Přejít na obsah

Odpovede vývojarov


kubo4747

Recommended Posts

Tak já osobně bych raději hrál tu verzi, která tu byla před rokem a půl. Nějaké efekty a krásná krajina mě neberou, to mám beztak vypnuté a né proto, že mi to PC neutáhne ale proto, že se to pak nedá pořádně hrát. A tvrdit, že se snaží o vyváženou hru, tak to je hodně alibistické protože dát do testu něco super OP a pak to hned ve hře pořádně nerfnout, tak tomu já říkám MANIPULACE pro zisk a nikoliv snaha o vyváženou hru.

Já tomu říkám klamavá reklama...a jsme zase u obchodních praktik. Takže vlastně nic nového v životě pro ty, co jsou in a berou to jako běžný postup výrobce čehokoliv. Druhá možnost, že je to horká jehla a pak se musí kabátek přešívat za chůze, aby z konfekce moc nevyčuhoval.

Že se ti do toho pletu, ale ono se mě to taky týká i když mezi vás nepatřím:

1. Když jsem se ještě v "konspiračkách" zmínil o 0 zásazích do tanků s pár HP, dva lidi ze mě udělali šaška a jeden idiota a rezult byl, že tak blbej hráč nemá právo na vlastní názor. Jedinej Svejk to trošku a nepřímo potvrdil(teda ty zásahy :biggrin:). Dneska je to vděčný téma a WG je chce částečně řešit - tímto potvrzeno.

Plus některé nesmyslné perky pro posádku byly nazvány mýtem. Vyzkoušel jsem jako debil "intuici" - je zbytečná. Jinak mám na mysli "zoufalství" u nějž nejde o nic jiného, než event. prodloužit život tanku, kterej má na kahánku. Taky bych mohl kvalifikovat jako past na lamy.

Když už jsme u toho...ptám se zkušených, kolik modulů je vlastně v tanku a kolik jich lze nářadím za goldy jednou opravit? Včera jsem měl u jednoho 10 kritičáků a někdo psal i o 18ti! Ten tank by musel bejt totálně mrtvej, včetně posádky. Neříkejte mi, že jsem mu 5x shodil pásy, ptz to byl mamlas s Lowem a ačkoliv byl v pohybu, nechal se ustřílet na 0 HP aniž by shořel.

2. Jestli nasazování nově koupených tanků nejdřív je, pak není a pak zase je, jen potvrzuje, že to existovalo a nic na tom nemění, jestli to nakonec zrušili a jen to potvrzuje manipulaci o které se tuší, ale přizná se to, až když už o nic nejde.

3. To nejpodstatnější - faktor náhody se vysvětloval statisticky. A dneska se ví o +-25% a nejen u přesnosti. A o nějakém střídání nebo spravedlnosti pro všechny tady patrně proti minulosti pochybuje min.2x víc hráčů než kdysi, abych nepřeháněl. Proč asi? Protože už se ví, že se výsledek generuje před výstřelem, akorát mechanizmus není znám a nebude. To že se s tím smířím ještě neznamená, že to neexistuje.

Zrovna jako já nemůžu popřít, že hra nějakou mechaniku má, nemůže druhá strana popřít, že Wot pochyby silně podporuje. Pokud by byla jasnější a stálejší pravidla, bylo by konspiraček míň ale o čem by se neustále kecalo? Jsem na tom jako Kanár, tu hru mám svým způsobem rád, proto jsem se skoro po měsíci k Wotu zase vrátil a sem na fórum se občas vracejí i ti, co to buď omezili nebo hrát přestali. V tom je hra aspoň pro mě veleúspěšná, ať se jakkoliv vyvíjí. Taky v tom, jaký negativní emoce vybudí :biggrin:. Koneckonců, když je výrobce arogantní, nelze čekat, že spotřebitel nebude :tongue:  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 hele Kanárku, přečti si po sobě co píšeš, v jednom topicu napíšeš:

Asi neumíš číst ale poněkud divně si to pochopil. Artyn bude asi CELKOVĚ víc protože přidáním tierů se bude muset déle expit, což je asi logický zývěr, ne? NAvíc WG by rádo aby jich bylo víc protože je to slušný kšeft.

první nesmysl, protože expů na 8 tier arty je potřeba cca stejně jako na 10 tier ostatních strojů, takže počet bitev bude stejný, jen se zvedne cena za stroje.

 

druhé tvrzení:

Asi si nerozumíme ale já netvrdím, že WG chce zvýšit počet artyn aby na tom vydělalo.

takže asi tak.

 

co já vím tak 7 tier arty už byl otevřené betě a přidal se jen 8.

 

Můj názor na arty máš o pár topiců výše a podle mě WG je posune problém na tiery 5 a 6, kde to bude podstatně horší

 

 

Jen doplnim. Navic ted maji artyny cca 50% ziskanych expu oproti normalnim tankum. (TD cca 70%).

Pry v 8.6 maji toto zrusit a artyny a td budou ziskavat stejne expu jako tanky. Takze rychlejsi expeni...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tad jde dost o uhel pohledu... Myslis ze prvotni impuls byl: chceme vic penez, co tahle udelat 10 tieru arty ? kolik nam to prinese ?

Anebo: twe furt si vsude stezujou na arty pojdme s tim neco delat nebo nam zdrhnou nebo prinejmensim nebudou delat pozitivni reklamu

nevim proc sem tahas nooby a skillery.. jasne ze je zajima kvantita a ne kvalita.. ale prave z i tohodle pohledu je pocet artyn tak okrajova zalezistost ze pochybuju ta myslenka byla vice artyn vice penez.. 

 

K tomu impulsu: WoT je pro WG jako vejce snášející zlatá vejce... pokud se o ni budeš starat (= nabídneš hráčům zábavu plus něco navíc - zatím v podstatě netřeba, WoTko momentálně nemá substitut), tak ti ta vejce bude snášet pořád, třeba ještě častěji a navíc i větší :-) pokud se starat nebudeš, bude vajec málo a třeba ti ta slípka i umře :-)

Anebo jinak: proč si myslíš, že stále nejsou vyřešeny známé bugy, táhnoucí se i přes několik patchů? Proč jsou "namísto" toho implementovány nové tanky, mapy atd.? Protože si většina hráčů stěžuje, že je ve hře málo tanků? :-)

 

K těm artynám: MŮJ názor je ten, že pro WG je EKONOMICKY výhodnější rozšířit artyny na 10 tierů nežli snížit počet artyn ve hře na maximálně 3 na každé straně. Toto je IMHO primární důvod změn u artyn v patchi 8.6. Mohou být a nejspíše jsou i nějaké sekundární důvody, ale primární hrají prim :-)

 

Zkrátka: "peníze na prvním místě", to se asi shodneme.... IMHO otázkou = konspirační teorií pak je, JAKÝM ZPŮSOBEM WG dociluje udržení / navýšení zisků, a dále KAM AŽ MŮŽE JÍT :-)

 

tak jasně že zisk chtějí, kdo by nechtěl, ale ono to tak jednoduché zase není, v každé hře je samozřejmě nejvíce průměrných hráčů a pak jsou tzv. skilly. Hráči kteří jsou esa a ty WG samozřejmě potřebuje, protože ti průměrní se těm skillám snaží přiblížit , nebo vyrovnat a tady pak přichází zisk firmy. Na tom je postaven tento model. Bez skill není zisk. Každý hráč má prostě nějakou úroveň , které dosáhne a pak stojí. Pokud chce tuto úroveň překonat musí začít investovat .Kupodivu Wot je asi jediná hra, kde skilla dále nemusí do hry investovat, je schopen si v pohodě vydělat za měsíc cca 4000 goldů, což mu v pohodě pokryje náklady na provoz hry.

 

Takže nidky neuvěřím tomu, že WG chce dobré hráče vystrnadit, bylo by to proti jejím zájmům.

 

Jsi přesvědčen o tom, že NOOBÍK začne hrát tanky proto, aby se vyrovnal skillerům? :-)

 

Já o tom přesvědčen nejsem... každý tam IMHO hledá především ZÁBAVU... pokud vydržíš (hrát), můžeš být ke hře motivován třeba i těmi skillery, ale to je IMHO motivace pouze mizivého % hráčů... třeba takový motiv "mít v garáži ultramegahustokrutopřísnou desítku" bude dozajista rozšířenější :-D

 

V té tvé poslední větě ti dám za pravdu: WG určitě nechce dobré hráče VYSTRNADIT... to určitě ne... ale jak tu bylo zmíněno - odejde ti 100 skillerů (kteří si na své hraní vydělají = nepřináší firmě žádný zisk, maximálně tak reklamu - ale ruku na srdce: kolik skillerů znáš TY SÁM? :-)) a přijde ti 1000 noobíků (no, řekněme prostě "nových hráčů"), z nichž jich hodně u WoTka vydrží a mnohý vyplázne pro WG zajímavý peníz...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ja pisu, ze maji 70% expu oproti tankum. Ty asi myslis, ze maji o 30% min expu. Pravdu nemame ani jeden. Spravne to je o 33% expu mene.  :Smile_harp:

 

 

 

 

http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/247740-lets-share-zmeny-v-herni-mechanice-v-086/

Díky, stejně ty jo mi to prostě ale nevychází. Jelikož artina dostává 50% expů, protože její cíl nasvítí někdo jinej a k tomu měla ještě 50% postih, tak dalo by se říct, že dostávala 25% expů. Což mi přijde jako silné kafe.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky mi to prijde moc. Treba se s artynama zacnou lamat rekordy v expech. Navic jeste budou dostavat expy a credity za trackovani soupere...

No já osobně si myslím, že oni těmi 50% právě zjednodušeně řečeno myslí to, že si artina sama nic nenasvítí. Je tedy možné že prostě dají artině boost a že například když s ní budeš dávat dmg na soupeře kterého vidíš, tak dostaneš ve výsledku 150% xp. Ale to je pouze moje domněnka, protože mě to prostě expově nevychází.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to bych teda nedal. Expit artynu, to je fakt za trest. Já si dělal GWtE ještě v dobách, kdy žádná artypárty neexistovala a i tak to bylo strašně moc bitev. Pak jsem si blbec myslel, že s Batartynou budu lovit artyny a tak jsem to přetrpěl a vyexpil ji, a teď jenom čekám co ten nerf přinese protože už teď je to nepoužitelná artyna, takže ji asi pak prodám.

Ako som pisal ma uz vsetky arty a skoro vsetky tanky v hre nech si robia co chcu vzdy bude 1 arty dobra a tu budem hrat ked bude treba .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zájem je o artyny vysoký a pro hru devastující, to je jisté a asi to nikdo nebude popírat. Obchodní stránku vystihl Mamlas naprosto přesně, díky za to, mě to nějak nešlo srozumitelně asi. Zvýšením jejich expitelnosti se jejich počty stejně zvýší protože to neudělá tak velký efekt, který by snížil počet potřebných bitev. A jejich rozložení přes celé pole tierů je podle mě jenom velké přání WG, kterému sami nevěří ale zkusit to museli, než je zase hráči ukrkají protože 5 artyn do bitvy = konec zábavy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

posunem se změní hodně , jen nevím jestli k dobrému. Na X tieru bylo přeartynováno z jednoho prostého důvodu a to že tam díky MM skončili arty od 6 tieru výše. Díky rozprostření by měly mít arty stejný MM jako tanky +- 2, což by mělo pomoct hře na 9 10 tieru. Ale mám velké obavy, co to udělá na 5 a 6 tieru, když by tam mohly být arty od 3 do 8. Tak vidím průšvih, protože jestli jsou nějaké arty OP , tak to jsou ty malé ludry.

Předem se omlouvám, že tě po předchozích nevraživostech komentuju, ale dovoluju si s tímhle souhlasit. Pak to ale pro mě bohužel znamená, že se nehratelnost z tieru 9, 10 plošně rozleze a se změnami terénu na mapách a v maskování to bude "akční" masakr a počet 5 min. bitev naroste. TD t.5, 6 jsou pro ně snadný sousto i na oneshot, pak proč se trefovat do HT, tohle je jednodušší cíl. Otázka pak je, jestli, jak moc a jestli vůbec sníží artynám dmg. Když jim to bylo dlouho jedno na t.X je předpoklad, že jim to bude jedno i tady. Pro mě to je vyhánění čerta ďáblem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vtipné na tom ovšem je, že když si prohledáš historii zdejších příspěvku, tak zrovna tuhle "teorii" skoro nikdo nevyvracel. Byla totiž o tom zmíňka i na wiki, jenomže problém je, jak říka Bobby, že WG kolikrát tohle potvrdilo a popřelo, takže nikdo doopravdy neví jak to teď je. Dle mého žádnou další potvrzenou konspiračku nenajdeš, protože to co se tu častokrát vyplodilo by nevymyslel ani sám Lukašenko ;)

Já nic prohledávat nebudu, zůstalo mi to v hlavě jako docela diskutovaná záležitost. Pokud to byl příklad nevhodný, omlouvám se, je docela možné, že to je tak, jak píšeš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

 

Jsi přesvědčen o tom, že NOOBÍK začne hrát tanky proto, aby se vyrovnal skillerům? :-)

 

Já o tom přesvědčen nejsem... každý tam IMHO hledá především ZÁBAVU... pokud vydržíš (hrát), můžeš být ke hře motivován třeba i těmi skillery, ale to je IMHO motivace pouze mizivého % hráčů... třeba takový motiv "mít v garáži ultramegahustokrutopřísnou desítku" bude dozajista rozšířenější :-D

 

V té tvé poslední větě ti dám za pravdu: WG určitě nechce dobré hráče VYSTRNADIT... to určitě ne... ale jak tu bylo zmíněno - odejde ti 100 skillerů (kteří si na své hraní vydělají = nepřináší firmě žádný zisk, maximálně tak reklamu - ale ruku na srdce: kolik skillerů znáš TY SÁM? :-)) a přijde ti 1000 noobíků (no, řekněme prostě "nových hráčů"), z nichž jich hodně u WoTka vydrží a mnohý vyplázne pro WG zajímavý peníz...

 

Nepochopil jsi mě mamlasi: Já prostě jen tvrdím, že je to stejné jak u ostatních her s mikrotransakcema. Už jsem jich hrál celkem dost a viděl jsem to kolem sebe. Nebavím se tady o 10 letých dětech a o tom středu, kde už nehrají jen malé děti. To je hybná síla a cílová skupina. Ulrta přísežnou desítku už má dneska každý pomr rychle, ale ted jsou v kurzu videa od akcida a dašlích skill. A po příchodu XVM letí statistiky, vždyt to tady na foru letí každý den :) A skáčou na to všichni, nejen děti :) . Všichni hledaj OP stroje :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já nic prohledávat nebudu, zůstalo mi to v hlavě jako docela diskutovaná záležitost. Pokud to byl příklad nevhodný, omlouvám se, je docela možné, že to je tak, jak píšeš.

jj diskutované to bylo hodně , jenomže nikdo už si nepamatoval, že to WG přímo přiznalo v jednom patchi, že to zavádí a za chvíli to zrušili, protože jim to rozkopávalo MM

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nepochopil jsi mě mamlasi: Já prostě jen tvrdím, že je to stejné jak u ostatních her s mikrotransakcema. Už jsem jich hrál celkem dost a viděl jsem to kolem sebe. Nebavím se tady o 10 letých dětech a o tom středu, kde už nehrají jen malé děti. To je hybná síla a cílová skupina. Ulrta přísežnou desítku už má dneska každý pomr rychle, ale ted jsou v kurzu videa od akcida a dašlích skill. A po příchodu XVM letí statistiky, vždyt to tady na foru letí každý den :) A skáčou na to všichni, nejen děti :) . Všichni hledaj OP stroje :)

 

Aha, tak to viditelně nevím, co právě frčí :-) škoda, že nejsou informace o tom, jaké je věkové / "společenské" spektrum platících hráčů, stejně jako z čeho jsou jaké příjmy (premium accounts / tanks / atd. atd.)...

Statistiky XVM jsou asi populární a využívané u té "lepší" půlky hráčské obce, ale VĚTŠINA hráčů tohle nepoužívá, mnozí ani neví, že něco takového existuje, stejně jako že existují nějaké módy :-)

 

PS1: jediné štěstí, že WG nenapadlo rýžovat na reklamě tím stylem, že by si firmy kupovaly místa na tancích / domech v mapách / atp., to by byl masakr :-D

 

PS2: raději mě písemně tituluj "mamlaSSi", bo není mamlas jako mamlass ;-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Trochu OT:

Taka technicka otazka: Ked urobim 3000 DMG (nic ine neurobim tj. Nespotnem a nenasvietim...), a vyhram, dostanem napriklad 60.000 kreditov. Ked urobim 3000 DMG a nic ine nespravym (citaj vyssie...), a prehram, dostanem tiez 60.000 kreditov? Ak nie... Tak... Kolko dostanem kreditov. (berme to tak, ze su to 2 identicke bitvy, len akurat lost a win) (cize, dostanem pri rovnakom vykone rovnako vela kreditov pri prehre aj vyhre???) Diky za info. (a ano viem ze v XP je rozdiel...)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Trochu OT:

Taka technicka otazka: Ked urobim 3000 DMG (nic ine neurobim tj. Nespotnem a nenasvietim...), a vyhram, dostanem napriklad 60.000 kreditov. Ked urobim 3000 DMG a nic ine nespravym (citaj vyssie...), a prehram, dostanem tiez 60.000 kreditov? Ak nie... Tak... Kolko dostanem kreditov. (berme to tak, ze su to 2 identicke bitvy, len akurat lost a win) (cize, dostanem pri rovnakom vykone rovnako vela kreditov pri prehre aj vyhre???) Diky za info. (a ano viem ze v XP je rozdiel...)

http://wiki.worldoftanks.com/Battle_Mechanics#Experience_and_Credits

The "Joining a battle" reward is multiplied by 1.85. No bonus to other rewards earned during the battle.

Při výhře, se odměna za pouhý vstup do bitvy vynásobí 1.85. Zbytek zůstává jako při prohře.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 hele Kanárku, přečti si po sobě co píšeš, v jednom topicu napíšeš:

Asi neumíš číst ale poněkud divně si to pochopil. Artyn bude asi CELKOVĚ víc protože přidáním tierů se bude muset déle expit, což je asi logický zývěr, ne? NAvíc WG by rádo aby jich bylo víc protože je to slušný kšeft.

první nesmysl, protože expů na 8 tier arty je potřeba cca stejně jako na 10 tier ostatních strojů, takže počet bitev bude stejný, jen se zvedne cena za stroje.

 

 ....tak nesmysl jsi napsal - myslím - ty Pete, nedávno WG přece ústy Serba (nebo to byl jiný vývojář) oznámilo, že SPG mají 50% příjem kreditů a expů, takže počet her jsi musel zajet cca dvojnásobný, aby jsi 8. arcku vyexpil, ne?

 

S tím bohužel souvisí to, že artyn IMHO neubude, protože budou dost slušně vydělávat, takže IMHO artyn  bude po 8.6 jako hub po dešti a to napříč všemi tiery. Rád bych se mýlil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zdeňku hrušky z jabkama :), Kanár tvrdil že se bude expit déle protože bude potřeba více expů na X tier , já mu napsal že zhruba stejný počet expů, který je potřeba na tier 8 bude stačit i na tier 10, protože s arty jsi ted musel mít stejně expů na 8 tier jako heavy na 10 tier. Netahal jsem do toh nové podmínky které možná budou, možná nebudou :) Kapišto?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit...