Jump to content

Recommended Posts

Posted

V předchozím článku jsme se věnovali změnám kolem pohyblivosti vozidel, stejně tak jsme se okrajově zmínili o změnách týkajících se stabilizace zbraňových systémů. V tomto článku si to rozebereme trošku do hloubky.

 

aw_s_01_1920_1080_v4.jpg

 

Stabilizace zbraňových systému je vlastnost, která umožňuje vozidlu vést efektivní střelbu za pohybu a má vliv na tyto faktory:

  • snížení přesnosti při pohybu vpřed
  • snížení přesnosti při otáčení korby(u kolových vozidel při zatáčení)
  • snížení přesnosti při otáčení věží
  • snížení přesnosti po výstřelu(zpětný ráz)

Tento soubor negativních faktorů ve své podstatě znamená, že vozidlo, které stojí v klidu na místě může střílet mnohem přesněji, než vozidlo, které se na svého protivníka řítí v plné rychlosti.

 

Nejsme příliš spokojení se stávající podobou systému a myslíme si, že není dostatečně variabilní - jednoduše řečeno, většina zbraní se chová až příliš podobně, nejen mezi vozidly, ale i třídami. To je možná taky důvod, proč bitevní tanky tak dominují na všech bojištích a jsou velmi přesným prostředkem nejen při pohybu vpřed, ale i při zatáčení.

 

Součástí aktualizace 0.22 bude představena upravená podoba fungování stabilizace tak, aby bylo dosaženo větší rozmanitosti mezi třídami a jednotlivými liniemi. Tyto změny budou více definovat role každé třídy vozidel na bojišti a nakonec budou mít i pozitivní vliv na celkovou hratelnost.

 

Základní rozdíl stabilizace u jednotlivých zbraní bude založen na ráži(a úrovni vozidla):

  • Čím větší ráže, tím horší bude stabilizace, to je dáno váhou samotné zbraně (ráže 125 mm a 120 mm budou svými parametry tzv. odrazovým můstkem pro lehčí zbraně, které jsou obecně přesnější za pohybu než těžší zbraně, které jsou za jízdy mnohem méně přesné)
  • Čím bude vyšší úroveň vozidla, tím bude mít lepší stabilizaci. To bude zase odrážet vývoj zbraňových technologii napříč časovým obdobím(studená válka - současnost)

Rychlost, s jakou ztratíte přesnost bude ovlivněna od vozidla k vozidlu - některá vozidla, která nejsou příliš přesná sama o sobě, ztrátu příliš nepocítí, ale u těch přesnějších bude ztráta přesnosti citelnější.

 

Co se týče jednotlivých tříd a linií:

 

Bitevní tanky budou za klidu poměrně přesné, ale výrazně pocítí ztrátu přesnosti za jízdy než kterákoliv jiná třída:

  • po výstřelu (zhoršení přesnosti o 20%, proti základním hodnotám)
  • při otáčení věže (zhoršení přesnosti o 30%, proti základním hodnotám)
  • při zatáčení (zhoršení přesnosti o 40%, proti základním hodnotám)

Při zatáčení a současném otáčení věže dojde k další ztrátě přesnosti. Bitevní tanky budou náchylnější proti útokům z více směrů – rychlé a agresivní manévry zkrátka způsobí výraznou ztrátu přesnosti.

 

Jízdou vpřed však přesnost příliš neztratí – bitevní tanky jsou navrženy jako těžká průlomová vozidla a proto si musí zachovat část své přesnosti, když vedou přímý útok k nepříteli.

 

Mezi bitevními tanky také dojde k určitým změnám tak, aby lépe odrážely filozofii země, která je vyvinula a vyrobila:

  • Tanky Leopard 1 a Leopard 2 jsou koncipované jako obranné prostředky, jejichž cílem je likvidace svých protivníků na dlouhé vzdálenosti. Navíc budou mít vozidla této řady za všech okolností o 10% větší přesnost než průměrní konkurenti(Leopard 2AX na desáté úrovni navíc obdrží dalších 25% ke stabilizaci, což z něj udělá jedno z nejpřesnějších vozidel své třídy ve hře)
  • Tanky Abrams jsou celkově obratné a univerzální stroje, ztratí o 20% méně přesnosti při zatáčení a tím by se tato vozidla měla stále udržet mezi vozidly určenými pro aktivní herní styl.
  • Ruské tanky jsou hlavně útočnými prostředky, které jsou navrženy tak, aby se hnaly za každou cenu vpřed a nezastavilo je nic, kromě Atlantiku - ztratí o 20% méně přesnosti při jízdě vpřed.
  • Čínské tanky jsou srovnatelné s těmi ruskými tanky, jsou však více univerzálnější a disponují větší obratností - ztratí tedy o 15% méně přesnosti při jízdě vpřed a o 15% méně přesnosti při manévrování.
  • Tanky Challenger jsou dalším příkladem silných obranných prostředků, které stojí na cestě proti nepříteli jako skála, která odolá i povodni - ztratí o 40% méně přesnosti při pohybu věží, což jim umožní lépe čelit protivníkům, zatímco stojí na místě.

Ve srovnání se stavem této třídy před B 2.0 zůstanou bitevní tanky stále přesné za pohybu, ztratí však část stabilizace svých zbraní, aby se zabránilo vyrovnání s dalšími třídami, zejména lehkými tanky.


Další informace o nadcházejících změnách kolem bitevních tanků najdete v samostatném článku našeho deníku vývojáře.

 

Lehké tanky budou novými králi přesné střelby za jízdy na krátké, střední vzdálenosti a při provádění různých divokých manévrů. Ve srovnání s bitevními tanky ztratí podstatně méně přesnosti při zatáčení (o 50% méně než je základní hodnota) a s ohledem na to, že nenesou zbraně stejné ráže. Současně ztratí celkem dost základní přesnosti za jízdy, aby se to kompenzovalo.

 

Výsledkem bude velmi přesná střelba na krátkou a střední vzdálenost. Jejich celková přesnost v pohybu však bude snížena tak, aby při střelbě na velkou vzdálenost nepředčily svými schopnostmi stíhače tanků.

 

Stíhače tanků budou platit za nejlepší odstřelovače v Armored Warfare. Už nebudou moc fungovat v roli kolových lehkých tanků jako dříve - jejich přesnost při pohybu bude podstatně horší (zejména při zatáčení). Budou však extrémně přesné při střelbě ze zálohy a na velké vzdálenosti. Když se nebudou pohybovat velmi rychle ani předvádět divoké manévry, tak otáčení věží nebude mít nějak výrazný dopad na přesnost.

 

Tyto změny spolu s nadcházející generální úpravou pohyblivosti bitevních tanků budou jasněji definovat úlohu každé třídy vozidel na bojišti.

 

Doufáme, že se vám budou změny líbit a uvidíme se společně na bojišti!

 

Zdroj. https://aw.my.com/gb/news/general/development-gun-stabilization-changes

Posted
před 4 hodinami, Amina-opice napsal:

Vidí někdo důvod proč se šťourat v něčem co funguje relativně dobře?

to vis, vsechno je jiz dokonale, vsechny bugy jsou opravene, tak uz jen zbyva doladit posledni drobny detail a rozdrbat mireni a podporit kempeni....

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...