíkají, byť  méně. musel jsem se hlavně naučit pracovat s energií a podle situace ji přepínat pro efektivnější využití modulů, přece jen elektronika sežere dost a zezačátku mi to vypínalo tak, že jsem musel dejchat s maskou a 14 sekund mi zbývalo do zardoušení, už jsem kašlal :) kolem a kolem ještě asi to není uplně ideální, ale lepší se to.

jednak menší lodě už popravím do několika sekund, taktéž lodě velikosti kobry bez štítů jdou dolu rychle, ale je to závod s časem...na druhou stranu si utíkající loď zase chytnu(většinou), nepříjemný je, když mi ulítne dál, než můžu skočit, což byl případ, kdy jsem kudlal type6. odlítl mi na 23% tam kam, jsem nemohl, ale i tak z něj vypadalo dost věcí. tady ještě neumím prodat to, co uloupím, protože stolen cargo mi na stanici nejde prodat, mrknu na nějaký "návody" pirátění, asi to musím buď nějak předělat ze stolen na normal, nebo prodat na černým trhu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

slyšel jsem, že to lidi v pohodě paří i na kompech co nesplňujou minimální požadavky :) ale radši bych bejt tebou zagooglil, než to koupíš, aby sis to pak zahrál...

mě to běží na 60 fps skoro na max a to nemám žádný dělo

no prave  :confused:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mno, jestli vás tenhle žánr zajímá, tak trochu upgradujte kompy a jděte do toho, jak jsem psal, žádný dělo nepotřebujete. WoTko co běží hrozně tu paří každej a ED co běží skvěle tu nepaří skoro nikdo :-D

 

kdybych měl hru nějak zhodnotit po pár dnech hraní, tak je to prostě pecka jak hovado. už jsem hrál pár her, co mě dost chytly, ale tohle má fakt hloubku. četl jsem různý názory, že je to nuda, že je to moc složitý a podobně, ale lidi co tohle píšou si neuvědomujou, že je to prostě space sim a tak to má vypadat. už jen to, kolik práce muselo dát udělat celou galaktickou mapu (už jsem zapomněl to číslo, kolik je tam hvězdných systémů), kde každá hvězda, planeta, měsíc mají svojí detailní texturu, funguje tam realistická fyzika a celý to běží hodně stabilně a plynule. to je, podle mě, neuvěřitelnej výkon vývojářů týhle hry.

 

například posledně jsem si u jedný hvězdy řekl, že si trochu přivydělám střílením pirátů.. po chvilce bylo v prostoru dost trosek ze zničených lodí, tak jsem se na ně letěl podívat, jak ty trosky vlastně vypadaj graficky.. a jen jsem s otevřenou hubou čuměl, jak je ta hvězda pomalu přitahuje a nakonec tam někde zmizly :D většina her, která má takovou spoustu malých detailů, nefunguje tak jak má, ale tady ty detaily tvoří jeden propracovanej celek co skvěle funguje

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

Jak moc dobre to slape na starsich strojich? :)

Nevím jaký je to dělo dnes ale jede mi to a to nesplňuju požadaven na čtyř jádro :D

CPU
Intel Core i3 @ 3.70GHz
Haswell 22nm Technology
RAM
8,00GB Dual-Channel DDR3 @ 798MHz (9-9-9-24)
Motherboard
Gigabyte Technology Co., Ltd. H81M-HD3 (SOCKET 0)
Graphics
S24D300 (1920x1080@60Hz)
2047MB NVIDIA GeForce GTX 750 (Gigabyte)
Storage
931GB Seagate ST1000DX 001-1CM162 SCSI Disk Device (SATA)
Optical Drives
TSSTcorp CDDVDW SH-224DB SCSI CdRom Device
Audio
Realtek High Definition Audio
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Načítání
×
×
  • Vytvořit...